Maak gelijk maar een nieuwe account gezien mijn vorige de ratings behoorlijk laag waren geworden vanwege foute races.
Heb ondertussen wel het topic gevolgt over de ontwikkelingen in het spel dus eens kijken of het nogal wat impact heeft gehad.
Naam: Legends Fun race
Track: Brands Hatch Indy
Race start: +/- 20:30
Race duur: 25 minuten.
Denk dat ik wel aanwezig benDutchDevil79 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:56:
Ik had vanavond niks om te rijden omdat morgen pas weer de Lotus en GT series rijden. Daarom maar ff een hosted sessie opgezet. Fun raceje met de Legend. Wie zin heeft kan langs komen. Race is vrij geen paswoord erop.
Jammer. Succes nog zo meteen.dabelg schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:16:
gaan toch enkel de fixed doen niel heb straks bezoek gl
waar is ieDutchDevil79 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:56:
Ik had vanavond niks om te rijden omdat morgen pas weer de Lotus en GT series rijden. Daarom maar ff een hosted sessie opgezet. Fun raceje met de Legend. Wie zin heeft kan langs komen. Race is vrij geen paswoord erop.
Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant
net mega bagger race gehad met de Skip. Stond op Pole. Net toen de lichten op groen gingen werd in flink aangereden door een of andere debiel die vanaf P8 gejumpstart was, en vol over mijn wielen heen reed.... man man man. Niet meer mee te rijden, 2:40 tow. Daarna nog 2 man ingehaald waar ik bij het uitrijden van de pits nog dik 50sec op achter lag. Gezien de rondetijden die ik gereden heb, had ik deze gewoon kunnen en moeten winnen.
Replay van de crash: http://dl.dropbox.com/u/48624451/crash%20Taylor%20Nkwo.rpy
[ Voor 85% gewijzigd door derx666 op 10-05-2012 21:08 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Als vervolg dan nu Legend op Lime Rock?
Doen?
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
10 min Q
20 min race
Zoiets?
@Joep: mij goed
[ Voor 8% gewijzigd door derx666 op 10-05-2012 21:11 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Ik reed een 26.101 voor een rondje.
Met de streetstock.
Zijn de echte jongens dus 3 seconden per rondje sneller.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dat was een drama Frank....
Ik kon hier gewoon echt NIKS aan doen gewoon. Ik hou superstrak mijn lijn aan de binnenkant, haal makkelijk de bocht, en geef hem verdomme nog 3 wagenbreedtes ofzo aan plaats...... wat een klootviool. Dank u Neil nogwat....
Even een Q doen, frustratie even wegrijden.
#edit:
Quali klaar na 1 rondje
[ Voor 56% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-05-2012 23:05 ]
@Nick: Netjes man!
http://members.iracing.co...onid=5585324&custid=74968
Nu sta ik zowaar 7e in de standings in div2 terwijl ik niet eens voor de punten ga
Jammer Frank had de replay nog gezien en hij komt inderdaad te dicht naar de binnenkant, raakt je achterwiel met een ghost contact denk ik waardoor je naar rechts draait. Vreemd dat daardoor je auto zo krom is want je leek niet echt schade te hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 10-05-2012 23:23 ]
Nick... Knap gereden... Snaarstrak, en ik denk dat je die Igor ook wel af had kunnen houden.
Ik heb voor volgende week de Legends Ford ook maar even van mijn standaard Carbon Green livery voorzien:

Niks spannends, maar vrij goed gelukt... Alleen de opstapplanken zijn een beetje raar gekleurd omdat die in de template helemaal aan de rechterkant zitten, en daar mijn vol groen zit. Ik zou het wel kunnen aanpassen, maar ik vind het wel goed zo
Cube Nuroad Race (2022)
Ze moeten wat als ze steeds kansloos eraf gereden worden door jouenchion schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:16:
Zitten ze nu stiekum Legend te trainen , t`is niet eerlijk.
Pas om 23u tijd vandaag, net nog even getest met de Ford GT voor de eerste ELMS op Sebring Night.
Brake bias nu op 57, maar dat is volgens mij maar op het randje met ander verkeer erbij.
