Zal ik bij jou een Belgische vlag op de auto doen i.p.v. de Nederlandse?
Ik moet kijken of ik hier de leeuw op kan krijgen. Het is best lastig op deze auto, door de template maar ook vind ik hem hier niet echt op passen imo.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zal ik bij jou een Belgische vlag op de auto doen i.p.v. de Nederlandse?
Netjes hoor, goede kleuren.Niellie41 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:09:
Racing Lions - Ford GT (W.I.P)
Hier ben ik net aan begonnen.
Misschien moet iRacing nog iets realistischer worden en iets meer contact toestaan.Niellie41 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:06:
Nee in mijn serie niet. Want iRacing kan je zo'n dingen niet doen. En bij elke 4x krijg je strafpunten.
Mensen die iRacing doen zijn niet zo ervaren als de professionals.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Protest indienen, heb ik ook gedaan tegen een Amerikaan die zei dat Europeanen niet kunnen rijden.dabelg schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:25:
ovals is wel leuk met die yanks, die knallen u eraf en dan zagen dat Europeanen moeten zwijgen pffff
[ Voor 7% gewijzigd door FabiandJ op 11-05-2012 22:50 ]
Huh?ZeeZeiler schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:48:
#$%^& iRacing
$%^&* NASCAR
#$%^&* motorstv
Dat wordt weer een latertje, Nationwide Darlington live vanaf 00:30
[ Voor 69% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2012 23:03 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Echt... veel... tekst...gtrNL schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:33:
Interesant stuk over protests en de toekomst ervan.
http://www.iracing.com/in...m-protest-system-may-2012
NickThissen schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:59:
Nou, bij deze dan de datum prikker!
GoT iRacing Meet 2012
Als het je leuk lijkt mee te gaan karten en barbequen, binnenkort op een zaterdag middag / avond, schrijf je dan in op de volgende datum prikker en laat ons weten wanneer je wel of niet beschikbaar bent. Zo kunnen we de beste datum kiezen.
http://www.datumprikker.nl/peqpzitj1muml
30 kan ik niet spijtig maar meerderheid wint heb dan een verjaardag te vierenDutchDevil79 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 10:07:
Zeker als je 30 Juni kan inschrijven want dat ziet er tot nu toe uit als een datum waarop iedereen kan.
Je zal er geen spijt van krijgenJoepW schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 07:21:
Nou misschien heb ik in de loop van vandaag een nog meer ergonomisch verantwoorde sim rig... Ik ga zo kijken naar een scheel stoel
[afbeelding]
Maar dan een andere en ouder
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik.BruceLee schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:33:
wie van hier gingen er ookalweer naar de 24h van de nurburgring?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Wat kost dat nu ongeveer?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heb ikJubby schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:31:
....Let wel dat je dan het onderstel ( de geleiders ) ook meepakt, dan kun je hem ook
van voor naar achter afstellen enzo....
Ik heb nu in mijn BMW van die sportstoelen. Echt heerlijk. Heb gezocht op inet of dat soort stoelen er waren 2de hands.... Jazeker... rond de € 1000,-. Dus die werden het niet.seninha schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:36:
Zeker netjes Joep.
Heb een tijd lang mogen rijden in een auto met Recaro seats. Geweldig![]()
[afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 12-05-2012 13:44 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Niellie41 op 12-05-2012 14:52 ]
Zo..... gemonteerd.... Wat een verbeteringJoepW schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:19:
Scheel stoel is gekocht. 2 jaar gebruikt en 15 jaar opgeslagen gestaan ergens. Echt bij een oud dametje.
Net ff schoongemaakt. Straks maar eens in de rig prutsen....
[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 12-05-2012 16:24 ]
Zo, netjes zeg. Knap gedaan met het uitlijnen en alles, ziet er echt super strak uit.Niellie41 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:26:
WOOOOOOOHOOOOOOOOO![]()
Het is me gelukt!
Klote template
[ Voor 13% gewijzigd door gtrNL op 12-05-2012 16:52 ]
Tja, achterligger laat me voorbij, en sluit redelijk strak aan. Ik zie dat in de spiegel, en ga per abuis een versnelling te hoog door de bocht voor corkscrew, raak het zand en klaarJoepW schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:13:
En ik disconnect, want ik d8 die rijdt ie wel ff uit op de 3de plek met SM @ Laguna
Zonde man....
[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-05-2012 17:18 ]
Verrekte idiootHoogie2004 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:15:
[...]
Tja, achterligger laat me voorbij, en sluit redelijk strak aan. Ik zie dat in de spiegel, en ga per abuis een versnelling te hoog door de bocht voor corkscrew, raak het zand en klaar![]()
Nja, in ieder geval Maykel nog een goede plek gegeven, die is vast blij met die extra positie![]()
Overigens was de race verder qua positie wel goed, maar ik heb me lopen ergeren aan hoeveel fouten ik maak, echt gewoon te erg.
