iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.836 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ik ben er zelf geweest, in de regen, en dat was een .... frustrerende aangelegenheid ;)
Maar die bocht onder de brug door en dan naar rechts, en de voor laatste lange righthander zijn wel zeer uitdagend.

Het mooie is dat als je in Turn 1 te wijd zou gaan, kom je in een aardappelveld terecht. Is een lange runoff van gras, maar verder geen hek of niks. Het ligt ook echt in the middle of nowhere. Weiland, weiland, boerderij, hey een racecircuit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
JoepW schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 07:18:
Ik zie net op de toernooisite dat we nog wel wat rijders kunnen gebruiken voor de race vanavond:

http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=5

Kom op mensen de SM @ Motegi is echt wel fun en Motegi is een mooie baan. Een must have!
Was me weer vergeten aan te melden, hopelijk krijgen we inderdaad weer wat meer mensen. Dat weinig mensen de content hebben houd niet echt stand denk ik, op mn site hebben 15 man aangegeven motegi te hebben, en motegi is pas uitgekomen nadat we gevraagd hebben om dat in te vullen dus ik denk dat er nog wel mensen zijn die hem wel hebben maar dat nog niet aangegeven hebben...

Zal vanavond weer de email spammen ;)

Als opkomst zo laag blijft denk ik dat we volgend seizoen beter een iets groter toernooi op kunnen zetten, niet binnen Benelux houden maar gewoon openbaar maken?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik had het erg naar mijn zin in de Lotus, ook nog met H-Bak, I love it!!!! Echt man, hier wil ik zelfs wedstrijden mee gaan rijden. Ok ik ben er niet echt snel mee, maar dit vind ik de leukste auto van iRacing op dit moment. Alleen voorzie ik nog wel problemen met setups, aangezien ik die van Joep geweldig vond. Maar hoorde al dat de meeste met een meer trickie setup reden. Maar goed als het elke keer zoals gisteravond gaat en iedereen hem in de muur parkeert, dan wordt je zomaar 4e :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:47:
Ik had het erg naar mijn zin in de Lotus, ook nog met H-Bak, I love it!!!! Echt man, hier wil ik zelfs wedstrijden mee gaan rijden. Ok ik ben er niet echt snel mee, maar dit vind ik de leukste auto van iRacing op dit moment. Alleen voorzie ik nog wel problemen met setups, aangezien ik die van Joep geweldig vond. Maar hoorde al dat de meeste met een meer trickie setup reden. Maar goed als het elke keer zoals gisteravond gaat en iedereen hem in de muur parkeert, dan wordt je zomaar 4e :P
Ik reed eerst met die van Joep, later met die van Nick - mijn voorkeur ging toch uit naar die laatste... :) Die van Joep was erg stabiel wel, die van Nick wat meer responsive.

H-bak! Shit, vergeten... had ik nog even moeten proberen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik reed uiteindelijk ook met die van Nick.
Met die setup van mij kan je een race uitrijden, met die van Nick kan je een snelle tijd zetten ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Als ik vanavond op tijd thuis ben doe ik wellicht ook wel (even) mee. Ga me niet opgeven, maar mss dat ik er wel bij ben :)

Lotus gister was leuk. Echt flink wennen aan die auto. Hele tijd grote problemen in T1, tot ik er een paar keer (voornamelijk uit frustratie) 'veel te hard' in dook, en zomaar 3 tiende won, én de auto op de baan hield :p

Optimal lag uiteindelijk nipt onder de 1:10, al was die niet helemaal eerlijk, aangezien daar 1 recht stuk met een LDF setup bij zat. 1:10.2/3 lijkt me beter kloppen. In de race de grootste moeite om de 1e paar ronden op de baan te blijven, maar uiteindelijk toch een soort van ritme gevonden. Als Nick en Rudy dan besluiten niet te finishen.... tja, dan wil ik 'm wel winnen hoor :+

Reed uiteindelijk trouwens met de laatste setup van Robbert. Die ging (net als die van Nick) heel aardig :)

[ Voor 78% gewijzigd door BM op 19-06-2012 10:26 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:19:
Ik reed uiteindelijk ook met die van Nick.
Met die setup van mij kan je een race uitrijden, met die van Nick kan je een snelle tijd zetten ;)
Daar zou je wel es gelijk in kunnen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ze zeggen over de Lotus is inderdaad waar: hoe harder, hoe meer grip. Dat geldt helemaal voor T1 op Road Atlanta.
Vanuit de Skippy was ik gewend daar beetje te remmen, terug schakelen, etc. dus dat deed ik in de Lotus ook- dat voelde "op de limiet" maar veel te traag. Als je hem er inderdaad keihard in jankt, dan hou je 'm nog op de lijn ook. Een hele gewaarwording :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Speedy55 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:47:
Races in de Lotus79 zijn zeer leuk. En de rijders zijn vrij netjes. Zeker vergeleken met andere series. Het gaat zeker niet altijd goed maar er is wel respect voor elkaar.
Zoals ik gister al aangaf op Maandag avond word er altijd een school sessie gehouden waarbij ervaren rijders tips geven over hoe je beste de baan van die week kan rijden. Sessie begint om 18:00 uur onze tijd (walkthrough circuit om 19:00 en 20:00). Daarna word er om 20:00 een tournament server opgezet voor korte racejes van 5 rondes. Die gaan 4 a 5 keer achter elkaar waarbij je dus lekker kan oefenen op racestarts en close racen met meerdere rijders.
De races zelf worden op Woensdag, Vrijdag, Zaterdag en Zondag gereden. Meestal gaan de race van 18:30, 20:30 em 22:30 wel oficieel. En op Zondag om 16:30 is de race met de meeste deelnemers. Dan split de race ook altijd.
Je kan op het Lotus79 gedeelte op de Iracing forums ook inschrijven voor het CTC kampioenschap. Das een kampioenschap dat gebruik maakt van het officieel Iracing kampioenschap. Echter houden ze ook een team kampioenschap bij en krijg je een Formule 1 skin van het 1979 F1 kampioenschap (van welk team je ingedeeld word). Punten worden gebruikt die je die week in officiële race hebt gewonnen. Er word ook elke week een racereport over geschreven. Zeer leuk om te lezen. En je kan het kampioenschap elk moment joinen. Meer erover moet je maar op het forum lezen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zag net een filmpje van een HPD op VIR (in het echt), lijkt me zo enorm gaaf om eens met proto & gt op VIR Grand East/West te rijden...! Vind het echt een vette track en zelfs met de HPD is het volgens mij prima te doen ook in die krappe bochtjes. Dat zou een echte uitdaging zijn voor omgaan met traffic.

