iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.837 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:22:
[...]

Ik reed van de week op Oulton met de SM half door de 1e bandenstapel in de chicane. Dat was een 0x contact volgens iRacing :p Dat mijn auto daarna reed alsof ie nog maar 3 wielen had doet er kennelijk niet toe :p

Maar inderdaad, het damage model is vrij beroerd. Ik hoef helemaal geen hippe grafische dingen zoals in die video te hebben, als het collision model maar een beetje bijgewerkt word. Dat het er dan grafisch niet zo goed uit ziet, lekker belangrijk :)
zelfde probleem gehad ... 0x ocntact bij 2de bandenstapel in chicane maar die was niet meer te rijden ... paar ronden later doe ik net hetzelfde :+ terug 0 contact maar mijn wiel staat wel gewoon haaks op de wagen 8)7 , ze hebben op dat gebied nog werk, maar eigenlijk boet ik dan liever op dit collision model in dan op realisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:47:
NTM op de mustang :
Heb vanmorgen een 50 ronden op okayama geprobeerd met allerlei setups maar ben er heel eerlijk gezegd niet heel blij mee
Ik ben alle gevoel kwijt met het wegdek dat ik met NTM wel had , insturen in een bocht gaat goed maar midcorner is het alsof er 20 man je van achter uit de bocht proberen te drukken .
Ik heb zelf een camaro v8 met een handgeschakelde bak gehad en kan je vertellen dat die heel wat meer voelde als OTM dan nu met NTM .
Kortom ik ben er nog niet erg blij mee we zullen zien of we iets met setups kunnen veranderen maar op dit moment ben ik een hoop plezier kwijt met de Mustang .
Klinkt niet al te positief. Volgens mij wel elke keer zelfde klacht bij auto's op NTM. Onderstuur, V8 had dat ook meer. Weet niet of wij gewoon gewent waren met OTM te hard de bocht in te gaan, maar valt wel op.
Van mij mogen ze ook nog wel ff wachten met de Lotus79 op NTM zetten. Bevalt me goed zoals die nu rijd. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:29:
[...]

Klinkt niet al te positief. Volgens mij wel elke keer zelfde klacht bij auto's op NTM. Onderstuur, V8 had dat ook meer. Weet niet of wij gewoon gewent waren met OTM te hard de bocht in te gaan, maar valt wel op.
Van mij mogen ze ook nog wel ff wachten met de Lotus79 op NTM zetten. Bevalt me goed zoals die nu rijd. :)
Klopt ben er ook niet erg positief over wij zijn later nog even met de jetta op oulton park bezig geweest en kan je vertellen heb daar in 30 min heel wat meer plezier gehad dan met de mustang vanmorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Het NTM is gewoon wennen. Je kan niet meer glijden door de bocht en niet zo hard de bocht in gaan want dan krijg je inderdaad onderstuur.
Ook op ovals was het heel erg wennen. Waar je bij het OTM nog half slippend door de bocht kon, kan dat bij het NTM echt niet. Wat ook beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan hoor moet ook zeggen dat Okayama nou niet bepaald mijn favoriete ijsbaan is :) wat ik wel weet half driftend uit een bocht komen is misschien niet snel maar wel potdorie heel leuk om te doen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik nauwelijks ervaring met OTM, maar tot nu toe (met NTM dus) is mijn ervaring dat ik wel degelijk moet sliden, maar meer door de auto op entry te 'zetten' (brake release, rukje aan stuur)... dan glijdt hij een beetje en midcorner trap ik 'm op zijn staart en dan gaat het wel lekker. Op die manier (in Skippy en SM) ben ik aardig snel, ook vergeleken op iSpeed. Het is niet echt een drift, maar de auto voelt wel 'vrij', zeg maar.

Maar als ik er te hard in ga, of ik zet hem niet, dan stuur ik en dan voelt het wel stabiel totdat ik of de bocht niet haal of hij snapt naar overstuur toe. Ik weet dus inmiddels dat als ik dat stabiele voel, dat ik dan niet snel ben...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Weet niet of ik er vanavond bij kan zijn. Ga zo bij men zus wat eten en of ik daar op tijd van teug ben weet ik nog niet. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik twijfel ook nog, ga laat thuis zijn... We zullen zien.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

ik ben net thuis, maar join straks wel

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ben ook net klaar met eten. Even nog wat drinken en dan kom ik er ook aan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:57:
Hey heeft er iemand hier ervaring met een TrackIR?
Ik heb nogal moeite (zeker in een auto met een dak) om in langzame krappe bochten goed te rijden (busstop, La Source) - puur omdat ik niet kan zien waar ik naartoe ga.

Dus misschien moet ik 3 schermen (= duur en zo) of misschien is TrackIR een goed alternatief?
Ik heb nog een trackIr3 liggen die het misschien wel doet. Als je wil mag je hem hebben.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn teammaat verveelde zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Op de Press Room van iRacing.com:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/algemeen/langley.png

Langley Speedway, one of America’s most historic short tracks, is now available for pre-sale for $11.95. The flat .395 mile oval will be released in June and includes both day and night versions, as well as our new track shaders.

Langley has been a launching pad for the careers of current NASCAR stars Denny Hamlin and Elliott Sadler as well the site of past victories by the likes of Ned Jarrett, Richard Petty, David Pearson, Bobby Allison and Dale Earnhardt.

