Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
systpro4 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:25:
Ik heb zojuist in de filmpjes op de sites van kruidvat en trekpleister de verschillen aan de buitenkant gezien.
ALS ik er eentje op kan halen kan ik dus zien of het de Eken T10 is, of dat het die andere is.

Als ik naar de specificaties kijk zijn ze beide vrijwel gelijk, alleen bij de Eken T10 staat de processor genoemd, en ook dat er een microfoon in zit, en die info ontbreekt op de site van het Kruidvat.

[...]

Kennelijk is de tablet van het Kruidvat veel slechter dan de Eken T10.
Daarom wilde ik graag weten of iemand wist welk merk (RMA?) en welk type die van het Kruidvat is.
Dan kon ik zelf beoordelen of ik die eventueel ook wel zou willen hebben voor dat geld.
(een linkje naar een review van de Kruidvat tablet mag natuurlijk ook :) )
dit is een filmpje van de tablet beetje lang maar geeft wel een indruk :)
YouTube: Android tablet 4.0 Cortex A8 processor 1.2 GHz van de Kruidvat ---- ** Review Nederlands **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Er is geen enkele aanwijzing dat het dezelfde tablet is als die van de Kruidvat, dus laten we niet te snel daar van uitgaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Mijn tablet is verzonden :D.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
dan heb je het morgen binnen? kun je dan fotos posten ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Paperbag24 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:47:
[...]

dan heb je het morgen binnen? kun je dan fotos posten ? :)
Zal ik doen.

Hoop wel dat hij goed aankomt, want ze hebben in plaats van nummer 4, nummer 4 4 in m'n adres staan, met spaties ertussen.

Zal wel auto-aanvulling faal van mij zijn geweest :'). Gelukkig is er geen nummer 44 in de straat, en ben ik wel bekend bij de pakketjesman.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

De mijne is ook verzonden :D

Geachte Dhr. Dennis `,

Uw bestelling heeft ons logistiek centrum verlaten. U ontvangt het pakket naar verwachting binnen 2 werkdagen.

2 dagen :/ hopen dat het morgen is.

En beter niet zo'n witte of met zo'n grafelijke chromen knop.

[ Voor 13% gewijzigd door 42dpi op 25-04-2012 14:22 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Nou, hopelijk krijg ik die mail ook vandaag

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Als iemand zn tablet niet wil, graag een DM naar mij toe aub (maakt mij namelijk niet uit welke versie het is).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Hij is nu ook te tracken bij mij. Zou morgen moeten aankomen tussen 14:00 en 16:30.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Bij mij 09:30 - 13:00 :/ maar eens een brief je ophangen dat bij de buren kan afgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
kwam ik tegen op het viva forum
via google uitleg over hoe het zou kunen van te weinig tablets
geinig ;)
[quote]

Trekpleister aanbieding was echt een ongelooflijke aanbieding. Maar is wel gemeen gespeeld. In veel winkels waren ze al "uitverkocht" voordat de deuren open gingen. Die waren dus gewoon onder het personeel al verkocht. Daarnaast kon je het tablet zelf niet meekrijgen, je moest je inschrijven op een lijst. Dit waren lijsten afhankelijk van het filiaal voor 5 of 10 tablets.
Ook online kon je ze kopen bij Trekpleister, maar nog vreemder, daar waren ze op zondag avond al uitverkocht...... Terwijl de aanbieding pas dinsdag 9:00 zou beginnen.

Trekpleister (van dezelfde eigenaar als Kruidvat!) heeft dus blijkbaar maar een heel klein aantal Tablets besteld in China.
En waarom.....

Omdat het Kruidvat (!!) een probleempje had. 3 weken geleden had Kruidvat een zelfde tablet in de aanbieding (7inch tablet voor 80 euro, 10inch voor 135 euro) van het merk Cherry. Ook daar kon het tablet online besteld worden. Ook bij het Kruidvat waren de 10inches in no-time uitverkocht.
Online kon je meteen een keyboard-kaft meebestellen, maar daar zat een levertijd op van 5 dagen. En daar ontstond het probleem. De (betaalde) bestellingen voor deze combinatie aankoop zijn opzij gelegd, in afwachting van de levering van keyboardkaften. In die tussentijd hebben ze de fout gemaakt om alle tablets uit het magazijn te verkopen, met als gevolg dat er geen tablets meer waren toen de keyboardkaften geleverd werden.
Kruidvat moest dus voor deze mensen nieuwe tablets inkopen, en heeft een klein aantal besteld dusdanig dat de inkoopprijs nog aantrekkelijk is. Vermoed wordt dat het er zo'n 750 geweest zijn. Een aantal daarvan gaat naar de mensen die bij Kruidvat online besteld hadden in combinatie met het keyboard-kaft. De rest.... gaat naar Trekpleister. En om de bestelling onder controle te houden; via intekenlijsten. (Voordeel mensen lopen twee keer de winkel in, intekenen en de volgende keer ophalen. Dus kans op extra impuls-aankopen)