Niel, misschien een idee voor de ELMS? Een fun-race aan het eind als afsluiter op VIR Grand east/west, gewoon voor de lol buiten het kampioenschap? :) Prima manier om te laten zien dat multiclass racen wel gewoon kan op iracing (ik denk dat het wel goed komt kwa crashes, tot nu toe is het ook erg goed gegaan toch?) en een echte uitdaging.
Lijkt me nog leuker om het dan met een soort van reverse grid te doen, neem de eindstand van het kampioenschap en deel aan de hand daarvan (andersom) de grid in. Wel natuurlijk gewoon LMP/GT1/GT2 zoals normaal, maar binnen een klasse dan de winnaars achteraan. Enorme uitdaging om te zien wie zich goed door al dat traffic heen weet te krijgen... Maar misschien wel net wat teveel gevraagd :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Zo'n fun race klinkt wel leuk. Ik heb het idee dat we nu ook al laten zien dat multi-class racing werkt in iRacing. Er zijn imo weinig ongelukken tussen de klassen, door bijvoorbeeld divebombs, tijdens de races. De meeste ongelukken zijn in de zelfde klasse of er is maar een auto betrokken omdat die zelf spint.

Maar na dit seizoen ga ik niets meer organiseren in de zomer, om de simpele reden dat ik zelf 4 weken op vakantie ben na de laatste race. :)

Er is niemand die je tegenhoudt om zo'n race te organiseren ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 19-06-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan natuurlijk ook zelfs zoiets proberen te regelen, maar het zal een stuk makkelijker / beter gaan als het via een bestaande serie gaat natuurlijk :p

Misschien zouden jullie het in september kunnen doen, zelfde weekend dat ALMS daar rijdt? Is misschien wat lang na het einde maar wel weer mooi dan om het tegelijk met de echte serie te doen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik moet sowieso kijken hoe het verder gaat, want het kost me nu veel geld. Dat is dan alleen voor de streams.

Er zijn een aantal mensen die hebben beloofd om voor me rond te kijken en op zoek te gaan naar sponsors. Maar nooit meer wat van gehoord. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, dat is jammer inderdaad... Maar zo'n fun race hoeft natuurlijk niet perse gestreamed te worden, dat kan ook prima zonder denk ik.

Ik zou best iets willen organiseren hoor, maar het lijkt me wel handig om dat in samenwerking te doen met jou league, dan heb je meteen een groot aantal mensen die je kunt vragen. Als de interesse dan laag is kun je het sowieso al opgeven natuurlijk want dan krijg je nooit genoeg mensen bij elkaar.

Misschien een idee om iets vanuit GoT proberen op te zetten in week 13. Dan niet binnen GoT houden natuurlijk maar gewoon openbaar. Moeten we maar eens kijken binnenkort ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mjaah onze races zijn ook meer voor vermaak. Zoiets maakt het meestal wat serieuzer en we hebben nu een vrij relaxte sfeer tijdens de race. Open gooien gaat daar zeker verandering in brengen. Meer mensen geeft ook meer problemen. Zeker met andere talen erbij.

Maar naast dat toernooitje kan er altijd wel iets opgezet worden we hebben nog een aardige pot met hosting geld erin. Volgens mij is het vooral het goed verkopen op het forum. Begin er op tijd aan geef er aandacht aan en je zal de aanmeldingen zien binnen stromen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:46:
Mjaah onze races zijn ook meer voor vermaak. Zoiets maakt het meestal wat serieuzer en we hebben nu een vrij relaxte sfeer tijdens de race. Open gooien gaat daar zeker verandering in brengen. Meer mensen geeft ook meer problemen. Zeker met andere talen erbij.

Maar naast dat toernooitje kan er altijd wel iets opgezet worden we hebben nog een aardige pot met hosting geld erin. Volgens mij is het vooral het goed verkopen op het forum. Begin er op tijd aan geef er aandacht aan en je zal de aanmeldingen zien binnen stromen.
Ja, maar dit zou dan ook gewoon los staan van onze toernooitjes, die houden we lekker voor de fun. En kwa kosten kan het volgens mij ook wel meevallen, een paar sessies hosten voor 1 race kost natuurlijk niks en een paar euro prijzengeld kan er ook wel vanaf. Als iemand het moet gaan uitzenden gaat het natuurlijk duur worden maar dat hoeft van mij dan ook niet tenzij iemand bereidt is dat te gaan betalen :p Een league uitzenden vind ik prachtig maar een enkele race is een beetje nutteloos denk ik, zullen ook niet veel mensen kijken.

Ik ga er eens over nadenken, ik denk dat het het meeste succes kan opleveren als het rond de tijd is dat ze in het echt ook op VIR rijden. Misschien kan het dan zelfs een officieel evenement worden net als de 2h of Sebring enzo. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 19-06-2012 13:55 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
JoepW schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 07:18:
Ik zie net op de toernooisite dat we nog wel wat rijders kunnen gebruiken voor de race vanavond:

http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=5

Kom op mensen de SM @ Motegi is echt wel fun en Motegi is een mooie baan. Een must have!
Ik wil best wel mee rijden, maar ik moet eerst nog een boel novilon vloer gaan lospeuteren... en die is er gelegd door mijn familie dus da's geplaatst om nooit meer verwijderd te worden... 8)7

Dat wordt knoeien... :|

Zal proberen om rond een uur of 9 thuis te zijn, maar kan niks beloven.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wisten jullie dat er tussen A en Pro license nog een license is?
Ik was bezig om de licenties voor road en oval te kopiëren en kwam per toeval nog een plaatje tegen.

Afbeeldingslocatie: http://membersmedia.iracing.com/member_images/licenses/license_road_6.png

Als je deze link volgt, kan je het nummer veranderen. Dan krijg je verschillende plaatjes.
http://membersmedia.iraci...censes/license_road_6.png

1 = rookie
2 = D
3 = C
4 = B
5 = A
6 = ???
7 = Pro/WC

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 19-06-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

De meeting staat vast

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/algemeen/gotkart.jpg

GoT Iracing meet 2012:

Datum: Zaterdag 07 Juli 2012
Aanvang: 11:00 op Circuit De Landsard in Eindhoven

Bij ontvangst krijgen we koffie met gebak. Waarna we een training krijgen in de karts.
Daarna word er 1 heat gereden gevolgd door een finale met de snelste rijders.

Kosten zijn 23,- Euro per persoon.

