Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Net een 1.23.054 gedaan , 1.22.500 is mogelijk (zeker met draftJoepW schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:06:
[...]
1:24,5 beste tijd & 1:24,01 Optimal heb ik er uitgeperst.
@Koen: Gefeliciteerd!
En Koen ook van mij gefeliciteerd.
How do you save a random generator ?
Net ook maar even de Corvette op Spa geprobeerd.... Vraagje.... Heeft die auto uberhaupt een stuur, of is die optioneel, en in deze C6R vergeten ? Jeees
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Anders is het fast in, no steering
Mijn tijden waren 2:15/:16 of zo.
[ Voor 76% gewijzigd door Niellie41 op 23-04-2012 23:33 ]
Snelheid eruit. Slow in fast out.derx666 schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:26:
Ik zat straks op een 1:23.123 met een opt van 1:22.65. hmmm als ik niet teveel fouten maak kan ik in ieder geval een beetje meedraaien
Net ook maar even de Corvette op Spa geprobeerd.... Vraagje.... Heeft die auto uberhaupt een stuur, of is die optioneel, en in deze C6R vergeten ? JeeesDat wordt nog veel oefenen om daar een ronde zonder offtrack te rijden. Die setup van Joep voor de Corvette heeft voor mijn doen iig te hoge bandenspanning voor. Iets lager gezet, en nu stuurt ie al iets beter, maar goed is het nog zeker niet
Maar goed dat we 2 dropraces hebben, want dit wordt naast de Silverado/Michigan de 2e drop
Cube Nuroad Race (2022)
Seizoen vrij traag begonnen maar na een paar weken echt wel sneller geworden.
Was wel een rare race, die proto & GT fixed... Voor de start toen ik zag dat er maar 5 ford GT's waren en ik Daniel López voor me op de grid zag staan dacht ik al dat ik mijn 99 punten op mijn buik kon schrijven. Had na een paar bochten toch een beetje voorsprong op p3. Heel de tijd redelijk op safe gereden en elke keer p3 dichterbij kwam een tandje bijgestoken. Had blijkbaar veel geluk met het doorlaten van verkeer in het begin. Heb een paar keer geprobeerd om Daniel bij te houden maar het lukte me voor geen meter.
Kwam ook echt geen enkele keer goed rond. Snelste ronde zat een halve seconde boven mijn gebruikelijke pace van de eerste 3 ronden.
Nog een spannend moment toen ik bij de esses bewust de binnenkant koos toen ene jason gordon (of zoiets) eraan kwam. Hij remt af en geeft dan terug gas en ramt me gewoon. Dan maar opzij gegaan om hem er door te laten. Da's de ergste move die ik tot hiertoe in multiclass ben tegen gekomen. Die vond blijkbaar dat de tragere classes maar aan de kant moeten voor de lmp's
Als 2e over de streep en dacht dat ik nooit die 99 punten zou halen met die 2e plek. Had al 2 weken pech dus dat zou nu ook wel zo zijn.
Toen Paul zei dat ik 139 punten had dacht ik echt dat hij met mijn ****** wou rammelen
het was de laatste weken wel spannend, paar keer gewisseld met Andrew voor de leiding en altijd maar een paar punten verschil.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Maar bleef veelal toch hangen op de 24.
heb er zin in.
Heb ook zin in een andere auto dan de mx-5. Erg benieuwd naar die skip barber.
Laatste race laatst op okayama was een beetje jammer. Laatste begonnen, ik sneed af omdat ik de baan niet meer zag door de vele auto
Haalde nog iemand in, paar bochten later tikt hij mij er uit. Uiteindelijk hem weer ingehaald en het scheelde een neuslengte met de volgende auto op s/f. Uiteindelijk 8ste dus. Zaten bijna geen rookies in.
Dat was al de 3de keer dat ik naast mijn voorligger reed bij S/F.
Heb wel veel plaatsen verloren door die rempogingen.
Heb ook maar één auto ingehaald maar toch 8ste geworden vanaf de laatste stek. Dat er dan zoveel mensen crashen, ook in die hogere cut.
