Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:11:
[...]

Omg.. Eigenlijk is dit dus gewoon fraude, ondanks ik er blij me ben.
Nee, dit is dwaling.

Overigens, net even X-plore geinstalleerd, hij ziet mijn NAS wel, maar vraagt nooit om credentials, dus ik kom niet verder dan de lijst van shares, handig :)

Edit: Oh, handmatig toevoegen, dan lukt het wel.

Jammer dat ie alleen mp3 en mp4 afspeelt, geen avi's... Standaard heeft Android geen ondersteuning voor divx en xvid. Rockplayer weer wel, maar die wil dan weer geen SMB shares afspelen. Kan ik niet een SMB share mounten, zodat Rockplayer erbij kan? :)

Edit2: Ja dat kan, met CifsManager. Werkt perfect!

[ Voor 33% gewijzigd door SeatRider op 29-04-2012 10:21 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeatRider schreef op zondag 29 april 2012 @ 09:47:
quote]thijssiee94 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:11:
[...]

Omg.. Eigenlijk is dit dus gewoon fraude, ondanks ik er blij me ben.
[/quote]
Nee, dit is dwaling.

Overigens, net even X-plore geinstalleerd, hij ziet mijn NAS wel, maar vraagt nooit om credentials, dus ik kom niet verder dan de lijst van shares, handig :)
Dwaling noch fraude is allebei slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• io-er
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik ben sinds zaterdag ook de trotse eigenaar van een Eken T10 van de trekpleister.
Het apparaat bevalt mij zeer goed, zeker in verhouding met de prijs. Ik heb met de livesuit pack de 1.0.1 rom geïnstalleerd en daarna gebruik gemaakt van de scripts van 42dpi, hulde voor het maken daarvoor! Scheelt veel werk.
De offset van het touch screen is het meest merkbaar aan de korte zijde waar de aansluitingen zitten, storend maar is mee te leven. Wel jammer dat het tablet begint te haperen zodra je met je vinger het scherm aanraakt. ik merk dit vooral bij games, browsen (opera helpt een hoop) en bij het lezen van pdfjes.

Een groter probleem is het volgende; zodra ik de tablet opnieuw opstart is heeft hij de fabrieksinstellingen weer geladen. Al mijn apps zijn weg en alle accounts (google,twitter, email) moet ik opnieuw instellen. De work-around is het tablet nooit uitzetten en wanneer hij uit is geweest een back-up restoren, maar het blijft erg hinderlijk. Zijn meer mensen hier tegenaan gelopen, of is er hier al een oplossing voor gevonden? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

io-er schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:48:
Een groter probleem is het volgende; zodra ik de tablet opnieuw opstart is heeft hij de fabrieksinstellingen weer geladen. Al mijn apps zijn weg en alle accounts (google,twitter, email) moet ik opnieuw instellen. De work-around is het tablet nooit uitzetten en wanneer hij uit is geweest een back-up restoren, maar het blijft erg hinderlijk. Zijn meer mensen hier tegenaan gelopen, of is er hier al een oplossing voor gevonden? Ik hoor het graag.
Hier heb ik geen last van.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 22:46
Tablet al 2 dagen in bezit en tot zover doet hij het echt goed. Met de Dolphin browser al wel wat problemen gehad (force close) maar opera werkt gewoon zoals het hoort.

Verder apps die goed werken
- Angry Birds: Lagvrij, spel laden enigzins traag
- Air Attack HD: Soms een lagspike
- RTL XL: Perfect
- Uitzendig gemist: Perfect

Verder gebruik ik nog wat andere apps maar nog geen rare dingen tegengekomen. Kijkhoek valt me enigzins tegen.

@ dpi42: Heb je dat wifi kabeltjes verlegd? Zo ja, heeft het geholpen?

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graziemille
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:53
dit is mijn eerste android apparaat. Ik dacht, dat ik nu 'gewoon' alle apps voor android kon ophalen. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik lees hier over een market enabler? Op de tablet zit ook een 'market enabler' waar ik een land moet kiezen (Nederland is niet aanwezig). Is dat ook zo iets?

Als ik via de google play website bv. de app facebook wil installeren, verschijnt de melding dat mijn apparaat (T10) niet compatable is met deze app.

Zou iemand mij uit kunnen leggen wat dit nou precies is en waarom ik met deze tablet geen toegang heb tot de volledige android market/play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Lees eerst het topic eens door zou ik zeggen. Desnoods gebruik je de search-functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graziemille
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik heb het topic al helemaal doorgelezen. Wat ik lees is dat je standaard geen toegang hebt tot de volledige market omdat je toestel bv niet voldoet aan bepaalde eisen.
De google play website geeft aan, dat mijn toestel, de T10A? een onbekend toestel is.

Er is bv een installer gepost door 43dp die 'doet alsof de tablet een toestel van een ander merk/type' is.

maar WAAROM is dat dan?

Dat betekent, dat je als 'gewone, niet tweakende' koper van deze tablet, standaard geen facebook, twitter etc etc. kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik kan maar geen mooie cover vinden voor deze afmetingen (270x165).
Daar denk ik aan deze voorlopig om hm toch beschermd mee te kunnen nemen.
Afbeeldingslocatie: http://www.bagageonline.nl/media/catalog/product/1/0/10_inch_netbook_attache.jpg
Kan ook meteen de ac adapter mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
@graziemille: Klopt.. dat is de valkuil voor vele kopers. Het is eenmaal een tweakerstablet voor dit geld.

@Gut: Ik heb een flink aantal tablet bekeken voor de afmetingen en de Archos 101 G9 komt aardig in de buurt. Namelijk 276mm x 167mm x 13mm

Afbeeldingslocatie: http://bestcomputertablet.com/wp-content/uploads/2011/11/Archos-101-case.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Mistacal op 29-04-2012 14:14 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mistacal schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:11:
@Gut: Ik heb een flink aantal tablet bekeken voor de afmetingen en de Archos 101 G9 komt aardig in de buurt. Namelijk 276mm x 167mm x 13mm
De Point of View Pro Tab 2XXL - 267 x 164
Samsung Galaxy Tab 10.1 - 256,2 x 172
Asus Transformer Pad - 271 x 170
Yarvik TAB464 GoTab Xerios - 263 x 164
Etc.

Steeds net niet maar ik heb nu een sleeve gevonden welke ik eerst ga testen, alleen de levertijd is natuurlijk weer vrij lang, maarja...voor die paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 12-09 23:25
http://www.kijkshop.nl/pr...tablethoes-dco1000-zwart/

Is zo te zien dezelfde. Wel 4x zo duur maar nog steeds geen jackpot. Bovendien als je hem online besteld en hij past niet dan kan die de volgende dag terug en kan je op zoek naar een nieuwe. Scheelt je 6 weken wachten ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Laatst online: 11:57

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

io-er schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:48:

Ik ben sinds zaterdag ook de trotse eigenaar van een Eken T10 van de trekpleister.
Het apparaat bevalt mij zeer goed, zeker in verhouding met de prijs. Ik heb met de livesuit pack de 1.0.1 rom geïnstalleerd en daarna gebruik gemaakt van de scripts van 42dpi, hulde voor het maken daarvoor! Scheelt veel werk.
De offset van het touch screen is het meest merkbaar aan de korte zijde waar de aansluitingen zitten, storend maar is mee te leven. Wel jammer dat het tablet begint te haperen zodra je met je vinger het scherm aanraakt. ik merk dit vooral bij games, browsen (opera helpt een hoop) en bij het lezen van pdfjes.

Dan heb je ook een andere market enabler geïnstalleerd :P, oplossing is opnieuw installeren van de os met live suit.

Tablet uitzetten en in download mode zetten, dit doe je door de volume + knop in te houden en dan aantal keer op de power knop te drukken je ziet niks op het scherm alleen de twee ledjes zullen branden en als goed is als je de kabel hebt aangesloten aan de pc hoor je de usb connect geluid melding.

Dan laad je de .img in op livesuit en laat je hem flashen kans is dat het een aantal pogingen kost om livesuit aan de praat te krijgen, het is een zeer eigenwijs programma.
graziemille schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:39:
Ik heb het topic al helemaal doorgelezen. Wat ik lees is dat je standaard geen toegang hebt tot de volledige market omdat je toestel bv niet voldoet aan bepaalde eisen.
De google play website geeft aan, dat mijn toestel, de T10A? een onbekend toestel is.

Er is bv een installer gepost door 43dp die 'doet alsof de tablet een toestel van een ander merk/type' is.

maar WAAROM is dat dan?

Dat betekent, dat je als 'gewone, niet tweakende' koper van deze tablet, standaard geen facebook, twitter etc etc. kan doen?
Omdat de apps mogelijk niet goed kunnen functioneren op apparaten die niet voldoen aan de specificaties, als ze de apparaten allemaal wel toe gaan laten en de gewone gebruiker installeert het en het werkt niet goed of loopt vast gaat die gewone gebruiker zitten zeuren bij Google of de app maker omdat de gewone gebruiker en geen hol van snapt.

Dat kost tijd en tijd is geld.

[ Voor 22% gewijzigd door 42dpi op 29-04-2012 14:59 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mijn vertellen hoe ik het scherm kan uitlijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
@42dpi: WiFi kabeltje nog verlegd??

@Missy: Moet in versie van Android zelf zitten zeg maar dus tot op heden nog niet mogelijk.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:59:
kan iemand mijn vertellen hoe ik het scherm kan uitlijnen
Kalibreren nee, en als je topic had door gelezen had je kunnen zien dat we daar nog geen oplossing voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Uitlijnen kan nog niet....

Hier een duidelijk voorbeeld waarbij je ziet dat de tablet flipt als je het beeld aanraakt.
YouTube: Eken T10 touch lag framedrop

De unit loopt mooi vloeiend, totdat je het scherm aanraakt (in dit geval pijltje naar onderen, wat verder niets doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Mistacal schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:04:
@42dpi: WiFi kabeltje nog verlegd??

.
Neuh dat heeft niet zo veel nut, ik zit wel te kijken voor een betere antenne een je die groter is, effe kijken of ik nog ergens een kapotte laptop heb liggen met wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Vast wel, maar voor paar euro meer en je hebt een class 10 kaart van Samsung

pricewatch: Samsung Micro SDHC 32GB Class 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:00:
ik kon het niet laten

Ik denk dat paar de accu zeer interessant gaan vinden

Wifi is niet optimaal hoe zou dat nou komen.... (sarcasme)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
O_o dafoq stond er niet iets anders op de doos?

[afbeelding]
Respect dat je hem zo even uit elkaar sleutelt :) Toch leuk om zo een unit eens open te zien ;)

Denk dat de accu inderdaad niet helemaal is zoals beschreven. Overigens is het er 1 van het type LiPo, welke je ongeveer 500 keer kan ontladen. Hier zit dus wel degelijk een groot verschil met A merken welke Li-ion accu's gebruiken. Deze kunnen 1000 plus keer ontladen worden. Ben dus benieuwd wat er van de accuduur overblijft na pak hem beet een 1/2 tot een jaar gebruik...

Daarbij zal deze 3000mAh vermoedelijk geen superprestaties leveren. Zeker niet op de lange duur.

Nogmaals leuk om hem eens uit elkaar te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• io-er
42dpi schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:51:

Dan heb je ook een andere market enabler geïnstalleerd :P, oplossing is opnieuw installeren van de os met live suit.

Tablet uitzetten en in download mode zetten, dit doe je door de volume + knop in te houden en dan aantal keer op de power knop te drukken je ziet niks op het scherm alleen de twee ledjes zullen branden en als goed is als je de kabel hebt aangesloten aan de pc hoor je de usb connect geluid melding.

Dan laad je de .img in op livesuit en laat je hem flashen kans is dat het een aantal pogingen kost om livesuit aan de praat te krijgen, het is een zeer eigenwijs programma.
Dat is hetzelfde recept als ik heb gebruikt om de 1.0.1 ROM te installeren. Ik begrijp uit het verhaal dat de market enabler van de 1.0.1 ROM en die van de script versie elkaar 'bijten' en dat dat waarschijnlijk het probleem is. Dus ik kan het script niet toepassen op de nieuwste ROM, of is er alweer een betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Laatst online: 10-09 14:50
io-er schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:53:
[...]

Dat is hetzelfde recept als ik heb gebruikt om de 1.0.1 ROM te installeren. Ik begrijp uit het verhaal dat de market enabler van de 1.0.1 ROM en die van de script versie elkaar 'bijten' en dat dat waarschijnlijk het probleem is. Dus ik kan het script niet toepassen op de nieuwste ROM, of is er alweer een betere?
D'r is voor zover ik weet maar 1 ROM.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• io-er
XBOXCenturion schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:14:
[...]
D'r is voor zover ik weet maar 1 ROM.
De stock ROM dateert van eind maart, de 1.0.1 ROM van futeko.com van 7 april, dus dat is een nieuwere lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

io-er schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:20:
[...]

De stock ROM dateert van eind maart, de 1.0.1 ROM van futeko.com van 7 april, dus dat is een nieuwere lijkt mij.
Welke rom?
io-er schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:53:
[...]

Je hebt een aantal andere enablers die dit doen

set system_x=/system/lib
call gapp s2 libfacelock_jni.so
call gapp s2 libfilterpack_facedetect.so
call gapp s2 libfrsdk.so
call gapp s2 libspeexwrapper.so
call gapp s2 libvideochat_jni.so
call gapp s2 libvideochat_stabilize.so
call gapp s2 libvoicesearch.so
set system_x=

set system_x=/system/etc/permissions
call gapp s3 android.hardware.camera.autofocus.xml
call gapp s3 android.hardware.sensor.light.xml
call gapp s3 android.hardware.telephony.gsm.xml
call gapp s3 android.hardware.touchscreen.multitouch.xml
call gapp s3 com.android.location.provider.xml
call gapp s3 com.google.android.maps.xml
call gapp s3 com.google.android.media.effects.xml
call gapp s3 com.google.android.nfc_extras.xml
call gapp s3 com.google.widevine.software.drm.xml
call gapp s3 handheld_core_hardware.xml
call gapp s3 tablet_core_hardware.xml
set system_x=

Dit verkloopt de hele opslag en de ICS versie die wij draaien, ik neem aan als je op de tablet kijkt naar storage die helemaal vol staat en free space op 0.00B en terwijl er maar iets van 45MB aan apps zijn geïnstalleerd.

En er kan dus niks meer worden toegeschreven naar de partitie waar de OS op staat dus reset die zich weer.
Begon te jeuken :P

Maar idd 't is een lipo ik zou het ook afraden om een spijker door je tablet te slaan :+

Effe china browsen voor een betere accu of twee stop ik hem zo vol dat die nooooit meer uit gaat B)

[ Voor 14% gewijzigd door 42dpi op 29-04-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogo!
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:58
Heb de market-enabler-patch van 42dpi uitgevoerd (waarvoor dank!) maar heb nog steeds geen mogelijkheid "Uitzending gemist" te installeren, zowel niet via de PC als via de tablet. Dit terwijl de tablet zich nu wel als Samsung presenteert. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Pogo! schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:27:
Heb de market-enabler-patch van 42dpi uitgevoerd (waarvoor dank!) maar heb nog steeds geen mogelijkheid "Uitzending gemist" te installeren, zowel niet via de PC als via de tablet. Dit terwijl de tablet zich nu wel als Samsung presenteert. Zie ik iets over het hoofd?
Heb je wel je tablet herstart naar dat je de .prop hebt geïnstalleerd? Ik zie de app namelijk wel gewoon in de play store.

Ik raad ook iedereen af om LCD Resolution/density apps te gebruiken de launcher is hier niet blij mee en flipt ook de pan uit.