Adres kartbaan:

Circuit De Landsard
Landsardseweg 47
5657 AB EINDHOVEN
tel. 0402052750

Na al dit kunnen we na praten over de finale race op een terasje in Eindhoven waar we eventueel ook even kunnen lunchen.

Met vriendelijke groet,

GoT Iracing comite.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
Niellie41 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:10:
Ik was bezig om de licenties voor road en oval te kopiëren en kwam per toeval nog een plaatje tegen.

[afbeelding]

Als je deze link volgt, kan je het nummer veranderen. Dan krijg je verschillende plaatjes.

1 = rookie
2 = D
3 = C
4 = B
5 = A
6 = ???
7 = Pro/WC
rookie , D , C , B , A , Pro , Pro/WC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:10:

[afbeelding]

1 = rookie
2 = D
3 = C
4 = B
5 = A
6 = ???
7 = Pro/WC
Dat is gewoon Pro?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Dat is ook wel een beetje logisch he :z

Je hebt namelijk Pro en Pro/WC

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ga maar even een ELMS practice sessie hosten, aangezien ik morgen waarschijnlijk weer geen tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
kwa shaders kan dit wel tellen :p

uit de aankomende sim GTR3 :p

http://insider.simbin.com/license-circuit-park-zandvoort/

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Ziet er goed uit, maar de physics van de SimBin games hebben mij nooit echt kunnen overtuigen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuk nieuws:
We have scheduled a QA test for this Saturday 6/23 and we need your help!

We are testing a new environment at http://staging.iracing.com and the way to help is to login to the alternate site and use iRacing exactly as you normally would. We'll have some sessions up, with the main event at 20:00 GMT featuring the Lotus 79 at Twin Ring Motegi (Oval) but you can race any of the content we will have available including Kentucky, Oulton Park, Twin Ring, the Silver Crown, Sprint Car, Ford GT, Lotus 79 and the '09 Class B Impala.

The alternate environment will be available for testing begining at 14:00 GMT on 6.23.12 through 14:00 GMT on 6.24.12.

The best part is when you log in (using your normal user id and password) you will find $200 iRacing credits in your account. You'll need to 'purchase' any content you wish to use (using the credits). You can also use the credits for hosted session if you like. Keep in mind that anything you do on the alternate site - race, make purchases, etc, won't carry over to the regular member site (this means that unused credits won't carry over to members either).

As a way to thank you for helping with the test we will be awarding the prestigious and not often available iTested award to anyone who joins the main event on http://staging.iracing.com.

Remember, all you need to do is use the site like you normally use the member site.

Don't worry, the regular member site will be up and running with all of the regularly scheduled sessions - this test will be running concurrently.

Important Stuff:
Alternate URL - http://staging.iracing.com
Username and password - same as your regular members account
Time of test event - 14:00 GMT 6.23.12 - 14:00 GMT 6.24.12
Time of Main Event - 20:00 GMT
Your browser might complain about the sites certificate. As this is a test with no credit card information, you may ignore the warning.

*Members who createdtheir accounts after 6.13.12 are not eligble to participate in this test.

PS- The sporting code still applies and will be enforced.
Zoals ik het lees zetten ze zaterdag een test versie van iRacing online, die compleet los staat van de normale iRacing website. Daar kun je ook gewoon races rijden en dergelijke. Je krijgt zelfs $200 iRacing credits waarmee je de content moet kopen (volgens mij begin je met alleen rookie content), natuurlijk geldt dat alleen in die twee dagen en kun je dat niet overdragen aan je echte account, maar dit is wel een leuke kans om auto's en tracks te proberen die je nog niet hebt! Volgens mij hebben ze niet alle content beschikbaar helaas, maar misschien zitten er wat dingen tussen die je nog niet had, die kun je nu dus helemaal gratis proberen.

Vraag me af wat ze gaan testen, misschien de league dingen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm een leuke kans dan om montegi eens binnen te halen voor niets en een award er bij te krijgen :) en eigenlijk al de rest ook .... het leuke is dat de content wel overdraagbaar is, en kan ik mss ook eens met hosted session testen

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, jammer, heb de 23e 's avonds hele avond geen tijd. Had wel even willen spelen daar :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:59:
mmm een leuke kans dan om montegi eens binnen te halen voor niets en een award er bij te krijgen :) en eigenlijk al de rest ook .... het leuke is dat de content wel overdraagbaar is, en kan ik mss ook eens met hosted session testen
Keep in mind that anything you do on the alternate site - race, make purchases, etc, won't carry over to the regular member site (this means that unused credits won't carry over to members either).

Kan dus niet. Dat is ook wel logisch trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:08:
[...]

Keep in mind that anything you do on the alternate site - race, make purchases, etc, won't carry over to the regular member site (this means that unused credits won't carry over to members either).

Kan dus niet. Dat is ook wel logisch trouwens.
oeeps daar gaat die dan :) maar testen zal ik toch doen mss zit er wel een bugje in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kan alle content (die ze aanbieden in ieder geval, ben er nog steeds niet uit of dat alles is of maar een bepaalde subset) gewoon gratis proberen op die dag dus. De volgende dag heb je er niks meer aan, maar het is dus wel een goeie kans om te kijken of je een auto of track leuk vind, dan kun je hem daarna 'voor het echt' kopen als het bevalt :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Iemand hier die een in Trucks league wilt rijden met een fatsoenlijke start tijd?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1992859.page

Denk dat we elkaar wel kunnen helpen met het maken van setups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

Het probleem met Leagues is dat ik niet structureel genoeg tijd heb daarvoor. Ik kan niet altijd dezelfde dag / tijd vrijmaken helaas.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Daarmee is mijn zaterdagavond planning dus weeral ingevuld :+
Ben benieuwd of er al wat sneak previews inzitten voor komende releases.

@Niel, heb jij een overzichtje van wie er allemaal meedoet zondag met de ELMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja die heb ik :+

Er moeten wel nog veel mensen reageren, dus kan er nog niets zinnigs over melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:30:
Je kan alle content (die ze aanbieden in ieder geval, ben er nog steeds niet uit of dat alles is of maar een bepaalde subset) gewoon gratis proberen op die dag dus. De volgende dag heb je er niks meer aan, maar het is dus wel een goeie kans om te kijken of je een auto of track leuk vind, dan kun je hem daarna 'voor het echt' kopen als het bevalt :)
Er zal wel maar beperkte content zijn. Denk dat wat er in de post genoemd word als enige aanwezig zal zijn. Maar misschien dan wel leuk om komende Zaterdag een extra raceje toen doen met de GoT members hier. Kan iedereen mee doen. Lotus79 op Oulton no chicanes. Is een leuke combi om ff lekker te knallen en geen zorgen over je SR. :)

En/Of een raceje met de Sprint car hehe. 700PK, 700kg 1 versnelling. :9

[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 20-06-2012 15:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja ik kon er niet helemaal uit opmaken wat ze nu met die beperkte content bedoelen: beperkte content in "officiele" races, of helemaal beperkte content? In het eerste geval zou je wel gewoon offline test of hosted sessions kunnen starten met de content die je maar wil natuurlijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

you can race any of the content we will have available including Kentucky, Oulton Park, Twin Ring, the Silver Crown, Sprint Car, Ford GT, Lotus 79 and the '09 Class B Impala.

