Wat een bagger avond

Race van 20:00 reed ik 2e achter Alfio Crispi op het moment dat hij spint in de busstop dus ik kan p1 pakken.
Hij rijd echter zo dwars de baan weer op vol in m'n zijkant waardoor ik compleet m'n topsnelheid kwijt ben en 5 seconden per ronden langzaam ga rijden waardoor ik geen 1e, maar 4e word.
Om 0:00 maar in de herkansing gegaan en voor de pitstop achter Roger Owen. Ik kende hem niet maar hij is wel aardig snel.
In tegenstelling tot de eerste race, waar ik wat minder peut meenam om zodat ik tijdens het tanken ook m'n banden kon wisselen, neem ik nu wel een volle tank mee.
Ik maak wat kleine foutjes en ook nog een keer een halve spin in de busstop en lig voor de pitstops zo'n ~10 sec achter Owen die wel al halverwege de race stopt.
Als ik na rondje 24/29 dan ook m'n stop maak heb ik dat gat weer goed gemaakt en kom zelfs een seconde voor hem weer de baan op.
Ik moet hard verdedigen maar houd voorlopig p1 vast.
Echter als we in lap 27 richting Pouhon gaan zit er een corvette voor ons, deze gaat al wat moeizaam Pouhon in en komt behoorlijk wijd op de kerbs uit na de eerste apex, met Owen op 0.5 achter me kies ik dus de binnenkant om de corvette binnendoor te passeren in het 2e gedeelte van Pouhon.
Echter besluit de corvette om toch nog weer last minute om in die bocht gewoon weer de binnenkant te pakken.
Geen probleem, ik kan er ook nog wel buitenom langs, maar op het moment dat ik dat doe trapt de corvette ineens op de rem waardoor hij weer z'n naar buiten schiet en tegen me aan rijd.
Ik rijd de muur in, verlies de voorkant van m'n auto en kan de laatste rondjes met tijden van 2:38 naar de pits kruipen waar ik als 7e over de streep kom.