Get a jump on adding your name to that list of winners and order Langley Speedway today.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nieuwe tracks zijn altijd top (al zal ik nieuwe ovals waarschijnlijk nooit rijden :p), in tegenstelling tot nieuwe auto's mogen ze van mij zoveel nieuwe tracks scannen als ze willen ;) Na de batch auto's die ze nu weer in wachtrij hebben mogen ze langzaam wel eens kappen, of oude minder populaire auto's gaan afschaffen in officiele series.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Over ghost contact gesproken check deze, ik rij op de highline gevolg was "To much damage" en bedankt het iRacing met je kut engine!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7DDIeMOtFiA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat ziet er idd belabberd uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
en toch kun je precies zien hoe het komt ...."Voodoo" laat je muren voelen die je nooit zag aankomen.

nee gekheid op een stokje, jammer dat zoiets je hele race kan vernachelen. heb wel een paar keer de blinkende/laggende autos voor me gehad die gewoon 4 seconden echt weg zijn en dan plots weer opduiken in een bocht. hartkloppingen inbegrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja die is inderdaad wel heel erg aangezien iedereen redelijk in een vaste lijn rijdt. Genoeg topics over te vinden op het forum maar ik blijf er bij dat ze er vrij weinig aan kunnen doen. Als je even nadenkt hoe lastig het is om auto's zo dicht op elkaar te laten rijden met een ping van vaak > 200 dan gaat het nog ongelooflijk vaak goed. iRacing moet gewoon voorspellen waar jij een halve seconde later bent, want de data die de server heeft is alweer oud tegen de tijd dat het binnen komt. En dan moet de server het ook nog eens terugsturen dat duurt weer net zo lang. Dat is gewoon zo lastig. Hou er ook rekening mee dat internet gewoon altijd onbetrouwbaar is en dat je constant data niet door krijgt van de server (of andersom), op dat moment moet iRacing dus nog veel langer voorspellen wat auto's ongeveer zullen doen, en dat doen ze meestal heel goed vind ik.

Enige wat ze zouden kunnen doen is auto's even 'ghost' maken zodra er een tijdje onbetrouwbare / geen data binnen komt, maar dat helpt natuurlijk niet bij hoge ping en dan krijg je taferelen als die 'lag switch' waar mensen met een druk op de knop even hun netwerk overbelasten en zo door iedereen een rijden. Dan heb ik toch liever een ghost contact af en toe.

Mijn ergste ervaring was tijd geleden in een F1 race, lang op voorberijdt en ging erg lekker tot Richie Stanaway met > 900 ping gespind was en me weer kwam inhalen. Nou ja, hij ging echt van links rechts voor achter en knipperde dwars door me heen de halve tijd. Wilde hem net voorbij laten toen hij met 300 km/h achterop knalt bij het aanremmen van een bocht. Wat er gebeurde was vrij eenvoudig: hij had even geen connectie met de server op het moment dat hij begon te remmen, en de server voorspelde voor mij dus dat hij nog steeds met 300 km/h vol gas aan kwam. Mijn auto compleet dubbel en hij krijgt weer connectie en is ineens netjes de bocht door gekomen zonder damage. Daarna heeft hij nog 3 auto's eruit gecrashed op dezelfde manier. Toen ging hij de pits in en PLOP ineens weer een normale ping. Had dus gewoon torrents aan staan ofzo, wist maar al te goed dat hij problemen veroorzaakte maar heeft er niks aan gedaan en nooit sorry gezegd. Mensen gingen hem ook nog beschermen omdat hij in het groepje van goeie F1 rijders hoort en er werd me verteld dat ik hem niet zou moeten protesten, nou doei, meteen protest ingediend (natuurlijk nooit wat op gehoord).

[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 29-05-2012 23:41 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Ja die had ik al gevonden, maar ik heb dus zelf het volgende systeem al samengesteld.
Ik ben namelijk al een redelijk lange tijd bezig met het zoeken naar de juiste configuratie zodat ik eindelijk eens de drie Dell U2412M aan het werk kan zetten in iracing. (Alhoewel een 5760 x 1200 windows desktop ook al weer heerlijk is na een tijdje 1280 x 1024 ;))

Ik ben dus ondertussen na enkele weken lang reviews lezen en constant m'n wenslijst updaten wel zo ongeveer op het punt beland dat ik ook daadwerkelijk eens de boel wil gaan bestellen.

Het is dus meer een soort laatste check wil doen om te zien of ik niet een of ander component erin heb zitten waarvan ik 5 minuten na het bestellen ineens inzie dat ik toch beter dat andere type had kunnen bestellen.

Een paar opmerkingen van mijn kant erbij:
  • HDD's + DVD brander zet ik over van m'n huidige pc.
  • 16 GB geheugen is veel, maar wel handig als ik wat met virtual machines wil werken
  • Sapphire 7950 OC omdat die erg goed uit reviews komt qua temperaturen, geluids productie en ook qua prestaties niet heel veel onder hoeft te doen voor een reference 7970. Alternatief zou een 7970 OC kunnen zijn maar ik vind €370 voor een videokaart al vrij fors en vind nog eens €60+ extra het niet echt waard in vergelijking wat je ervoor terug krijgt.
  • Gewoon de 3570K met boxed koeler. Ik ga eerst toch nog niet overklokken en zie dan ook niet zozeer de meerwaarde van €35 voor een Mugen 2 Rev B zoals iedereen tegenwoordig in z'n systeem lijkt te hebben zitten.
    Maar misschien zie ik dat verkeerd?
#ProductPrijsSubtotaal
1Corsair Carbide 500R Black€ 93,95€ 93,95
1Intel Core i5 3570K Boxed€ 203,03€ 203,03
1Sapphire HD7950 3GB GDDR5 OC€ 373,50€ 373,50
1OCZ ModXStream Pro 600W€ 62,90€ 62,90
1Samsung 830 series 128GB€ 107,50€ 107,50
1Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10€ 113,40€ 113,40
1Asrock Z77 Extreme4€ 125,80€ 125,80
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.080,08