Lijkt me vrij duidelijk. Deze content kan je gebruiken om races te hosten. En met 200 dollar credits kan je dat allemaal wel kopen en nog zat credits overhouden om te hosten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Niellie41 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:31:
Ja die heb ik :+

Er moeten wel nog veel mensen reageren, dus kan er nog niets zinnigs over melden.
Owkeej dan 8)

Vroeg me gewoon af welke tegenstand ik kan verwachten... Roope doet waarschijnlijk niet mee en die heeft ongeveer dezelfde pace ... Niek ga ik niet kunnen volgen op Silverstone... 1:46:5 of zoiets... 8)7
Ik kom met moeite aan een 1:48:2 met 33 L fuel of zo...
Vrees dat het een eenzame 2 uur gaan worden.

Ook nog geen tijd gehad om fatsoenlijk aan de setup te werken. Gisterenavond nog eventjes getest.
Kom er niet goed uit welke drive ramp angle diff instellingen ik nou moet nemen. 60 geeft teveel wheelspin, 65 teveel onderstuur...

Ook voor de trage bochten (de 2 laatste) heb ik nu gemerkt dat ik voor Spa gewoon het verkeerde heb afgesteld:
Had toen de rebound stiffness verhoogd om meer grip te hebben bij corner entry en exit.
Blijkbaar moet ik de damper en rebound lager zetten... of sla ik nu de bal compleet mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Schijnbaar hebben we een nieuwe aanmelding:
Michael welkom (weet je username hier niet, maar neem aan dat je je nog even introduceert :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:59:
[...]

Owkeej dan 8)

Vroeg me gewoon af welke tegenstand ik kan verwachten... Roope doet waarschijnlijk niet mee en die heeft ongeveer dezelfde pace ... Niek ga ik niet kunnen volgen op Silverstone... 1:46:5 of zoiets... 8)7
Ik kom met moeite aan een 1:48:2 met 33 L fuel of zo...
Vrees dat het een eenzame 2 uur gaan worden.

Ook nog geen tijd gehad om fatsoenlijk aan de setup te werken. Gisterenavond nog eventjes getest.
Kom er niet goed uit welke drive ramp angle diff instellingen ik nou moet nemen. 60 geeft teveel wheelspin, 65 teveel onderstuur...

Ook voor de trage bochten (de 2 laatste) heb ik nu gemerkt dat ik voor Spa gewoon het verkeerde heb afgesteld:
Had toen de rebound stiffness verhoogd om meer grip te hebben bij corner entry en exit.
Blijkbaar moet ik de damper en rebound lager zetten... of sla ik nu de bal compleet mis?
Van welke dember had je de rebound verhoogd?
Voor of achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Even de HPD uitlaten op Daytona. Ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:55:
Leuk nieuws:

[...]

Zoals ik het lees zetten ze zaterdag een test versie van iRacing online, die compleet los staat van de normale iRacing website. Daar kun je ook gewoon races rijden en dergelijke. Je krijgt zelfs $200 iRacing credits waarmee je de content moet kopen (volgens mij begin je met alleen rookie content), natuurlijk geldt dat alleen in die twee dagen en kun je dat niet overdragen aan je echte account, maar dit is wel een leuke kans om auto's en tracks te proberen die je nog niet hebt! Volgens mij hebben ze niet alle content beschikbaar helaas, maar misschien zitten er wat dingen tussen die je nog niet had, die kun je nu dus helemaal gratis proberen.

Vraag me af wat ze gaan testen, misschien de league dingen?
Aangezien ik de itested award al heb , heb ik het maar meteen uitgeprobeerd.

Site doet het nu al heb net de rest van de content gekocht , alles bij elkaar is Kentucky, New Smyrna, Oulton, Motegi, Sprint Car, Silvercrown, Impala 2009, FordGT de rest is niet selecteerbaar.
Hij ging alles downloaden , maar behalve de combinaties die ik al had kan ik nog niks selecteren om een testsessie te starten, maw de Lotus op Oulton,Motegi kan ik wel doen maar de anderen niet.
Als je niks hebt van deze content zal het bijelkaar 3x14.95 + 5x11.95 - 20% = 83.68I$ dus de rest of meer hou je dan over om te hosten.

Wel leuk dit kan ik een paar auto`s gratis testen.
Valt me wel op trouwens dat het allemaal auto`s zijn die niet zoveel participatie hebben, beetje marketing test ook dus.

Weet niet of er een gratis maand actie is, maar dat zou voor velen nu wel boeiend kunnen zijn.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:59:
[...]

Aangezien ik de itested award al heb , heb ik het maar meteen uitgeprobeerd.

Site doet het nu al heb net de rest van de content gekocht , alles bij elkaar is Kentucky, New Smyrna, Oulton, Motegi, Sprint Car, Silvercrown, Impala 2009, FordGT de rest is niet selecteerbaar.
Hij ging alles downloaden , maar behalve de combinaties die ik al had kan ik nog niks selecteren om een testsessie te starten, maw de Lotus op Oulton,Motegi kan ik wel doen maar de anderen niet.
Als je niks hebt van deze content zal het bijelkaar 3x14.95 + 5x11.95 - 20% = 83.68I$ dus de rest of meer hou je dan over om te hosten.

Wel leuk dit kan ik een paar auto`s gratis testen.
Valt me wel op trouwens dat het allemaal auto`s zijn die niet zoveel participatie hebben, beetje marketing test ook dus.

Weet niet of er een gratis maand actie is, maar dat zou voor velen nu wel boeiend kunnen zijn.
Ah dacht dat hij zaterdag pas live ging...? Maar nee, nieuwe members kunnen er geen gebruik van maken, alleen als je voor 13 juni ofzoiets al een account had stond erbij...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zuur zuur zuur zuur

Ga aan de leiding in de HPD, nadat ik net Jesper had ingehaald voor P1 ong. 3 rondes voor het eind... Ga ik de muur in bij het opkomen van de oval, en neem ik Jesper mee (ofja, hij kon mij niet ontwijken) :(
http://members.iracing.co...onid=5876310&custid=61620

^^ resultaten over 5 min beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:05:
[...]

