:
Ik vind het wel twijfelachtig als het personeel zich als eerste op de lijst zet, waardoor nog maar de helft overblijft voor mensen die extra vroeg zijn opgestaan hiervoor. Denk dat als je daar het hoofdkantoor op wijst, je nog wel een kans maakt.
Nou dat helpt helemaal niets hoor: Ook ik stond vanochtend met een paar andere mensen vroeg voor de deur in Purmerend - vestiging Tilburyplein en was nummer 3 in volgorde van aankomst. En ook hier al niet veel beter.
Er hing hier vandaag om 08.00 uur al de mededeling aan de ramen dat de tablets volledig waren uitverkocht.
Daar we dit toch wel een beetje raar vonden zijn we blijven wachten tot de zaak open ging om opheldering te vragen. Wij kregen toen van een van de verkoopsters een onsamenhangend verhaal te horen dat de hele actie vanuit het hoofdkantoor zogenaamd op het laatste moment was afgeblazen
Na heel wat heen en weer gepraat, zei een andere verkoopster opeens dat ze nu ineens wel al op maandag bij opening meteen waren begonnen met de intekenlijst. Maar toen kon ik vertellen dat mijn vrouw gisteren rond 16.15 uur nog te horen had gekregen dat ze pas vandaag zouden beginnen met de verkoop...
en echt geen minuut eerder.
Na wat volgende opmerkingen en antwoorden van het personeel kregen we toen sterk de indruk dat de 10 tablets al onder het eigen personeel en aan andere bekende van de medewerkers van dit filiaal waren toebedeeld...
De ass. bedrijfsleider vond het verder zogenaamd allemaal erg spijtig, maar kon er verder ook niets aan
doen dat ze door het hoofdkantoor per filiaal maar zo'n klein aantal tablets kreeg toegewezen, en wou er verder geen woord meer over wisselen.
Leek Rutte wel
Hierop heb ik meteen per mail een klacht ingestuurd naar het hoofdkantoor van de trekpleister,
maar die zeggen dood leuk in hun reactie.
In de folder staat toch op is op !!!
En verder zou het personeel ook zogenaamd niet weten dat ze deze aanbieding pas op dinsdag
mocht starten. ( Maar dit staat dacht ik toch echt duidelijk in de folder.

)
En verder bedankt...
Nou lekker zo'n misleidende verkoop truc van de trekpleister.
[
Voor 23% gewijzigd door
Marinus-Roro op 24-04-2012 18:47
]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *