Ik ben heel vriendelijk zolang ik een biertje heb.
Die cadilac is een apart wagentje. Lekker maar met een tricky randje
Even de Indy proberen
Even de Indy proberen
Ik zet ff een servertje op voor 2 uur met de Cadilac op Motegi. Paswoord = gotfun
Wie zin heeft kan langs komen.
Hij klinkt iig geweldig. Rijdt ook best oke (voor een amerikaanHoogie2004 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:56:
Die cadilac is een apart wagentje. Lekker maar met een tricky randje![]()
Even de Indy proberen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Kom er aan....DutchDevil79 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:58:
Ik zet ff een servertje op voor 2 uur met de Cadilac op Motegi. Paswoord = gotfun
Geen release notes
[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 24-04-2012 17:04 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Radical klinkt echt wreed , jammer genoeg is de auto dat wat handling betreft ook nog steeds.
Ik zal nog wat met de setup spelen maar ik denk dat dit seizoen ook Radical vrij gaat worden zo.
Ik zal nog wat met de setup spelen maar ik denk dat dit seizoen ook Radical vrij gaat worden zo.

How do you save a random generator ?
Verwijderd
lol zie er al 8 geregistreerd voor een caddy race op laguna
edit 14 caddy's op een hoop in de corkscrew
edit 14 caddy's op een hoop in de corkscrew

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 17:25 ]
Heel even snel de SM op WG weer geprobeerd om de tyremodels te vergelijken. De wagen lijkt wat... lichtvoetiger geworden te zijn, alsof ze d'r 50 kilo uitgehaald hebben. Banden hebben nog steeds aardig wat tijd nodig om op temperatuur te komen. Geen heel schokkende veranderingen so far imho.
Geluid is wel stevig veranderd weer. De Cadillac klinkt geweldig, en ook in de SM komen er wat meer geluiden naar boven, erg leuk
Geen idee trouwens of het er eerder ook al in zat, maar in de Radical viel me ineens op dat er transmission whine aanwezig was, had ik eigenlijk nog niet eerder gehoord.
Lol, waarom staan de Cadillac @ Laguna races onder het kopje oval op de website?
Geluid is wel stevig veranderd weer. De Cadillac klinkt geweldig, en ook in de SM komen er wat meer geluiden naar boven, erg leuk
Net ook ff de Radical geprobeerd op Watkins (Classic Boot), maar dat voelde toch een stuk beter aan dan begin vorig seizoen. Reed eigenlijk wel prima (standaard iRacing setup).enchion schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:06:
Radical klinkt echt wreed , jammer genoeg is de auto dat wat handling betreft ook nog steeds.
Geen idee trouwens of het er eerder ook al in zat, maar in de Radical viel me ineens op dat er transmission whine aanwezig was, had ik eigenlijk nog niet eerder gehoord.
Lol, waarom staan de Cadillac @ Laguna races onder het kopje oval op de website?
[ Voor 46% gewijzigd door BM op 24-04-2012 17:26 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hij rijd echt heerlijk. En Motegi is best een leuke uitdaging in dat dingBM schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:59:
[...]
Hij klinkt iig geweldig. Rijdt ook best oke (voor een amerikaan). Daar valt wel mee te racen iig
Eerst even koken
Dat kon nog wel eens een leuke gaan worden, zorgt voor wat meer variatie- Spotter packs can now select a message from a list of possible messages to add variety. You can add up to 100 custom samples per message.
Verder weinig heel spannende updates, geen heel duidelijke informatie over wat NTM 2.1 nu precies inhoud
Xbox
Vind de updates inderdaad wat karig. Een enkele update over NTM klinkt niet heel erg veel belovend tenzij het net die ene 'fout' was wat de SM en vooral radical enzo zo raar laten voelen. Indycar wel flink wat updates en HPD / FW31 wat dingen met drag en fuel, ben benieuwd.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik vind de base setup ruk van die caddy en bij mij reageert de rijhoogte niet van de setup.....
Aan de NASCAR kant zijn er echt veel flinke updates. Ben benieuwd hoe dat aan voelt nu.
Kom op mensen, ik wil nieuws horen
moet het nog een uurtje met verhalen van anderen doen daarna kan ik pas zelf instappen
Hoe is de SM? Radical? HPD? Fw31? Indycar?
Hoe is de SM? Radical? HPD? Fw31? Indycar?
hallo
Ik ben nog niet eerder actief geweest hier, maar heb me ingeschreven voor de mx5 race vanavond.
Net mijn eerste volledige seizoen iracing gedaan (inRacing news challenge), had ik veel eerder aan moeten beginnen.
Vooral veel time-trials gedaan omdat dat wel goed ging, nog een aantal weken op 1e plaats gestaan, maar uiteindelijk toch door een aantal aliens ingehaald.
Is de race van vanavond alleen de MX5-cup trouwens ? niet de MX5-roadster?
