Als je tot een uur of half 7 wacht doe ik meeJoepW schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:37:
[...]
Tja, ook daar moet ik nog eens naar kijken. Ik ga zo weer wat lopen testen...... Met de SM op Motegi
Ik ga dan eten.... Misschien later vandaag ff hosten?NickThissen schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:38:
[...]
Als je tot een uur of half 7 wacht doe ik mee
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ik doe wel even mee ja maakt niet veel uit hoe laat. Zou geen race doen dat doen we dinsdag wel
Maar we rijden straks de East Course in plaats van het GP circuit?
Ik vind het verder niet zo'n probleem, maar het lijkt me wel handig om te weten voor mensen die het nodig vinden om te oefenen
Ik vind het verder niet zo'n probleem, maar het lijkt me wel handig om te weten voor mensen die het nodig vinden om te oefenen
Ja. We rijden east course. Hadden Nick en ik het dan over de GP layout?
Ik heb de Fanatec settings aangepast in mijn oude post
En die 'nieuwe' beta driver 1.26 geeft 0 FFB in iRacing. Dus ik gebruik 1.25
Ik heb de Fanatec settings aangepast in mijn oude post
En die 'nieuwe' beta driver 1.26 geeft 0 FFB in iRacing. Dus ik gebruik 1.25
Ah, goed dat je het zegt, ik was het in ieder geval vergeten
Maakt het wel leuker denk ik, net als BM vind ik zo'n lange tracks niet zo leuk in de SM (hoewel road america me mee viel, maar suzuka is weer minder...).
Ik heb de track tot dusver alleen even met de Caddy en de HPD gereden, maar hij oogt volgens mij niet zo heel lang.
Juist die lange stukken met scherpe bochten nodigen natuurlijk wel aardig uit voor leuke inhaal pogingen, maargoed, op de eastcourse houd je er ook nog wel een paar over.
Nadeel van de langere baan is natuurlijk wel dat je minder traffic tegenkomt en de kans op eenzaam rondrijden wat groter is.
Juist die lange stukken met scherpe bochten nodigen natuurlijk wel aardig uit voor leuke inhaal pogingen, maargoed, op de eastcourse houd je er ook nog wel een paar over.
Nadeel van de langere baan is natuurlijk wel dat je minder traffic tegenkomt en de kans op eenzaam rondrijden wat groter is.
Ik vind dat in de east course enkele leuke bochten combi's zitten. En er zijn zeker twee uitrempunten na 'lane einden'.
Ik ben qua setup nog nergens aan toegekomen. Ik hoop straks ff tijd te hebben om de testen.
Mensen zin in omff een practice op te zetten 'benelux only' om zeg eens 20:00 uur?
En nog ff over de Fanatec setting en nieuwe FW en drivers.
Er zit echt veel meer gevoel in. Echt een vooruitgang.
En ik had de demping in de driver altijd al op 0% staan.
Of ik nou de demping van de FW op -4 of off wil weet ik nog niet zeker. De SM is wel erg nerveus om de middenstand.
Ik ben qua setup nog nergens aan toegekomen. Ik hoop straks ff tijd te hebben om de testen.
Mensen zin in omff een practice op te zetten 'benelux only' om zeg eens 20:00 uur?
En nog ff over de Fanatec setting en nieuwe FW en drivers.
Er zit echt veel meer gevoel in. Echt een vooruitgang.
En ik had de demping in de driver altijd al op 0% staan.
Of ik nou de demping van de FW op -4 of off wil weet ik nog niet zeker. De SM is wel erg nerveus om de middenstand.
Ik doe wel mee om 8 uur. Setup zou ik zo snel niet weten, ken de track niet dus heb geen idee of het low/med/high df moet worden... Ik heb wel een goeie low df setup van road america, daar kon ik prima mee rijden, dus die ga ik wel even proberen denk ik, maar als er teveel bochten in zitten zal het toch wel high worden en daar zijn wel genoeg setups voor. Heb voor suzuka nu ook wel een mooie.
Had zin om te racen en niks ging official dus maar weer eens in de Ford gesprongen. Had heel weinig geoefend, en na een vrij krap eerste rondje was ik ineens eerste - wtf? Bleek achteraf dat 2 man niet gestart waren (of uit de pits) waardoor ik effectief 3e startte in plaats van 5e, maar dan nog
Ik reed iedereen eruit, bijna 10 seconden voorsprong opgebouwd tot degene die net voor me startte blijkbaar iets aan zijn brake bias had veranderd en ineens met een seconde per rondje dichterbij kwam. Die had me dan ook nog vrij eenvoudig ingehaald, maar dus toch 2e met maar 2 stomme off tracks (te lui om terug de weg op te sturen nadat ik op een curb uitkom), prima resultaat aangezien ik normaal ergens achteraan bungel in die auto
GoT Free Practice SM @ Motegi East om 20:00 uur. (Benelux only)
Server start automatisch. Ik ga in ieder geval ff op zoek naar een setup.
Ik ga eerst ff kwalificatie doen met de Lotus. Kom daarna wel ff langs.JoepW schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:01:
GoT Free Practice SM @ Motegi East om 20:00 uur. (Benelux only)
Leuk dat Motegi east, veel leuker dan lange versie en werkt prima met de SM! Hopelijk leuk aantal mensen dinsdag want je kunt er prima racen volgens mij 
Kwam tot de 1:17.9 (met offtrackje, 18.0 zonder) met een Suzuka setup aangepast door joep. Maar daar kan zeker nog wel wat vanaf, je maakt makkelijk een foutje door net te vroeg op het gas te gaan ofzo, en T1 is lastig om perfect te nemen... Maar wel leuk
Kwam tot de 1:17.9 (met offtrackje, 18.0 zonder) met een Suzuka setup aangepast door joep. Maar daar kan zeker nog wel wat vanaf, je maakt makkelijk een foutje door net te vroeg op het gas te gaan ofzo, en T1 is lastig om perfect te nemen... Maar wel leuk
Iemand deze actie al gezien (voor nieuwe leden uiteraard)?
http://www.iracing.com/travis-pastrana/
3 maanden + NW 2009 en COT car voor $12
Had er wel van gehoord, maar verder nooit geweten wat het nu precies inhield.
