Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Ja ik heb via shopkorting besteld. Alleen heb ik wel een bevestigingsmail gekregen van wehkamp. Ook stond dat het produkt uitverkocht is.SmiGueL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:06:
Vraag me nu toch wel af of iemand ook gebruik heeft gemaakt van:
Directkorting.com
of
Shopkorting.nl
Scheelde dus in het 2e geval wel ff €7 op het totaal, waardoor de tablet €170 was![]()
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
In mijn geval: betaald/bevestigingsmail + uitverkocht/geen order onder mijn bestellingen sta ik toch op de lijst voor het uitleveren van een tablet.
Echter doordat ze geen extra voorraad hebben wordt deze besteld en tzt geleverd.
Bedankt voor je e-mail. Ik heb je klantnummer gecontroleerd en deze staat op de lijst om toch uitgeleverd te worden op basis van onderstaand bevestigingse-mail.
Gezien de drukte kan dit even duren, want we gaan nieuwe tablets bestellen.
goede service van wehkamp(maar als je het mij vraagt was dit wel een beetje te verwachten)
Verwijderd
Oké mensen.. Ik ben dus serieus gewoon om 12 uur naar de wc gegaan met mijn mobieltje... de internetverbinding was in één woord RUK! Ik naar de site... Staat hij er tot mijn verbazing gewoon met de oude prijs op! Ik zo slim om hem in mijn mandje te doen, staat er nog steeds dezelfde prijs! Vervolgens pagina even vernieuwd, staat er in ene 177 euro! Ik wilde het niet geloven, dus ik zet het aantal naar 2 stuks. Staat er in ene 354 euro! Dus ik kon mijn geluk niet op, druk op bestellen en maakte het bestelproces af. (heb gekozen voor een acceptgiro, aangezien ik niet op mijn mobiel en op de wc geld over wil maken. (hoop gedoe met je pasje en zo'n kastje voor je codes.)Mythx schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:06:
Jammer voor Thijs als hij er geen heeft. Had hem graag de tweede tablet willen verkopen voor alle moeite die hij gedaan had.
Ga ik nog even snel naar mijn mail (ik dacht namelijk dat mijn collega's beetje ongeduldig zouden worden.) In mijn mail vind ik een orderbevestiging:

Het zal me dus benieuwen of het is gelukt, maar het ziet er rooskleurig uit, omdat op facebook al is toegezegd dat mensen met een orderbevestiging het ook gewoon geleverd krijgen!
Wat nou, 1 bestellen en in de wc van het ziekenhuis, omdat je aan het stagelopen bent..
In de voorwaarden staat 1 per persoon, dus ik ben ook benieuwd. Daarom dat ik direct na mijn eigen bestelling op een ander account ging proberen, maar na het klikken op bevestig bij de verzending optie, gaf hij een foutmelding
[ Voor 98% gewijzigd door HaTe op 18-04-2012 17:31 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik heb hetzelfde gedaan en ook bij mij staat hij nu met één week levertijd weer bij "mijn bestellingen".rambocus schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:13:
het blijkt dat het niet zomaar wordt opgelost, heb net weer gebeld met de klantenservice.
Die mij meedeelde dat de order op de bevestiging niet kon worden uitgevoerd. Zij kon wel de order opnieuw invoeren voor de 177 euro met een levertijd van een week. Ik zou als ik jullie ( uiteraard met een orderbevestiging) was en de snelheid er in wil houden niet afwachten maar bellen met de klantenservice.
Ondanks hetgeen is vermeld op faceboek door wehkamp.nl

Ze is het nu aan het navragen.
Tijd voor een nieuwe sig..
Sorry, maar hoe kan je ze benaderen via facebook, hoe kan je ze een mail sturen via facebook? Ik ben niet zo goed met facebook.orbit_ph schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:24:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en in plaats van de klantenservice de personen achter de facebook mailbox benaderd.
