Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:56

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Gisteren een paar uur zitten pielen, en toen het batterijpeil onder de 20% kwam ging het touchscreen ineens onwijs vervelend lopen doen, aanrakingen registreren die er helemaal niet waren enzo. Vannacht weer opgeladen en vanmorgen was alles weer goed. Iemand dit wel eens meegemaakt?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Staat me niet bij dat ik dit meegemaakt had. Kan het nu niet voor je testen omdat ik nog wel even zonder het apparaat zit :(

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik kijk het vanavond nog een keer aan, en anders knal ik de 0427 weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb de mijne nooit naar 0428 geupdate ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198712

SeatRider schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:47:
Ik kijk het vanavond nog een keer aan, en anders knal ik de 0427 weer terug.
Die van mij heb ik ook maar op 0427 gelaten gezien de reacties, enige wat wel eens gebeurd is dat mijn wifi wegvalt.
Dit gebeurd trouwens alleen als de tablet moet ontwaken en ik direct internet open, gebeurd 1 a 2 maal in de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-12-2024
SeatRider schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:27:
Heeft er al iemand uitgevogeld of de 0428 inderdaad sneller door de accu heengaat als de 0427? Na een weekje niet gebruiken was ie gisteren wel helemaal leeg, en gevoelsmatig klopt dat niet.
Ik heb dit ook gehad (zie mijn eerdere posts) dus ben ik inmiddels al een tijdje terug bij 0427.

Iemand nog iets vernomen van een nieuwe update of de perfecte manier om de volledige Market te hebben?

En tot slot, heeft iemand Google Talk aan de praat, en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Anoniem: 198712 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:57:
[...]

Die van mij heb ik ook maar op 0427 gelaten gezien de reacties, enige wat wel eens gebeurd is dat mijn wifi wegvalt.
Dit gebeurd trouwens alleen als de tablet moet ontwaken en ik direct internet open, gebeurd 1 a 2 maal in de week
Mijn wifi valt ook om de haverklap weg. Een reboot helpt dan wel.

Bareuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
Kwam dit tegen (als Android noob), wat alle Google Apps zou moeten toevoegen:

http://wiki.rootzwiki.com/Google_Apps#ICS_updater-script

Maar het lukt met niet om het te installeren (laatste versie geprobeerd: http://goo.im/gapps/gapps-ics-20120429-signed.zip) ... als ik in recovery mode boot (wat met veel moeite is gelukt), krijg ik na 1 seconde zo'n Andriod poppetje met de buik open en een driehoek ...

Kan iemand met meer verstand van zaken hier iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dat is voor CM9 en AOKP roms, die hebben niet standaard de Google apps die een Samsung ROM wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:31:
Dat is voor CM9 en AOKP roms, die hebben niet standaard de Google apps die een Samsung ROM wel heeft.
Uhm ... ik dacht dat onze Eken/Hiteker ook niet alle Google Apps had ... ;)

Ben aan het proberen om de files gewoon te kopiëren ... :|

Ik weet niet of ik andere dingen kapot heb gemaakt, maar door de hele folder system van die zip file te kopieren in de root van de Eken, doet GoogleTalk het in ieder geval wel! Inclusief videochat! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11-2024
vandaag net mn Tp tablet weer terug na 3 weken van ambiance tech nieuwe tablet gekregen werkt soepel tot zover ben er blij mee werdt bezorgd door DPD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
Paperbag24 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:36:
vandaag net mn Tp tablet weer terug na 3 weken van ambiance tech nieuwe tablet gekregen werkt soepel tot zover ben er blij mee werdt bezorgd door DPD
Kun je checken welke ROM je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
kernal 3.0.8
andriod 4.0.3
deze toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Paperbag24 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:36:
kernal 3.0.8
andriod 4.0.3
deze toch?
Nope, de rom versie: Instellingen / Over het toestel / de onderste regel (buildnummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
crane-evb-eng4.0.3IML74K20120425 test keys
deze dus :-) ook is de market louncher weg loopt zonder problemen alles doet het goed ook de games maar nog steeds geen full market in de play store erg jammer :-) maar hij loopt niet meer vast en chrasched niet meer gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
SeatRider schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:21:
Gisteren een paar uur zitten pielen, en toen het batterijpeil onder de 20% kwam ging het touchscreen ineens onwijs vervelend lopen doen, aanrakingen registreren die er helemaal niet waren enzo. Vannacht weer opgeladen en vanmorgen was alles weer goed. Iemand dit wel eens meegemaakt?
Yep, heb ik ook al een paar keer ervaringen mee gehad.
Onder andere als je dan in de browser je toetsenbord opend, dan geeft hij ineens allemaal
leestekens die je niet hebt ingetoetst. Ook reageerd hij dan vreemd op het touch screen, of heel traag.
Een keer aan en uit zetten verhielp bij mij overigens elke keer wel het probleem.

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
Paperbag24 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:35:
crane-evb-eng4.0.3IML74K20120425 test keys
deze dus :-) ook is de market louncher weg loopt zonder problemen alles doet het goed ook de games maar nog steeds geen full market in de play store erg jammer :-) maar hij loopt niet meer vast en chrasched niet meer gelukkig
He, dat is dan toch ook weer een andere tussen versie. >:)
Want de eerste hiteker Trek-P tablets werden uitgeleverde met versie: 2012-0331
En de daarop volgende "beta" eken T10 update was: 2012-0427, gevolgd
door de 2012-0428. en dat is tot nu toe het laatste teken van leven v.w.b. firmware.

