iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.833 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:37:
Even over de GoT Iracing meeting:

Ik heb net even de datum planner gecontroleerd. Zaterdag 7 Juli is volgens mij de beste optie. Ik zal vanmiddag de kartbaan bellen om te kijken of we een arangement kunnen regelen voor +/- 12 man.

Mocht het bbq arrangement niet kunnen hebben mensen er trouwens problemen mee om na het karten ergens anders iets te gaan eten. Ken hier wel wat leuke tentjes in de buurt.
Is het dan nog mogelijk om aan te sluiten , misschien is mijn financiele situatie dan wat beter nl.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

Even over de GoT Iracing meeting:

Ik heb net even de datum planner gecontroleerd. Zaterdag 7 Juli is volgens mij de beste optie. Ik zal vanmiddag de kartbaan bellen om te kijken of we een arangement kunnen regelen voor +/- 12 man.

Mocht het bbq arrangement niet kunnen hebben mensen er trouwens problemen mee om na het karten ergens anders iets te gaan eten. Ken hier wel wat leuke tentjes in de buurt.
Misschien dat ik mijn vakantie zo aanpassen dat ik er op 7 Juli toch bij kan zijn. Ik hou je op de hoogte.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

enchion schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:38:
[...]

Is het dan nog mogelijk om aan te sluiten , misschien is mijn financiele situatie dan wat beter nl.
No problemo, je kan ook gewoon langs komen zonder te karten doet Joep ook. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:46:
[...]

No problemo, je kan ook gewoon langs komen zonder te karten doet Joep ook. :)
Ik ga eerder karten maar niet langskomen dan langskomen en niet karten , eten heb ik thuis ook nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Woei! Karten en BBQ zie ik wel zitten.

Heb net schema doorgekregen ivm werkzaken en ik zal er dan ook wel bij zijn.

Misschien kan ik HekkeH ook overhalen, dan zijn dat er al 2 meer. Komen we toch al iets dichter richting BBQ arrangement :+

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Anders kunnen we altijd nog hier eten en apart karten met koffie tafel. :) Want 10 personen halen we wel. Voordeel van apart eten is dat mensen die vroeg weg moeten (of zelf zat eten hebben ;) ), eten zouden kunnen skippen.

http://www.dzjengiskhan.nl/nl/

[ Voor 59% gewijzigd door DutchDevil79 op 23-05-2012 09:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Dat ziet er ook goed uit! Krijg er al honger van :9~

(alhoewel ik een goeie ouderwetse BBQ wel prefereer)

@HekkeH : Welkom makker 8)

Toch al een vrij behoorlijke 1:00.003 op Lime Rock Park met de MX-5 Cup na een paar dagen iRacing... dat komt wel goed ;)
Maar deze week is het Okayama dus je kan opnieuw beginnen >:)

Wel oppassen voor de verslavingsfactor :+

HekkeH, interesse om op 7 juli dus mee te gaan karten en eten met deze bende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga het karten/BBQ moeten skippen aangezien het braderij is dat weekend, en ik andere verplichtingen ga hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 21:45
Zaterdag 7 Juli is volgens mij de beste optie.
Wat mij betreft prima! Ik heb het in de agenda gegooid (en ook meteen in de agenda van Piekartz en Jurjens) dus dat gaat helemaal goedkomen!

Ik hoor het wel wat de dagplanning word!

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Ik bedacht me net wat, ik moet vanavond even overleggen wat ik doe dus ik laat morgen even weten of ik definitief meega of niet.

Ik heb de laatste tijd al veel uitjes alleen gehad zonder mijn wederhelft. Ivm geld kon ik niet met haar wat leuks doen als zei dat wou. Nu ik weer wat geld heb is het wel lullig wellicht om dan meteen weer voor mezelf iets leuks te doen. Ze weet nog van niks dus ik zal het even overleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Neem je haar mee hey. Heb je een suporter. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:51:
Neem je haar mee hey. Heb je een suporter. >:)
Of je laat haar ook karten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ze vind karten wel leuk. Maar laatste keer dat we dat deden tikte ik haar van de baan per ongeluk :')
We zullen zien ik zal even overleggen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hehe, moet je mee uitkijken, voor je het week slaap je een week op de bank :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:20
Fragbeestje schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:19:
Maar deze week is het Okayama dus je kan opnieuw beginnen >:)
Ik vind die banen zo verschillend. Op Lime Rock rij ik constant 59:xx, wat toch vrij behoorlijk is en waarmee je meestal wel een top-5 scoort. Op Okayama zit ik altijd in de 1:02:xx achteraan te harken. Vooral in de dubbele 180 graden links/rechts na de back-straight verlies ik enorm veel tijd t.o.v. de tegenstanders. Kan er niet fatsoenlijk doorheen komen :( .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Alex: Wat je zou kunnen doen is eens naar replays kijken (ff in het iracing forum zoeken, daar staan er vast wel), en ispeed lap analyzer gebruiken om te kijken wat je anders doet dan andere mensen.
Mij helpt dat altijd enorm.

@iedereen die van de V8SC houdt, dit zegt Scott T McLaughlin over de ontwikkeling en de reality van de NTM op de V8SC: http://members.iracing.co.../275/1963844.page#4478000

[ Voor 29% gewijzigd door derx666 op 23-05-2012 18:43 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Had niks te doen dus denk zet ff een sessie op met de Ford V8 op Zandvoort. Wie zin heeft kan mee doen. Kijk bij hosted sessies naar de room; V8 fun!.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
alexbl69 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:59:
[...]

