iRacing 2.1 - Motorsport Simulations Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 50 Laatste
Acties:
  • 85.812 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:34

derx666

mecker ende blaet

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:43:
[...]

Bedankt voor de tips
Een vriend van mn broer kan misschien goedkoop aan spullen komen, dus dat heb ik ff gevraagt..Maar zeker een optie.. wordt dan waarschijnlijk wel die al in elkaar gezet is :D :D
No problemo. Als je zelf geen ervaring met die spullen hebt, is het wellicht wel verstandig om het complete systeem te pakken ipv alles zelf te bouwen. Zeker ivm garantie enz., en je kunt altijd terug naar de winkel als er iets niet werkt, en krijg je niet het kastje -> muur verhaal. Plus bij de Alternate versie zit ook de Win7 licentie van zo'n 80,- die bij de zelfbouw er niet bij stond, dus heel veel duurder is die optie eigenlijk niet, maar wel veeeeel beter dat hetgeen wat je eerder hier postte.

Over die vriend van je broer... Kijk uit met 2e hands spullen, wat Hoogie2004 hier ook al zei. Wees vooral bedacht dat je niks nada garantie hebt. Zelfs al krijg je het 200,- goedkoper maar dan zonder garantie, en er gaat iets stuk, ben je achteraf nog veel duurder uit... Ik zeg niet dat je het niet moet doen want ik ken die gast verder niet, en zeg ook niet dat hij onbetrouwbaar is, maar kijk gewoon uit en zorg dat je garantie hebt...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
yay, namechange is doorgevoerd in iRacing :) . stond als R.S de Jong ivm de link naar paypal settings.
gister nacht een mailtje gestuurd of het naar mn voornaam verandert kon worden en nog geen 24 uur later hebben ze het netjes verandert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

derx666 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:50:
[...]

No problemo. Als je zelf geen ervaring met die spullen hebt, is het wellicht wel verstandig om het complete systeem te pakken ipv alles zelf te bouwen. Zeker ivm garantie enz., en je kunt altijd terug naar de winkel als er iets niet werkt, en krijg je niet het kastje -> muur verhaal. Plus bij de Alternate versie zit ook de Win7 licentie van zo'n 80,- die bij de zelfbouw er niet bij stond, dus heel veel duurder is die optie eigenlijk niet, maar wel veeeeel beter dat hetgeen wat je eerder hier postte.

Over die vriend van je broer... Kijk uit met 2e hands spullen, wat Hoogie2004 hier ook al zei. Wees vooral bedacht dat je niks nada garantie hebt. Zelfs al krijg je het 200,- goedkoper maar dan zonder garantie, en er gaat iets stuk, ben je achteraf nog veel duurder uit... Ik zeg niet dat je het niet moet doen want ik ken die gast verder niet, en zeg ook niet dat hij onbetrouwbaar is, maar kijk gewoon uit en zorg dat je garantie hebt...
Bon erbij en klaar, wat background checken en post historie is vaak ook wel handig. Met geheugen modules, en ssd's zou ik oppassen

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

derx666 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:50:
[...]

Oké, thx, k ga er op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Jezus... die street stock op USA is toch echt een drama of ben ik nou de enige die dat denkt!? Zoveel onderstuur heb ik nog nooit mee gemaakt, moet m'n stuur echt 180 graden draaien voor hij de bocht neemt :/

Ik kan me in ieder geval nog niet voorstellen hoe ik hier met 20 rookies moet gaan overleven...

[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 09-05-2012 20:14 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff net een iRacer on rampage meegemaakt....
37inc in een race zegt genoeg denk ik. Ging na 14 ronde compleet door het lint met alle gevolgen vandien helaas :(
Zelf nog redelijk goed uit de race kunnen komen (5e) ,maar ook mij had hij te pakken helaas 8)7

http://members.iracing.co...onid=5577149&custid=69952

@enchion

Ja heb de replay gelukkig dus morgen eerst maar eens protest indienen

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:28:
37inc in een race zegt genoeg denk ik. Ging na 14 ronde compleet door het lint met alle gevolgen vandien helaas :(
Zelf nog redelijk goed uit de race kunnen komen (5e) ,maar ook mij had hij te pakken helaas 8)7

http://members.iracing.co...onid=5577149&custid=69952
Heb je de replay ?
Dan kan je een protest indienen nl.

btw waarom zit je in de mazda cup en niet in de inracingnewschallenge , daar rijden ze een stuk netter nl en met open setup (hoewel de set van de MX5 Roadster en Solstice echt niks voorstelt)

[ Voor 18% gewijzigd door enchion op 09-05-2012 20:33 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enchion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:30:

btw waarom zit je in de mazda cup en niet in de inracingnewschallenge , daar rijden ze een stuk netter nl en met open setup (hoewel de set van de MX5 Roadster en Solstice echt niks voorstelt)
Race nu net weer een maandje dus ben nog een beetje aan oefenen. Het is over een tijdje wel mijn bedoeling om de inracingnewschallenge te gaan rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
DJrDJ666 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:52:
yay, namechange is doorgevoerd in iRacing :) . stond als R.S de Jong ivm de link naar paypal settings.
gister nacht een mailtje gestuurd of het naar mn voornaam verandert kon worden en nog geen 24 uur later hebben ze het netjes verandert :)
Welk email adres? ik heb namelijk ooit iracing keer gedaan (1 maand) met ander account Rutger Smeding .. zou die wel graag willen deleten en mijn eigen in Rutger Smeding2 in Rutger Smeding willen veranderen :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
zmeding schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:58:
[...]

Welk email adres? ik heb namelijk ooit iracing keer gedaan (1 maand) met ander account Rutger Smeding .. zou die wel graag willen deleten en mijn eigen in Rutger Smeding2 in Rutger Smeding willen veranderen :)
support@iracing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga een race proberen uit te rijden met de Impala B. Dat wordt een crash-feestje...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:30:
Ik ga een race proberen uit te rijden met de Impala B. Dat wordt een crash-feestje...
Waarom , Ga je proberen te winnen in de eerste bocht. :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:12:
Jezus... die street stock op USA is toch echt een drama of ben ik nou de enige die dat denkt!? Zoveel onderstuur heb ik nog nooit mee gemaakt, moet m'n stuur echt 180 graden draaien voor hij de bocht neemt :/

Ik kan me in ieder geval nog niet voorstellen hoe ik hier met 20 rookies moet gaan overleven...
Dan ga je te hard de bocht in en omdat ie zo hard er in gaat, wordt het alleen erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:33:
[...]

Nee, de baan is echt belachelijk moeilijk :)

Hoop niet dat dit serieus bedoeld is naar wat gisteren allemaal gebeurde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:35:
[...]

Darlington is een klote baan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:35:
[...]

Niet serieus , wel lullig , iedereen uitremmen op een oval is btw zowiezo erg moeilijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
daarstraks 5e in trucks fixed (wel leuke baan die richmond maar niet goed voor de bandjes) door quick pitstop (enkel rechts vervangen) laatste caution van 9 naar 5 gereden ;p zalig als het lukt die tactics.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enchion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:33:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:39:
[...]

Niet serieus , wel lullig , iedereen uitremmen op een oval is btw zowiezo erg moeilijk. :P
Prima.

Darlington is lastig, maar heeft op de een of andere manier wel een soort van flow....
Kon helaas een wreck niet ontwijken, anders had ik top 10 kunnen doen :)

Zal ik nog meedoen aan de Star Mazda.... Of morgen nog wat meer oefenen...

#edit
Gaaf niel @hieronder :)
En ik ga naar bed, Star Mazda komt later wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-05-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing heeft me 3 cadeaubonnen van $10 gegeven voor de ESCORS Le Mans Series :D
Ze zeiden me dat ze zoiets normaal niet doen en dat ze een uitzondering maakten!

Ik denk dat ik dit seizoen geen officiële series ga doen. Ben nu druk bezig met de ELMS en ik rijd in de ARL Trucks series. En bij die twee leagues wil ik gaan knallen!

[ Voor 35% gewijzigd door Niellie41 op 09-05-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Star Mazda was een goeie race Hoogie je had mee moeten doen. Ik was tot de helft in gevecht voor P4, erg leuk, tot ik de curb of death tegen kwam (bocht voor corkscrew te vroeg insturen --> 10 meter de lucht in door de curb en klaar) :-( Morgen nog maar eens proberen.

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmp2714.jpg

Leuk Niel :D

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 09-05-2012 22:59 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zag een verzoek om simrig's te plaatsen hier.
Dus maar even de huidige setup gefotografeerd.
(Op een foto klikken om uit te vergroten)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/rig/1s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/rig/2s.jpg
Huh, kabelmanagement is niet mijn sterkste punt ;)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/rig/3s.jpg
Geplande veranderingen:
- Luxere stoel
- Apart LCD dasboard
- Fanatec CSW
(en misschien mijn kabels mooi wegwerken en beetje schilderen)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
5 schermen maar.. valt me van je tegen
edit:
nie goed kijk nie

[ Voor 32% gewijzigd door zmeding op 09-05-2012 23:25 ]

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
zmeding schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:22:
4 schermen maar.. valt me van je tegen
Kijk nog eens goed :+

Erg vet joep...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Thnx, maar het zijn er echt 5....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
JoepW schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:32:
Thnx, maar het zijn er echt 5....
Yes yes ik zag het :P

Maar ziet er erg nice uit qua setup-up

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:34
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:28:
Ik zou voor de humor een protest indienen bij dat Polenmeldpunt van de PVV :) , aangezien het (volgens hun) een MOE-lander is.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
zmeding schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:33:
[...]