Bandendruk nog lager gezet want met mijn tempo zit ik na een ronde of 4 toch al boven de 210 op alle banden behalve rechtsachter (208). Maar begon aan een testrun en na een rondje of 2 zwart scherm en monitor gaat in standby modus
Na reboot naar temp gekeken en gpu temp stond nog op 56 graden. NVidia Profiel maar van auto naar 100% cooling gezet en morgen nog maar eens testen, alhoewel cooler niet sneller draaide toen het scherm zwart werd...
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik twijfel of het ghost contact was. Op mijn scherm zat er misschien een heel klein beetje ruimte tussen, dus waarschijnlijk wel.derx666 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:53:
ja, was jammer Frank. Bij mij zag het er wel uit als een ghost contact nadat hij hem tijdens het remmen kwijtraakte,. Maargoed, dat maakt het resultaat uiteindelijk niet anders.
Dat neemt verder overigens niet weg dat hij daar helemaal niet naar binnen moet snijden, al lockte hij inderdaad een fractie zijn remmen. Het ergste vind ik nog wel dat ie niet effe sorry zegt ofzo, gewoon helemaal niks
Tevens weer frappant dat degene die ingehaald wordt, flink schade heeft, en degene die het veroorzaakt helemaal niks. Als het echt een ghost contact was moeten ze daar echt eens iets aan doen bij iRacing, vroeger was dat veel minder. Nu zie je soms zelfs ghost contacts van een dikke halve auto breed (laatst gehad op Indycar Oval...)
[ Voor 17% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-05-2012 06:43 ]
Let op hoor. Want banden worden ook warmer (lees harder) als je op te zachte banden rijdt.Fragbeestje schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 01:13:
....Bandendruk nog lager gezet want met mijn tempo zit ik na een ronde of 4 toch al boven de 210 op alle banden behalve rechtsachter (208). ....
Eigenlijk moet er met stikstof gereden worden. Deden wij zelfs in de historische races
GoT Meet 2012:
Geplande dag van de week: Zaterdag
Dag programma:
Begin van de middag ontvangst bij de kartbaan. Even wat bij kleppen en wat drinken nuttigen. Daarna een klein toernooitje waarbij we eerst met de karts de baan gaan verkennen. Er zal daarna 2 heats worden gereden en een finale. Afsluiting zal een bbq zijn.
Kosten:
41 Euro (+ kosten drinken)
Landsardseweg 47
5657 AB Eindhoven
Website: http://www.outdoorkarting.nl/index.htm
Layout baan:

We hebben Eindhoven gekozen vanwege dat er nogal wat mensen uit Limburg en Belgie bij ons clubje zitten. Eventueel als er toch meer uit het hoge Noorden komen zouden we ook naar de Kartingbaan in Eefde kunnen die hebben ongeveer een zelfde programma in de aanbieding. Dit zouden we eventueel kunnen beslissen als we weten wie er allemaal komt.
Daarnaast denk ik dat er ook wel gecarpoold kan worden daar komen we ook vast uit.
Ik wou het eerst eens uitproberen gedurende 10 rondjes, maar na 2 rondjes had m'n pc er plots geen zin meer inJoepW schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 06:50:
[...]
Let op hoor. Want banden worden ook warmer (lees harder) als je op te zachte banden rijdt.
Eigenlijk moet er met stikstof gereden worden. Deden wij zelfs in de historische races
Zal het van het weekend wel een keertje testen. Hoop alleen maar dat m'n zwart-scherm probleem eenmalig is, zou zonde zijn om er tijdens de ELMS (of eender welke andere race) eruit geflikkerd te worden.
Die locatie in Eindhoven ziet er goed uit! Moet alleen nog eens doorgeven welke dagen ik ga kunnen want momenteel schiet er niet veel vrije tijd over
Cube Nuroad Race (2022)
En op zo'n buitenbaan word je iig minder door elkaar geschud dan op een indoor baan. Misschien dat we ook maar een safety rating moeten introduceren tijdens de finale race.
[ Voor 16% gewijzigd door DutchDevil79 op 11-05-2012 08:44 ]
man man wat is karten in openlucht weer lang geleden (doet me denken aan de tijd van GENK) hebben ze daar karts met versnellingen ?
Gelukkig geen issue's met karts...
(Gaat nu iedereen al van te voren de verwachtingen naar beneden bijstellen om zo onverwacht uit de hoek te komen?)
