JoepW schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:48:
[...]
Hmpffff. Auto perikelen. Ik dacht jottum mooi weer, ik hal digitaal ff snel de carbio uit de schorsing. Moet ik 5 werkdagen w88 op een kentekenbewijs $@#*&@^#$*
Als ik naar het postkantoor was gereden was ie direct rijdbaar geweest
Dan maar wat prutsen in de tuin en mijn 6de scherm monteren in mijn rig.
Ach als dat alles is zal ik er nog een schepje bovenop doen, slecht gereviseerde motor van de racewagen van mijn vader, die ploft op het circuit, rekening 6000 euro.
Slecht gereviseerd blok in mijn racewagen, want een amerikaans blok, terwijl ik van te voren toch echt gevraagd heb om naar donor blok te kijken, scheelt 15 pk, dat is winnen of verliezen in onze cup, kosten van nieuwe revisie 6k. Donorblok komt uit de straat 944 van mijn vader en daar gaat mijn amerikaanse raceblok in.
Zakenauto, airco naar de klote, nieuwe pomp plus beurt 3,5k. (eigen bedrijf, dus kan de baas het niet laten betalen:P) Die staat dus ook nog wel even bij de garage.
Mijn straat Porsche moet ook nog naar de garage, laten we maar hopen dat daar geen gekke dingen aanzitten. Beurt op zich kost al 800 euro, cross my fingers. Zit wel beetje roest onder het voorraam, ben ik allergisch voor, dus dat wordt wel gefixed, hoop niet dat dat ook veel gaat kosten.
Kan altijd nog erger dus, maar goed had ik maar andere hobby moeten nemen, zoals iRacing, oh nee dan zou ik namelijk kompleet de joep kant opgaan of nog verder