In de snellere wagens is het meestal genoeg om op het rechte stuk niet vol door te gassen. Ja je verliest wel een plek vaak, maar je verliest altijd minder tijd als met stilstaan. In ieder geval gewoon inhouden, versnelling lager als normaal rijden ofzo.Piekartz87 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:05:
Kijk dat zijn wel handige zaken om te weten
Heb wel veel plaatsen verloren door die rempogingen.
In de snellere wagens is het verliezen van enkele seconden (2 a 3) altijd genoeg, maar de hoeveelheid tijd die je moet verliezen hangt dus af van hoeveel je won met het afsnijden. Kleine foutjes met afsnijden moet je dus waarschijnlijk het minimum van 2 a 3 seconden verliezen denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 24-04-2012 10:23 ]
Zit Motegi ook in de build, of komt die komende weken ergens? Cadilac ga ik ook wel even proberen, kan best leuk zijn. Al lijkt die McLaren die op stapel staat me nog iets vetter, heb het persoonlijk niet zo op amerikaanse auto's.
Waarschijnlijk meer dingen, maar die zijn niet bekend.
[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 24-04-2012 10:40 ]
Dan heb ik vanmiddag wel wat te doen als ik thuis ben
Misschien volgend jaar met de Chevy EN Ford rijden bij NASCAR in iRacing?Ford Coming to NASCAR Series in 2013?: Hearing that iRacing is in discussions with Ford to come to iRacing’s top NASCAR series in 2013. NASCAR will have new Cup Series cars in 2013 that are much closer looking to actual road cars (like the Nationwide Series cars). No word yet on Dodge/Toyota. 4/20
Hopelijk komen Toyota en Dodge dan ook!
indycar en k&n car op ntm 2.1 en de rest van de ntm wagens die er al waren worden geupdate naar ntm 2.1
[ Voor 26% gewijzigd door BruceLee op 24-04-2012 10:58 ]
Dat is het eerste wat ik wil proberen. Daarna met die Cadiliac wat rondjes doen.
indycar NTM ga ik zeker testen ( zeker hoe goed je nu curbs kunt nemen,..)Hoogie2004 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:59:
Indycar NTM op Motegi![]()
Dat is het eerste wat ik wil proberen. Daarna met die Cadiliac wat rondjes doen.
I know, maar beetje voorpret is altijd leukNiellie41 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:00:
Er staan her en der bevestigde dingen, maar in de release notes na de update staat alles bij elkaar.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Heb na een paar weken MX5 en aan het eind toch redelijk wat podiumplaatsen en een win op medium hoge splits de overstap gemaakt naar Star Mazda. Daar rijd ik nu een paar weken mee en ik vind het een fantastische auto. Heb op Watkins de eerste 2 races rampen gehad, (in de eerste lap die kombocht iemand eraf tikken en auto aan gort, 2 races op rij). Daarvan geleerd en daarna 3 of 4 top 5 finishes achter elkaar gehaald in de bottom splits. Ben op de goede weg
Heb me ingeschreven voor met W13 toernooi, hoewel ik niet alle banen/auto's heb kan ik er wel een paar meedoen. Ik hoop nog even te kunnen oefenen maar het zal wel niet veel soeps worden
Vanavond nog maar even oefenen op constant en veilig rijden op die baan.
Verder welkom Toenk, nog een Roderic.nl TeamSpeak regular
Ik verwacht het eerder van Mevius trouwens
btw : ze zijn al te laat met de update denk ik. is al bijna half 12 en de site is nog up... Volgens mij zijn ze wat overslapen

Dus nog ander half uur tot de site plat gaat.
