BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Eyefinity kan geen verschillende resoluties door elkaar inderdaad. Ik weet niet of je die 1200 schermen al hebt, maar ik zou het niet 'gokken'. Zeker eerst even testen wat er met dat scherm gebeurd als je er 1920x1080 naartoe stuurt (misschien accepteerd het scherm die resolutie uberhaupt niet?).NickThissen schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:24:
Even vraagje voor mensen met 3 schermen: maakt het veel uit als je 2 schermen met 1920x1200 hebt en eentje (in het midden dan lijkt me) met 1920x1080? Met eyefinity zullen de twee 1200 schermen dan dus ook maar 1080 zijn, dan heb je misschien een kleine zwarte rand boven en onder maar is dat echt storend? Of gaat het beeld dan ook echt vervormen ofzo?
Ik heb toen ik mijn huidige eyefinity setup ging aanschaffen ook heel lang lopen puzzelen. Uiteindelijk toch gekozen gewoon 3 dezelfde schermen neer te zetten. Om het gewoon helemaal goed te doen zeg maar, niet dat ik later zo'n net-niet gevoel krijg (en dat heb ik ook zeker niet gekregen
Ik weet niet precies hoe het met de huidige generatie kaarten zit, maar lees wel even goed na welke uitgangen op je videokaart tegelijk gebruikt kunnen worden. Soms zijn poorten 'shared'.
Ik denk dat die community test eigenlijk meer marketing is dan een echte test , dus gewoon het complete stuur te verkopen voor de helft van de prijs zodat die persoon de rest van de betreffende community lekker kan gaan zitten maken voor hun product.dabelg schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:55:
[...]
wilt dit nu zeggen dat ze niet wachten op de opmerkingen van de community testers ? nice way to go lol
How do you save a random generator ?
1 domme offtrack
http://members.iracing.co...onid=5545332&custid=61620
Welkom bij de clubAlexji schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:43:
Ik begin ook maar aan mijn iRacing avontuur! Bar weinig ervaring met racegames/sims, maar wil het dan wel gelijk goed doen. Eerst maar even een tijdje in mn eentje rondsturen. Heb al iemand ge-dm'd voor een referraladres!
@Joep, hij mag bij de Referrals.
[ Voor 33% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-05-2012 12:33 ]
Welkom.Alexji schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:43:
Ik begin ook maar aan mijn iRacing avontuur! Bar weinig ervaring met racegames/sims, maar wil het dan wel gelijk goed doen. Eerst maar even een tijdje in mn eentje rondsturen. Heb al iemand ge-dm'd voor een referraladres!
Stuur me nog even het CustId dan kan ik je ook toevoegen als rijder in de TS.
Klopt. De echte alpha en beta tests zijn al lang achter de rug.enchion schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:31:
[...]
Ik denk dat die community test eigenlijk meer marketing is dan een echte test , dus gewoon het complete stuur te verkopen voor de helft van de prijs zodat die persoon de rest van de betreffende community lekker kan gaan zitten maken voor hun product.
[ Voor 51% gewijzigd door JoepW op 05-05-2012 12:38 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Nee ik heb ze nog niet (nou ja, ik heb de 1920x1080 wel al). Ik denk ook niet dat ik er binnenkort 3 ga hebben, maar ik wil nu wel snel een tweede kopen (heb al een tweede en die is laatst kapot gegaan, kan niet meer zonder), en misschien is het dan slim eentje te kopen die ik later goed kan uitbreiden met een 3e zodat dat ik niet weer 3 nieuwe moet kopen. Ik zie echter altijd alleen maar die dell 2412 ofzo aangeraden worden en die is dus 1920x1200. Ik heb nu een samsung syncmaster 2494 en daar ben ik 100% tevreden mee (1920x1080) maar de rand is wel vrij dik, dat gaat met 3 van deze schermen niet zo goed denk ik.iXiro schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:29:
[...]
