iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.842 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:45

Niellie41

[object Object]

Raceday!
Het beloofd weer een spannende race te worden.

De race is uiteraard weer te zien op ETV
http://www.etv-eplay.net/livepage/road/index1.html
Ze hebben wat nieuwe onboard camera's (gisteren samen met hen bekeken) en ook de overlay's hebben ze verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:51

Hoogie2004

Whohooooo

Joep, ontzettend gaaf om eens te zien. Verbazingwekkend hoeveel controle die gasten hebben over die wagentjes zeg.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

Niellie41 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:22:
Raceday!
Het beloofd weer een spannende race te worden.

De race is uiteraard weer te zien op ETV
http://www.etv-eplay.net/livepage/road/index1.html
Ze hebben wat nieuwe onboard camera's (gisteren samen met hen bekeken) en ook de overlay's hebben ze verbeterd
Weet je hoe laat de uitzending begint ?

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ongeveer 10/15 minuten voor de race.
Dus rond 19:00 / 19:10 uur

[ Voor 28% gewijzigd door Niellie41 op 03-06-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Wow! Die dingen gaan hard!

Moet er nog inkomen voor de race. Heb al maar een constructie op m'n stoel gemonteerd voor het langdurige zitten.
Gisteren uiteindelijk toch tevreden met mijn rondetijden en setup. Hopen dat het dadelijk nog even goed gaat. :)F

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je zwaait in ieder geval al met de vlag van het team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei Richie Stanaway naar het ziekenhuis na flip-crash op Spa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Gaat toch nog een pak minder als gisteren. Toen reed ik de eerste 2 a 3 ronden in de 59... Daarna lage 20... Nu zit ik lap 1 al halverwege de 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:05

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier de link voor 1 scherm (en niet voor 3 schermen) om naar de race te kijken:
http://www.etv-eplay.net/livepage/road2/index1.html

Dit is voor 3 schermen:
http://www.etv-eplay.net/livepage/road1/index1.html

GL ALL!

Wat zullen we morgenavond trouwens voor een training doen?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke broadcast al weer ... gl guy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Godverdomme... halve seconde te langzaam in Q :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
nick op 3 nice

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
veel lag in de beelden :( of is het enkel bij mij ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik af en toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Quali ging lekker, bijna 2.01.

Race begon onwennig, ging niet echt lekker door 't verkeer. Nick haalde me al snel in. Daarna begon ik in m'n ritme te komen, maar spint Roy vlak voor m'n neus in de Busstop. Ik kan hem bijna stilremmen om er niet tegen aan te komen, maar raak hem toch:

neus kapot, 20 km/h topspeed weg, bak onderstuur, race over. Alsnog doorgereden voor 't resultaat, 3 seconde per rondje langzamer dan eerder in de race .

Aan het einde kon ik ondanks kapotte wagen Filip langzaam binnenhengelen, maar weer kwamen Roy en ik in aanraking. Roy was gespind voor Stavelot. Uit de grindbak komend ging hij op midden op de racelijn rijden, ik kon Roy niet meer ontwijken en Boom... teveel schade. Race over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Zometeen de Radical op RA Short .. bijna niet geoefend, wish me luck ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ahhh man wat was dat vet aan het eind zeg... Bjorn zat me al vanaf het begin op te jagen, paar keer ingehaald door wat verkeer en weer terug ingehaald door eerder te pitten (zag dat er veel verkeer aan kwam) en een keer 3 wide op kemmel.

Laatste keer uitkomen bus stop ging ik te vroeg op het gas en gleed ik een klein beetje weg, naast elkaar la source in en daar ging Bjorn weer wat wijd waardoor we bijna naast elkaar over de finish kwamen.... Maaaan! Had gewoon 2e moeten zijn maar het boeit me niet eens want dat was echt vet. 2.5 uur racen en dan naast elkaar finishen... Geweldig :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Slechte race gereden :(
3 keer echt domme spin van mezelf en gewoon te lam om op tijd terug te schakelen.
Veel te veel fouten gemaakt...
Benen beginnen na een dik anderhalf uur vrij doof te worden...

Heb ik nog geluk dat Roope eruitviel (alhoewel hij volgens mij nog een pitstop moest maken) en daardoor toch 2e plek....

ach ja, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:56

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:50:
Laatste keer uitkomen bus stop ging ik te vroeg op het gas en gleed ik een klein beetje weg, naast elkaar la source in en daar ging Bjorn weer wat wijd waardoor we bijna naast elkaar over de finish kwamen.... Maaaan! Had gewoon 2e moeten zijn maar het boeit me niet eens want dat was echt vet. 2.5 uur racen en dan naast elkaar finishen... Geweldig :D
Als je P2 was gefinished had ik je even mijn rekening nummer gegeven voor een klein bedankje, ook al timede Bjorn dat helemaal verkeerd. Wel vet, 3 dik over kemmel straight :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nick: jammer van de busstop in de laatste ronde, maar overall echt ontzettend goed gereden ! Nog even en we gaan je ook alien noemen :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spijtig koen ... je lag redelijk goed in het veld ... there is always next time ;)

Nick, geweldig duel met Bjorn .... dat waren nog is toffe race beelden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Phydomir schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:01:
[...]

