Meh, kan nog niet inloggen op de member test site. Zegt ie dat ik suspended ben

En ik ben er dit weekeinde niet!! Heul niet leuk
Anyway, gisteren maar weer even de oval opgedoken met de SS en USA Speedway en kort gezegd, het was mijn avondje niet.
Had vorige week niet veel gereden, en dan ook voornamelijk met de Caddy en de Silverado. Moest dus in de practice weer even wennen aan de SS, maar dat ging me goed af, zat meteen 1e ronde op 24.6xx. Erna echter kon ik maar niet in mijn ritme kommen en mijn pace vinden…
Dus met nog paar minuten te gaan de race gejoined om daar maar te kijken wat ik ervan kon maken. Had 17 tegenstanders en starte vrij achteraan, dus had de hoop/verwachting dat ik tijdens de race wel wat plekjes bij elkaar zou rijden.
Even de warm-up gedaan en daar door iets teveel enthousiasme even de auto dwars laten gaan, waarna ik hem weer opving, maar ik iemand niet meer kon ontwijken. Contact 2x dus.
Ach ja, kan gebeuren, niet voor niets warm-up!
Erna dus de race ingedoken en na de start kon ik niet echt op tempo komen, weet niet waar het aan lag, maar kon mijn ritme ook niet vinden. Zo ook 3 plekken kwijtgeraakt, omdat de 1e binnendoor ging en erna 2 achter aan sloten terwijl ik in de bochten totaal niet mee kon komen. Om het nog erger te maken crashde iemand na een paar rondjes en hoewel ik helemaal naar beneden dook om hem te ontwijken, schoot hij net toen naar voren en klapte ik zo op zijn neus, met flinke schade als gevolg. Erna dus de pits in gegaan en toen maar rustig aan doorgereden vanaf de 14e plek. Waarop ik ook geëindigd ben, want tijdens de gehele race leek de auto wel totaal anders, miste ie soms ineens grip en kon ik niet op mijn normale snelheid door bochten. Waar ik normaal met ~80MPH beide bochten kan rijden, moest ik nu soms terug naar -70MPH om erdoorheen te komen… Erg raar allemaal en zal wel aan mij liggen, maar het voelde gewoon aan alsof de auto gewoon er geen zin in had, leek totaal niet op de auto waarmee ik de vorige keer reed.
SR-rating dus -0.03 en wat iRating verloren.