Eyefinity kan geen verschillende resoluties door elkaar inderdaad. Ik weet niet of je die 1200 schermen al hebt, maar ik zou het niet 'gokken'. Zeker eerst even testen wat er met dat scherm gebeurd als je er 1920x1080 naartoe stuurt (misschien accepteerd het scherm die resolutie uberhaupt niet?).
Ik heb toen ik mijn huidige eyefinity setup ging aanschaffen ook heel lang lopen puzzelen. Uiteindelijk toch gekozen gewoon 3 dezelfde schermen neer te zetten. Om het gewoon helemaal goed te doen zeg maar, niet dat ik later zo'n net-niet gevoel krijg (en dat heb ik ook zeker niet gekregen)
Ik weet niet precies hoe het met de huidige generatie kaarten zit, maar lees wel even goed na welke uitgangen op je videokaart tegelijk gebruikt kunnen worden. Soms zijn poorten 'shared'.
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 05-05-2012 13:01 ]
Moet je zeggen dat ik overweeg om ooit de panels uit hun kast te halen, maar nodig is dat niet.
Nog maar eens in de street stock gestapt, volgende keer maar een Q doen want werd er al snel uitgetikt. Gaf hem meer dan genoeg ruimte aan de binnenkant maar hij komt gewoon omhoog alsof ik er niet zit en veroorzaakt een behoorlijke wreck. Zo kom ik natuurlijk nooit in de hoge split
Mooie vuurzee in iRacing
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Ik heb 1,75 cm per kant en heb de 2 buitenste schermen met hun bezel achter de middelste gezet.NickThissen schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:24:
Ja maar deze is echt wel 3 centimeter ofzo, dat is wel veel denk ik, vooral 2 naast elkaar
.....
En die vlammen had ik ook al eens gezien. Wil ik ook
[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 05-05-2012 14:12 ]
Ik zet ze dan achter mekaarNickThissen schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:24:
Ja maar deze is echt wel 3 centimeter ofzo, dat is wel veel denk ik, vooral 2 naast elkaar
Te laat
He Riel, long time no c. Nog steeds wel aan het iRacen?
Verwijderd
Je hebt gelijk Nick begon er ook plezier in te krijgen na paar races die rookie met die SS is wat ruw soms maar als mensen op de lijn blijven kan het heel erg leuk zijn .
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Dutch3men schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:13:
Freaking hell.
Net op Talladega samen met Joey het hele veld op 2 ronde achterstand gereden.

"The Unbeatables"
Heb de eerste paar ronden met de line assist gereden, helpt toch wel om die baan te leren kennen. Rijden er uberhaupt mensen met die lijn permanent aan?
Die lijn kan je alleen aanzetten in je eigen test runs en in hosted sessies als de host dat toestaat.Alexji schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:42:
Net 2 uur lang doorgebracht op Lime Rock Park. Haal nu redelijk consequent de 1,02 á 1,03 (Geen idee of dat redelijk is). Rijdt erg leuk zo, verslavend.
Heb de eerste paar ronden met de line assist gereden, helpt toch wel om die baan te leren kennen. Rijden er uberhaupt mensen met die lijn permanent aan?
Dus tijdens free practice, kwalies en races is het antwoord: "Nee"
En qua tijden kan je ze opzoeken op de iRacing site:
'Stats' - 'World Records':
http://members.iracing.co...e/member/worldrecords.jsp
Als je daar Lime Rock en de MX-5 Cup kiest en ook nog dit seizoen / jaar dan zal je zien dat er 58,7 is gereden door een of andere alien
Rond de 1 minuut is erg prima. Dus er is nog wat te winnen.
Vooral niet voluit remmen en rustig de bocht in en snel er uit.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Geen sterk veld.josh-hill schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:57:
Dat het hele veld zo ver achter lag. Hoe kwam dat. Gewoon geen sterk veld of wat was er loos?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Denk dat laatste inderdaad
Maar pas op het Nick en ik hebben vandaag eerste oval gewonnen dus over een jaar of 20 krijgen jullie concurrentie lol
Dat sowieso.
Op youtube staan wel wat filmpjes maar mijn ccc komt niet overeen met het voorbeeld.