http://www.iracing.com/travis-pastrana/
3 maanden + NW 2009 en COT car voor $12
Had er wel van gehoord, maar verder nooit geweten wat het nu precies inhield.
idd erg leuke combi. Wie heeft deze ingebracht?NickThissen schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:38:
Leuk dat Motegi east, veel leuker dan lange versie en werkt prima met de SM! Hopelijk leuk aantal mensen dinsdag want je kunt er prima racen volgens mij
Hier de setup:
http://setups.iracing.nic...s/ViewSetups.aspx?ids=178
Ik deed 0,7 seconde langer over een rondje dan Nick. Maar ook bij mij room to improve
Er is weer een actie van iRacing met NVIDIA

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 16-06-2012 06:42 ]
Vanavond om 19:00 onze tijd is er een leuke multi class race. Beetje ongewoon maar wel lachen denk ik. Namelijk de Lotus79 en Cadillac op Daytona Road. Kom gezellig langs. Iedereen is welkom zit geen pass op de room, je moet natuurlijk wel de Lotus79 hebben.
Meer info hier:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1842783.page
Rijden elke Zaterdag avond en je kan mee doen voor het kampioenschap maar hoeft niet. Losse racejes doen mag ook hoe meer zielen hoe leuker het moto. Zitten wel paar ongewone banen bij. Denk niet dat velen hier al is op de road versie van Pocono gereden hebben.
Meer info hier:
Rijden elke Zaterdag avond en je kan mee doen voor het kampioenschap maar hoeft niet. Losse racejes doen mag ook hoe meer zielen hoe leuker het moto. Zitten wel paar ongewone banen bij. Denk niet dat velen hier al is op de road versie van Pocono gereden hebben.
Vanavond is ook Le Mans 
Ben sowieso niet thuis, helaas.
Ben sowieso niet thuis, helaas.
Klinkt best leuk! Misschien dat ik wel mee probeer te doen in de cadillac (ik denk dat die wel rijders nodig zullen hebbenDutchDevil79 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:46:
Vanavond om 19:00 onze tijd is er een leuke multi class race. Beetje ongewoon maar wel lachen denk ik. Namelijk de Lotus79 en Cadillac op Daytona Road. Kom gezellig langs. Iedereen is welkom zit geen pass op de room, je moet natuurlijk wel de Lotus79 hebben.![]()
Meer info hier:
Net op tijd voor Le Mans. Mijn Strakka Racing 2012 HPD.

(ja ja, te groot)
Downloaden is graties en kan hier: http://members.iracing.co.../150/1593366.page#4548558

(ja ja, te groot)
Downloaden is graties en kan hier: http://members.iracing.co.../150/1593366.page#4548558
P: 16:00 GMT / 12:00 p.m. EDTDutchDevil79 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:46:
Vanavond om 19:00 onze tijd is er een leuke multi class race.
Q: 19:00 GMT / 3:00 p.m EDT 4 laps/10 minutes lone qualifier
19:00 GMT is 21:00 onze tijd trouwens
Zo, net even anderhalf uur tijd gehad. Dacht om 13:00, ga even de mustang met NTM testen op Zandvoort. Baseline setup genomen en practice gejoind. Eerst met alle hulpmiddelen uit en H-shifter maar 4 ronden geprobeerd en geen enkele keer de finishlijn gehaald. Schakelen en heel-toe is nog niet voor mij blijkbaar. gaat echt lastig op een houten stoel
Dan maar even terug naar de peddles en auto blip. 1 rondje bijna uit kunnen rijden maar om 13:15 startte er een race ... twijfel twijfel ... toch maar gejoind en start op de 8e plek, midden in het veld
Als dat maar goed komt!
Nette race gereden, 1x een klein off-trackje en de auto al driftend mooi onder controle kunnen houden
Dan doorgevochten naar een 4e plek en uiteindelijk door een spin of zo van de nr 2 toch een 3e plek gehaald. Was wel vreemd. hij hing een dikke 16 seconden voor mij en staat net na de laatste bocht dwars over de baan
Ga hem langs rechts voorbij en zie nog dat hij net achteruit wil rijden. Gelukkig stopte hij net op tijd
http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=5846868&custid=71853
Dan maar even terug naar de peddles en auto blip. 1 rondje bijna uit kunnen rijden maar om 13:15 startte er een race ... twijfel twijfel ... toch maar gejoind en start op de 8e plek, midden in het veld

Nette race gereden, 1x een klein off-trackje en de auto al driftend mooi onder controle kunnen houden
Dan doorgevochten naar een 4e plek en uiteindelijk door een spin of zo van de nr 2 toch een 3e plek gehaald. Was wel vreemd. hij hing een dikke 16 seconden voor mij en staat net na de laatste bocht dwars over de baan

http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=5846868&custid=71853
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik ben officieel tijdelijk klaar met iRacing
Mijn DFGT heeft het begeven
en ik heb dus geen enkele manier om te sturen 
Zwaar balen omdat ik eindelijk tijd had om te racen, en nu moet wachten tot de Clubsport Wheel er eindelijk is. Lijkt erop dat ik dus een dikke maand zeker niet kan racen.
Mijn DFGT heeft het begeven
Zwaar balen omdat ik eindelijk tijd had om te racen, en nu moet wachten tot de Clubsport Wheel er eindelijk is. Lijkt erop dat ik dus een dikke maand zeker niet kan racen.
[ Voor 39% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-06-2012 14:25 ]
En net maar even de Cadillac getest op Mid Ohio (3 laps) ... dus ... racen om 14:30
Heb er zin in vandaag ... jammer dat ik straks naar een vrijgezellen feestje moet
Heb er zin in vandaag ... jammer dat ik straks naar een vrijgezellen feestje moet
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Pff balen zegHoogie2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:24:
Ik ben officieel tijdelijk klaar met iRacing![]()
Mijn DFGT heeft het begevenen ik heb dus geen enkele manier om te sturen
Even op rtl7 de voorbeschouwing van les mans aan het kijken, godsamme wat is die Allard toch vreselijk om aan te horen

Ik heb helaas niks meer, want deze heb ik gekocht omdat de vorige stuk ging. Maar ik ben niet van plan om nu voor een (hopelijk) heel korte tijd tot de CSW, alsnog een ander stuur te gaan kopen
Ook iemand een stream met radio les mans eronder? Stream zonder geluid en dan audio apart werkt ook totaal niet...