Gr,
Robert
Ik ben nog niet eerder actief geweest hier, maar heb me ingeschreven voor de mx5 race vanavond.
Net mijn eerste volledige seizoen iracing gedaan (inRacing news challenge), had ik veel eerder aan moeten beginnen.
Vooral veel time-trials gedaan omdat dat wel goed ging, nog een aantal weken op 1e plaats gestaan, maar uiteindelijk toch door een aantal aliens ingehaald.
Is de race van vanavond alleen de MX5-cup trouwens ? niet de MX5-roadster?
Gr,
Robert
Hoi Robert,
Welkom
Ja we rijden met de Cup.
Welkom
Ja we rijden met de Cup.
Hmm, 25% korting op Motegi ... zeker omdat ik 100% content heb of was er nog een andere promotie ?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Als je de rijhoogte verandert , even iets anders zoals de bumpstop 1click omhoog en dan 1 click omlaag doen dan komen die sterretjes op en past hij de rijhoogte wel aan.JoepW schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:01:
Ik vind de base setup ruk van die caddy en bij mij reageert de rijhoogte niet van de setup.....
btw ik heb de rijhoogtes al gelijk getrokken in deze setup. Rijdt nu ook stukken leuker maar heeft nog wel wat werk nodig .
Laguna 1.26.100
http://www.gamefront.com/...9/Caddy+-+Laguna+Seca.sto
Leuke auto maar te weinig remkracht voor het gewicht merk ik.
@Nick , er kan nog geen Caddy setup geupload worden op je website !
[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 24-04-2012 18:56 ]
en hier op twin ring motegi East in de got practice
Zou ie weer ok zijn?Afkomstig van het iRacing memberforum over de Star Mazda!:
That feels a lot better than before, feels like it did on the OTM but without the weird issues associated with it. Sounds are nice too, off throttle sounds really nice.
SM was vorig seizoen ook al wel oke, al had ie wat gewenning nodig. De laatste paar weken van afgelopen seizoen heb ik eigenlijk geen problemen meer gehad.
Ik vind 'm iets lekkerder dan vorig seizoen, 1e indruk was geen groot verschil verder.NickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:34:
Kom op mensen, ik wil nieuws horenmoet het nog een uurtje met verhalen van anderen doen daarna kan ik pas zelf instappen
![]()
Hoe is de SM?
Voelde stukken beter aan dan aan begin vorig seizoen, maar 3 rondjes met de baseline setup op WG zijn wellicht niet helemaal representatief.Radical?
Ik vond 'm knap onderstuurd, maar ook dat kan aan de setup liggen. Reed verder wel prima geloof ikIndycar?
Xbox
Jup, hij krijgt van mij de thumbs up, rijdt weer goed! Hij rijdt nu heel neutraal, precies zoals je zou verwachten van zo'n soort auto. De voorkant duikt niet meer de bocht in als je even het gas los laat. Glijden gebeurt pas als je echt de grens opzoekt of hobbeltjes tegenkomt tijdens het uitacceleren. Dit zou zomaar mijn serie voor komend seizoen kunnen zijn.
Indycar ook even geprobeerd en die rijdt zeer vreemd. Kan ook liggen aan de OTM setup natuurlijk. Bij de eerste stuurinput gebeurt er weinig, stuur je iets verder door, stuurt de auto ineens veel harder in. En dan bedoel ik niet relatief, maar exponentieel. Mijn hersenen begrepen dit niet echt. De achterkant glijdt abrupter weg en je kunt niet meer glijdend de bochten door zoals met het OTM, wat realistischer is. Maar ook moeilijker nu. Voorlopig geen verbetering.
Tijd voor de volgende auto... Even kijken welke het gaat worden
eerste reactie die caddy vind ik wel iets hebben zeker sound 
die indycar is wel serieus veranderd je voelt de changes in de ophanging en NTM wel enorm, gaat wennen worden frank
is de smoke ook gefixed ? zie terug mijn eigen smoke
die indycar is wel serieus veranderd je voelt de changes in de ophanging en NTM wel enorm, gaat wennen worden frank
Als je me even kan vertellen hoe hij exact heet en hoe de folder in Windows heet waar zijn setups moeten staan zal ik hem zo meteen toevoegenenchion schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:55:
@Nick , er kan nog geen Caddy setup geupload worden op je website !
iRacing\cars\cadillacctsvr zo heet hij hier
[ Voor 58% gewijzigd door Fuelke op 24-04-2012 19:23 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Cadillac CTS-VRNickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:16:
[...]
Als je me even kan vertellen hoe hij exact heet en hoe de folder in Windows heet waar zijn setups moeten staan zal ik hem zo meteen toevoegen
Foldernaam is 'cadillacctsvr'
Xbox
Hij staat er bij!
En ik ben eindelijk aan het updaten...