Weet iemand ook waar ik lipo 6000mAh accu's kan krijgen, ik heb niet zo'n behoefte om er meteen 5000 te bestellen maar ik heb er een stuk of 4 nodig ook voor mij pirate pi project.

[ Voor 24% gewijzigd door 42dpi op 29-04-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• io-er
42dpi schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:21:
[...]

Dit verkloopt de hele opslag en de ICS versie die wij draaien, ik neem aan als je op de tablet kijkt naar storage die helemaal vol staat en free space op 0.00B en terwijl er maar iets van 45MB aan apps zijn geïnstalleerd.

En er kan dus niks meer worden toegeschreven naar de partitie waar de OS op staat dus reset die zich weer.
Inderdaad! De storage was inderdaad helemaal vol en de tablet werdt zeer langzaam. Na met livesuit de 1.0.1 ROM weer geflashed te hebben was het probleem verholpen.
Ik ben nu een beetje huiverig om de scripts de gebruiken. Ik begrijp dat ik de market enabler niet moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

io-er schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:34:
[...]

Inderdaad! De storage was inderdaad helemaal vol en de tablet werdt zeer langzaam. Na met livesuit de 1.0.1 ROM weer geflashed te hebben was het probleem verholpen.
Ik ben nu een beetje huiverig om de scripts de gebruiken. Ik begrijp dat ik de market enabler niet moet installeren.
Die van mij zijn gewoon veilig, en installeert meteen alle Google apps.

Market .prop installer en alle Google apps.
http://dl.dropbox.com/u/1...%20enabler%20Tweakers.zip

Voor Facebook en twitter en root tools
http://dl.dropbox.com/u/13977658/Apps%20install.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• io-er
42dpi schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:37:
[...]

Die van mij zijn gewoon veilig, en installeert meteen alle Google apps.

Market .prop installer en alle Google apps.
http://dl.dropbox.com/u/1...%20enabler%20Tweakers.zip

Voor Facebook en twitter en root tools
http://dl.dropbox.com/u/13977658/Apps%20install.zip
Oke, maar dan ben ik benieuwd waar het dan is mis gegaan. Ik heb geen andere market enabler geinstalleerd, wel een alternatieve market. Zou dat het ook geweest kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

io-er schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:38:
[...]

Oke, maar dan ben ik benieuwd waar het dan is mis gegaan. Ik heb geen andere market enabler geinstalleerd, wel een alternatieve market. Zou dat het ook geweest kunnen zijn?
Hoe heb je die ''alternatieve market'' geïnstalleerd en welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• io-er
42dpi schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:40:
[...]

Hoe heb je die ''alternatieve market'' geïnstalleerd en welke?
Applanet, werd ook op dit forum genoemd. Apk van de website (applanet.net) gedownload en geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

io-er schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:43:
[...]

Applanet, werd ook op dit forum genoemd. Apk van de website (applanet.net) gedownload en geïnstalleerd.
Weird, de mijne moet het en kan het niet veroorzaken.

En anders probeer het gewoon, je moet wel heel raar doen voor dat je de tablet kan bricken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 08:46

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

42dpi schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:31:

Weet iemand ook waar ik lipo 6000mAh accu's kan krijgen, ik heb niet zo'n behoefte om er meteen 5000 te bestellen maar ik heb er een stuk of 4 nodig ook voor mij pirate pi project.
Wat zijn de afmetingen van de huidige accu? Ik wil wel helpen mee zoeken. Heb je misschien een hi-res foto van de printplaat? Ik ben benieuwd wat er allemaal op zit :P

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• io-er
42dpi schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:47:
[...]

Weird, de mijne moet het en kan het niet veroorzaken.

En anders probeer het gewoon, je moet wel heel raar doen voor dat je de tablet kan bricken.
Ik ben nu weer de scripts weer gedraaid en de tablet draait nog steeds als een zonnetje. Scripts zijn dus prima!
Het zou kunnen zijn dat de market enabler die al in de ROM zit aan het klooien is geweest, volgens mij heb ik die nog wel gedraaid na de scripts, toen kon ik ook geen uitzending gemist app vinden. Nu heb ik die enabler niet gedraaid en nu vind ik de uitzending gemist app wel.

Ik ben blij dat de tablet weer normaal werkt. Ben nog wel nieuwsgierig wat nu was. Als ik er achter kom zal ik het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogo!
42dpi schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:31:
[...]
Heb je wel je tablet herstart naar dat je de .prop hebt geïnstalleerd? Ik zie de app namelijk wel gewoon in de play store.
Jaja, heb zelfs de cache van de store geleegd. Geen effect. Staat bij mij wel in de gratis apps, maar niet te downloaden (...niet in uw land...-melding).
Kan het iets met mijn profiel te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Pogo! schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:20:
[...]

Jaja, heb zelfs de cache van de store geleegd. Geen effect. Staat bij mij wel in de gratis apps, maar niet te downloaden (...niet in uw land...-melding).
Kan het iets met mijn profiel te maken hebben?
Apart, ik zou geen profiel restricties kunnen bedenken.
Ik heb wel de apk voor je

http://dl.dropbox.com/u/13977658/nl.uitzendinggemist-1.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Staat de Gemist! app ook niet in je store? Die is namelijk beter dan Uitzending gemist :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogo!
[...]
Apart, ik zou geen profiel restricties kunnen bedenken.
Ik heb wel de apk voor je
Bedankt. Geeft echter na "Laden" en "Verbinding maken" de melding "This application is no longer available. Please remove it from your handset".
Staat de Gemist! app ook niet in je store? Die is namelijk beter dan Uitzending gemist
Had ik al geprobeerd, die crasht regelmatig.
Ga maar eens alles terugzetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Pogo! schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:29:
[...]