Balen voor de mensen die bij Kruidvat besteld hebben, zij hebben namelijk 135 euro betaald voor het tablet dat nu bij Trekpleister voor 99 euro wordt verkocht, en moeten nog langer wachten ook (Zij wachten al 3-4 weken voor hij verzonden wordt). Maar het is wel een gelijkwaardig tablet.

Mbt het Tablet; dit is best een redelijk tablet. Hij is van het merk Cherry, wat eigenlijk een Eken-T10 is, met andere merkjes, stickertjes e.d. erop. In winkels vergelijkbaar met tablets van 170-200 euro.
Android 4 draait er prima op, Android App Store staat erop. En met wat aanpassingen die op Internet te vinden zijn loopt ie echt lekker soepel.
De kijkhoek is iets minder, en het touchscreen reageert niet zo zuiver als een tablet van 400-500 euro. Maar ja wat wil je voor een prijs die 20% van een GalaxyTab of iPad is?

Ik gebruik hem voor, e-mail lezen, wat internetten, spelletje DrawSomething, Buienradar, YouTube, Internet Bankieren, kranten lezen etc.... en alles loopt lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Paperbag24 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:15:
geinig ;)
[quote]

Trekpleister aanbieding was echt een ongelooflijke aanbieding. Maar is wel gemeen gespeeld. In veel winkels waren ze al "uitverkocht" voordat de deuren open gingen. Die waren dus gewoon onder het personeel al verkocht. Daarnaast kon je het tablet zelf niet meekrijgen, je moest je inschrijven op een lijst. Dit waren lijsten afhankelijk van het filiaal voor 5 of 10 tablets.
Ook online kon je ze kopen bij Trekpleister, maar nog vreemder, daar waren ze op zondag avond al uitverkocht...... Terwijl de aanbieding pas dinsdag 9:00 zou beginnen.

Trekpleister (van dezelfde eigenaar als Kruidvat!) heeft dus blijkbaar maar een heel klein aantal Tablets besteld in China.
En waarom.....

Omdat het Kruidvat (!!) een probleempje had. 3 weken geleden had Kruidvat een zelfde tablet in de aanbieding (7inch tablet voor 80 euro, 10inch voor 135 euro) van het merk Cherry. Ook daar kon het tablet online besteld worden. Ook bij het Kruidvat waren de 10inches in no-time uitverkocht.
Online kon je meteen een keyboard-kaft meebestellen, maar daar zat een levertijd op van 5 dagen. En daar ontstond het probleem. De (betaalde) bestellingen voor deze combinatie aankoop zijn opzij gelegd, in afwachting van de levering van keyboardkaften. In die tussentijd hebben ze de fout gemaakt om alle tablets uit het magazijn te verkopen, met als gevolg dat er geen tablets meer waren toen de keyboardkaften geleverd werden.
Kruidvat moest dus voor deze mensen nieuwe tablets inkopen, en heeft een klein aantal besteld dusdanig dat de inkoopprijs nog aantrekkelijk is. Vermoed wordt dat het er zo'n 750 geweest zijn. Een aantal daarvan gaat naar de mensen die bij Kruidvat online besteld hadden in combinatie met het keyboard-kaft. De rest.... gaat naar Trekpleister. En om de bestelling onder controle te houden; via intekenlijsten. (Voordeel mensen lopen twee keer de winkel in, intekenen en de volgende keer ophalen. Dus kans op extra impuls-aankopen)

Balen voor de mensen die bij Kruidvat besteld hebben, zij hebben namelijk 135 euro betaald voor het tablet dat nu bij Trekpleister voor 99 euro wordt verkocht, en moeten nog langer wachten ook (Zij wachten al 3-4 weken voor hij verzonden wordt). Maar het is wel een gelijkwaardig tablet.