Vraag : Hoe maak ik een display groep van die 3 schermen?
In windows heb ik mijn main scherm in het midden en kan ik elk window in het linkse of rechtse scherm
schuiven, dus 1 grote desktop, alleen start iracing alleen in het middelste (hoofd) scherm.
Wie heeft de top tip voor mij ?
eventueel een run through op teamspeak mag ook... ik zit er al op
Edit : Opgelost!!
Ik kreeg bepaalde zaken helemaal niet te zien of kon sommige dingen niet veranderen.
Een simpele reboot ( ahum ) lost alles weer op, verrekte windows....
Iracing in Full 3 screen glorie !!! ikke happy...
[ Voor 23% gewijzigd door Jubby op 05-05-2012 17:12 ]
We kijken er naar uitVerwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:07:
[...]
Denk dat laatste inderdaad!
Maar pas op het Nick en ik hebben vandaag eerste oval gewonnen dus over een jaar of 20 krijgen jullie concurrentie lol
Verwijderd
Gefeliciteerd met de nieuwe opzet, erg gaaf denk ik.Jubby schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:35:
Ik heb vandaag 3 nieuwe schermen gehaald en wil nu eyefinity instellen maar het wil nog niet zo.
Welk merk en type scherm heb je gekocht? Ik ben ook op zoek naar een nieuw scherm.....
Maar ben toch gegaan voor 3 x Dell 2312
Met de 2408 is de vrouw ook erg blij en 1920x1200 wordt schaars en wat als er volgend jaar 1
de geest geeft dan zit je toch voor de 1080 keus....
Ik lever dus wat in verticaal maar mijn horizon is een stuk breder !!
X3DJrDJ666 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:51:
je breedte zal toch gewoon hetzelfde blijven (aan pixels breed blijft gelijk)
http://members.iracing.co...onid=5547525&custid=61620
@hierboven: Heb je de quali-tape eraf gehaald? (voor race moet de Impala B op Minimal tape staan, quali gebruiken ze 50% geloof ik)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
AOC 2236Vwa. Beeldscherm: 546.1 mm (21.5 "), 5 ms, 300 cd/m², 1920 x 1080 Pixels, 60000:1, 170 °, 160 °, 16.7 M, 0.248 x 0.248 mm. Kleur: Zwart. Energie: 49 W
Goedkoop en meer dan voldoende. Bezel zie je inderdaad na 5 minuten niet meer, alleen tijdens het opstarten valt het me nog wel eens op. Buitenste schermen staan de randen acher het middelste scherm.

[ Voor 32% gewijzigd door Ruud Mulders op 05-05-2012 21:44 ]
Het was heel gaaf en heb veel gekeken naar hoe de LMP auto's de GT's inhaalden. Proto's hadden heel veel geduld en haalde maar één GT auto per bocht in. In iRacing willen sommige HPD's wel 2 auto's in een bocht inhalen... *facepalm*
Ook werd een GT auto door één LMP auto ingehaald in één bocht en niet zoals in iRacing dat 2 HPD's zich langs een GT persen in één bocht...
Heb ook geen dive bombs gezien van de LMP's en ze waren heel geduldig.
Ik hoop dat het ook zo gaat bij de ELMS.
Ik heb de live stream op de WEC website gevolgd en er waren een paar LMP2 rijders die in Malmedy een GTE probeerden in te halen. Dat zie je in iRacing ook wel eens. En, net als in iRacing, ging dat dus niet goed.Niellie41 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:09:
Net terug van Spa.
Het was heel gaaf en heb veel gekeken naar hoe de LMP auto's de GT's inhaalden. Proto's hadden heel veel geduld en haalde maar één GT auto per bocht in. In iRacing willen sommige HPD's wel 2 auto's in een bocht inhalen... *facepalm*
Ook werd een GT auto door één LMP auto ingehaald in één bocht en niet zoals in iRacing dat 2 HPD's zich langs een GT persen in één bocht...
Heb ook geen dive bombs gezien van de LMP's en ze waren heel geduldig.
Ik hoop dat het ook zo gaat bij de ELMS.

Maar over het algemeen hadden de LMP auto's veel geduld. Als ze te ver achter een GT zaten bij het aan remmen, bleven ze echt netjes er achter en wachtten ze met inhalen tot het uit komen van de bocht.
En idd, over het algemeen werd er heel goed gereden. Dit waren 2 incidenten van wagens die vaker in de race rare dingen deden. Het zijn natuurlijk altijd dezelfde coureurs die domme acties uithalen I guess. Nothing new there.
Dit is het prive bootje van de mede-eigenaar van iRacing (en van de Red Sox btw):

Ennuh zijn vermogen wordt geschat tussen de $ 2 & 3 miljard.
Hopenlijk blijft hij het nog lang leuk vinden, dat geld investeren in iRacing
DutchDevil: Doen we morgen overdag nog een Skip training @ Brands Hatch?
[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 05-05-2012 23:30 ]
Hoe laat is morgen de Skip sessie? Heb lang niet in de skip gereden en kan wel wat oefening gebruiken? Ben nu nog bij m'n ouders in Kerkrade, maar ben van plan om morgen na de lunch terug naar Eindhoven te gaan.
Verwijderd
Was ook live te zien op motorsTV. Nu live nascar btw met mega crash............josh-hill schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:28:
[...]
Ik heb de live stream op de WEC website gevolgd en er waren een paar LMP2 rijders die in Malmedy een GTE probeerden in te halen. Dat zie je in iRacing ook wel eens. En, net als in iRacing, ging dat dus niet goed.![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 00:02 ]
Opeens lijken de rookieraces bijzonder clean...Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:00:
[...]
Was ook live te zien op motorsTV. Nu live nascar btw met mega crash............
Hopelijk is McClure ok.
[ Voor 0% gewijzigd door ZeeZeiler op 06-05-2012 02:01 . Reden: c te weinig... ]
1.46.7 live gereden in ford gt @ watkins glen boot
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
die werd er ook vrij hard afgerost ook, dat w**f heeft ballen aan haar lijf

Alles wat daar nu genoemd wordt heb ik getest of gebruik ik.
Als jullie nog aanvullingen hebben hoor ik dat graag.
WW etc. volgt.....
Ow, en net m'n hele stuur scheef omdat ik iets teveel curb pakte in T1

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 06-05-2012 12:06 ]
Ik heb iemand T3 in 5 zien nemen.(misschien dat daar nog wat tijd te pakken is)
Die faciliteit zit er al lang in, maar dat is via een webbrowser. Door de telemetry door te sturen kan je iSpeed volledig op een 2de pc draaien en dus ook echt de layout goed aanpassen, enzo.Niellie41 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:56:
Het is met iSpeed vanaf nu ook sowieso mogelijk om zonder extra software op een 2e PC of smartphone te draaien. Je moet een ip invullen (weet niet precies welke, staat op de site van iSpeed) en dat scherm wat normaal op het 2e scherm is, is dan te zien op telefoon of laptop.
NickThissen schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:57:
Straks misschien eens een Radical race proberen als hij official gaat. Zoals altijd twijfel ik echter enorm over 17 of 26 wing... 26 is zo makkelijk te rijden, kan bijna niks fout doen, maar ik kom er toch echt niet onder de 1:06.3 mee, terwijl ik met 17 wing met twee vingers in de neus in de 1:05.7 zit (en dus nog veel sneller zou kunnen met een goed rondje). Dat is toch wel een flink verschil. En ja er crashen veel mensen in de radical, maar als je net in een goeie split komt ofzo en dat een keer niet gebeurd dan baal je denk ik aan het eind wel dat je elk rondje een halve seconde hebt ingeleverd...
Ik reed met 17 een 1:05,6 en 1:06,1 met 26.enchion schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:16:
Je kan met 26 wing wat meer snelheid meenemen in T1 en (dat beperkt de schade voor mij en zorgt ervoor dat ik 1.06.054 heb kunnen rijden) .
Ik heb iemand T3 in 5 zien nemen.(misschien dat daar nog wat tijd te pakken is)
17 is echt voor Q en eventueel R als je durf hebt en 26 is voor een race om op zeker te rijden.