Bedankt. Geeft echter na "Laden" en "Verbinding maken" de melding "This application is no longer available. Please remove it from your handset".

[...]

Had ik al geprobeerd, die crasht regelmatig.
Ga maar eens alles terugzetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw proberen.
Heb je nog andere 'tweaks' of dingen gedaan naast die van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogo!
Hmm, had er blijkbaar nog een oude opstaan onder de naam "Uitzending gemist". Zie nu ook eentje die "Gemist" heet, maar wat "Uitzending gemist" is. En die doet het wel. De APK van 42dpi heeft dan blijkbaar toch z'n werk gedaan.... Sorry voor de verwarring. Weer een probleem opgelost.

Nu nog het kalibratie probleem, dat is toch wel het ergste minpunt van deze tablet: ik zit er regelmatig naast, vooral als de tablet in verticale stand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Capacitive schermen zijn niet te kalibreren volgens mij.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
XBOXCenturion schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:51:
Capacitive schermen zijn niet te kalibreren volgens mij.
Klopt. Dat is echt firmware-werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb Eken daar al over gemailt maar ze hebben daar nu vakantie.
Even geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
@42dpi: Check ebay eens of van die RC site zoals hobbykings.com.. ist voor de Rasp? of upgrade voor deze tab?

Advanced Task Killer werkt prima en is ook erg welkom met 512mb. Overmorgen hoes binnen en dan ook maar eens wat open schroeven

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ja samen ook voor dit project ja 5volt accu's zijn wat moeilijker denk ik regelaar er tussen moet ook wel werken
Pirate-PI: Pirate PI based on Raspberry PI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Zou je niet gewoon replacement ipad batterys van ebay kunnen halen? Die zijn in ieder geval 3,7v en hebben heel wat meer power. Qua formaat weet ik het zo niet en qua aansluitingen en type accu weet ik het zo niet direct.. Iemand met meer verstand van electronica kan dat vast wel uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
-DG- schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:53:
Zou je niet gewoon replacement ipad batterys van ebay kunnen halen? Die zijn in ieder geval 3,7v en hebben heel wat meer power. Qua formaat weet ik het zo niet en qua aansluitingen en type accu weet ik het zo niet direct.. Iemand met meer verstand van electronica kan dat vast wel uitvogelen.
Volgens mij is dat gewoon een kwestie van plus en min solderen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

-DG- schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:53:
Zolang het maar niet minder mAh is en de zelfde voltage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Heeft Li-ion niet een andere aansturing nodig dan LiPo? Aangezien je daar vaak 4 pinnen ziet.
Een accu als deze is wel te betalen, en gaat waarschijnlijk een stuk langer mee. Qua afmetingen weet ik het nog niet, maar dat is ook wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
lijkt me overigens niet meer dan een kleine zoektocht. De batterij heeft my nog niet terleurgesteld, een dag flink browsen, uitzendig gemist en rtl xl werken allemaal perfect en de tab houd hrt zeker een dag uit.

aankomende week kijken of ik een screencalibratie kan toevoegen aan de firmware. ik heb dat bij sommige custom roms vaker gezien dus niet onmogelijk

@DG: Nee, het is gewoon + en -. Enige nadeel van LiPo is de "cycletime". Ik denk 500x laden is gemiddeld.

http://www.all-battery.co...63135Battery-30186-0.aspx

Bovenstaande spreekt mij wel aan.

[ Voor 23% gewijzigd door Mistacal op 30-04-2012 11:09 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Mistacal schreef op maandag 30 april 2012 @ 10:39:
lijkt me overigens niet meer dan een kleine zoektocht. De batterij heeft my nog niet terleurgesteld, een dag flink browsen, uitzendig gemist en rtl xl werken allemaal perfect en de tab houd hrt zeker een dag uit.

aankomende week kijken of ik een screencalibratie kan toevoegen aan de firmware. ik heb dat bij sommige custom roms vaker gezien dus niet onmogelijk

@DG: Nee, het is gewoon + en -. Enige nadeel van LiPo is de "cycletime". Ik denk 500x laden is gemiddeld.

http://www.all-battery.co...63135Battery-30186-0.aspx

Bovenstaande spreekt mij wel aan.
Gewoon 2 daarvan, dan hou je het zo drie dagen uit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Beter houden we gewoon een actie voor wie ook een betere accu wil zoeken we een leverancier die met korting werkt als je meer besteld..

Ik moet er sowieso iets van 4 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
42dpi schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:26:
Beter houden we gewoon een actie voor wie ook een betere accu wil zoeken we een leverancier die met korting werkt als je meer besteld..

Ik ga mijn tab doorverkopen, dus het lijkt me niet verstandig om er aan te gaan sleutelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
42dpi schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:26:

Is daar ergens een apart forum voor hier? Ik wil er namelijk 2, 1 voor de Pi en 1 voor de T10

Waarom verkopen? Ideaal sleutelmaatje dit ;)

http://www.samenkopen.net/action_topic/230867/87258

[ Voor 5% gewijzigd door Mistacal op 30-04-2012 11:36 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Mistacal schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:31:
[...]

