Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Opera is sowieso mijn voorkeurs browser, dat was na backdrop de eerste app die ik geinstalleerd heb :-)

Ik ben vooralsnog positief over de tablet, wil alleen heel erg graag het scherm kalibreren

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:00

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Zo.

Via Titanium Backup aardig wat apps vanaf mn S2 kunnen restoren. (Maps, Streetview Youtube. etc)
Ik vind wel, maar dat kan ook aan mijn Wifi liggen, dat alles wel heel traag laadt.
Als ik een YouTube filmpje open duurt dat echt gigantisch lang.

edit: na reboot geen last meer :)

Had overigens ook Apps die niet via TiBackup te restoren waren. (Nu.nl, Buienradar, Sundroid).

Maar even afwachten of er een nieuwere rom komt die wat snappier is en waardoor het touchscreen minder scheel is :P

Verder wel zeer ok voor 100 euro. Al was het alleen maar om even te orienteren of een tablet wel iets is voor hier in huis ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door maceddy2004 op 28-04-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Net even een ebay usb bluetooth module getest maar helaas deze wordt niet herkend.
Weet iemand of dit soort dingen aan de gang te krijgen zijn?

Verder nog geen vast lopers gehad en ik vind de accu lekker lang mee gaan, nu bijna 5 uur gewerkt op een volle lading en de meter staat 53%. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Gutteguttegut op 28-04-2012 13:35 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem zonet ook opgegaald.
En toen ik hem zonet aandeed hoefde ik geen instelling inte voeren? (is dit normaal?)

en hoe verwijder ik icoons van mijn bureablad?
en als ik op market enabler klik .. dan moet ik een land selecteren? maar nederland staat er niet tussen??
En de laatste vraag .. hoe kan ik apk installeren? want via filemanager kan ik niet in de map downloads komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
M'n ma heeft er ook een weten te scoren zodat ze kan Skypen. Prima ding daarvoor denk ik. Wilde er ook youtube upzetten middels die EKEN T10 truc maar heb hem nu gesloopt vrees ik. Staat constant te booten op "Android" logo (die blauw/grijze)..

Zal wel misgegaan zijn omdat dit een Hiteker is. Hoe reset je zo'n geval eigenlijk?

edit:
Ah, wat knoppen ingeramt, gereboot, lang op groene scherm en nu weer beeld. Nou ja :)

[ Voor 28% gewijzigd door Sypher op 28-04-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:54:
ik heb hem zonet ook opgegaald.
En toen ik hem zonet aandeed hoefde ik geen instelling inte voeren? (is dit normaal?)

en hoe verwijder ik icoons van mijn bureablad?
en als ik op market enabler klik .. dan moet ik een land selecteren? maar nederland staat er niet tussen??
En de laatste vraag .. hoe kan ik apk installeren? want via filemanager kan ik niet in de map downloads komen
icoons op je bureablad verwijder door ze simpelweg naar boven te slepen richting het kruisje
land staat er idd niet tussen dat klopt ik zelf heb belgie aangeklikt
apktjes kun je ook met je tablet downlaoden via http://www.filecrop.com/ vul de app in die je zoekt met aan het einde .APK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

applanet werkt trouwens ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:26:
applanet werkt trouwens ook goed
super die wist ik nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Zo, even een long overdue upgrade gedaan.

Access point gekocht voor wat betere dekking in het huis, en nu DL ik op mn tablet met dik 2MB/s in plaats van de 80 KB die ik eerst had.

[ Voor 3% gewijzigd door Centurion op 28-04-2012 14:30 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
This app is incompatible with your Samsung GT-P7510.
Die aangepaste build.prop is dus nog niet helemaal optimaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004

maceddy2004

Hmm.. Heb een rar voor de t10a gevonden van 5-4-2012.. Eens even downloaden. Nog maar 23 uur :P

OMG.. Nu, 45 minuten later nog maar 4 MB binnen van de 196....

[ Voor 25% gewijzigd door maceddy2004 op 28-04-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Niet online

NO2

Ik heb hem ook binnen. Vandaag opgehaald in Emmen. Ook ik heb de Eken/Hiteker.

Het draait prima, totdat je met je vingers aan het scherm komt. Hopelijk is er iemand die asap een fix vindt.
De kalibratie van het scherm is ook niet helemaal goed. Als ik kijk bij: instellingen -> { } opties voor ontwikkelaars -> Cursorlocatie, dan zie ik dat in het rechtergedeelte de cursor te ver naar rechts springt. De meest rechter toetsen op het toetsenbord moet ik ook iets links ervan bedienen.

In vergelijking met een Yarvik 467 (heeft m'n pa vorige week gekocht) is de afwezigheid van een IPS het grootste verschil. Qua prijs - prestatie dikke prima dus :D

[ Voor 35% gewijzigd door NO2 op 28-04-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Heb 'm ook vanmorgen opgehaald. Eerste indruk is positief, scherm is alleen niet denderend (tenminste, wat korreliger dan mijn Nexus S. Pinball Arcade draait behoorlijk.

Ik kan er mee uit de voeten, hoewel calibreren wel nuttig zou zijn idd :). Maar overall beter dan verwacht, eigenlijk!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trekpleister Schagen heeft tablets over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Je bent zeker niet in de gelegenheid om er 1 voor mij op te halen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 07:47

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Net opgehaald en ik heb een Cherry, deze doet het prima! Kids zijn er blij mee, geen lag probs hier. Ik ga dus maar naar het cherry topic verhuizen!

Succes iedereen met de touchscreen issues, hoop dat er snel een oplossing voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdiebnl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-03-2015
Ik lees hier over touchscreen issues, kom net bij de buurvrouw vandaan die zo'n Cherry heeft gekocht, waarbij de touchsceen vreemd reageerde, daar lag het aan de lader. Als je de lader in de tablet hebt, dan reageerd touch screen erg vreemd, lader eruit, dan geen probleem. Daarna met m'n Xiron 8inch lader geprobeerd, en geen enkel probleem. Blijkbaar zitten er brakke laders bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Heeft iemand al een leuke cover gevonden op ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
birdiebnl schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:48:
Ik lees hier over touchscreen issues, kom net bij de buurvrouw vandaan die zo'n Cherry heeft gekocht, waarbij de touchsceen vreemd reageerde, daar lag het aan de lader. Als je de lader in de tablet hebt, dan reageerd touch screen erg vreemd, lader eruit, dan geen probleem. Daarna met m'n Xiron 8inch lader geprobeerd, en geen enkel probleem. Blijkbaar zitten er brakke laders bij?
Bij de Eken is het ook zonder dat er een lader is aangesloten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
De Play store laat (met de aangepaste build.prop, maar ook met de standaard) diverse apps niet zien omdat deze zogezegd "niet compatible" zouden zijn.

Apps zoals NS Reisplanner Xtra, Buienradar en de Ziggo app zijn daardoor onvindbaar. Is dit iets wat we kunnen oplossen met een andere buildprop, moeten we hiervoor met de Market Enabler aan de slag of..... iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Ben ook opzoek naar screenprotector en leuke hoes. Dus als iemand een goede link heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Gutteguttegut schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:49:
Heeft iemand al een leuke cover gevonden op ebay?
ik heb deze besteld komt komende wk binnen http://www.mcbub.com/item...-Brown--CN110385--145010/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Youtube heb ik nu werkend door dit bestand te installeren: http://www.mediafire.com/?z8f4nd3q94nhq6u

Zie ook: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1529715

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Die is op eerste gezicht voor een 4:3 tablet, gaat volgens mij dus niet passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke is nou "beter"? De Cherry of de Hiteker?
Superbaddd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:44:
Je bent zeker niet in de gelegenheid om er 1 voor mij op te halen? :P
Nee, ik blijf lekker thuis! Vies pokkeweer.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Ik zie dat mensen Opera hebben geinstalleerd. Welke moet ik hebben, de Mobile of de Mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Kan ook, maar de andere apps gebruik ik toch niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:19:
Welke is nou "beter"? De Cherry of de Hiteker?
[...]