Mjaah ik had ook begin practise als tijd. Maar dat is 18:00 my bad. Dacht dat er maar 2 uur practise vooraf was maar is dus 3 uur.NickThissen schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:20:
[...]
P: 16:00 GMT / 12:00 p.m. EDT
Q: 19:00 GMT / 3:00 p.m EDT 4 laps/10 minutes lone qualifier
19:00 GMT is 21:00 onze tijd trouwens
Ik heb nog wel een Red Momo stuurtje liggen. Is nog wel een best ok stuurtje (beter dan Momo Force en DFGT) . Kan hem altijd wel ff lenen als je wat wil racen.Hoogie2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:24:
Dit stuurtje dus:
http://nascar.about.com/o...heels/fr/redmomoforce.htm
Men 1ste backup stuurtje (G25) is jammer genoeg in gebruik bij een vriend van mij. Anders had je die kunnen lenen. Hoop wel dat mijn stuur het voorlopig uithoud anders moet ik weer stuurtjes gaan terug vorderen. hehehe
[ Voor 14% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-06-2012 15:20 ]
Klote FrankHoogie2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:24:
Net voor het eerst sinds 26 mei weer een officiele race gereden. 4 rondjes practise gehad, en op uitrijden de race in gegaan. In de 1e ronde al van 8 naar 4, omdat ze voor me allemaal van de baan stuiteren. Dank daarvoor
In begin wel forse moeite met aanremmen van de laatste chicane op Suzuka, dus daar in rondje 2 rechtdoor gegaan en black flag gekregen. Die had ik heel flauw in de esses kunnen clearen en iedereen kunnen ophouden, maar toch maar op het rechte stuk gelijk gedaan. Terug op P7 dus. Ronden daarna door fouten van anderen opgeklommen naar P4, en uiteindelijk P3 omdat de NR1 disconnecte volgens mij
P3 in een SoF van 2401, dik tevreden mee. iRating met 74 omhoog naar 2606, en zelfs mijn SR is gestegen met 0.18.
* BM is tevreden,
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik wacht even de komende dagen af i.v.m. Fanatec nieuws.
Anders zal ik DutchDevil eens een PM geven.
Anders zal ik DutchDevil eens een PM geven.
Verwijderd
Wat was Truth in 24 II met Olav razend slecht zeg. Door Olav dan eh. De docu zelf is wel erg cool.
Jammer voor je Hoogie, zie je zowiezo al weinig racen de laatste tijd, begon me al zorgen te maken.
Wat werkt er niet iets gebroken? of is er misschien iets losgeschoten?
Verder , ik zit ook een beetje naar LeMans te kijken , en Allard tja
, maar wat me vooral opvalt is dat de GT`s en Porsches de Proto`s het lekker zelf laten uitzoeken , ik zie ze niet echt plaats maken voor de proto`s nl.
Wat werkt er niet iets gebroken? of is er misschien iets losgeschoten?
Verder , ik zit ook een beetje naar LeMans te kijken , en Allard tja

How do you save a random generator ?
als je in de buurt van enschede woont heb ik ook nog wel een stuurtje liggen voor je, simpel dingetje wel. thrustmaster ferrari gt 3in1Hoogie2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:55:
Ik heb helaas niks meer, want deze heb ik gekocht omdat de vorige stuk ging. Maar ik ben niet van plan om nu voor een (hopelijk) heel korte tijd tot de CSW, alsnog een ander stuur te gaan kopen
Ik woon in Asten, nabij Eindhoven.
Ik heb niet echt een idee wat er mis is, de voeding doet het nog, maar het stuur geeft geen reactie. Is gewoon helemaal dood. Heb em al open gehad, geen losse connecties te zien ofzo. Denk dat de printplaat overleden is.
Ik heb niet echt een idee wat er mis is, de voeding doet het nog, maar het stuur geeft geen reactie. Is gewoon helemaal dood. Heb em al open gehad, geen losse connecties te zien ofzo. Denk dat de printplaat overleden is.
Misschien toeval maar zodra ik dat las keek ik naar rechts naar m'n TV en zag ik een porsche gedivebomb worden en hij liet netjes plek door heel wijd de bocht te nemen. Gebeurd dus welenchion schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:39:
Verder , ik zit ook een beetje naar LeMans te kijken , en Allard tja, maar wat me vooral opvalt is dat de GT`s en Porsches de Proto`s het lekker zelf laten uitzoeken , ik zie ze niet echt plaats maken voor de proto`s nl.
Ik zit in Veldhoven dus das redelijk in de buurt.Hoogie2004 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:42:
Ik woon in Asten, nabij Eindhoven.
Hier vanuit Zeeland heb ik eventueel nog een G25 te leen.
storing op iracing?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Caddy doet blijkbaar niet meer mee in de race zie ik DD? Waarom niet?

Hmm misschien foutje van Frank bij het opzetten. Heb er niks over gehoort. Dit zou de test race worden.
Vreemd.
Nou ja ik join met de Lotus. Lijkt me wel lachen daar met de Lotus.
Vreemd.
Nou ja ik join met de Lotus. Lijkt me wel lachen daar met de Lotus.
Wauw behoorlijke crash in les mans net, LMP de lucht in en Ferrari land op z'n kop tegen de muur!
Allemaal terwijl de leider zo'n 6 keer in een rondje wisselde, wtf
Allemaal terwijl de leider zo'n 6 keer in een rondje wisselde, wtf
[ Voor 26% gewijzigd door NickThissen op 16-06-2012 20:01 ]
Filmpje van de crash: http://www.youtube.com/watch?v=Fzw5i14ewXY&feature=g-u-u
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Maar even pauze genomen in de vorm van HPD race, net toen dat ongeluk gebeurde lol.