Yes yes ik zag het :P

Maar ziet er erg nice uit qua setup-up
Binnenkort trouwens 6 schermen, wel een heel kleintje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
alexbl69 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:33:
[...]

Ik zou voor de humor een protest indienen bij dat Polenmeldpunt van de PVV :) , aangezien het (volgens hun) een MOE-lander is.
Mja valt mij laatste tijd op dat er veel "kiddo's" rijden en overal er maar in knallen.. elke bocht knallen ze hem er in aan de binnenkant terwijl totaal niet kan. Ik laat dan vaak ook maar ruimte als ik ze herken aangezien ze daarna toch ergens in de muur staan.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 18:34
zmeding schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:43:
[...]Mja valt mij laatste tijd op dat er veel "kiddo's" rijden en overal er maar in knallen.. elke bocht knallen ze hem er in aan de binnenkant terwijl totaal niet kan. Ik laat dan vaak ook maar ruimte als ik ze herken aangezien ze daarna toch ergens in de muur staan.
Zie dat je (net als ik overigens) net begonnen bent. Ben inmiddels opgeklommen tot Class B (nog één HPD race starten en ik ben A, rating is hoog genoeg). Voordeel van een iets hogere rating is dat je niet zo veel crash-kids meer tegenkomt. Ook als ik een MX-cup speel rij ik veelal tegen jongens (en ongetwijfeld meiden) met een iets hogere rating. Een rating die je niet kunt halen als je denkt dat je met een veredeld soort F1 2012 bezig bent.

Wat me echter nog wel zeer tegenvalt zijn de enorme scheldkanonnades die na een touche af en toe gevoerd worden. Mijn eerste reactie op een vermeende fout van een tegenstander is ook wel eens %^%$^#@, maar dat duurt meestal maar 0,1 seconden, en zeker niet lang genoeg om het te gaan typen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Laatst online: 18-09 13:28
Het scheelt ook veel als je meedoet in een drukke race, waar bijvoorbeeld 80 man op ingeschreven staan. Je wordt dan conform je iRating (correct me if I'm wrong) wordt ingedeeld en dus de "echte" rookies bij elkaar zullen zitten.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist minder goed nieuws gehad, die vriend van mn broer is gestopt met zn handeltje want heeft t nu te druk met zijn eigen bedrijfje.. Dus, nu ff inpraten op mn pa.. Tips?!

1 tip gehad:
Noem eerst veel hogere bedragen, dan een dag later dat je wat nieuws gevonden hebt voor minder..

gr Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Simrig? Zal eens een betere foto maken binnenkort ...

Afbeeldingslocatie: http://rally.arfman.net/arfman/got/3schermen.jpg

Niet op de foto: IKEA bureaustoel :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ikea bureaustoel werkt prima, gebruik ik ook. Touwtje naar pedalen en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, weer een dag verder en weer wat avonturen beleefd op de oval.

1e race van de avond was uiteindelijk huilen met de pet op, starte vanaf de 8ste plek op de buitenkant en wou juist een race gaan rijden waarin ik rustig mijn tempo zou gaan rijden en wel zien waar ik terecht zou komen. Start ging zoals gewoonlijk goed, maar het was vrij druk in de 1e bocht dus ik dat slim te zijn door buitenom te gaan, maar werd daar dus aan de kant geduwd, met schade als gevolg… We zoeken de pits maar weer eens op, want auto trok al behoorlijk scheef. Dus met gerepareerde auto gingen we weer de baan op, waarna ik paar rondjes kon rijden voordat iemand precies voor mijn neus crashte en ik hem helaas niet meer kon ontwijken, met als gevolg auto totaal loss. Goed begin van de avond, met een 14e plek en SR rating van 2.51…

Tussen deze races door heb ik nog wat TimeTrials gedaan, wat wel redelijk ging en waar ik ook wat SR-rating gehaald heb, stond zo voor het begin van de 2e race op een SR rating 2.53.

De 2e race van de avond ging al wat beter, ook weer starten vanaf de 8ste plek, dus deze keer voorzichtiger gedaan tijdens de start, waarna ik ineens rustig rondreed op de 3e plek. Dus toen heel bewust rustig mijn rondjes gaan rijden, op mijn tempo en afwachten of er nog een nummer 4 dichterbij zou komen of niet. Maar ja hoor, na een paar rondjes was er weer iemand die meende dat het heel verstandig is gewoon zijn auto voor je neus te plempen als je net gecrasht bent en dus rondsukkelt, ik kom maar uit de bocht met +80MPH en kan dus zeker zo stil staan of je ontwijken… Gevolg weer een bezoekje aan de pits. Denk dat ik daar maar een strippenkaart ga kopen…
Anyway, na de broodnodige reperaties maar doorgereden op een trosteloze 12e plek, maar uiteindelijk heb ik anderen nog een beetje in kunnen halen en ben ik 10e geworden. Heb nog mooi in de laatste ronden iemand in kunnen halen. SR Rating bleef steken op 2.53, dus gelukkig viel de schade mee.