Ik vind die banen zo verschillend. Op Lime Rock rij ik constant 59:xx, wat toch vrij behoorlijk is en waarmee je meestal wel een top-5 scoort. Op Okayama zit ik altijd in de 1:02:xx achteraan te harken. Vooral in de dubbele 180 graden links/rechts na de back-straight verlies ik enorm veel tijd t.o.v. de tegenstanders. Kan er niet fatsoenlijk doorheen komen :( .
1ste bocht zal je waarschijnlijk iets eerder moeten remmen .

2de bocht is een echt rolbocht.
Doe de tweede eens in de practice door te remmen snelheid over te houden en dan zonder gas te geven de bocht uit te rollen en dat met zoveel snelheid als mogelijk doen, dan ga je volgens mij vrij snel de goede lijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
@derx666 & enchion;

Bedankt voor jullie tips. Zal ze zeker proberen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:25:
Had niks te doen dus denk zet ff een sessie op met de Ford V8 op Zandvoort. Wie zin heeft kan mee doen. Kijk bij hosted sessies naar de room; V8 fun!.
Net thuis. Dussuh, dat wordt niks ;(

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb even met de Radical zitten rijden maar ik kom nog niet helemaal lekker rond. Twee setups op het forum gevonden, een van Paul die gewoon heel erg raar voelt (relatief weinig caster ligt het aan volgens mij, met meer caster gaat het al beter) en een van Maurice Dietzel die midden in de bocht erg onderstuurd is maar bij de exit (zodra ik op het gas ga) juist ineens omspringt naar overstuur waardoor ik meestal spin. Had toevallig laatst een setup guide gedownload voor de star mazda (http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1841938.page) en in de hoop dat dezelfde dingen ongeveer voor de radical gelden ben ik iets gaan prutsen maar het lukt nog niet echt :p In de guide lees ik:

Mid-corner understeer verhelpen met:
- stiffer rear spring / softer front spring
- firmer rear ARB / softer front ARB

Corner exit oversteer verhelpen met:
- increase front rebound / decrease rear bumps
- decrease rear toe-in (less negative toe)

Maar het lijkt alleen maar erger geworden... Ik bak er echt niks van :+ Die laatste (less negative toe) heb ik overigens niks mee gedaan want de toe-in staat op +3... ik snap dit nooit, decrease rear toe is toch juist het omgekeerde van less negative toe... en wat doe ik dan alsie niet negatief is? Moet het dan ineens wel minder (naar +2, +1) of juist weer meer positive toe? Confused... :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Yes, that did the trick _/-\o_ . Probleem ligt niet waar ik dacht, maar in bocht 2 en 3. Neem deze veel te krap waardoor m'n exit speed voor de back straight veel te laag ligt. Tot de apex van bocht 3 ben ik net zo snel als de rapste in de race, dan verlies ik 1,2sec door de te lage snelheid. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:27:
Ik heb even met de Radical zitten rijden maar ik kom nog niet helemaal lekker rond.

Mid-corner understeer verhelpen met:
- stiffer rear spring / softer front spring
- firmer rear ARB / softer front ARB

Corner exit oversteer verhelpen met:
- increase front rebound / decrease rear bumps
- decrease rear toe-in (less negative toe)

Maar het lijkt alleen maar erger geworden... Ik bak er echt niks van :+ Die laatste (less negative toe) heb ik overigens niks mee gedaan want de toe-in staat op +3... ik snap dit nooit, decrease rear toe is toch juist het omgekeerde van less negative toe... en wat doe ik dan alsie niet negatief is? Moet het dan ineens wel minder (naar +2, +1) of juist weer meer positive toe? Confused... :p
Toe in en caster moet je zo laag mogelijk houden , zijn meer dingen die je als allerlaatste doet , je kan die twee een beetje zien als een wave filter. (halen dus informatie weg)(voor altijd -1,-0 of +0 , achter altijd +1,+2,+3 (3 is al erg hoog))
Hou voor bij het maken van de set ongeveer (-1 voor en +1of +2 achter)

Een viertal dingen.
1e Met de Radical achterrijhoogte tenminste 25 mm hoger dan voor .(voorkant niet te laag dan gaat hij stuiteren)
2e auto recht zetten (HEEL belangrijk) bij gelijke bandenspanning in de pit.(dus links en rechts even hoog)
En proberen hierbij de crossweight zo dicht mogelijk bij de 50% te houden
3e dan tenminste 5-8 rondjes gaan rijden en vervolgens naar de hotpressure van de banden kijken ,die bijstellen om bij hotpressure gelijke spanning links en rechts te hebben.
4e hotpressure voor maar een klein beetje hoger dan achter (-1,0,1,2 of mischien 3 clicks)