Xbox
Ik baal echt wel... Ik ging er in 5 door, maar normaal lift ik daar en schakel terug, omdat ik dat lekkerder vind gaan als dat ik em in 5 hou (en je ziet meteen waarom).BM schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:19:
[...]
Verrekte idiootVolgens mij als je hem had laten lopen was je zo de baan weer op gereden. Het is ook wel een onnoemelijke rotbocht. Maar, versnelling te hoog? Je ging er nu in 6 in dan?
Ben idd wel erg blij met die extra plekPodium in top-split is me nog niet eerder gebeurd, en 100+ punten in een race volgens mij ook nog niet.
Maar wel klote, ik had je op snelheid nooit meer bijgehaald, en zelfs als je na dat uitstapje vlak achter me terecht gekomen was had je me wel weer ingehaald. Ik had in de 1e paar ronden mijn banden een beetje teveel belast, en daar moest ik na een rondje of 10 de prijs voor gaan betalen.
Ah, ik neem 'm wel in 5, is in mijn gevoel sneller, al voelt 4 wat veiliger aan.Hoogie2004 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:23:
[...]
Ik baal echt wel... Ik ging er in 5 door, maar normaal lift ik daar en schakel terug, omdat ik dat lekkerder vind gaan als dat ik em in 5 hou (en je ziet meteen waarom).
Ik probeerde alles om de muur te ontwijken, maar dat ging mis. Er zat een hobbel die ik overcorrigeerde, anders was ik inderdaad redelijk rechtdoor gegaan...
Ik was niet heel veel sneller, en mijn start was echt pruts (al was ik nog een van de betere vooraan op de grid) Was gaaf om met je te racen in ieder geval.
Xbox
Ik krijg 'm in 4 niet zo snel de bocht om. Zelfs als ik in 5 de entry wat verkloot neem ik meer snelheid mee dan in z'n 4.NickThissen schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:32:
Ik neem die bocht ook in de 4, even kort de rem aantikken, terug schakelen en meteen omgooien (met een hand he, SM schakel je met pook) dan stuurt hij volgens mij veel strakker in. Daarna breekt hij af en toe wat uit moet je dus even op letten maar is makkelijk te corrigeren. In de 5 draait hij niet zo lekker lijkt het en ga ik ook vaak het zand op wat meestal een spin is...
Vanavond nog eens?
[ Voor 22% gewijzigd door BM op 12-05-2012 17:37 ]
Xbox
Ik rij ook gewoon met autoblip, heeft verder niks met die pook te maken. Pook is echt veeeeel leuker kan ik je verzekeren, en echt niet zoveel moeilijker, je moet alleen af en toe wat meer met 1 hand sturen maar dat is prima te doen in de meeste auto's.BM schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:34:
[...]
En schakelen met pook? Dacht het niet. Heb dat ding zolang ik met een G25 gereden heb nooit gebruiktZal vast realistischer zijn, maar ik schakel met flippers, of ik schakel niet
Daarstraks wel ff geprobeerd te rijden met auto-blip en auto-clutch uit. Tis idd flink sneller op de straights, maar ik kom er de bocht niet mee om. Hij schakelt alleen terug als ik volledig gas los laat, en dat rijd niet echt fijn
Het zal best dat het niet zo moeilijk isNickThissen schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:44:
[...]
Ik rij ook gewoon met autoblip, heeft verder niks met die pook te maken. Pook is echt veeeeel leuker kan ik je verzekeren, en echt niet zoveel moeilijker, je moet alleen af en toe wat meer met 1 hand sturen maar dat is prima te doen in de meeste auto's.
Xbox
ThanksgtrNL schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Zo, netjes zeg. Knap gedaan met het uitlijnen en alles, ziet er echt super strak uit.
Heb je er al een metallic layer op zitten? Wordt vast mooi met die kleuren.
[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 12-05-2012 18:06 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:12:
Ook wel handig om bij het kalibreren van de gas en de rem het pedaal niet voledig in te trappen.
Zo hoef je het pedaal niet steeds voledig in te trappen.
Met de rechtervoet kun je dan gassen en remmen.
Metallic layer???gtrNL schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Heb je er al een metallic layer op zitten? Wordt vast mooi met die kleuren.
Nee, we gaan nog even weg.NickThissen schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:32:
Ik neem die bocht ook in de 4, even kort de rem aantikken, terug schakelen en meteen omgooien (met een hand he, SM schakel je met pook) dan stuurt hij volgens mij veel strakker in. Daarna breekt hij af en toe wat uit moet je dus even op letten maar is makkelijk te corrigeren. In de 5 draait hij niet zo lekker lijkt het en ga ik ook vaak het zand op wat meestal een spin is...