Mbt het Tablet; dit is best een redelijk tablet. Hij is van het merk Cherry, wat eigenlijk een Eken-T10 is, met andere merkjes, stickertjes e.d. erop. In winkels vergelijkbaar met tablets van 170-200 euro.
Android 4 draait er prima op, Android App Store staat erop. En met wat aanpassingen die op Internet te vinden zijn loopt ie echt lekker soepel.
De kijkhoek is iets minder, en het touchscreen reageert niet zo zuiver als een tablet van 400-500 euro. Maar ja wat wil je voor een prijs die 20% van een GalaxyTab of iPad is?

Ik gebruik hem voor, e-mail lezen, wat internetten, spelletje DrawSomething, Buienradar, YouTube, Internet Bankieren, kranten lezen etc.... en alles loopt lekker soepel.
Maar de Kruidvat tablet is toch helemaal geen Eken T10?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

XBOXCenturion schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:25:
[...]Maar de Kruidvat tablet is toch helemaal geen Eken T10?
En wie zegt dat de Trekpleister dat wel is? ;)

Dat weet jij waarschijnlijk als eerste morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Gutteguttegut schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:26:
[...]
En wie zegt dat de Trekpleister dat wel is? ;)

Dat weet jij waarschijnlijk als eerste morgen :P
Dat blijkt uit de specs en het plaatje bij de aanbieding.

Maar goed, ik zal het morgen wel zien. Overigens weegt de doos 1200 gram, vrij fors :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Centurion op 25-04-2012 19:34 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

XBOXCenturion schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:25:
[...]

Maar de Kruidvat tablet is toch helemaal geen Eken T10?
Idd compleet ander apparaat :F , Viva forum zit sowieso al vol met paranoïde schreeuwers, altijd lachen met vrienden in een melig bui viva forum voorlezen, pis soms in me broek van het lachen. Onder deel Sex is aan te raden lui sporen soms nog minder dan de NS :+
XBOXCenturion schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:31:
[...]

Dat blijkt uit de specs en het plaatje bij de aanbieding.

Maar goed, ik zal het morgen wel zien. Overigens weegt de doos 1200 gram, vrij fors :P.
Van mij ook, straks krijgen we een super deluxe make up set ipv van de tablet met de groeten van de trekpleister :P

[ Voor 38% gewijzigd door 42dpi op 25-04-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
42dpi schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:39:
[...]

Idd compleet ander apparaat :F , Viva forum zit sowieso al vol met paranoïde schreeuwers, altijd lachen met vrienden in een melig bui viva forum voorlezen, pis soms in me broek van het lachen. Onder deel Sex is aan te raden lui sporen soms nog minder dan de NS :+

[...]

Van mij ook, straks krijgen we een super deluxe make up set ipv van de tablet met de groeten van de trekpleister :P
:P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
42dpi schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:39:
[...]

[...]

Tablet weegt 630 gram, dus kan ook wel met een oplader en doos eromheen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

XBOXCenturion schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:07:
[...]

Tablet weegt 630 gram, dus kan ook wel met een oplader en doos eromheen.
Jammer ik hoopten als dat we er twee zouden krijgen alleen dan woog het pakket wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eloy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:06
Hoe kan het dat veel mensen een Email ontvangen terwijl ik geen e-mail adres heb kunnen invullen (geen vakje voor) op het reserveer formulier?! verschilt dat blaadje per filiaal? En ze hebben ook nog niet gebeld (of ik was niet thuis :P)

<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

ik.ben.iemand. schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:05:
Hoe kan het dat veel mensen een Email ontvangen terwijl ik geen e-mail adres heb kunnen invullen (geen vakje voor) op het reserveer formulier?! verschilt dat blaadje per filiaal? En ze hebben ook nog niet gebeld (of ik was niet thuis :P)
Wij hebben hem online besteld Zaterdag nacht, als je je in de winkel hebt ingeschreven kon je hem alleen ophalen aankomende zaterdag, als je tot de eerst 10 behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Het gaat om de online verkopen die zaterdagavond gaande was:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Tjonge jonge,,, :X

Ik hoop dat die viva lezers toch wat slimmer zijn.
Onder aan het (uitleg) verhaal staat toch duidelijk dat zij hem zelf gebruikt voor email,
internet, enz. enz...