Als je P2 was gefinished had ik je even mijn rekening nummer gegeven voor een klein bedankje, ook al timede Bjorn dat helemaal verkeerd. Wel vet, 3 dik over kemmel straight :D
Haha, tsja, rondje daarvoor was het precies omgekeerd, daar haalde hij me in omdat ik achter een Ford zat bij Eau rouge. Baalde behoorlijk (zo had hij me al 2 keer eerder ingehaald), maar oh wat lekker als het rondje daarna precies omgekeerd gebeurt :) Moest me er wel even tussen dringen maar hij liet wel netjes plaats gelukkig. Deed ik ook voor hem rondje daarvoor (ik had ook vlak voor hem achter de GT uit kunnen duiken maar dan was het race over geweest voor 3 mensen).

Over het algemeen wel echt een vette race, geen saai moment voor mij omdat Bjorn de hele race me aan het opjagen was. Hij was echt sneller maar had flink wat pech met traffic steeds geloof ik want daardoor viel hij steeds terug. Eind tweede stint heb ik dan ook een rondje eerder gepit omdat er flink wat traffic aan kwam, was een behoorlijke gok maar ik haalde hem daarmee weer in dus goed gegokt :)

Vond wel dat er meer vreemde dingen gebeurden dan vorige race. Een ding waar je hopelijk op hamert voor de volgende race Niel: blijf als langzamere klasse godverdomme eens op je lijn als je wordt ingehaald ;) Meerdere keren bijna achterop iemand geknald omdat hij in de bocht inhoudt om aan de binnenkant uit te komen, maar daar wil ik juist inhalen...

Ook een keer van achter aangereden door Derrek Schmitt volgens mij, had hem net op een rondje gezet, moet daarna iets eerder op de rem in les combes voor een Ford en hij houdt daar totaal geen rekening mee en vliegt zo vlak langs me af (0x contact) waardoor ik spinde.

En nog paar mensen die op kemmel ineens voor m'n neus (of terwijl ik al naast ze zat) van baan gaan wisselen waardoor ik vol op de rem moet, ook niet heel slim ;)

Maar voor de rest was het prima.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:00
Laatste kwartier van de stream gezien. Was racen tot het einde :)

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:05:
veel lag in de beelden :( of is het enkel bij mij ?
geen enkel probleem gehad met de beelden ... enkel de timing viel af en toe weg maar voor de rest weeral een mooie avond vol fantastisch racen gezien. Zal voor mij nog veel oefenen worden jees :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Inderdaad, de beelden waren perfect, alleen de live timing was stuk. Ze hadden problemen met de app die die live timing regelt. Achja, maar was weer goed commentaar, en er gebeurde continu zo veel dat ze wel het een en ander gemist hebben, maar dat krijg je vanzelf met zulke MC races.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

Win!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Proficiat man. Knap hoor om met damage toch nog te winnen. Je had toch damage in ieder geval? Ik kreeg weer ff wat goede moed toen ik hoorde dat Teemu gecrashed was bij jou in de buurt :+

Toch weer goed gedaan voor GoT denk ik, 5 podiums van GoT?! *O*

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:06:
[...]

Vond wel dat er meer vreemde dingen gebeurden dan vorige race. Een ding waar je hopelijk op hamert voor de volgende race Niel: blijf als langzamere klasse godverdomme eens op je lijn als je wordt ingehaald ;) Meerdere keren bijna achterop iemand geknald omdat hij in de bocht inhoudt om aan de binnenkant uit te komen, maar daar wil ik juist inhalen...
Andersom ook veel gehad. Een HPD die van achter mij naar rechts of links schiet voor een bocht maar dan niet door zet. Blijf er dan gewoon direct achter, dan weet ik dat je daar blijft zitten. Dit waren vooral de wat tragere HPD moet ik zetten. Met de snelle jongens niet echt iets aan de hand, één keer mis verstandje met Bjorn in eau rouge.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

NickThissen schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:18:
[...]

Proficiat man. Knap hoor om met damage toch nog te winnen. Je had toch damage in ieder geval? Ik kreeg weer ff wat goede moed toen ik hoorde dat Teemu gecrashed was bij jou in de buurt :+

Toch weer goed gedaan voor GoT denk ik, 5 podiums van GoT?! *O*
Ik dacht wel even damage te hebben maar dat bleek niet zo te zijn dus niks aan de hand. Op het eind hield ik een paar keer in om een clean lap te hebben en de banden wat af te koelen om zo een snel rondje neer te zetten. Maar dat lukte niet helemaal :P Ik had wel veel geluk daar geen damage op te lopen, echte belachelijke move.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

@Roderic: Congrats kerel. Ik dacht echt na die crash dat je een goner was, maar je had een geweldige recovery, en daarna ook nog prima laptimes. Stond er echt versteld van dat je zo weinig/geen damage had.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De kwalificatie ging echt klote. Kon maar geen goede ronde rijden waardoor ik vanaf P8 moest starten.

De eerste helft van de race ging goed, ik had geen inc's tot nu toe. Halverwege de race ging ik net te wijd bij Pouhon en kreeg ik een inc.
Toen de 2e pitstop er aan kwam, kreeg zat Bralic vlak achter me en er kwam een P2 auto ons in halen bij het aan remmen van de Bus Stop. Ik liet de P2 auto langs en toen kwam Bralic achter in me. Het was toch bij de ingang en ik had 17 seconde damage. Daardoor kwam weer net achter Bralic. Bij het uitkomen van de bocht na Rivage (die naar links), raakte ik een beetje in de slip en probeerde de auto te remmen door de 2 feet hack (of hoe ze het ook noemen). Helaas raakte ik net de muur en had schade. Terug in de pits, bleek dat ik 1:20 schade had waardoor ik terug viel naar de 6e plaats.
Echt balen :(

Verder wel een goede race gereden en vrijwel geen problemen gehad met het verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nice results mannen....!