[ Voor 54% gewijzigd door NickThissen op 24-04-2012 19:35 ]
Hij doet het ! , oftewel ik ben de eerste met een Caddy Set , thanks.NickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:33:
Hij staat er bij!
Indy rijdt btw best aardig met NTM alleen is het venijn een beetje uit de auto , gooien is moeilijk en het geluid is wel mooier maar minder spannend op 1 of andere manier.
Maar ik denk wel dat de participatie hoog zal zijn (vooral in de Fixed) , hij rijdt wel erg voorspelbaar/makkelijk nl.
De Radical is echt weer een gooi en smijt autootje geworden! Gearbox whine is nieuw inderdaad en hij ploft ook wel lekker als je het gas loslaat.
SM geldt hetzelfde voor eigenlijk, weer voorspelbaarder te rijden en ook lekkere plofjes en gepruttel als je het gas loslaat.
En Motegi is echt een mooi circuitje. Ik voorzie weer vele races binnenkort
SM geldt hetzelfde voor eigenlijk, weer voorspelbaarder te rijden en ook lekkere plofjes en gepruttel als je het gas loslaat.
En Motegi is echt een mooi circuitje. Ik voorzie weer vele races binnenkort
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Cadillac bevalt best goed moet ik zeggen, leuk om te rijden, wel nog tricky. Ene Richard had een set geshared zal hem zo uploaden, iedereen vond die veeeeel beter dan baseline (nog niet geprobeerd). Ga nu die van jou proberen enchion.
WaaaaaauuuuuuuuuWWWWW .
Spekkie heeft ook een update gehad en wat voor 1 , wat een geluid , echt schitterend.
(Hij drift ook een stuk lekkerder btw.)
Wordt gewoon weer mn nummer 1 auto dit seizoen ,de rest boeit me niet meer.
Joep kunnen we straks niet de Spec doen op Charlotte , Alsjebliiiiieeeeeft.
Spekkie heeft ook een update gehad en wat voor 1 , wat een geluid , echt schitterend.
(Hij drift ook een stuk lekkerder btw.)
Wordt gewoon weer mn nummer 1 auto dit seizoen ,de rest boeit me niet meer.
Joep kunnen we straks niet de Spec doen op Charlotte , Alsjebliiiiieeeeeft.
HPD klinkt ook agressiever heb ik het idee. Sowieso lijkt het alsof het gehele volumeniveau wat hoger ligt, klopt dat? Wel fijn want ik moest m'n speakers altijd harder zetten voor iRacing.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
de nieuwe star mazda sounds meer prutter bij off thottle
Je overlay aan het begin klopt niet echt, dat is duidelijk geen CadillacBruceLee schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:04:
de nieuwe star mazda sounds meer prutter bij off thottle
[video]
Xbox
Setup voelt prima enchion, kan niet echt kiezen tussen de twee. Heb wel de brake bias meteen omhoog gegooid naar 63% anders kan ik de rem niet aanraken.
Volgens mij moet de bandenspanning op de caddy omhoog....
Ik heb alleen een paar basis "fouten/iracing-logica" van de baseline uit de set gehaald , verder nog niks mee gedaan .NickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:11:
Setup voelt prima enchion, kan niet echt kiezen tussen de twee. Heb wel de brake bias meteen omhoog gegooid naar 63% anders kan ik de rem niet aanraken.
Dus hij is niet optimaal maar gewoon bruikbaarder nu.
Misschien kan Joep ermee verder ?
btw ookal stond er bij mn credits een 10tje , heb toch maar 8$ gekregen . Maarja is genoeg samen met die 5$ van de 500m laps om een corvette te kopen .
Star mazda is inderdaad van dat rare gevoel af
Laatste paar weken weer wat meer mee gereden en je merkt echt dat je heel vroeg moet insturen, de auto de bocht in gooien en dan sputtert hij vanzelf wel tegen door heel erg naar buiten toe te drukken (enorm onderstuur lijkt het op). Dan laat je gas los en draait hij weer in. Dat is nu weg, je kan weer gewoon normaal sturen, en toch voelt hij (voor zover ik me kan herinneren) veel beter dan OTM. Glijden kan niet echt meer, spins opvangen wel als je op tijd bent. Nog even gauw de Radical...
Zet dan even alleen de required updates aan, plus de auto en track van vanavond als die updates hebben..?Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:17:
Ik ben bang dat ik het niet ga redden download is super traag......
zijn er geen andere mensen of programma's (bittorrent) aan het downloaden? Bij mij gaat het met dik 5MB/s op dit moment hier.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:17:
Ik ben bang dat ik het niet ga redden download is super traag......