Gisteren trouwens een drama race gehad in de Silverado
Veel noob fouten, zoals te veel terug schakelen in de pits wat resulteerde in een spin. Lag een ronde achter en reed te vroeg de pits in, waardoor ik een End Of Line (EOL) kreeg. En bij reparatie van mijn auto, raakte ik per ongeluk mijn gaspedaal aan waardoor ik de pits uit moest.
Gelukkig finishte ik nog op P10 in de lead lap. Ik ben wel blij dat ik nu heb gehad en dat ik het niet zondag heb tijdens de ARL race.
Oh ja, hier is nog de uitslag. Had nr 13 in de topsplit. Gelukkig nog 20 iRating er bij gekregen ondanks P10.
http://members.iracing.co...onid=5584730&custid=64876
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2012 09:48 ]
is het indy fixed ???? is dat niet volgende weekHoogie2004 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:43:
Ik wil nog een Indy road race doen deze week, en eigenlijk nog een Impala B, gewoon omdat ik daar beter kan finishen dan afgelopen keer.
In het begin van de stint wel
Voorziet er iemand wifi zodat we Teamspeak kunnen gebruiken tijdens het rijden?
Ik rijd de Indy open dit seizoen (althans ik probeer hetdabelg schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:57:
[...]
is het indy fixed ???? is dat niet volgende week
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2012 10:18 ]
Je blijft toch niet de hele dag bij je moeder hangen? Het begint om 16 uur en duurt tot 4 's nachts. Anders moeten we door de week nog een test sessie houden.
Dit moest ik even delen! Dit is waarom sports car racen zo ontzettend gaaf is!
De radio communicatie is ook echt gaaf!
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2012 11:21 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Interesse vanuit het oosten van het land. Eefde?DutchDevil79 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 07:28:
We hebben Eindhoven gekozen vanwege dat er nogal wat mensen uit Limburg en Belgie bij ons clubje zitten. Eventueel als er toch meer uit het hoge Noorden komen zouden we ook naar de Kartingbaan in Eefde kunnen die hebben ongeveer een zelfde programma in de aanbieding. Dit zouden we eventueel kunnen beslissen als we weten wie er allemaal komt.
Daarnaast denk ik dat er ook wel gecarpoold kan worden daar komen we ook vast uit.
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
In Joep zen achtertuin.Mevius schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:27:
[...]
Interesse vanuit het oosten van het land. Eefde?
Ja denk savonds wel een gaatje kan vinden. En anders test ik de week erna wel wat ofline.Niellie41 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:50:
I know. Maar 12 uur tijd is toch wel genoeg.
Je blijft toch niet de hele dag bij je moeder hangen? Het begint om 16 uur en duurt tot 4 's nachts. Anders moeten we door de week nog een test sessie houden.
Tja net als in iRacing heb je dus lui die kostte het kost voor de winst gaan, ook als ze daarmee een grens overgaan.Niellie41 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:15:
[video]
Dit moest ik even delen! Dit is waarom sports car racen zo ontzettend gaaf is!
De radio communicatie is ook echt gaaf!
Het is jammer van het einde, maar het gevecht zelf is wel echt gaaf. Ik stond bijna te springen van de spanning
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2012 11:40 ]
Het schijnt dus ook dat de Porsche veel eerder remde in de laatste bocht, om de Corvette te laten schrikken.According to Magnusson, the bump he gave to Bergmeister at T11 was due to Bergmeister braking harder/longer than he had been. Possibly to slow Magnusson down? Anyway, unintentional hit and Bergmeister took obvious exception to it even though he possibly caused it in a way.
After Magnusson was run into the pit wall, I thought Bergmeister would certainly lose the position. Nope, guess it was considered a "racing incident". I guess Magnusson could have let off and allowed Bergmeister to stay ahead. According to Magnusson, he had just gotten his nose ahead of Bergmeister when his front tire caught the wall and sent him spinning.
Verder heb ik geen idee hoe dit verder is afgelopen tussen de Flying Lizards en het Corvette team.
Neemt niet weg dat het niet mag, iemand de muur in drukken, maar er wordt daar nu eenmaal heel veel toegelaten qua contact, en dan krijg je dit.
[ Voor 17% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-05-2012 12:03 ]
Het is een fel gevecht en dat soort tikken horen er dan bij. Zo'n tik in een bocht is best onschuldig.