Morgenavond doen we HPD & GT's @ Twin RIng Motegi met een afsluitende race van 20 minuten!

En dinsdagavond gaan we weer een race beleven van ons GoT Seizoen 2 toernooi! Schrijf je in voor de race met de Indycar @ Barber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn race was al voorbij met nog geen één 1 hele ronde.
Bij Pouhon was het in plaats van linksaf.. haaks rechtsaf geen idee wat daar gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Arfman schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:29:
Zometeen de Radical op RA Short .. bijna niet geoefend, wish me luck ;)
WIN WIN >:)

Je had eerder mee moetten doen Arfman heb net de 2 radical races van de zondag avond gewonnen
alles is live opgenomen met de contourhd ^^ enchion was er ook, zal de beelden wel willen posten maar mag nog niet ivm met CSW stuur ;)

nog 2 / 3 weken

[ Voor 6% gewijzigd door BruceLee op 04-06-2012 00:32 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Liep het geluid van de stream net ook ~5 seconden achter op het beeld? Of is dat alleen in de replay?

Teemu wordt wel behoorlijk afgemaakt door de commentaar gevers bij die crash :o Terecht ook wel, maar dat moet toch pijn doen :p

En mooi om te horen dat ze het 'fantastic awereness' vonden van mij dat ik niet Bjorn blockte toen hij me na eau rouge inhaalde :D Want ik was wel aan het denken "zal ik het doen?" :p maar dat was niet goed gegaan...

hahaha... "Roderic won the race by the way, but who cares" :D Geweldig :p

[ Voor 79% gewijzigd door NickThissen op 03-06-2012 23:32 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Is de uitzending al te downloaden?

Wil wel eens kijken wat er zo nogal gebeurd is. Viel me wel op dat er heel wat uitvallers waren.

In het begin wel leuk gevecht met Roope gehad. Maar merkte wel dat m'n setup op sommige stukken net niet zo goed was. (pouhon en de volgende 2 bochten). Hopelijk lukt het me wat beter op silverstone. Kon in het begin Niek aardig bijhouden tot ik voor eerste pitstop 1 ronde te lang rondreed en bijna zonder fuel kwam te zitten 8)7

Edit : http://da.twitch.tv/etvjd2/b/320260860

[ Voor 9% gewijzigd door Fragbeestje op 04-06-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fragbeestje schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:51:
Is de uitzending al te downloaden?
Weet niet of hij te downloaden is maar hier kun je de replay zien:
http://da.twitch.tv/etvjd2/b/320260860

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Tnx, zal hem morgen dl'n en op tjoetjoep posten. Bekijk het liever op ipad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
BruceLee schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:20:
[...]

Je had eerder mee moetten doen Arfman heb net de 2 radical races van de zondag avond gewonnen
alles is live opgenomen met de contourhd ^^ enchion was er ook, zal de beelden wel willen posten maar mag nog niet ivm met CSW stuur ;)

nog 2 / 3 weken
1ste race ging niet lekker , nu net een tweede gedaan en die ging een stuk beter , weer achteraan gestart en uiteindelijk vijfde geworden achter een groepje van drie waarvan ik 20 seconden heb dichtgereden net niet genoeg laps om richting de tweede plek te kunnen komen .

Maar was een stuk leuker dan de eerste race.

btw BruceLee zou je het erg vinden om mn naam uit je post te willen veranderen naar mn nick. :)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

enchion schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:31:
[...]

1ste race ging niet lekker , nu net een tweede gedaan en die ging een stuk beter , weer achteraan gestart en uiteindelijk vijfde geworden achter een groepje van drie waarvan ik 20 seconden heb dichtgereden net niet genoeg laps om richting de tweede plek te kunnen komen .

Maar was een stuk leuker dan de eerste race.

btw BruceLee zou je het erg vinden om mn naam uit je post te willen veranderen naar mn nick. :)
done ;) hehe ik wist je nick hier niet eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nou dat was weer een racedag om te vergeten gister.

Eerst met de Lotus79 in de SOF race van de week een enorme fout gemaakt waardoor ik men auto afschreef. Echt balen want lag netjes op een 5de plek welke ik ook had kunnen hebben met mijn pace van eerdere race. Alleen maakte ik dus een fout door te snel op het gas te willen na turn 1 op Motegi. Spin in de muur en total los. Dag 138 punten. :'(

Daarna dus de ELMS. Ik kwalificeerde me in het middenveld net als op Sebring. Denk dat dat ook wel beetje mijn pace is dus tevreden mee. Daarna bij de start leuk kunnen vechten met de rijders om me heen. Zelfs gave inhaal actie kunnen maken waarmee ik P6 kon pakken. Alleen daarna maakt ik bij uitkomen busstop een fout door te snel op het gas te willen (goh thema van de dag denk ik) en spinde half. Moest ff wat mensen voorbij laten maar kon wel weer men race vervolgen zonder schade. Echte kwam ik hierdoor wel achter wat langzamere deelnemers te zitten die met zen 3-en aan het vechten waren. Zat er vlak achter maar een maakte dus een fout bij uitkomen busstop waardoor ik hem niet kon ontwijken (stond midden op de baan). Botsing en een meatbal vlag als gevolg (wel een 0-inc volgens het systeem????). Met zwalkende auto hele ronde moeten rijden om de pit te halen daar dus 7 minuten reparaties aan men broek.
Dag race dus, daarna nog wel de race uitgereden met een stuur dat ietsje naar rechts stond. Was nog even leuk doordat er een ook problemen had en die voor men laatste pitstop 10 seconde voor me ree. Nog ff lopen pushen en kon hem na de pitstop ook inhalen, waarna die uitviel. :? Door nog wat uitvallers P10 kunnen pakken.