Vanavond nog eens?
Kan aan je voeding liggen..ZeeZeiler schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:27:
Racen is natuurlijk veel leuker. Mijn huidige PC heeft wat USB problemen, soms valt de USB uit. En dat heb ik liever niet in een race. Binnenkort komt er een nieuwe PC en ga ik de races onveilig maken...
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Netjeszmeding schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:55:
Zo mijn 1e gt challenge race ging beter dan verwacht
http://members.iracing.co...onid=5599144&custid=68453
Hm das klote..NickThissen schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:11:
Zo dat was snel... iemand spint al in T3 door zichzelf en mijn auto moet 15 min repareren, nee bedanktZeker geen rondje geoefend...
uitvallen van usb devices is vaak een signaal dat de voeding het niet meer goed trekt, dit is overigens wel de fijnste manier om erachter te komen!
Is dat nu? Even kijken...Niellie41 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:50:
Hier een link van de ALMS race op Laguna Seca:
http://www.alms.com/camera/television-broadcast
[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 13-05-2012 00:15 ]
[ Voor 10% gewijzigd door DutchDevil79 op 13-05-2012 01:45 ]
Ik ben het daar wel mee eens. Maar hoe is dat voor de rest?DutchDevil79 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:27:
Mijn idee was om per week te kijken op welke banen er gereden word en daar een keuze van te maken, Er zijn namelijk veel te veel afwijkende keuzes van iedereen hier. En als ik kijk naar alleen Radical en Star Mazda rijden daar ook maar paar mensen mee dit seizoen. Dus hou je zelfde probleem als met de Proto-GT.
Keuze voorstel van series zijn dan de volgende:
- Proto-GT
- Star Mazda
- Skip Barber
- Radical
- Indycars
- F1
- Lotus79
En gewoon per week te kijken welke baan leuk is en ook proberen wat af te wisselen zodat iedereen een keer zijn klasse aan bod heeft. Ik zelf vind het wel leuk om af en toe met jullie mee te rijden in een andere klasse.
Komende Maandag zou dan de F1 op Watkins Glenn een optie zijn. Lijkt mij wel een leuke combo.
[ Voor 22% gewijzigd door Jubby op 13-05-2012 12:02 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb de boel ook overclocked, heb toen jouw instellingen grotendeels overgenomen qua AA settings in Catalyst e.d. Als ik de frames niet cap is het bijna weg.JoepW schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:41:
Ik draai op vsync uit en 85-120 (afhankelijk van het circuit) met alles aan, behalve die 'volume shodows' of zo.
Geen last van tearing. Ik heb de boel wel overclocked.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wow! Dat ziet er goed uit!Niellie41 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:26:
WOOOOOOOHOOOOOOOOO![]()
Het is me gelukt!
Klote template
[afbeelding]
De achterkant heb ik inmiddels weg gehaald en ik hoop dat ik hem ook 1-2-3 naar de rechterkant kan kopiëren
update:
Naar de rechterkant kopiëren ging iets lastiger dan ik hoopte, maar het was gelukkig de lagen steeds een pixel verschuiven tot ze goed zaten. Ben blij daar klaar mee ben
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 13-05-2012 18:19 ]
How do you save a random generator ?
ThanksFragbeestje schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:28:
[...]
Wow! Dat ziet er goed uit!
Mooi gedaan man!
+1 (maar caddy was ook leuk!)JoepW schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:51:
Ik ben voor snel een beslissing.... F1 doen dan?
[ Voor 7% gewijzigd door Ruud Mulders op 13-05-2012 18:47 ]
wordt deze gebroadcast ?Niellie41 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:42:
Om 9 uur heb ik mijn eerste league race met de Silverado. De race zal op Richmond zijn. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik ga voor een finish
Jij en Paul toch en Frank doet hem ook wel is. Dacht op Watkins wel een mooie baan om hem te leren en wie weet dat er meer dan mee pakken. Vond Radical op mosport een tricky combi en volgens mij komt volgende week of die erna de Radical op Zandvoort (ook tricky trouwens). Das ook leuk. Anders rijden we elke keer radical en dat was niet de bedoeling.NickThissen schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:08:
Ik ben eerlijk gezegd niet voor de F1 hahaVoor het eerst denk ik... ik doe zeker wel mee daar niet van, maar volgens mij rijdt er helemaal niemand in de F1 of wel? Paul is misschien de enige die wel eens komt trainen die F1 rijdt (denk ik, weet het niet eens), dus om te trainen zal het niet erg veel zin hebben.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq