Het eerste wat me opvalt aan die budget game computer is dat er alleen maar marketing termen gebruikt worden, en nauwelijks over merken gepraat wordt.
Welke voeding zit er in, welke HDD, hoe is de koeling geregeld (fluisterstil zegt heel weinig)
Plus dat ze een Crossfire setup met 2 low/mid end AMD kaarten gebruiken, die onder iRacing niet goed werkt, en zelfs als het wel werkt waarschijnlijk niet eens de helft van de performance van een enkele 7970 of 680GTX zal halen. Ook is de CPU geen upgrade in snelheid tov wat je nu hebt. Het is ook gewoon een quadcore maar dan met een ingebouwde videokaart (die je niet gaat gebruiken).
Als met al een hoop geblaat, maar weinig wol.
Het systeem wat ik had samengesteld was exclusief de Dell monitoren 1087,-. Dat is 287,- meer als het hierboven gepaste systeem, maar wel met alleen high end en kwalitatief goeie onderdelen. Door iets te besparen op CPU en VGA (amd 7950 en bv de normale i5 3570 (al hangt hier nog geen prijs aan)) zou je daar wellicht nog zo'n 100,- kunnen besparen.
En ga niet voor TV's, het lijkt wellicht kleiner, maar vergeet niet dat je er dicht bij zit, je zou evt. voor 27" schermen kunnen gaan van een goedkopere fabrikant (met minder kwaliteit panel aangezien deze Dell IPS panels gebruikt). Maar met TV ga je gegarandeerd input lag merken. Plus als je maar 1200,- voor 3 TV's hebt, dan kun je ook niet verwachten dat dat goeie schermen zijn.
Ik zou zelf met een budget van 2000 op dit moment zeker voor het systeem incl de monitoren gaan die ik je eerder gepaste heb.
[
Voor 9% gewijzigd door
derx666 op 04-05-2012 09:22
]