__/`\__/`\__
[ Voor 100% gewijzigd door LessRam op 01-05-2012 14:06 ]
Don't rely on their truth alone
Oh.. nu issie weg. In ieder geval is het makkelijk om een verschil van 2ah te constateren
[ Voor 28% gewijzigd door Mistacal op 01-05-2012 14:07 ]
__/`\__/`\__
Mocht het echt van belang zijn voor iemand, er zal toch wel een app zijn die de accu spanning kan controleren? Althans zoiets heb ik ook op mijn Windows telefoon, dus zal Android toch ook wel zoiets hebben?
Hier zal vast wel iets tussen staan;
https://play.google.com/s...h?q=battery+status&c=apps
[ Voor 69% gewijzigd door LessRam op 01-05-2012 14:12 ]
Het kan ook niet anders aangezien je batterij indicator ook ergens aan gekoppeld is. Alleen heeft spanning geen zak te maken met de stroomsterkte.
__/`\__/`\__
42dpi zn batt

Mistas batt

Kan ook niets echt goed zien over de controller van het scherm
__/`\__/`\__
Willen jullie beide de tablet eens wegen?Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:28:
Nou het blijkt dat mijn accu wel goed is..heb niet de gehele accu los gehaald maar durf voor 99,9% dit te kunnen stellen door het verschil in formaat met 42dpi
42dpi zn batt
[afbeelding]
Mistas batt
[afbeelding]
Dit verschil in formaat zal dan ook in het gewicht merkbaar zijn neem ik aan.
Dan hoef ik die van mij niet open te schroeven
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Wel GVD! Hebben ze mij dus gewoon een andere versie verkocht.....Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:28:
Nou het blijkt dat mijn accu wel goed is..heb niet de gehele accu los gehaald maar durf voor 99,9% dit te kunnen stellen door het verschil in formaat met 42dpi
42dpi zn batt
[afbeelding]
Mistas batt
[afbeelding]
Je kan gewoon de batterij er los van halen door een pasje er onder te priemen zit geen hotglue onder.
[ Voor 7% gewijzigd door 42dpi op 01-05-2012 17:40 ]
Si vis pacem, para bellum
Vreemd is het niet. Productie in china is heel anders geregeld dan hier. Zo worden er bijvoorbeeld 6 van deze gelijkogende tablets gemaakt en wss over dezelfde productielijn. Een aantal specs kunnen uiteenlopen en dan aan het eind weer door elkaar worden gehaald.
Ik heb net proberen te wegen maar mijn keukenweegschaaltje gaat maar tot 500gr en daar red ik het echt niet mee.
Openschroeven is eitje, alleen oppassen dat jij bij de knoppen voorzichtig doet. Bij mij zit er langs de randen hotglue, van de batterij dan
[ Voor 36% gewijzigd door Mistacal op 01-05-2012 18:01 ]
__/`\__/`\__
Kun je de battery sterkte dan niet achterhalen met een of andere app ?Gutteguttegut schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:36:
[...]
Willen jullie beide de tablet eens wegen?
Dit verschil in formaat zal dan ook in het gewicht merkbaar zijn neem ik aan.
Dan hoef ik die van mij niet open te schroeven
Wel raar dat beide wel het zelfde typenummer hebben overigens.
Je zou dan immers ook een ander batch streepjes code verwachten.
[ Voor 18% gewijzigd door Marinus-Roro op 01-05-2012 18:20 ]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Op het moment aan het benchmarken. Is het niet mogelijk om mij Auteur te maken? Dan kan wat info in de TS doen
__/`\__/`\__
en ..... jawuhl, de grote accu!
Foto komt asap.
T10A_2v7 2012.02.07
[ Voor 33% gewijzigd door NO2 op 01-05-2012 18:43 ]

__/`\__/`\__
Heb je al geprobeerd te overklokken naar 1200?
Grote kans dat ie dat niet haalt, maar 1152 redden de meesten wel.
[ Voor 51% gewijzigd door LessRam op 01-05-2012 19:36 ]
Wel een stap verder bij scherm kalibratie. Heb alleen het idee dat ik hem niet geroot krijg en niet CWM kan zetten.