Ah dacht dat hij zaterdag pas live ging...? Maar nee, nieuwe members kunnen er geen gebruik van maken, alleen als je voor 13 juni ofzoiets al een account had stond erbij...
Saaaaaa. :D :+ :X Hij doet het wel al.

Nadat ik op deze link terecht kwam, http://staging.iracing.co...ckVersions.do?autostart=0
en alles aangevinkt had (daarna 10min updaten) kon ik gewoon alles selecteren.

Ik zit nu in de FordGT op Oulton LOL. oOo })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:34:
Zuur zuur zuur zuur

Ga aan de leiding in de HPD, nadat ik net Jesper had ingehaald voor P1 ong. 3 rondes voor het eind... Ga ik de muur in bij het opkomen van de oval, en neem ik Jesper mee (ofja, hij kon mij niet ontwijken) :(
http://members.iracing.co...onid=5876310&custid=61620

^^ resultaten over 5 min beschikbaar
Jammer... Heb de fixed setup twee rondjes geprobeerd, genoeg om te weten dat ik niet ga racen in de HPD deze week :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
enchion schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:42:
[...]

Saaaaaa. :D :+ :X Hij doet het wel al.

Nadat ik op deze link terecht kwam, http://staging.iracing.co...ckVersions.do?autostart=0
en alles aangevinkt had (daarna 10min updaten) kon ik gewoon alles selecteren.

Ik zit nu in de FordGT op Oulton LOL. oOo })
Laat maar ben er al uit gekicked. >:)
Maar heb wel al genoeg gezien of ik de extra content leuk vind.

Kijken of ik zaterdag weer mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Plan ik Zaterdag Lotus79 op Oulton in. Heb zat setups voor die combi. Dus moet goed komen.

Starttijd zoals gewoonlijk 20:00 :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
JoepW schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:09:
[...]

Van welke dember had je de rebound verhoogd?
Voor of achter?
Rebound stiffness achteraan verhoogd. maar da's volgens mij een blunder van formaat...

Als ik al eens iets doe met een setup, dan probeer ik het op te lossen aan de kant van het probleem :9

Aan de oval kant doen ze het vaak andersom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Door de rebound achter te verhogen heb je minder gewichtsverplaatsing naar voren en dus minder entry stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Dat had ik gedaan om hem bij corner entry stabieler te houden zodat hij niet zo snel uitbrak achteraan.

Ook gedaan om bij corner exit meer gas te kunnen geven zonder wheelspin.

Heb nog een beetje verder gedaan aan mijn setup.

http://setups.iracing.nickthissen.nl/Setups/fordgt/silverstone/ELMS_Z_05_diff-RARBp1_S2_12_R.sto

Net op het einde nog even de RARB een tikje hoger gezet.
Maar moet nog wat verder testen want deze oelewapper gooit dan gelijk ook even heel de tank vol om 10 rondjes te knallen dus weet nu niet echt of dat sneller is 8)7

Maar even iets anders doen nu ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Fragbeestje op 20-06-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik zal hem ook wel testen van de week. Weet wel dat op Sebring toen ik jouw setup gebruikt heb in de race ik erachter kwam dat vooral corner exit een bitch was. Daardoor tig keer rond gegaan in de race. Op Spa dan ook voor een eigen setup gegaan en daar had ik totaal geen last van dit fenomeen.

Gister ook nog twee racejes gedaan met de Lotus79 op Road Atlanta. Allebei SR en IR kunnen bijtanken. Was wel nodig na vorige week. In beide races maar 2 incs opgelopen wat ik zeker niet verwacht had op Road Atlanta.
Eerste race een 2de plek, echter heel de race op p1 gereden met een moordend tempo gereden om Scot Nicol voor te blijven. Wat aardig lukte en had ook een gat van 5 seconde geslagen. Echter 3 ronde voor het einde maak ik een fout door iets teveel te sturen tijdens het aanremmen voor bocht 2. Boem auto linksaf de muur in. Dat leverde dus men eerste inc en een kromme auto op. Scot voor moeten laten gaan en met kromme auto nog wel de race kunnen uitrijden op P2 (p3 ree al op halve minuut achterstand). Wel nog een icnje opgelopen door onvoorspelbaar gedrag wagen.
2de race wel netjes kunnen winnen. Tegenstand was hier ook minder. Stond op pole en Chris die op p2 stond maakte een jumpstart waardoor die meteen een penalty kreeg. Was de enige in de race die ongeveer mijn tijden ree. Hele race rustig aan gedaan en zo veilig gefinisched (wel met 40 seconde voorsprong op P2). Beetje saaie race zo alleen.

Wel veel ongelukken zien gebeuren op Road Atlanta blijft toch een baan waar je hoog finisched als je alleen al op de baan blijft. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:12:
Plan ik Zaterdag Lotus79 op Oulton in. Heb zat setups voor die combi. Dus moet goed komen.

Starttijd zoals gewoonlijk 20:00 :)
als ik zaterdag avond vrij ben wil ik best deze combi eens proberen ... maar alles zal afhangen van het weer en de kids. des noods join ik dan wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

Meh, kan nog niet inloggen op de member test site. Zegt ie dat ik suspended ben :( En ik ben er dit weekeinde niet!! Heul niet leuk

Anyway, gisteren maar weer even de oval opgedoken met de SS en USA Speedway en kort gezegd, het was mijn avondje niet.
Had vorige week niet veel gereden, en dan ook voornamelijk met de Caddy en de Silverado. Moest dus in de practice weer even wennen aan de SS, maar dat ging me goed af, zat meteen 1e ronde op 24.6xx. Erna echter kon ik maar niet in mijn ritme kommen en mijn pace vinden…
Dus met nog paar minuten te gaan de race gejoined om daar maar te kijken wat ik ervan kon maken. Had 17 tegenstanders en starte vrij achteraan, dus had de hoop/verwachting dat ik tijdens de race wel wat plekjes bij elkaar zou rijden.
Even de warm-up gedaan en daar door iets teveel enthousiasme even de auto dwars laten gaan, waarna ik hem weer opving, maar ik iemand niet meer kon ontwijken. Contact 2x dus.

