iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.843 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Yep, maar daar kan ik niet mee rondsjeezen :+

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

kledder ende pleuah...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:05
Nu niet meer. iRacing maintenance mode :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Hehe, leuk. Ben ik net klaar met het afronden van mijn PC en drie schermen, en start ik vol ongeduld iracing om te kijken hoe het werkt....Maintenance...

Raaaaaaaah! :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:00
Maar dan wel heeeel breedbeeld maintenance. Da's in ieder geval iets :)

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ZeeZeiler schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:33:
Hehe, leuk. Ben ik net klaar met het afronden van mijn PC en drie schermen, en start ik vol ongeduld iracing om te kijken hoe het werkt....Maintenance...

Raaaaaaaah! :)
[onheiligemodus]
Je zou ook eens een ander "spelletje" kunnen proberen. :X
[/onheiligemodus]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Ik speel nu in breedbeeld Freecell... :)

edit:ow, hijdoetutweer...

* ZeeZeiler rent naar PC

[ Voor 46% gewijzigd door ZeeZeiler op 07-06-2012 22:44 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seninha schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:07:
[...]

Ik zou graag willen weten HOE je dit doet?.
Want als ik mijn rempedaal in iRacing kalibreer (dus indruk) heb ik op dat moment geen idee wat het blokker moment is.
Dat heb ik pas tijdens het rijden en dan nog hangt het van verschillende factoren af oa banden temperatuur.

Vind zelf de hele rem discussie wel erg interessant want weet zeker dat ik hier vaak tijd mee laat liggen.
Ik stel de brake curve in - ik reed bijv. met de SM op Oulton Park en wilde niet blokkeren voor de chicane maar wel hard kunnen stampen, dus stelde ik 'm zo in dat ik het pedaal in 1 klap omlaag kan stampen zonder dattie dus blokkeerde bij initieel aanremmen. Paar keer proberen dus en toen kwam ik uit op een bepaalde waarde, 2.10 of zoiets, ik weet het niet meer exact.

Ik stap even uit deze discussie voor dit weekend want ik zit op de Sachsenring. Tot later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

enchion schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:49:
[...]

Had vorige week al een paar keer met IRNC op limerock gezeten , dus was al wat voorbereid , alleen Derx was nog iets sneller , kwam niet goed genoeg door de laatste bocht om `m te pakken.

http://members.iracing.co...onid=5786063&custid=65839

Wel mooie average laptime. O-)
Hmm valt me tegen van je. Ik had toch echt een lage 59-er verwacht van je. Zelfs mijn optimum ligt daar nu en ik rij nooit met dit gebakje. :) :)
Mijn sessie werd wel abrubt afgekapt zeg. KPN vond het wel genoeg geweest voor die avond. Nou ja blijkbaar werkt het nu allemaal weer.

Owh trouwesn dit kreeg ik nog ff op men PM binnen in Iracing. Yeah baby. >:) >:)

you are a pice of crap. YOu booted me for no reason and i wasent even on the track. You are and un amarican pice of crap!!!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 05:47:
....you are a pice of crap. YOu booted me for no reason and i wasent even on the track. You are and un amarican pice of crap!!!!!
Doorsturen aan 'Susan Flint'. Krijgt ie als nieuw lid meteen een waarschuwing.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja maar wat is een pice of crap. hahaha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nog een keertje spammen. Mis nog de bevestiging van 4 man die op datum planner hebben aangegeven te komen. :)

GoT Iracing meet:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/algemeen/gotkart.jpg

Over een maandje is het dan zover. De GoT Iracing meet gaat plaats vinden op Zaterdag 07 Juli 2012.

Informatie over de meet:

Prijs karten met bbq is 43,50 Euro p/p
Prijs van alleen bbq moet nog worden afgesproken dus weten we nog niet. Maar ga van ongeveer 20 euro p/p uit.
Mochten we niet het arrangement met bbq kunnen regelen dan zal het een los kart arrangement worden voor 23 euro p/p waarna we ergens in Eindhoven met zen allen zullen eten.

Het kartprogramma is als volgt:

Training voor iedereen
2 heats
Finale heat met snelste deelnemers

Mocht je je niet opgegeven hebben op de datumplanner en je toch langs wil komen dan kan je een mailtje sturen naar robbert.derooij@gmail.com

Zet in de mail iig het volgende:

Aantal personen die mee doen met het karten en eten:
Aantal personen die alleen mee doen met het eten:

Graag voor Vrijdag 8 Juni laten weten of je komt zodat we tijdig het programma kunnen regelen met de kartbaan.

Met vriendelijke groet,

Het GoT meet organisatie comité.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Zou wel willen maar dan zit ik met mijn werk in een zeer drukke periode .. volgende keer beter.

Gisteren met de Radical op Silverstone tot een 1.37 gekomen, 2 seconden van de aliens af. Niet slecht voor ~15 rondjes :P
Proberen om ergens dit weekend een of twee races mee te pakken :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Arfman schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:18:
Zou wel willen maar dan zit ik met mijn werk in een zeer drukke periode .. volgende keer beter.

Gisteren met de Radical op Silverstone tot een 1.37 gekomen, 2 seconden van de aliens af. Niet slecht voor ~15 rondjes :P
Proberen om ergens dit weekend een of twee races mee te pakken :)
zit altijd 2 sec van de aliens af met eender welke wagen + eender welk circuit. denk dat de leercurve stopt bij mij. ne mens wordt er niet jonger op he joep :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Viel me gister wel op dat record op Lime Rock met de Spec Racer Ford op 58.7 ligt en wij toch maar 1 seconde hiervan af zaten na een paar rondjes oefenen. Maar ja Lime Rock is natuurlijk ook niet al te lang en vrij bekent bij iedereen.