Daarna met de rest van de auto gaan spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 23-05-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gister nog lopen spelen met de V8. Was zeer vermakelijk, het blijft wel een aparte auto. Ene moment klaag je over onderstuur om moment later weer een enorme bak overstuur kado te krijgen. :)
Had eens setup van het forum gehaald welke daar positief werd ontvangen. Echter Sebas dacht daaar anders over en heeft hem ook nog ff wat aangepast waardoor die een stuk lekkerder aan voelde. Kon toen ineens een aantal ronde achter elkaar rijden zonder in de grindbak te belanden. >:)
NTM voelt op deze wagen trouwens goed aan. Hij lijkt ook minder last te hebben dat je na 2 rondjes hem niet meer door een bocht krijgt (Cadillac anyone??)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Volgens mij is de NTM voor die auto ook fatsoenlijk ontwikkelt, en niet maar op de auto gepleurt, en daarna gepatcht op aanwijzingen van de forumrijders die het hardste schreeuwen.
Als Scott T McLaughlin al zegt dat hij en Shane vinden dat die auto hetzelfde rijdt als in real life (nja, ik neem dat met een kleine korrel zout, maar als hij er al op lijkt vind ik het knap) dan is hij iig beter ontwikkelt dan de rest van de road cars.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

De Ford GT, HPD en Cadillac zijn alle ontwikkeld met NTM dus verwacht dat ze daar ook wel wat aan onderzocht hebben. Aangezien die allen van scratch af gebouwd zijn met input van raceteams die de auto gebruiken. En die hebben alle kinder ziektes gehad met NTM en hebben nog steeds wat vreemde dingen met NTM. De V8 is ook niet perfect maar voelt iig al wel goed aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

As maandag krijgt de mustang ook NTM maar weet nou niet of ik daar echt blij mee moet wezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Als die zoals de V8 is zou ik me geen zorgen maken. Die V8 is ook nog steeds driftbaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driftbaar maar ik voel hem minder lekker .... de laatste keer dat ik hem reed was op spa en toen had ik wel wat meer controle vond ik en voelde ik wel beter (FFB) wat de auto deed, dit heb ik nu wel minder .. maar rijdbaar is ie alleszins gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Daar merk ik juist niet veel verschil. Voel hem nog steeds goed aan. Daarvoor kan ik hem ook nog goed opvangen. Zeker met Sebastiaan zijn setup.
Maar als je de setups van forum gebruikt kan het zijn dat je caster enorm hoog staat. Sebas gaf aan dat dat heel veel gevoel weg haalt.

[ Voor 32% gewijzigd door DutchDevil79 op 24-05-2012 11:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ben eens even snel de HPD aan het testen op Spa, man man man wat is die fixed setup slecht zeg. Kom er nog geen rondje mee rond. Ik moet echt stapvoets door de bochten anders ben ik hem kwijt, en de bus stop heb ik nog geen een keer overleefd. :/

Medium downforce is geen optie, 2 seconden langzamer. Low downforce voelt totaaaaal niet goed voor mij. Lijkt alsof ik in slowmotion rij. Uitkomen langzame bocht is zowat onmogelijk zonder half te spinnen. Ik hoop dat ik nog een betere setup kan vinden anders ga ik niet eens meedoen met die race, ik kom toch niet verder dan 2 rondjes...

[ Voor 41% gewijzigd door NickThissen op 24-05-2012 12:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
De toe-in voor kan je gebruiken om een betere turn-in te krijgen in de bochten.
En de toe-in achter kan je gebruiken om wielspin op te vangen bij op het gas gaan.

Maar voor een betere turn-in en het opvangen van wielspin kan je ook weer je diff voor gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
In hoeverre is toe-in nadelig voor de bandenslijtage en topsnelheid?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZeeZeiler schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:15:
In hoeverre is toe-in nadelig voor de bandenslijtage en topsnelheid?
Als je door middel van toe-in sneller door een bocht kan zal je topsnelheid hoger liggen of je bereikt deze eerder.
En wat betreft de bandenslijtage maakt het weinig uit, hooguit wordt de band iets warmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:49:
Daar merk ik juist niet veel verschil. Voel hem nog steeds goed aan. Daarvoor kan ik hem ook nog goed opvangen. Zeker met Sebastiaan zijn setup.
Maar als je de setups van forum gebruikt kan het zijn dat je caster enorm hoog staat. Sebas gaf aan dat dat heel veel gevoel weg haalt.
die ga ik dan zeker eens checken ... want dat gevoel was ik nu net kwijt ... op spa kon ik zalig de bochten door met het OTM en op philips island met NTM lukt dat gewoon voor geen meter ... zelfs de snellere bochten ben ik te traag met opvangen ...merk in de FFB dat dit net een fractie later te voelen is en dan hupakee weg is ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Dutch3men schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:33:
[...]