Nee, ik blijf lekker thuis! Vies pokkeweer.. :(
Hier kan ik antwoord op geven. Heb namelijk beide=P Kwa uiterlijk en gewicht is de Eken veel beter. Hij is dunner, stuk lichter en mooi vormgegeven. De Cherry is een brick, zowel vorm als gewicht. Maar als het gaat om prestaties/software/stabiliteit is de Cherry dan weer een stuk beter. Zoals te lezen in deze thread, touchscreen lag en niet accuraat. Market problemen en stabiliteit. Moet nog even langer ermee spelen om een oordeel te kunnen geven over de accu duur.
Superbaddd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:28:
Ik zie dat mensen Opera hebben geinstalleerd. Welke moet ik hebben, de Mobile of de Mini?
Mobile. Mini is NOG sneller maar het laadt standaard de mobile versie, het heeft geen desktop agent. Dit kan je oplossen door op de "desktop version" link te klikken die de meeste sites wel hebben. Is eenmalig alleen de eerste keer. Maar ik wil niet zoveel moeite doen voor dat beetje snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Superbaddd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:28:
Mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hironshy schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:41:
[...]

Hier kan ik antwoord op geven. Heb namelijk beide=P Kwa uiterlijk en gewicht is de Eken veel beter. Hij is dunner, stuk lichter en mooi vormgegeven. De Cherry is een brick, zowel vorm als gewicht. Maar als het gaat om prestaties/software/stabiliteit is de Cherry dan weer een stuk beter. Zoals te lezen in deze thread, touchscreen lag en niet accuraat. Market problemen en stabiliteit. Moet nog even langer ermee spelen om een oordeel te kunnen geven over de accu duur.
Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik dan toch wel heel blij ben met mijn hiteken / eken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Top, dan zo Mobile installeren.
En jullie gebruiken VM Player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik ben nu een app installer aan het maken met root tools en social apps

Zover heb ik al:

*social
Facebook (getest en werkt goed)
Twitter (getest en werkt goed)

*root
Wifi recovery kan je de wifi wachtwoord terug vinden die je hebt
Adaway nergens meer reclame :D
Rommanager CWM (Gratis versie van DEV op XDA)
Root explorer File manager
SetCPU (Gratis versie van DEV op XDA)

zijn er nog apps die jullie er bij willen?
Let wel op ze moeten gratis zijn ik zet er geen betaalde versies in!

[ Voor 11% gewijzigd door 42dpi op 28-04-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:07:
[...]
[...]
Weet je toevallig een app om het touchscreen mee te calibreren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

-DG- schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:13:
[...]

Weet je toevallig een app om het touchscreen mee te calibreren? :P
Zover ik weet is dat een kernel functie, ik heb nog geen apps gezien waar mee dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:16:
[...]
Zover ik weet is dat een kernel functie, ik heb nog geen apps gezien waar mee dat kon.
Hoe kom je dan bij die functie? Ik heb al een tijdje zitten zoeken en proberen, maar kom er niet uit waar dat bij Android 4.0 is te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

-DG- schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:19:
[...]

Hoe kom je dan bij die functie? Ik heb al een tijdje zitten zoeken en proberen, maar kom er niet uit waar dat bij Android 4.0 is te vinden.
Ik bedoel kalibratie module moet dat in android zelf zitten een functie als die er niet is valt er niks te kalibreren.

Elke Eken T10 tablet heeft blijkbaar wel een offset links zitten van zo'n 10mm... rechts klopt het wel.

[ Voor 12% gewijzigd door 42dpi op 28-04-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:07:
Ik ben nu een app installer aan het maken met root tools en social apps

Zover heb ik al:

*social
Facebook (getest en werkt goed)
Twitter (getest en werkt goed)

*root
Wifi recovery kan je de wifi wachtwoord terug vinden die je hebt
Adaway nergens meer reclame :D
Rommanager CWM (Gratis versie van DEV op XDA)
Root explorer File manager
SetCPU (Gratis versie van DEV op XDA)

Let wel op ze moeten gratis zijn ik zet er geen betaalde versies in!
Fb er zelf op gezet
Twitter gebruik ik niet
Wifi ww kan makkelijk zijn
Rom manager is useless zonder cwm
Es file explorer is beter dan root explorer
Voltage control doet ook goed overklokken

Ik heb alles erop wat ik wil, alleen nog geen cwm

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Niet online

NO2

42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:22:
[...]

Ik bedoel kalibratie module moet dat in android zelf zitten een functie als die er niet is valt er niks te kalibreren.