En de tekst: Mbt het Tablet; dit is best een redelijk tablet. Hij is van het merk Cherry,
wat eigenlijk een Eken-T10 is, met andere merkjes, stickertjes e.d. erop.

Dat zou dan inhouden, ;) dat zij een van de wachtende is geweest die in plaats van
het tablet model (gelijktijdig besteld met toetsenbord hoes) uit de orginele kruidvat
advertentie nu dus ook een ander (lees vervangend) tablet model hebben of gaan ontvangen.
(of zelfs misschien een medewerker dicht bij de inkoop afdeling of van het distributie centrum)

Dus dan is dit misschien toch de zelfde tablet uit de trekpleister advertentie :o
Iets anders zou ik namelijk niet uit dit verhaal kunnen opmaken.

[ Voor 25% gewijzigd door Marinus-Roro op 25-04-2012 21:34 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben 1 van de "gelukkigen" die nu al 4 week wachten op de Kruidvat tablet.
Als dit tablet verzonden zou worden, zou dit dus betekenen dat ik mijn tablet ook kan ontvangen 1 deze dagen. Echter heb ik nog geen mail gehad dat tie onderweg is. Dit zou dus betekenen dat het niet zo is, dat het overschot via de trekpleister word verkocht. (lijkt me dat wij ons tablet dan toch ook mogen ontvangen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Als het Eken T10 is wordt deze onder inkoop verkocht. ;)
50pcs: $109/unit
100-200pcs: $108/unit
500pcs: $107/unit
1000pcs: $106/unit
En ze (Eken) verkopen per maand ongeveer 400.000 tablets en boards.
(Bron: email)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:28:
Ik ben 1 van de "gelukkigen" die nu al 4 week wachten op de Kruidvat tablet.
(lijkt me dat wij ons tablet dan toch ook mogen ontvangen...)
Ja lijkt mij dan ook.
En als we de viva tweeter moeten geloven, krijg jij dan ook een mooier model, alleen voor
€ 39.-- duurder dan de (af) trekpleisters :+

Al met al, de twee advertenties van kruidvat laten tablets zien, met heel zichbare knoppen
op de foto. En die van trekpleister heeft een egaal scherm beeld. Dus moet het bijna wel
een volledige touch-screen tablet zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Marinus-Roro op 25-04-2012 21:43 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Laatst online: 22:46
Hoop van wel! Als het de tablet niet is, wil ik hem wel ophalen en door verkopen aan iemand hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zo dat de Eken een mooier model is ? Want als ik nu de versie krijg van zwakke batterij, dan kan ik wel verzekeren dat ik daar even flink wat herrie ga schoppen...
De cherry heeft in principe exact dezelfde eigenschappen als de Eken T10. Behalve dat van de eken er 2 versies zijn, 1 met zwakke batterij en 1 met een sterkere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:43:
Is het zo dat de Eken een mooier model is ? Want als ik nu de versie krijg van zwakke batterij, dan kan ik wel verzekeren dat ik daar even flink wat herrie ga schoppen...
De cherry heeft in principe exact dezelfde eigenschappen als de Eken T10. Behalve dat van de eken er 2 versies zijn, 1 met zwakke batterij en 1 met een sterkere...
Vast niet er staat in de specs dat het er een is met extra sterke accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Dat geloof je? Er wordt ook gezegd dat je supersnel ermee kan internetten/gamen, right. :P Maarja hoop dat er wel de 5000mah erin zit als ik morgen dat ding uitpak :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Hironshy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:09:
Dat geloof je? Er wordt ook gezegd dat je supersnel ermee kan internetten/gamen, right. :P Maarja hoop dat er wel de 5000mah erin zit als ik morgen dat ding uitpak :9
Dat zijn standaard aanprijzingen.

Iets zeggen over de accu daarentegen niet, dus ik ga wel uit van een accu die minimaal acceptabel is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

De postduif op wielen is onderweg :D vandaag maar eens van uit huis werken :P

Ik heb de multimeter en schroevendraaier set al klaar liggen >:)

[ Voor 31% gewijzigd door 42dpi op 26-04-2012 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd! Ook naar het merk, maak der maar wat foto's van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 07:47

lawaai

www.oldskoolnl.nl

42dpi schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:23:
De postduif op wielen is onderweg :D vandaag maar eens van uit huis werken :P

Ik heb de multimeter en schroevendraaier set al klaar liggen >:)
Foto's en bevindingen 8) Werk ze dan maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:28:
Ik ben heel benieuwd! Ook naar het merk, maak der maar wat foto's van :)
lawaai schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:31:
[...]