Da's K.NickThissen schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:57:
....Ow, en net m'n hele stuur scheef omdat ik iets teveel curb pakte in T1
Als je het binnenste stuk van de curb in T1 raakt is de auto sowieso te instabiel. Maa krom stuur is m nog niet gebeurt daar.
[ Voor 56% gewijzigd door JoepW op 06-05-2012 12:29 ]
En werkt ook gewoon 100%
[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 06-05-2012 12:30 ]
Hij rijdt nu super comfortabel als je tot 90% rijdt. Zodra je op de grens komt en hij begint een klein beetje te glijden, ben je eigenlijk verloren. Je kunt misschien met alle man en macht een slide redden, maar dan tank-slap je gelijk de muur in. Ik heb meteen al het plezier in de Skip verloren. Adios skip dus.
Op naar de Star Mazda die gelukkig redelijk gefixt is voor dit seizoen....

Ik zie dat er pas 9 rijders zijn ingeschreven voor de Skip race dinsdag as.!
Schrijf je svp in voor deze uitdagende combinatie!
[ Voor 84% gewijzigd door JoepW op 06-05-2012 12:34 ]
Dat klopt volgens mij niet. iRacing geeft die informatie niet vrij, dus moet de software een best-guess doen. Dat ie er meestal goed bij in de buurt zit wil niet zeggen dat het altijd gelijk is.Fanatec stuur en pedalen Stephane Turpin heeft een mooi stukje software geschreven voor de Fanatec Club Sport Pedals (en eventueel ook voor de Fanatec pedalen). Hiermee kan je bv instellen dat je rempedaal gaat trillen als je wielen gaan blokkeren. Dit moment is door deze software gebaseerd op het daadwerkelijk moment van blokkeren in iRacing
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb anders twee heerlijke races gereden gisteren , vind juist dat hij stukken logischer/voorspelbaarder is geworden , maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.Requiem19 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:29:
De Skip is totaal vernaggeld met de laatste update. Zo erg dat ik gewoon heel het seizoen niet meer ga rijden in de Skip. Baal er echt van!
Hij rijdt nu super comfortabel als je tot 90% rijdt. Zodra je op de grens komt en hij begint een klein beetje te glijden, ben je eigenlijk verloren. Je kunt misschien met alle man en macht een slide redden, maar dan tank-slap je gelijk de muur in. Ik heb meteen al het plezier in de Skip verloren. Adios skip dus.
Op naar de Star Mazda die gelukkig redelijk gefixt is voor dit seizoen....
En het is niet alsof ik erg langzame ronde tijden had vind ik. 2.10.600 , maar dat zal voor jou wel niet snel genoeg gaan.
Ik heb m`n set op de setup-site gezet , moest wel wat dingetjes veranderen tov vorig seizoen om hem lekker te laten rijden.
Wat heb je veranderd aan je setup?enchion schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:51:
[...]
Ik heb anders twee heerlijke races gereden gisteren , vind juist dat hij stukken logischer/voorspelbaarder is geworden , maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
En het is niet alsof ik erg langzame ronde tijden had vind ik. 2.10.600 , maar dat zal voor jou wel niet snel genoeg gaan.
Ik heb m`n set op de setup-site gezet , moest wel wat dingetjes veranderen tov vorig seizoen om hem lekker te laten rijden.
Wat vind je van het gedrag van de Skip zodra hij begint te glijden dan? Zolang je zonder enige vorm van slip angle rijdt, rijdt hij inderdaad heel voorspelbaar nu.
Dus nu BB 58 , VB 165 , AB 145 , RB 6 en SPO 0 , met dus 2.5 camber voor en 2.6 camber achter.
En kan nu bijna de hele race driftend/glijend door de linker na de lange rechter , zonder probleem , rijgedrag wordt dus niet anders voor mij naar het einde van de race toe .