Maar met de Lotus zit ik ook meestal 2 seconde van de echte alliens af. En ik ga die 2 seconde ook echt niet eraf halen. Het blijft een leuke hobbie voor mij en vrees dat als ik echt zo snel wil worden het echte plezier eraf gaat. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:20:
Viel me gister wel op dat record op Lime Rock met de Spec Racer Ford op 1.58.7 ligt en wij toch maar 1 seconde hiervan af zaten na een paar rondjes oefenen. Maar ja Lime Rock is natuurlijk ook niet al te lang en vrij bekent bij iedereen.

Maar met de Lotus zit ik ook meestal 2 seconde van de echte alliens af. En ik ga die 2 seconde ook echt niet eraf halen. Het blijft een leuke hobbie voor mij en vrees dat als ik echt zo snel wil worden het echte plezier eraf gaat. :)
moet dit niet 58 zijn ipv 1.58 anders gaan wij er een minuut boven zitten, zo slecht zijn wij nu ook niet he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Sorry my bad. Aangepast. :) :)

Alhoewel er gister wel mensen waren die zo slecht waren. Maar ja die maakte ook al snel kennis met mijn god powers. >:) >:)

[ Voor 67% gewijzigd door DutchDevil79 op 08-06-2012 10:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

dabelg schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:53:
[...]

zit altijd 2 sec van de aliens af met eender welke wagen + eender welk circuit. denk dat de leercurve stopt bij mij. ne mens wordt er niet jonger op he joep :p
Klopt, alleen merk ik wel dat ik steeds sneller de auto's onder de knie krijg en steeds sneller tegen mijn limiet aanzit, en dat die limiet af en toe zelfs een beetje opschuift. Maar een echte alien zal ik ook niet worden, daar ontbreekt het aan het talent en aan de tijd om het gebrek aan talent weg te poetsen met oefenen. Het moet inderdaad wel leuk blijven, paar uurtjes per week is meer dan genoeg :)
Zolang ik af en toe een leuke race mee kan pakken ben ik al tevreden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 15:15
Zo, het nieuwe pc'tje maakt wel een verschil qua laadtijd en framerate zeg.
Zat ik eerst op 1 scherm met fps van ~80 met dips naar ~40, pakte ik gisteren 300fps met dipjes naar 180 :9~

Toen heb ik daarna de AA settings omhoog gegooid en heb ik even een van de weinige officiële proto+gt races gewonnen :+

Daarna nog even Eyefinity geprobeerd, maar daar moet ik nog even mee gaan sleutelen met catalyst en ingame settings want 20fps is nou ook niet overdreven veel. :/
Maar desondanks toch even wat rondjes gedaan op Motegi en het je gaat er wel veel meer in op zeg _/-\o_

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:51

Hoogie2004

Whohooooo

PICS or it didn't happen :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-2EvscFHsEio/T9HK-3ajAMI/AAAAAAAAA1A/rHu3nYORm-k/s640/IMG_08062012_115010.jpg

Hand opengehaald tijdens het monteren van de pc.
Dit is mijn foto en daarmee zult u het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

LOL.

Wel mooi dat je nieuwe pc bevalt :) Je was er wel aan toe geloof ik, de schermen had je al best lang staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Baron schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:53:
[afbeelding]

Hand opengehaald tijdens het monteren van de pc.
Dit is mijn foto en daarmee zult u het moeten doen.
Zielig zeg lol

Ik wilde dat ze dat eens in Iracing gingen inbrengen je hebt een crash en voelt echt de pijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:14:
Sorry my bad. Aangepast. :) :)

Alhoewel er gister wel mensen waren die zo slecht waren. Maar ja die maakte ook al snel kennis met mijn god powers. >:) >:)
idd zig zag de baan over jees en moedwillig even iedereen van de baan vegen .... dat beloofd voor de gratis maand ;) mss dat ze beter zoiets voorzien op elke sessie in die maand 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Kunnen er wel iets van maken. Raceje ontwijk de rookies. >:) Maar zeker met die SRF is het lastig om te moeten uitwijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:52
Rookie meldt zich. Reed al een maandje met de xbox 360 controller. Dat werkte niet echt. Dus vandaag een Driving Force GT gehaald om te kijken of het me bevalt. Daarna misschien sparen voor wat beters.

Net effe een practice gedaan. Kan nog niet aan mijn tijden komen die ik met de controller rijdt maar dit is echt veel leuker en rijdt lang niet zo zenuwachtig. Moet nog wel effe goede instellingen zien te vinden. Vooral de rem is erg gevoelig omdat die zo weinig tegendruk geeft, maar dat wist ik van te voren. Duidelijk terug te vinden op internet.

Effe 2 vraagjes. Moet ik mijn stuur op 900 graden zetten of juist wat minder.
brake force curve: Hoe hoger het getal hoe later ik harder rem?

bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
[b][message=38376906,noline]Effe 2 vraagjes. Moet ik mijn stuur op 900 graden zetten of juist wat minder.
brake force curve: Hoe hoger het getal hoe later ik harder rem?

bedankt voor de info!
De DFGT is toch 900 graden? In dat geval, Ja. Gewoon 900 in drivers en game.
En Brake Force even met de in-game calculator uitrekenen en daar op laten.

Je kunt in mijn optiek veel beter jezelf aanpassen aan het spel dan andersom.

[ Voor 3% gewijzigd door gtrNL op 08-06-2012 13:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:02:
Kunnen er wel iets van maken. Raceje ontwijk de rookies. >:) Maar zeker met die SRF is het lastig om te moeten uitwijken.
het waren niet alleen de rookies ... hier en daar zat er een D tussen die ook dood leuk ff rammertje wilde speelen ... dan heb ik liever rookies die mooi aan de kant gaan dan gasten die u van de baan rijden....
btw ik dacht ff ik pak die bak want lime rock heb ik toch al scheel gereden met de mazda .. no way ... maar is best een leuke auto op die baan.