[ Voor 46% gewijzigd door Niellie41 op 24-04-2012 11:29 ]
Op Charlotte is dat nou juist erg makkelijk eigenlijk , gewoon in de eerste bocht de muur raken en dwars tov het verkeer komen te staan , als je dan geluk hebt heb je zo 10 man te pakken.Red Baron schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:25:
Ik ben wel erg benieuwd hoe je per ongeluk het hele veld eruit kunt tikken, dus probeer het eens zou ik zeggen
Verder welkom Toenk, nog een Roderic.nl TeamSpeak regular
Moedig 'm nu niet aan....Red Baron schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:25:
Ik ben wel erg benieuwd hoe je per ongeluk het hele veld eruit kunt tikken, dus probeer het eens zou ik zeggen
Net toch maar een bakje content voor volgend seizoen erbij gekocht. Nog ff snel gekeken wat het me zou kosten als ik alle missende content in 1 keer zou aanschaffen, maar dat werd toch net ff te prijzig
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
owkeeeejjj...Niellie41 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:28:
11 uur GMT is 13 uur CET

Girlfriend-shopping-modus :BM schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:32:
[...]
Moedig 'm nu niet aan....
Net toch maar een bakje content voor volgend seizoen erbij gekocht. Nog ff snel gekeken wat het me zou kosten als ik alle missende content in 1 keer zou aanschaffen, maar dat werd toch net ff te prijzig
Als je alle content hebt krijg je wel 25% korting als er iets nieuws uitkomt, dus bespaar je veel geld
[ Voor 47% gewijzigd door Fragbeestje op 24-04-2012 11:35 ]
Ja, tis goed met jeFragbeestje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:32:
[...]
owkeeeejjj...m'n grijze massa is blijkbaar nog niet goed opgestart vandaag...
[...]
Girlfriend-shopping-modus :
Als je alle content hebt krijg je wel 25% korting als er iets nieuws uitkomt, dus bespaar je veel geld
Xbox
lol nog duidelijker is om 12uur gaat hij plat en om 1500 uur is hij weer upNiellie41 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:28:
11 uur GMT is 13 uur CET
die 25% korting geeft niet zo snel voordeel de break even point ligt rond de 50 dingen kopen als je road only minded bent dan
[ Voor 19% gewijzigd door BruceLee op 24-04-2012 12:07 ]
We schelen door de zomertijd nu 2 uur met GMT.
Maar 3 uur down is kort, vorige keren waren ze tussen de 4 en 6 uur offline.
[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 24-04-2012 11:49 ]
NoooooooooooooooooNiellie41 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:48:
om 13 uur gaat die plat en 16 uur is die weer online
We schelen door de zomertijd nu 2 uur met GMT.
Maar 3 uur down is kort, vorige keren waren ze tussen de 4 en 6 uur offline.
Altijd leuk om van die vragen te zien.....
Ik zou zeggen kijk hier eens (staat er al dag of 2):BM schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:58:
......Is er ergens een overzicht met zaken die (bevestigd) in de nieuwe build zitten?
iRacing 2.1 - TS - Inleiding
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 24-04-2012 11:51 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
Zo erg is het volgens mij niet. Ik heb alleen 0,0 racing achtergrond en ik moet alles nog leren, dus ik heb er soms last van dat ik iets te eager ben om in te halen als ik achter een traag iemand rijd of een bocht beter neem, en dan gaat dat fout. Maar het gebeurt al steeds minder dus ik verwacht het binnenkort helemaal afgeleerd te zijn!
Ondertussen mogen jullie inderdaad gerust bang zijn als ik achter / voor je rijd.
Als je niet te ongeduldig bent is Charlotte gewoon een heel makkelijke baan om mekaar in te halen en voorbij te laten zonder gezeik , alleen bij bocht 1 uitkijken met uitremmen , degene die buiten zit zal hoe dan ook proberen de muur te ontwijken dus als je van binnen te wijd zit kan je ongelukken verwachten.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:51:
Haha oh oh, ik heb gelijk iedereen bang gemaakt met mijn eerste post.. =O
Zo erg is het volgens mij niet. Ik heb alleen 0,0 racing achtergrond en ik moet alles nog leren, dus ik heb er soms last van dat ik iets te eager ben om in te halen als ik achter een traag iemand rijd of een bocht beter neem, en dan gaat dat fout. Maar het gebeurt al steeds minder dus ik verwacht het binnenkort helemaal afgeleerd te zijn!
Ondertussen mogen jullie inderdaad gerust bang zijn als ik achter / voor je rijd.