Ach ja, kan gebeuren, niet voor niets warm-up!
Erna dus de race ingedoken en na de start kon ik niet echt op tempo komen, weet niet waar het aan lag, maar kon mijn ritme ook niet vinden. Zo ook 3 plekken kwijtgeraakt, omdat de 1e binnendoor ging en erna 2 achter aan sloten terwijl ik in de bochten totaal niet mee kon komen. Om het nog erger te maken crashde iemand na een paar rondjes en hoewel ik helemaal naar beneden dook om hem te ontwijken, schoot hij net toen naar voren en klapte ik zo op zijn neus, met flinke schade als gevolg. Erna dus de pits in gegaan en toen maar rustig aan doorgereden vanaf de 14e plek. Waarop ik ook geëindigd ben, want tijdens de gehele race leek de auto wel totaal anders, miste ie soms ineens grip en kon ik niet op mijn normale snelheid door bochten. Waar ik normaal met ~80MPH beide bochten kan rijden, moest ik nu soms terug naar -70MPH om erdoorheen te komen… Erg raar allemaal en zal wel aan mij liggen, maar het voelde gewoon aan alsof de auto gewoon er geen zin in had, leek totaal niet op de auto waarmee ik de vorige keer reed.
SR-rating dus -0.03 en wat iRating verloren.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Darkasantion schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:37:
Meh, kan nog niet inloggen op de member test site. Zegt ie dat ik suspended ben :( En ik ben er dit weekeinde niet!! Heul niet leuk
Ja dat hebben ze snel weer ff dicht gegooit. Denk dat het een foutje was dat je al wel erop kon.

Jammer dat je Zaterdag-Zondag niet op Iracing kan. Zeker om wat content uit te proberen is dit perfect. De Sprintcar, Silvercrown en Nascar B zijn toch 3 oval auto's die je mooi kon testen dan. Gezien je je vooral op oval concentreert.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

Ach, als ik moet kijken wat er tegenover staat klaag ik niet hoor :)
4 dagen lang Parijs samen met mijn lieftallige vriendin, dus ik zal er niet wakker van liggen :+

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Mede iRacers, even een beroep op jullie expertise. Op het moment gebruik ik simpele oordopjes, het geluid is echter veel te zacht. Het feit dat ik flink hardhorend ben helpt niet mee. Wat gebruiken jullie en wat is voor mij een eventuele optie?

Mogelijkheden:

Een Headphone amp.

Een Headset zoals de Logitech G930

Een geluidskaart (met ingebouwde amp)

Een 1000 watt versterker...

Anders.

Brand los!

BVD.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:21:
Schijnbaar hebben we een nieuwe aanmelding:
Michael welkom (weet je username hier niet, maar neem aan dat je je nog even introduceert :+ )
Dat heb ik hem inmiddels gevraagd en zijn Nick is Zody. Hij staat al in de TS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ZeeZeiler schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:45:
Mede iRacers, even een beroep op jullie expertise. Op het moment gebruik ik simpele oordopjes, het geluid is echter veel te zacht. Het feit dat ik flink hardhorend ben helpt niet mee. Wat gebruiken jullie en wat is voor mij een eventuele optie?

Mogelijkheden:

Een Headphone amp.

Een Headset zoals de Logitech G930

Een geluidskaart (met ingebouwde amp)

Een 1000 watt versterker...

Anders.

Brand los!

BVD.
ik stel voor om een headset te kopen. Dan hoor je veel meer. De G35 of de G930 (draadloze versie) zijn heel goede dingen en kan ik zeker aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
...Wat gebruiken jullie en wat is voor mij een eventuele optie? ....
Ik gebruik een headset:
Tritton AX Pro Dolby Digital Headset - http://www.trittonusa.com/prod/axpro.asp
Voordeel van deze headset is dat je het geluid van de Sim en spraak apart kan instellen.
Via optisch of gewoon minijack sluit je het geluid van de sim aan en de spraak via USB.
De bediening in de draad van de headset is wat kwetsbaar (draden gaan snel los van het printplaatje) om die reden heb ik de draden met Tie-wrap's aan elkaar verbonden.

En een 1000w versterker is wel gaaf, maar voor spraak niet handig en dan moet je wel 1000m2 grond om je huis hebben of een geïsoleerde ruimte ;)

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 21-06-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat is er mis met gewone speakers? Ik heb ook wel eens mijn headset op maar ik merk geen verschil zolang de speakers hard genoeg staan :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je hoort veel meer met headset op zoals het glijden van de banden en andere geluiden die je met speakers niet hoort. Dan hoef je je geluid ook niet hard te zetten.

[ Voor 34% gewijzigd door Niellie41 op 21-06-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

Ik heb 2 geluidskaarten in mijn pc (onboard en cheapass sweex geluidskaartje). Teamspeak, ingame voicechat en de spotter hoor ik op mijn headset. Muziek en game geluid hoor ik op mijn logitech G51 boxenset.

Afbeeldingslocatie: http://images.highspeedbackbone.net/skuimages/large/Logitech-G51-L23-6335-main1.jpg

Deze combinatie werkt voor mij echt ideaal omdat ik op deze manier mensen op teamspeak altijd goed kan horen en door de headset zachter te zetten kan ik het geluid gauw dempen wanneer er iemand irritant doet op teamspeak of via de voicechat.

En ik vind het ook wel fijn als ik de subwoofer kan voelen als je aan het racen bent. Geeft toch een extra dimensie :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 22:53
Ik heb de volgende zaken:

pricewatch: Logitech Z-4
pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset

De speakerset gebruik eigenlijk alleen voor muziek als ik aan het werk ben ofzo.
Voor het gamen plug ik de headset erin en gebruik ik dat voor zowel het game geluid als voicechat en teamspeak.
Dit doe ik omdat ik in een redelijk gehorige woning zit (en ook wel vaak laat in de avond rijd), maar ook omdat het je wel lekker afschermt van omgevingsgeluid waardoor ik wat beter geconcentreerd blijf.

Of de headset luid genoeg is vraag ik me af. Er zit in die kabel ook een volume regelaar, maar die staat bij mij eigenlijk altijd compleet open.
Wel heb ik in windows het iRacing volume via de mixer wat omlaag geschroefd en in iRacing zelf heb ik ook de motor geluiden wat lager gezet in vergelijking met de voice chat.

Volgens mij is die optie van Roderic ook wel mogelijk met de meeste onboard geluidskaartjes icm frontpanel audio.
De standaard realtek drivers bieden wel de optie om de frontpanel als aparte output te tonen en dus kan je het voice gebeuren daarop instellen en de gewone audio via je speakers.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/topic_2012_S2/gift-card.jpg
Helemaal te gek!
Krijg net van ZeeZeiler een iRacing gift van $ 15,-! :+ :9~

BeDaNkT

[ Voor 44% gewijzigd door JoepW op 21-06-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat is ZeeZeiler Joep ;) Maar bedankt!