Verder was de Streestock op Thompson wel vermakelijk.
Wat leuke gevechten gehad met Niel met wat bochten achter elkaar 2 wide gaan.
Ben ook zeer tevreden met een 2e plek.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Anderhalve ronde of 2 ronden lang 2 wide was echt gaaf! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

@Paul: ik ben zelf wel een voorstander van een geupgrade koeler tov de stock Intel, om 2 redenen:
1: Je CPU blijft koeler. Koeler is in mijn boek altijd beter.
2: De ventilator is een stuk stiller dan de stock intel koeler.

Minder lawaai em lagere temp, is mij die €35 wel waard.
Voor de rest, die 7950 snap ik wel, betere prijs/prestatie, en evengoed retesnel. Niks mis mee.
16GB, tsja, kost geen drol en voor VM erg lekker.
Samsung D830, komt goed uit de testen, ik ben zelf echt een Intel liefhebber in SSD's vanwege de goeie trackrecord met weinig defecten.
Asrock mobo, nja ieder zn ding. Ik neig tegenwoordig erg naar Gigabyte, goeie stabiliteit, en weinig gedoe. Met de Asus borden die ik veel gehad heb, toch altijd wel gedoe. Nu Gigabyte en loopt lekker. Ook (wederom) Intel, zeker als je geen OC gaat doen. Super stabiel, en lekker compatible. Nooit gezeik mee. Zit nu 3 jaar stabiel in mijn Fileserver, nog geen krimp gegeven.
Asrock zelf geen ervaring mee, maar ASrock is altijd als budget spul weggezet, zit tegenwoordig kwa prijzen in het iets hogere segment (ook kwa opties), maar ik twijfel nog aan de kwaliteit (let op, geen onderbouwing, puur onderbuik gevoel).
Voeding zal geen issue zijn. 600W meer dan voldoende.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Niellie41 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:56:
Anderhalve ronde of 2 ronden lang 2 wide was echt gaaf! :D
Meerdere rondes 3 wide met hier en daar een 4 wide momentje is toch een stuk toffer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja op Thompson :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

Ziet er prima uit Paul! :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dutch3men schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:26:
Over ghost contact gesproken check deze, ik rij op de highline gevolg was "To much damage" en bedankt het iRacing met je kut engine!
Lijkt een beetje alsof je een seam raakt waar de trackstukken gestiched zijn , of kreeg je ook een inc met 0x,2x ofzo want dan neem ik aan dat de auto links van je je heeft geraakt en er is geen schijn van warping nl.

Maarja zoals Nick al heeft gezegd , verbaasd het mij ook hoe goed dat allemaal gaat meestal , met zulke grote afstanden en zoveel verschillende configuraties.
Het enige is wmb dat je altijd waar je "normaal" 10cm afstand houdt hier dan beter een halve meter houdt om een beetje te compenseren voor het immersietekort waarmee men rijdt.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeeZeiler schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:51:
[...]

Ik heb nog een trackIr3 liggen die het misschien wel doet. Als je wil mag je hem hebben.
Ik ben zeker geinteresseerd! Wat vraag je ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Red Baron: ik draai met dezelfde monitoren en heb alles zo'n beetje op High Detail staan (behalve die Shadows) en op de meeste tracks zit ik altijd boven de 100FPS. Ik merkte echter dat op Motegi met de Lotus ik soms terugdropte naar ~70FPS en dat merk je dus (helaas) echt wel. Ook Spa heeft dergelijke stukjes, maar daar is de drop iets minder. Ik draai met een overclockte 7970 dus iRacing heeft echt wel een flinke videokaart nodig (of ik doe iets verkeerd).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij heeft iRacing meer behoefte aan een forse CPU, dan aan een forse GPU, maar dat is ook maar een inschatting die ik maak :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman en ik hebben ongeveer de zelfde setup en settings. Ik heb ook nog mijn i7-2600 overkocked naar iets van 3,4 Ghz en ik heb alle cores met een truck toegewezen aan iRacing.
En dan nog heb ik een FPS drop op de plekken die ook Arfman noemt.
Ik heb deze setup ook gedraaid met een 6990 en dat was echt niet toereikend voor alles op full (behalve die adv. shadows)
Dus volgens mij is het en-en (gpu / cpu) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:35:
[...]

Ik ben zeker geinteresseerd! Wat vraag je ervoor?
Eh, niets. De waarde van dat ding is bijna niets, ik doe er niets mee, dus als ik jou er een plezier mee doe is hij voor jou.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
JoepW schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:02:
Arfman en ik hebben ongeveer de zelfde setup en settings. Ik heb ook nog mijn i7-2600 overkocked naar iets van 3,4 Ghz en ik heb alle cores met een truck toegewezen aan iRacing.
Ik heb deze setup ook gedraaid met een 6990 en dat was echt niet toereikend voor alles op full (behalve die adv. shadows)
Hmmm, mijn i5 2500k loopt op 4,8 Ghz. Zit er echt niet meer in die i7-2600?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

is ook niet raar he met een triple screen setup;)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Care to share?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Afbeeldingslocatie: http://media.iracing.com/wp-content/themes/iracing/images/cars/Chevrolet_Silverado_5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik snap niet zo goed waarom je een supersnelle gpu nodig hebt voor iRacing.

Ik heb triplescreen setup met behulp van 2 x 6850, met alleen shadows uit. Heb dan wel een I7 2600k en 16 gb ram. Maar goed die shadows zie ik toch niet tijdens het racen. De fps let ik dan weliswaar niet op, maar ik heb niet het gevoel dat het slecht draait.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Laatst online: 09-06 13:03
Speedy55 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:43:
Ik snap niet zo goed waarom je een supersnelle gpu nodig hebt voor iRacing.

Ik heb triplescreen setup met behulp van 2 x 6850, met alleen shadows uit. Heb dan wel een I7 2600k en 16 gb ram. Maar goed die shadows zie ik toch niet tijdens het racen. De fps let ik dan weliswaar niet op, maar ik heb niet het gevoel dat het slecht draait.
Ik gebruik shadows soms weleens als turnin point

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat waren 60 frustrerende minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja nogal :D
Ik snapte hem maar niet en opeens kwam er zo'n eureka moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Paar weken geleden via google opgezocht. En niet onthouden.
Ik zal vanavond of morgen ff opnieuw zoeken.
Was een hack in het register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
JoepW schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:44:
[...]

Paar weken geleden via google opgezocht. En niet onthouden.
Ik zal vanavond of morgen ff opnieuw zoeken.
Was een hack in het register.
Deze misschien:
How To Disable CPU Core Parking For Dual And Quad Processors:
1. Copy the following registry key entry between the brackets [ 0cc5b647-c1df-4637-891a-dec35c318583 ].
2. Select your start button.
3. In the search box, type 'regedit' and press enter.
4. Once your registry editor is open, select 'Edit' and 'Find...'.
5. Paste the above registry key in the box and select 'Find'.
6. Once it has located it, look for the keys on the right hand side labeled MinValue and MaxValue.
7. Double click on each value and make sure they are both set to '0'.
8. Select 'Edit' and 'Find Next...'.
9. Continue to replace MinValue and MaxValue for each entry until you have replaced them all.
10. Close the registry editor and shut down your computer.
11. Power the computer back up.
12. Core Parking should now be disabled.

To check whether or not your cores are parked simply press ctrl + alt + del and open the task manager. You can then select the 'Performance' tab and open the 'Resource Monitor...'. Within the resource monitor, select the 'CPU' tab and look at the graphs on the right hand side. None of the CPUs should say, in text, that they are parked. If they do not, then your processor cores are not parked.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Misschien een van deze die je bedoeld Joep:

Opstarten met meerdere cores:

http://pcmichiana.com/ena...startup-faster-7-part-19/

Disablen van parked cores:

http://pcmichiana.com/dis...sors-faster-7-episode-20/

Dit maakt het gebruik van de cores wat efficiënter.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me alleen af in hoeverre je daar een verschil mee merkt in Iracing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Het schijnt dat parked cores voor micro stutters zorgen bij SLI / Crossfire.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeeZeiler schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:32:
Aha weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeeZeiler schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:52:
[...]

Eh, niets. De waarde van dat ding is bijna niets, ik doe er niets mee, dus als ik jou er een plezier mee doe is hij voor jou.
Super! Hoe regelen we dat? Ik kan je geloof ik niet PM-en...
(En hou je van bier, wijn, wat anders? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:35:
[...]

Super! Hoe regelen we dat? Ik kan je geloof ik niet PM-en...
(En hou je van bier, wijn, wat anders? :) )
Mijn DM stond uit, maar is inmiddels aan. De 'schuld' blijft open staan totdat je zelf een simracer hebt geholpen, op welke manier dan ook. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ZeeZeiler schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:55:
[...]

Hmmm, mijn i5 2500k loopt op 4,8 Ghz. Zit er echt niet meer in die i7-2600?
Ik heb een Logitech toetsenbord waarop ik realtime de CPU usage kan zien van de 4 cores die ik heb (i5 2500K op 4.2GHz). Nevernooit komen die percentages boven de 60%, ook op momenten dat ik een behoorlijke FPS drop heb (zoals op Motegi). Dat leert mij dat mijn GPU (toch niet de kinderachtigste, een ATi 7970 met 3GB RAM) de bottleneck is. Mensen die beweren dat ze met een 58xx of zelfs een 68xx "prima" triple screen kunnen draaien hebben of de details superlaag staan of nemen genoegen met 40 FPS ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nou... Die kaart moet het makkelijk aan kunnen, twee vingers in de neus. Probeer die fix maar eens wat Dutchm3n heeft gepost.
Denk dat dat wel helpt.
ZeeZeiler schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:32:
Het is ook echt niet zo dat de engine van iRacing nu heel veel van je computer vraagt. Ik denk dat je ergens nog iets kan verbeteren. En misschien moet je je FPS eens cappen. Dat helpt ook wel, zo blijft de FPS altijd hetzelfde en merk je de drops niet.

Edit: net de fix toegepast en op spa heb ik iracing al wat meer fps. Ook in BF3 hielp het. Waar ik normaal nog eerst last had van af en toe wat fps drops. Nu helemaal niet meer!

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 30-05-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Leuk voor de F1 liefhebbers onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Dutch3men: Dat is hem! Thnx.
En ja het zou helpen tegen microstutters.

Ondanks alle reken power in de GPU en CPU valt FPS op bv Spa op enkele punten terug naar ca. 70. (Normaal zit ik op 120-200 met alleen volume shadows, detail in spiegels en achterkantjes van publiek uit)
Overigens gebeurt dit ook op Suzuka en Motegi. Met name bij veel bebouwing (vooral groot) en vergezichten.
Volgens mij ligt het aan het feit dat iRacing niet slim omgaat met 'layers' en erg grote objecten in 1 keer plaatst.