Goeie race, start op P2 voor Paul op P3, lang zo volgehouden tot Andy Fuller op P1 spint en ik de leiding overneem. Helaas ging m'n pit stop helemaal mis, was vergeten m'n banden uit te zetten (en nam niet genoeg fuel om gratis banden te kunnen nemen dus ik wilde geen banden) en was daar dus zo snel mogelijk mee bezig toen ik al stil stond. Had dus niet door dat ik te ver doorgereden was en moest dus na 3 seconden stil staan nog even achteruit om de fuel te starten
Daardoor kwam Paul 1-2 seconden voor me na m'n stop en begon ik ook nog fouten te maken waardoor Andy me ook nog kon inhalen (was wel leuk bijna perfect two wide door die krappe hairpin). Wel leuke race 
Radio les mans commentaar loopt wel exact samen met RTL7 HD zender, goed te volgen zo, alleen is het alleen commentaar en achtergrond geluid van waar ze zitten volgens mij, je hoort dus niet het geluid wat je op tv zou horen. Kun je niet alleen het commentaar uitzetten op tv?
Sommige zenders (motors tv bijv) kan ik wel kiezen of ik nederlands of engels geluid wil, misschien kan dat op zo'n manier?
Goeie race, start op P2 voor Paul op P3, lang zo volgehouden tot Andy Fuller op P1 spint en ik de leiding overneem. Helaas ging m'n pit stop helemaal mis, was vergeten m'n banden uit te zetten (en nam niet genoeg fuel om gratis banden te kunnen nemen dus ik wilde geen banden) en was daar dus zo snel mogelijk mee bezig toen ik al stil stond. Had dus niet door dat ik te ver doorgereden was en moest dus na 3 seconden stil staan nog even achteruit om de fuel te starten

Radio les mans commentaar loopt wel exact samen met RTL7 HD zender, goed te volgen zo, alleen is het alleen commentaar en achtergrond geluid van waar ze zitten volgens mij, je hoort dus niet het geluid wat je op tv zou horen. Kun je niet alleen het commentaar uitzetten op tv?
Dat was wel een leuke race inderdaad waar je aardig de snelheid te pakken had.
Ik kwam een beetje moeizaam op gang en was meer bezig in de eerste paar rondes met op Alfio Crispi te letten die op m'n versnellingsbak zat.
En ik probeerde ondertussen ook nog m'n telefoon naar m'n ispeed fuel pagina te browsen.
Daarna kwam het tempo er wat beter in maar echt goed inlopen lukte me ook niet.
Na de spin van Andy kon ik ook net p2 pakken, maar hij liep ook wel weer snel op me in.
Volgens mij had hij alleen iets meer moeite met het verkeer want daar won ik telkens wat mee en had zo'n 4 seconden toen ik m'n stop met banen + fuel ging maken.
Ik weet nog steeds niet of het tegenwoordig nou verstandig is om wat langer te tanken en banden te wisselen of niet, maar ik kwam na de stop van Andy weer net voor hem uit.
Toen jij wat later ook nog eens als "buffer" er tussen kwam had ik er wel vertrouwen in en kon ik redelijk onbezorgd de winst pakken
Het blijft jammer dat deze serie (en de fixed ook) zo afneemt in populariteit, want het racen blijft heerlijk.
Alleen zit je nu 95% van de races wel in een non-split race met een erg wisselend niveau.
Met name langzame deelnemers die uit voorzichtigheid extreem aan de kant gaan om je te laten passeren op de meest onverwachte plekken maken het soms wel erg tricky.
Ik kwam een beetje moeizaam op gang en was meer bezig in de eerste paar rondes met op Alfio Crispi te letten die op m'n versnellingsbak zat.
En ik probeerde ondertussen ook nog m'n telefoon naar m'n ispeed fuel pagina te browsen.
Daarna kwam het tempo er wat beter in maar echt goed inlopen lukte me ook niet.
Na de spin van Andy kon ik ook net p2 pakken, maar hij liep ook wel weer snel op me in.
Volgens mij had hij alleen iets meer moeite met het verkeer want daar won ik telkens wat mee en had zo'n 4 seconden toen ik m'n stop met banen + fuel ging maken.
Ik weet nog steeds niet of het tegenwoordig nou verstandig is om wat langer te tanken en banden te wisselen of niet, maar ik kwam na de stop van Andy weer net voor hem uit.
Toen jij wat later ook nog eens als "buffer" er tussen kwam had ik er wel vertrouwen in en kon ik redelijk onbezorgd de winst pakken
Het blijft jammer dat deze serie (en de fixed ook) zo afneemt in populariteit, want het racen blijft heerlijk.
Alleen zit je nu 95% van de races wel in een non-split race met een erg wisselend niveau.
Met name langzame deelnemers die uit voorzichtigheid extreem aan de kant gaan om je te laten passeren op de meest onverwachte plekken maken het soms wel erg tricky.
Voor de broodnodige afwisseling gaan we maandag eens met de Lotus op Rd Atlanta trainen
Hmm .. hopelijk gaat de 21:30 met de SR8 op Brands Hatch zometeen official ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Bleh ik had gister weer zo'n dag dat ik beter geen Iracing had kunnen opstarten.
Eerst race met de Mustang geprobeerd op Zandvoort. Ging redelijk lekker. En kon rond karren op P3 waarbij nr 1 en 2 iets te snel waren. Echter kon ik het gat niet echt met nr 4 vergroten waardoor die in de eind fase van de race op men bumper kon kruipen doordat men bandjes echt niet meer ok voelden. Hij zette hem echter redelijk brutaal ertussen op het middenstuk waar ik dat niet echt verwachte. Maar niet ingestuurd en hem er tussen gelaten maar in volgende bocht blokkeerde ik en schoof bij hem in de zijkant. Hem toch maar voor gelaten omdat dat blokkeren mijn schuld was. Dus als 4de geëindigd met wat SR verlies.
Tweede race met de Corvette op Sebring. Start ik als 3de met een paar redelijk gelijke qualy tijden om me heen. Word ik echter er gewoon afgerost door iemand die niet remt voor de eerste bocht en zo 3 auto's achter me vandaan ineens in men zijkant beukt. Boem eraf, boem nog iemand erin en men auto dus compleet scheef. Naar de pit gewaggeld en na 7 minuten reparatie de race kansloos uitgereden op plek 8. Gelukkig door uitrijden miniem SR verlies maar wel 100 IR puntjes eraf.