Ik ben net zonder al teveel oefening in de race gesprongen met de Star Mazda (even afleiding nodig ;)) en ik rij gewoon het hele veld zoek :+ Gestart op P8 (geen Q) en na de verplichte offtrack in T1 om alles te ontwijken lag ik al 5-6 ofzo. Daarna 18 rondjes nodig gehad om iedereen inclusief P1 in te halen en te winnen :) Wel leuke race dus. Best lastig nog op Spa, banden zijn heel snel te warm en dat merk je erg goed... ben dan ook weer veel te vaak offtrack gegaan, mja dat is zowat normaal geworden op Spa.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:27:
Dat is ZeeZeiler Joep ;) Maar bedankt!
.....
Ow ;) Hehe....
NickThissen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:27:
Ik ben net zonder al teveel oefening in de race gesprongen met de Star Mazda (even afleiding nodig ;)) en ik rij gewoon het hele veld zoek :+ Gestart op P8 (geen Q) en na de verplichte offtrack in T1 om alles te ontwijken lag ik al 5-6 ofzo. Daarna 18 rondjes nodig gehad om iedereen inclusief P1 in te halen en te winnen :) Wel leuke race dus. Best lastig nog op Spa, banden zijn heel snel te warm en dat merk je erg goed... ben dan ook weer veel te vaak offtrack gegaan, mja dat is zowat normaal geworden op Spa.
Netjes. Heb een heel klein stukje gezien. Dat je van 4de naar 2de ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
.....Het feit dat ik flink hardhorend ben helpt niet mee......
Om die reden kan ik je een geintegreerde set aanraden zoals ik heb. Ik ka de Voice Chat op pijn niveau krijgen als ik wil. En ook de rest van het geluid trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Doen we vanavond nog een oefen sessie? Solticen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
ik doe wel mee hoor! bring it on! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Oki zal zelf wel een hostje opzetten. :)

2 uur non stop >:)

Sessie is nu up.

Kamer naam: Oefenen voor komende Dinsdag :)

Benelux only. >:)

[ Voor 41% gewijzigd door DutchDevil79 op 21-06-2012 20:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nu?
Ik kom er zo aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Do not forget to startup your teamspeak experience....( anders is joep niet te verstaan met zijn headsetje) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 08:39
Ik :w even naar alle mensen die wel fatsoenlijk een circuit rond komen :-) na tijdje GT5 op PS3 werd ik enthousiast voor deze game, lees al een tijdje mee, las over de referral dus vandaar ! Ben voor de tweede avond aan het spelen, lastig en erg leuk !

Ik zit helaas in de international club, heb gevraagd aan support of ze dit voor mij in Benelux willen zetten, zo ja dan zien jullie me vanzelf (t.z.t. ;) ) verschijnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom Zody ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:34:
Oki zal zelf wel een hostje opzetten. :)

2 uur non stop >:)

Sessie is nu up.

Kamer naam: Oefenen voor komende Dinsdag :)

Benelux only. >:)
Aangezien DD de verkeerde baan had gepakt heb ik nu een sessie opgezet:
"GoT Race 9 Practice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Heren, bedankt voor de input! Speakers zijn helaas geen optie, in mijn geval geniet het hele dorp mee. Ik ga de Tritton en Logitech opties bekijken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
JoepW schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:42:
[afbeelding]
Helemaal te gek!
Krijg net van ZeeZeiler een iRacing gift van $ 15,-! :+ :9~

BeDaNkT
Jullie bedankt voor al het werk wat jullie doen!

Stom dat ik vergeten was mijn GoT nick te vermelden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Speciaal voor Jos. Die heeft hier vast wel intresse in.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1994597.page

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
|:( !LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even een kleine update aan de setup site doorgevoerd die al een tijdje klaar was. Je kan nu niet meer direct doorlinken aan een setup (dan heeft het hele inloggen natuurlijk geen zin en kan iedereen die de url heeft hem downloaden), maar daarvoor in de plaats kun je van een enkele setups wel de details op een aparte pagina zien inclusief URL om naar te linken, bijvoorbeeld:
http://setups.iracing.nic...es/ViewSetup.aspx?sid=180

Die URL kun je dus posten op forums, men moet dan een account hebben om te kunnen downloaden.

Gewoon rechtstreeks downloaden vanaf de Setups pagina kan natuurlijk ook nog gewoon (het werkt alleen net iets anders intern zodat die link niet direct naar de file wijst).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
@DutchDevil en Joep : Hebben jullie toevallig m'n Ford GT setup voor Silverstone al eens kunnen proberen?

http://setups.iracing.nic...5_diff-RARBp1_S2_12_R.sto

Heb hem nog niet echt aangepast sinds ik hem heb toegevoegd.
alle input en commentaar is welkom ! _/-\o_

Zal deze avond nog wat tijd vrijmaken om er nog wat aan te werken en morgen moet hij op punt staan, want zondag weinig tijd voordat de race begint...

Weet ook totaal niet wat voor tegenstand ik ga hebben. Zitten maar weinig Ford rijders bij de oefensessies. 8)7

Niek postte wel dat hij nog geen ronde geoefend heeft, maar die is meestal al sneller na 1 rondje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik zal is kijken of ik vandaag of morgen tijd heb hem te testen. Heb tot nu toe alleen week geleden getest. Kan me niet echt heel warm maken voor Silverstone om daar veel te oefenen.

:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welke layout wordt er gereden? En Silverstone is ook niet mijn favo. Ik zal zien of ik me er toe kan zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragbeestje schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:12:
@DutchDevil en Joep : Hebben jullie toevallig m'n Ford GT setup voor Silverstone al eens kunnen proberen?

Heb hem nog niet echt aangepast sinds ik hem heb toegevoegd.
alle input en commentaar is welkom ! _/-\o_

Zal deze avond nog wat tijd vrijmaken om er nog wat aan te werken en morgen moet hij op punt staan, want zondag weinig tijd voordat de race begint...

Weet ook totaal niet wat voor tegenstand ik ga hebben. Zitten maar weinig Ford rijders bij de oefensessies. 8)7

Niek postte wel dat hij nog geen ronde geoefend heeft, maar die is meestal al sneller na 1 rondje ;)
Koen, het kan wel eens zijn dat ik hem wel eens rijd met jou setup, maar ben toch gem 1-2 seconden trager als u als ik kijk tov sebring dus ik weet niet of ik veel input ga kunnen geven ... but I'll give it a try :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn eerste "anniversary" in iracing is bljikbaar ook gepasseerd want ik kreeg gisteren 5$ iracing credits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Het is de GP layout... tenminste dat was toch zo tijdens de oefensessies :+

@Aaikman : tnx! Trager maakt me niets uit, is zelfs beter voor mij :o
Gewoon wat feedback over de handling ben ik al tevreden mee.