Ik heb allerlei tools qua belasting draaiend gehad (op monitor 4 ;) ). CPU's hebben weinig te doen en de GPU ook niet. Alles is overclocked (niet te gek) en heeft zware (niet standaard) koelers en niks wordt warmer dan 60 graden.

Een gok: Zou het soms aan bandbreedte ergens liggen tussen mem-cpu-gpu of zo?

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 30-05-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:54:
[...]Mensen die beweren dat ze met een 58xx of zelfs een 68xx "prima" triple screen kunnen draaien hebben of de details superlaag staan of nemen genoegen met 40 FPS ;)
Ik heb een 5870 (asus matrix platinum) met triple screen en dat gaat best heel netjes vind ik. Ik heb alleen 2pass shadows uit, crowd op low en real-mirrors uit. Gemiddeld kom ik makkelijk boven de 100fps. Moet wel toegeven dat ik soms behoorlijke framedrop heb, met name in een race op bepaalde punten als er veel auto's dicht bijelkaar zitten gaat het wel naar de 60/70. Maar dat gebeurd echt niet vaak, ik heb de framelimiter op 90 staan zodat er niet al te veel schommelingen in fps zitten.

Een tijd terug wel een hele middag lopen testen en tweaken met o.a. wat topics van het iracing forum (essential reading threads). Bijvoorbeeld AA en AF in CCC instellen ipv in iracing hielp veel bij mij (ok, die staan op 4X en 8X, dus dat zou beter kunnen)

Ik heb trouwens alleen nog maar rookie content, wellicht dat als ik suzuka of spa koop dat het wel gaat tegenvallen. Maar tot nu toe ben ik heel tevreden over de graphics in iracing met een 5870 en triple screens. Zeker omdat mijn setup ook alweer een paar jaartjes oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Toch maar weer eens de streetstock op charlotte geprobeerd. Is toch echt niks voor mij. Vind het geweldig totdat het altijd mis gaat en ik er ALTIJD met m'n neus bovenop zit en nergens naartoe kan. Kan er echt niet tegen als ik door een ongeluk van twee andere mensen onderuit wordt gehaald en voor zover ik kan zien tot nu toe gebeurt me dat veel en veel te vaak in oval races.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Tja, rookies klasse.. Er valt niet meer over te zeggen. Je moet in de rookie klasse ook niet racen maar gewoon achteraan hobbelen en race inc-loos uitrijden. Als je bij een groep in de buurt rijdt, ruimte laten zodat jij niet meteen de pineut bent.

Pas van C klasse zal het racen beter zijn, net zoals afgelopen dinsdag.

Maar bij oval racen rijd je sowieso dichter op elkaar en als er dan een ongeluk gebeurt, dan zijn er meerdere de sjaak en daar doe je niets aan.

[ Voor 42% gewijzigd door Niellie41 op 30-05-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
yay 3de met road race (lime rock mx5)

http://members.iracing.co...onid=5728600&custid=91277

mooi vanuit de pit gestart.. alleen met mn domme kop over de gele streep. kon dus direct ook nog een black flag inwisselen :P . daarna nog een optater gekregen van iemand die offtrack weer de baan op ging en mij maar even een kus op mn bumper gaf :(

valt me op dat ik de enige ben in die race met de roadster. is deze beduidend langzamer dan? (1.02.008 snelste lap van mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De roadster is juist iets sneller op LRP omdat de versnellingen gunstiger zijn afgesteld. Maar heel veel mensen kiezen de cup auto omdat die het stuur links heeft.

De andere waren gewoon sneller dan jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
hahaha met andere woorden ik suck :p . maar iig niet slecht gedaan voor 1 van de eerste keren. ik merk wel dat zelfde als bij oval rookie, je beter je eigen tempo kunt gaan rijden en zoveel mogelijk afstand bewaren van iedereen, als je dat al doet dan finish je over algemeen wel redelijk in de nummers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Haha
De snelheid komt er wel vroeg of laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:28:
Tja, rookies klasse.. Er valt niet meer over te zeggen. Je moet in de rookie klasse ook niet racen maar gewoon achteraan hobbelen en race inc-loos uitrijden. Als je bij een groep in de buurt rijdt, ruimte laten zodat jij niet meteen de pineut bent.

Pas van C klasse zal het racen beter zijn, net zoals afgelopen dinsdag.

Maar bij oval racen rijd je sowieso dichter op elkaar en als er dan een ongeluk gebeurt, dan zijn er meerdere de sjaak en daar doe je niets aan.
Tot nu toe vind ik het racen zelf enorm meevallen, misschien omdat ik zelf ook nog vrij rookie ben maar gevechten zijn altijd wel clean minstens een halve race ofzo. Dus het kan gewoon wel. Maar als er iets mis gaat zit ik er op een of andere manier altijd bovenop, en daar kan ik gewoon niet goed tegen als het keer op keer gebeurd. Als ik zelf een ongeluk veroorzaak of direct in een ongeluk betrokken ben dan kan ik altijd naar mezelf kijken en kijken wat ik had kunnen / moeten doen, maar in deze gevallen kun je gewoon helemaal niks dan de rem inhouden en hopen dat je niet nog 4 mensen meeneemt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

I have received a lot of requests for an updated image of the @iRacing @McLaren_GT so here you go! pic.twitter.com/n3LDcLZH
Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AuKyilYCIAAxzQs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Helemaal kapot...