Verwijderd
Ik had inderdaad 10 kunnen doen, maar ik vond dat niet zo eerlijk/sociaal. Echter had ik die 10 dan wel zo kwijt geraakt.HaTe schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:30:
Waarom dan niet gelijk 10?
In de voorwaarden staat 1 per persoon, dus ik ben ook benieuwd. Daarom dat ik direct na mijn eigen bestelling op een ander account ging proberen, maar na het klikken op bevestig bij de verzending optie, gaf hij een foutmelding
facebook@wehkamp.nl dacht ikshinken82 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:33:
[...]
Sorry, maar hoe kan je ze benaderen via facebook, hoe kan je ze een mail sturen via facebook? Ik ben niet zo goed met facebook.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
is een gewoonte van me om niet standaard mail adressen in forums neer te zetten
In geval van een acceptgiro (waar toch het oude bedrag op zou staan) mag ik gewoon de helft betalen.
Bedankt, ga het ff proberen.orbit_ph schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:39:
@shinken82, Tsurany wist het al te melden.
is een gewoonte van me om niet standaard mail adressen in forums neer te zetten
Dan zou ik daar toch een mail of brief over willen hebben om toekomstige problemen te voorkomen.Koffie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:40:
De dame aan de lijn wist mij uiteindelijk te vertellen dat mijn tablet gewoon geleverd wordt en dat ze alles achteraf verrekenen.
In geval van een acceptgiro (waar toch het oude bedrag op zou staan) mag ik gewoon de helft betalen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik zie het nergens staan. Ik neem aan dat je daarvoor ingelogged moet zijn?Tsurany schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:48:
Mwah op hun Facebook staat ook al dat het verrekend wordt, kan je dat altijd er nog bij pakken.
Verwijderd
Lees de berichtjes met een oranje avatar.Deadsy schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:51:
[...]
Ik zie het nergens staan. Ik neem aan dat je daarvoor ingelogged moet zijn?
iemand vroeg:
bedankt. Ik heb idd via de FB link gekocht (met het oude hoge bedrag) en een bevestigingsmail met het oude bedrag en met een leverdatum. Ga er vanuit dat het helemaal goed gaat komen
wehkamp antwoordde met:
Als dit een bestelling is vanaf 12.00 uur gaan we dit verrekenen.
Verwijderd
Te schofterig voor woorden, ik hoop dat ze hem niet uitleverenVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:28:
[...]
Oké mensen.. Ik ben dus serieus gewoon om 12 uur naar de wc gegaan met mijn mobieltje... de internetverbinding was in één woord RUK! Ik naar de site... Staat hij er tot mijn verbazing gewoon met de oude prijs op! Ik zo slim om hem in mijn mandje te doen, staat er nog steeds dezelfde prijs! Vervolgens pagina even vernieuwd, staat er in ene 177 euro! Ik wilde het niet geloven, dus ik zet het aantal naar 2 stuks. Staat er in ene 354 euro! Dus ik kon mijn geluk niet op, druk op bestellen en maakte het bestelproces af. (heb gekozen voor een acceptgiro, aangezien ik niet op mijn mobiel en op de wc geld over wil maken. (hoop gedoe met je pasje en zo'n kastje voor je codes.)
Ga ik nog even snel naar mijn mail (ik dacht namelijk dat mijn collega's beetje ongeduldig zouden worden.) In mijn mail vind ik een orderbevestiging:
[afbeelding]
Het zal me dus benieuwen of het is gelukt, maar het ziet er rooskleurig uit, omdat op facebook al is toegezegd dat mensen met een orderbevestiging het ook gewoon geleverd krijgen!