Elke Eken T10 tablet heeft blijkbaar wel een offset links zitten van zo'n 10mm... rechts klopt het wel.
Links en rechts is mooi door elkaar te halen, ik gaf net aan dat het bij mij rechts zat... Wat ik bedoel is de korte kant met de aansluitingen. Offset is alleen in de horizontale richting trouwens. Misschien dat dit ooit in de firmware is gemaakt om een sleepbalk aan de rechterkant beter te laten functioneren? Ik vind het zwaar iritant in ieder geval.

Nu is het zoeken/wachten op firmware zonder deze rare offset en met een mega-fix voor de touch-lag. Voor de rest ben ik blij met m'n tablet hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:22:
[...]Ik bedoel kalibratie module moet dat in android zelf zitten een functie als die er niet is valt er niks te kalibreren.

Dan hou jij je tablet verkeerd om of is die van jou anders van slag want als ik de camera rechts hou, zoals op de site van Eken dan heb ik die 10 mm rechts zitten. Links werkt het dan juist prima.

Misschien allemaal even Eken mailen voor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Gutteguttegut schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:39:
[...]
Dan hou jij je tablet verkeerd om of is die van jou anders van slag want als ik de camera rechts hou, zoals op de site van Eken dan heb ik die 10 mm rechts zitten. Links werkt het dan juist prima.
Exact, zo heb ik 'm ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de mensen die een cherry M-1007 hebben gekregen van de trekpleister even kijken naar het volgende:
- graag even naar instellingen en "Over tablet" selecteren en kijk eens naar de volgende gegevens :
- Smalbandversie (0.9)
- Kernel-versie (3.0.8+)
- Build-nummer (01F2-D1-H1-H01-1744.20120309)
Als je verschil hebt met wat er tussen haakjes staat, kan je deze dan even melden ?
Dit omdat we kijken of het aangepast script reeds is doorgevoerd in de nieuwe versies van trekpleister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
zo hij nu leeg na intensief internet gamen films kijken 3 uur en 17 ninuten batterij niet slecht bij normaal gebruik zal het wel hoger liggen denk ik :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Iemand enig idee waarom het rode lampje aanblijft, ook als ik het scherm heb uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:34:
[...]

Ik heb alles erop wat ik wil, alleen nog geen cwm
Rommanager kan CWM installeren.
NO2 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:36:
[...]

Links en rechts is mooi door elkaar te halen, ik gaf net aan dat het bij mij rechts zat... Wat ik bedoel is de korte kant met de aansluitingen. Offset is alleen in de horizontale richting trouwens. Misschien dat dit ooit in de firmware is gemaakt om een sleepbalk aan de rechterkant beter te laten functioneren? Ik vind het zwaar iritant in ieder geval.

Nu is het zoeken/wachten op firmware zonder deze rare offset en met een mega-fix voor de touch-lag. Voor de rest ben ik blij met m'n tablet hoor :D
True het zit ook rechts ja, aan de kant van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-07 23:01
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:55:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik dan toch wel heel blij ben met mijn hiteken / eken.. :P
Aha, dus jij vindt de looks belangrijker dan de prestaties? Waarom? Klinkt als fanboy talk. ;) Ik bedoel, als de Eken zelfs een simpel spelletje als Angry bird niet lagfree aankan ....

Of heb je het verkeerd begrepen? Ik heb dus de Cherry gekregen van trekpleister en als loopt smooth en zonder sores. Goed, het is niet moeders mooiste, maar dat komt bij mij op de tweede plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

retroguy schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:04:
[...]

Aha, dus jij vindt de looks belangrijker dan de prestaties? Waarom? Klinkt als fanboy talk. ;) Ik bedoel, als de Eken zelfs een simpel spelletje als Angry bird niet lagfree aankan ....

Of heb je het verkeerd begrepen? Ik heb dus de Cherry gekregen van trekpleister en als loopt smooth en zonder sores. Goed, het is niet moeders mooiste, maar dat komt bij mij op de tweede plaats.
Het liefst zijn de looks en prestaties beiden goed, maar in dit geval ga ik voor mijn doeleinde van de tablet voor de looks inderdaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:49:
Kunnen de mensen die een cherry M-1007 hebben gekregen van de trekpleister even kijken naar het volgende:
- graag even naar instellingen en "Over tablet" selecteren en kijk eens naar de volgende gegevens :
- Smalbandversie (0.9)
- Kernel-versie (3.0.8+)
- Build-nummer (01F2-D1-H1-H01-1744.20120309)
Als je verschil hebt met wat er tussen haakjes staat, kan je deze dan even melden ?
Dit omdat we kijken of het aangepast script reeds is doorgevoerd in de nieuwe versies van trekpleister.
Check en dubbelcheck. Mijn verse Trekpleister Cherry heeft exact die gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn cherry tab van trekpleister geeft aan:
smalb v 1,1
kernel 3.0.8+
buildnr. 01f2-d1-h1-h01-1744-20120419