Indycar Open op Spa Francorchamps, 33 rondjes. 1 uur en 10 minuten zweten.
http://members.iracing.co...onid=5728776&custid=61620

Wel netjes 7e met 2 inc (1x concentratie en 1x die domme ***curb bij het uitkomen van les combes (die 3e bocht daar..) Ik wist dat het een lange race zou worden, en dik op safe gereden om wat SR te winnen (stond op 1.36 :X :X :X :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pff enorm vette race in de SM, gevecht van 17 laps met 4 man. Uiteindelijk klein bandje off track (verder 100% clean) en de muur in en laatste :( Kut baan.

Krijg alweer geen repairs trouwens, wtf is dat? Ik klik gewoon op Race met nog paar seconden tow te gaan en er gebeurt gewoon niks ?? |:(

[ Voor 34% gewijzigd door NickThissen op 30-05-2012 23:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeeZeiler schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:52:
[...]

Mijn DM stond uit, maar is inmiddels aan. De 'schuld' blijft open staan totdat je zelf een simracer hebt geholpen, op welke manier dan ook. :)
Geen probleem! Ik weet nog niet hoe ik kan helpen... Maar misschien kan ik een simracer die daar zin in heeft es een keer "echt racen" laten zien - kijkje achter de schermen - op Zandvoort of Assen (ik ben engineer in Formule Renault en we komen daar dit jaar nog wel eens).
ZeeZeiler zelf heeft voorrang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:59:
[...]

Geen probleem! Ik weet nog niet hoe ik kan helpen... Maar misschien kan ik een simracer die daar zin in heeft es een keer "echt racen" laten zien - kijkje achter de schermen - op Zandvoort of Assen (ik ben engineer in Formule Renault en we komen daar dit jaar nog wel eens).
oooh oooh dit weekend dan SPA ??? (+ denk dat joep iemand gevonden heeft voor naar GOT setups te kijken :p)

[ Voor 7% gewijzigd door dabelg op 31-05-2012 07:20 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry geen Eurocup :-) Alleen Northern European Championship...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:23:
@Dutch3men: Dat is hem! Thnx.
En ja het zou helpen tegen microstutters.

Een gok: Zou het soms aan bandbreedte ergens liggen tussen mem-cpu-gpu of zo?
Dat of misschien latentie tussen mem-cpu-gpu , iRacing heeft ergens op het forum gezegd (kan het niet meer vinden) dat een tweede reden om naar dx11 over te gaan (naast de looks) is omdat dx9 erg veel calls genereerd tussen die drie onderdelen en dx11 veel minder.
En dat dat ook problemen met CTD`s zou kunnen verminderen .

Zelf heb ik hier ook mee te maken gehad , maar het is erg moeilijk om hiervoor iets aantoonbaars te maken aangezien dat soort dingen niet met taskmanagers zichtbaar te maken is .(tenminste ik heb niks kunnen vinden)
Het enige dat ik weet is dat sinds ik de Hypertansport bus 1 click omlaag heb gedaan in de bios ik nog maar 1 keer ge CTD`ed heb van de tig races die ik inmiddels gedaan heb.

[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 31-05-2012 07:46 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

@JoepW: goed om te horen dat jij dezelfde drops hebt als ik, begon al te twijfelen of het aan mijn setup/Windows installatie/iRacing settings lag. Ik zal eens AA en AF forceren in CCC ipv. aanzetten in iRacing, kijken of dat nog helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
@ Niel: nog een vraagje over de ELMS. worden voor elke 4 inc's punten afgetrokken? dus ook voor 4 off-tracks? of is dit enkel voor car contacts?
Ga natuurlijk wel proberen om zo weinig mogelijk inc's te halen, maar met die endurance layout is het soms nogal lastig als je tegen de limiet aanzit. Vorige zondag ook een hele resem inc's verzameld.

@ Joep : heb m'n laatste versie van de Ford GT setup voor Spa geüpload, hier heb ik laatste zondag mee gereden. Had zelf al wat met de ophanging aan het spelen geweest maar hier kom ik nog wel wat (lees : 20 jaar of meer) ervaring te kort :+
Als er nog mensen zijn die hem willen testen en wat feedback en tips willen geven... _/-\o_

@Robbert laat maar weten wat je van deze setup vind

Hoop dat ik deze avond nog even tijd heb om een GT of een Open Proto & GT mee door te nemen... gewoon om wat te oefenen voor zondag... Moet deze avond nog naar een verjaardagsfeestje....

[ Voor 8% gewijzigd door Fragbeestje op 31-05-2012 08:48 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:44:
@ Niel: nog een vraagje over de ELMS. worden voor elke 4 inc's punten afgetrokken? dus ook voor 4 off-tracks? of is dit enkel voor car contacts?
Ga natuurlijk wel proberen om zo weinig mogelijk inc's te halen, maar met die endurance layout is het soms nogal lastig als je tegen de limiet aanzit. Vorige zondag ook een hele resem inc's verzameld.
Nee, voor elk car contact gaat er 2 punten af. Niet voor 4 off-tracks.
Ben ook benieuwd of mensen voor de 0 inc's gaan, want dan krijg je 5 bonus punten :P
In Sebring was niemand dat gelukt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Tijdje niet meer geraced... ik wou die skip gaan doen maar ik vind hem niet echt fijn. Denk dat ik maar een poosje oval ga doen om het weer op te pakken.

Bij mij gaan de streetstocks wel redelijk eigenlijk. Had een aantal races wellicht gelukt met het ontwijken van ongelukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Niellie41 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:05:
[...]