Wat nou, 1 bestellen en in de wc van het ziekenhuis, omdat je aan het stagelopen bent..![]()
![]()
Verwijderd
Deze heeft meteen de order op orde gemaakt en over een week krijg ik de galaxy tab 8.9 thuisbezorgd voor 177 (al betaald).. Dus voor de mensen die wel een bevestiging hebben maar niks bij mijn bestellingen hebben staan, neem dan even contact op met de klantenservice (0900 9809)
Ik ga nu wel even bellen. Liever zekerheidChrizzly schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:58:
Is het nou echt de bedoeling dat iedereen er achteraan belt of zouden ze het zelf herstellen?
https://www.youtube.com/@droommotor
[ Voor 12% gewijzigd door Hmmmm op 18-04-2012 18:01 ]
Hier ook, dus ze zijn ermee bezig. Ik zou dus iedereen aanraden om een dagje geduld te hebben.Hmmmm schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:00:
Eerst had ik zelf ook geen bestelling in mijn wehkamp. Wel een bevestigingsmail gehad met uitverkocht, inmiddels staat hij er netjes tussen
Meteen opgehangen!danielkraak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:01:
[...]
Hier ook, dus ze zijn ermee bezig. Ik zou dus iedereen aanraden om een dagje geduld te hebben.
Verwijderd
De bestelling staat er net bij mijn account. Levertijd is een week. Heb niet hierover gebeld. Gebeurd vanzelfdanielkraak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:01:
[...]
Hier ook, dus ze zijn ermee bezig. Ik zou dus iedereen aanraden om een dagje geduld te hebben.
vanaf 18.00 uur is wehkamp bezig met de niet zichtbare orders aan het invoeren op je account!!
[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 18-04-2012 18:04 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik hing dus ook aan de lijn, tot het bericht hierboven. Toen checkte ik toch maar even de website en hij stond er. Meteen opgehangen.
@thijssiee49: ik zou zeggen dat je er per ongeluk twee hebt besteld en vragen of je nog wel een enkele geleverd kunt krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door danielkraak op 18-04-2012 18:03 ]
Idem! Nou bericht aan iedereen, Niet meer bellen en laat ze lekker hun werk doendanielkraak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:03:
[...]
Ik hing dus ook aan de lijn, tot het bericht hierboven. Toen checkte ik toch maar even de website en hij stond er. Meteen opgehangen.
Waarschijnlijk de ene van 12.05 uur en de andere die de klantenservice er in hebben gezet.
[ Voor 41% gewijzigd door rambocus op 18-04-2012 18:05 ]
Verwijderd
Je lijkt mij wel... ik heb hem ook 2 maal besteld!rambocus schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:04:
wordt steeds gekker heb de order nu twee keer in mijn Wehkamp staan
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 18:04 ]
Verwijderd
Daar heb ik nu ook "last" vanrambocus schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:04:
wordt steeds gekker heb de order nu twee keer in mijn Wehkamp staan
UPDATE: 1 van de tabs is nu geannuleerd, de andere staat nu op een levertijd van 2 weken
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 18:07 ]
Ik krijg niet alle reacties.shinken82 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:55:
[...]
Lees de berichtjes met een oranje avatar.
iemand vroeg:
bedankt. Ik heb idd via de FB link gekocht (met het oude hoge bedrag) en een bevestigingsmail met het oude bedrag en met een leverdatum. Ga er vanuit dat het helemaal goed gaat komen
wehkamp antwoordde met:
Als dit een bestelling is vanaf 12.00 uur gaan we dit verrekenen.
Als ik kijk naar de reacties van de post: Het was ontzettend druk etc.
En ik wil dan naar de reacties kijken krijg ik er maximaal iets van 15 stuk te zien van de 111
Verwijderd
Uhm... wil jij mij ff uitleggen waarom je dat hoopt en waarom het te schofterig voor woorden is?Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:55:
[...]
Te schofterig voor woorden, ik hoop dat ze hem niet uitleveren
Jups...Mythx schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:04:
[...]
Krijg je er nou twee of niet? Want er was toch een maximum van 1 per klant?
Ik ben echt héééééééééééé'l blij.. Maar wat moet ik in hemelsnaam met al die tablets.. ik heb ook al een HTC Flyer gekocht.. whaha..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 18:09 ]
Volgens mij grapte hij maar, vandaar de smiley.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:07:
[...]