Had trouwens niet veel problemen met HPD's. Wel paar kleine momentjes maar ging allemaal goed. Wel 2x in Eau rouge ingehaald maar ree toen toch al niet echt meer voor de top posities dus zal die niet reporten. Echter wel een 4inc gekregen in de laatste ronde doordat er een vol achterin kwam zijlen in Blanchmont. Kon Blanchmont niet lekker nemen omdat ik door 1 HPD en 1 Corvette werd ingehaald voor Blanchmont, maar hij hield ook echt helemaal geen rekening met mij. Ree met opgevouwen wiel over de finisch. Moet ik die nog reporten om geen penalty te krijgen voor die 4 inc? Want werd gewoon van achter getorpedeerd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb de 720p link van de uitzending. Zal hem straks posten.
edit:
http://www.etv-eplay.net/livepage/Rewind/feature.html

[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 04-06-2012 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BruceLee schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:20:
[...]

nog 2 / 3 weken
Congrats! Je had wel geluk dat Martin Macjon in de laatste lap zonder fuel kwam te zitten, die 8 seconden had je niet dichtgereden :P

Ik ga overigens mijn eerste protest ooit indienen. Ik was als 20e gestart en lag na een tiental rondjes 10e met uitzicht op een top 8 klassering. Aangezien dit de enige race is die ik kon doen dit weekend deed ik het relatief voorzichtig aan, ook weinig geoefend dus gewoon steady aan het rijden. Tot Carlos Albert vlak voor me in de rechterknik voor S/F midden in de bocht gewoon op de rem stampt. Ik vlieg er achterin en Joao Valverde kan de chaos ook niet ontwijken en knalt er ook in. Resultaat: 3 minuten repairs, Joao meteen een DNF (unrepairable) en Carlos geen idee. Ik stond op A 2.98 qua SR, daar is nu -0.31 vanaf (dus in plaats van A 3.5 waar ik op mikte A 2.67) en nog wel iRating erbij (87 geloof ik) maar dat had dus meer kunnen zijn :(
Daarnaast stond ik nog redelijk goed in het klassement van divisie 4 als je de dropweeks meerekent (stond zelfs 1e na 2 weken) maar dat kan ik nu ook wel vergeten door die clown.

Die gast krijgt dus een mooi protest aan de broek, replay meesturen en hoppa. Mocht er geen sanctie volgen dan noteer ik zijn naam van mensen die ik moet ontwijken of heel subtiel een keer dwars moet zitten als ik hem ooit nog tegenkom.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Het is wel jammer dat je van een eventuele sanctie geen bericht krijgt. Dit om discussie over de uitkomst van een protest te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoogie2004 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:39:
Het is wel jammer dat je van een eventuele sanctie geen bericht krijgt. Dit om discussie over de uitkomst van een protest te voorkomen.
Daarom PM ik de beste man ook nog even om uitleg te vragen over zijn actie, dat had ik nog even moeten vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44

BM

Moderator Spielerij
Hoop dat ik vanavond nog tijd heb om een SM race mee te pakken, maar zonder enige oefening zal 'm dat wel niet gaan worden denk ik.... veel te druk de laatste tijd om nog te racen :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De stand van de ELMS is geupdate:
Standings are updated. Protests and off-track penalties are not updated yet. We will look at that later.

http://www.ileaguerace.co...rted-by-DigitalRacing/302

Gelukkig, sta ik nog 3e in het kampioenschap. Ik wil de komende races wel een podiums halen.

[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 04-06-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 14:58
Ik ben nu al een paar weken aan het oefenen in de Skip nadat ik Class C ben geworden. Na 3 weken test, practice en ghost racen eindelijk de moed gevonden om echt te gaan meeracen.

Resultaat: eerste race van de baan geramd op 2 ronden van het einde, tweede race geramd in de eerste bocht.
Ik heb het gevoel dat in de top 3 splits van de Rookie Mazda er netter gereden wordt dan in de low splits van de Skip :X

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf wel netjes gereden, crowke? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

crowke schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:32:
Ik ben nu al een paar weken aan het oefenen in de Skip nadat ik Class C ben geworden. Na 3 weken test, practice en ghost racen eindelijk de moed gevonden om echt te gaan meeracen.

Resultaat: eerste race van de baan geramd op 2 ronden van het einde, tweede race geramd in de eerste bocht.
Ik heb het gevoel dat in de top 3 splits van de Rookie Mazda er netter gereden wordt dan in de low splits van de Skip :X
De Skip is nu eenmaal zeer lastig om echt mee te racen. De auto is zo tricky op de limiet, neem daarbij dat je met 2 breed dus andere lijnen rijdt, zodat hij erg moeilijk in te schatten word (in ieder geval mijn ervaring).

Ik kan in mijn eentje redelijk overweg met de Skip (na een uur inkomen) maar in gevecht vind ik em erg moeilijk, omdat je dan niet meer precies je eigen lijn kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:35:
Zelf wel netjes gereden, crowke? ;)
1x 8 inc's en 1x 9 inc's... als je de 4x van die contacts er aftrekt kom je nog uit op 1 loss of control en enkele off-tracks. Voor een Skip beginner lijkt me dat redelijk, zeker als je het aantal schuivers op Lime Rock neemt.