Voor diegene die het leuk vinden om te weten. Als je "Terminal" draait dan kan je door "getevent -p" wat info krijgen over invoeren methoden. Bij de touchscreen info staat duidelijk 1024 terwijl ik uit andere info door krijgdat het 976pix moet zijn. Dit verschil kan oplopend zijn naarmate je verder naar rechts gaat. Nu moet ik dus bij deze eventinfo zien te komen en deze waarde eens aan te passen naar 976 ipv 1024.. wie weet...
Update: controllerchip aansturing is ft5x_ts. Nu nog kijken hoe ik dit kan editen
[ Voor 84% gewijzigd door Mistacal op 01-05-2012 19:56 ]
__/`\__/`\__
De HTC flyer die ik laatst heb gekocht hikt tegen de 4000 aan. Zit dus in dezelfde categorie!!! Valt me allemaal niet tegen deze scores!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
BTW Er zit een LiFe batterij in.. http://www.all-battery.co...erechargeablebattery.aspx
Lol.. wordt steeds leuker
[ Voor 78% gewijzigd door Mistacal op 01-05-2012 20:04 ]
__/`\__/`\__
Out of the box root hier... Jij niet dan?Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:01:
Iemand al root acces?
BTW Er zit een LiFe batterij in.. http://www.all-battery.co...erechargeablebattery.aspx
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
__/`\__/`\__
Lijkt me sterk dat die accu van tenergy is....Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:01:
Iemand al root acces?
__/`\__/`\__
Ben bang dat je alleen achter de batterij capaciteit of uitvoeringsgrote kunt komen door hemMistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:57:
Openschroeven is eitje, alleen oppassen dat jij bij de knoppen voorzichtig doet.
open te schroeven. En houd het in dat de covercap dus alleen maar met de 4 schroefjes vast zit?
Verder geen lijm of rubber dichting middelen?
Vervalt overigens niet je garantie als je de plakker van dat ene schroefgat verwijderd.
[ Voor 3% gewijzigd door Marinus-Roro op 01-05-2012 20:47 ]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Vierschroeven en van die plastic click houders, sowieso uitkijken met het er aftrekken van de backplate speaker zit er aan vast, en makkelijkste manier is gewoon stuk je op dan pasje er tussen priemen wel voorzichtig.Marinus-Roro schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:45:
[...]
Ben bang dat je alleen achter de batterij capaciteit of uitvoeringsgrote kunt komen door hem
open te schroeven. En houd het in dat de covercap dus alleen maar met de 4 schroefjes vast zit?
Verder geen lijm of rubber dichting middelen?
Vervalt overigens niet je garantie als je de plakker van dat ene schroefgat verwijderd.
En niet bij de knoppen beginnen met openmaken en priemen.
Garantie, tsja daar was ik al niet meer vanuit gegaan.
__/`\__/`\__
Ben je inmiddels al iets verder met de calibratie?Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:11:
nvm.. ik kijk half, wordt ongeduldig haha.. was vergeten root option aan te zetten in de explorer
Nederlands is makkelijker als je denkt
T10A_2v7 2012.02.07 is ook wat op mijn printplaat staat....Pogo! schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:41:
Eken heeft naast de T10 nog een T10A. Ik meen me te herinneren dat deze tablet zich ook als T10A presenteerde. Zou het dan niet een Eken T10A kunnen zijn en is er met die firmware niet iets te doen?
-
Verwijderd
Zo weer terug van een lang weekend parijs en mezelf maar weer eens ingelezen.
Tablet maar even gewogen 655 gram (lol) dus waarschijnlijk grote batterij?? in iedergeval vrijdag opgeladen toen naar frankrijk gisteren avond weer opgepakt internetten, apps instal en mail etc nu 57% ontladen 5uur en 3 min gebruik volgens het apparaat errug tevreden dus.
Stotteren schrem in spellen geen last, wel iets naast de vingertip aanraken (dus calibratie?).
Standaard geroot volgens titaniumbackup, market zeer beperkt.
Wat is de stand van zaken mbt andere rom's ???
Heb je hier geen last van?Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:58:
Stotteren schrem in spellen geen last, wel iets naast de vingertip aanraken (dus calibratie?).
YouTube: Eken T10 touch lag framedrop
dat is dit spelletje
Verwijderd
Ja als ik heel heel goed kijk is dit idd aanwezig, verder nog geen last van gehad Angry Birds etc is zeer goed speelbaar.NO2 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:11:
[...]