Dan moet ik nog uitzoeken hoe ik die feedback kan omzetten in een betere setup.

Ik heb achteraan de vering en rebound een heel pak zachter gezet zodat hij niet zo snel uitbreekt.
Weet niet of dat zo moet, maar het werkt wel :P

Heb hem tot hiertoe redelijk op safe ingesteld, zodat ik dus minder kansen heb om nog eens 34 inc's te halen zoals in Spa 8)7
Wil ook wel eens een 0 inc race halen, gewoon al voor die 5 extra punten...

Edit : Had m'n anniversary 2 weken geleden ook gekregen, maar in het forum heb ik nog geen sterretje voor 1 year+ member :|

[ Voor 8% gewijzigd door Fragbeestje op 22-06-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik test hem ergens tussen 20u-21u .... ik hoop gewoon al maar dat ik deftig rond geraak want het is ook niet echt mijn favo track ... maar als ie al stabiel is moet er wel iets uit te krijgen zijn. Mss host ik wel iets als ik dit met de credits in orde krijg ... worden ze al meteen gerbuikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Er is morgen een free trial van content ofzo?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik wil vanavond ook even testen. Hopelijk heb ik morgen ook nog tijd.
Moet maandag nog voor school een aantal vakken laten aftekenen en moet nog veel doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

[quote]fynrd1 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:08:

Yep volgende:
We have scheduled a QA test for this Saturday 6/23 and we need your help!

We are testing a new environment at http://staging.iracing.com and the way to help is to login to the alternate site and use iRacing exactly as you normally would. We'll have some sessions up, with the main event at 20:00 GMT featuring the Lotus 79 at Twin Ring Motegi (Oval) but you can race any of the content we will have available including Kentucky, Oulton Park, Twin Ring, the Silver Crown, Sprint Car, Ford GT, Lotus 79 and the '09 Class B Impala.

The alternate environment will be available for testing begining at 14:00 GMT on 6.23.12 through 14:00 GMT on 6.24.12.

The best part is when you log in (using your normal user id and password) you will find $200 iRacing credits in your account. You'll need to 'purchase' any content you wish to use (using the credits). You can also use the credits for hosted session if you like. Keep in mind that anything you do on the alternate site - race, make purchases, etc, won't carry over to the regular member site (this means that unused credits won't carry over to members either).

As a way to thank you for helping with the test we will be awarding the prestigious and not often available iTested award to anyone who joins the main event on http://staging.iracing.com.

Remember, all you need to do is use the site like you normally use the member site.

Don't worry, the regular member site will be up and running with all of the regularly scheduled sessions - this test will be running concurrently.

Important Stuff:
Alternate URL - http://staging.iracing.com
Username and password - same as your regular members account
Time of test event - 14:00 GMT 6.23.12 - 14:00 GMT 6.24.12
Time of Main Event - 20:00 GMT
Your browser might complain about the sites certificate. As this is a test with no credit card information, you may ignore the warning.

*Members who createdtheir accounts after 6.13.12 are not eligble to participate in this test.

PS- The sporting code still applies and will be enforced.
Dus inloggen op http://staging.iracing.com en je kan met de content die daar beschikbaar is racen en doen wat je wil. Zelf races hosten is ook geen probleem gezien de credits die je daar krijgt.

Ik host iig de volgende race:

+/- 20:00 Lotus79 op Oulton Park no chicanes. Race van 30 minuten en uur practise half uur qualy.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

DutchDevil79 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:40:
[quote]fynrd1 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:08:

Yep volgende:

[...]

Dus inloggen op http://staging.iracing.com en je kan met de content die daar beschikbaar is racen en doen wat je wil. Zelf races hosten is ook geen probleem gezien de credits die je daar krijgt.

Ik host iig de volgende race:

+/- 20:00 Lotus79 op Oulton Park no chicanes. Race van 30 minuten en uur practise half uur qualy.
Nou geweldig! Na 4weken tentamens is dit een fijne binnenkomer van mijn vakantie :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Eindelijk een HPD race die goed ging, na 2 mislukkingen eerder deze week.
http://members.iracing.co...onid=5888867&custid=61620

Strak 3e, kwam ong 0,4 a 0,5 per rondje te kort op de 2 gasten voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een 1:09.6 in de Lotus qualificatie :) Eens kijken of er straks wat races official gaan...

En proficiat Fragbeestje!! *O*

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 22-06-2012 18:21 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:12:

Ik vond deze setup niet fijn.
Met name bocht in erg onstabiel.
Probeer deze eens:
http://setups.iracing.nic...es/ViewSetup.aspx?sid=184

Je kan nog wat onderstuur eruit halen door de vleugel achter wat terug te zetten en andere zaken te tweaken. Have Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
NickThissen schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:21:
Een 1:09.6 in de Lotus qualificatie :) Eens kijken of er straks wat races official gaan...

En proficiat Fragbeestje!! *O*
Dank u wel _/-\o_

Van 34 naar 35 in een dag ;)

Aangezien ik zin heb om te racen maar deze avond mij nog (verplicht) lam moet zuipen met vrienden host ik maar effe een practice sessie voor de ELMS op Silverstone. Kan ik toch nog tot een uur of 21 oefenen alvorens weer wat hersencellen te vernielen.

Tnx Joep! Zal hem dadelijk eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:33:
...
Van 34 naar 35 in een dag ;)
....
Tnx Joep! Zal hem dadelijk eens proberen!
Broekkie :X Gefeliciteerd :+
....
En laat ff weten wat je verder hebt gedaan op S'stone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Tnx Joep... jaja, deze puber heeft nog 5 jaar tot de verschrikkelijke 4 ... :P

Sessie is aan het opstarten... iedereen welkom *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx for hosting Koen .... en feli ... maar de kroost roept dus ga moeten stoppen voor vandaag .. toch ff mijn bevinding ... met die van Koen raakte ik aardig rond maar verloor ik achternaan veel ... met die van Joep vond ik dat die te veel onderstuur had ... maar ik had dan ook al wel 10 rondjes met die van Koen gereden :) .... vind het een echt rot circuit ... vooral achteraan de door draaier is echt glad met die gt 8)7 ... dat wordt een handje of 2 vol met de race ... chapeau als je hem zonder inc uit rijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 19:52 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.