Is daar ergens een apart forum voor hier? Ik wil er namelijk 2, 1 voor de Pi en 1 voor de T10

Waarom verkopen? Ideaal sleutelmaatje dit ;)

http://www.samenkopen.net/action_topic/230867/87258
Ik heb meer aan 120 euro dan aan een tablet die ik niet gebruik als ik mijn andere heb.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Vandaag op de markt voor 1 euro een usb bluetooth adapter en een usb naar netwerk adapter gekocht.
De bluetooth adapter wordt niet herkend, de netwerk adapter wel.
Nog steeds geen bluetooth werked dus en ik heb nu al 5 verschillende geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Wat is een usb naar netwerk adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Superbaddd schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:54:
Wat is een usb naar netwerk adapter?
USB-to-RJ45 zodat je hem met een kabel kan aansluiten. Kan je alsnog internetten waar geen wifi (maar wel kabel) is.

Gisteren zelf een Huawai stickje erin gestopt, die deed het ook. Kreeg hem alleen niet goed geconfigureerd maar hij deed het wel degelijk. Leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik ga even een domme vraag stellen. Op XDA, en verder overal, is iedereen continu zelf firmware roms aan het bakken (Cyanogenmod, ...). Waarom hebben wij Eken nodig hiervoor? Voor een goede driver voor het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
SeatRider schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:28:
Ik ga even een domme vraag stellen. Op XDA, en verder overal, is iedereen continu zelf firmware roms aan het bakken (Cyanogenmod, ...). Waarom hebben wij Eken nodig hiervoor? Voor een goede driver voor het scherm?
Een custom rom bakken is niet iets wat je op je vrijdagmiddag doet. Hier gaat best wel wat tijd inzitten.

Wat ik zelf wel ga proberen is een screencalibration toevoegen aan de firmware. Dit aangezien ik me mateloos irriteer aan de afwijking.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik erger me eigenlijk meer aan de hapering in performance wanneer ik het scherm aanraak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Hier zou een geoptimaliseerde rom wel een uitkomst bieden maar ik denk dat door de kleine hoeveelheid verkochte tablets hier niet echt een markt voor is

[ Voor 16% gewijzigd door Mistacal op 30-04-2012 20:10 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met 7 man raak ik hem echt wel kwijt.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Niet online

NO2

bugreport nr 3

Skype failure !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:39:
Wie 'm wil, mag me DM'en... :)

Lekker criptisch.... daar houd ik van.. O-)
Een nieuwe? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe net alsof mijn neus bloed.

er staat: DM me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Zie DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Ik bied hem bij deze ook te koop aan. 120 euro incl. verzending voor de eerste die me DM't.

Alles zit er nog bij, tot de zakjes waar de usb kabel en adapter inzitten aan toe.

Hoop deze week m'n Ainol binnen te krijgen namelijk.

[ Voor 45% gewijzigd door Centurion op 30-04-2012 22:15 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*SPAM* :w

[ Voor 97% gewijzigd door zeef op 01-05-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:14:
Voor diegene die nog op zoek is naar een passende hoes voor zijn HTA-1040
Kijk op het onderstaande adres.

http://www.123bestdeal.co...toetsenbord-Case-Keyboard

Heb er zelf net 1 besteld.
"Deze PU lederen beschermhoes is geschikt als houder of stand en beschermt uw Tablet goed als u hem in uw tas of binnenzak meeneemt."

Binnenzak :o

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
LoL indeed,... binnenzak FTW!

Heb me wel ff zon klaphoes besteld.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• io-er
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:14:
Voor diegene die nog op zoek is naar een passende hoes voor zijn HTA-1040
Kijk op het onderstaande adres.

http://www.123bestdeal.co...toetsenbord-Case-Keyboard

Heb er zelf net 1 besteld.
Ik vind die club een beetje duur. Als je goed zoekt op Chinese websites als dealextreme en pandawill kom je dezelfde hoezen tegen voor de helft van de prijs. Je moet ook wel ietsje langer wachten voordat je hem in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

io-er schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 08:43:
[...]

Ik vind die club een beetje duur. Als je goed zoekt op Chinese websites als dealextreme en pandawill kom je dezelfde hoezen tegen voor de helft van de prijs. Je moet ook wel ietsje langer wachten voordat je hem in huis hebt.
Een handdoek werkt toch ook? :P die import in NL is meteen 600% duurder wacht dan ook liever 1week vanuit China.