In de binnenstraight kan je als degene voor je niet genoeg exitspeed heeft hem er ook veilig voorbij zetten.
En verder is het gewoon goed volgen en op slipstream er voorbij op het oval gedeelte.
(beetje Valentino spelen doet wonderen hier)
Eigenlijk vind ik de hele baan behalve het oval gedeelte vrij tricky. Vrij smal infield, en vrij lastig om constant goed te doen voor mij
Cube Nuroad Race (2022)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PjnMmkY76kI]
Ziet er vet uit. Valt me altijd op hoe makkelijk ze die auto even dwars gooien om de banden te warmen voor de start, dat hoef je in onze FW31 niet te proberen. Ze doen het zomaar even in een treintje van 24 man en dan met koude banden en waarschijnlijk de eerste keer die dag dat ze in de auto zitten dus het zal echt niet moeilijk zijn...
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 24-04-2012 12:46 ]
Deze van Tommy Milner is ook gaaf. Geeft heel goed aan hoe veel zicht je nu hebt in het donker.
Thanks Nick
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 24-04-2012 13:07 ]
ook FOV is wel interessantNickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:45:
Vet filmje, helmet cam van Di Resta:
[video]
Ziet er vet uit. Valt me altijd op hoe makkelijk ze die auto even dwars gooien om de banden te warmen voor de start, dat hoef je in onze FW31 niet te proberen. Ze doen het zomaar even in een treintje van 24 man en dan met koude banden en waarschijnlijk de eerste keer die dag dat ze in de auto zitten dus het zal echt niet moeilijk zijn...
[video=<grootte>]... [/video]BruceLee schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:03:
hey Joep doe je dat zo video groot maken ?
https://www.facebook.com/EscorsLeMansSeries
Hier komt ook de informatie en meer te staan over mijn Le Mans Series.
ja dit mis ik altijd in sims het is bijna niet te doen.NickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:45:
Vet filmje, helmet cam van Di Resta:
[video]
het kan wel maar niet op hun manier. hun kunnen veel grootere slip angles halen en heen en weer sliden.
wij kunnen alleen plankgas wegrijden en hem rechthoude met sturen maar echt zo "dansen" als hun doen niet
Om de maandagavond of dinsdagavond trainingen van GoT wat te stroomlijnen heb ik een inventarisatie sheet gemaakt om te bepalen wie welke series gaat rijden volgend seizoen.
https://docs.google.com/s...0ci1rQndTNkdmT1E6MQ#gid=1
Willen jullie dat invullen svp?
Hier een overzicht van de resultaten tot nu toe:
https://docs.google.com/s...ZGN0ci1rQndTNkdmT1E#gid=1
Ik zal 'm toevoegen
Door de tag [video=640] te gebruiken ipv [video].BruceLee schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:03:
hey Joep doe je dat zo video groot maken ?
Is toegevoegd. En bij iedereen waarbij de caddy meer dan 1x voorkomt heb ik die verwijderd.Magevael schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:12:
Mag ik een optie "niet van toepassing" bij 3e en 4e serie?
Maar ik mag al blij zijn als mijn 2 hoofd series haal.
[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 24-04-2012 14:21 ]
Hehe hier hetzelfde alleen ga ik de Nascar Impala.Niellie41 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:20:
Ik ga weer gewoon NASCAR rijden (waarschijnlijk Trucks) en de Corvette. De rest kijk ik wel per week of er wat leuks is.
Maar ik mag al blij zijn als mijn 2 hoofd series haal.
Hmmmm, alvast d/l'n van de built is (nog) niet mogelijk
[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 24-04-2012 14:30 ]
Mijn huidige lijstje: Indycar (Open/Fixed), Star Mazda en heel misschien Radical.
Verwijderd
Rolling start gaat veel vaker goed dan standing startsZeeZeiler schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:35:
Voornamelijk Skip en GT Challenge (GT40) voor mij. De GrandAm Mustang lijkt me ook leuk, al vraag ik me af of het wel goed gaat met die rolling start. Hoe vaak ligt de helft van het veld er al uit voordat de daadwerkelijke start begint?