@rudolf ... ben ook naar 900° gegaan en dan merk je dat het ding toch veel preiciezer gaat sturen ... btw brake curve ... idd hoe hoger hoe harder je moet trappen ... maar ben hier van afgestapt ... heb mijn rem niet meer volledig ingedrukt bij calibratie maar een gedeelte (dat het aangenaam bleef voor mijn voet) en dan heb je minder last merk ik van die brake curve en kan je hem default laten staan op 1.80 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:45

Niellie41

[object Object]

Als je het pedaal niet helemaal indruk, heb je minder travel dus is het minder precies. Je kan beter de brake force curve gebruiken ipv het pedaal niet helemaal induwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:21:
Als je het pedaal niet helemaal indruk, heb je minder travel dus is het minder precies. Je kan beter de brake force curve gebruiken ipv het pedaal niet helemaal induwen.
dat snap ik wel maar bij mij geeft dat nu net het probleem ... mss ben ik iets te gevoelig :+ of net niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Beide ELMS races staan nu op mijn YouTube account. (Dutchmen heeft de eerste race ook online staan)

Op een of andere manier zijn de eerste 15 seconden grijs.
update: hij is nu eindelijk helemaal verwerkt en is ook in 720p beschikbaar 8)

[ Voor 30% gewijzigd door Niellie41 op 08-06-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:20:
Viel me gister wel op dat record op Lime Rock met de Spec Racer Ford op 58.7 ligt en wij toch maar 1 seconde hiervan af zaten na een paar rondjes oefenen......
Zo, vandaag nog ff een 1/2 uurtje getraind. Kwam nu (regelmatig) in de 59'rs. Beste was een 59.862 ;)
Het blijft een rare gebakje die auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:19:
[...]

Zo, vandaag nog ff een 1/2 uurtje getraind. Kwam nu (regelmatig) in de 59'rs. Beste was een 59.862 ;)
Het blijft een rare gebakje die auto.
Lekkere gebakjes zijn raar. O+

Maar het is inderdaad wel gewoon een zeepkist met een wasmachine motor erin , dat is ook waarom ik `m zo leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
8 uur thuis en meteen in de HPD gesprongen :+ Kreeg na paar rondjes een 0x van iemand die off track ging en meteen weer de weg op ging, auto voelde behoorlijk kut daarna maar kon hem gelukkig nog redelijk houden. De leider (had een 39.8 in Q lol wtf) reed zichzelf ergens in de problemen waardoor ik uiteindelijk nog P2 kreeg. Weer saaie race verder eigenlijk, geen gevecht gehad.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Red Baron schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:36:
Daarna nog even Eyefinity geprobeerd, maar daar moet ik nog even mee gaan sleutelen met catalyst en ingame settings want 20fps is nou ook niet overdreven veel. :/
Als je een bestaande PC (met iRacing reeds geïnstalleerd) hebt ge-upgrade moet je de Hardware configurator opnieuw starten. Deze kun je bereiken in de Quick Start Guide onder het kopje 'Configuring your hardware'.

Heb deze week een nieuwe videokaart geïnstalleerd, en had nog een paar probleempjes. Ook de performance was niet helemaal wat ik verwachtte. Hoewel zowel de oude als de nieuwe kaart een ATI was toch, na tips alhier, alle drivers compleet gewist en opnieuw geïnstalleerd. Gaf niet het gewenste resultaat.

Toen las ik dat je bij een upgrade altijd de hardware configurator opnieuw moet starten. Zo gezegd zo gedaan, en alle problemen zijn weg en de fps zijn lekker hoog (constant 120fps op 3 schermen).

Kun je wellicht ook proberen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

YEAH !!! Eindelijk mn 1ste win in de Skip: http://members.iracing.co...onid=5793534&custid=77818

*O* *O* *O*

Erg spannende race voor mij. Vertrok vanaf pole, en kon mn voorspring op de P2 langzaam uitbouwen tot ong. 2s. Toen zette hij wat snellere rondes neer, en kwam iets terug tot ong 1.3s. Daarna liep ik weer iets uit (denk klein foutje van hem) tot rond de 2.5s. In L10 maakte ik een fout bij het aanremmen van de chicane na de hairpin (Suzuka west met chicane), ik kon hem gelukkig nog net houden, maar verloor wel .6s in die ronde. Hierdoor kwam hij terug tot ong. 1.8s. Ik kon hem in de rondes daarna op ong. dezelfde afstand houden, tot L13 waar ik wederom ergens een foutje maakte, en hij net een snelle ronde neerzette. Op S/F was het verschil geslonken tot onder de seconde, en door mij vrij voorzichtige 130R zat hij bij het aanremmen zowat op mijn staart. Ik denk dat hij daar een beetje van schrok, want hij ging iets te vroeg op het gas in T2, en verloor hem uiteindelijk in T3. Toen was de race gelopen, hij lag op zo'n 8s en P3 op 20+s. Ik heb de laatste 2 rondes helemaal geen risico meer gelopen, en zo EINDELIJK mijn 1e Skip race gewonnen... pfew...
De SOF was niet geweldig met 1904, maar een win is een win :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Derx!
En dat terwijl je voor het eerst op dat circuit reed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hehehe ;) Was wel mijn 1e race ooit op Suzuka west/chicane :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Een mijlpaal!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/topic_2012_S2/100.png

Doe met de fun race maandag 11 juni as. met de Mustang op Zandvoort!

Dit alles is mogelijk gemaakt door jullie als rijders met referrals en giften!
Het huidige iRacing $ saldo geeft ons de kans om nog ruim 100 sessie te organiseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

derx666 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:34:
YEAH !!! Eindelijk mn 1ste win in de Skip: http://members.iracing.co...onid=5793534&custid=77818

*O* *O* *O*

Erg spannende race voor mij. Vertrok vanaf pole, en kon mn voorspring op de P2 langzaam uitbouwen tot ong. 2s. Toen zette hij wat snellere rondes neer, en kwam iets terug tot ong 1.3s. Daarna liep ik weer iets uit (denk klein foutje van hem) tot rond de 2.5s. In L10 maakte ik een fout bij het aanremmen van de chicane na de hairpin (Suzuka west met chicane), ik kon hem gelukkig nog net houden, maar verloor wel .6s in die ronde. Hierdoor kwam hij terug tot ong. 1.8s. Ik kon hem in de rondes daarna op ong. dezelfde afstand houden, tot L13 waar ik wederom ergens een foutje maakte, en hij net een snelle ronde neerzette. Op S/F was het verschil geslonken tot onder de seconde, en door mij vrij voorzichtige 130R zat hij bij het aanremmen zowat op mijn staart. Ik denk dat hij daar een beetje van schrok, want hij ging iets te vroeg op het gas in T2, en verloor hem uiteindelijk in T3. Toen was de race gelopen, hij lag op zo'n 8s en P3 op 20+s. Ik heb de laatste 2 rondes helemaal geen risico meer gelopen, en zo EINDELIJK mijn 1e Skip race gewonnen... pfew...
gefeliciteerd Marco, mooie overwinning ... ga hier mss vandaag ook nog een race op mee pakken ... de baan begint mij meer en meer te liggen al rijd ik hem ook voor het eerst voor vind hem reuze meevallen met de skip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Feli Marco!

Deze variant van Suzuka past prima bij de Skip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf ... een jaar iracing aan het doen en vandaag mijn aller eerste protest ingediend ... ff oval aan het rijden is er eentje die die hele practice lang iedereen van baan ligt te rijden (598inc die practice) ...nouja protest it is, die gasten zorgen er voor dat andere toffe rijders gewoon weg blijven uit iracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Proficiat derx ;)
JoepW schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 06:24:
Een mijlpaal!

[afbeelding]

Het huidige iRacing $ saldo geeft ons de kans om nog ruim 100 sessie te organiseren ;)
En proficiat Joep (en eigenlijk iedereen :+), cool!

Beetje jammer dat ik maandag weer later zal zijn (~21.15) en niet eens de mustang heb. Zou graag mee doen maar weet niet of ik hem ga kopen voor 10 minuutjes oefenen (die race zal ik wel na 2 bochten in de muur hangen :+). Even kijken wat ik doe ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 06:24:
Een mijlpaal!

[afbeelding]

nice, ga mij proberen vrij maken ... al hangt het wel af van het weer dezer dagen ...al ziet het er maandag uit dat het iracing weer wordt .. ga ook ff proberen m'n ts terug op orde te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zojuist besloten dat ik me niet moet aanstellen en gewoon de Mustang gekocht :+ Kan ik morgen alvast klein beetje oefenen op zandvoort zodat ik maandag gewoon mee doe aan het eind :) Ben sowieso wel weer eens toe aan wat anders en de mustang is de laatste auto op road kant die ik nog niet had (op de jetta na waar ik eerlijk gezegd 0 behoefte aan heb). Ook maar meteen Iowa gekocht, misschien eens met de star mazda proberen dit weekend en anders komt die ook wel vaak langs op oval. En om de korting maar mee te pakken (he, als we toch bezig zijn ;)) ook maar gelijk die Impala SS 2009 gekocht, kan ik wat meer kiezen aan de oval kant :)

In ieder geval nog geen spijt van de Mustang, lekkere auto zeg! Had hem veel moeilijker verwacht maar zelfs op VIR full kom ik heel goed rond moet ik zeggen. Eerste echte timed lap al binnen 4 seconden van Dave Gelink, op een rondje van meer dan 2 minuten doe ik het daar mee :D Ik vind hem wel wat op de Riley lijken, alleen dan wat langzamer. Voelt goed!

[ Voor 22% gewijzigd door NickThissen op 09-06-2012 12:51 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Geen winst, maar wel een lekkere uitslag in een sterke SOF.

Nadat ik bijna afscheid had genomen van de Skip aan het begin van het seizoen, ben ik daar toch wel deels op teruggekomen. Als je binnen de grenzen van de banden rijdt, is hij nog steeds wel leuk!

Deze race het geluk dat 1 en 2 spinde na de 130R, daarna de nieuwe #2 in kunnen halen en geconcentreerd blijven rijden om de mooie uitslag niet te verpesten. Goed gevoel :)

http://members.iracing.co...onid=5798283&custid=17380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weet er iemand iets van de star mazda afstellen voor een oval? Op het forum staan maar 2 setups en beide zijn niks vind ik. Eentje heel erg stabiel maar seconde te langzaam, de andere veel sneller maar onmogelijk meer dan 10 rondjes mee te rijden....... Die lastige is ook compleet asymmetrisch (zou ik wel verwachten voor een oval) en die stabiele niet... Is er ook een middenweg mogelijk of zal ik moeten kiezen :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/iracingsim-2012-06-06e476a.jpg

De start

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/iracingsim-2012-06-06f8j4d.jpg

Niek met achter hem Roope Turkilla en daarachter Koen.

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/iracingsim-2012-06-06ypu87.jpg

Ik zelf met aan mijn linkerzijde Nick.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Nice Roderic!

[ Voor 3% gewijzigd door Requiem19 op 09-06-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mooie foto's :) Zou willen dat ik die kwaliteit kon halen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Requiem19 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:19:
Geen winst, maar wel een lekkere uitslag in een sterke SOF.

Nadat ik bijna afscheid had genomen van de Skip aan het begin van het seizoen, ben ik daar toch wel deels op teruggekomen. Als je binnen de grenzen van de banden rijdt, is hij nog steeds wel leuk!