[ Voor 5% gewijzigd door crowke op 04-06-2012 10:51 ]

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
Hoogie2004 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:42:
[...]

De Skip is nu eenmaal zeer lastig om echt mee te racen. De auto is zo tricky op de limiet, neem daarbij dat je met 2 breed dus andere lijnen rijdt, zodat hij erg moeilijk in te schatten word (in ieder geval mijn ervaring).

Ik kan in mijn eentje redelijk overweg met de Skip (na een uur inkomen) maar in gevecht vind ik em erg moeilijk, omdat je dan niet meer precies je eigen lijn kan rijden.
I fully agree, daarom ook dat ik extra voorzichtig ben in duels met de Skip. Omdat ik weet dat ik hem niet volledig controleer verlies ik liever een plaats dan dat ik iemand ram. Maar ik ben blijkbaar de enige met die ingesteldheid :-)

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Over de Clean X Challenge. Ik kan ook het aantal inc's delen door het aantal KM die iedereen heeft gereden. Het aantal km houdt iLeagueRace ook bij. Denk dat ik dat doe.

Koen en Niek scheelt maar 2 punten!

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 04-06-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:03:
Over de Clean X Challenge. Ik kan ook het aantal inc's delen door het aantal KM die iedereen heeft gereden. Het aantal km houdt iLeagueRace ook bij. Denk dat ik dat doe.
Dan zit je dus hetzelfde te rekenen als afgelegde rondes, want rondes / kilometers zijn aan elkaar gerelateerd.

offtopic: owja,. ik zou me hier niet meer mee bemoeien :+

[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-06-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zag net bij de stand, dat het aantal km er ook staat net als het aantal inc's. Dan kan ik alles makkelijk vanuit een scherm uitrekenen ipv allerlei excel formules :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Lijkt me een goede methode. Maar als Niek zo door gaat dan heb ik wel een vermoede wie dat gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

Afgelopen zaterdag nog 1 race gereden, maar dat was nou niet bepaald mijn beste prestatie ooit…
Starte bijna helemaal achteraan, dus plan van aanpak was rustig afwachten, aanvallen waar mogelijk en zo veel mogelijk inc,s vermijden. Ging dus goed van start met 1 auto naast mij. Ik liet de auto echter naar buiten lopen en schatte verkeerd in waar hij reed, waardoor hij en ik dus in de muur terecht kwamen. Blunder een van die race…
Zo snel mogelijk de pits in gereden, gerepareerd en door in de hoop zo nog wat te winnen. Enige tijd later zie ik echter de nummer 6 of zo voor mij de pits uitkomen met heel weinig snelheid, terwijl ik op vol gas stond te rijden. Ik wil dus in de bocht eronder duiken, maar of stuur te vroeg/hard in, of de auto luisterde niet helemaal goed, maar ik glij dus weer naar buiten en geef die nummer 6 een tik, waardoor deze in een spin raakt en de muur knuffelt…
Blunder nummer 2 van die race. Heb de race wel uit kunnen rijden en nog wat SR-rating kunnen sprokelen(+0.03), maar het was zeker weten niet mijn beste prestatie ooit.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Och, gebeurt.

Ik heb ook een bad-streak. Waar ik laatst in 2 weken van 2000 iRating naar bijna 3000 ging, ben ik nu weer terug bij 2400 ofzo. Komt ook doordat ik sneller probeerde te gaan, en dus meer risico nam (omdat ik in de hogere splits kwam) en er daardoor af ging. En nog wat pech met anderen die mij de baan af tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zit ziek thuis te werken, straks eens kijken of ik nog een paar keer de street stocks mee pak als pauze :p Wil toch graag promoveren, zit op 3.6 ofzo nu geloof ik.

Vanavond ben ik er denk ik niet bij, misschien na 9 uur nog heel even maar dan word het erg krap, kijk wel of ik dat nog haal...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jubby schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:28:
Als je deze week probeert D te worden en dan alleen de Impala SS aanschaft kun je volgende week
op Charlotte C halen met die auto.

Dus dan hoef je maar 1 auto aan te schaffen.

Ben je dan eenmaal C dan heb je weer meer keuze maar de auto's die je dan koopt blijf je met regelmaat
wel rijden dus dat is dan minder erg.
Ik heb ook D gehaald Nick nu en ga ook verder met die Impala ss 2009 die rijdt op de wat langere ovals (fixed)
Heb ook iets tegen die micky mouse baantjes dus vandaar geen late model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, maar zoals iemand (Tim?) laatst zei kun je ook zonder die auto te kopen naar C doorsteken. Moet je wel D 4.0 worden in een rookie series, dat is ook niet heel makkelijk denk ik :p Maar dat scheelt weer 11$ voor een auto die ik vast toch niet ga rijden...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:58:
Ja, maar zoals iemand (Tim?) laatst zei kun je ook zonder die auto te kopen naar C doorsteken. Moet je wel D 4.0 worden in een rookie series, dat is ook niet heel makkelijk denk ik :p Maar dat scheelt weer 11$ voor een auto die ik vast toch niet ga rijden...
Rijdt niet verkeerd die Impala anders hoor :+

D 4.0 worden in rookie is niet zo moeilijk hoor maar morgen weer USA speedway in rookie dan zou ik gewoon een weekje wachten op charlotte

in rookie street gewoon zorgen dat je geen inc's krijgt op charlotte en je stijgt gemiddeld zo een 0.8-1.2 per race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
NickThissen schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:58:
Jup, gewoon doen :).