Iemand de muur induwen is not done.
Ehm... door die tik creëert die Corvette de inhaal mogelijkheid voor zichzelf.Niellie41 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:54:
Het werd afgedaan als een racing incident. Die bump van de Corvette kan nog net imo. Die auto's kunnen tegen zo'n bump en er gebeurde verder niets.
Dan zou ik ook zitten te koken in die Porsche en hem zo hard mogelijk willen blokken tot start finish.
Maar tikken uitdelen in de ELMS serie wordt dus ook toegestaan?
[ Voor 7% gewijzigd door Red Baron op 11-05-2012 12:43 ]
Dat is precies wat ik bedoel.Red Baron schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:42:
[...]
Ehm... door die tik creëert die Corvette de inhaal mogelijkheid voor zichzelf.
Dan zou ik ook zitten te koken in die Porsche en hem zo hard mogelijk willen blokken tot start finish.
Maar tikken uitdelen in de ELMS serie wordt dus ook toegestaan?
Dat dat tikken meer gebeurt, zal best (heeft imho weinig met racen te maken, want racen is geen contactsport in die mate), maar die tik is bedoeld om de inhaalmogelijkheid te creëren, en dan is het dus niets minder als iemand een muur indrukken voor positie (alleen stond er hier even geen muur
Maar paar ronden er voor duwt de Porsche de Corvette ook even naar buiten bij T1. Het is echt niet alleen de Corvette schuld.
Door to door racen, tikjes uitdelen is echt niet iets heel nieuws in de GT klassen. Jullie zijn zo verbaasd
Het is de laatste ronde, dan kan je inderdaad zo'n dingen verwachten zoals in het filmpje.
Basketbal is ook een non-contact sport... Right, daar wordt ook gewoon flink contact gemaakt.
Alleen in de F1 wordt er geen contact gemaakt, omdat die auto's dan meteen uit elkaar vallen en er straffen worden uitgedeeld..
Nog een gave finish, dit was dit jaar nog op Long Beach
[ Voor 56% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2012 13:02 ]
Als tikjes uitdelen met GT's erbij hoort enzo.
Mensen die iRacing doen zijn niet zo ervaren als de professionals.
Zin in een race door dat filmpje
Dus morgen maar weer eens op de oval racen denk ik
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Als Eindhoven trouwens te zuidelijk is kan je ook voor Kartbaan Berghem kunnen kiezen.
Berghem ligt iets ten oosten van Oss.
[ Voor 48% gewijzigd door FabiandJ op 11-05-2012 13:30 ]
http://youtu.be/hdeUyvX6mFM
Waren de HPD rijders in iRacing ook maar zo geduldig
Gemeente Lochem alhierMevius schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:27:
[...]
Interesse vanuit het oosten van het land. Eefde?
Hij timet zijn inhaalacties echt. Hij liftte op het rechte stuk soms om op gewone snelheid door de bocht te gaan en bij de exit van een bocht er makkelijk langs te komen.Fragbeestje schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:50:
En hier nog een filmpje van een HPD rijder die 26 auto's voorbij rijd in 4 rondes :
http://youtu.be/hdeUyvX6mFM
Waren de HPD rijders in iRacing ook maar zo geduldig
Hij kiest ook altijd de binnenkant van de exit (en niet zoals in iRacing sommige je buitenom proberen in halen in de exit van de bocht
En ook altijd 1(!) auto inhalen per bocht, nooit 2 tegelijk in 1 bocht.
Het is geen rocket science.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2012 13:57 ]
Tijdje lopen zoeken maar kwam het niet meer tegen... Dacht dat het op de alms site stond maar het staat dus blijkbaar op de site van Motors TV.
Dit filmpje zou verplichte kost moeten zijn voor alle multiclass rijders, want als je in iRacing nu rijd zoals in de echte alms series wordt je 9/10 gewoon van de baan gerost als tragere klasse.
Het is over het algemeen echt timen. Want op het rechte stuk lift de LMP auto om met zijn normale snelheid door T5 te gaan en de Ford GT bij het uitkomen in te halen.
In iRacing zijn er veel mensen in de HPD die bij het remmen vlak achter de GT auto zitten en dan niet kunnen inhalen bij het uitkomen omdat het snelheidsverschil 0 is.