Deze race het geluk dat 1 en 2 spinde na de 130R, daarna de nieuwe #2 in kunnen halen en geconcentreerd blijven rijden om de mooie uitslag niet te verpesten. Goed gevoel :)

http://members.iracing.co...onid=5798283&custid=17380
sof van 3182 om 13:15pm... Dat heb ik nog niet eerder gezien. Meeste hoge sof races zijn zondag en maandagavond. Maar feli, dat is een top resultaat! Als ik kijk naar de gem. rondetijd was ik met mijn racepace 4e geworden, maar dat had nogsteeds 151 punten opgeleverd... pfff... mja... een win is ook wel fijn. Ik maak me geen illusies dat ik dit seizoen bovenaan meedraai in mn divisie. Ik hoop vooral wat leuke races te kunnen rijden, en net zoals gisteren af en toe een win te scoren :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
derx666 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:34:
*O* *O* *O*
Gefeliciteerd met je eerste Skipwin Marco , ik heb nog moeite om hem onder de 1.34 te houden laat staan een 1.33.2.
Ik had eerlijk gezegd het idee dat je er al een keer mee gewonnen had , je bent best snel met dat ding nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Lekker rustig op straat en bij ons in de bossen ;)
Ik hoop dat NL ver komt....... Dan kan ik vaak lekker genieten van de rust in de natuur, alhier. :+
Ik heb niks met v'bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bedankt joep... door jou gebrek aan steun verliezen we tegen denenmarken :')

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bij gebrek aan feest (:+) dan maar meteen een race in de mustang gepakt. Uit de pits gestart (eigenlijk P7, durfde ik niet aan) en 10e geworden met een enkele off track. Niet veel gebeurd, maar toch wel vermakelijk op VIR, leuke baan en leuke auto, eens kijken of ik hier vaker in ga racen :) Had overigens nog wel 2/3 plaatsen kunnen pakken maar lang rustig aan achter iemand blijven hangen die nogal aan het knipperen was...

En ook maar meteen een oval race in de national series mee gepakt, achteraan gestart en toen langzaam naar voor weten te werken tot 11e. Een keer de muur in gegaan (2x) gelukkig geen damage. Is wel ietsje anders dan de street stocks zeg, sowieso flink stuk sneller en langer (voel het nu al in m'n schouder / nek) en hoe snel die banden oververhit raken is echt erg, 1 rondje kun je bijna vol gas gaan zou je dat willen, daarna moet je voor de bocht bijna remmen wil je niet gewoon rechtdoor de muur in gaan. Moet ik nog flink aan wennen. Gelukkig lijkt de rest er ook last van te hebben want ik viel niet echt achter ofzo :)

[ Voor 60% gewijzigd door NickThissen op 09-06-2012 22:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk

Kijk mijn nieuwe monitor _/-\o_ Raceje vanaf P10 gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelink schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:55:
[video]

Welke monitor is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

das een SK 21:9 40 inch 120 hz monitor

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:02:
das een SK 21:9 40 inch 120 hz monitor
Ik kan daarmee op Google niets vinden dat hier op lijkt, of ben ik aan het prutsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic

Roderic

iRacer

Is gewoon gedaan met video editing :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roderic schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:12:
Is gewoon gedaan met video editing :)
Oh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer dat je handen af en toe achter je 'monitor' verdwijnen :+ Verder ziet het er wel gaaf uit zo zeg... Hoe krijg je je stuur in de video, dan moet je toch voor een groen scherm zitten ofzo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gelink schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:55:
[video]

Mooi gedaan Dave ;)
Jammer dat je af en toe net ff de handen ziet van iRacing.
@Nick: Je was me net voor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 09-06-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is me toch niet iets te virtueel allemaal zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Helaas raakt ie out of sync. Camera was 29.97fps en Fraps 30fps. Achja volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 10:39
Mochten er mensen zijn die interesse hebben:

V&A aangeboden: Motion Simulator & High end Frex wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gelink schreef op zondag 10 juni 2012 @ 00:53:
Helaas raakt ie out of sync. Camera was 29.97fps en Fraps 30fps. Achja volgende keer beter :)
Kun je dat niet achteraf corrigeren? Ziet er namelijk wel leuk uit, en met iets meer werk (groen scherm) zou je het helemaal af kunnen maken 8)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Tsss, bumperklever... :)

Het is wel te zien waarom je een pro driver ben, allemachies. Wat ik ook gaaf vind is dat je niet een race neemt waar je wint, maar waar je lekker close aan het racen bent.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
:9~
Hoe awesome is dat?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
idd en vraagt er eens zoveel niet voor

850 voor een frex x-motion is wel de moeite

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb het geld er niet voor over, maar supergave setup! (heb ook de plaats niet echt ervoor)

Net HPD Fixed gereden op Motegi. Eenvoudig derde, 1e en 2e waren veel te snel, en achter me niet echt druk. Helaas 1 domme off-track :(

http://members.iracing.co...onid=5804994&custid=61620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Gave setup man. Heb er misschien wel de ruimte voor, maar gezien de afstand tot de schermen moet je dit doen met 3 beamers, en dat wordt me toch een beetje te gek.

Wat betreft die triple beamers, wellicht een hele vreemde vraag. Lopen die projecties niet door elkaar? De lichtstralen van de afzonderlijke beamers maken toch gebruik van het zelfde stukje ruimte voordat ze op het scherm komen? Beïnvloed dat elkaar niet? Of zeg ik nu heel wat doms? 8)7

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weer fijne race in de Mustang gehad, dit keer wel op de grid gestart en rustig in m'n lijn blijven rijden (eerste rondje zat alles nog naast elkaar als in de pace lap lol), 2 incs en 7e ofzo.

Daarna nog eens in de impala ss gereden, midden op de grid gestart (tsja, ik ga niet altijd uit de pits starten dan leer ik ook niks he) en na ~10 rondjes kom ik bij SF ineens iemand voor m'n neus die bijna gespind was en veel langzamer was, moest vrij abrupt om hem heen sturen waardoor ik spin en 3 man meeneem ofzo. Jammer, had wel iets rustiger kunnen sturen maar goed dat is ervaring die ik nog niet heb :p Kut knik ook in die baan :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
NickThissen schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:49:
Weer fijne race in de Mustang gehad, dit keer wel op de grid gestart en rustig in m'n lijn blijven rijden (eerste rondje zat alles nog naast elkaar als in de pace lap lol), 2 incs en 7e ofzo.

Daarna nog eens in de impala ss gereden, midden op de grid gestart (tsja, ik ga niet altijd uit de pits starten dan leer ik ook niks he) en na ~10 rondjes kom ik bij SF ineens iemand voor m'n neus die bijna gespind was en veel langzamer was, moest vrij abrupt om hem heen sturen waardoor ik spin en 3 man meeneem ofzo. Jammer, had wel iets rustiger kunnen sturen maar goed dat is ervaring die ik nog niet heb :p Kut knik ook in die baan :p
Door jouw enthousiasme over de Mustang hem ook even de sporen gegeven op VIR en wonderbaar, een auto met het NTM die me erg bevalt. Soort tamme versie van de V8 is het nu. Gelukkig moet je nu niet meer driftend de bochten door :).

Kwam tot 2.08.0 met de baseline, maar merk wel dat ik de banden iets te hard gebruik. Welke setup gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
alexbl69 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:56:

Wat betreft die triple beamers, wellicht een hele vreemde vraag. Lopen die projecties niet door elkaar? De lichtstralen van de afzonderlijke beamers maken toch gebruik van het zelfde stukje ruimte voordat ze op het scherm komen? Beïnvloed dat elkaar niet? Of zeg ik nu heel wat doms? 8)7
Is niet zo'n domme vraag hoor ;) Maar nee, zolang de lichtbundels geen extreem hoge intensiteit hebben (denk aan de sterkste lasers die er bestaan, een beamer red dat bij lange na niet) zullen ze elkaar niet beïnvloeden. Als de intensiteit wel extreem hoog is zou je niet-lineaire effecten kunnen krijgen zoals SHG en door een blik te werpen op die wiki pagina kun je vast al zien dat dat niet simpel is en dat je vraag dus niet eens heel vreemd was :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Requiem19 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:04:
[...]

Door jouw enthousiasme over de Mustang hem ook even de sporen gegeven op VIR en wonderbaar, een auto met het NTM die me erg bevalt. Soort tamme versie van de V8 is het nu. Gelukkig moet je nu niet meer driftend de bochten door :).

Kwam tot 2.08.0 met de baseline, maar merk wel dat ik de banden iets te hard gebruik. Welke setup gebruik jij?
Heb hem net geupload. 2:08 haal ik nog niet, zat in de race ergens in de 10 laag of misschien zelfs 9, maar veel minder zal het niet zijn geweest. Heb eigenlijk weinig geoefend dus als ik m'n best doe haal ik de 8 misschien wel :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wilde vandaag ook ff met Mustang rijden, maar het weer is hier te mooi. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zometeen de 19:30 met de Radical op Silverstone rijden :)
Heb niet al teveel geoefend, ga proberen zo weinig mogelijk inc's te incasseren en hopelijk top 10 te finishen, maar het allerbelangrijkst vind ik een leuke race hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook de Mustang en VIR gekocht, maar ik vind de baan behoorlijk pittig! Ik haal maar een 2:12, als ik al een rondje zonder te spinnen afmaak. Wat glijdt ie erg zeg die Mustang. In de quali zie ik gasten 2:07:2 halen.... En zag laatst een 2:06.6. Nou, dat wordt nog heeeeel lang oefenen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Arfman schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:08:
Zometeen de 19:30 met de Radical op Silverstone rijden :)
Heb niet al teveel geoefend, ga proberen zo weinig mogelijk inc's te incasseren en hopelijk top 10 te finishen, maar het allerbelangrijkst vind ik een leuke race hebben.
GRMBL de GRMBL .. gewoon in m'n fucking eentje was ik er! 35.000 subscribers en niet 1 komt er opdagen voor een zondagavondrace met de Radical? Waar betaal ik mijn abonnementsgeld eigenlijk nog voor? Ik heb toch geen kans om te racen, Radical rijdt maar heel beperkt in het weekend en blijkbaar maar op 1 tijdstip ofzo .. ben redelijk pissig, heb 15 minuten rondgereden en toen vroeg ik mezelf af waar ik in godsnaam mee bezig was .. auto in de pits geparkeerd en Quit, fuck die SR.

Iemand nog een leuke raceserie in de aanbieding waarin wél gewoon gereden wordt op fatsoenlijke tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
IRNC met de SRF kunnen we nog wel wat enthousiasten gebruiken .

Maar verder denk ik dat de meesten de F1 op Canada zitten te kijken en dat je het daarna nog maar eens moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Getverdemme ... de 21:30 heeft ook nog 0 inschrijvingen. Heb ik eindelijk eens tijd om te racen, wordt er niet geraced. Om gek van te worden :(

EDIT: dan maar de MX5 op Laguna Seca, ik zal verd*mme racen vanavond :P

[ Voor 20% gewijzigd door Arfman op 10-06-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic

Roderic

iRacer

Tja F1 op de buis...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
En voetbal.
F1 is ook nog niet gesplit, misschien heet het ook wat met dat drama te maken wat VIR heet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Je gaat toch niet racen als er F1 op TV is :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

gelukkig ligt nederland er straks zo uit in de 1e pool en f1 is saai op montreal ... krijgen we die baan straks ook nog in iracing;p doe mij de nurburgring en de nordschleife maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

F1 boeit me allang niet meer. Die MX5 race had ik ook beter niet kunnen doen, -0.44SR door een paar spins. Als A class meedoen aan een R wedstrijd is dus zeer af te raden, even lekker racen is er daar niet bij.