Uhm... wil jij mij ff uitleggen waarom je dat hoopt en waarom het te schofterig voor woorden is?
[...]
Jups...
En huh. Ik gun het je van harte, maar ik vind het vreemd.
Verwijderd
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Netjes en nog redelijk vlot geregeld van wehkamp! Zo kan het dus ook.

Ben benieuwd
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
We kregen wel de bevestigingsmail binnen maar de bestelling stond niet
op de site vermeld. Naar aanleiding van de berichten hier ook ff gekeken of de
bestelling er nu wel stond. Hij staat erbij, levertijd 1 week.
Goede service Wehkamp.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Same here; heb de bestelling netjes via de mail gekregen, maar stond niet op de site.
Inmiddels staat de bestelling ook op de site, levertijd 1 week
Wat ik wel apart vind is dat het bestelnummer in de mail begint met 767, terwijl op de site het begint met 867.
- B.L.A.A.T. -
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bij mij is het wel gelijk in de mail en op de website.... Welke prijs heb je betaald ? Misschien zit daar het verschil.. Ik heb de korting prijs betaald.TheFruitNerd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:52:
[...]
Same here; heb de bestelling netjes via de mail gekregen, maar stond niet op de site.
Wat ik wel apart vind is dat het bestelnummer in de mail begint met 767, terwijl op de site het begint met 867.
Terwijl ik wel gewoon heb betaald.
Klantenservice nog maar eens gebeld en ze geven aan dat alles via facebook gaat en moet maximaal 2 dagen wachten.
Heb de bestelling 3x afgebroken omdat de oude prijs vermeld stond; bij de 4e keer stond 177 euro.Brummetje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:55:
[...]
Bij mij is het wel gelijk in de mail en op de website.... Welke prijs heb je betaald ? Misschien zit daar het verschil.. Ik heb de korting prijs betaald.
Die heb ik gelijk doorgezet en via iDeal betaald. Ook in de mail heb ik bevestiging gekregen van 177 euro.
- B.L.A.A.T. -
Ik heb het precies zo gedaan.TheFruitNerd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:00:
[...]
Heb de bestelling 3x afgebroken omdat de oude prijs vermeld stond; bij de 4e keer stond 177 euro.
Die heb ik gelijk doorgezet en via iDeal betaald. Ook in de mail heb ik bevestiging gekregen van 177 euro.
Eerst wilde ik hem al voor de hogere prijs kopen en als ik hem dan niet voor 177 kreeg hem gewoon terug sturen maar toen was hij ineens 177 euro
(Wel een directe link met AMS-IX en stalen zenuwen
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bij mij staan ze beide op 867TheFruitNerd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:52:
[...]
edit: is al beantwoord, mn F5 heeft het denk opgegeven
[ Voor 6% gewijzigd door Mattie112 op 18-04-2012 19:07 ]
De mijne ook behalve dat er bij mij nog steeds In Behandeling staat als leverdatum.Koffie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:09:
Die van mij staat onveranderd, dus de ouade prijs en een leverdatum van as vrijdag.
[ Voor 27% gewijzigd door Appel105 op 18-04-2012 19:20 ]
Helaas wel.Appel105 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:19:
Dit meen je niet: is hij niet meer te bestellen? (galaxy tab 8.9???) En anders WAAR?
Helaas menen we dat wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Mattie112 op 18-04-2012 19:21 ]
Vanaf volgende week weer; maar dan iets duurder en op een andere websiteAppel105 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:19:
Dit meen je niet: is hij niet meer te bestellen? (galaxy tab 8.9???) En anders WAAR?
- B.L.A.A.T. -
Echt? Ik ziet nu namelijk te kijken naar de aanbieding van HI voor de HTC flyer, maar deze is natuurlijk nog veel en veel beter! Waar komt hij volgende week dan? En voor hoeveel?TheFruitNerd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:21:
[...]
Vanaf volgende week weer; maar dan iets duurder en op een andere website
Appel105 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:24:
[...]
Echt? Ik ziet nu namelijk te kijken naar de aanbieding van HI voor de HTC flyer, maar deze is natuurlijk nog veel en veel beter! Waar komt hij volgende week dan? En voor hoeveel?

- B.L.A.A.T. -
Ik heb de flyer ook, moet zeggen komt ook goed geluid uit voor zo een klein ding ( weet uiteraard niet hoe de samsung klinkt )peugeot206gt schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:53:
Het is een beetje persoonlijke smaak denk ik allemaal. De verschillen tussen de flyer en deze zijn namelijk best groot:
Voordelen Samsung tablet
-Groter scherm met hogere resolutie (zelfde aantal ppi als de flyer)
-Tegra2 SOC (al zal de 1,5 ghz snapdragon uit ervaring met minder pixels dezelfde user experience geven
-Flink dunner
-Zeker een ICS update
Voordelen flyer
-iets (marginaal lichter)
-geleverd met stylus en opbergmap
-32GB intern en uit te breiden (voor 22 euro zit ik nu op 64 gigabyte)(edit volgens mij is de TAB ook uit te breiden)
-SIMslot met 3G en HSDPA ondersteuning
-Blijft toch (uitgaande van 235 euro incl. verzending) dik 15 procent goedkoper
Denk dat iedereen dit even moet vergelijken, en prioriteiten moet stellen. Ik weet wel dat de flyer voor 199 mij meer plezier gaat geven als de tab voor 235. Met name vanwege de snel 64 GB (mediaplayer voor vakantie) en 3G ondersteuning.
Ligt lekker in de hand als ik hem als reader gebruikt.
Bij mij ook...GaMbiNo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:26:
Hij staat bij mij nu ook twee keer onder Mijn bestellingen. Benieuwd of ik hem ook twee keer krijg.
Nope. Ik heb wel een mail gestuurd. Maar de tweede order stond er al voordat die eigenlijk verzonden was.. Oftewel is denk niet dat mijn mail daar iets mee te maken had.
Heb ook net een e-mail gekregen waarin ze vragen naar mijn klantnummer om te controlren of mijn order juist is binnengekomen (in mijn mail had ik alleen het bestelnr gezet).Snoop schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:44:
vanmiddag om 12.01 besteld voor 354 euro. zojuist bevestiging gekregen van facebook@wehkamp.nl dat ik hem voor 177 krijg.
In de mail staan verder:
Via deze weg kan ik je melden: alle afgeronde bestellingen die na 12.00 uur zijn geplaatst via de speciale actielink ontvangen de tablet voor 177 euro.
edit:
Vind het wel een beetje rot voor de persoon die achter de FB pagina van Wehkamp zit. Want ik heb het gevoel dat deze persoon absurd veel werk mag verrichten.
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 18-04-2012 19:53 ]
Hij staat nu inderdaad in het besteloverzicht, met bestelnr 867-39-972 en als status "levertijd 2 weken". En voor 177 euro.Stamgastje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:15:
Ik heb 'm ook voor 177 euro besteld!

[ Voor 17% gewijzigd door Stamgastje op 18-04-2012 19:59 ]
Nummer is trouwens 867-39-972 uit de mail én de website.
[ Voor 19% gewijzigd door Megamind op 18-04-2012 20:00 ]
Nope, ik heb een 867, en gewoon deze week levering.Joosie200 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:58:
Bestelnr. 767-39-972 heb ik in zowel de bevestigingsmail als op mijn wehkamp bij mijn bestellingen staan. Zit daar soms het verschil in qua levertijd of je 20 april/1 week/2 weken hebt soms? De 767 bestellingen krijgen hem op 20 april, de 867-bestellingen over 1 week etc?
Het gaat om de witte versie.xminator schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:02:
Ging het nou om een witte versie of een zwarte versie, heb daar niet eens naar gekeken vandaar
De thumbnail op mijn wehkamp geeft een witte Samsung Galaxy Tab aan.. dus ik gok wit. Heb er verder ook niet op gelet thoughxminator schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:02:
Ging het nou om een witte versie of een zwarte versie, heb daar niet eens naar gekeken vandaar
1) Wehkamp facebook pagina met hun prikbord als venster open hebben staan
2) Al ingelogd zijn op Wehkamp
3) Als een malle die link via FB aanklikken, bestelproces doorlopen
4) Accept-giro is sneller dan via Ideal moeten betalen
5) Like a boss
Echt? Fok laat dan maar dan cancel ik hem
Net mijn mail gechecked en had alweer een mail binnen. Ze hebben mijn klantnummer gechecked en ik krijg hem ook voor de 177e.
Ging er al wel vanuit maar een bevestiging is altijd leuk.
[ Voor 32% gewijzigd door Deadsy op 18-04-2012 20:11 ]
Op 12:03 was het mailtje binnen en wordt vrijdag bezorgd.
dan koop ik hem wel van je over voor 177Deadsy schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:11:
[...]
Echt? Fok laat dan maar dan cancel ik hem
Net mijn mail gechecked en had alweer een mail binnen. Ze hebben mijn klantnummer gechecked en ik krijg hem ook voor de 177e.
Ging er al wel vanuit maar een bevestiging is altijd leuk.
na gebeld te hebben zeiden ze dat ik gewoon mijn geld terug zou krijgen dat hier niks aan te doen is.
na wat door te vragen krijg ik hem nou wel gewoon.
levertermijn 1 week.
De klantenservice kan nogal een wisselend antwoord geven. Daar zitten immers ook maar simpele mensen die vaak ook niet echt zin in hun werk hebben (geef ze eens ongelijk) en zich dus ook maar weinig interesseren voor recente ontwikkelingen binnen hun bedrijf.MyDevill schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:26:
vanmiddag ook besteld maar ik kreeg dus een bevestiging in de mail met levertijd Uitverkocht.
na gebeld te hebben zeiden ze dat ik gewoon mijn geld terug zou krijgen dat hier niks aan te doen is.
na wat door te vragen krijg ik hem nou wel gewoon.
levertermijn 1 week.
Maar als het goed is krijgt iedereen hem gewoon en is bij zo goed als iedereen de order nu bij 'mijn Wehkamp' op de website te zien.
Wellicht zitten er mensen die gewoon aan het werk zijn en niet de halve dag op internet lopen te struinen. Als ze niet de juiste informatie van hogerhand krijgen dan kunnen ze ook geen juiste informatie doorgeven.danielkraak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:29:
Daar zitten immers ook maar simpele mensen die vaak ook niet echt zin in hun werk hebben (geef ze eens ongelijk) en zich dus ook maar weinig interesseren voor recente ontwikkelingen binnen hun bedrijf.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
[ Voor 98% gewijzigd door 360x op 18-04-2012 22:13 ]
Haha inderdaad, zo waren alle huisvrouwen volkomen kansloosJoosie200 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:05:
[...]
De thumbnail op mijn wehkamp geeft een witte Samsung Galaxy Tab aan.. dus ik gok wit. Heb er verder ook niet op gelet thoughHad mijn aandacht bij het zo snel mogelijk doorkomen van het bestelproces. Had het via mijn ZTE blade gedaan. Dus het stappenplan was..
1) Wehkamp facebook pagina met hun prikbord als venster open hebben staan
2) Al ingelogd zijn op Wehkamp
3) Als een malle die link via FB aanklikken, bestelproces doorlopen
4) Accept-giro is sneller dan via Ideal moeten betalen
5) Like a boss
Heb alleen zelf voor iDeal moeten kiezen, omdat ik me pas net geregistreerd had. Ging er ook vanuit dat je hem al had wanneer je in het betaalproces kwam. Maar dat was dus niet zo.. Gelukkig nog wel op tijd, maar levertijd helaas 2 weken
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.