Als je door middel van toe-in sneller door een bocht kan zal je topsnelheid hoger liggen of je bereikt deze eerder.
En wat betreft de bandenslijtage maakt het weinig uit, hooguit wordt de band iets warmer.
Dank je. Ik begrijp dat een betere exit voor een hogere topsnelheid zorgt. De vraag werd gesteld omdat in GPL, een voorloper van iRacing, een hogere toe-in geen invloed had op slijtage en/of snelheid. Dat leidde dus tot extreme toe-in settings. Wat ik me dus afvraag, waar is de sweet spot. Zeker op ovals is dat belangrijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
iRacing is wel een stuk pittiger dan ik dacht als iRacing n00b. Ik ben vooral GT5 gewend en dat spel is veel vergevingsgezinder als je een foutje maakt. In iRacing wordt je genadeloos afgestraft als je ook maar een wiel op het gras hebt of niet op tijd tegenstuurt. Dat geeft natuurlijk wel een goede motivatie om toch netjes te rijden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AquaSheep schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:46:
iRacing is wel een stuk pittiger dan ik dacht als iRacing n00b. Ik ben vooral GT5 gewend en dat spel is veel vergevingsgezinder als je een foutje maakt. In iRacing wordt je genadeloos afgestraft als je ook maar een wiel op het gras hebt of niet op tijd tegenstuurt. Dat geeft natuurlijk wel een goede motivatie om toch netjes te rijden :).
Ik ken het gevoel moest ook erg wennen maar nu gaat het stukken beter gewoon wat meer relaxen niet hard pushen heeft bij mij enorm geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
AquaSheep schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:46:
Ruim een jaar geleden was mijn enige ervaring ook of arcade of GT5. Het is even wennen en vooral rustig rijden en vanuit wagenbeheersing sneller gaan rijden is de oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZeeZeiler schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:15:
[...]

Dank je. Ik begrijp dat een betere exit voor een hogere topsnelheid zorgt. De vraag werd gesteld omdat in GPL, een voorloper van iRacing, een hogere toe-in geen invloed had op slijtage en/of snelheid. Dat leidde dus tot extreme toe-in settings. Wat ik me dus afvraag, waar is de sweet spot. Zeker op ovals is dat belangrijk.
Op ovals gebruik ik maar weinig toe-in en het boeit daar ook niet zoveel, op ovals gebruik je andere settings. De toe-in verander ik alleen maar op de road op de ovals kom ik er niet aan. Bij de oval ga ik eerder kijken naar de swaybar, spring perch, spring, camber, dampers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga ff rondje rijden met de radical op zvoort....
Zit ook op ts.

[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 24-05-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kom ook even mee doen zo Joep...

Eerst even een vraagje over de schedules van bijvoorbeeld de Street Stock en de Mazda Cup series.... Die series hebben maar 4 weken in een seizoen zie ik. Is een rookie seizoen dus maar 4 weken? Kan me wel zoiets herinneren dat rookies 3 keer per seizoen kunnen promoveren naar D.
Maar waarom heeft de Cadillac cup bijvoorbeeld dat dan niet? Die heeft ook maar 4 tracks die 3 keer rouleren, maar (op de Series site tenminste) staan die wel alle 12 in de lijst, bij Street sTock en Mazda Cup staan er maar 4... Mis ik iets? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:27:
Kom ook even mee doen zo Joep...

Eerst even een vraagje over de schedules van bijvoorbeeld de Street Stock en de Mazda Cup series.... Die series hebben maar 4 weken in een seizoen zie ik. Is een rookie seizoen dus maar 4 weken? Kan me wel zoiets herinneren dat rookies 3 keer per seizoen kunnen promoveren naar D.
Maar waarom heeft de Cadillac cup bijvoorbeeld dat dan niet? Die heeft ook maar 4 tracks die 3 keer rouleren, maar (op de Series site tenminste) staan die wel alle 12 in de lijst, bij Street sTock en Mazda Cup staan er maar 4... Mis ik iets? :p
Rookies promoveren idd elke 4 weken :) Volgens mij gebruiken die schedules ook allemaal alleen maar rookie content. De Cadillac cup gebruikt volgens mij ook niet-standaard content, wellicht dat daarom een 3*4 wekelijks seizoen gekozen is, ipv 3x een 4-wekelijks seizoen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:11

Arfman

Drome!

Uiteindelijk 5e geworden in de practice op Zandvoort met een 1:33.802. Beste tijd is een 1:33.3xx (sessie daarvoor gereden), optimal 1.32.872. Nog even werk aan de winkel dus om dichterbij de optimal te zitten, maar heerlijk, echt heerlijk om eindelijk echt aanvallend te kunnen rijden zonder dat elke kleine slide eindigt in de vangrail. vSync off ftw :+

Zal de setup die ik gebruik (van David Scott2) zo even uploaden naar de setupsite.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Netjes hoor.... Ik perste er een keer per ongeluk een 33.4 uit maar geen idee hoe ik dat deed. Verder alles in de 34 geloof ik... Vind deze auto sinds 2 seizoenen terug ofzo altijd enorm lastig op Zandvoort. Ooit hebben we daar een keer een GoT race mee gedaan, toen ging het prima, en seizoen daarna (dat was 2 weken later ofzo) kwam ik niet meer rond en nu nog steeds niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:11

Arfman

Drome!

Pijnpunten bij mij zijn T3 (Hugenholtz, de lastige linkerknik die je in de 2 neemt), daar moet je echt langer dan je denkt "binnen" blijven, kun je veel eerder op het gas. En T9 (Vodafonebocht), altijd lastig om daar de juiste lijn/grip te vinden, als ik echt aan het stampen ben ga ik daar meestal mis.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bij mij zijn het de chicane, de chicane, en nog eens de chicane :p Niet eens heel erg overdreven, af en toe gaat het wel 3 keer mis per rondje daar :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Hmm, normaal laat ik hier niet de auto's van klanten zien, maar deze is wel aardig gelukt al zeg ik het zelf:

Afbeeldingslocatie: http://www.raceskins.com/wp-content/uploads/2012/05/Showroom-TP4.jpg

Linkie: http://www.raceskins.com/...io=intel-extreme-corvette

[ Voor 16% gewijzigd door gtrNL op 25-05-2012 01:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nice, zal vast een tevreden klant opleveren. :)

Radical was gister wel leuk. Had hem met NTM nog niet gereden dus was voor mij een lange tijd geleden. Kon goed mee komen na paar rondjes. Uit eindelijk een 1.34.0 gereden maar een 1.33 moet zeker wel lukken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
gtrNL schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:06:
Hmm, normaal laat ik hier niet de auto's van klanten zien, maar deze is wel aardig gelukt al zeg ik het zelf:

Linkie: http://www.raceskins.com/...io=intel-extreme-corvette
Leuke skin!