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Kan ik ook gewoon pas @ qualifier joinen? Ga liever ff alleen de baan verkennen
Nou met limited testing ben ik erg tevreden moet ik zeggen. Radical en SM lijken "gefixed"
Je hoeft pas uiterlijk aanwezig te zijn voordat de race begint volgens mij, als het goed is kun je tijdens de Q nog joinen. Misschien moet je vlak voor de Q al ingeschreven staan, niet zeker. Maar je hebt in ieder geval nog minstens een uur
En dan de kans op een lekkere setup krijgen niet hebben?zmeding schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:25:
Kan ik ook gewoon pas @ qualifier joinen? Ga liever ff alleen de baan verkennen
Nee joh gewoon joinen...
Oke chill, wat zijn beetje goede tijden @ charlotte?
1:20,5 is wr op OTM
[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 24-04-2012 20:28 ]
Na 3 rondjes Spa begon bij mij de Radical al weer te bakkeleien/linkeballen dus ik ben nog niet overtuigd , heb er meer tijd mee nodig .NickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:25:
Nou met limited testing ben ik erg tevreden moet ik zeggen. Radical en SM lijken "gefixed"
Begin vorig seizoen was het ook geweldig in het eerste oog opslag.
Grappig, ik ben er na 1 testsessie begin vorig seizoen helemaal op afgeknapt. Dat gevoel heb ik nu echter totaal niet. Moet 'm ook nog verder testen, maar het begin is goed.enchion schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:28:
[...]
Na 3 rondjes Spa begon bij mij de Radical al weer te bakkeleien/linkeballen dus ik ben nog niet overtuigd , heb er meer tijd mee nodig .
Begin vorig seizoen was het ook geweldig in het eerste oog opslag.
Xbox
Shoot, zit te wachten op monteur Ziggo die tussen 5 en 10 uur zou komen... kan dus niet joinen waarschijnlijk.
Zondag valt de race met de Caddy gelijk mety Escors is hier aan gedacht?
Zondag valt de race met de Caddy gelijk mety Escors is hier aan gedacht?
Klopt Ruud. Ik kies voor GoT.....
Ik moet zeggen dat ik deze combinatie best wel leuk vond
Heb leuk kunnen vechten hier en daar. Helaas klein contactje met Fabian bij uitkomen van de laatste oval bocht (op mijn replay raakten we niet, maar ik kreeg een klein tikje tegen rechtsachter en draaide daardoor naar rechts) waardoor m'n kansen wel verkeken waren. Maar nog even leuk met Joep kunnen vechten
Zo zeg.Wat is die MX5 tricky in de bochten.Weet niet of het iets met de update te maken heeft,maar kon geen fatsoenlijk rondje rijden.
Ben er maar af gegaan , want wou niemand anders mee nemen in mijn spins
Verder zojuist de HPD geprobeerd en die is nu nog lekkerder.Vooral de bak.Waar deze eerst erg traag terug schakelde (vaak schakelde ik 2x en de bak deed maar 1 klik ivm te hoge toerental) kan je nu heel snel terug door de versnellingen.
Echt zoals ik er van hou (zoals de Indy ook schakelt)
Ben er maar af gegaan , want wou niemand anders mee nemen in mijn spins

Verder zojuist de HPD geprobeerd en die is nu nog lekkerder.Vooral de bak.Waar deze eerst erg traag terug schakelde (vaak schakelde ik 2x en de bak deed maar 1 klik ivm te hoge toerental) kan je nu heel snel terug door de versnellingen.
Echt zoals ik er van hou (zoals de Indy ook schakelt)
Erg leuke race gehad , totdat Marco spinde daarna in mn eentje door gegaan tot het einde.
Ik had erg gehoopt op een battle in de eindfase (met Marco en eventueel anderen), dat vind ik zo leuk aan Charlotte nl is echt tactisch rijden en vooruit plannen .
Ik hoop dat jullie ook een leuke race gehad hebben , vond dat er goed netjes gereden werd btw.
Er was ook een grote opkomst , hopen dat de andere races net zoveel mensen hebben dan wordt het een erg leuke week .
http://members.iracing.co...onid=5493752&custid=65839
Ik had erg gehoopt op een battle in de eindfase (met Marco en eventueel anderen), dat vind ik zo leuk aan Charlotte nl is echt tactisch rijden en vooruit plannen .
Ik hoop dat jullie ook een leuke race gehad hebben , vond dat er goed netjes gereden werd btw.
Er was ook een grote opkomst , hopen dat de andere races net zoveel mensen hebben dan wordt het een erg leuke week .
http://members.iracing.co...onid=5493752&custid=65839
Hmm toch iets vreemd met de Caddy.
@Enchion: Gefeli !! Je was wel sneller, maar mijn tactiek was om achter je te blijven en banden te sparen. Dan een paar rondes voor het einde proberen om in T1 voorbij te steken, en dan hopend op betere banden in het infield genoeg tijd te winnen zodat je geen tow meer had. Maargoed, het liep anders. Ik raakte blijkbaar net het zand in de bocht voor de oval, alhoewel op de replay ik net geen zand raak. Mja... het is niet anders... Het had wel leuk kunnen worden
Cube Nuroad Race (2022)
Ik schaam me diep voor T1 in lap 5. Sorry Sorry 
Rolf en Arjan. Excuses!