Dus die van Paperbag zit dan weer net voor de bij ons bekende beta release.
Het rare is dat ik deze versie niet terug kan vinden op de ftp of support site's van Eken.
Ben benieuwd of deze versie dan ook hier of daar misschien toch nog te downloaden is. 8)

[ Voor 36% gewijzigd door Marinus-Roro op 31-05-2012 22:33 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb hm gister voor het eerst een hele dag niet gebruikt en toen ik hm vandaag weer na dus ruim 24 uur aanzette was de accu nog zo goed als vol.
Ik heb dus nog steeds de (2e) beta versie, 0427.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
Goed nieuws! (maybe)

Op de site van eken staat sinds een paar dagen een nieuwe market enabler (zie onder "T, A, B, G series"):
http://www.eken.com/support/
ftp:­/­/­202.­105.­131.­8/­MarketEnabler.­apk

Heb de tablet niet bij de hand maar zal vanavond testen of we hiermee toegang krijgen tot de hele market.

EDIT: Heb de enabler geïnstalleerd, maar zie niet echt een verschil. :?

[ Voor 10% gewijzigd door Geronymous op 31-05-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:05

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Bij mij ook als de accu leeg is 0% en aan de voeding hangt tripping balls dat ding, en nu die weer vol is niks aan de hand.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
van de wk na het opladen zon 12uur en 30 minuten uit de baterij gehaald zeer tevreden hoop idd dat ze deze rom ook voor de rest beschikbaar willen stellen kwa gebruik vindt ik hem ipad waardig maar dan voor 500 euro minder :-) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460984

Goedenmiddag heren/dames,

Heb mij zojuist geregistreerd vanwege het hoge Hiteker T-1040 'Trekpleister' gehalte.

Heb zelf er ook 1 maar ben op zoek naar die 0427 firmware update, omdat ik nog steeds de standaard versie erop heb staan en toch wel een nieuwere wil proberen. Echter na alles wat ik gelezen heb wil ik nog niet de 0428 installeren.

Heeft iemand nog een link voor mij?

Alvast bedankt,
Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 460984 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:53:
Goedenmiddag heren/dames,

Heb mij zojuist geregistreerd vanwege het hoge Hiteker T-1040 'Trekpleister' gehalte.

Heb zelf er ook 1 maar ben op zoek naar die 0427 firmware update, omdat ik nog steeds de standaard versie erop heb staan en toch wel een nieuwere wil proberen. Echter na alles wat ik gelezen heb wil ik nog niet de 0428 installeren.

Heeft iemand nog een link voor mij?

Alvast bedankt,
Joost
Geronymous in "Eken T10/Hiteker HTA-1040 ervaringen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460984

:o

Had ik niet zo moeten doen zie ik net,

te laat...

Maar top Gutteguttegut!

[ Voor 190% gewijzigd door Anoniem: 460984 op 01-06-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
Paperbag24 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:32:
van de wk na het opladen zon 12uur en 30 minuten uit de baterij gehaald zeer tevreden hoop idd dat ze deze rom ook voor de rest beschikbaar willen stellen kwa gebruik vindt ik hem ipad waardig maar dan voor 500 euro minder :-) :-)
Jij hebt nu toch een keer een afgehandeld service verzoek gehad. Kun je misschien ook vragen
of ze jou de firmware die nu voorgeinstaleerd zit eventueel ook willen toesturen, of "nog makkelijker"
een link waar deze te downloaden is. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Marinus-Roro op 01-06-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Marinus-Roro schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:50:
[...]

Jij hebt nu toch een keer een afgehandeld service verzoek gehad. Kun je misschien ook vragen
of ze jou de firmware die nu voorgeinstaleerd zit eventueel ook willen toesturen, of "nog makkelijker"
een link waar deze te downloaden is. _/-\o_
ik ga ze mailen en zal het posten als het beschikbaar is:-) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461091

Paperbag24 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:19:
[...]

ik ga ze mailen en zal het posten als het beschikbaar is:-) :)
bedoellen jullie die
sun4i_crane_t10a-ctp-appi-0427 versie van 27 april?
die heb ik toevallig nog op mijn harde schijf staan en laatst nog teruggezet
zal hem wel op het juiste moment gedownload hebben
als iemand een leuke plek weet om hem te posten wil ik dat best doen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 12:56

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
NIEUWE OFFICIËLE ROM OP DE EKEN WEBSITE!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.eken.com/support/

Ik kan die vanuit het werk niet downloaden (ftp blocked), maar er zijn 2 versies: 3-axis en 2-axis G-sensor

Iemand een idee welke we moeten hebben (voor vanavond dan)?

En als iemand alvast download en op een snellere server zet ... _/-\o_

EDIT: en de vreugde was van korte duur ... na de hele nacht te hebben gedownload blijken deze firmwares de reeds bekende 0428 te zijn (2 versies) ... ik ga wel de versie testen die we nog niet eerder hadden (3-axis), maar waarschijnlijk wordt het daarna terug naar 0427. :'(

EDIT2: de 3 axis (MMA 7760 sensor) gaat in ieder geval niet lekker (schokkerig, traag, bleef hangen) ... ik geef de 2 axis (MXC 622X) nog een laatste kans, hoewel ik daar al eerder battery leaks mee had, zoals anderen ...

EDIT3: nog steeds battery leak ... terug naar 0427!