Voor de race van zondag ( 2.4h de Francorchamps ) heb ik nog maar een 20-tal minuutjes kunnen oefenen en werken aan een setup... resultaat is dat ik dus nog nergens sta :X

Deze avond zou ik wat tijd moeten hebben om eraan te werken. Zal eerst m'n setup sheet maar eens wat bijwerken nu overdag zodat ik het deze avond wat gemakkelijker heb. Wil toch wel al een redelijke setup bekomen voor nu zondag, dan heb ik nog een week (hoop ik) om te finetunen voor de ELMS @ Spa 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:09:
[...]

Leuke skin!

Voor de race van zondag ( 2.4h de Francorchamps ) heb ik nog maar een 20-tal minuutjes kunnen oefenen en werken aan een setup... resultaat is dat ik dus nog nergens sta :X

Deze avond zou ik wat tijd moeten hebben om eraan te werken. Zal eerst m'n setup sheet maar eens wat bijwerken nu overdag zodat ik het deze avond wat gemakkelijker heb. Wil toch wel al een redelijke setup bekomen voor nu zondag, dan heb ik nog een week (hoop ik) om te finetunen voor de ELMS @ Spa 8)
Ik wil wel even helpen ;)
Heb je een start setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

CSW staat weer paar weken later. Het gaat nu over mid-juni, samen met de nieuwe website / webshop

Thomas op zijn blog:
The CSP V2s are already on the way but the CSW and both rims have not been shipped yet as we wanted to ship base and rims together but cannot manufacture them at the same time.

The pre-orders did not start as we really want it to happen on the new website in order to avoid problems with the data if we have to transfer it to the new shop system. There is a delay on the new shop so it can take until mid June.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Laatst online: 09-06 13:03
Hoogie2004 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:47:
CSW staat weer paar weken later. Het gaat nu over mid-juni, samen met de nieuwe website / webshop

Thomas op zijn blog:

[...]
Meer tijd om te sparen :p

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Is een Bodnar kabel ook in de benelux verkrijgbaar?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Het nieuwe topic voor ronde 2 van de ELMS is ook online:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1967392.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeeZeiler schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:47:
Is een Bodnar kabel ook in de benelux verkrijgbaar?
It is shipped worldwide from the UK with Royal Mail Airmail. Typical delivery time is one-two weeks to the US and Europe but may take longer for other locations. It may take up to 25 working days to get delivered so please be patient.

http://www.leobodnar.com/products/DFPG25conn/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
JoepW schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:10:
[...]

Ik wil wel even helpen ;)
Heb je een start setup?
Bedankt Joep!
Zit op het werk, start setup heb ik dus niet bij de hand.

Net bericht gekregen van de garage voor m'n S2000, rechter remklauw vooraan is volledig om zeep. Wordt dus een nieuwe. :(
leg de telefoon neer, direct weer telefoon, hebben m'n ouders ook een kapotte servopomp met hun bmw en hebben m'n wagen nodig... Almaar goed dat ik er 2 heb, zodat ik er nu zelf geen enkele van kan gebruiken 8)7 hoop dat m'n mercedes het zo dadelijk nog doet anders gaan we van 3 naar 0 wagens op 1 dag tijd :|

Dus nu het goeie nieuws: aangezien ik geen auto heb deze avond kan ik niet naar m'n huis om eraan te werken en heb ik dus massa's meer tijd om op Spa rond te sjeezen en aan de setup te knoeien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Ah, kijk. Ik was in de veronderstelling dat het bedrijf in Amerika is gevestigd, en mijn ervaring is dat de levertijd dan behoorlijk kan oplopen. De UK is veel minder een probleem. Dank!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 14:58
Woepie... Class C is in de pocket!

In de Mazda-cup kom ik nu quasi altijd uit in de 2e split. Echter, iedereen is echt een paar seconden sneller per ronde. Ik laat dus aan de start iedereen voorbij en begin dan aan mijn time-trial en eindig dan rond de 5e plaats door alle uitvallers/crashers. Echt duels heb ik dus niet meer omdat iedereen veel sneller is. Maar omdat ik dan toch nog 5e word in een redelijk sterk veld gaat mijn iRating toch nog verder omhoog.

Goed voorbeeld was mijn laatste race op Lime Rock. Mijn avg: 1.03.3, alle anderen: 1.02. Mijn snelste: 1.01.6, alle anderen: 1.00.8...

Typische Lap-graph: http://members.iracing.co...nid=5664340&carclassid=-1... Ik start als 10e en wordt 6e zonder één duel te hebben.

Hoe geraak ik uit die spiraal? (buiten sneller rijden?) Ik moet zeggen dat ik liever één of twee splits lager zou rijden en duels hebben dan in de hoge splits gewoon te wachten tot de brokkenpiloten zijn uitgevallen.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:34:
[...]