Wou erna nog een 3e race meepakken, maar uiteindelijk had ik daar geen zin meer in.

Maar vanochtend moest ik vroeg opstaan, omdat mijn broertje naar school moest en de rest van het gezin sliep, dus had vanochtend nog een kans een 3e race mee te pakken voor mijn werk. Denk dat ik dat vaker doe, is maar ~20 mins en op zich wel leuk begin van de dag.

Om dan met het goede nieuws te beginnen, ben als 12 gestart en als 6e geëindigd, zonder de pits te bezoeken! Race begon eigenlijk al slecht, ik raakte per ongeluk de auto voor mij tijdens de rolling start, of omdat ik even niet oplette of omdat hij ineens remde, moet ik maar eens terugkijken, maar in elk geval, de eerste contant punten had ik al te pakken. Maar de start ging zoals gewoonlijk goed, kon goed meekomen en aansluiten bij de rest. Meerdere crashes schadeloos kunnen ontwijken, maar helaas 1 net niet, waardoor ik wat deuken kreeg. Echter was de auto nauwelijks beschadigd, dus op hoop van geluk ben ik maar doorgereden op een 8ste plek, hopen dat er hier en daar nog uitvallers zouden zijn. Zoals gehoopt waren die er ook, en kwam ik uiteindelijk op plek 6 terecht. Laatste ronden nog even contact gehad met de nr 7 die mij probeerde in te halen en welke ik even te hard verdedigde, gooide vrij aprupt de deur dicht, maar heb dus zonder pit stop uit kunnen rijden. Echter is mijn SR rating nu gedaald naar 2.39… Dus mooie race qua plek, slechte race qua SR.

Wil graag geen Rookie meer zijn, en zie opzich wel dat ik redelijk mee kan komen tijdens een race, maar het is gewoon jammer dat mijn SR rating maar niet wil stijgen, en zelfs aan het dalen is…

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Op Oval, zeker rookie, is het veilig rijden om SR te winnen. Je moet ver vooruit kijken, en anticiperen wat de rest doet, en dat is verdomd lastig in een veld met rookies. Gewoon volhouden, en ineens zie je straks een hoop veel eerder. Je ziet die auto die aan het eind van de bocht staat, en je kan hem ontwijken. Dat soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 14:58
Wasp schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:35:
Het scheelt ook veel als je meedoet in een drukke race, waar bijvoorbeeld 80 man op ingeschreven staan. Je wordt dan conform je iRating (correct me if I'm wrong) wordt ingedeeld en dus de "echte" rookies bij elkaar zullen zitten.
Zoals ik het denk gelezen te hebben word je samengezet op basis van iRatings ipv op SR. Ik rij namelijk in de lagere splits van de MX5'en en kom daar toch ook D's en C's tegen, terwijl in de hogere splits van een race soms Rookies met SR 1.5 rijden.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gaat inderdaad op iRating.

@Darkasantion, je mag blij zijn dat de Legends niet meer de rookie klasse is! Dat was nog erger. Maar zeker aan de oval kant is de rookie klasse even doorbijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik moet overigens zeggen dat de B-class van de oval me wel bevalt. Ik kom wel tot nu toe (2x geprobeerd) niet heel aan de finish, omdat iemand me meeneemt bij een crash / ik hem niet kan ontwijken, maar fun is het zeker. Talladega Open setup meegepakt, en gisteren een Fixed met de Impala B :) (of is die Impala B Fixed een c-class wagen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Impala B Fixed is een B Class serie.
Ik heb een paar seizoenen mee gereden met de B serie, maar daar werd best lomp gereden imo. Ik ben nu terug naar de Silverado gegaan, om eigenlijk opnieuw te beginnen met mijn NASCAR carrière. Ik probeer nu zoveel mogelijk mijn eigen sets te maken. Als ik voel dat ik klaar er klaar voor ben, ga ik weer naar B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Voor mij zit een deel van dat lompe ook gewoon in de auto. Die wisselt slecht van lijn en houdt totaal niet van veranderen van richting. De Silverado is daar wat makkelijker in...

Gister was de baan wel ook een killer, geen enkele herstart ging meer als 3 rondjes goed... 29 rondjes caution van de 50.... met een eerste stint van ongeveer 8-10 rondjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De Nationwide auto heeft ook meer pk dan de Silverado en is iets zwaarder :P
Ik wil eerst eens vooraan mee rijden in de Trucks voordat ik verder ga. Kijk maar naar Danica Patrick, zij wordt meteen in de Nationwide en Sprint Cup gegooid en ze doet het helemaal niet goed.

