Haha, tsja, rondje daarvoor was het precies omgekeerd, daar haalde hij me in omdat ik achter een Ford zat bij Eau rouge. Baalde behoorlijk (zo had hij me al 2 keer eerder ingehaald), maar oh wat lekker als het rondje daarna precies omgekeerd gebeurt

Moest me er wel even tussen dringen maar hij liet wel netjes plaats gelukkig. Deed ik ook voor hem rondje daarvoor (ik had ook vlak voor hem achter de GT uit kunnen duiken maar dan was het race over geweest voor 3 mensen).
Over het algemeen wel echt een vette race, geen saai moment voor mij omdat Bjorn de hele race me aan het opjagen was. Hij was echt sneller maar had flink wat pech met traffic steeds geloof ik want daardoor viel hij steeds terug. Eind tweede stint heb ik dan ook een rondje eerder gepit omdat er flink wat traffic aan kwam, was een behoorlijke gok maar ik haalde hem daarmee weer in dus goed gegokt
Vond wel dat er meer vreemde dingen gebeurden dan vorige race. Een ding waar je hopelijk op hamert voor de volgende race Niel: blijf als langzamere klasse godverdomme eens op je lijn als je wordt ingehaald

Meerdere keren bijna achterop iemand geknald omdat hij in de bocht inhoudt om aan de binnenkant uit te komen, maar daar wil ik juist inhalen...
Ook een keer van achter aangereden door Derrek Schmitt volgens mij, had hem net op een rondje gezet, moet daarna iets eerder op de rem in les combes voor een Ford en hij houdt daar totaal geen rekening mee en vliegt zo vlak langs me af (0x contact) waardoor ik spinde.
En nog paar mensen die op kemmel ineens voor m'n neus (of terwijl ik al naast ze zat) van baan gaan wisselen waardoor ik vol op de rem moet, ook niet heel slim
Maar voor de rest was het prima.