Rolf en Arjan. Excuses!
Mag ik daar ^^^ van maken , als je het goed vind.
Had de Riley ook vorig seizoen toch , was toch gefixed ???
Tot ik het hek schampte. Jij maakte een mooi rookgordijn, waardoor ik ff de weg kwijt wasNickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:46:
Ik moet zeggen dat ik deze combinatie best wel leuk vondHeb leuk kunnen vechten hier en daar. Helaas klein contactje met Fabian bij uitkomen van de laatste oval bocht (op mijn replay raakten we niet, maar ik kreeg een klein tikje tegen rechtsachter en draaide daardoor naar rechts) waardoor m'n kansen wel verkeken waren. Maar nog even leuk met Joep kunnen vechten
Hier de replay:
http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/replay/gotw13r1.rpy
en de uitslag:
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=5493752
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 24-04-2012 23:09 ]
btw... heeft iemand deze post al gelezen over de Fanatec CSP V2 pedals: http://members.iracing.co...t/25/1942095.page#4391446
mmmm lekkelll.... 700,- voor CSW + 250-300,- voor CSP + ong 500,- voor MSI 680gtx twin frozr... whheeeeh...
Wil iemand storten in het fonds: help derx666 aan nieuwe hardware?
mmmm lekkelll.... 700,- voor CSW + 250-300,- voor CSP + ong 500,- voor MSI 680gtx twin frozr... whheeeeh...
Wil iemand storten in het fonds: help derx666 aan nieuwe hardware?
Cube Nuroad Race (2022)
Maar wat is er veranderd van V1 -> V2?
"The clutch is the biggest difference as it's a short throw and very stiff. The brake feels good with the extra mini shock absorber from an RC car (it seems). Not a huge difference from the V1s though in my opinion on the brake side."
Dat staat dus in dat linkje.......
Dat staat dus in dat linkje.......
Ow, ik heb niet goed gelezen
yup de star mazda is weer een feest:) de radical heb ik nog niet gereden.NickThissen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:25:
Nu maar ff oefenen met vette @ spa nog nooit in dat ding gereden dus verheug me nu al op de race
De Indy vond ik echt lekker rijden, had em getest op Motegi met de Barber setup met meer front wing. Hij stapt nou ook heerlijk weg als je op het gas gaat, zet ie effe dat kontje opzij, maar je kunt em heerlijk opvangen. (overigens van 10-15 min testen, dus nog niet erg representatief)dabelg schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:13:
En de smoke lijkt inderdaad gefixt, maar dat leek vorig seizoen ook
[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-04-2012 06:51 ]
We moeten trouwens deze week nog beslissen wat we doen met onze Maandag en Dinsdag avond sessies doen voor komend seizoen. Had zelf het volgende in gedachte.
Maandag:
Oefen sessie voor een serie welke we met behulp van de meerderheid bepalen voor komend seizoen. Ik denk dan aan weer Proto GT, Indycar, Star Mazda ect etc. We zouden Vrijdag (dan heeft iedereen wel kunnen testen met de nieuwe build) een poll kunnen starten om te zien wat het populairst is. En dan Zondag beslissen welke klasse we Maandag oefenen, komend seizoen.
Dinsdag:
GoT toernooi van 12 weken waarin we elke week iets anders rijden. Waarbij er dan iig 6 races met rookie content rijden. Kijkend naar de opkomst gister dan is daar wel animo aan. Daarnaast dan 6 races welke ook betaalde content kunnen bevatten. We laten dan bv 6 races van de 12 mee tellen voor het kampioenschap. Op deze manier heeft iedereen kans GoT kampioen te worden en hoef je ook niet elke week te rijden mocht je een keer iets anders hebben. Als prijs zouden we iets uit de pot kunnen geven (weet niet hoe ons budget is) en anders wil ik wel 10 dollar doneren voor de winnaar.
We beslissen wat er de komende week word gereden door middel van een poll na de race van die week. Startend komende Dinsdag met een rookie content race.
Laat maar weten of dit wat is of er andere ideeën zijn.
Maandag:
Oefen sessie voor een serie welke we met behulp van de meerderheid bepalen voor komend seizoen. Ik denk dan aan weer Proto GT, Indycar, Star Mazda ect etc. We zouden Vrijdag (dan heeft iedereen wel kunnen testen met de nieuwe build) een poll kunnen starten om te zien wat het populairst is. En dan Zondag beslissen welke klasse we Maandag oefenen, komend seizoen.