Derde race nog maar even de Lotus79 race van 16:30 meegepakt. Echter omdat dit de high SOF race van de week is als 11de (van de 20) gestart. Echter midden in het veld dus bij de eerste bocht ging het fout en kwam ik niet door zonder wat tikjes om me heen te incasseren. Jammer genoeg is de Lotus niet zo stevig dus na 2 bochten met veel onderstuur er even naast gereden. Daardoor helemaal achteraan beland. Degene voor me was echter wel erg langzaam dus kon hem voor bus stop naast hem zetten en hem in busstop uit remmen. Echter brak men achterkant toen ineens uit zonder waarschuwen. Toch iets niet helemaal ok met men downforce achter en stond rond en weer een beuk gehad. Toen was men auto echt total. Aan de kant moeten zetten. Ja dat was dus 1 rondje rijden en 10 incs incasseren, geeft weer behoorlijke hit aan je SR. IR ook weer 100 puntjes omlaag.
Nu maar hopen dat komende week beter word want dit was 3x niks.
Eerst race met de Mustang geprobeerd op Zandvoort. Ging redelijk lekker. En kon rond karren op P3 waarbij nr 1 en 2 iets te snel waren. Echter kon ik het gat niet echt met nr 4 vergroten waardoor die in de eind fase van de race op men bumper kon kruipen doordat men bandjes echt niet meer ok voelden. Hij zette hem echter redelijk brutaal ertussen op het middenstuk waar ik dat niet echt verwachte. Maar niet ingestuurd en hem er tussen gelaten maar in volgende bocht blokkeerde ik en schoof bij hem in de zijkant. Hem toch maar voor gelaten omdat dat blokkeren mijn schuld was. Dus als 4de geëindigd met wat SR verlies.
Tweede race met de Corvette op Sebring. Start ik als 3de met een paar redelijk gelijke qualy tijden om me heen. Word ik echter er gewoon afgerost door iemand die niet remt voor de eerste bocht en zo 3 auto's achter me vandaan ineens in men zijkant beukt. Boem eraf, boem nog iemand erin en men auto dus compleet scheef. Naar de pit gewaggeld en na 7 minuten reparatie de race kansloos uitgereden op plek 8. Gelukkig door uitrijden miniem SR verlies maar wel 100 IR puntjes eraf.
Derde race nog maar even de Lotus79 race van 16:30 meegepakt. Echter omdat dit de high SOF race van de week is als 11de (van de 20) gestart. Echter midden in het veld dus bij de eerste bocht ging het fout en kwam ik niet door zonder wat tikjes om me heen te incasseren. Jammer genoeg is de Lotus niet zo stevig dus na 2 bochten met veel onderstuur er even naast gereden. Daardoor helemaal achteraan beland. Degene voor me was echter wel erg langzaam dus kon hem voor bus stop naast hem zetten en hem in busstop uit remmen. Echter brak men achterkant toen ineens uit zonder waarschuwen. Toch iets niet helemaal ok met men downforce achter en stond rond en weer een beuk gehad. Toen was men auto echt total. Aan de kant moeten zetten. Ja dat was dus 1 rondje rijden en 10 incs incasseren, geeft weer behoorlijke hit aan je SR. IR ook weer 100 puntjes omlaag.
Nu maar hopen dat komende week beter word want dit was 3x niks.
Balen man. Soms heb je van die dagen (ik heb dat al enkele weken na een paar weken heel sterk te hebben gereden).
Ik hou me momenteel even bezig met de Xbox controller en F1 2011 (dat is te rijden met een controller
)
En flink de webpagina van Fanatec refreshen
Ik hou me momenteel even bezig met de Xbox controller en F1 2011 (dat is te rijden met een controller
En flink de webpagina van Fanatec refreshen
Hmmz, mss eens zien of ik vanavond wel ff mee kan rijden. Leuke combo volgens mijJoepW schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:42:
Voor de broodnodige afwisseling gaan we maandag eens met de Lotus op Rd Atlanta trainen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat had ik ook. 15 incs geïncasseerd op Brands Hatch door een onstabiele auto na een tikje van achteren, toen nog 1 keer de vangrail in en hoppa, -0.75 SR.DutchDevil79 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 07:46:
Bleh ik had gister weer zo'n dag dat ik beter geen Iracing had kunnen opstarten.
Gaat bij mij al een paar weken slecht. Race ging ook nog maar net official (8 man) dus ik was allang blij dat ik überhaupt kon racen. Reed rond op P3 en toen dus een tikje van achteren gehad, auto voelde daarna erg tricky en als gevolg daarvan dus de vangrail in enkele ronden later.Nu maar hopen dat komende week beter word want dit was 3x niks.
Ik merk echt enorm dat ik niet meer genoeg tijd heb om goed te kunnen oefenen, kende de baan nog niet goed genoeg (misschien in totaal 30 minuten op gereden) en dan krijg je dat. Denk dat ik volgende week maar weer eens in de HPD Fixed stap, geen gedoe met setups vinden en testen maar gewoon rijden in een stabiele auto.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Mjaaah hoop dat dit een incident was. Op zich kon ik op de eerste race na ook niet echt veel aan doen. Zo'n torpedo van achter is lastig in te schatten. Nu moet ik wel zeggen dat ik Sebring wel een k track vind. Ben blij dat we daar nu vanaf zijn voor dit seizoen.
Succes daarmee met LDF op DaytonaArfman schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:16:
[...] maar gewoon rijden in een stabiele auto.
Dan pak ik die week een andere auto
Kampioenschappen ben ik door tijdgebrek en waarschijnlijk talent toch niet goed genoeg voor dus ik pak nu gewoon lekker races die official gaan op het moment dat ik achter de PC zit.
Voor kampioenschappen maakt het niveau niet zoveel uit he. Je kunt gewoon je uitdaging zoeken in je eigen Div bijvoorbeeld.
We kunnen niet allemaal meestrijden om de overall winst natuurlijk.
We kunnen niet allemaal meestrijden om de overall winst natuurlijk.
Nope en als bonus krijg je wel participation credits kado aan einde seizoen. Ik ga bij de Lotus ook niet voor het kampioenschap. Maar vind het wel leuk dat ik in de top 10 sta nu. Word lastig zat omdat vast te houden tot het einde van het seizoen maar is niet onmogelijk.
Verwijderd
mmm dit weekend ff practice gedaan bij gebrek aan tijd op BRH met de radical en op spa met de lotus en nog ff met de indy car op barber... Brandshatch ging goed met een setup op het forum gevonden ... die was heel stabiel en kon daar echt een paar rondjes stevig met door pushen (plaats ik nog op de setup site)... probleem is vandaag geen tijd dus het zal niks iracing meer worden .... de lotus op spa nog even getest met de setup die jos shared had geplaatst .... toch nog ff een 2.04 er uit geperst maar wat een bak seg .... continue zoeken naar grip en zorgen dat je op de baan blijft ... maar er zit wel veel fun in die bak ... de indy car op barber was echt maf vond ik .... die setups zijn zo onderstuurd maar eens je het door begint te krijgen rijd die best ok ... voor mij was het na vorige week de 2de keer op een full barber dat ik reed ... leuke baan vind ik op zich ook .... met wat leuke afwisseling in ... en nu maar hopen dat ik deze week nog eens iets van race kan rijden ... mss gewoon een race instappen en kijken waar het schip strand bij gebrek aan tijd
2.04 met de Lotus op Spa is best netjes. Ik ben vorig seizoen niet onder de 2.05 uitgekomen zie ik nu 
Indy op Barber is imho een heerlijk combinatie. Ja, de Indcar heeft bakken met onderstuur, maar ik vind 'm altijd wel heel erg leuk om te rijden. Geen idee hoe het nu met NTM is, heb 'm dit seizoen nog amper gereden. Daarbij is Barber ook gewoon een hele leuke baan. Hopelijk komt ie volgend seizoen weer terug op de kalender voor de Star Mazda's
Indy op Barber is imho een heerlijk combinatie. Ja, de Indcar heeft bakken met onderstuur, maar ik vind 'm altijd wel heel erg leuk om te rijden. Geen idee hoe het nu met NTM is, heb 'm dit seizoen nog amper gereden. Daarbij is Barber ook gewoon een hele leuke baan. Hopelijk komt ie volgend seizoen weer terug op de kalender voor de Star Mazda's
Xbox
Ik bedoel dat van de 12 weken die een kampioenschap duurt, ik altijd meer dan 1 dropweek heb omdat ik geen tijd heb of omdat er races niet official gaan op tijden dat ik kan/wil racen. Daarom zal ik ook geen participation credits krijgen 
De Lotus is erg leuk maar heeft wel echt NTM nodig hoor, pff .. je lijkt nu over de baan te glijden met dat ding en niet alleen door de power, dan merk je pas wat voor een verbetering het NTM is geweest,
De Lotus is erg leuk maar heeft wel echt NTM nodig hoor, pff .. je lijkt nu over de baan te glijden met dat ding en niet alleen door de power, dan merk je pas wat voor een verbetering het NTM is geweest,
8 weken is genoegArfman schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:53:
Ik bedoel dat van de 12 weken die een kampioenschap duurt, ik altijd meer dan 1 dropweek heb omdat ik geen tijd heb of omdat er races niet official gaan op tijden dat ik kan/wil racen. Daarom zal ik ook geen participation credits krijgen
Harder rijdenDe Lotus is erg leuk maar heeft wel echt NTM nodig hoor, pff .. je lijkt nu over de baan te glijden met dat ding en niet alleen door de power, dan merk je pas wat voor een verbetering het NTM is geweest,
Xbox
Vind dat echt wel mee vallen. Heb zat controle. Je moet ff wennen maar dat ligt niet aan het OTM. Auto heeft gewoon aardig wat grond effect wat andere auto's niet hebben. Dat kan wat vreemd aanvoelen op het begin. Ik kan hem veel beter controleren dan de Vette die op NTM staat. Daar heb ik af en toe nog het moment dat ik hem verlies zonder dat ik weet wat er nu gebeurt is.
Vrees net dat de Lotus totaal niet te rijden word als die NTM krijgt. Nu is het zelfs de enige auto waar je de eerste ronde nog voorzichtig moet rijden omdat je banden koud zijn. Dat aspect verdwijnt natuurlijk meteen met die halve Nascar banden.
Vrees net dat de Lotus totaal niet te rijden word als die NTM krijgt. Nu is het zelfs de enige auto waar je de eerste ronde nog voorzichtig moet rijden omdat je banden koud zijn. Dat aspect verdwijnt natuurlijk meteen met die halve Nascar banden.
Verwijderd
dat over ijs glijden heb ik ook met de lotus ...heb hem ook totaal niet 'in control' vind ik zoals ik die voel bij een radical of iets dergelijks .... maar idd je kan er harder mee gaan dan je denkt ... ik zag in mijn sessie tijden van 2.01 .... en ik heb het gevoel dat je er ook andere lijnen moet rijden ... korter door de bocht neus goed zetten en huppakee op het gas ....merk trouwens ook dat ik bijna altijd de BB moet aanpassen en die meer naar voren moet zetten .... als ik die zet zoals de meeste die staan hebben is die achter gewoon altijd weg, maar dat zal mss liggen aan mijn slechte aanrem techniek
De alliens rijden 2.01 rondjes in kwalificatie setup (met incidenteel een rondje 2.00 hoog). Daarachter heb je een brede groep die 2.02 tot lage 2.03s rijd. Daar rij ik meestal tussen had nu een 2.02.5 in de kwalificatie.
Dit is allemaal wel met kwalificatie setup. Tijdens de race rij ik 2.05s en 2.04s en misschien aan het einde van de run kan je er nog een 2.03 hoog uit persen met bijna geen fuel meer. Als je die tijden rijd dan rij je altijd wel voorin mee. Anders val je in de middenmoot. Jos had volgens mij ook een 2.04 in de kwalificatie en had gister ook een mooie 7de plek in de topsplit van zijn race.
Dit is allemaal wel met kwalificatie setup. Tijdens de race rij ik 2.05s en 2.04s en misschien aan het einde van de run kan je er nog een 2.03 hoog uit persen met bijna geen fuel meer. Als je die tijden rijd dan rij je altijd wel voorin mee. Anders val je in de middenmoot. Jos had volgens mij ook een 2.04 in de kwalificatie en had gister ook een mooie 7de plek in de topsplit van zijn race.
Verwijderd
mmm dan valt dit voor mij al goed mee om na pak weg 20 rondjes zo rond te komen ... die aliens dat haal ik toch nooit maar als ik in de middenmoot kan mee draaien dan zou dit ook al aardig zijn + kan je nog leuke gevechten hebben ...want daar doe ik het eigenlijk wel voor .... nu maar eerst nog eens werk maken van mijn license class om die naar B te brengen en dan kan ik de lotus ook ter harte nemen ...ik zou mij eigenlijk is moeten beginnen focussen op één à 2 wagens want nu lig ik meer te rijden als een aap zonder kop
...een wagen in/uit en op naar de volgende

Ik had inderdaad een 2.04 laag in qualy al had ik daarvoor in practice nog een 2.03.7
maar die kon ik niet meer evenaren in qualy omdat je toch net wat voorzichtiger bent ivm inc's
althans dat is bij mij zo. In de race had ik verschillende 2.05's maar ik was na de eerste bocht laatste
Dus moest wel door verkeer heen.
Al met al had ik een redelijke race met weinig foutjes, alleen 1 inc ivm off track in eerste bocht.
De lotus is na wat oefening super te rijden alleen op okayama vind ik hem een ramp maar dat
ligt meer aan de baan want die is bijna met elke auto ruk.
Ook bij deze auto een beetje gas tijdens het remmen, dan blijft ie goed stabiel
Van mij mag ie op OTM blijven, de indycar is mijns inziens met NTM ook een stuk minder leuk.
maar die kon ik niet meer evenaren in qualy omdat je toch net wat voorzichtiger bent ivm inc's
althans dat is bij mij zo. In de race had ik verschillende 2.05's maar ik was na de eerste bocht laatste
Dus moest wel door verkeer heen.
Al met al had ik een redelijke race met weinig foutjes, alleen 1 inc ivm off track in eerste bocht.
De lotus is na wat oefening super te rijden alleen op okayama vind ik hem een ramp maar dat
ligt meer aan de baan want die is bijna met elke auto ruk.
Ook bij deze auto een beetje gas tijdens het remmen, dan blijft ie goed stabiel
Van mij mag ie op OTM blijven, de indycar is mijns inziens met NTM ook een stuk minder leuk.

Net het stuur nogmaals aangesloten, na zaterdag 3 uur prutsen, en het leeft weer. Ben benieuwd hoe lang die het uithoudt
Hmmz, wel nog steeds wat vage kuren... Ben benieuwd of ik dat nog goed ga krijgen...
[ Voor 22% gewijzigd door Hoogie2004 op 18-06-2012 16:36 ]
Hoogie2004 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:56:
voor nu even in ieder geval.
Net het stuur nogmaals aangesloten, na zaterdag 3 uur prutsen, en het leeft weer. Ben benieuwd hoe lang die het uithoudt
Hmmz, wel nog steeds wat vage kuren... Ben benieuwd of ik dat nog goed ga krijgen...
Zou dit helpen: | ![]() |
Heb sinds vorige week dat als ik me aanmeld voor een race, ik de optie 'Test car on track' weliswaar kan selecteren, maar dat ik niet in het programma kom met de melding 'Could not connect to server'.
Onder het tabblad 'Test' kan dit dan nog wel, en ik kan ook wel gewoon de race opstarten als het tijd is. Iemand dit eerder gehad?
Onder het tabblad 'Test' kan dit dan nog wel, en ik kan ook wel gewoon de race opstarten als het tijd is. Iemand dit eerder gehad?
Dit is een bekend probleem. Ik heb het ook al enkele malen gehad.alexbl69 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:57:
Heb sinds vorige week dat als ik me aanmeld voor een race, ik de optie 'Test car on track' weliswaar kan selecteren, maar dat ik niet in het programma kom met de melding 'Could not connect to server'.
Op het memberforum wordt er door diverse mensen melding van gemaakt.
http://members.iracing.co...list/1988391.page#4548994
&
http://members.iracing.co...list/1825030.page#3954506
Vanavond om 20 uur!
Training (90 min), Kwali (10 min) en een Korte race (20 minuten) met de Lotus @ Road Atlanta.
[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 18-06-2012 17:18 ]
Dat wordt nog wat straks. Kom nu tot 1:13.4 in tien minuutjes, maar raak meer muur als baan in die Lotus
Heb volgens mij de quirks van het stuur kunnen verhelpen met een driver herinstall. Lijkt nu weer te functioneren, maar ben benieuwd voor hoe lang...
Heb volgens mij de quirks van het stuur kunnen verhelpen met een driver herinstall. Lijkt nu weer te functioneren, maar ben benieuwd voor hoe lang...
Ok, dank je.JoepW schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:06:
[...]Dit is een bekend probleem. Ik heb het ook al enkele malen gehad.
Op het memberforum wordt er door diverse mensen melding van gemaakt.
Hoogie heeft alvast zijn smoesje klaar voor als hij straks na 2 rondjes in de muur hangtHoogie2004 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:56:
Dat wordt nog wat straks. Kom nu tot 1:13.4 in tien minuutjes, maar raak meer muur als baan in die Lotus![]()
offtopic:
Niet dat ik ver zal komen, op oulton park ging ik als een dolle in die auto, maar elke andere track kom ik niet rond haha
Niet dat ik ver zal komen, op oulton park ging ik als een dolle in die auto, maar elke andere track kom ik niet rond haha
Ik heb net een 1.11.069 gezet in hosted session, zit nog meer in.....optimum 1.10.7
[ Voor 9% gewijzigd door Jubby op 18-06-2012 19:10 ]
Nog niet goed voor een toptijd, maar wel een lekkere setup en ook nog zelf gemaakt
:
(Ik reed iets in de 1:11)
[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 18-06-2012 19:13 ]
Je linked nu naar een setup voor de Ford GT op Spa?JoepW schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:12:
Nog niet goed voor een toptijd, maar wel een lekkere setup en ook nog zelf gemaakt:
Xbox
BUGBM schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:00:
[...]
Je linked nu naar een setup voor de Ford GT op Spa?
[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 18-06-2012 20:02 ]
Kom er aan. Share 'm wel in de sessie....