Ook heb ik veel HPD's gezien die 2 GT auto's proberen in te halen in 1 bocht
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2012 14:18 ]
Ik probeer als Ford GT rijder zo veel mogelijk plaats te geven aan de snellere klassen, zeker naar het einde toe van een race als ik zie dat ze in gevecht zijn, maar als ze er nog niet naast zitten op het moment dat ik moet insturen, dan heb ik de ideale lijn en moeten ze hem er niet tussen divebomben. Het probleem is eigenlijk dat er heel veel zijn die het zelfs niet als een divebomb beschouwen en het maar normaal vinden dat ze op deze manier GT's inhalen. Dit zijn dan meestal ook de rijders waar je bij de stats opmerkt dat ze amper of nog nooit met een GT bak een multiclass race gereden hebben.
Ik vind de Proto & GT serie onwijs graaf maar elke bocht alles op alles moeten zetten om niet van de baan geramd te worden is enorm frustrerend.
[ Voor 4% gewijzigd door Fragbeestje op 11-05-2012 14:22 ]
Je vergeet Centripetal circuit nogRed Baron schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:22:
Je hebt wel smaak he qua circuits Hoogie? Barber, Daytona road...
Haha, Spa vind ik ook leuk, Laguna heeft ook wel wat (die vind jij vast weer ruk).Red Baron schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:22:
Je hebt wel smaak he qua circuits Hoogie? Barber, Daytona road...
Suzuka is wel gaaf (in een snelle auto)
Virginia is een ***baan, en zo kan ik nog wel even doorgaan
Maar noem eens wat banen die jij goed vindt, misschien zit er wel overlap in
[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-05-2012 14:28 ]
Zeker als je meer dan een uur moet rijden. Snelheid maakt dan eigenlijk niet meer uit, 'm op de baan houden is alles dat dan nog telt.
Heb met iSpeed even vergeleken met hoe Joep rijdt. Ik blijk veel meer gas te geven in de bochten, en langzamer (qua opbouw) en langer te remmen dan Joep. Moet ik toch maar uitproberen.
[ Voor 16% gewijzigd door flopdoc op 11-05-2012 18:27 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Racing Lions - Ford GT (W.I.P)
Hier ben ik net aan begonnen.
Verwijderd
super leuk idee, echter kan ik er helaas niet bij zijn. Volgende Meeting ga ik het zeker proberen.DutchDevil79 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 07:28:
Bij deze even een voorlopig programma voor de meeting. Binnenkort zullen we een datum planner op zetten om een datum vast te stellen.
GoT Meet 2012:
Geplande dag van de week: Zaterdag
...zelfde programma in de aanbieding. Dit zouden we eventueel kunnen beslissen als we weten wie er allemaal komt.
Had ik mooi mijn GoPro Hero 2 kunnen testen
in ieder geval veel succes en laat de winnaar na afloop zich melden!!
Ik zit nog 5 km verder
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Vind ik knap nu al zeggen dat je er niet bij kan zijn terwijl er nog geen datum geprikt isVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:10:
[...]
super leuk idee, echter kan ik er helaas niet bij zijn. Volgende Meeting ga ik het zeker proberen.
Had ik mooi mijn GoPro Hero 2 kunnen testen
in ieder geval veel succes en laat de winnaar na afloop zich melden!!
GoT iRacing Meet 2012
Als het je leuk lijkt mee te gaan karten en barbequen, binnenkort op een zaterdag middag / avond, schrijf je dan in op de volgende datum prikker en laat ons weten wanneer je wel of niet beschikbaar bent. Zo kunnen we de beste datum kiezen.http://www.datumprikker.nl/peqpzitj1muml
Verwijderd
haha ik snap je reactie maar zit in de States en dat duurt zeker nog tot augustus. dan snel dingen regelen in NL en weer terug dus de eerste 7 mnd wordt het niets,... maar je hebt gelijk. was meer een aannameDutch3men schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:34:
[...]
Vind ik knap nu al zeggen dat je er niet bij kan zijn terwijl er nog geen datum geprikt is
Niellie41 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:09:
[afbeelding]
Racing Lions - Ford GT (W.I.P)
Hier ben ik net aan begonnen.
Dit topic is gesloten.
![]()