Foto's en bevindingen 8) Werk ze dan maar ...
Komt goed, ik las wel even een lange pauze in.

Weird sinds verzending en nu is het pakketje in eens 20gram lichter O_o

[ Voor 8% gewijzigd door 42dpi op 26-04-2012 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Niet online

NO2

Ik ben ook benieuwd naar een review, überhaupt welk apparaat het nu blijkt te zijn :p
Kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niets binnen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik heb hem net binnen 20 sec geleden :P effe uitpakken en doen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BJQgC5yP8ZD9GBvmhOYpISqb/thumb.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door 42dpi op 26-04-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ziet er uit naar een hernoemde Eken T10? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oef check die batterij...
Als kruidvat dit tablet levert........... zijn ze de sjaak...

http://yourtablet.nl/at-tablet-hta-1040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:31:
Oef check die batterij...
Als kruidvat dit tablet levert........... zijn ze de sjaak...

http://yourtablet.nl/at-tablet-hta-1040
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/20120426_112919.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

Nu mogen ze hem leveren :P

thnx 42DPI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
bedankt ziet er goed uit kan nu nog ff wachten tot zaterdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Nu nog fotos van de achterkant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ben wel benieuwd naar de "smoothness" en hoe de kwaliteit van het scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:24

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Maar dit is dus niet de Eken T10?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Paperbag24 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:15:
geinig ;)
[quote]

Trekpleister personeel is uitgesloten van de aanbieding, zo vernam mijn vrouw van een kennis die er werkt. Overigens ben ik wel een van de 'gelukkigen' die een reservering heeft kunnen plaatsen in de winkel (nee, niet het filiaal waar de kennis werkt).
En waarom.....
Waarom niet? Er zijn er circa 10 per filiaal beschikbaar gesteld.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Iemand nog een goede alternatieve aanbieding voor mensen die deze actie gemist hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

SeatRider schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:39:
Maar dit is dus niet de Eken T10?
Hij lijkt er wel erg veel op en ook de doos en inhoud lijken op die van de youtube filmpjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Niet online

NO2

5000 mAh, tof!

Nu nog een youtube filmpje van de 'smoothness' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

ben met filmpje bezig kom er nu wel achter toegang tot market en google diensten gaat via een SIM emulator waar Nederland niet tussen staat ik heb hem maar op Germany gezet T-mobile.... q_Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dan moeten we maar snel uitvinden hoe we het ding rooten om er een gehackte market op te zetten :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
AllSeeyinEye schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:51:
Dan moeten we maar snel uitvinden hoe we het ding rooten om er een gehackte market op te zetten :)
idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
wat is trouwens de resolutie van het scherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Paperbag24 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:54:
wat is trouwens de resolutie van het scherm??
1024x600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Vet, het is dus waarschijnlijk de Eken T10 met de optie voor de goede batterij!

Superkoop dus, want de versie met crap battery is normaal al meer dan 100 euro.

http://www.eken.com/t10/

[ Voor 7% gewijzigd door Centurion op 26-04-2012 12:03 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
weertenaar schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:40:
Iemand nog een goede alternatieve aanbieding voor mensen die deze actie gemist hebben?
een alternatief voor diegene die de aanbieding hebben gemist
de Eken T10 voor omgerekend 126 euro :) wel uit china

http://www.pandawill.com/...-camera-black-p59961.html

[ Voor 13% gewijzigd door Paperbag24 op 26-04-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van 42dpi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
42dpi schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:50:
ben met filmpje bezig kom er nu wel achter toegang tot market en google diensten gaat via een SIM emulator waar Nederland niet tussen staat ik heb hem maar op Germany gezet T-mobile.... q_Q
Wat is het nut daarvan? Waarom moet je een SIM hebben om toegang te krijgen tot de market? Voor apps die een telefoon vereisen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
bedankt dat valt ook niet tegen ik heb op het moment een yarvik tab 210 met 800x600
er gaat een wereld voor me open zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eloy
LOL dat linkje van Paperbag24, dat plaatje onderaan de pagina. Een erg eerlijke vergelijking :P Tablet vs. Phone

Linkje

[ Voor 35% gewijzigd door Eloy op 26-04-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Naja hier komt de eerste indruk:

Om dus toegang te krijgen tot Google play moet je een 'Market enabler' starten... Nederland staat er niet tussen dus dat wordt rooten, enabler app doet zich gewoon voor als of je een telefoon hebt go figure...
Veel Google apps zijn ook niet vindbaar zoals Maps/Youtube en zo'n 60% van mij gekochte apps...