Bedankt Joep!
Zit op het werk, start setup heb ik dus niet bij de hand.

Net bericht gekregen van de garage voor m'n S2000, rechter remklauw vooraan is volledig om zeep. Wordt dus een nieuwe. :(
leg de telefoon neer, direct weer telefoon, hebben m'n ouders ook een kapotte servopomp met hun bmw en hebben m'n wagen nodig... Almaar goed dat ik er 2 heb, zodat ik er nu zelf geen enkele van kan gebruiken 8)7 hoop dat m'n mercedes het zo dadelijk nog doet anders gaan we van 3 naar 0 wagens op 1 dag tijd :|

Dus nu het goeie nieuws: aangezien ik geen auto heb deze avond kan ik niet naar m'n huis om eraan te werken en heb ik dus massa's meer tijd om op Spa rond te sjeezen en aan de setup te knoeien :+
Hmpffff. Auto perikelen. Ik dacht jottum mooi weer, ik hal digitaal ff snel de carbio uit de schorsing. Moet ik 5 werkdagen w88 op een kentekenbewijs $@#*&@^#$*
Als ik naar het postkantoor was gereden was ie direct rijdbaar geweest ;(

Dan maar wat prutsen in de tuin en mijn 6de scherm monteren in mijn rig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

crowke schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:46:
. Ik laat dus aan de start iedereen voorbij

Hoe geraak ik uit die spiraal? (buiten sneller rijden?) Ik moet zeggen dat ik liever één of twee splits lager zou rijden en duels hebben dan in de hoge splits gewoon te wachten tot de brokkenpiloten zijn uitgevallen.
Even wat geknipt. Daar staat je probleem. Als je wilt knokken, ga dan niet iedereen voorbijlaten bij de start. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 14:58
Hoogie2004 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:49:
[...]

Even wat geknipt. Daar staat je probleem. Als je wilt knokken, ga dan niet iedereen voorbijlaten bij de start. :+
Als de rest één seconde sneller is gaan ze me zowiezo wel voorbij op de SF-strook of het "rechte" stuk voor de heuvel. Ik kan dat enkel een beetje uitstellen door lastig te gaan rijden. En dat is dan nog onder de premisse dat ik door te qualificeren niet achteraan start :-)

Ik heb het gevoel dat mijn iRating niet overeenkomt met mijn intrinsieke snelheid (of het absolute gebrek daar aan).

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als je in andere auto's rijdt, zal je vaker achteraan rijden waardoor je weer in iRating zakt. Zo kom je dan weer in de lagere splits terecht. Dan wordt je probleem vanzelf opgelost.
Gewoon lekker blijven rijden, uiteindelijk kom je wel weer in de lagere splits terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

crowke schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:59:
[...]

Als de rest één seconde sneller is gaan ze me zowiezo wel voorbij op de SF-strook of het "rechte" stuk voor de heuvel. Ik kan dat enkel een beetje uitstellen door lastig te gaan rijden. En dat is dan nog onder de premisse dat ik door te qualificeren niet achteraan start :-)

Ik heb het gevoel dat mijn iRating niet overeenkomt met mijn intrinsieke snelheid (of het absolute gebrek daar aan).
Dan rijd je misschien te voorzichtig. Het levert echter wel goede klasseringen op.

Als je meer gaat pushen, ga je er zelf ook wel eens af (heb ik de laatste races zelf ook), en daalt je iRating vanzelf weer, maar heb je wel meer kans om in gevechten te raken. Tevens is een seconde best veel, daar moet nog wel wat te halen zijn. Ik zit zelf overigens meestal 1,5 a 2 seconden van de absolute top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Hmpffff. Auto perikelen. Ik dacht jottum mooi weer, ik hal digitaal ff snel de carbio uit de schorsing. Moet ik 5 werkdagen w88 op een kentekenbewijs $@#*&@^#$*

Owh ja mijn auto moet in Juni weer voor zen grote beurt en APK. Dus hou men vingers ff gekruist. Hopelijk niet al teveel loos. :)

Kan zijn dat ik vanavond nog ff langs kom op Spa maar wil ook nog rijden in de Lotus dus word ff kijken. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Even voor de meeting, ik neem mijn vriendin ook mee. doet ook mee karten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zal waarschijnlijk wel een motivatie voor iedereen zijn, want niemand wilt verliezen van een meisje/vrouw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Haha ik denk dat ze wel het lichtste is maar ze heeft niet zo'n erge interesse in racen enzo. Dus we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik zal wel de zwaarste zijn, maar dat compenseer ik wel met aan betere wegligging, en mijn mad skillzzz :) hihi (NOT)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zal wel de lichtste zijn, dik worden heb ik nog nooit van gehoord :p Betekend wel dat ik geen smoesjes heb hehe ;) Even denken.... Oh ja ik heb nog nooit buiten gekart, dat is altijd een goeie.
Ik ben eerder bang dat ik van de baan ga vliegen. Dat deed ik in de indoor baan al te vaak (ben echt al paar keer hard tegen de muur geklapt, een keer kreeg ik zelfs een zwarte vlag hahaha) en daar kun je nog niet eens goed snelheid maken :p

[ Voor 38% gewijzigd door NickThissen op 25-05-2012 15:38 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
mijn vriendin is nogal klein heur :p hoe klein moet jij dan wel niet zijn om lichter te zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

JoepW schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Ach als dat alles is zal ik er nog een schepje bovenop doen, slecht gereviseerde motor van de racewagen van mijn vader, die ploft op het circuit, rekening 6000 euro.