[ Voor 9% gewijzigd door 42dpi op 01-05-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
@42dpi: Toen je hem open hebt gehaald heb je toevallig de aansturingschip van het thouchscreen zien zitten? En welke is dit? Deze heb ik nodig voor een recalibratie van het scherm. En anders moet ik wachten tot ik thuis ben,

http://www.androidtablets...y-device-information.html

Of draai bovenstaande apk en dan graag het "system / build infos" posten? :D Zoek in de play store op "electric sheep"

[ Voor 35% gewijzigd door Mistacal op 01-05-2012 10:08 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:55:
@42dpi: Toen je hem open hebt gehaald heb je toevallig de aansturingschip van het thouchscreen zien zitten? En welke is dit? Deze heb ik nodig voor een recalibratie van het scherm. En anders moet ik wachten tot ik thuis ben,

http://www.androidtablets...y-device-information.html

Of draai bovenstaande apk en dan graag het "system / build infos" posten? :D Zoek in de play store op "electric sheep"
Dit?:
Android version: 4.0.3
Release Codename: REL
API LEVEL: 15
CPU ABI: armeabi-v7a
Manufacturer: Samsung
Rootloader: unknown
CPU ABI2: armeabi
Hardware: sun4i
Radio: unknown
Board: GT-P7510
Brand: Samsung
Display: Build crane_evb-eng 4.0.3 IML74K 20120331 test-keys
Fingerprint: Build crane_evb-eng 4.0.3 IML74K 20120331 test-keys/IML74K/20120306:eng/test-keys
Host: Tweaker
ID: IML74K
Model: GT-P7510
Product: GT-P7510
Tags: test-keys
Type: eng
User: Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
je hebt de build.prop er al overheen zitten van 42dpi. Wat ik zoek is de controller van het scherm. Ik denk dat het een Atmel is maar ik weet het niet zeker

Wat staat er onder het kopje "scherm"?

[ Voor 11% gewijzigd door Mistacal op 01-05-2012 10:49 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:47:
je hebt de build.prop er al overheen zitten van 42dpi. Wat ik zoek is de controller van het scherm. Ik denk dat het een Atmel is maar ik weet het niet zeker

Wat staat er onder het kopje "scherm"?
Dit:
Resolution: 600x976
Refresh Rate: 58.722
X factor for DIP: 1.0
Density: 160 dpi
Pixel per inch X: 159.5681 dpi Y:160.42105 dpi
Komt het misschien door die 976 ipv 1024?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met de hoes met toetsenbord van de kruidvat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• io-er
Ik heb nog wat problemen met de locatie, deze vindt de tablet niet. De market geeft de melding unknown location en een weer widget kan geen weer informatie ophalen. Is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

De controller van Touchscreen is bij mij echt onleesbaar
---------------------6
Ik op uit FT5400E98

-----E------3
En GRE58U6

Staat verder geen naam op.....

Ik heb ook trekpleister gebeld met de vraag over de accu kreeg min of meer te horen ''weten wij niks van af'' ''wat wilt u?''

Alles wat ik zo beetje kan doen is klacht indienen......

[ Voor 8% gewijzigd door 42dpi op 01-05-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
@DG: Het is goed mogelijk dat de firmware van de chip van de screen gebaseerd is op 1024. Er zal dus een correctie toegepast moeten worden.

@IO: Geen idee, weer zou gewoon via internet moeten gaan en de market zijn al redelijk wat oplossingen voor geboden

@42dpi: Erg jammer dat het niet te lezen is. Ik zal hem thuis ook eens openschroeven.

Verder denk ik dat een klachtenbrief wel op zijn plek is. Ondertekend door meerdere mensen van hier.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Had vanmorgen ook met Trekpleister gebeld (algemene klantenservice):
"ik kan u het telefoonnummer van onze leverancier geven, die regelt de garantie"

Op mijn aangeven dat ik met de leverancier niets van doen heb en/maar een overeenkomst heb met Trekpleister (hetgeen in eerste instantie keihard ontkend werd |:( ) werd direct aangeboden het apparaat terug te nemen tegen retournering van de aanschafkosten...

Het kwam op mij over alsof ze wel bekend waren met de problemen, maar hier bewust niets aan willen doen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:33:
@42dpi: Erg jammer dat het niet te lezen is. Ik zal hem thuis ook eens openschroeven.

Verder denk ik dat een klachtenbrief wel op zijn plek is. Ondertekend door meerdere mensen van hier.
Ik doe mee, ondanks de tablet bij mij in de verkoop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:55:
Had vanmorgen ook met Trekpleister gebeld (algemene klantenservice):
"ik kan u het telefoonnummer van onze leverancier geven, die regelt de garantie"

Op mijn aangeven dat ik met de leverancier niets van doen heb en/maar een overeenkomst heb met Trekpleister (hetgeen in eerste instantie keihard ontkend werd |:( ) werd direct aangeboden het apparaat terug te nemen tegen retournering van de aanschafkosten...

Het kwam op mij over alsof ze wel bekend waren met de problemen, maar hier bewust niets aan willen doen.
Leverancier kan je bellen voor 50cent per min! (no freaking way)

Ik heb al juridisch advies gevraagd, ze over leggen en morgen krijg ik te horen of het op dwaling is.

1.Koop contact ontbinden is beetje vaag voor mij omdat ik het apparaat heb los gemaakt (ik wil het apparaat ook houden)

2.Ik kan een compensatie eisen de waarde tussen de 3000 en 5000mAh accu.

Wat ik sowieso wil is dat ze het herkennen en rectificeren of ze het nou wisten of niet ze hadden het moeten weten ze hebben een onderzoeksplicht voor wat ze verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

42dpi schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:03:
[...]

2.Ik kan een compensatie eisen de waarde tussen de 3000 en 5000mAh accu.
Het is niet alleen die accu hè?! Het zijn ook nog paar andere dingetjes dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:07:
[...]