[ Voor 47% gewijzigd door Geronymous op 07-06-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Balen het valt nog niet mee om een nieuwe rom te vinden Googleplay blijft voorlopig dus nog een beetje leeg.
Verder is 0427 eigenlijk best goed alleen soms een wifi probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik zag gister opeens wel google maps in googleplay verschijnen. Ik weet alleen niet of die er eerder nu ook al in stond...
Ik heb alleen soms inderdaad dat wifi via mn Nokia N8 soms niet wil verbinden. Als ik dan schakel tussen EzSpot en JoikuSpot werkt het opeens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
Gutteguttegut schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:43:
Ik zag gister opeens wel google maps in googleplay verschijnen. Ik weet alleen niet of die er eerder nu ook al in stond...
Ik heb alleen soms inderdaad dat wifi via mn Nokia N8 soms niet wil verbinden. Als ik dan schakel tussen EzSpot en JoikuSpot werkt het opeens wel.
Strange ... na mijn verse install van 0427 zie ik geen Google Maps, ook niet na het gebruiken van de MarketEnalbler ... maar goed, ik kan de apk wel installeren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geronymous schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:37:
[...]

Strange ... na mijn verse install van 0427 zie ik geen Google Maps, ook niet na het gebruiken van de MarketEnalbler ... maar goed, ik kan de apk wel installeren ...
Die Marketenabeler heeft bij mij echt geen verschil uitgemaakt, wat ik lastiger vind is dat als je b.v. Grome wilt instaleren de market aangeeft dat Grome niet compatibel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48592

ik heb een leuk alternatief gevonden voor playstore
alleen balen dat ik het er hier volgens mij niet over hebben kan
ik ben nu chrome aan het proberen te downloaden ik hoop dat die ook werkt :P

het is alleen zo traag als....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu ook Chrome gedownload gehad vanaf deze site APKTOP.
Viel me erg tegen zelfs qwa snelheid is Opera beter, wat ik alleen zo omslachtig aan Opera vind is het openen van je bladwijzers (favorieten). Eerst op het Otje dan op bladwijzers en dan pas kun je selecteren als je tenminste geen mappen hebt aangemaakt. Dan is microsoft toch stukken beter doordacht want ook bij Crome is dit niet intuitief opgenomen in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
het lijkt er op dat alles goed werkt bij iedereen vandaar de rust op dit forum:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaineman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
Ik heb sinds vandaag problemen met het touchscreen van mijn T01, hij registreert niks meer.
Ik heb factory reset gedaan en geflashed, maar nog steeds werkt touch niet.
Weet iemand wat de oorzaak is, zou zuur zijn om hem naar eken op te moeten sturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-05 14:35

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Hmm..

Ik zie deze op de FTP staan: sun4i_crane_t10a-GoTab-ctp-mma7660-0516.rar

Iemand die al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjoempie
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-11-2023
niet gebruiken deze versie, maakte tablet schokkerig. Ook na herhaald opstarten geen succes. Weer terug naar de 27-4 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Heeft iemand misschien een autolader voor de T10 gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:18
Heeft iemand al een andere accu ingebouwd in zn T10?

Ik heb een originele T10A uit china met een 3000mah accu.

Ik heb deze besteld en ga een goede poging doen om hem in te bouwen als hij binnen is:
http://www.ebay.nl/itm/25..._trksid=p3984.m1497.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Wanneer ik naar de Play Store ga met dit Trekpleister tablet Hiteker HTA-1040 krijg ik geen Angry Birds spellen te zien. Okee 1 betaalde versie en een boel cheat of backup apps voor Andry Birds. Maar geen van de alle gratis versies.....
Dit terwijl dit gewoon getoond wordt wanneer ik met de Cherry 10inch naar de PlayStore ga. Market Enabler heeft geen verschil gemaakt, en ook de firmware update heeft niets veranderd.

APK's handmatig installeren is natuurlijk mogelijk maar;
Wie weet een oplossing (om alles te zien in de PlayStore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
LessRam schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:42:
Wanneer ik naar de Play Store ga met dit Trekpleister tablet Hiteker HTA-1040 krijg ik geen Angry Birds spellen te zien. Okee 1 betaalde versie en een boel cheat of backup apps voor Andry Birds. Maar geen van de alle gratis versies.....
Dit terwijl dit gewoon getoond wordt wanneer ik met de Cherry 10inch naar de PlayStore ga. Market Enabler heeft geen verschil gemaakt, en ook de firmware update heeft niets veranderd.

APK's handmatig installeren is natuurlijk mogelijk maar;
Wie weet een oplossing (om alles te zien in de PlayStore)
Ik heb geen oplossing, maar kan bevestigen dat ik dezelfde beperkingen heb ... Alleen Angry Birds Space is beschikbaar dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Na een afwezigheid van ruim 3 weken mag ik, volgens Ambiance Technology, mijn tablet binnen enkele dagen weer thuis verwachten. Als het goed is nu wel met een 5000 mAh accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geronymous schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:34:
[...]

Ik heb geen oplossing, maar kan bevestigen dat ik dezelfde beperkingen heb ... Alleen Angry Birds Space is beschikbaar dacht ik.
Idem heb al een paar oplossingen geprobeerd, als je een APK via internet probeerd krijg je ook vaak de melding dat je apparaat niet compatible is. Ik denk dat het 1 met het ander te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Ik heb toch echt 4 Angry birds (AngryBirds, AB Rio, AB Space, AB Seasons, volledige versies) van usenet geplukt die het allemaal prima doen....
Dus geen probleem hier, maar jammer dat het niet rechtstreeks uit de Play Store kan.

