Drive ramp staat nu op 65. Als ik deze hoger zet heb ik problemen met alle snelle bochten. Dat had ik reeds geprobeerd en da's nefast voor Pouhon en Blanchimont.
Het is vooral in Les Combes dat ik nu nog een beetje een probleem heb. Over het algemeen is de setup vrij goed maar mis wel wat rear grip net na een pitstop (eerste 4 a 5 rondjes).
Tire pressure hoger zetten geeft een veel beter gevoel maar dan worden de banden weer te warm na een aantal ronden.
Als ik Les Combes inga en een beetje spin heb in de 2e (naar links) verlies ik hem soms net voor het insturen naar rechts en ga ik daar nogal redelijk hard de mist in.
En easy on the throttle doe ik bijna altijd

maar dat is niet altijd sneller ...
@Racer_D : shocks hebben heel wat effect op de wagen, maar bij de GT's (en zeker de Ford GT) wordt het grootste deel van de handling bepaald door het differentieel en de aero (rake). Pas als dat in orde is zou je met de shocks moeten beginnen finetunen.
Diff heb ik in orde, zowel drive als coast angle (nog wat met preload gespeeld) en de rake en rear wing zitten ook wel goed, alhoewel ik nog twijfel tussen 4° of 3° rear wing.
De rake heeft Joep eens wat lager gezet (minder downforce maar ook minder drag) maar dan stuurt hij ook helemaal niet goed meer in.
[
Voor 30% gewijzigd door
Fragbeestje op 31-05-2012 11:50
]