Ik heb tot nu toe heel weinig problemen gehad met rolling starts.
Verwijderd
Valt inderdaad mee je moet even uitkijken of er niemand banden gaat warmen in de laatste bocht maar over het algemeen is het niet zo een probleemNiellie41 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:36:
[...]
Rolling start gaat veel vaker goed dan standing starts
Niet waar trouwens, een ander probleem is dat ik altijd plaatsen lijk te verliezen...
Verwijderd
Mijn mening hierover is echt 100% de andere kant op. Op de een of andere manier gaan de rolling starts veel vaker mis als de standing (op Road). Zeker als de leider echt wacht op het groene licht klapt het halve achterveld al op elkaar....Niellie41 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:36:
[...]
Rolling start gaat veel vaker goed dan standing starts
Voorbeeld was Oulton in de Indy, geen enkele race gezien waarbij er niet voor de start al iets mis ging of in bocht 1 het halve veld eraf lag. Terwijl staand starten in de SM / Skip daar geen problemen geeft.
Sinds ik zelf aan iRacing doe heb ik een klap meer respect voor de F1 rijders gekregen, als je het over Aliens hebtNickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:45:
Ze doen het zomaar even in een treintje van 24 man en dan met koude banden en waarschijnlijk de eerste keer die dag dat ze in de auto zitten dus het zal echt niet moeilijk zijn...
Laatst nog dat Top Gear stukje gezien over die Turbo wagens eind jaren 80. Kun je je ook niet voorstellen. 1200pk, handgeschakeld, absoluut geen lineaire vermogensopbouw met die turbo's. Veiligheidsvoorzieningen, wa's da

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
bij de GT&Proto serie heb ik geen problemen gehad. Misschien ligt het aan de mensen die Indycars rijden? Of aan de auto's die geen remlichten hebben. Of gewoon idioten die denk een Kyle Busch uit te kunnen halen?Hoogie2004 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:44:
[...]
Mijn mening hierover is echt 100% de andere kant op. Op de een of andere manier gaan de rolling starts veel vaker mis als de standing (op Road). Zeker als de leider echt wacht op het groene licht klapt het halve achterveld al op elkaar....
Voorbeeld was Oulton in de Indy, geen enkele race gezien waarbij er niet voor de start al iets mis ging of in bocht 1 het halve veld eraf lag. Terwijl staand starten in de SM / Skip daar geen problemen geeft.
[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 24-04-2012 14:46 ]
Ik eenmaal in de HPD op Daytona, klein contactje met spin. Maar verder ook niet echt. Ligt misschien ook aan dat de HPD niet echt snel optrekt, en een Indycar bijvoorbeeld wel. Het snelheidsverschil van 0,5 sec eerder volgas is dan groter in de Indy dan dat het bij de HPD zou zijn.Niellie41 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:45:
[...]
bij de GT&Proto serie heb ik geen problemen gehad.
Verwijderd
Er is nogal wat verwarring heb een hoop starts gedaan afgelopen week op spa en 1 keer kwam het voor dat de eerst geplaatste in de remmen ging omdat hij een te groot gat trok toen de pacecar wegwas terwijl iedereen achter hem volgas gaf .Hoogie2004 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:44:
[...]
Mijn mening hierover is echt 100% de andere kant op. Op de een of andere manier gaan de rolling starts veel vaker mis als de standing (op Road). Zeker als de leider echt wacht op het groene licht klapt het halve achterveld al op elkaar....
Xbox
Wat je ook kan doen is een keertje de spreadsheet inladen van EnchionMister_Obvious schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:17:
Ik zat net te kijken naar welke serie ik volgend seizoen wil gaan doen (ik heb dan m'n license voor de D-series) en de skip-barber series trekt mij wel echt aan. Ik schrok helaas wel van de hoeveelheid content die ik dan bij zou moeten kopen om daarin volledig te kunnen rijden.
Hoe hebben jullie dat gedaan met content kopen toen jullie net waren begonnen met Iracing?
Ik heb er zelf een kopietje van gemaakt naar mijn Google docs.