Hmm okay, ik zal jouw setup proberen om te kijken of het beter rijdt. Thanksenchion schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:03:
Ik heb de voorbanden 1 click harder gezet en de voorwielen 1 click meer camber en voor de rest niks veranderd.
Dus nu BB 58 , VB 165 , AB 145 , RB 6 en SPO 0 , met dus 2.5 camber voor en 2.6 camber achter.
En kan nu bijna de hele race driftend/glijend door de linker na de lange rechter , zonder probleem , rijgedrag wordt dus niet anders voor mij naar het einde van de race toe .
Naam: GoT Toernooi Training Skip @ Brands Hatch GP
Wachtwoord: gotprac (en Benelux only)
Opmerking: Alle hulpmiddelen toegestaan
Verwijderd
Op youtube nog een paar filmpjes van een GT en G27 gezien maar lijkt net of de G27 veel soepeler stuurt.
Wordt een crashfeest dinsdag...
Vooral die derde rechter blijft het gras me regelmatig naaien , 1 grassprietje en tabee.
Maar leuk glijen , merkte toch wel wat Tim eerder zei dat hij na een paar ronden wat spannender wordt iets wat ik op Watkins niet gemerkt heb .
Jammer dat Derx er niet bij was . Had wel willen zien wat zijn snelheid was op Brands.
derx komt net terug van Nurnberg in Duitsland. ff autobahn racer gespeeld met mn lease astra dieselenchion schreef op zondag 06 mei 2012 @ 16:04:
Leuke combo , wel pittig .
Vooral die derde rechter blijft het gras me regelmatig naaien , 1 grassprietje en tabee.
Maar leuk glijen , merkte toch wel wat Tim eerder zei dat hij na een paar ronden wat spannender wordt iets wat ik op Watkins niet gemerkt heb .
Jammer dat Derx er niet bij was . Had wel willen zien wat zijn snelheid was op Brands.
Cube Nuroad Race (2022)
Joey en ik waren in een battle met twee andere gasten en in de laatste ronde raakten we elkaar.
Waarop vervolgens één van die gasten zegt dat mensen van Europa waarbij die dus Joey en mij mee bedoelt niet kunnen rijden. Dus maar een protest tegen hem ingediend onder het mom van racism/harassment.
Ik had denk ik een PMmetje naar hem gestuurd met daarin alleen de link naar je WR op ovalsDutch3men schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:37:
Zo het heeft weer even geduurd, maar heb weer een protest ingediend.
Joey en ik waren in een battle met twee andere gasten en in de laatste ronde raakten we elkaar.
Waarop vervolgens één van die gasten zegt dat mensen van Europa waarbij die dus Joey en mij mee bedoelt niet kunnen rijden. Dus maar een protest tegen hem ingediend onder het mom van racism/harassment.
Net een heerlijke race in de Radical gehad .
Iets meer dan twintig rondes met nr4 Riccardo gebattled uiteindelijk kwam Johannes er ook nog bij , alles zonder contact en schade , echt gaaf , was nog even 4de de ronde ervoor maar hij had 17wing dus op het rechte stuk kwam hij er weer voorbij.
En dus 5de geworden in de topsplit , voor Simon , Audrius en ander zwaar geschut geeindigd , en dat met 26 wing , wel lachen , ben nl zonder te qualificeren als 17de gestart .

http://members.iracing.co...onid=5554921&custid=65839

De Radical race van 17h30 splitte dus, ik zat in split #2, was daar als 18de gestart om uiteindelijk om plaats 4 uit te komen. Vrij eenzame race wel, bij de start netjes om 2-3 auto's gereden die tegen elkaar botsten, één iemand moeten uitremmen na het lange rechte stuk na de Esses. De andere auto's waren uitvallers waardoor ik steeds kon opschuiven. Auto voor me was net even snel dan me, hing constant 3 seconden voor me, kwam nooit dichter.enchion schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:34:
Ach ja Amerikanen , ze snappen dat toch niet.