Nee, voor elk car contact gaat er 2 punten af. Niet voor 4 off-tracks.
Ben ook benieuwd of mensen voor de 0 inc's gaan, want dan krijg je 5 bonus punten :P
In Sebring was niemand dat gelukt in ieder geval.
haha zal moeilijk worden mat die off-tracks op SPA. man man zitten oefenen met dallara daar en door combo onderstuur off-track kan je daar bijna geen ronde zonder inc rijden ( als je pushed)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:45:
@JoepW: goed om te horen dat jij dezelfde drops hebt als ik, begon al te twijfelen of het aan mijn setup/Windows installatie/iRacing settings lag. Ik zal eens AA en AF forceren in CCC ipv. aanzetten in iRacing, kijken of dat nog helpt.
Ik heb overigens al enige tijd de boel in CCC ingeregeld. En in iRacing AA en AF uit staan. Loopt wel soepeler, maar die drops blijven.
@ Joep : heb m'n laatste versie van de Ford GT setup voor Spa geüpload, hier heb ik laatste zondag mee gereden. Had zelf al wat met de ophanging aan het spelen geweest maar hier kom ik nog wel wat (lees : 20 jaar of meer) ervaring te kort :+
Als er nog mensen zijn die hem willen testen en wat feedback en tips willen geven... _/-\o_
Helaas kan ik je niet helpen. Ik zal pas misschien maandagavond weer kunnen iRacen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Oeh, da's jammer ;)

Als ik exit corner throttle on spin heb op de achterwielen, moet ik dan de rear shocks wat zachter zetten? of kan ik beter proberen om de rear ARB zachter te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets relaxter het gaspedaal indrukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dus bij het on throttle bij de exit van bocht heb je overstuur?
Je kan ook proberen om de drive ramp hoger te zetten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:28:
Iets relaxter het gaspedaal indrukken ;)
[/stichtingopendeur] :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja open deur indeed...
Maar interessante vraag. Ik ben nog maar anderhalve maand bezig met iRacing... Alles werkt volgens mij wel zoals het moet werken (RARB zachter zal wel helpen, maar zal ook effect hebben op entry - drive ramp is misschien een goed idee indd).
Maar werken shocks ook heel erg hier? Dat heb ik nog niet echt uit kunnen vinden, ben ik nog niet aan toe gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

@Robbert laat maar weten wat je van deze setup vind
Heb nu ff wat tijd, dus duik wel ff in een practise sessie om hem is te testen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Drive ramp staat nu op 65. Als ik deze hoger zet heb ik problemen met alle snelle bochten. Dat had ik reeds geprobeerd en da's nefast voor Pouhon en Blanchimont.
Het is vooral in Les Combes dat ik nu nog een beetje een probleem heb. Over het algemeen is de setup vrij goed maar mis wel wat rear grip net na een pitstop (eerste 4 a 5 rondjes).
Tire pressure hoger zetten geeft een veel beter gevoel maar dan worden de banden weer te warm na een aantal ronden.

Als ik Les Combes inga en een beetje spin heb in de 2e (naar links) verlies ik hem soms net voor het insturen naar rechts en ga ik daar nogal redelijk hard de mist in.

En easy on the throttle doe ik bijna altijd 8) maar dat is niet altijd sneller ...

@Racer_D : shocks hebben heel wat effect op de wagen, maar bij de GT's (en zeker de Ford GT) wordt het grootste deel van de handling bepaald door het differentieel en de aero (rake). Pas als dat in orde is zou je met de shocks moeten beginnen finetunen.
Diff heb ik in orde, zowel drive als coast angle (nog wat met preload gespeeld) en de rake en rear wing zitten ook wel goed, alhoewel ik nog twijfel tussen 4° of 3° rear wing.
De rake heeft Joep eens wat lager gezet (minder downforce maar ook minder drag) maar dan stuurt hij ook helemaal niet goed meer in.

[ Voor 30% gewijzigd door Fragbeestje op 31-05-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik had de setup die op de site stond geprobeerd (de oude, niet die van vandaag/gisteren) en ik vond hem prima hoor. Maar goed heb hem maar 10 rondjes ofzo geprobeerd en heb niet erg veel ervaring met de auto. Kwam tot een 21.6 ofzoiets, dat zal wel niet heel snel zijn.

Met de HPD zit ik nu met de ride height te spelen, door hem laag te zetten krijg ik hem veel stabieler maar ook veel langzamer. Probeer nu een optimum te vinden want nu zit ik bijna een seconde onder m'n tijd steeds, zet ik hem flink wat hoger dan win ik in de bochten echt enorm veel omdat hij veel beter stuurt (maar soms te goed waardoor ik weg glij en de muur in zit).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hmmm, ik vond hem niet echt lekker. Kom de busstop niet voorbij zonder te spinnen. Hij is enorm tricky op lage snelheden, en heb ook wel wat onderstuur in de snelle bochten. Heb maar ff een setup van een vorig seizoen erop gezet welke ik eerder op Spa gebruikt had en was meteen stuk sneller en had meer vertrouwen in de langzame bochten ermee.

Setup welke ik lekkerder vond meteen ff geupload naar de setup site.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-05-2012 12:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Thanks!

Vind hem zelf ook wel wat te tricky om 2.4 uur er mee rond te knallen. Minste foutje (vorige zondag na een kleine 2 uur) gaat het echt (hard) mis.

Had met die (heel oude) setup van Niek ook een veel beter gevoel.