Heb je hier geen last van?
YouTube: Eken T10 touch lag framedrop
dat is dit spelletje
Het lijkt me zeer stug dat niet iedereen dit heeft, aangezien de hardware en software hetzelfde zouden moeten zijn. Misschien dat de ene persoon er minder gevoelig voor is, en daarom aangeeft er geen last van te hebben.
-
Sommige worden hypergevoelig als ze een klein probleempje hebben gevonden, waardoor het effect zich alleen al gevoelsmatig gigantisch versterkt.
Beetje Pavlov effect.....
Of juist;
Omdat mensen anderen op een probleempje wijzen hebben anderen dat probleempje opeens ook. Terwijl wanneer niemand hen er op gewezen had was ze dit nooit opgevallen.
Ik vond het resistieve scherm van mijn Nokia 5800 nooit traag, totdat ik een capacitief scherm ervoer. Een week later had ik een nieuwe telefoon.
Ik vermoed dat het een combinatie van de 3 opties is.
[ Voor 15% gewijzigd door LessRam op 02-05-2012 13:08 ]
De enige manier waarop het je niet op kan vallen, is als je nooit een andere tablet of smartphone hebt gebruikt.LessRam schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:05:
Omgedraaid kan ook;
Sommige worden hypergevoelig als ze een klein probleempje hebben gevonden, waardoor het effect zich alleen al gevoelsmatig gigantisch versterkt.
Beetje Pavlov effect.....
Of juist;
Omdat mensen anderen op een probleempje wijzen hebben anderen dat probleempje opeens ook. Terwijl wanneer niemand hen er op gewezen had was ze dit nooit opgevallen.
Ik vond het resistieve scherm van mijn Nokia 5800 nooit traag, totdat ik een capacitief scherm ervoer. Een week later had ik een nieuwe telefoon.
Ik vermoed dat het een combinatie van de 3 opties is.
-
Heb je ook een (bijvoorbeeld) SG2, dan framedrop'ed ie de pan uit
Ik heb allebei die telefoonsNO2 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:42:
Oftewel, samen met je 3310 is ie de bomb!
Heb je ook een (bijvoorbeeld) SG2, dan framedrop'ed ie de pan uit
Dus: mijn tablet presteert als een middelmatig apparaat, precies wat ervan te verwachten was voor 100 euro.
edit:
Mijn vrouw ziet mij gisteravond dit topic lezen, meer specifiek de foto's van gedemonteerde tablets:
"als je het maar uit je hoofd laat om hem ook te openen..."
[ Voor 36% gewijzigd door AllSeeyinEye op 02-05-2012 13:46 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Wat betreft custom roms, zoals ik al zei moet CM9 eerst even wat aanpassingen ondergaan voor deze geflashed kan worden. Echter zijn er bij CM9 nog heel wat onafgewerkte puntjes.
@ Oogje.. en al opengeschroefd?
__/`\__/`\__
XBOXCenturion schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:10:
[...]
De enige manier waarop het je niet op kan vallen, is als je nooit een andere tablet of smartphone hebt gebruikt.
Ze heeft een punt, want ik heb m primair voor haar en de kids aangeschaft. Ik kan dus niet te pas en te onpas gaan knutselen...
Als ze hardware matig gelijk zijn dan geldt deze script ook voor de HTALessRam schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:01:
[...]
Ik moet je toegeven; Mijn moeder heeft deze Hiteker en zelf heb ik de Cherry van Kruidvat (weliswaar met erg verbeterde prestaties vanwege DenEds script) Vergelijk ik beiden met elkaar, wat mijnsinziens ook mag want ze zijn hardwarematig vergelijkbaar, dan reageert de Cherry inderdaad veel beter. Bij de Hiteker heb je toch het gevoel dat er een vertraging is bij elke veeg over het scherm.
__/`\__/`\__
vergelijkbaar is niet hetzelfde als gelijk.Mistacal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:07:
[...]
Als ze hardware matig gelijk zijn dan geldt deze script ook voor de HTA
Of ze gelijk aan elkaar zijn, durf ik niet te stellen. Zelfs niet of de Cherry van Kruidvat gelijk is aan die van de Cherry Trekpleister. Zelfs bij de Trekpleister blijken er onderlinge verschillen te zijn, alleen al de batterij. Maar ook versie nummering van soft/firmware.