Dan overschakelen naar de gewone spreadsheet weergave en een filter instellen, zodat je meerdere series en klasses kunt selecteren.
Afhankelijk van wat je wil gaan rijden (Skip dus) kan je dan kijken welke tracks ook gereden worden in de Grand Touring cup (want de MX5 heb je ook al).
Nu kom je uit op 6 tracks (zonder de gratis tracks) die zowel voor de skip als de mx5 gebruikt worden : Mid Ohio, Oulton, Road Atlanta, Suzuka, Watkins Glenn, Zandvoort
Als ik jou was en je kon maar 3 dingen kopen, zou ik dus de Skippy kopen (anders wordt het lastig) en als tracks Watkins Glenn en Oulton Park en dan de Grand Touring cup en de Skip Barber series rijden.
Waarom die?
Week 1 : Skip - Watkins Glen
Week 2 : MX5 - Laguna Seca
Week 3 : Skip - Oulton Park
Week 4 : Skip - Okayama
Week 5 : Skip - Lime Rock Park & MX5 - Oulton Park
Dan zijn we dus al een maand verder en als je verder wilt rijden koop je Suzuka, Mosport en Mid Ohio bij.
Week 6 : Skip - Suzuka
Week 7 : MX5 - Mid Ohio
Week 8 : Skip - Mosport
Week 9 : Skip - Laguna Seca & MX5 - Mosport
Week 10 : Skip - Mid Ohio & MX5 - Watkins Glen
Week 11 : MX5 - Okayama
Week 12 : MX5 - Suzuka
Op het einde van de rit krijg je ook nog 4$ iracing credits als je alle skip races hebt gereden. (voor de MX5 kom je er net 1tje tekort of je moest Zandvoort al kopen in het begin, dan heb je week 4 ook een Grand Touring race met de MX5 en op Week 11 nog een skip race ook en in totaal 8$)
[ Voor 3% gewijzigd door Fragbeestje op 24-04-2012 15:06 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
De site zal om 5 uur up zijn.
Verwijderd
Zit te kijken maar zie onderhoud staan ?Niellie41 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:21:
De updates kan je nu downloaden.
De site zal om 5 uur up zijn.
Ik heb nu dit staan:
Updates are available!
You can download while you wait:
Download Updates Now!
UPDATE: Running a bit late.
Targeting 11am EDT
Deploying the new build
We'll be back in a few hours.
Verwijderd
Even cache leeggooien van je browser zie het nu ook ben aan het downloadenzmeding schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:24:
f5 + control f5 .. kan nog steeds niet updaten..
Cadillac en Motegi zitten erbij
edit :
Klaar was iets van 700 mb
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 15:30 ]
Dank u ben nu aan het downloadenVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:27:
[...]
Even cache leeggooien van je browser zie het nu ook ben aan het downloaden
Cadillac en Motegi zitten erbij
Cube Nuroad Race (2022)
+1Hoogie2004 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:42:
NU aan het downloaden. Als je alle content hebt, is het 0.98 GB
zit nog wel op het werk verder helaas, maar remote desktop ftw
[ Voor 17% gewijzigd door Red Baron op 24-04-2012 15:45 ]
Ik studeer nog..derx666 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:44:
Hoeven jullie allemaal niet te werken ofzo ?32 berichten sinds 12:00.... stelletje mafkezen
hihih
Hele dag aan de studie
Mijn vriendin is voor mij gaan updatenRed Baron schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:44:
[...]
+1
zit nog wel op het werk verder helaas, maar remote desktop ftw
Zo, die heb je goed afgetraind
heheheNickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:47:
[...]
Zo, die heb je goed afgetraindMaar waarom heb je je iRacing computer in de keuken?
Ze mag soms uit de keuken om te luchten.
Cube Nuroad Race (2022)
updaten zal ik mee moeten wachten tot vlak voor de race. Hopelijk gaat dat dan in één keer goed.
Xbox
0 laps gedaan
ik heb nick gemailt.
[ Voor 20% gewijzigd door BruceLee op 24-04-2012 16:05 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.