Kan je die setup misschien eens uploaden?

Zal sneller werken dat ik die diff aanpas aan mijn rijstijl dan dat ik alle shocks zelf nog moet gaan afstellen op mijn setup...
Beetje jammer want wou toch wel zelf (lees Joep :+ ) m'n setups aanmaken voor elke ELMS race maar er schiet niet zoveel tijd meer over en deze avond heb ik al bijna geen tijd. Morgenavond waarschijnlijk ook al niet en zaterdag moet ik werken... dus enkel nog zaterdagavond een beetje tijd... :(

Ze zouden beter 2 werkdagen en 5 dagen weekend implementeren... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Fragbeestje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:30:
Kan je die setup misschien eens uploaden?
Staat al op de setup site.

Weet trouwens echt niet wat voor basis deze setup heeft. Heb hem iig gebruikt bij men vorige bezoek met de Ford GT op Spa. Zal wat persoonlijke aanpassingen hebben op een setup die toen geshared is.

[ Voor 35% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-05-2012 14:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bathurst komt naar iRacing! Net gelezen op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Vanaf de Facebook pagina van iRacing.
Latest forum post from Tony Gardner:

Working on our press release but know lot of people really want this track so thought would let folks know we finally secured the license for it officially yesterday. I assume it will release next year but hopefully will get it scanned this year. Again tracks coming next are Langley in June, Zolder around August, Oran Park Sept or October.

Took us a long while to get the Bathurst license but Steve Myers stayed after it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Niellie41 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:12:
Bathurst komt naar iRacing! Net gelezen op twitter
*O* d:)b *O* oOo *O*

Welke twitter staat het? zie er niks van op die van Steve Myers...
Edit : nevermind feesboek dus...

wat er wel op staat ...
Een Sauber F1 na een bezoek aan de lokale slijpschijfboer :

http://youtu.be/_Wn1EFLa2C8

[ Voor 11% gewijzigd door Fragbeestje op 31-05-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:59:
[...]

Dus ik had onlangs langs kunnen komen @ 24h Nurburgring? Dat was toch NL Clio Cup ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Poeh Bathurst. Dat word een groot inc festijn. Zodra je die berg op gaat word het chaos. :) Weet dat ik er in rFactor altijd grote moeite mee had er heelhuids doorheen te komen. Zeker met die V8 bakken. >:) Wel gaaf om te rijden maar races waren meestal wel crash festijnen. :)
Denk dat ze wel meteen nog wat baantjes daar in scannen als ze er toch heen vliegen met de apparatuur.

[ Voor 15% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-05-2012 17:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:03:
[...]

Dus ik had onlangs langs kunnen komen @ 24h Nurburgring? Dat was toch NL Clio Cup ?
Neeej... Formule Renault, formulewagens - singleseaters... geen ruitewissers of koplampen :)
Wij waren dus niet op de Nurburgring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:09:
[...]

Neeej... Formule Renault, formulewagens - singleseaters... geen ruitewissers of koplampen :)
Wij waren dus niet op de Nurburgring...
Deze dus:

http://necup.com/index.php/calender

Moet de nog heen gaan de Nurburgring. :) Maar dat zal de GP layout zijn denk ik. :)

Binnekort ook naar Oschersleben. Leuke baan om op te rijden. Veel gedaan in GTR2 en rFactor. Moet Iracing ook maar is een contractje mee afsluiten.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-05-2012 17:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep. Eerst Nurburgring (maar daarvoor gaan we nog testen op Oschersleben).
Nurburgring is wel de Kurzanbindung, dus niet de volledige GP-strecke (helaas).

En dit weekend naar Spa om Formule Renault Eurocup te bekijken en kennis opdoen voor onze eigen race daar later in het jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ga proberen om 20:00 de Proto&GT mee te doen om te oefenen voor zondag. Nog meer ELMS mensen die mee gaan doen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga vanavond misschien mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier trouwens een link op het memberforum over micro stutters:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1950154.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja ik doe hem denk ik ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou ja, Q gemist omdat ik toch nog even aan setup wilde werken en net aan een lekker rondje bezig was :p Dan maar lekker achteraan starten en kijken hoe ver ik me naar voor kan vechten voordat ik in de muur hang.

Setup is nu wel fijn vind ik. Had nog flink wat met die van Joep gereden, wel lekker stabiel maar te langzaam (meer dan seconde langzamer). Net nog even terug gegaan naar die waar ik mee begon en beetje een combinatie tussen die en die van Joep gemaakt, en nu heb ik er een die lekker stabiel is maar waar ik net toch een 02.4 mee neer zette. Even kijken hoe hij zich in de race gedraagt en dan laat ik hem lekker zo denk ik.

Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat hij wel official gaat, pas 4 mensen...

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 31-05-2012 19:45 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb me ook ingeschreven.
Nu al 11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Goeie post op feature suggestions vind ik:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1973239.page

Hij stelt voor om de verandering van je iR en SR in de results pagina niet meer te laten zien. Dat lijkt me een prima idee. Waarom moet je perse meteen weten hoeveel iR en SR je hebt gewonnen of verloren? Die dingen middelen zichzelf toch uit over lange tijd, daar zijn ze op gebouwd, dus ik vind het niet belangrijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:27:
Oeh, da's jammer ;)

Als ik exit corner throttle on spin heb op de achterwielen, moet ik dan de rear shocks wat zachter zetten? of kan ik beter proberen om de rear ARB zachter te maken?
Ik ga nu ff rijden met jouw laatste setup en die van dd...

Pagina: 1 ... 26 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.