Zelf ook zo gedaan. 'Back in the day' (2008?) ook via de Rookie Legends na vele uren zwoegen op D4.0+ uitgekomen, paar races in de Truck en je bent C.

Bij de Trucks vond ik het zelf gelijk interessant worden. Opeens moest je nadenken over tactiek, wel pushen/niet pushen, banden sparen etc. Ook is het rijden uitdagender.

Impala 2009 is toch OTM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee eigenlijk vanmorgen even geprobeerd maar was inderdaad wel glibberig dus zou best kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nee de Impala 2009 is nu ook NTM. Vorig seizoen was het nog OTM inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet wel zeggen Nick als je wat hogere splits komt in rookie en je rijdt wat voorzichtig dan is het goed te doen soms is er nog weleens iemand die je race verziekt maar over algemeen valt het wel mee

Ik ga proberen via de impala 2009 ss wat hoger te komen deze week en anders doe ik volgende week nog wat streetstock op charlotte .

PS Hoe je ook draait of keert heb wel gezien dat je zodra je boven de rookies weg bent je toch nogal wat ovals erbij moet hebben maar er overlapt in trucks en impala ook wel weer wat gelukkig

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crowke schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:48:
[...]

I fully agree, daarom ook dat ik extra voorzichtig ben in duels met de Skip. Omdat ik weet dat ik hem niet volledig controleer verlies ik liever een plaats dan dat ik iemand ram. Maar ik ben blijkbaar de enige met die ingesteldheid :-)
Mmm ik heb toch niet dezelde ervaring. Nu heb ik niet zoveel MX5 gereden - slechts puur voor de SR om zo snel mogelijk D te halen voor de formuleauto's... Maar ik heb nu tegen de 30 skippy races en bijna altijd clean racing gehad.
Het is een beetje leven en laten leven. Afgelopen week had ik een zalige race op Limerock waarbij ik 15 ronden lang in iemands gearbox hing, en de week daarvoor was het omgekeerd op Okayama. Clean racen, weten wanneer je gepakt wordt en wanneer je zelf kan inhalen. Er gebeurt ook wel es wat bij de start wat onvoorzien is, maar dat is dan ook racen - maar zelfs daar heb ik weinig van meegemaakt vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:02:
[...]

in rookie street gewoon zorgen dat je geen inc's krijgt op charlotte en je stijgt gemiddeld zo een 0.8-1.2 per race
Hmm ik krijg al 3 keer achter elkaar ofzo maar 0.1 erbij. Valt behoorlijk tegen dus... Net ook weer clean en slechts 0.1, zo gaat het nog wel ff duren. 20 laps is ook niet echt heel veel natuurlijk...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:25:
[...]

Hmm ik krijg al 3 keer achter elkaar ofzo maar 0.1 erbij. Valt behoorlijk tegen dus... Net ook weer clean en slechts 0.1, zo gaat het nog wel ff duren. 20 laps is ook niet echt heel veel natuurlijk...
Je moet er nog 3 dan zit je op D 3.44 oid (je hebt nu 3.74 rookie) als je dat vasthoudt zijn het iets van 5-6 races meer tot C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja dat vind ik dus best wel veel, 8-9 cleane races gaat vast niet lukken in rookie :p

Net 20 rondjes TT gedaan maar dat is dus ook de laatste keer lol, ogen uit m'n kop verveeld en dan krijg je +0.03 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door NickThissen op 04-06-2012 13:49 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:45:
Ja dat vind ik dus best wel veel, 8-9 cleane races gaat vast niet lukken in rookie :p
Met een beetje mazzel wel hoor ik had een qual die niet zo snel was als ik zo ong 9 of 10 op grid stond starte ik uit de pits achteraan gewoon

Ik weet het is boring op die manier maar werkt wel de keren dat ik me liet verlijden tot een gevecht werdt ik ook telkens uit de baan gemept lol

Wat ik wel merkte hoe minder incs en meer rating kwam ik in wat hogere splits en die waren toch wel echt wat cleaner

TT ben ik ook mee gestopt schoot niet op en viel op rechte stuk in slaap

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

1 is al moeilijk, dus laat staan 8~9 races... Ga vanavond ook weer een poging wagen,maar vrees met grote vrees...

Hoe werkt dat starten uit de pits eigenlijk, waaneer mag je dan gaan rijden???

[ Voor 26% gewijzigd door Darkasantion op 04-06-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja ik stond net een-na-laatste dus maar gewoon op de grid gestart, gat van 3-4 seconden gehouden en de wreck kunnen ontwijken. Maar ook dat is niet veilig want je hebt dan mensen die op de baan stil staan en proberen om te draaien en ook mensen achter je die uit de pits zijn gestart dus je kunt ook niet zelf gaan stil staan. Ging makkelijk goed nu maar kan net zo goed gewoon mis gaan. Ga het nog een keer proberen en dan hou ik het weer gezien voor vandaag.
Darkasantion schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:52:

Gewoon niet op grid klikken totdat de timer voorbij is, daarna veranderd de knop in 'missed start' en als je dan klikt word je in de pit gezet. Dan moet je wachten tot pace lap voorbij is, krijg je nog 10 seconden extra wacht tijd en dan mag je rijden. Volgens mij kun je niet eens rijden voor dat punt dus gewoon gaan zodra je kan :)