En dus 5de geworden in de topsplit , voor Simon , Audrius en ander zwaar geschut geeindigd , en dat met 26 wing , wel lachen , ben nl zonder te qualificeren als 17de gestart .![]()
29 rondjes foutloos gebleven, dan twee rondjes na elkaar 1x offtrack. Nog ontsnapt op 4m van het einde toen ik te wijd kwam in de voorlaatste bocht. Neusje tegen de vangrail maar kon verder zonder schade. Plaats 4 dus, SR +0.22 & iRating +112
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Mooie prestatie. Net snelste rondetijd ook nog met 26 wing!enchion schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:34:
Ach ja Amerikanen , ze snappen dat toch niet.
Iets meer dan twintig rondes met nr4 Riccardo gebattled uiteindelijk kwam Johannes er ook nog bij , alles zonder contact en schade , echt gaaf , was nog even 4de de ronde ervoor maar hij had 17wing dus op het rechte stuk kwam hij er weer voorbij.
En dus 5de geworden in de topsplit , voor Simon , Audrius en ander zwaar geschut geeindigd , en dat met 26 wing , wel lachen , ben nl zonder te qualificeren als 17de gestart .![]()
Huh, wat een vreemd verhaal. mine?NickThissen schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:20:
Nou ja, nog maar eens in de Ford mee gedaan, best leuke race na een aantal langzame rondjes door crashes in 90% van de bochten. Eindelijk wat mensen gaan inhalen, nette inhaal actie in de chicane, en bij het uitkomen schiet hij gewoon ineens naar links de muur inNog nooit meegemaakt. Hoor in de chat dat het wel vaker voorkomt bij nieuwe NTM dit seizoen... leuk
Mooi man. Volgens mij lang geleden dat je met een super goed gevoel en resultaat uit een race kwam, toch?Fuelke schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:32:
[...]
De Radical race van 17h30 splitte dus, ik zat in split #2, was daar als 18de gestart om uiteindelijk om plaats 4 uit te komen. Vrij eenzame race wel, bij de start netjes om 2-3 auto's gereden die tegen elkaar botsten, één iemand moeten uitremmen na het lange rechte stuk na de Esses. De andere auto's waren uitvallers waardoor ik steeds kon opschuiven. Auto voor me was net even snel dan me, hing constant 3 seconden voor me, kwam nooit dichter.
29 rondjes foutloos gebleven, dan twee rondjes na elkaar 1x offtrack. Nog ontsnapt op 4m van het einde toen ik te wijd kwam in de voorlaatste bocht. Neusje tegen de vangrail maar kon verder zonder schade. Plaats 4 dus, SR +0.22 & iRating +112
[ Voor 196% gewijzigd door JoepW op 06-05-2012 19:45 ]
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1952223.page
heb ik dus gehad bij oval trucks heNickThissen schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:20:
Nou ja, nog maar eens in de Ford mee gedaan, best leuke race na een aantal langzame rondjes door crashes in 90% van de bochten. Eindelijk wat mensen gaan inhalen, nette inhaal actie in de chicane, en bij het uitkomen schiet hij gewoon ineens naar links de muur inNog nooit meegemaakt. Hoor in de chat dat het wel vaker voorkomt bij nieuwe NTM dit seizoen... leuk
Trouwens weer een start crash waardoor ik weer 5 seconden gewoon echt stil stond op de grid. Snel starten in de Ford heeft echt geen nut, je kan beter half gas weg hobbelen en wachten tot je de rook ziet opkomen.
En nog een keer zag ik , netjes gereden .Fuelke schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:32:
[...]
De Radical race van 17h30 splitte dus, ik zat in split #2, was daar als 18de gestart om uiteindelijk om plaats 4 uit te komen. Vrij eenzame race wel, bij de start netjes om 2-3 auto's gereden die tegen elkaar botsten, één iemand moeten uitremmen na het lange rechte stuk na de Esses. De andere auto's waren uitvallers waardoor ik steeds kon opschuiven. Auto voor me was net even snel dan me, hing constant 3 seconden voor me, kwam nooit dichter.
Wel een beetje jammer dat het veld zo uitgerekt was .