Naja verder
Apparaat is goed gebouwd zeker voor de prijs, scherm is duidelijk, het is de T10A wat de doos ook zegt apparaat zegt zelf dat die een T10A is.

Browsen gaat redelijk snel scherm reageert niet altijd even fijn kan ook aan mij handen liggen ik heb grote vingers :P

Minecraft draait redelijk op laagste setting niet soepel maar ook niet echt traag.

Chinezen denken ook grappig te zijn door er een nummer van de backstreetboys op te zetten q_Q
Ik heb nu ook koppijn.

Dus er moet nog wel wat gedaan worden om er een echte tablet van te maken, ik wacht nog even met het uit elkaar halen van de tablet ding zit vol met lijm en ik heb geen föhn bij de hand.

Later meer ik ga nu even een flash kaartje zoeken die nu verstoppertje aan het spelen is....

[ Voor 4% gewijzigd door 42dpi op 26-04-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
XBOXCenturion schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:03:
Vet, het is dus waarschijnlijk de Eken T10 met de optie voor de goede batterij!

http://www.eken.com/t10/
Volgens mij niet. De HTA-1040 ziet er nogal veel lomper uit (vergelijk de rand om het display eens), en is volgens de specs 16mm dik, tegenover 9mm voor de Eken. Sowieso kloppen de afmetingen niet met elkaar.

Serieus, als het de HTA is denk ik dat ik 'm niet eens hoef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
42dpi geeft wat anders aan..
42dpi schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:36:
Apparaat is goed gebouwd zeker voor de prijs, scherm is duidelijk, het is de T10A wat de doos ook zegt apparaat zegt zelf dat die een T10A is.
42dpi, wellicht kan jij opmeten hoe dik het tablet daadwerkelijk is?

[ Voor 8% gewijzigd door Patrick V. op 26-04-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Vergeet niet dat Eken een fabrikant is die vooral blanco tablets levert waar anderen hun merk en typenummer opzetten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Patrick V. schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:42:
42dpi geeft wat anders aan..

[...]

42dpi, wellicht kan jij opmeten hoe dik het tablet daadwerkelijk is?
't is T10A en niks anders maten komen ook overeen 270 x 162 x 13.5mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
42dpi schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:46:
[...]

't is T10A en niks anders maten komen ook overeen 270 x 162 x 13.5mm
Welke android versie staat er op?

Op de site van Eken zijn updates te downloaden, misschien dat dat market problemen oplost.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

XBOXCenturion schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:50:
[...]

Welke android versie staat er op?

Op de site van Eken zijn updates te downloaden, misschien dat dat market problemen oplost.
4.0.3
Kernel 3.0.8

Build crane_evb-eng 4.0.3 IML74K 20120331 test-keys

Ik heb nu root Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/tablet/root.JPG

En alle standaard apps zijn geïnstalleerd youtube en zo

[ Voor 17% gewijzigd door 42dpi op 26-04-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
heb je nu ook standaard toegang tot google play??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Goed bezig!
* Gutteguttegut kan niet wachten om er ook mee te gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

42dpi schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:04:
[...]

4.0.3
Kernel 3.0.8

Build crane_evb-eng 4.0.3 IML74K 20120331 test-keys

Ik heb nu root [afbeelding]

En alle standaard apps zijn geïnstalleerd youtube en zo
Wel zo fijn dat je even aangeeft hoe je deze geroot hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Is het een idee dat we dit topic ombouwen tot een Eken A10/Hiteker HTA-1040 ervaringen-topic, of zouden we daar een nieuw topic voor moeten openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

SeatRider schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:38:
Is het een idee dat we dit topic ombouwen tot een Eken A10/Hiteker HTA-1040 ervaringen-topic, of zouden we daar een nieuw topic voor moeten openen?
Beter een nieuwe maken of mods vragen dat het niet bij die andere exotische tablet topic moet ofzo.
Paperbag24 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:35:
heb je nu ook standaard toegang tot google play??
Nope dat moest met een app die er opstaat die doet zich voor als of die een telefoon is en meld je dan aan bij google zeeromslachtig dus daarom heb ik maar geroot en apps zelfs geinstalleerd, want anders denk google dat je tablet een GT P6210 is een Samsung Galaxy Tab dus...