Dinsdag:
GoT toernooi van 12 weken waarin we elke week iets anders rijden. Waarbij er dan iig 6 races met rookie content rijden. Kijkend naar de opkomst gister dan is daar wel animo aan. Daarnaast dan 6 races welke ook betaalde content kunnen bevatten. We laten dan bv 6 races van de 12 mee tellen voor het kampioenschap. Op deze manier heeft iedereen kans GoT kampioen te worden en hoef je ook niet elke week te rijden mocht je een keer iets anders hebben. Als prijs zouden we iets uit de pot kunnen geven (weet niet hoe ons budget is) en anders wil ik wel 10 dollar doneren voor de winnaar.
We beslissen wat er de komende week word gereden door middel van een poll na de race van die week. Startend komende Dinsdag met een rookie content race.
Ik ben voor. Binnenkort geen rookie meer iig dus dan zou ik aan meer dingen mee kunnen doen.
Zal volgende keer niet crashen in T3.
Zal volgende keer niet crashen in T3.
Verwijderd
gisteren ook even de cadillac/SM en impala getest .... cadillac is geweldig vind ik ... hoe meer rondjes ik reed hoe meer ik hem ging appricieren en was best fun aan die bak.... de SM heeft dat zweverige gevoel kwijt en is nu veel beter te rijden ... en de impala die gaf mij het gevoel minder snel naar overheat te gaan was kon je veel beter met pushen ....
GoT Race .... was leuk ... best wat fun gehad hier en daar totdat ik het hek tegen kwam ... had dat beter tijdens Q tegengekomen dan had ik het weten staan
GoT Race .... was leuk ... best wat fun gehad hier en daar totdat ik het hek tegen kwam ... had dat beter tijdens Q tegengekomen dan had ik het weten staan
Voor de maandag heeft Joep toch precies die spreadsheet gemaakt waar we even moeten invullen welke series we rijden? Daar kunnen we dan mooi aan zien wat het populairst is... Maar zoals veel anderen wacht ik nog even met invullen in ieder geval tot volgende week als je wat beter hebt kunnen rijden met de updates, als er wat nieuwe setups zijn enzo. Ik stel daarom voor maandag gewoon proto & gt te houden, of tijdelijk even kiezen wat op dit moment het populairst is in Joep z'n spreadsheet.DutchDevil79 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:01:
We moeten trouwens deze week nog beslissen wat we doen met onze Maandag en Dinsdag avond sessies doen voor komend seizoen. Had zelf het volgende in gedachte.
Maandag:
Dinsdag:
Voor dinsdag had ik een tijd geleden al een idee wat een paar mensen wel leuk vonden. Ik had ook een toernooi van 12 weken in gedachten, met een leuke twist: in plaats van weer elke week te gaan voten (wordt er een beetje moe van
Verder is het gewoon een 'toernooi' van 12 weken, paar drop weeks ofzo. Volgens mij kan dat best wel leuk worden
Die post heb ik gemist dan. Zal is terug zoeken.
Kiezen is een lastig lijkt mij, wie wijst er aan en dan heb je de kans dat er heel weinig opkomst is omdat er veel zijn die iets niet hebben. En volgens mij gaat het kiezen met polls tot nu toe altijd goed. Heb niet veel klachten gezien over wat er afgelopen seizoen gereden werd nadat we de Grand AM hebben laten vallen.
Daarnaast leek het me handig om iig 6 races met gratis content te doen. Nu met de Cadilic erbij is er iig meer keuze en we zouden dan ook is de Spec race ford, Pontiac, Legends etc kunnen doen. Het is wel leuk met een veld van 20 man te rijden.
Kiezen is een lastig lijkt mij, wie wijst er aan en dan heb je de kans dat er heel weinig opkomst is omdat er veel zijn die iets niet hebben. En volgens mij gaat het kiezen met polls tot nu toe altijd goed. Heb niet veel klachten gezien over wat er afgelopen seizoen gereden werd nadat we de Grand AM hebben laten vallen.
Daarnaast leek het me handig om iig 6 races met gratis content te doen. Nu met de Cadilic erbij is er iig meer keuze en we zouden dan ook is de Spec race ford, Pontiac, Legends etc kunnen doen. Het is wel leuk met een veld van 20 man te rijden.
[ Voor 5% gewijzigd door DutchDevil79 op 25-04-2012 09:57 ]
Ik lees dat er vooral veel aandacht is besteed aan het koppelingspedaal van de Clubsport. Hier is m.i. inderdaad een wereld te winnen want zoals het tot nu toe gebeurt vind ik handmatig schakelen dermate gevoelloos dat ik er in de praktijk simpelweg niet mee uit de voeten kan.
Idealiter zou het koppelingspedaal over een FFB systeem moeten beschikken én gekoppeld moeten zijn met de schakelpook, omdat die twee elkaar uiteraard direct beïnvloeden. Maar dat zal wel iets teveel van het goede zijn
.
