O dear god, denk ik maar handig te zijn om een CWM recovery te installeren is die in het chinees en ik kan helemaal geen chinees....
Kan iemand mij even de orginele recovery .img door sturen?
/system/data/local/recovery.img > recovery.img
Nevermind, ik heb een andere recovery.img gepakt van een of andere novo7 apparaat, alleen toen kon ik de +/- niet meer gebruiken toen maar een keyboard aan gehangen en dan is 1 terug 2 is enter en 3 is browsen,
Toen met CWM complete system wipe gedaan alle caches gereset, toen partition geformatteerd en in download modus gezet achterlijk lang + inhouden en op power rammen
Toen kwam eindelijk die livesuit om de hoek kijken (draai win7x64) en bam in een klap opnieuw geflashed. met die rom van eken, nu staat playstore er wel gewoon op en die market enabler...
Ik moet wel zeggen dat ik de batterij erg snel leeg zie gaan of het ligt aan mij....
Apparaat is behoorlijk hakbaar
Er is trouwens ook een andere rom versie van
ftp://www.ekenmid.com/ log in en pw is ''down'' ik ben hem aan het downloaden met 20kbs duurt dus twee weken

ik zet hem wel op mijn dropbox als die binnen is.
Ik heb dit ook allemaal van uit mijn bed gedaan met mijn laptop ik kon er niet van slapen haha
Hoezo heet die topic hiteker ?! er is null komma null te vinden op die naam en die hiteker maakt de tablet niet eens zelf ze maken sowieso niks, alleen maar stickers die ze op de apparaten plakken...
[
Voor 106% gewijzigd door
42dpi op 27-04-2012 04:33
]