Heb deze award nu ook echt gehaald, vorige 4 keer was het met de Star Mazda op een ovalClean Race - Road
Have an official road race with no incidents. You must score championship points and complete 50% of the laps the class winner completes, rounded down, for the race to count toward this award.
Had a clean race driving the Star Mazda at The Milwaukee Mile. (4x)
Had a clean race driving the Radical SR8 at Watkins Glen International. - zondag 6 mei 2012
Inderdaad, deze week met de Indycar fixed was ook maar meh ... ofwel uitrijden zonder meer, ofwel domme crashes door anderen die denken met schade nog wel even verder te kunnen.JoepW schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:40:
Mooi man. Volgens mij lang geleden dat je met een super goed gevoel en resultaat uit een race kwam, toch?
Yep, en vrij vroeg lag alles zowat uit elkaar, die Maurizio was ook gewoon te sterk, was hij de race ervoor ook al, toen pushte hij wel te hard en won Katier. Uitslag van net: http://members.iracing.co...onid=5555641&custid=56527enchion schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:28:
En nog een keer zag ik , netjes gereden .
Wel een beetje jammer dat het veld zo uitgerekt was .
Overigens setup van Bert, maar dan et meer vleugel.
[ Voor 36% gewijzigd door Fuelke op 06-05-2012 20:53 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Moet zeggen dat (tot nu toe) de GT mensen wel gelijk hebben gekregen dat er blijkbaar veel mensen zijn die wel de GTs willen rijden zolang er geen HPDs bij zitten, participation is erg goed. Komt natuurlijk ook door nieuwigheid en sowieso watkins, maar dan nog. Ik ben alleen bang dat deze serie nu niet meer weg gaat, idee was dat dit een tussen serie was en dat de split problemen bij proto & gt opgelost zouden worden (maar dat kon niet zo snel gebeuren), maar iRacing is wel gek als ze een serie weg doen waar veel mensen op af komen...
[ Voor 78% gewijzigd door NickThissen op 06-05-2012 21:01 ]
Nee, maar het idee van deze serie is om te laten zien dat er GT mensen zijn die willen rijden, en om iRacing tijd te geven wat nieuwe dingen te implementeren (anders splitten met name) voor volgend seizoen (of nog later). Als die dingen eenmaal geimplementeerd waren zou de nieuwe GT challenge weer weg gaan zodat alles weer in proto & gt kwam. Maar dat zie ik dus niet meer gebeuren...Niellie41 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:26:
De GT & Proto serie is ook niet weg heDeze is er alleen bij gekomen.
Race was trouwens niet om aan te zien, eerste 2 rondjes alweer half gas rond pruttelen om alle carnage te ontwijken. Redelijk gelukt en wat mensen kunnen inhalen en toen langzaam weer wat terug gezakt. Nog een keer aangereden door die Ief gast (ik ging iets te wijd in carousel en hij dacht het 3 wide te maken, ging niet) maar gelukkig kon ik door zonder al teveel schade. Nog een 6e plek gehaald, niet slecht.
http://www.racefansonlytv.com/ws.html
Nog 40 te gaan of zo? In ieder geval niet lang.
Net nog ff geoefend met de Cadillac op Mosport, maar dat is dus echt niks voor rookies
4de met oval.
Wat ik niet snap is: ik krijg met 0 inc. +0.14
Een andere gast die 7de is geworden ook met 0 inc krijgt +0.54?
Hoe kan dit?
Ook ervaring mee..... Divebomb bij mij en in een hosted race inhalen met onwijze off tracks.Arfman schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:30:
Ief Vangenechten ofzo Nick? Zie die gast wel vaker rare capriolen uithalen op diverse sessies.......
Als je door een heel cijfer heen gaat met je SR krijg je extra SR punten om te voorkomen dat je bij de volgende race niet meteen weer onder het hele cijfer zakt en zo weer niet kan promoveren.Piekartz87 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:34:
......
Wat ik niet snap is: ik krijg met 0 inc. +0.14
Een andere gast die 7de is geworden ook met 0 inc krijgt +0.54?
Hoe kan dit?
No. 1 heeft dat ook uit die race.
Dit topic is gesloten.