Ten eerste iedereen hartstikke bedankt voor de geweldige reacties
De paar dagen er voor en de zondag zelf was ik best nerveus. 'Heb ik wel alles goed geregeld? Is alles klaar?'
Volgens mij wel en ben naar de race gegaan. In de kwalificatie ging ook alles goed, iedereen hield zich netjes aan de regels. Alleen een paar kleine dingetjes die fout gingen (zoals chat tijden kwalificatie), maar al met al ging het super goed.
De race mocht ik vanaf P4 starten met Fabian naast me.
Rustig aan gedaan en Fabian reed voor me, maar opeens schoot die rechtdoor bij de T7 (hairpin).
Daarna steeds op P3 gereden en opeens viel Sandfeld weg en lag ik tweede.
Met nog 8 minuten te gaan keek ik naar mijn benzine meter en zag dat ik eigenlijk net te kort zou komen. Toen begon ik hem wel te knijpen. 5 minuten voor het einde kwam ik met nog 2.9 ronde in de tank over de finish, dus ik zou echt net te kort komen.
De laatste 2 ronden heb ik in super save mode gereden: bijna alleen in de 6 rijden en op de rechte stukken zo veel mogelijk half gas geven.
Gelukkig was P3 ook aan het saven, dus verloor ik niet heel veel en kon ik met 0.5 L over finish rollen.
Al met al was de race best clean, op een paar incidenten na. Incidenten heb je altijd, maar het waren eigenlijk steeds dezelfde die spinden en voor gevaarlijke situaties zorgden.
Hopelijk hebben ze de auto de volgende keer beter onder controle op Spa.
Nick, gefeliciteerd met je P2! Echt super goed en de kwalificatie was echt super close!

Koen natuurlijk ook gefeliciteerd met je overwinning! En Robbert, nette P5!
Ben ook super blij met ETV, zo'n goede uitzending en heb totaal geen spijt dat ik met hen in zee ben gegaan.
Het is mijn elke cent waard!
Volgende race is de 2.4 uur van Spa (144 minuten).
Hey Racer_D,
Ik weet niet hoe lang je al iRacing doet, maar om mee te kunnen doen heb je de Ford, Corvette en HPD en de baan nodig.
Ook moet je SR inderdaad hoog genoeg zijn. Hier staat meer informatie:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1929998.page