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dankje! Doorgegeven aan de scriptmaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Niet online

NO2

'k ben vluchtig aan het rondkijken naar andere firmware...
Iemand dit topic al gezien op XDA?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1520943

EKEN FTP link: ftp://www.ekenmid.com/
user: down
pass: down

Misschien dat daar nog iets interessants te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
Ik heb twee Cherry´s opgepikt bij Trekpleister. Eentje te veel, mag dus weg, voor 110 euro´s. PB is het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004

maceddy2004

NO2 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:22:

Probeer daar maar eens wat te downloaden... Na 2 uur 5 MB binnen en daarna kapte ie der mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

NO2 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:22:

Ik heb die andere T10a al meerderen keren geprobeerd te downloaden maar krijg steeds time out of dat download uren duurt omdat upload van uit Hongkong tussen 10 en 20kbs is, ik probeer met iemand contact op te nemen in China of die hem kan downloaden en uploaden naar een snellere FTP server.

Ik heb een install script gemaakt voor aantal tools en Twitter en facebook alles is de laatste versie.

http://dl.dropbox.com/u/13977658/Apps%20install.zip

Gewoon uitpakken Run_me.bat aanklikken en selecteren wat je wil.

[ Voor 13% gewijzigd door 42dpi op 28-04-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:48:
[...]

Ik heb die andere T10a al meerderen keren geprobeerd te downloaden maar krijg steeds time out of dat download uren duurt omdat upload van uit Hongkong tussen 10 en 20kbs is, ik probeer met iemand contact op te nemen in China of die hem kan downloaden en uploaden naar een snellere FTP server.

Ik heb een install script gemaakt voor aantal tools en Twitter en facebook alles is de laatste versie.

http://dl.dropbox.com/u/13977658/Apps%20install.zip

Gewoon uitpakken Run_me.bat aanklikken en selecteren wat je wil.
Bij mij gaat ie relatief snel, ongeveer 100 kb/s.

Mocht ik hem kunnen downloaden, dan zal ik hem beschikbaar stellen in mn dropbox.

Zit nu op 99 MB, gaat wel wat trager nu.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Uitzending Gemist werkte bij iemand niet goed?

Bij mij werkt hij prima, zoals alles met video eigenlijk. Wat dat betreft is het echt een top apparaat, presteert beter dan de veel duurdere tablets zoals de transformer en iPad op dat gebied.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Inderdaad video gaat echt goed. Zelfs streamen vanaf mn nas.
Nu alleen nog bluetooth aan de gang krijgen en dan kunnen we navigeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Gutteguttegut schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:49:
Inderdaad video gaat echt goed. Zelfs streamen vanaf mn nas.
Nu alleen nog bluetooth aan de gang krijgen en dan kunnen we navigeren :)
Met welke app stream je vanaf je nas?

Ik ben trouwens die T10a firmware van de genoemde FTP site aan het downloaden, met een redelijk constante 30kb/s. Het lijkt goed te gaan en over een uur binnen te zijn. Dan zet ik hem wel op dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
-DG- schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:52:
[...]

Ik ben trouwens die T10a firmware van de genoemde FTP site aan het downloaden, met een redelijk constante 30kb/s. Het lijkt goed te gaan en over een uur binnen te zijn. Dan zet ik hem wel op dropbox.
Ik zit al op 135 MB :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

XBOXCenturion schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:15:

Bij mij werkt hij prima, zoals alles met video eigenlijk. Wat dat betreft is het echt een top apparaat, presteert beter dan de veel duurdere tablets zoals de transformer en iPad op dat gebied.
[...]

Ik ben nog niet hoger gekomen dan 160MB en dan stopt die er mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

retroguy schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:42:
Ik heb twee Cherry´s opgepikt bij Trekpleister. Eentje te veel, mag dus weg, voor 110 euro´s. PB is het beste.
110 incl? ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:54:
[...]

[...]

Ik ben nog niet hoger gekomen dan 160MB en dan stopt die er mee....
163 nu.

180.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik zal me eerst even voorstellen,

Ik ben Roelof de Jong, 19 jarig Bedrijfseconomiestudent in Emmen.

Ik heb de tablet vanmiddag binnengekregen, maar kan de enablers niet laden.. de tablet wordt niet herkend..

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:36:
Hallo mensen,

Ik zal me eerst even voorstellen,

Ik ben Roelof de Jong, 19 jarig Bedrijfseconomiestudent in Emmen.

Ik heb de tablet vanmiddag binnengekregen, maar kan de enablers niet laden.. de tablet wordt niet herkend..

Iemand een suggestie?
USB debugging aanzetten?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het al, moest stuurprogramma installeren die erbij zat! hopen dat het nu lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Ik heb hem binnen.

Zal hem even reuppen in mijn dropbox.

Ik verwacht er niet veel van, want hij is precies even groot als de andere image.

[ Voor 41% gewijzigd door Centurion op 28-04-2012 21:45 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogo!
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-09 18:37
XBOXCenturion schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:15:

Waar haal je die dan vandaan? Wil bij mij niet installeren ("item niet beschikbaar in uw land")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een marketenabler voor Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Iemand die me kan vertellen hoe met Rom manager cwm te installeren? Bevestig dat het een gt nog wat is (gewijzigde build prop) en dan gekozen voor dat ik niet handmatig cwm geïnstalleerd heb. Vervolgens breekt het programma de actie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:00:
Iemand die me kan vertellen hoe met Rom manager cwm te installeren? Bevestig dat het een gt nog wat is (gewijzigde build prop) en dan gekozen voor dat ik niet handmatig cwm geïnstalleerd heb. Vervolgens breekt het programma de actie af.
Ik heb er wel een maar die werkt wel maar je moet dan met een USB toetsenbord door menu van CWM heen gaan. 1 is terug 2 is enter en 3 is up

http://dl.dropbox.com/u/1...ery.img%20installatie.zip

Eigen risico, ik heb nog geen tijd gehad om alles werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:36:

Iemand een suggestie?
Welke enabler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Hier is de IMG van de ftp server;

https://www.dropbox.com/s...rane_t10a-1camera-ctp.img

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
mensen ben ik de enige die al vanaf het begin last heeft van het zomaar stoppen van de browser terwijk je aan het typen bent of apps die zomaar terug gaan naar home screen etcetra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is al gelukt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

[...]

Gratis app in de play store met de naam: X-plore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Die ROM is dus hetzelfde als die wel al hadden, en het touchscreen probleem is er ook niet minder mee.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen problemen met synchroniseren van Google Calendar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Paperbag24 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:24:
mensen ben ik de enige die al vanaf het begin last heeft van het zomaar stoppen van de browser terwijk je aan het typen bent of apps die zomaar terug gaan naar home screen etcetra
Ik denk dat jouw tab defect is. Zoveel vastlopers/force close is niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenZvZ
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:09
XBOXCenturion schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:28:
Die ROM is dus hetzelfde als die wel al hadden, en het touchscreen probleem is er ook niet minder mee.
Dat is jammer,

Als ik bij developer options "show touches" aanzet, en kijk wat er gebeurd als ik de tablet aanraak, dan zie ik overal over het scherm registraties. Hebben jullie hetzelfde?

Ik heb het toetsenbord vervangen door Perfect Keyboard Pro. In landscape kan ik dan aardig typen. Standaardtoetsenbord was niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

ik kon het niet laten

Ik denk dat een paar personen de accu zeer interessant gaan vinden

Wifi is niet optimaal hoe zou dat nou komen.... (sarcasme)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/Tablet%20vanbinnen/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/Tablet%20vanbinnen/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/Tablet%20vanbinnen/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/Tablet%20vanbinnen/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/Tablet%20vanbinnen/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/Tablet%20vanbinnen/7.jpg
O_o dafoq stond er niet iets anders op de doos?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/Tablet%20vanbinnen/8.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door 42dpi op 29-04-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand problemen met Calendar sync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart.. Ik dacht dat er een 5000mAh batterij inzat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
haha dat is hetzelfde als het interne geheugen ik heb geen 4 gb gezien
en wat hebben die chinezen met schilderstape
:) :P

[ Voor 21% gewijzigd door Paperbag24 op 28-04-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paperbag24 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:09:

Omg.. Eigenlijk is dit dus gewoon fraude, ondanks ik er blij me ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Paperbag24 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:09:
en wat hebben die chinezen met schilderstape
Er zit wel 4GB in maar ze tellen gewoon alles bij elkaar op, 1GB OS 1GB intern en 2GB extern = 4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:11:
[...]