Ja, setups selecteren werkt nog steeds niet lekker
Ik ben ietsje later...
Ik ben ietsje later...
Server start zo... stond op morgen
Doh
Xbox
@Hoogie goed dat je weer kan rijden , vond het al een beetje vreemd die logitech sturen zijn naar mijn mening aardig onverwoestbaar gemaakt nl.
How do you save a random generator ?
Het moet ergens een los contact zijn... Ben benieuwd hoe lang dit goed gaat, hopelijk tot de CSW er isenchion schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:37:
@Hoogie goed dat je weer kan rijden , vond het al een beetje vreemd die logitech sturen zijn naar mijn mening aardig onverwoestbaar gemaakt nl.
Leuk die Lotus maar wat is die lastig... Verrastte mezelf enorm met een 1:09.9, zelfs in Q, en tot de een-na-laatste ronde vooraan gereden met Rudy vlak achter me. Helaas blijft het een lastige auto en ineens bij de linker na de esses haakt hij linksaf de muur in en neem ik ook nog Rudy mee... Jammer, was leuk geworden want Rudy kwam rap dichterbij aan het eind.
Even kijken of ik dit ga rijden deze week, ik betwijfel het
Wel leuk maar is me toch te lastig altijd...
Even kijken of ik dit ga rijden deze week, ik betwijfel het
Nieuwe iRacingTV episode
spoiler:
Beelden van de McLaren en een geanimeerde flagman!
En nog een paar Engelse banen waaronder Snetterton.
De nieuwe shaders voor verschillende banen zoals Spa, Watkins Glen.
League features komen volgende builld.
En nog een paar Engelse banen waaronder Snetterton.
De nieuwe shaders voor verschillende banen zoals Spa, Watkins Glen.
League features komen volgende builld.
Interessante dingen die ze lieten zien!
[ Voor 81% gewijzigd door Niellie41 op 18-06-2012 22:58 ]
En een update betreffende het niet kunnen connecten.
Ik ga dat komende week nog even testen op verzoek van de altijd vriendelijke Susan Flint
iRacingTV episode net bekeken. Veel oud nieuws en enkele leuke nieuwtjes
En de Lotus is echt een beest. Leuk om te 'beheersen'.
Beetje jammer dat ik 'm, met mijn goede Q, in de eerste ronde na de Esses meteen in de muur parkeerde, omdat ik te vroeg op het gas ging
Op naar morgen met de SM @ Motegi East
Maar ik ben 100% ervan overtuigd dat ik het issue ook bij een non-fixed serie had en zelfs bij een eigen gemaakte test sessie.quote: Randy CassidyWe've identified the bug. We won't be able to fix it and deploy the update immediately, as doing so will require an update to the "system package", and we don't want to do that during the weekend.
Until we are able to release the fix, you can work around the issue by using the Test Panel instead of the Race Panel to launch your testing session for any of the Fixed setup series. Just choose the same car and track and then launch the sim. Once in the sim, use the Garage to load the iRacing setup that the series is using.
The "iRacing Mazda Cup - 2012 Season 2B Fixed" and "Cadillac Cup - 2012 Season 2" series both use "baseline.sto" as the fixed setup.
All other fixed-setup series use "track_fixed.sto". For example, "charlotte_oval_fixed.sto", or "nhms_fixed.sto", or "talladega_fixed.sto".
We apologize for the inconvenience.
Ik ga dat komende week nog even testen op verzoek van de altijd vriendelijke Susan Flint
iRacingTV episode net bekeken. Veel oud nieuws en enkele leuke nieuwtjes
En de Lotus is echt een beest. Leuk om te 'beheersen'.
Beetje jammer dat ik 'm, met mijn goede Q, in de eerste ronde na de Esses meteen in de muur parkeerde, omdat ik te vroeg op het gas ging
Op naar morgen met de SM @ Motegi East
[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 18-06-2012 23:02 ]
http://www.racedepartment...fo-read-this-first.52487/
Een Truck oval league in de zomer maanden.
Ik heb wel interesse om hier aan mee te doen, wie doet er mee? Kunnen we samen werken met het maken van setups.
Een Truck oval league in de zomer maanden.
Ik heb wel interesse om hier aan mee te doen, wie doet er mee? Kunnen we samen werken met het maken van setups.
Huh, die honda civic had ik nog niks van gehoord. Of is dat een van die twee nieuwste auto's die aangekondigd waren?
Koen had zelfs op twitter het goed geraden..... Is al een tijdje bekendNickThissen schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:35:
Huh, die honda civic had ik nog niks van gehoord. Of is dat een van die twee nieuwste auto's die aangekondigd waren?
Een van die twee dan toch..? Ik dacht dat het toen om een andere ging namelijk.JoepW schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:38:
[...]
Koen had zelfs op twitter het goed geraden..... Is al een tijdje bekend
Was echt de Civic. Het echte nieuws waren de nieuwe tracks in Engeland. Zitten paar leuke baantjes bij, Snetterton, Thruxton, Mallory park en Croft vond ik in rFactor altijd zeer vermakelijk om te rijden.
Vooral Croft is een zeer leuke baan. Hij is wel vrij plat maar de bochten combinaties zijn zeer uitdagend. Stuk na start finisch word wel dringen met die banden stapels in de snelle chicane.
Onboard:
Vooral Croft is een zeer leuke baan. Hij is wel vrij plat maar de bochten combinaties zijn zeer uitdagend. Stuk na start finisch word wel dringen met die banden stapels in de snelle chicane.
Onboard:
[ Voor 44% gewijzigd door DutchDevil79 op 19-06-2012 06:41 ]
Ik zie net op de toernooisite dat we nog wel wat rijders kunnen gebruiken voor de race vanavond:
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=5
Kom op mensen de SM @ Motegi is echt wel fun en Motegi is een mooie baan. Een must have!
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=5
Kom op mensen de SM @ Motegi is echt wel fun en Motegi is een mooie baan. Een must have!
Niet blij met het nieuwe infield gedeelte daar? Ik zou het niet weten oude Snetterton was altijd wel lekker snel maar op plaatjes ziet het er wel ok uit wat ze gedaan hebben.
Dit topic is gesloten.