Slecht gereviseerd blok in mijn racewagen, want een amerikaans blok, terwijl ik van te voren toch echt gevraagd heb om naar donor blok te kijken, scheelt 15 pk, dat is winnen of verliezen in onze cup, kosten van nieuwe revisie 6k. Donorblok komt uit de straat 944 van mijn vader en daar gaat mijn amerikaanse raceblok in.

Zakenauto, airco naar de klote, nieuwe pomp plus beurt 3,5k. (eigen bedrijf, dus kan de baas het niet laten betalen:P) Die staat dus ook nog wel even bij de garage.
Mijn straat Porsche moet ook nog naar de garage, laten we maar hopen dat daar geen gekke dingen aanzitten. Beurt op zich kost al 800 euro, cross my fingers. Zit wel beetje roest onder het voorraam, ben ik allergisch voor, dus dat wordt wel gefixed, hoop niet dat dat ook veel gaat kosten.

Kan altijd nog erger dus, maar goed had ik maar andere hobby moeten nemen, zoals iRacing, oh nee dan zou ik namelijk kompleet de joep kant opgaan of nog verder :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ga motor rijden :P

onee dat kan je ook wel zo duur maken als je zelf wilt.
maar.. goedkoper dan een porsche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:37:
Ik zal wel de lichtste zijn, dik worden heb ik nog nooit van gehoord :p Betekend wel dat ik geen smoesjes heb hehe ;) Even denken.... Oh ja ik heb nog nooit buiten gekart, dat is altijd een goeie.
Ik ben eerder bang dat ik van de baan ga vliegen. Dat deed ik in de indoor baan al te vaak (ben echt al paar keer hard tegen de muur geklapt, een keer kreeg ik zelfs een zwarte vlag hahaha) en daar kun je nog niet eens goed snelheid maken :p
Pas wel op dat als je nu echt goed van de baan schiet je op een ander stuk circuit terecht kan komen. ;) En we hebben nu geen spotter.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik gebruik wel gewoon een tow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Wie rijdt er nog de Dallara met het NTM op road courses?

Net een paar rondjes gedaan op Suzuka met de Dallara.. maar god, what did they do? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De Dallara is niet leuk met de huidige NTM versie ;(

Koen waar en hoe laat treffen we elkaar. Ik wil rond 9-9:30 uur weer ff socio doen.

[ Voor 48% gewijzigd door JoepW op 25-05-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De Indycar is ook onderstuurd, zeker vergeleken met de F1. De real life coureurs zeggen zelf dat het een onderstuurde auto is. (De nieuwe DW12 is zelfs iets meer onderstuurd!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Onderstuur is voor mij het probleem niet. Het rijdt vooral erg artificieel nu. Je voelt in je FFB niets qua grip in de voorbanden, maar zodra je het stuur in een bocht langzaam 'straigthened' blijkt dat je bijna heel de bocht op de maximum slip angle van de band gereden hebt. Bij het uitacceleren en rechtzetten van je stuur krijg je dan bijna een tank-slapper.

Het rijdt nu onvoorspelbaar en onrealistisch met weinig gevoel in de banden. V8 ntm is iets beter.. maar ook hier, weinig FFB gevoel voor mij.

iRacing's bandenmodel... tjah. Ik kom laatste tijd beetje negatief over en dat is jammer, want ik wil graag enthousiast zijn en ik ben ook één van de weinigen die er zo'n last van heeft geloof ik. Ik hoor er weinig andere mensen over praten op dit en andere fora. Dus ik zal rustig m'n grot terug in kruipen :)

Om hier nog even aan toe te voegen dat ik de SM nog wel enigszins kan waarderen met het ntm :9

[ Voor 5% gewijzigd door Requiem19 op 25-05-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik denk dat we nog een paar updates geduld moeten hebben voordat het bandenmodel goed voelt op alle auto's.
En dan gaan ze misschien slijtage uitrollen en dan begint het feest weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Had ik toch nog even wat te doen :(

Heb net sessie gehost GoT Spa Testing maar hij staat nu op waiting to Launch

Joep, als je zin hebt om nog te helpen Ford GT aub.

Heb er een multiclass van gemaakt voor Benelux only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kom zo even een klein uurtje langs..... Tot zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Indy Fixed op Indy :)

Misschien kom ik daarna nog langs op Spa

[ Voor 51% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-05-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dan kom ik zo ook even.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Fragbeestje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:11:
Had ik toch nog even wat te doen :(

Heb net sessie gehost GoT Spa Testing maar hij staat nu op waiting to Launch

Joep, als je zin hebt om nog te helpen Ford GT aub.

Heb er een multiclass van gemaakt voor Benelux only
Er wordt niet getest met de hpd?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
fynrd1 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:13:
[...]

Er wordt niet getest met de hpd?
Jawel hoor. Je moet echter in een hosted sessie ook de andere auto's hebben om mee te kunnen doen.

Volgende week rijdt de proto & gt series trouwens ook op spa, dan kun je wel mee doen (in officiele series hoef je niet alle auto's te hebben vreemd genoeg).