Idealiter zou het koppelingspedaal over een FFB systeem moeten beschikken én gekoppeld moeten zijn met de schakelpook, omdat die twee elkaar uiteraard direct beïnvloeden. Maar dat zal wel iets teveel van het goede zijn
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nog een paar rondjes gereden in de HPD, Radical en SM, en ik ben helemaal tevreden tot nu toe
HPD is alweer een stuk verbeterd, geen belachelijk hoge grip meer (ook niet op high df) en medium df heeft nu echt zin lijkt het. Probleem wat ik met de Radical had lijkt ook weg. Hij is lastiger dan op OTM, je kan niet meer echt glijden, maar dat is juist goed, voelt stuk beter aan. En de star mazda is weer echt leuk, net even op zandvoort geprobeerd en daar voel ik echt duidelijk het verschil, vorig seizoen zat ik echt tegen onderstuur te vechten in elke bocht, alsof je tegen een veer aan het insturen bent: eigenlijk stuur je teveel voor de bocht maar door onderstuur veer je netjes weer terug zodat je toch gewoon de bocht in gaat. Dat is nu helemaal weg, je kan weer normaal sturen, voelt echt stukken beter!
Gisteren met Simon op Sebring getest en ik reed met de Vette hem nog steeds voorbij op het achterste rechte stuk. Maar het verschil is echt veel minder.
Hij reed toen met HDF en wing op de hoogste stand. Toen die de wing lager had gezet, reed die even hard als ik op dat stuk.
Dat hebben ze dus ook verbeterd!
Hij reed toen met HDF en wing op de hoogste stand. Toen die de wing lager had gezet, reed die even hard als ik op dat stuk.
Dat hebben ze dus ook verbeterd!
Jup, gewoon een bak minder downforce denk ik (en dus meer top snelheid).
Heb net ook nog ff met de Radical en de SM getest, en beiden voelen toch wel stukken beter aan 
Radical is zelfs op Watkins een enorm giftige auto, die nog steeds niet echt van curbs houd, maar het rijd wel erg leuk. SM op Silverstone voelt ook veel beter aan dan vorig seizoen. Het.... wiebelige is er uit gehaald, waar hij eerst bij het insturen wat zwerig aanvoelde is dat nu totaal niet meer het geval.
Alleen jammer dat Silverstone nog steeds zo'n klotebaan is
Radical is zelfs op Watkins een enorm giftige auto, die nog steeds niet echt van curbs houd, maar het rijd wel erg leuk. SM op Silverstone voelt ook veel beter aan dan vorig seizoen. Het.... wiebelige is er uit gehaald, waar hij eerst bij het insturen wat zwerig aanvoelde is dat nu totaal niet meer het geval.
Alleen jammer dat Silverstone nog steeds zo'n klotebaan is
Xbox
De JJ spotter pack wordt veel uitgebreider! 4x zo groot.
)
Door de nieuwe build kan de JJ spotter pack ook veel gevarieerder zijn.
Nog meer reden om die spotter te installeren.
Voor de mensen die niet weten wat het is. De JJ Spotter Pack is, zoals de naam al zegt, ook een spotter pack. Maar wel een veel betere. De standaard spotter vind ik nogal een cpt. obvious en suf. Deze spotter geeft een meer realistisch gevoel en is ook veel leuker (waarschijnlijk daardoorWork is well under way on Version 6.00
Since the news broke about the expanded capabilties of the spotter in iRacing's season 2 build, I've been feverishing cutting sound in preparation, to go along with the mountain of what I've already accumulated. With the new build being released today, I've gotten the chance to experiment a little bit, and I'm very pleased with what this could turn into.
Here are some numbers. The current JJSP is comprised of 302 files. I've got 533 NEW clips sitting in a staging folder, awaiting post-processing. To go along with that, I've also got 354 raw files that I've cut over the last few days. If that wasn't enough, I still have to comb through about 20 more races in my library. And if even that wasn't enough, I have a repository of older stuff I haven't even revisited yet. In short, JJSP v6.00 could easily be comprised of around 1,200 files.
My plan is to build a nice cushy base up and down the pack, and then release it as v6.00. From there, just start loading it up by the shovel full until it forms its own gravitational field. My ultimate goal is to run two races and never hear the same thing twice. ETA on v6.00.......... soon.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 25-04-2012 11:15 ]
Net even de caddy op sebring night geprobeerd, maar dat is wel erg donker zeg!! Kan iemand dat even proberen? Ik heb echt de brightness van mn monitor omhoog gegooid, dat heb ik nog niet eerder gedaan en toch al wel vaak op sebring night gereden. Koplampen doen niet zo heel veel (remlichten ook niet trouwens), ik zag echt niks
Ik heb gisteren al voorgesteld om het een dag-race te maken.