Zou wel interessant zijn als iemand het zou durven om het script van DenEds op de Hiteker toe te passen, maar zelf durf ik die risicos niet te nemen.
Sync van email en contacten werkt al standaard, Store werkt ook goed...
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ik zie inderdaad geen dingen die ik nu nog niet kan
__/`\__/`\__
Verwijderd
Ik wil je market script instaleren maar loop tegen het volgende aan:
Bij
optie 1 geeft de installer aan dat ik de drivers moet instaleren??
Ik zie in win7 allen mijn geheugen en mijn sd kaart.
Kun je me opweg helpen??
Als je optie 1 doet checkt die of je tablet wel werkt met je computer dus of je drivers zijn geïnstalleerd,Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:00:
42dpi
Ik wil je market script instaleren maar loop tegen het volgende aan:
Bij
optie 1 geeft de installer aan dat ik de drivers moet instaleren??
Ik zie in win7 allen mijn geheugen en mijn sd kaart.
Kun je me opweg helpen??
Als een Device ID ziet zijn je drivers gewoon geïnstalleerd zo niet moet je hem installeren bij apparaatbeheer.
Aangeven drivers updaten en dan naar de map waar de drivers staan toe leiden.
En dan kan je de apps installeren en prop aan laten passen.
Verwijderd
Tja ik kom in apparaatbeheer niet verder als dat de stuurprogramma's niet zijn geinstaleerd, zijn ook niet via zoeken te vinden.42dpi schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:05:
[...]
Als je optie 1 doet checkt die of je tablet wel werkt met je computer dus of je drivers zijn geïnstalleerd,
Als een Device ID ziet zijn je drivers gewoon geïnstalleerd zo niet moet je hem installeren bij apparaatbeheer.
Aangeven drivers updaten en dan naar de map waar de drivers staan toe leiden.
En dan kan je de apps installeren en prop aan laten passen.
Normaal krijg je toch een cdrommetje meegeleverd ik nie snappe nu???
Verwijderd
Wellicht al door iemand gepost, maar is er ook een Nederlands gerichte android app store waar je bijv fileinfo, de telegraaf, youtube etc goed binnenkrijgt?.
Rechtermuisknop op diegene (volgens mij device) en dan stuurprogramma bijwerkenVerwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:28:
[...]
Tja ik kom in apparaatbeheer niet verder als dat de stuurprogramma's niet zijn geinstaleerd, zijn ook niet via zoeken te vinden.
Normaal krijg je toch een cdrommetje meegeleverd ik nie snappe nu???
Ja is al gepost. Misschien zou je er goed aan doen om het topic eens door te lezenVerwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:29:
Buenas, ben nieuw op de site.
Wellicht al door iemand gepost, maar is er ook een Nederlands gerichte android app store waar je bijv fileinfo, de telegraaf, youtube etc goed binnenkrijgt?.
[ Voor 33% gewijzigd door Mistacal op 02-05-2012 15:33 ]
__/`\__/`\__
Verwijderd
Ja dat heb ik geprobeerd maar dan kan hij niets vinden of aanpassen (autom updtae staat aan).Mistacal schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:32:
[...]
Rechtermuisknop op diegene (volgens mij device) en dan stuurprogramma bijwerken
Bedankt voor het meedenken maar heeft iemand nog een tip?

__/`\__/`\__
__/`\__/`\__
http://cgi.ebay.com/ws/eB...ageName=ADME:L:OC:NL:3160
Als je al de grote accu hebt gaat die er qua afmetingen in ieder geval niet bij passen.tjoempie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:04:
is deze batterij erbij interessant (parallel)?
Ik zou niet zomaar twee verschillende accu's plaatsen. Dan liever twee nieuwe (dezelfde).tjoempie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:04:
is deze batterij erbij interessant (parallel)?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Zijn er anderen die daar een mening over hebben?
Ik weet vanuit mijn camper dat je dat enkel met precies dezelfde accus kunt doen.tjoempie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:57:
Indien parallel geschakeld en beide batterijen nieuw (bijna nieuw) zou het moeten kunnen.
Zelfde serie, zelfde type.
Anders gaat de 1 de ander slopen/leegtrekken.