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 25-05-2012 21:18 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

NickThissen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:17:
[...]

Jawel hoor. Je moet echter in een hosted sessie ook de andere auto's hebben om mee te kunnen doen.

Volgende week rijdt de proto & gt series trouwens ook op spa, dan kun je wel mee doen (in officiele series hoef je niet alle auto's te hebben vreemd genoeg).
Oh op die manier.. schade.. Ik zie trouwens net dat er morgen een indy 500 is. wie doen er nog meer mee? Ik heb eigenlijk geen tijd maar het lijkt me zo vet

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Indy was leuk, totdat Tiago me eraf rijd (en zichzelf ook...)

Hij heeft P1 en kies compleet de binnenkant, tegen de lijn. Ik sluit hem op met halve wagen breedte ertussen zodat hij die bocht niet lekker inkan, en ik hem ik kan halen met 2 laps to go. Komt die gek gewoon naar buiten zeilen alsof ik er niet ben :(

http://members.iracing.co...onid=5691995&custid=61620

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-05-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

fynrd1 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:20:
[...]

Oh op die manier.. schade.. Ik zie trouwens net dat er morgen een indy 500 is. wie doen er nog meer mee? Ik heb eigenlijk geen tijd maar het lijkt me zo vet
Ik heb er niet voor geoefend en heb geen set. Dus dan ga ik dat niet doen. Om de Indy 500 te doen, moet je oefenen want je krijgt maar een kans en niet zoals in de officiële series, rijd je over 2 uur nog een race.

Vorig jaar had ik weken geoefend en reed ik hem inc-loos uit.
Je moet echt met een andere mindset aan mee doen en niet van, "Oh lijkt me wel leuk, ik heb alleen nog niet geoefend."
Als je zo de race in gaat, lig je in T4 van ronde 1 eruit omdat je de auto onderschat. (Dat heb ik namelijk zelf ook gehad in de gewone serie)

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 25-05-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Ben net klaar met het kijken van een special over de 24Hr van Le Mans.Erg gaaf.

Leuk voor mensen die jou serie rijden Niel :)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

seninha schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:53:
Ben net klaar met het kijken van een special over de 24Hr van Le Mans.Erg gaaf.

Leuk voor mensen die jou serie rijden Niel :)

[video]
Deel 2 is ook uit! Is te vinden op AudiTV voor de mensen die geen US iTunes account hebben.
Het tweede deel is ook heel gaaf om te zien.

edit: http://tv.audi.com/#/05 hier onder sports center

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 25-05-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Niellie41 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:44:
[...]

Ik heb er niet voor geoefend en heb geen set. Dus dan ga ik dat niet doen. Om de Indy 500 te doen, moet je oefenen want je krijgt maar een kans en niet zoals in de officiële series, rijd je over 2 uur nog een race.

Vorig jaar had ik weken geoefend en reed ik hem inc-loos uit.
Je moet echt met een andere mindset aan mee doen en niet van, "Oh lijkt me wel leuk, ik heb alleen nog niet geoefend."
Als je zo de race in gaat, lig je in T4 van ronde 1 eruit omdat je de auto onderschat. (Dat heb ik namelijk zelf ook gehad in de gewone serie)
Ik heb de Indy 500 vorig jaar gereden in de top split die tevens uitgezonden werd. Strategie was achteraan rond hangen en wachten tot het einde. Met nog 20 te gaan reed ik al in de top 10 of zo en uit eindelijk 8e geworden :)

Maar even voor de lol meerijden met de Indy 500 is echt een no-go.

Dit is een filmpje van mijn split van vorige jaar:

[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 25-05-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niel word er nog meer practice gedaan dit weekend / deze week voor ELMS? Morgen naar nederland bulgarije dus kan niet mee oefenen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 01:23:
Niel word er nog meer practice gedaan dit weekend / deze week voor ELMS? Morgen naar nederland bulgarije dus kan niet mee oefenen.
Volgende week is sowieso Spa bij de officiële series. Dus oefenen moet geen probleem zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Mijn broer doet als project leider van PRG de paddock van le mans misschien heb ik vip kaarten nu zien dat ik kan gaan is late notice :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indy 500 gisteren eens getest ... geen set dus rondjes van 41 ... dus zeker een no-go over here. Radical ook getest, maar krijg de sectors niet aan één stuk gereden ... opt is verdomme 1,5 sec sneller als best :(, dus ik vermoed dat ik gewoon in de SM maandag een race meepik, oulton ligt me redelijk al verlies ik te veel in de chicane en het rechte stuk erna ... best is 1.37.9 ... nu of to the tennis courts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 01:23:
Ja denk het wel en waarschijnlijk volgende week zaterdag nog een sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Buhhhhhhhhh ik zet eindelijk een 2:03.6 neer op Spa, sneller dan Bjorn Spindel! Een rondje... rondje daarna zet hij vrolijk een 2:02.1 neer :S WTF!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Minder geklets op TS ;)

Heren,

Het zou leuk zijn als we nog een maal met een flink GoT veld meedoen aan de ESCORS serie met de MX5 op Z'voort National.

Schrijf je in voor de afsluitende race:

http://droopy13.powweb.co.../viewtopic.php?f=22&t=174

[ Voor 84% gewijzigd door JoepW op 26-05-2012 11:31 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.