Omg.. Eigenlijk is dit dus gewoon fraude, ondanks ik er blij me ben.
lijkt het wel op maar het is in china vrij normaal om met hoge specs te verkopen en er wat anders in te doen
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Apparaat draait ook niet op 1,2 Ghz maar op 1,01Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paperbag24 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:14:
[...]

lijkt het wel op maar het is in china vrij normaal om met hoge specs te verkopen en er wat anders in te doen
:P
Oké nja.. Ik vind het een rare gang van zaken. Ook denk ik dat je trekpleister aansprakelijk zou kunnen stellen omdat ze iets verkopen dat je niet gekocht hebt. (dit ga ik natuurlijk niet doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:12:
[...]

Er zit wel 4GB in maar ze tellen gewoon alles bij elkaar op, 1GB OS 1GB intern en 2GB extern = 4GB
ow zo wist ik niet ICS vindt ik wel ff wennen ook
o en heb het opgelost het kwam waarschijnlijk door 1 van mijn apps ik heb ze allemaal op mn ex sd gezet en loopt als een zonetje vreemd maar gelukkig doet ie het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 08:46

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:00:
ik kon het niet laten

Ik denk dat paar de accu zeer interessant gaan vinden

Wifi is niet optimaal hoe zou dat nou komen.... (sarcasme)
[afbeelding]
Is dat ding linksboven de antenne of zo?

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:17:
[...]

Oké nja.. Ik vind het een rare gang van zaken. Ook denk ik dat je trekpleister aansprakelijk zou kunnen stellen omdat ze iets verkopen dat je niet gekocht hebt. (dit ga ik natuurlijk niet doen)
dat kan zeker wel maar die grote bedrijven hebben altijd de langste adem en een leger aan advocaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
42dpi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:16:
Apparaat draait ook niet op 1,2 Ghz maar op 1,01Ghz
Maar hij KAN wel op 1,2Ghz draaien. Op 1,0 loopt ie alleen wat stabieler en zuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:19:
[...]

Maar hij KAN wel op 1,2Ghz draaien. Op 1,0 loopt ie alleen wat stabieler en zuiniger.
Als 1.2 Ghz op de doos staat mag je ervan uit gaan dat hij dat ook standaard draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

guapper schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:19:
[...]

Dacht ik dus niet als ik hem op 1.2 zet flipt die de pan uit, van uit de fabriek kan die niet hoger dan 1,01 zo hebben ze het ingesteld

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/specs.JPG
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:23:
[...]

Als 1.2 Ghz op de doos staat mag je ervan uit gaan dat hij dat ook standaard draait.
Sure en er zit ook een 5000mAh accu in...........

Ik ga ze wel even bellen dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Volgens mij weet Trekpleister zelf niet eens dat er 3000mah inzitXD Maar je hebt mijn support, misschien krijgen we gratis sd cards als compensatie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Wel erg vreemd, want een 3000 mAh accu is nergens als optie te vinden, wel een 3600 mAh.

Ik verkoop deze tablet zodra ik mijn Ainol novo 7 ELF binnen heb, want die heeft een meer established community + handiger formaat om mee te nemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Centurion op 29-04-2012 00:03 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wel ruimte genoeg voor een tweede zelfde accu....paralel schakelen en dan twee keer zo lang mobiel zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 08:46

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Gutteguttegut schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:59:
Wel ruimte genoeg voor een tweede zelfde accu....paralel schakelen en dan twee keer zo lang mobiel zijn...?
Of gewoon een sterkere accu van 3,7V plaatsen. Hoe dik is die accu?

You only live once, so live to the max's

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Let op:
Verkopen van je tablet doe je in Vraag & Aanbod en niet in dit topic! Alle discussie daarover wordt verwijderd.