Het is niet alleen die accu hè?! Het zijn ook nog paar andere dingetjes dacht ik.
Als in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Ik denk dat jullie ietwat overdrijven... dwaling is het vanuit trekpleister en de consument namelijk niet. Dit omdat TP adverteerd met de eigenschappen zoals opgegeven door de fabrikant.

Wikipedia: Dwaling

Check daar bij oorzaken nr.3 deze komt het beste overeen denk ik.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ook de processorsnelheid niet klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:13:
[...]

Ik dacht dat ook de processorsnelheid niet klopte.
Nope de Allwinner is een 1,2Ghz proc. Dat deze niet op deze snelheid loopt is een ander verhaal

http://rhombus-tech.net/allwinner_a10/

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:15:
[...]

Nope de Allwinner is een 1,2Ghz proc. Dat deze niet op deze snelheid loopt is een ander verhaal

Oké, vandaar. Ik heb er niet veel verstand van, maar dacht zoiets namelijk in dit topic op te hebben gevangen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Dat klopt ook wel mss maar de specs kloppen iig wel op dat vlak. Daar is niet veel aan te doen.

Ik denk wel dat er een misverstand is tussen de Eken t10 en de Hiteker HTA-1040. Als ik Futeko mag geloven is de T10 uitgerust met 1GB RAM en 8GB opslag en een 5000mah accu. De HTA-1040 daarin tegen met 512MB, 4GB en 3600mah accu

Voor de testers onder ons. Kijk eens naar een ROM voor de Novo Elf

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:20:

Ik denk wel dat er een misverstand is tussen de Eken t10 en de Hiteker HTA-1040. Als ik Futeko mag geloven is de T10 uitgerust met 1GB RAM en 8GB opslag en een 5000mah accu. De HTA-1040 daarin tegen met 512MB, 4GB en 3600mah accu
Toch vind ik het apart dat de specificaties zo uiteen lopen. Het berust allemaal of je mazzel hebt gehad, ja of de nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
welkom in de wondere wereld van China. Alles hetzelfde op een enkel stikkertje na. En hierbij zijn ze vergeten de naam of de specs op de doos aan te passen

Voor 100 euro vind ik dit ding meer dan zijn geld waard. Vanavond nog meer testen en custom roms flashen!

CM9 voor de liefhebber is in progress :)

http://androtab.info/cyanogenmod/allwinner/

[ Voor 40% gewijzigd door Mistacal op 01-05-2012 12:41 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Niet online

NO2

Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:36:
Ive got a Hiteker HTA-1040 (Eken T10) with an Allwinner A10 chip. I post the reqeusted info asap
Laat je weten of en hoe het lukt met de CM9?

[ Voor 3% gewijzigd door NO2 op 01-05-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mistacal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:15:
[...]

Het is niet dat hij er standaard niet op loopt, het ding is simpelweg niet stabiel te krijgen op de geadverteerde 1,2 Ghz. En dat is dus wel iets dat we aan Trekpleister zullen moeten schrijven.

Daarnaast is het niet alleen het prijsverschil tussen 3000 mAh en 5000 mAh, maar ook de kosten voor het laten uitbouwen/inbouwen. Tuurlijk, wij kunnen dat zelf, maar toch heb je wel recht op die kosten (mits de vordering toegekend wordt).

Overigens wil ik m ook gewoon houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Iedereen houd zijn ogen goed open op XDA :P

Oh ligt aan de FW dat deze maar op 1.0 loopt. De Novo Elf wordt ook verkocht als zijnde 1.5Ghz Cortex A8.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:07:
[...]
Overigens wil ik m ook gewoon houden :+
En daarmee verlies je al.....
Trekpleister biedt je keurig aan het tablet terug te sturen en de aankoop prijs terug te krijgen.
Prima service dus.
En dat er misschien wat foutjes op de doos staan (alhoewel; er zit een 1,2Ghz cpu in, en dat staat feitelijk zo op de doos) tja; ik vermoed dat je daar ook geen punten mee zult behalen bij een 10inch tablet van 99 euro gemaakt in de zweethokjes van China. Kwaliteit naar z'n prijs.
Was het een iPad geweest van 700 euro heb je meer recht van spreken, zie het hele 4G gebeuren. Waar eigenlijk exact hetzelfde idee is; Er zit 4G in wordt groots mee geadverteerd, maar je kunt het niet gebruiken.....

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
al koste de tablet een euro dan nog heb je recht van spreken. Het is dan alleen de vraag of dat wel eerlijk is.

Dat TP de tablet weer terug neemt is inderdaad, naar mijn weten, al voldoende

[ Voor 26% gewijzigd door Mistacal op 01-05-2012 13:52 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
En wie zegt dat de accu geen 5000mAh is? Wie weet is het wel een drukfout van de fabrikant, hetzelfde als op de doos ;). Als er nu 7200mAh op gedrukt was, dan was iedereen in de 7e hemel geweest terwijl het nog steeds dezelfde accu was. Ik denk niet dat hier veel te halen valt. Het is denk ik inleveren en geld terug of niet klagen.

Je kan ook niet van TP verwachten dat ze al die dingen gaan openmaken om te kijken of er wel een goede accu inzit, dus denk dat er van dwaling geen sprake is. Vind het al netjes dat ze hem zonder problemen retour willen nemen.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
Verkopen van je tablet doe je in Vraag & Aanbod en niet in dit topic! Alle discussie daarover wordt verwijderd.