[ Voor 36% gewijzigd door NickThissen op 04-06-2012 13:55 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:52:
1 is al moeilijk, dus laat staan 8~9 races... Ga vanavond ook weer een poging wagen,maar vrees met grote vrees...
Echt geloof mij nu maar dan gewoon uit de pits starten en achteraan bungelen er zijn genoeg anderen die je wel helpen om vooraan in de uitslag te komen :)

Laat de grid verlopen dan missed start en dan loopt er een timer naar 0

Laten we maar blij zijn streetstock gaat tenminste nog die legends is helemaal te triest voor woorden

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

[b][message=38349168,noline]
Als de lollipop omhoog gaat. Als iedereen gestart is, moet je nog even wachten en dan laten ze je gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Trouwens, als je fuel verbruikt, wordt je auto dan ook lichter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Darkasantion schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:57:
Trouwens, als je fuel verbruikt, wordt je auto dan ook lichter?
Uiteraard.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

En als je genoeg verbruikt, doet je motor het niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Aah oke, eens kijken hoeveel fuel ik dan nodig heb voor een volledige race, kan ik tijdens het wachten al wat verbranden en zo iets iets iets sneller zijn :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:54:
Tsja ik stond net een-na-laatste dus maar gewoon op de grid gestart, gat van 3-4 seconden gehouden en de wreck kunnen ontwijken. Maar ook dat is niet veilig want je hebt dan mensen die op de baan stil staan en proberen om te draaien en ook mensen achter je die uit de pits zijn gestart dus je kunt ook niet zelf gaan stil staan. Ging makkelijk goed nu maar kan net zo goed gewoon mis gaan. Ga het nog een keer proberen en dan hou ik het weer gezien voor vandaag.

[...]
Mooie 5e plaats Nick en weer 0.10 erbij moeilijk genoeg met die achterblijver voor je en Alonso (naam alleen al ) op je staart !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

street stock één tip start gewoon uit de pit .... 2keer crash voor mij ...een keer kunnen ontwijken, 2de keer kaboem .... toch nog +0.03 SR yeeehaaa :) op dit tempo nog 20 races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja, achterblijver had niet zoveel zin om me langs te laten. Verder was de chat wel vermakelijk, mensen die met opzet gaan wrecken enzo (even protesten, Spencer Prete ofzoiets) en dreigingen over de chat :') Kan niet wachten tot ik hier weg ben lol. En weer maar 0.1... vind het echt weinig hoor?

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 04-06-2012 14:29 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:29:
Tsja, achterblijver had niet zoveel zin om me langs te laten. Verder was de chat wel vermakelijk, mensen die met opzet gaan wrecken enzo (even protesten, Spencer Prete ofzoiets) en dreigingen over de chat :') Kan niet wachten tot ik hier weg ben lol. En weer maar 0.1... vind het echt weinig hoor?
Ik weet het die stan kan ik nog wel om lachen die jason denkt dat ie kyle busch himself is lol
Ik vondt het ook te weinig telkens maar je bent nu 3.84 nog 2 en je hebt D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je kan de laatste 0.1 SR ook halen dmv Time Trials. Dan heb je niet die rare achterliggers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Beetje macho gedrag op internet lol. Vind het wel grappig voor een keer maar 3 races achter elkaar precies hetzelfde...
Niellie41 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:32:
Je kan de laatste 0.1 SR ook halen dmv Time Trials. Dan heb je niet die rare achterliggers :p
Ja hoor, dan moet ik 4 TTs doen van 20 laps, nee bedankt :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:32:
Klopt en als je 35 ronden doet gaat precies op een tank dan zonder incs is 0.05 duurt iets meer dan 20 min

race dan gelijk in TT duiken dan weer race en dan gelijk weer TT beetje toewijding voor die D licentie lol

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chat is vermakelijk ja .... maar jongens toch het is een f*cking game ...jees lekker dreigen en dergelijke .... wat is de lol daarvan ... ga ik wel ff ss2009 rijden :) is kijken of dat daar ook dergelijke wreckers zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

GoT Iracing meet:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/algemeen/gotkart.jpg

Over een maandje is het dan zover. De GoT Iracing meet gaat plaats vinden op Zaterdag 07 Juli 2012.

Informatie over de meet:

Prijs karten met bbq is 43,50 Euro p/p
Prijs van alleen bbq moet nog worden afgesproken dus weten we nog niet. Maar ga van ongeveer 20 euro p/p uit.
Mochten we niet het arrangement met bbq kunnen regelen dan zal het een los kart arrangement worden voor 23 euro p/p waarna we ergens in Eindhoven met zen allen zullen eten.

Het kartprogramma is als volgt:

Training voor iedereen
2 heats
Finale heat met snelste deelnemers

Mocht je je niet opgegeven hebben op de datumplanner en je toch langs wil komen dan kan je een mailtje sturen naar robbert.derooij@gmail.com

Zet in de mail iig het volgende:

Aantal personen die mee doen met het karten en eten:
Aantal personen die alleen mee doen met het eten:

Graag voor Vrijdag 8 Juni laten weten of je komt zodat we tijdig het programma kunnen regelen met de kartbaan.