[ Voor 71% gewijzigd door Niellie41 op 10-05-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:52:
Ik wil eerst eens vooraan mee rijden in de Trucks voordat ik verder ga. Kijk maar naar Danica Patrick, zij wordt meteen in de Nationwide en Sprint Cup gegooid en ze doet het helemaal niet goed.
Hij voelt als een cruiseschip vergeleken met die Silverado :+

Ik heb wel al door dat als je alles weet te ontwijken je normaal wel top 10 kan halen.... (althans, met mijn huidige snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 22:12
Jezus... JoepW en Arfman... dat zijn echt zieke rigs! *O*

Kreeg gisteren echt zin om ook eens (voor de eerste keer) een iRacing paint te maken. Heel de nacht bezig geweest en zie hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://jungletrain.net/~joost/iracing/c6r_rohloff_001_600px.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jungletrain.net/~joost/iracing/c6r_rohloff_002_600px.jpg

Sponsor is het 25-jarige Rohloff, producent van de beste versnellingsnaven voor fietsen:
Afbeeldingslocatie: http://www.starbike.com/images/Rohloff/8025.jpg

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
NickThissen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:12:

Ik had de baan 10 minutjes geoefend en in de race ging het foutloos. Had het tempo ook wel te pakken.
En ja je moet wel erg veel sturen vind ik ook. Maar het is prima te doen.
Vond de baan verrassend makkelijk eigenlijk zelfs.

Ik vond zelf dat het goed insturen en snelheid er op tijd uit (anders glij je inderdaad zo naar buiten), en dan zo goed mogelijk de bocht uitkomen wel werkte. Inhalen is wel erg pittig op die baan. Vooral met de rookies (ben ik zelf ook nog op oval). De meesten passen wel op maar er zijn er een aantal die gewoon insturen ook al zit je ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Piekartz87 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:10:
[...]

Ik had de baan 10 minutjes geoefend en in de race ging het foutloos. Had het tempo ook wel te pakken.
En ja je moet wel erg veel sturen vind ik ook. Maar het is prima te doen.
Vond de baan verrassend makkelijk eigenlijk zelfs.

Ik vond zelf dat het goed insturen en snelheid er op tijd uit (anders glij je inderdaad zo naar buiten), en dan zo goed mogelijk de bocht uitkomen wel werkte. Inhalen is wel erg pittig op die baan. Vooral met de rookies (ben ik zelf ook nog op oval). De meesten passen wel op maar er zijn er een aantal die gewoon insturen ook al zit je ernaast.
Ik heb nog geen race geprobeerd maar in practice heb ik al genoeg dingen gezien waardoor ik niet zoveel zin heb om mijn SR in te gaan leveren :p

Qua sturen vind ik het vooral raar hoe je de bocht uit komt. Je zit heel ver te sturen, en dan kom je bij het punt waar je hem langzaam weer naar buiten laat lopen. Dan laat ik mijn stuur rustig terug draaien zodat ik in een vloeiende lijn naar buiten drijf, dat lukt dan tot ik op de helft ben ofzo ongeveer en dan ineens moet ik in een ruk m'n stuur recht trekken anders gaat hij gewoon rechtdoor (met het stuur op 90 graden gedraaid). Dat voelt heel raar en daardoor kom ik vaak een beetje slippend de bocht uit, ik moet op het laatste moment ineens m'n stuur omgooien en dan weer tegen sturen om hem niet te verliezen. Nou ja, het voelt raar in ieder geval, er is wel aan te wennen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Het is inderdaad vreemd dat ze een fixed setup hebben waarbij jeje stuur vol moet locken om die bocht door te komen.
Maar qua SR was het prima te doen in de race. Ik kon spinnende mensen wel aardig ontwijken dankzij de wat lagere snelheid van de track. Natuurlijk is er maar één noob nodig om je race te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fixed setups van iRacing zijn 90% van de tijd heel tight (onderstuurd). Je moet ze meestal meer loose (overstuurd) maken om sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Gewoon even je achterbanden opsmoken. Krijg je vanzelf overstuur :p

Merkte trouwens ook voor het eerst in het spel dat mn banden er aan gingen. Ik moest 5/6 rondes hard pushen omdat die gast voor mij erg traag was, maar ik kon maar geen gaatje vinden. Dus vaak laat hard remmen en erg vroeg weer op het gas. Toen ik er voorbij was vloog ik de eerstvolgende bocht bijna van de baan omdat er veel minder grip was. Paar rondjes wat rustiger en alles was weer ok.

Vanavond maar ff kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmm, dan ben ik te lief voor mijn banden, kan makkelijk 40 rondjes lang mijn tempo(25:0~24:8) rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Was ook alleen tijdens die aantal ronden pushen bij die gast. 24,6.
De snelste gast had trouwens 24,3. Ben benieuwd waar hij dat vandaan haalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik kan tijdens de race meestal rond de 24.8 rijden, snelste ooit is een 24.7. Maar geen idee hoe ik nog sneller kan, allang blij dat ik onder de 25 zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:52:
rij nu ook Trucks en bevalt me duidelijk beter dan de B class (daar wordt soms echt wel lomp gereden "zien elke ronde als quali ronde en smoken zo bandjes op") bij truck races vind ik ook de tactics leuk. Soms is dat echt gokken (vooral short ovals) of de bandjes het nog de rondjes uithouden of er nog een caution komt. Kan me geen oval race meer voorstellen zonder die cautions.

Ook het close racen is leuk. gisteren heel de race rond dezelfde 2 racers gereden waarbij er echt geleund werd met de wagens (denk dat we meer dan 30 x0 inc's hadden) Maar ben echt nog niet snel in de truck, kan wel goed inc's inschatten waardoor ik meestal rond P7 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eindelijk mijn SM skin weer eens geupdate:

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmp692F.jpg

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ziet er gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang doen jullie er gemiddeld over om zn skin te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

josh-hill schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:09:
Jezus... JoepW en Arfman... dat zijn echt zieke rigs! *O*

Kreeg gisteren echt zin om ook eens (voor de eerste keer) een iRacing paint te maken. Heel de nacht bezig geweest en zie hier het resultaat:

[afbeelding]
[afbeelding]

Sponsor is het 25-jarige Rohloff, producent van de beste versnellingsnaven voor fietsen:
[afbeelding]
Leuke kleurstelling alleen de sponsor is wel slecht leesbaar zo. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:49:
Ik niet zo lang, ik gebruik meestal een (of een combinatie van) de patronen die er standaard in zitten (die je via de website ook kan gebruiken), geef die een iets aparter kleurtje en gooi er wat standaard sponsors op (copy paste van oudere skins meestal). Dan duurt het niet zo lang en weet je ook dat alle patronen goed uitkomen enzo. Als je echt zelf vormen gaat tekenen enzo gaat het wat langer duren want dan moet je het vaak uitlijnen op elkaar en dat is bijna niet te doen; je moet steeds de sim opstarten om te kunnen zien wat je hebt veranderd. Dus daar begin ik niet aan :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ligt er aan hoe moeilijk je het maakt hè ;)
Mijn laatste Corvette duurde 2/3 avonden. Net als Nick gebruik ik meestal standaard patronen als basis, maar ik pas ze meestal aan. Dus ik teken af en toe nog zelf lijnen op de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:36:
Eindelijk mijn SM skin weer eens geupdate:

[afbeelding]
Ik vind hem wel erg netjes maar de vorige was toch wel leuker vind ik.

btw over de StreetStock op USA ben ik ook niet helemaal te spreken , zit inderdaad een gek Castereffect op , hij sturt "niet" tot 80 graden angle en wanneer je op 90 graden komt trekken de voorwielen ineens de achterwielen eruit , beetje maffe set inderdaad.

Ik ga dadelijk nog even een keer rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
1:20.1 in qualificatie met de SM op laguna seca, volgens mij voor mijn doen een vrijwel perfect rondje, hoewel ik gister in de race al wat 1:19's zag op de grid... Vind het een lastige track om echt alles er uit te halen, zoveel bochten waar het mis kan gaan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:16:
1:20.1 in qualificatie met de SM op laguna seca, volgens mij voor mijn doen een vrijwel perfect rondje, hoewel ik gister in de race al wat 1:19's zag op de grid... Vind het een lastige track om echt alles er uit te halen, zoveel bochten waar het mis kan gaan...
Mijn optimal is een 1:20.3 geloof ik. Beste tijd geen idee. geloof 1:21 laag...
Welke setup gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:16:
ik zit optimal 1.20.2 en best 1.20.8 maar heb enkel 1 prac gedaan +- 15min gereden met set van die evers die toen 1.19.8 reed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hmm eigenlijk valt de set van de StreetStock wel mee , misschien hebben ze nog een update uitgevoerd , voelt wel goed eigenlijk , precies zoals ik m leuk vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:43:
Simrig? Zal eens een betere foto maken binnenkort ...

[afbeelding]

Niet op de foto: IKEA bureaustoel :P
De foto doet het niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Misschien ff tijdelijk niet ofzo :? Doet het hier wel gewoon (is m'n eigen host). Maar zoals gezegd: zal binnenkort betere foto's maken :Y)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:42:
[...]

Mijn optimal is een 1:20.3 geloof ik. Beste tijd geen idee. geloof 1:21 laag...
Welke setup gebruik jij?
Die van jou :) Frederic had er ook nog een geshared (neem aan dat dat die is waar die van jou op gebaseerd is dan) en voelde eigenlijk geen verschil. Maar hij rijdt lekker, nergens problemen mee.

Net in een race gesprongen, hele snelle start vanaf P4, had de snelheid om meteen de leiding te nemen maar was gewoon geen ruimte dus moest liften en daarna eigenlijk de hele race op P3 gereden, met 20 seconden voor en achter me op het eind, beetje saai dus maar wel goed voor m'n SR.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:17:
[...]

Die van jou :) Frederic had er ook nog een geshared (neem aan dat dat die is waar die van jou op gebaseerd is dan) en voelde eigenlijk geen verschil. Maar hij rijdt lekker, nergens problemen mee.

Net in een race gesprongen, hele snelle start vanaf P4, had de snelheid om meteen de leiding te nemen maar was gewoon geen ruimte dus moest liften en daarna eigenlijk de hele race op P3 gereden, met 20 seconden voor en achter me op het eind, beetje saai dus maar wel goed voor m'n SR.
Het verschil is ook niet zo groot. Ik heb de voorkant vooral iets lager gezet, en iets minder camber. Vond ik wat lekkerder sturen tijdens de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 18-09 15:41
Toffe Star Nick.
Variërend van 2 tot 6 uur.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik kwam gisteren een filmpje van mij tegen toen ik nog GTR2 speelde, ik zie ook meteen wat ik mis in iRacing. Meerdere auto's in een klasse.

Verder zijn de skins een flink stuk mooier vind ik.

[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 10-05-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20:58
Bij de TFR Touring Car Championship rijden ze met de Cadillac en de V8, welke redelijk aan elkaar gewaagd zijn.
De snelste V8's stonden voor de langzaamste Cadillacs in ieder geval.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Maar dat is meer toeval. We missen inderdaad meerdere auto's in een klasse. Wat zou het gaaf zijn als Toyota, Dodge en Ford ook naar in de NASCAR A klasse komen of dat we HPD en Oreca in de LMP2 klasse zouden krijgen oid. Maar in dat zal niet werken in het systeem van iRacing, want je kan per week de snelste auto kiezen. Of je zou aan het begin van elk seizoen een auto moeten kiezen voor de rest van het seizoen. In leagues zou het wel werken, maar niet in de officiële series van iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben echt reuzebenieuwd naar de updates van 7 mei (heb nog niet kunnen spelen sindsdien). De C6R schijnt een stuk handelbaarder te zijn net zoals de Cadillac. Ervaringen hier daarover? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Gisteravond, nou vannacht eigenlijk, een NASCAR Class B race op Darlington bekeken. Een hele zit overigens, 100 ronden. Naast de vele cautions viel me ook op dat iedereen bij iedere caution naar binnen ging voor nieuwe banden. Waarom is dat?

Voor de eersten kan ik het me nog voorstellen, maar voor de mindere goden lijkt het me toch een handige manier om in het veld op te schuiven. Is de slijtage van de banden dan zo merkbaar? Of is het aantal cautions, zo'n beetje steeds twee ronden na de groene vlag, eerder uitzondering dan regel?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De hoeveelheid cautions ligt aan de baan en aan de groep. Ik heb ook vaker races gezien die de hele race groen bleven.

De banden zijn de eerste 2/3 ronden goed en daarna zijn ze langzamer en blijven ze lang constant en dan slijten ze geleidelijk.
Ik weet niet hoe lang die green runs waren, maar meestal gaan mensen na een run van ongeveer 10 ronden nieuwe banden halen. Maar dat ligt ook aan de baan, want op sommige banen is track position belangrijker en dan stoppen minder mensen.
Je zou ook kunnen gokken dat er snel weer caution kom. Dan ga je niet naar binnen, maar als er dan een lange green run komt, ben je de sjaak.
Als je rond P10 zit en iedereen voor je gaat pitten, komen ze achter je bij de restart natuurlijk. Maar ze zullen je waarschijnlijk snel inhalen omdat jij op oude banden rijdt en de rest verse banden.
Het is een tactisch spelletje, wat oval racen leuk maakt.

Je kan ook 2 banden pakken tijdens een pitstop, waardoor je 6/7 seconden korter stil staat. Dan pak je meestal alleen rechts nieuwe banden, omdat die het meeste slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Als ik het op brandstof kan halen en ik rij achteraan, doe ik meestal het tegenovergestelde van de kop (als mijn banden niet op zijn).

Dus als de kop naar binnen gaat, pak ik die plekken en zie wel waar het strand, en als de kop buiten blijft, verlies ik toch niks en ga ik lekker setje banden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hoogie2004 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:31:
Als ik het op brandstof kan halen en ik rij achteraan, doe ik meestal het tegenovergestelde van de kop (als mijn banden niet op zijn).

Dus als de kop naar binnen gaat, pak ik die plekken en zie wel waar het strand, en als de kop buiten blijft, verlies ik toch niks en ga ik lekker setje banden halen.
Dat moet je niet te vroeg doen (bijvoorbeeld 30 ronden te gaan), want dan ben je kansloos. Met ongeveer 15/10 ronden te gaan kan je dat inderdaad doen.

Je moet bij oval racen je anticiperen op wat de anderen doen, het moment in de race en je positie. Je moet vaak last minute calls doen en hopen dat je het juiste hebt gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:38:
[...]

Dat moet je niet te vroeg doen (bijvoorbeeld 30 ronden te gaan), want dan ben je kansloos. Met ongeveer 15/10 ronden te gaan kan je dat inderdaad doen.

Je moet bij oval racen je anticiperen op wat de anderen doen, het moment in de race en je positie. Je moet vaak last minute calls doen en hopen dat je het juiste hebt gedaan :P
Ja, 30 rondjes voor het eind ben ik nog bezig met overleven, dan moet de race nog beginnen. Tot inderdaad 20-15 rondes te gaan rijd ik gewoon mee, en zie wel wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Aha. Dus ze gaan naar binnen voor de zekerheid. En inderdaad, in ronde 87 was er weer een caution en dit keer bleef het veld buiten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke video ter promotie van de Mustang cup gemaakt door David Ter Stal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 18-09 15:41
Zodra de Mustang NTM heeft doe ik weer een season mee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gtrNL schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:22:
Eerlijk gezegd hoop ik dat over een jaar of 6 is (bedoel die NTM natuurlijk he :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Wat is NTM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
new tire model gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
gtrNL schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:22:
gok dat dan de mclaren uitkomt en pak ik die mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:24:
[...]

Eerlijk gezegd hoop ik dat over een jaar of 6 is (bedoel die NTM natuurlijk he :) )
Ja want de Mustang is nu nog heerlijk te driften met OTM (Old Tire Model) en met NTM (New Tire Model) is dat geheel over denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:49:
[...]

Ja want de Mustang is nu nog heerlijk te driften met OTM (Old Tire Model) en met NTM (New Tire Model) is dat geheel over denk ik.
Yep daar ben ik ook bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 22:12
DutchDevil79 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:49:
[...]

Leuke kleurstelling alleen de sponsor is wel slecht leesbaar zo. :)
Hehe, daar heb je helemaal gelijk in. Het is eigenlijk een schande zoals ik het heb gedaan, maar op een andere manier vond ik niet mooi. Dan maar de sponsornaam compleet onleesbaar.

Gelukkig is het geen echte sponsor. Die hadden me keihard teruggefloten. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door josh-hill op 10-05-2012 19:14 . Reden: ik kan niet spellen... ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, 3e in de Star Mazda. Had gewoon 2e moeten zijn, want ik was 1,5 seconde sneller maar maakte veel te veel foutjes :(

http://members.iracing.co...onid=5583528&custid=61620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:19:
Nja, 3e in de Star Mazda. Had gewoon 2e moeten zijn, want ik was 1,5 seconde sneller maar maakte veel te veel foutjes :(

http://members.iracing.co...onid=5583528&custid=61620
Wel al bijna 3000 iR , gaat goed man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:23:
[...]

Wel al bijna 3000 iR , gaat goed man.
Tja, ik doe minder domme dingen vind ik zelf. Wat rustiger enzo. Ik finish tegenwoordig 40% van de road-races in de top5 :)

Wat ook helpt is dat ik vaak de niet top-splits rijd :+ maar zo 's middags als ik tijd heb :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-05-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga vanavond een Trucks race pakken. Wie doet er mee?
Ik ga een open race pakken en dan met de fixed set rijden. Vorig seizoen was die best goed en zondag moet ik ook met de fixed set racen. Dus wil even goed oefenen.

[ Voor 60% gewijzigd door Niellie41 op 10-05-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:00:
Ik ga vanavond een Trucks race pakken. Wie doet er mee?
open of fixed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Geen tijd meer vandaag, anders had ik wel meegedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

net ge-edit :P open race natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:01:
[...]

net ge-edit :P open race natuurlijk!
heb je leuke setup? dan wil ik wel proberen maar 120 rondjes dan draai ik zot denk ik :p

als ik meedoen is het die van 20u45 of fixed 19u45 20u45 gaat laat worden 120 laps niet ?

[ Voor 15% gewijzigd door dabelg op 10-05-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Op het forum schijnt wel een goede set te staan.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1952342.page

Maar ik ga met de fixed set rijden, want ik moet er zondag ook mee rijden in de ARL race.
Vorig seizoen was de fixed set ook best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
welke tijden rij je niel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41