Samenvattend: uurtje kunnen practicen dit weekend, geen een race official door de F1 en dat achterlijke voetbal en de geinrace zorgt ervoor dat ik zowat degradeer. Volgend weekend vier ik m'n verjaardag dus dan komt er ook alweer niks van, ik zit echt zwaar te twijfelen om m'n abonnement maar stil te zetten want zo heeft het geen zin. Dan zie ik na de EK wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Arfman schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:08:
F1 boeit me allang niet meer. Die MX5 race had ik ook beter niet kunnen doen, -0.44SR door een paar spins. Als A class meedoen aan een R wedstrijd is dus zeer af te raden, even lekker racen is er daar niet bij.

Samenvattend: uurtje kunnen practicen dit weekend, geen een race official door de F1 en dat achterlijke voetbal en de geinrace zorgt ervoor dat ik zowat degradeer. Volgend weekend vier ik m'n verjaardag dus dan komt er ook alweer niks van, ik zit echt zwaar te twijfelen om m'n abonnement maar stil te zetten want zo heeft het geen zin. Dan zie ik na de EK wel weer.
das idd jammer dat je als je hoge irating hebt idd niet zomaar ff mee kan doen voor de fun, je hebt ook nog het risico dat een paar malloten je er af beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Star mazda? GT Challenge? Proto & GT (fixed)? Dat zijn wel series die vaak official gaan volgens mij. De Mustang lijkt me ook op eerste gezicht (midden op de dag een officiele race in ieder geval) maar weet ik niet zeker. Denk dat je gewoon een nieuwe uitdaging nodig hebt :)

Zit na een kwartiertje oefenen voor de ELMS race op Silverstone er alweer helemaal doorheen. Ik weet niet wat het is met die track maar ik vind er echt he-le-maal geen zak aan. Zit serieus te denken om die gewoon te skippen. Qua tijden zit ik ook totaal inconsistent, meestal een seconde onder m'n snelste rondje en dan ineens een rondje wel goed :/ Snap echt niet waarom ik er niks aan vind want het is best wel een lastige track en je kunt er ook wel goed racen volgens mij. Maar 't is gewoon frustrerend, T1 is enorm lastig om op snelheid goed te nemen, kleinstje foutje is je ronde meteen voorbij. Esses hetzelfde verhaal, heel lastig om goed te nemen. Bocht na rechte stuk OOK weer zo'n kut bocht waar je vaak net off track gaat of juist veel te langzaam. Dan dat langzame stuk waar je gewoon geen grip kunt vinden.. Het gaat maar door :+

Vorige races had ik enorm zin in hele tijd en ook goed zitten oefenen maar hier kan ik het gewoon niet voor opbrengen. Ik ga kijken hoeveel ik ga oefenen (hoeveel zin ik heb) en als het niet genoeg is laat ik een reserve rijder m'n plaats gebruiken... Road atlanta maar alvast oefenen 8)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Waardeloos geëdit, maar filmpje geeft een leuk idee van hoe leuk de Mustang races kunnen zijn. Dit was m'n eerste race en vond het goed om te zien dat er erg hard, maar fair geracet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je vergeet wel dat er nog een buttonbox wordt verloot onder de mensen die aan alle races mee doen ;)
Ik heb ook nooit mijn draai gevonden op Silverstone met de Corvette. Maar ik wil wel eens een goed resultaat hier neerzetten en dat vind ik al een mooie uitdaging.

[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 10-06-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:31:
[...]

Je vergeet wel dat er nog een buttonbox wordt verloot onder de mensen die aan alle races mee doen ;)
Ik heb ook nooit mijn draai gevonden op Silverstone met de Corvette. Maar ik wil wel eens een goed resultaat hier neerzetten en dat vind ik al een mooie uitdaging.
Tsja ik wil ook niet meedoen tegen mijn zin zonder veel te oefenen en dan iemand anders eruit rijden natuurlijk. Dan liever niet mee doen. Maar dat zal wel meevallen, krijg vast wel binnenkort wat meer zin :p

Hoezo heb je silverstone eigenlijk gekozen als je hem zelf ook niks vind? Vraag ik me gewoon af. De rest snap ik wel, Spa, Sebring en Road Atlanta gewoon heel populair en alms/elms tracks, maar Silverstone rijden ze normaal niet toch? Had het wel leuk gevonden om bijvoorbeeld VIR te doen (heel belangrijk hoe je met traffic om gaat is weer een totaal andere uitdaging) of Laguna Seca. Goed, dat is voor seizoen 2 ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Maar even snel een update ;) grafische interface een stuk verbeterd (moet wel nog wat aan gebeuren, licentie logo's zijn lelijk), en een stukje gewerkt aan het ophalen van de komende sessies (waar je dus eventueel voor gewaarschuwd wil worden).

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmp8312.png

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:49:
[...]

Tsja ik wil ook niet meedoen tegen mijn zin zonder veel te oefenen en dan iemand anders eruit rijden natuurlijk. Dan liever niet mee doen. Maar dat zal wel meevallen, krijg vast wel binnenkort wat meer zin :p

Hoezo heb je silverstone eigenlijk gekozen als je hem zelf ook niks vind? Vraag ik me gewoon af. De rest snap ik wel, Spa, Sebring en Road Atlanta gewoon heel populair en alms/elms tracks, maar Silverstone rijden ze normaal niet toch? Had het wel leuk gevonden om bijvoorbeeld VIR te doen (heel belangrijk hoe je met traffic om gaat is weer een totaal andere uitdaging) of Laguna Seca. Goed, dat is voor seizoen 2 ;)
Silverstone is vrij populair op iracing en voor Multiclass heb je er wel genoeg ruimte. Dus snap de keuze wel. En op zich is er best goed te racen dus als ik gewoon kan ben ik er zeker weer bij. Zal wel niet voorraan mee doen maar hoop deze keer is zonder kleerscheuren de eerste rondes door te komen. Zou wel leuk zijn is een keer zonder schade en daardoor enorme achterstand een race te doen in ELMS.

Dit weekend trouwens totaal geen tijd gehad voor een race. Maar goed dat ik al van te voren mijn series heb kunnen rijden. Jammer genoeg niet meer men punten voor de GT challenge kunnen verbeteren. Had een disconnect tijdens men eerdere race op Vrijdag waardoor ik dus een rondje achterstand had opgelopen. Dag IR en punten. Dus deze week word eend drop week voor de GT challenge.
Ook jammer genoeg maar 2 racejes in de Lotus kunnen doen op Zandvoort. Beide waren zeer vermakelijk en smaakte naar meer maar ja geen tijd in het weekend is lastig als de serie voorral in weekend rijd. Eerste race wel verknoeid door persoonlijke fouten. Eerste op koude banden spinnen en daarna van achter weer op klimmen naar men 4de plek. Dat was wel leuk met paar leuke inhaal acties. Alleen waarna ik daarna weer op men originele positie lig maak ik weer een groffe fout en auto krom. 8)7
Tweede race ging stuk beter en was super. Had op 3de plek gekwalificeerd en bij de start de tweede plek van Sam Dobie af kunnen pakken. Daarma 25 rondjes met hem op men staart gereden. Waarbij het gat niet meer dan 1 seconde was en we maar een 4x inc ghost contact hadden. Kon al zen aanvallen afslaan en maakte bijna geen foutjes. Alhoewel ik een keer bijna eraf lag na een remfout. Daar kregen we ook de ghost contact omdat Sam hem ernaast zette. Echter in replay was duidelijk te zien dat er echt geen contact was. Was op zich wel weer handig voor mij want Sam schrok van de 4inc en hield meteen gas los waardoor ik dus men positie kon behouden. :) 2de plek gehaald en dat was ook maximaal want Henri Salmonen lag op p1 en die rijd dus ff 1,5 tot 2 seconde sneller dan de rest van het veld. Zelfs de kampioens kandidaat nr 1bij de Lotus, Gernot Fritsche werd in de high SOF race deze week 18 seconde los gereden door hem. :? :?

Deze week wel een leuke week tegemoet. Vanavond de Mustang op Zandvoort en Lotus79 op Spa trainen. Ga denk ik proberen aardig wat racejes te doen op Spa. Lotus op Spa is een super leuke combo en vorig seizoen heb ik daar 3 overwinningen in een week mee gehaald. Tijd om dat weer is te herhalen. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:49:
[...]

Ze rijden al jaren met ELMS/ILMC op Silverstone en dit jaar rijden ze met het WEC ook daar. Ook wilde ik niet 3 Amerikaanse tracks en maar 1 Europese als ik 4 races heb. ALMS rijdt bijvoorbeeld niet op VIR, dan zou ik eerder voor Mid-Ohio kiezen.
Als er een 2e seizoen komt dan zal de kalender waarschijnlijk ook langer zijn en zal waarschijnlijk Laguna Seca ook aan de beurt zijn.

Ik zei niet dat ik hem niks vind, alleen lastig in een GT bak. In een HPD/F1 vind ik die baan weer juist makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Je hoeft natuurlijk niet aan ALMS/LMS tracks vast te houden. Het is ook wel leuk is een keer een totaal andere baan te doen. :)
Zou wel benieuwd zijn of Zandvoort leuk zou zijn met multiclass. Als Limerock het kan waarom Zandvoort niet. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:16:
Star mazda? GT Challenge? Proto & GT (fixed)? Dat zijn wel series die vaak official gaan volgens mij. De Mustang lijkt me ook op eerste gezicht (midden op de dag een officiele race in ieder geval) maar weet ik niet zeker. Denk dat je gewoon een nieuwe uitdaging nodig hebt :)
SM is mijn backupserie maar die reed deze week op een oval dus ja .. Mustang heb ik niet maar stel dat ik daarin race, heb ik dan niet hetzelfde probleem? Dat is namelijk een D class auto, 3 inc's en ik verlies weer .20SR ofzo? Proto & GT (Fixed) ging ook niet official toen ik keek, 1 inschrijving als ik me het goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DutchDevil79 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 07:14:
Je hoeft natuurlijk niet aan ALMS/LMS tracks vast te houden. Het is ook wel leuk is een keer een totaal andere baan te doen. :)
Zou wel benieuwd zijn of Zandvoort leuk zou zijn met multiclass. Als Limerock het kan waarom Zandvoort niet. :)
Ik probeer wel zo dicht mogelijk bij de realiteit te blijven. In de zomervakantie ga ik (als er een seizoen 2 komt) kijken naar de nieuwe kalender en waarschijnlijk dat die iets langer zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Arfman schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:14:
[...]

SM is mijn backupserie maar die reed deze week op een oval dus ja .. Mustang heb ik niet maar stel dat ik daarin race, heb ik dan niet hetzelfde probleem? Dat is namelijk een D class auto, 3 inc's en ik verlies weer .20SR ofzo? Proto & GT (Fixed) ging ook niet official toen ik keek, 1 inschrijving als ik me het goed herinner.
SR kijkt niet naar klasse waarin je rijd. Alleen naar de incs en bochten. Ik verlies net zoveel SR in een D klasse race als dat ik in een B klasse race doe. Alleen omdat de D klasse races korter zijn hebben die vaak meer impact als je daar dezelfde aantal incs rijd. Je rijd door de snelheid die meestal lager is ook minder bochten over dezelfde tijd.
En meestal als je beetje normaal rond rijd komt je SR niet onder de 2.0 wat pas de kritieke grens is waarop je aan het einde van het seizoen degradeert.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

En SR maakt toch niets uit? Je rijdt in een C klasse auto (SM en Radical) en je ben A. Je hoeft je sowieso niet druk te maken, je kan toch die auto's blijven rijden als je degradeert naar B.

Sinds ik me niet druk maak over SR (half jaar geleden), heb ik veel meer plezier in iRacing.
Als je eenmaal A hebt gehaald, hoef je alleen nog maar op je iRating te letten :)

[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 11-06-2012 09:49 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.