Met vriendelijke groet,

Het GoT meet organisatie comité.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Zo, net mijn order voor een MSI N680GTX twin frozr gecanceled (levertijd na dik een maand wachten nog steeds onbekend), en net een Gigabyte GV-N670OC-2GD besteld (incl DP -> DVI adapter). Ja ik weet dat de AMD's sneller zijn met iRacing, maar ik weiger het om ooit nog eens een AMD/ATI kaart in een systeem van me te zetten. Ik heb er zelf teveel gezeik me gehad in het verleden (zowel drivers als hardware). Nvidia gebruik ik al jaren zonder issues, en dat bevalt prima. Ik lever dan liever wat performance in als ik er een beter gevoel aan overhou. Met een AMD/ATI zou ik continu bang zijn voor issues :) Nothing beats karma zullen we maar zeggen.
Ook denk ik dat de performance achterstand van Nvidia wellicht in de toekomst met een nieuwe driver kleiner zal zijn, mja, dat is natuurlijk koffiedik kijken.
Waarom heb ik de 670 gepakt ipv de 680. Simpel: de stock 670 is maar een klein beetje langzamer, en de Gigabyte is standaard als overgeclockt tot bijna 680 snelheden, dus dat verschil zal nog kleiner zijn. Verder is er op dit moment een prijsverschil van bijna 100,- Die steek ik nu lekker in mn zak, en worden straks in een CSW geinvesteerd (mochten de reviews goed zijn natuurlijk).

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

derx666 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:58:
Zo, net mijn order voor een MSI N680GTX twin frozr gecanceled (levertijd na dik een maand wachten nog steeds onbekend), en net een Gigabyte GV-N670OC-2GD besteld (incl DP -> DVI adapter). Ja ik weet dat de AMD's sneller zijn met iRacing, maar ik weiger het om ooit nog eens een AMD/ATI kaart in een systeem van me te zetten. Ik heb er zelf teveel gezeik me gehad in het verleden (zowel drivers als hardware). Nvidia gebruik ik al jaren zonder issues, en dat bevalt prima. Ik lever dan liever wat performance in als ik er een beter gevoel aan overhou. Met een AMD/ATI zou ik continu bang zijn voor issues :) Nothing beats karma zullen we maar zeggen.
Ook denk ik dat de performance achterstand van Nvidia wellicht in de toekomst met een nieuwe driver kleiner zal zijn, mja, dat is natuurlijk koffiedik kijken.
Waarom heb ik de 670 gepakt ipv de 680. Simpel: de stock 670 is maar een klein beetje langzamer, en de Gigabyte is standaard als overgeclockt tot bijna 680 snelheden, dus dat verschil zal nog kleiner zijn. Verder is er op dit moment een prijsverschil van bijna 100,- Die steek ik nu lekker in mn zak, en worden straks in een CSW geinvesteerd (mochten de reviews goed zijn natuurlijk).
Zo dacht ik ook maar ik heb een amd hd 7970 gekocht omdat nvidia DP met sommige monitoren leuken grappen uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Jij had issues met je 120hz monitoren had ik begrepen. Zo ver ben ik nog lang niet. Heb gewoon nog 3 "ouwerwetse" Samsung 226BW (22" TN 60hz) staan, die ik nu eindelijk alle 3 aan mijn pc ga hangen. Hier verwacht ik eigenlijk geen issues mee.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Niellie41 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:03:

Koen en Niek scheelt maar 2 punten!
Niel, dat kan toch niet kloppen? Ik heb die laatste race 34 inc's of zo...
Dus dat is al beslist voor de hele ELMS reeks denk ik zo...
No way dat Niek even 36 inc's bij elkaar gaat rijden op Silverstone en Road Atlanta ;)
... ik daarentegen :9

Beste GoT meet organisatie comité,

Ik zal er bij zijn, maar worden de wederhelften eigenlijk meegenomen?
Dat weekend zit m'n vriendin bij mij (denk ik) en om ze dan een dagje thuis te laten zitten... of om er dan de enige te zijn die z'n vriendin meebrengt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Uhm, als ik kom en mijn vriendin vertel dat ik ga karten kom ik niet alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:34:
[...]

No way dat Niek even 36 inc's bij elkaar gaat rijden op Silverstone en Road Atlanta ;)

Dat weekend zit m'n vriendin bij mij (denk ik) en om ze dan een dagje thuis te laten zitten... of om er dan de enige te zijn die z'n vriendin meebrengt... :+
Niet in de Clean X Challenge nee, maar in het 'gewone' kampioenschap schelen jullie maar 2 punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
http://members.iracing.co...onid=5763490&custid=90321

oww yeah. van 14de plek naar de 2de.
Wel een vage ghost contact in lap 6.. Ik heb niemand geraakt en toch 4 inc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
[...]

Ik neem de mijne mee dus je zal niet de enigste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Niellie41 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:43:
[...]

Niet in de Clean X Challenge nee, maar in het 'gewone' kampioenschap schelen jullie maar 2 punten!
Ah, op die manier. Ik had echt gehoopt dat hij ergens 1 incje ging oplopen, dan had ik nog aan de leiding gestaan. Maar kampioenschap kan ik toch niet winnen.
Race op Road Atlanta telt dubbel voor zover ik weet en dat is nou net de track die ik wel ontzettend leuk vind maar absoluut niet snel genoeg ben. Die bocht naar links boven na de esses heb ik een grondige hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Road atlanta heb ik wel echt zin in, daar ga ik goed voor trainen die wil ik graag voor Bjorn eindigen :+ Silverstone niet zo, nooit leuk gevonden ook in de HPD niet. Zal wel mee doen als ik enigszins tijd heb maar dat zal toch wel m'n dropweek worden hoop ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
....Beste GoT meet organisatie comité,

Mijn ega komt zeker niet mee ;)

Vanavond fun met de HPD / Ford GT en de Corvette op Twin Ring Motegi GP. Kom gezellig even meerijden.

En vergeet je niet in te schrijven voor de wedstrijd van morgenavond!

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 04-06-2012 16:49 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.