[ Voor 11% gewijzigd door LessRam op 22-06-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucaT
  • Laatst online: 21-12-2021
Ook eindelijk dit forum gevonden voor de Eken T10a. Heeft iemand het spel The Settlers HD werkend op zijn tablet? Ben er al heel lang op zoek naar, en ook al heel veel apk's en data's gedownload, maar nog steeds geen werkende gevonden.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004

maceddy2004

Ik zie weer 2 nieuwe images staan..

Jun 27 2012 17:07 203039902 sun4i_crane_t10a-LINSAY-mma7660-0627.rar
Jun 27 2012 17:07 203037870 sun4i_crane_t10a-LINSAY-mxc622x-0627.rar

Deze zeggen mij niks.. Iemand al geprobeerd of zin om te proberen? Als ik de mijne update krijg ik ruzie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ben de 7660 aan het binnenhalen. Zal die in de loop van de week eens installeren.

Iemand al een manier gevonden om Clockworkmod te installeren? Elke keer die full wipes, daar worden vrouw en kids niet vrolijk van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
AllSeeyinEye schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:09:
Ben de 7660 aan het binnenhalen. Zal die in de loop van de week eens installeren.

Iemand al een manier gevonden om Clockworkmod te installeren? Elke keer die full wipes, daar worden vrouw en kids niet vrolijk van :P
Zou je die ergens kunnen posten zodat we niet allemaal zo lang hoeven te wachten? _/-\o_

Ik denk trouwens dat onze Hiteker de 2-axis is, dus de 622x ... dit aan de hand van wat ik te horen kreeg toen ik contact had met de Eken service bij de laatste update (die ik toen heb overgeslagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geronymous schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:30:
[...]

Zou je die ergens kunnen posten zodat we niet allemaal zo lang hoeven te wachten? _/-\o_

Ik denk trouwens dat onze Hiteker de 2-axis is, dus de 622x ... dit aan de hand van wat ik te horen kreeg toen ik contact had met de Eken service bij de laatste update (die ik toen heb overgeslagen).
Ik upload m nu naar m'n dropbox, maar die is dan wel bijna vol. Ik mag hier geen referal links plaatsen. Wil iedereen de me aan Dropbox ruimte wil helpen me even een DM sturen mocht je er een link willen ontvangen ;)

edit:
Hmmm zie nu dat aan het eind van de lange bestandsnaam netjes 0428 staat. Het is dus gewoon een repost van de firmware van 28 april :(
Upload gecancelled.

[ Voor 11% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-07-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:47:
[...]

Ik upload m nu naar m'n dropbox, maar die is dan wel bijna vol. Ik mag hier geen referal links plaatsen. Wil iedereen de me aan Dropbox ruimte wil helpen me even een DM sturen mocht je er een link willen ontvangen ;)

edit:
Hmmm zie nu dat aan het eind van de lange bestandsnaam netjes 0428 staat. Het is dus gewoon een repost van de firmware van 28 april :(
Upload gecancelled.
Inderdaad :( ... bedankt voor de moeite in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004

maceddy2004

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:47:
[...]

edit:
Upload gecancelled.
Lekker dan, wat een idioten daaro... Thx anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004

maceddy2004

edit: never mind... t01a geen t10a... |:(

[ Voor 87% gewijzigd door maceddy2004 op 16-07-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Verder behoorlijk stil op dit forum - heeft iedereen hem alweer verkocht?

Ik gebruik hem zelf alleen maar om Pinball Arcade op de spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SeatRider schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:56:
Verder behoorlijk stil op dit forum - heeft iedereen hem alweer verkocht?

Ik gebruik hem zelf alleen maar om Pinball Arcade op de spelen :P
Nope, wordt naar tevredenheid gebruikt voor surfen etc vanaf de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:05

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik gebruik de mijne ook nog steeds heel tevreden, Onderweg films kijken en als comic reader.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ook hier een zeer tevreden gebruiker.
Ik gebruik hm dagelijks in de trein om muziek te luisteren tijdens het email lezen/nieuws lezen/drawsomething spelen.
En thuis als remote voor mn media center, hulp op afstand via teamviewer (bij familie en kennisssen) en voor remote desktop naar mn server....oh en om uitzending gemist op te kijken en af en toe een spelletje....voor mn kids om heel af en toe een youtube filmpje op te laten zien...mn flickr foto's te laten zien....etc. etc.
Maw ik gebruik hm veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucaT
Ik werk nog altijd met de versie die er al op stond toen ik hem kocht. Sindsdien allemaal rotzooi erop gezet en uitgeprobeerd, tot ik vandaag weer op fabrieksinstellingen terug heb gedrukt. Nu dus weer een schone tablet. Nu zou ik ook graag de beste versie (0427?, kan iemand mij bevestigen dat dit de beste versie is, zonder lags e.d.) erop willen zetten. Maar mocht ik daar nu allemaal problemen mee krijgen, kan ik dan ook nog terug naar de oude fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LucaT schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:42:
Ik werk nog altijd met de versie die er al op stond toen ik hem kocht. Sindsdien allemaal rotzooi erop gezet en uitgeprobeerd, tot ik vandaag weer op fabrieksinstellingen terug heb gedrukt. Nu dus weer een schone tablet. Nu zou ik ook graag de beste versie (0427?, kan iemand mij bevestigen dat dit de beste versie is, zonder lags e.d.) erop willen zetten. Maar mocht ik daar nu allemaal problemen mee krijgen, kan ik dan ook nog terug naar de oude fabrieksinstellingen?
Luca, je gaat hiermee je tablet enorm verbeteren en wilt echt nooit meer terug.
Het kan echter altijd gewwon de orginele rom terug flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucaT
Anoniem: 198712 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:19:
[...]