[ Voor 29% gewijzigd door 42dpi op 26-04-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SeatRider schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:38:
Ombouwen is m.i. goed genoeg, maar best even via een modje doen. Moet sowieso van forum deel verhuisd worden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

AllSeeyinEye schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:38:
[...]

Wel zo fijn dat je even aangeeft hoe je deze geroot hebt ;)
Ik zal straks wel een tutorial maken met bestanden er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

42dpi schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:41:
[...]

Waarvoor dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
[...]

_/-\o_

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
42dpi schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:38:
[...]

Beter een nieuwe maken of mods vragen dat het niet bij die andere exotische tablet topic moet ofzo.

[...]

Nope dat moest met een app die er opstaat die doet zich voor als of die een telefoon is en meld je dan aan bij google zeeromslachtig dus daarom heb ik maar geroot en apps zelfs geinstalleerd, want anders denk google dat je tablet een GT P6210 is een Samsung Galaxy Tab dus...
_/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
42dpi schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:38:
[...]
Is dat niet het hele punt? Google Play (Market) laten denken dat het een tablet is met volledige licentie voor Market/Play (door zich de identiteit van bijvoorbeeld een P6210 aan te meten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

guapper schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:06:
[...]

Is dat niet het hele punt? Google Play (Market) laten denken dat het een tablet is met volledige licentie voor Market/Play (door zich de identiteit van bijvoorbeeld een P6210 aan te meten)?
Los van de market is root access altijd een pre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
Dat is waar. Als het een Eken is, is er een goede kans dat je out-of-the-box al root hebt, is wel vaker zo met chinatabs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
guapper schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:23:
Dat is waar. Als het een Eken is, is er een goede kans dat je out-of-the-box al root hebt, is wel vaker zo met chinatabs. ;)
Maar zoals ik het lees heeft 42dpi er wel wat voor moeten doen, aangezien hij een howto gaat plaatsen.

Edit: LOL@hieronder

[ Voor 3% gewijzigd door SeatRider op 26-04-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
SeatRider schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:25:
[...]

Maar zoals ik het lees heeft 42dpi er wel wat voor moeten doen, aangezien hij een howto gaat plaatsen.
Howto:
- Zet de tablet aan
- Klaar.

:+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Het pakketje is binnen :*)

Heb ook geen root access op mijn huidige tab en vindt het wel ok zo. Maar dat is omdat de market gewoon werkt zoals het moet. Indien market zo omslachtig is op de Eken dan ga ik toch misschien rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

XBOXCenturion schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:26:
[...]

Howto:
- Zet de tablet aan
- Klaar.

:+
Whahaha _O-

Toch zouden de grote merken hier iets van moeten leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Wachten op de postbode is het vervelendste wat er is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• systpro4
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05-2024
_/-\o_

Ik heb nog nooit iets geroot, hopelijk is dat niet moeilijk :?
Hopelijk is die tutorial een beetje noob- en fool-proof zodat zelfs ik daar mee overweg kan.. :)

Mijn dochter wil sowieso Angry Birds en Fruit Ninja erop.

Maar eerst zaterdag ophalen, en hopen dat het dezelfde is, dus ook de Eken A10/Hiteker HTA-1040.

First rule of Italian driving: What's behind me is not important.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
systpro4 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:37:
[...]

_/-\o_

Ik heb nog nooit iets geroot, hopelijk is dat niet moeilijk :?
Hopelijk is die tutorial een beetje noob- en fool-proof zodat zelfs ik daar mee overweg kan.. :)

Mijn dochter wil sowieso Angry Birds en Fruit Ninja erop.