[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 02-05-2012 22:02 ]
Denk dat dat de beste optie is, gewoon vervangen, niet erbij!
Edit: zo een unit weegt dus ook 100 gram, dus 2 dezelfde lijkt me ook niet wenselijk. Dat is dik 100 gram extra op het al iets hogere gewicht met 1 unit.
[ Voor 24% gewijzigd door Rene op 02-05-2012 22:14 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dank voor je visie hierop.
Ik lees op diverse sites dat de laderelektronica meestal niet geschikt is voor meerdere cellen. Dus ik zou het bij 1 batterij houden.tjoempie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:57:
Indien parallel geschakeld en beide batterijen nieuw (bijna nieuw) zou het moeten kunnen.
You only live once, so live to the max's
Als de huidige batterij uitvoering niet lang genoeg capaciteit levert, of te kort mee
gaat naar jouw zin, hang er dan een ander (zwaarder) type in van een gerenommeerd
merk.. Houd wel in dat je de gunstige aanschafprijs v.s. keuze voor een duurdere tablet
hiermee enigsinds nadelig beinvloed.
Maar zoals ik terug kan lezen vallen de prestaties van de tablet op een lading de
meeste mensen hier erg mee.
En als je langdurig thuis met de tablet aan de slag wilt, dan kunt je dat ding toch ook
gewoon aan een draadje hangen? Dat doet mijn vrouw met haar I-pad ook altijd als ze
thuis is. Lekker op de bank, en voeding op het stroomnet. En als het je alleen gaat om
noodgevallen buitenhuis, dan kun je eventueel ook eens kijken naar zo’n externe accu
pack, die je bijvoorbeeld via je usb poort laat lopen.
Probleem is ook met als je de batterijen in parallel schakelt ze altijd gelijk moeten zijn andere gaat de ene batterij de andere opladen en visa versa.MORCIK schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:54:
[...]
Ik lees op diverse sites dat de laderelektronica meestal niet geschikt is voor meerdere cellen. Dus ik zou het bij 1 batterij houden.
__/`\__/`\__
Ik weet vanuit mijn camper dat je dat enkel met precies dezelfde accuus kunt doen.
Zelfde serie, zelfde type.
Anders gaat de 1 de ander slopen/leegtrekken.
__/`\__/`\__
Volgens mij zijn alle versies hetzelfde tot nu toe.Mistacal schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:55:
heeft iemand toevallig de originele ROM van de tablet? Ik kan alleen de laatste versie vinden maar unyaffs geeft aan hier niets mee te kunnen.
Simpelweg downloaden en mergen met /system. Hierna heb ik een reboot gedaan, waarna ik alsnog de apk handmatig moest installeren. Even instellen en klaar
[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-05-2012 15:16 ]
Verwijderd
Betterij gemiddeld 5 tot 7 uur bij vol gebruik.
Filmpje spelen is top.
Beelscherm is off axis en dat is behoorlijk lastig.
Internet ism opera is lekker snel you tube is snel en zuiver.
Spelletjes spelen lekker alleen door de afwijking vh beeldscherm heb je wel eens een missertje.
Tablet is wat mij betreft zijn geld dik waard als je toch overwegend internet aan hebt staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 11:57 ]
-
Ik heb de fabrikant gemaild over het probleem met de kalibratie van het touchscreen, en ze zouden binnenkort een nieuwe versie van de firmware uploaden waarmee dat probleem verholpen wordt, en me de download link sturen. Nou neem ik aan dat die firmware ook op de website komt te staan, maar zo niet, dan upload ik 'm wel ergens zodra ik hem heb.
In de settins kun je bij developer options aanzetten dat ie de plaats van de cursor aangeeft. Je krijgt dan een blauwe lijn die je vinger volgt. Bovenin het scherm staan onder andere de coordinaten van de cursor die, zoals Mistacal al aangaf, al op 1024 zit voor je bij de rand van het scherm zit.
Zou je mij de link sturen van waar jij die T10 hebt besteld? Ik zat namelijk ook al op verscheidene websites te zoeken naar een goeie T10 maar geen enkel had 1GB intern geheugen.cellofaan schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:58:
Sinds een paar dagen heb ik ook een T10 in bezit. Niet van de trekpleister, maar uit china. Een versie met 8GB opslag, 1GB intern geheugen en 5000mAh accu.