Luca, je gaat hiermee je tablet enorm verbeteren en wilt echt nooit meer terug.
Het kan echter altijd gewwon de orginele rom terug flashen.
Bedankt voor de info. Heb er nu een versie op staan met Build number crane_evb-eng 4.0.3 IML74K 20120425 test-keys. Deze hebben jullie ook allemaal op de tablet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
hier ook zeer tevreden gebruik hem elke dag na mn RMA werkt hij super geen klachten helaas konden ze me niet vertellen waar de firmware die ik er op heb staan te krijgen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb de beta van 27 april (20120427)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeey inEye schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:36:
Ik heb de beta van 27 april (20120427)
Ik ook die geeft verreweg de beste resultaten vloeiend scherm en goed batterij verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
denk ook dat ik deze heb bijna tegelijk met allseeyingeye retour werk idd goed batterij duur is prima Android vindt ik toch beter dan ios maar dat is eigen voorkeur daar ik geen apple fan ben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Paperbag24 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:58:
denk ook dat ik deze heb bijna tegelijk met allseeyingeye retour werk idd goed batterij duur is prima Android vindt ik toch beter dan ios maar dat is eigen voorkeur daar ik geen apple fan ben :-)
Ik heb 'm er na retour te hebben ontvangen zelf weer op moeten zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28311

Op de site http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1760931 staat een link naar een AOKP-versie met een compatibility-zip voor de Eken T10. Kan echter geen CWM versie vinden waarbij de volume toetsen of touchscreen het doet om in CWM te scrollen, waardoor het nog niet lukt de rom te flashen. Iemand andere ideeen of een juiste versie van CWM? Ps. los toetsenbord doet ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 28311 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:02:
Op de site http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1760931 staat een link naar een AOKP-versie met een compatibility-zip voor de Eken T10. Kan echter geen CWM versie vinden waarbij de volume toetsen of touchscreen het doet om in CWM te scrollen, waardoor het nog niet lukt de rom te flashen. Iemand andere ideeen of een juiste versie van CWM? Ps. los toetsenbord doet ook niets.
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen omdat deze rom USB bluetooth dongels ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28311

Inmiddels gelukt AOKP op de T10 te zetten met de volgende CWM https://allwinner-cm9.goo...files/cwm-a10_6.0.1.0.zip. Eerste indruk is een stuk beter dan de standaard roms. Naast CWM gebruik ik Novotools_v1.0.apk om naar CWM te kunnen booten. Op deze manier kan ook CyanogenMod 9 geinstalleerd worden, hier te downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1760929, ben benieuwd naar de ervaringen en verschillen.

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 28311 op 26-07-2012 23:53 . Reden: link aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eloy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-04 15:14
Sinds een paar dagen doet de tablet van mijn vader (ja, we hebben 2 hitekers gehaald, 1 p.p.) raar. De terugknop en de volumeknoppen worden vanzelf ingedrukt en er wordt geswitcht tussen homescreen terwijl de tab gewoon op de tafel ligt en niemand er aan komt! Mijn vader wou de tablet opsturen naar Hiteker/trekpleister maar ik wou het eerst hier even vermelden of er misschien meerdere mensen last van hebben. De tablet is niet gevallen voor zover we weten.

<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
ik.ben.iemand. schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:17:
Sinds een paar dagen doet de tablet van mijn vader (ja, we hebben 2 hitekers gehaald, 1 p.p.) raar. De terugknop en de volumeknoppen worden vanzelf ingedrukt en er wordt geswitcht tussen homescreen terwijl de tab gewoon op de tafel ligt en niemand er aan komt! Mijn vader wou de tablet opsturen naar Hiteker/trekpleister maar ik wou het eerst hier even vermelden of er misschien meerdere mensen last van hebben. De tablet is niet gevallen voor zover we weten.
dit lijkt niet normaal zou hem opsturen naar http://www.ambiancetechnology.com/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
ik.ben.iemand. schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:17:
De mijnes heeft ook wel eens raar gedaan met het touchscreen, toen de batterij bijna leeg was. Rebooten en opladen en daarna nooit meer last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-06 21:20
Ik heb deze tablet ook gekocht voor mijn moeder.
Geflashed met sun4i_crane_t10a-ctp-appi-0427.rar maar de tablet zelf geeft bij de info:

20120425 test-keys aan (bij Info over tablet)

Is er iemand die een echte 20120427 heeft ?
Ik heb hem via http://www.futeko.com/for...x.php?mode=thread&id=3800 gedownload, zoals eerder in dit topic voorbij is gekomen.

EDIT : Inmiddels een 0428 versie gedownload welke aangeeft dat het 0427 is.
Zal wel goed zijn verder zo..