Maar eerst zaterdag ophalen, en hopen dat het dezelfde is, dus ook de Eken A10/Hiteker HTA-1040.
Het is bestandje naar jezelf mailen, opslaan, tablet op een speciale manier opstarten (volumeknop en powerknop ingedrukt houden) en dan het bestandje openen en het zijn werk laten doen. KLAAR 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

En nu maar hopen dat ze zaterdag geen f*ck*ps maken en ons allen melden dat ze helemaal niet geleverd gaan worden..of maar 1 per filiaal...
* Gutteguttegut heeft een vervelend voorgevoel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• systpro4
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05-2024
Painore schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:49:
Het is bestandje naar jezelf mailen, opslaan, tablet op een speciale manier opstarten (volumeknop en powerknop ingedrukt houden) en dan het bestandje openen en het zijn werk laten doen. KLAAR 8)
Nou, als me dat niet lukt, dan verdien ik het niet om nog langer toegang tot tweakers.net te behouden....
:)

First rule of Italian driving: What's behind me is not important.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Ermm ik kan gewoon Google Play gebruiken zonder extra app. Klikken op de standaard Google Play icon, inloggen met Google account en ik ben in de market. Ben Angry birds aan het installeren.

Ohh ik zie het al. Er staat wel een app genaamd market enabler maar die hoef je niet te gebruiken. Waarschijnlijk is die voor oudere versie van Android maar na de upgrade naar 4.0 waren ze vergeten eruit te halen? Whatever, het werkt :P

[ Voor 43% gewijzigd door Hironshy op 26-04-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Gutteguttegut schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:49:
En nu maar hopen dat ze zaterdag geen f*ck*ps maken en ons allen melden dat ze helemaal niet geleverd gaan worden..of maar 1 per filiaal...
* Gutteguttegut heeft een vervelend voorgevoel.....
Zoiets;

"Nee, sorry. We zeiden van de week inderdaad dat er een intekenlijst is voor 10. Maar dat houdt niet in dat we er ook daadwerkelijk 10 binnen krijgen. We hebben er vandaag 2 binnen gehad en die zijn meteen opgehaald door mensen die net als u ook op de lijst stonden. Oh u stond op 1? Het gaat niet op nummer. Jammer voor u maar u was 1 van de 10 mensen die er 1 zouden krijgen wanneer we er 10 zouden ontvangen. We hebben nu gewoon gedaan wie eerst komt van de 10 die mag hem meenemen."

(En de andere 8 gingen naar magazijn medewerkers die erg enthousiast werden na het uitpakken van de trolleys)

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eloy
Kan iemand dan nog een video maken van de tablet? Ik ben veels te nieuwschierig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
-Verwijderd-

[ Voor 94% gewijzigd door DesertRose op 26-04-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Yay heb hem ook binnen.

Zwart trouwens, voor als mensen zich dat nog afvroegen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Bij mij werkt Google Play ook zonder verdere vereiste handelingen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
DesertRose schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:38:
Hier staat wel een redelijke review van de teclast A10T.
Het is niet de Teclast A10T maar de Eken T10 met 5000 mah accu.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 23:25
Hoop niet dat de batterijduur zo is als die teclast A10T, daar staat 6000mAh met slechts 3-4 uur videoplayback. Dat zou met 5000mAh dus nog een stap minder zijn. Ben zowieso benieuwd naar de kwaliteit van deze batterijen! Hoop dat ze de prestaties die ze beloven waarmaken :)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
De market heeft toch nog wat aandacht nodig volgens mij. Hij laadt vaak niet.

Hoe heb jij dat gedaan 42dpi?

[ Voor 17% gewijzigd door Centurion op 26-04-2012 16:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Ik heb geen problemen met laden. Maar wat vervelender is je krijgt niet alle resultaten van een search. Zoeken op Angry birds space geeft alleen de betaalde versie. En Cut the rope kan ie niet eens vinden. Moet toch rooten dan maar>_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Hironshy schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:17:
Ik heb geen problemen met laden. Maar wat vervelender is je krijgt niet alle resultaten van een search. Zoeken op Angry birds space geeft alleen de betaalde versie. En Cut the rope kan ie niet eens vinden.
Zou dat komen omdat die apps de resolutie van deze tablet niet ondersteunen? Of bijvoorbeeld omdat ze GPS vereisen, of zoiets?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Verkopen van je tablet doe je in Vraag & Aanbod en niet in dit topic! Alle discussie daarover wordt verwijderd.