Ik heb de fabrikant gemaild over het probleem met de kalibratie van het touchscreen, en ze zouden binnenkort een nieuwe versie van de firmware uploaden waarmee dat probleem verholpen wordt, en me de download link sturen. Nou neem ik aan dat die firmware ook op de website komt te staan, maar zo niet, dan upload ik 'm wel ergens zodra ik hem heb.
In de settins kun je bij developer options aanzetten dat ie de plaats van de cursor aangeeft. Je krijgt dan een blauwe lijn die je vinger volgt. Bovenin het scherm staan onder andere de coordinaten van de cursor die, zoals Mistacal al aangaf, al op 1024 zit voor je bij de rand van het scherm zit.
Dus kan jij me de link sturen? Of hier posten als dat kan
Ik heb op de site van eken.com een contactding ingevuld of ze ook losse verkopen, en daarlangs 4 tablets besteld (2x t10 en 2x t01).thesinsher schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:17:
[...]
Zou je mij de link sturen van waar jij die T10 hebt besteld? Ik zat namelijk ook al op verscheidene websites te zoeken naar een goeie T10 maar geen enkel had 1GB intern geheugen.
Dus kan jij me de link sturen? Of hier posten als dat kan
De kosten van zo'n ding zijn lager dan via van die megawebsites, maar er komt aardig wat aan verzendkosten bij, dus de uiteindelijke prijs lag rond de 140E voor een t10, dat is iets meer dan wat je op bijv pandawill.com betaalt, maar dan heeft deze de betere accu, intern geheugen en opslag, en er zit een keyboard cover bij.
Levering duurde wel lang, want ze moesten wachten tot ze een 'echte' bestelling hadden zodat ze deze daarbij extra konden produceren. Vanaf het moment dat ze bij dhl lagen had ik ze wel weer in 3 dagen thuis.
Edit: net dit gevonden: http://www.futeko.com/for...x.php?mode=thread&id=3800 ga het uitproberen
Edit2: En het probleem is opgelost!
[ Voor 14% gewijzigd door cellofaan op 05-05-2012 11:22 ]
Bedankt! Nu ga ik ook het van hun website bestellen hahacellofaan schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:41:
[...]
Ik heb op de site van eken.com een contactding ingevuld of ze ook losse verkopen, en daarlangs 4 tablets besteld (2x t10 en 2x t01).
De kosten van zo'n ding zijn lager dan via van die megawebsites, maar er komt aardig wat aan verzendkosten bij, dus de uiteindelijke prijs lag rond de 140E voor een t10, dat is iets meer dan wat je op bijv pandawill.com betaalt, maar dan heeft deze de betere accu, intern geheugen en opslag, en er zit een keyboard cover bij.
Levering duurde wel lang, want ze moesten wachten tot ze een 'echte' bestelling hadden zodat ze deze daarbij extra konden produceren. Vanaf het moment dat ze bij dhl lagen had ik ze wel weer in 3 dagen thuis.
Edit: net dit gevonden: http://www.futeko.com/for...x.php?mode=thread&id=3800 ga het uitproberen
Edit2: En het probleem is opgelost!
Is er ook geen sprake meer van 'lag' wanneer je het scherm aanraakt? Kan je dat ook testen?
kwam die van jou defect aan?Paperbag24 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:28:
de mijne is dus wel defect en is retour aardige helpdesk als het goed is krijg ik een vervangende tablet retour
[ Voor 4% gewijzigd door Paperbag24 op 05-05-2012 12:46 ]
Okay. Bedankt ^_^Paperbag24 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:46:
nee was trekpleister tablet chrashed konstand en heeft pieptoon bij het afsplen van media
Ok, dat wordt dus even een back up maken en updaten-DG- schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:06:
De update is aan te raden! Touchscreen is goed uitgelijnd en ik merk geen vertraging meer.Ook niet bij Super Androix waar ik dat eerst wel had.
De script van 42dpi is daarvoor ideaal.-DG- schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:05:
Het enige wat ik nog niet snap aan Android is die hele play store. Waarom worden standaard niet alle apps weergegeven? Ik wil gewoon zelf bepalen wat ik kan installeren. Skype, Facebook, Google maps e.d. staan er allemaal niet bij.
-
Met welke software doe je dat? Met Astro krijg ik een error dat ik geen rechten heb om iets met /system te doen, en in Windows zie ik die folders niet, alleen de SDAllSeeyinEye schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:14:
Ik heb trouwens het Sony Tablet Toetsenbord gisteren op mijn tablet gezet. Werkt uitstekend, niet in de laatste plaats omdat de toetsen allemaal iets meer naar links zitten door het numpad rechts (dat ik zelf veel minder vaak gebruik)!
[afbeelding]
Simpelweg downloaden en mergen met /system. Hierna heb ik een reboot gedaan, waarna ik alsnog de apk handmatig moest installeren. Even instellen en klaar
Futeko schrijft hierover het volgende:-DG- schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:05:
Het enige wat ik nog niet snap aan Android is die hele play store. Waarom worden standaard niet alle apps weergegeven? Ik wil gewoon zelf bepalen wat ik kan installeren. Skype, Facebook, Google maps e.d. staan er allemaal niet bij.
M.a.w. even geduld, dan lost zich dat misschien vanzelf op.Q: Play Store?
A: At time of writing (27-APRIL) Play Store is fully operational but some Apps are not visible by default (e.g. Youtube, Google Maps). This is the same as with most other Chinese tablets (including all the Novo and Eken tablets we sell), with the problem being Play Store deciding some Apps are not compatible. The truth is that all Apps will run if you can install them, Play Store is only one of many places to find Apps. The situation with Play Store will resolve itself over time, but in the meantime you can install missing Apps either by finding the relevant .apk (e.g. type 'Youtube .apk into Google) or by following this guide (works for all Eken tablets): http://www.futeko.com/for...x.php?mode=thread&id=3560.
Overigens zojuist de update gedaan, en ik ben zeer gelukkig:
- lag probleem is opgelost (het lijkt zowaar bijna mijn IPhone scherm nu)
- schermkalibratie is ook opgelost.
beppie172 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:50:
Bij het Kruidvat hebben ze nu een tablet met de volgende specs in de aanbieding:
Laat je verbazen door de supersnelle professionele 9.7inch tablet PC! Nu exclusief voor JOUW VOORDEEL kaarthouders van €249.99 voor €159.99!
IPS 9,7 INCH TABLET PC met 1.2Ghz processor en 8GB opslag. Het kraakheldere IPS capacitive display zorgt voor een levendige kleurweergave en optimaal kijkgemak uit iedere hoek! Dit type display wordt ook door de veel duurdere A-merk tablets gebruikt en maakt een duidelijk onderscheid met andere verkrijgbare tablets.
· IPS capacitive full HD display 1024*768 pixels
· Supersnelle 1.2Ghz A10 cortex processor
· 1GB DDR3 intern geheugen met 3D accelerator
· 8GB flash opslag uitbreidbaar met micro SD
· 2 cameras (2MP achterzijde, 0.3MP voorzijde)
· Android 4.0.3 besturingssysteem (nieuwste versie)
· duurzame aluminium behuizing,
· Extra sterke accu (6000Mah)
· USB & HDMI uitgang
· 2 jaar volledige garantie & service (pick-up & return).
Weet iemand welke tablet dit kan zijn? Misschien de Cherry Mobility M-906?
Waarom dat? Het is echt het verschil tussen een fijn werkende tablet en een ding waar je je constant aan ergert.
@de rest, bedankt voor de uitleg van de market.
Verwijderd
Ik kom niet in de download mode ik druk constaqnt op volume + en dan kabel en dan aan/uitknop maar het enige wat gebeurd is een android mannetje op zijn rug met een rood kruis.
Wat doe ik fout dat mij dit niet lukt??
Je moet + inhouden en snel op power klikken tot dat de twee lampjes gaan branden of op je pc het usb connect geluid hoort, beeld blijft dan zwart.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:40:
Hellup,
Ik kom niet in de download mode ik druk constaqnt op volume + en dan kabel en dan aan/uitknop maar het enige wat gebeurd is een android mannetje op zijn rug met een rood kruis.
Wat doe ik fout dat mij dit niet lukt??
Verkopen van je tablet doe je in Vraag & Aanbod en niet in dit topic! Alle discussie daarover wordt verwijderd.