[ Voor 12% gewijzigd door Hoyden op 03-08-2012 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eloy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-04 15:14
Heeft iemand ervaring met 3G dongels met deze tablet? Stond vanmiddag te twijfelen in de Aldi of ik een wolfgang dongle zou kopen maar ik heb geen idee of deze gaat werken... toch maar niet gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Eloy op 02-08-2012 22:24 ]

<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
ik.ben.iemand. schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:23:
Heeft iemand ervaring met 3G dongels met deze tablet? Stond vanmiddag te twijfelen in de Aldi of ik een wolfgang dongle zou kopen maar ik heb geen idee of deze gaat werken... toch maar niet gekocht.
ik zelf gebruik thetering van mn telefoon dan heb je ook internet op de tablet werkt ook snel
maar wel 1 nadeel dat de verbinding niet beveiligd is dus het is dan een openbare hotspot
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
Zie nu net dat er op de teken site weer twee nieuwe firmware versie´s staan. >:)

te weten: (post date: 04/08/2012) ftp://www.ekenmid.com/sun...v1.4ODMmma7660-0707-2.rar
Deze zou dus officieel voor de T10A / 3-axis ('7660' g-sensor) moeten zijn.

En er is ook nog een T10 versie met een afwijkende naam:
(post date: 03/08/2012) ftp://www.ekenmid.com/T10%20firmware%20for%20Pedro.rar

Ben nu de eerste aan het ophalen, weet dus nog niet of het hier nu om een echte nieuwe variant
gaat of dat het weer een repost is? Het ophalen vanaf de ftp site van teken gaat zoals altijd weer erg langzaam. Maar mischien heeft iemand anders intussen al enige ervaring met een van deze twee ?

Update 1:
Heb een paar maal geprobeerd om de 7660/0707 op de tablet te krijgen. Maar tot nu toe
nog steeds zonder enig succes. Krijg regelmatig de tablet niet in de z.g. update mode´s
en/of connect niet met livesuit, en livesuit geeft steeds aan dat de .img file invalid is.
Dus nu de Pedro file maar aan het downen.
Update 2:
Die Pedro versie is gewoon de oude 0427. Dus niets nieuws :(

Ps. is er ook nog een andere manier om te flashen, bijvoorbeeld via een SD kaart :?

[ Voor 83% gewijzigd door Marinus-Roro op 06-08-2012 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronymous
Marinus-Roro schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:48:
Zie nu net dat er op de teken site weer twee nieuwe firmware versie´s staan. >:)

te weten: (post date: 04/08/2012) ftp://www.ekenmid.com/sun...v1.4ODMmma7660-0707-2.rar
Deze zou dus officieel voor de T10A / 3-axis ('7660' g-sensor) moeten zijn.

En er is ook nog een T10 versie met een afwijkende naam:
(post date: 03/08/2012) ftp://www.ekenmid.com/T10%20firmware%20for%20Pedro.rar

Ben nu de eerste aan het ophalen, weet dus nog niet of het hier nu om een echte nieuwe variant
gaat of dat het weer een repost is? Het ophalen vanaf de ftp site van teken gaat zoals altijd weer erg langzaam. Maar mischien heeft iemand anders intussen al enige ervaring met een van deze twee ?

Update 1:
Heb een paar maal geprobeerd om de 7660/0707 op de tablet te krijgen. Maar tot nu toe
nog steeds zonder enig succes. Krijg regelmatig de tablet niet in de z.g. update mode´s
en/of connect niet met livesuit, en livesuit geeft steeds aan dat de .img file invalid is.
Dus nu de Pedro file maar aan het downen.
Update 2:
Die Pedro versie is gewoon de oude 0427. Dus niets nieuws :(

Ps. is er ook nog een andere manier om te flashen, bijvoorbeeld via een SD kaart :?
Bedankt voor de update, Marinus _/-\o_ ... maar jammer dat het niet is gelukt! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
Geronymous schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:20:
[...]
Bedankt voor de update, Marinus _/-\o_ ... maar jammer dat het niet is gelukt! ;(
Heeft iemand hier nog zelf een poging ondernomen om de nieuwe T10A firmware ( ftp://www.ekenmid.com/sun...v1.4ODMmma7660-0707-2.rar ) op de Hiteker te krijgen ?
Ik ga zelf later in de week in iedergeval nog een poging ondernemen.
Want ook al is hij eigenlijk bedoeld voor de T10a 3 axis, een firmware update van een no-name tablet
zou toch ten allertijden moeten lukken... :+

Voor alle duidelijkheid: User en Paswoord van de eken ftp site = down

Zie trouwens ook nog een sun4i_crane_F-10HD-v1.4_mxc622x-20120707.rar staan.
(release datum 10-07-2012) En dit moet denk ik dan de laatste firmware update zijn van de LINSAY.
De Linsay heeft wel iets betere spec's maar is verder nagenoeg gelijk aan onze hiteker. ( of Eken T10a) :*)
Zie link: http://www.linsaydigital....ductId=6&title=COSMO-F-10
Ook staat er nog een grote rar file - firmware for the lidsay - Dus die ga ik straks dan ook maar even ophalen
om eens te kijken wat daar dan precies in zit. ;)

Ook staat er nog een nieuwe versie 1.4 6225 voor de T01a. release datum 06-07-2012.
Maar ik weet niet of de T01a en de T10a onderling qua software ook compatible zijn.
Heeft iemand hier al ervaring met het draaien van een T01 firmware op een T10 tablet ??

Blijft ook mijn vraag nog open staan: heeft iemand al eens de tablet geflasht via de SD card?
Moet ik dan de Image file op de SD card zetten met een TF burn proggie, zoals Phoenixcard.exe of
burntool.exe, of start je de image file gewoon direct vanuit de filemanager.