Tis idd knap donkerNickThissen schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:17:
Net even de caddy op sebring night geprobeerd, maar dat is wel erg donker zeg!! Kan iemand dat even proberen? Ik heb echt de brightness van mn monitor omhoog gegooid, dat heb ik nog niet eerder gedaan en toch al wel vaak op sebring night gereden. Koplampen doen niet zo heel veel (remlichten ook niet trouwens), ik zag echt niks

Xbox
Dan misschien wel handig om hem dan in daglicht te rijden.
Zit zeker geen xenon verlichting op.
Of gewoonwat harder remmen , van mij mag het Nacht blijven maar als het niet anders kan dan moet het maar , zolang het maar Sebring blijft , Toffe baan nl.DutchDevil79 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:38:
Dan misschien wel handig om hem dan in daglicht te rijden.Zit zeker geen xenon verlichting op.
Zonet nog wat met de Radical zitten spelen , uurtje , en ik vind hem hetzelfde als het vorig seizoen , het verschil wat jullie opmerken kan ermee te maken hebben dat Katier nieuwe baseline setups heeft geregeld voor de Radical.
Als ik met mn eigen set rijdt is het allemaal nog precies hetzelfde nl.
Dus mij zal je alleen deze auto zien rijden op Tilke asfalt (Zandvoort, Spa, Okayama , Suzuka enzz) , als ik er al mee ga rijden.
Is Okayama van Tilke ? Nooit geweten... VInd het ook niet echt een typische Tilke-baan...
JJ spotter pack is echt een aanrader inderdaad, ook voor niet-oval-racers zoals ikNiellie41 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:11:
De JJ spotter pack wordt veel uitgebreider! 4x zo groot.
[...]
Voor de mensen die niet weten wat het is. De JJ Spotter Pack is, zoals de naam al zegt, ook een spotter pack. Maar wel een veel betere. De standaard spotter vind ik nogal een cpt. obvious en suf. Deze spotter geeft een meer realistisch gevoel en is ook veel leuker (waarschijnlijk daardoor)
Je hebt (vind ik) in iRacing twee soorten road circuits ,Hoogie2004 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:01:
Is Okayama van Tilke ? Nooit geweten... VInd het ook niet echt een typische Tilke-baan...
1 met amerikaans asfalt (veel grip en bumps) (Charlotte , Summit Point , Road Atlanta enzz)
2 met europees/Tilke asfalt (degene die ik genoemd heb) weinig grip en spekglad
Aangezien Tilkebanen ook altijd superglad zijn gebruik ik die als metafoor.
Ah, op die fietsenchion schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:23:
[...]
Je hebt (vind ik) in iRacing twee soorten road circuits ,
1 met amerikaans asfalt (veel grip en bumps) (Charlotte , Summit Point , Road Atlanta enzz)
2 met europees/Tilke asfalt (degene die ik genoemd heb) weinig grip en spekglad
Aangezien Tilkebanen ook altijd superglad zijn gebruik ik die als metafoor.
Okayama is inderdaad wel erg griploos, Suzuka en Spa heb ik dat idee overigens totaal niet bij.
Tilke banen zijn saaie circuits met belachelijk grote stukken asfalt run-offs.
Ehm Tilke circuits.. heeft toch alleen maar te maken dat ze door Tilke gebouwd/ontworpen zijn?
Ovals zijn ook saai, alleen maar bochten linksaf met een muur die te dichtbij staat
[/sarcasme]
Er zit gelukkig nog geen Tilke baan in Iracing. Enige redelijk geslaagde baan van hem is al van de F1 kalender (Istanbul). En Sepang was in rFactor ook nog wel enig zins te rijden. Maar banen als China en Bahrein mogen van mij nog liever vandaag dan morgen verdwijnen uit de F1.
De coureurs vinden Bahrein anders wel leuk. Ik vind hem in verschillende games ook niet echt vervelend om te rijden.
Ik zou toch graag wel meer grote internationale circuits willen zien die de F1 gebruikt. Hoe gaaf zou Monza zijn in iRacing, of Montreal
Stratencircuit zit ik ook echt op te wachten, zo ontzettend gaaf lijkt me dat.
Ik zou toch graag wel meer grote internationale circuits willen zien die de F1 gebruikt. Hoe gaaf zou Monza zijn in iRacing, of Montreal
Verwijderd
Een technische vraag over de setup van de caddilac misschien dat iemand het weet hier .
Op het moment van hard aanremmen vlak voor het insturen van de bocht is het alsof de achterkant ineens vastslaat en opzij wil stappen .
Nu wil ik eens proberen of ik het gewicht van de auto kan veranderen heb het gevoel dat daar iets niet goed zit maar heb geen enkel idee of dat kan en hoe je dat doet .
Op het moment van hard aanremmen vlak voor het insturen van de bocht is het alsof de achterkant ineens vastslaat en opzij wil stappen .
Nu wil ik eens proberen of ik het gewicht van de auto kan veranderen heb het gevoel dat daar iets niet goed zit maar heb geen enkel idee of dat kan en hoe je dat doet .
Dit topic is gesloten.