[ Voor 70% gewijzigd door Marinus-Roro op 09-08-2012 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 28311 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:02:
Al meer ervaring met deze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 28311 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:59:
Inmiddels gelukt AOKP op de T10 te zetten met de volgende CWM https://allwinner-cm9.goo...files/cwm-a10_6.0.1.0.zip. Eerste indruk is een stuk beter dan de standaard roms. Naast CWM gebruik ik Novotools_v1.0.apk om naar CWM te kunnen booten. Op deze manier kan ook CyanogenMod 9 geinstalleerd worden, hier te downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1760929, ben benieuwd naar de ervaringen en verschillen.
Ik ben nu al een tijdje bezig dit aan de gang te krijgen maar heb geen idee hoe ik CWM werkend krijg op mn T10.
Kan iemand mij een beetje op weg helpen?
Is het iemand al makkelijk gelukt om in recovery mode te komen?

We are flashin' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Paperbag24 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:38:
[...]
ik zelf gebruik thetering van mn telefoon dan heb je ook internet op de tablet werkt ook snel
maar wel 1 nadeel dat de verbinding niet beveiligd is dus het is dan een openbare hotspot
:)
Tethering zonder key????
Welke telefoon gebruik jij die ik zeker niet moet kopen.....
Op de Lumia800 kun je er gewoon een key bij instellen.
Werkt perfect, heb 3 weken lang op de camping alle weer- en nieuwssites e.d. kunnen bijhouden op mijn tablet.

[ Voor 10% gewijzigd door LessRam op 12-08-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 28311 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:59:
Ik heb ondertussen CM9 erop staan en het werkt aardig.
Nog een beetje mixed feelings.
Veel sneller dan mn vorige rom is het niet maar ik heb nu wel Bluetooth werkend maar mn DX DVB-T stick nog niet.
Misschien dat AOKP beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavalamp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-01 17:22
Gistermiddag heeft mijn Hiteker een Val des Doods overleeft: hij stuiterde van 1,7 meter naar beneden op een harde vloer. Een klap, verschrikte omstanders (die dachten dat het een 700 euro ipad was..) maar geen schade! Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Gutteguttegut schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:07:
[...]
Ik heb ondertussen CM9 erop staan en het werkt aardig.
Nog een beetje mixed feelings.
Veel sneller dan mn vorige rom is het niet maar ik heb nu wel Bluetooth werkend maar mn DX DVB-T stick nog niet.
Misschien dat AOKP beter werkt.
Mini guide? :9

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik zal eens kijken of ik tijd hiervoor vrij kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004

maceddy2004

Gutteguttegut schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 00:46:
[...]
Ik zal eens kijken of ik tijd hiervoor vrij kan maken.
En gaat het lukken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik zal even een poging wagen :*)

Ik ben hier begonnen:
http://www.slatedroid.com/topic/34824-rom-aokp/

Hier haal ik de laatse versie vandaan: http://www.androidfilehos...opers/christiantroy/aokp/

Daarna haal ik hier t10-2axis_compatibility_1.2.0.zip vandaan:
http://www.androidfilehos...christiantroy/misc/1.2.x/

Dan vanuit de playstore Rom Manager downloaden/installeren:
Google Play: ROM Manager#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5rb3VzaGlrZHV0dGEucm9tbWFuYWdlciJd

Met behulp van deze update
Anoniem: 28311 in "Eken T10/Hiteker HTA-1040 ervaringen"

Daarna volgde ik punt 7 van deze post
http://www.slatedroid.com...e-for-ampe-a10-sanei-n10/

Novo7 Tools kun je hier vinden:
http://www.slatedroid.com/topic/33964-novo-7-tools-request/

Ik weet niet meer precies welke volgorde ik alles heb gedaan.
Maar volgens mij via Novo7 Tools de update van Rom Manager geinstalleerd.
Daarna krijg je de optie om in recovery op te starten met je Tablet als je de power knop in gedrukt houd (maar ik weet dit even niet 100% zeker :/ , als je de CM9/AOKP eenmaal een keer hebt kunnen installeren krijg je deze optie wel).
Als je dat doet kun je als je alle zips in de root van je interne sd kaart hebt gezet openen en starten.
Eerst de rom (AOKP in mijn geval)
Daarna de compatibility zip
Daarna eventueel de Gapps (Google apps).

Succes en als je nog vragen hebt zie ik ze wel verschijnen.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Voor de mensen in het Ziggo gebied, de Ziggo app werkt ook op de Eken T10 :*)
Google Play: Ziggo TV
Wel root uitzetten met bv SuperSU.

Guttegut,
Ik krijg een melding dat de ziggo app niet compatibel is met mijn apparaat, heb superSU gedownload maar zie daar eigelijk geen optie om de root uit te zetten.
Kun je me opweg helpen

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 198712 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:11:
Guttegut,
Ik krijg een melding dat de ziggo app niet compatibel is met mijn apparaat, heb superSU gedownload maar zie daar eigelijk geen optie om de root uit te zetten.
Kun je me opweg helpen
Heb je de standaard rom draaien of CM9/AOKP?
Ik heb namelijk AOKP draaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik draai nog op de standaard rom, zou het dan niet kunnen?? ik heb apps die niet compatible zijn nog nooi binnen kunnen halen via de playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 198712 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:50:
Ik draai nog op de standaard rom, zou het dan niet kunnen?? ik heb apps die niet compatible zijn nog nooi binnen kunnen halen via de playstore.
Ik had ook de ena laatste beta rom van Eken zelf (zie elders in dit topic) maar daar zat geen USB Bluetooth ondersteuning in. Met CM9 of OAKP wel en daarnaast ook meer apps in de Play Store.
De snelheid is zo goed als hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucaT
Gutteguttegut schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:52:
Voor de mensen in het Ziggo gebied, de Ziggo app werkt ook op de Eken T10 :*)
Google Play: Ziggo TV
Wel root uitzetten met bv SuperSU.
Hallo Gutteguttegut,

Ik wil graag ook op mijn tablet de Ziggo app werkend hebben, als ik nu een zender aan klik geeft de tablet gelijk aan: Ziggo TV is gestopt. Zou je mij precies kunnen uitleggen hoe het werkt met SuperSU? Heb de app gedownload en als ik die nu opstart, blijft hij bij de tabbladen apps en logs nu de hele tijd laden. Op het tabblad instellingen zie ik wel een optie 'Volledig unrooten'. Wanneer ik deze aanklik en op 'Doorgaan' druk geeft hij de hele tijd het volgende aan: Aan het de-installeren, even geduld a.u.b.... Verder gebeurt er niks, ook al laat ik dat 3 uur doorgaan. Graag zou ik willen weten wat ik nu moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

LucaT schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:37:
[...]Hallo Gutteguttegut,

Ik wil graag ook op mijn tablet de Ziggo app werkend hebben, als ik nu een zender aan klik geeft de tablet gelijk aan: Ziggo TV is gestopt. Zou je mij precies kunnen uitleggen hoe het werkt met SuperSU? Heb de app gedownload en als ik die nu opstart, blijft hij bij de tabbladen apps en logs nu de hele tijd laden. Op het tabblad instellingen zie ik wel een optie 'Volledig unrooten'. Wanneer ik deze aanklik en op 'Doorgaan' druk geeft hij de hele tijd het volgende aan: Aan het de-installeren, even geduld a.u.b.... Verder gebeurt er niks, ook al laat ik dat 3 uur doorgaan. Graag zou ik willen weten wat ik nu moet doen.
Welke rom gebruik je?

In SuperSU moet je bij de optie "Instellingen" "Superuser aanzetten" uitvinken.

[ Voor 5% gewijzigd door Gutteguttegut op 28-09-2012 22:55 ]

• LucaT
Gutteguttegut schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:52:
[...]
Welke rom gebruik je?

In SuperSU moet je bij de optie "Instellingen" "Superuser aanzetten" uitvinken.
Om een lang verhaal kort te houden: de Ziggo TV app werkt nu ook bij mij. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen. Bedankt voor de hulp! Draai nu op de 0425 (alhoewel het bestand 0427 als naam kende). Ben dus nog altijd op zoek naar de echte 0427 versie ;)

EDIT: Ben nu versie T10 G-SENSOR6225 van 2012/09/24 aan het downloaden op de http://www.eken.com/support/ website. Is dat een goede versie? Zie onder product daar T10A staan. Wat is nu het verschil tussen de T10A en de T10 en welke hebben wij?

- http://www.eken.com/t10/
- http://www.eken.com/t10a/

[ Voor 23% gewijzigd door LucaT op 29-09-2012 14:35 ]

Is het mogelijk om het losse ZiggoTv APK bestand te uploaden?

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 198712 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:22:
Is het mogelijk om het losse ZiggoTv APK bestand te uploaden?
mojo81 in "Ziggo TV Streamer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
LucaT schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:14:
[...]
EDIT: Ben nu versie T10 G-SENSOR6225 van 2012/09/24 aan het downloaden op de http://www.eken.com/support/ website. Is dat een goede versie? Zie onder product daar T10A staan. Wat is nu het verschil tussen de T10A en de T10 en welke hebben wij?
Hallo Luca,

Ben jij al verder gekomen met de bovenstaande update van de T10 ???

En volgens mij is er geen verschil tussen de T10 en de T10A zolang je maar
een versie neemt die geschikt is voor de 2-axis.

Al mijn voorgaande pogingen (zie mijn laatste bijdragen in dit topic) waren op niets
uitgelopen. De versie werkte niet, of was gewoon een oudere versie met een nieuw
naampje :(
Kwam er trouwens ook achter dat de oude FTP site (tijdelijk ?) niet meer te benaderen was.

Ben nu ook de update die jij hierboven aanhaalt ook aan het downloaden van de support site:
Maar ik ben bang dat dit ook gewoon weer een oude versie is die op de nieuwe datum is gerepost.
Mocht er in de tussentijd toch een gebruikers ervaring zijn van deze (eventuele nieuwe)
versie dan is dat mooi meegenomen natuurlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Marinus-Roro op 03-10-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004

maceddy2004

Gutteguttegut schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:04:
Ik zal even een poging wagen :*)

Succes en als je nog vragen hebt zie ik ze wel verschijnen.
Gelukt!
Qua snelheid weinig verschil, maar volledige Market is wel prettig :D
Als je de governor op performance zet doet ie t trouwens wel aardig!

edit: ook met de standaard settings issie wel erg snel leeg....

[ Voor 8% gewijzigd door maceddy2004 op 08-10-2012 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004

maceddy2004

Ik heb em te koop gezet, dus voor de liefhebber...

V&A aangeboden: Eken T10a
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Verkopen van je tablet doe je in Vraag & Aanbod en niet in dit topic! Alle discussie daarover wordt verwijderd.