Heb gemaild en krijg hem ook geleverd
Hier ook! Had 'm om 12:01 besteld met de originele prijs. Ben benieuwd, hij gaf aan dat de levering even op zich kon laten wachten omdat er een nieuwe lading Tab's besteld was.
Goed dat Wehkamp ook degene met de verkeerde prijs gaat leveren. Laatst hadden ze Disney Blu-ray's 1+1 gratis. Alleen waren ze vergeten om de prijzen weer terug te zetten naar 24,99 en 19,99. Dus toen heb ik wat Disney klassiekers op Blu-ray gekocht voor 6,99 en 5,99 per stuk. Ook netjes geleverd gekregen..
[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 18-04-2012 23:02 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Alwin is iig nog steeds aan t werk...
Net even mijn bevestiging gemaild, en binnen 2 minuten bevestiging terug en toegevoegd aan mijn wehkamp besteloverzicht.
netjes hoor van Wehkamp (en Alwin!)
Net even mijn bevestiging gemaild, en binnen 2 minuten bevestiging terug en toegevoegd aan mijn wehkamp besteloverzicht.
netjes hoor van Wehkamp (en Alwin!)
Trouwens...
Deze heb ik er net nog even bij gekocht voor 49 euro: http://hificorner.nl/aanb...b-8-9-ecr-k15awegstd.html
Kan ie in landscape modus in
Die van Wehkamp zelf is 70,50 incl verzenden en zo te zien past de tab daar alleen rechtop in...
http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
Doe er evt je voordeel mee!!!
Sorry voor linkjes niet klein maken....
Deze heb ik er net nog even bij gekocht voor 49 euro: http://hificorner.nl/aanb...b-8-9-ecr-k15awegstd.html
Kan ie in landscape modus in
Die van Wehkamp zelf is 70,50 incl verzenden en zo te zien past de tab daar alleen rechtop in...
Doe er evt je voordeel mee!!!
Sorry voor linkjes niet klein maken....
Die laatste is dan ook voor de galaxy tab 7.0
Owja, surry,
deze dan (maakt het verschil nog ietsje groter met Hifi corner)
deze dan (maakt het verschil nog ietsje groter met Hifi corner)
Stop eens met het vervuilen van mijn topic!!
Kom terug van werk en moet ruim 300 reacties door gaan ploegen!!
Ik zat al snel
na het lezen van deze post van, hoe kan het ook anders...
Werkelijk niet te beschrijven dit...
Zit ik hier met een pc én een laptop
Maar goed, ik had het kunnen weten hè...
iig wel 1 kunnen bestellen. Zaterdag wordt ie bezorgd.
Kom terug van werk en moet ruim 300 reacties door gaan ploegen!!
Ik zat al snel
Wel verdomme nog aan toe hé!!! Ik kon het aantal niet aanpassen en met de tweede account was ik te laat! Jou lukt het verdomme vanaf je telefoon op een wc in een ziekenhuis...Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:28:
Oké mensen.. Ik ben dus serieus gewoon om 12 uur naar de wc gegaan met mijn mobieltje... de internetverbinding was in één woord RUK! Ik naar de site... Staat hij er tot mijn verbazing gewoon met de oude prijs op! Ik zo slim om hem in mijn mandje te doen, staat er nog steeds dezelfde prijs! Vervolgens pagina even vernieuwd, staat er in ene 177 euro! Ik wilde het niet geloven, dus ik zet het aantal naar 2 stuks. Staat er in ene 354 euro! Dus ik kon mijn geluk niet op, druk op bestellen en maakte het bestelproces af. (heb gekozen voor een acceptgiro, aangezien ik niet op mijn mobiel en op de wc geld over wil maken. (hoop gedoe met je pasje en zo'n kastje voor je codes.)
Wat nou, 1 bestellen en in de wc van het ziekenhuis, omdat je aan het stagelopen bent..![]()
![]()
Zit ik hier met een pc én een laptop

Maar goed, ik had het kunnen weten hè...
1) al ingelogd zijn op wehkampJoosie200 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:05:
[...]
De thumbnail op mijn wehkamp geeft een witte Samsung Galaxy Tab aan.. dus ik gok wit. Heb er verder ook niet op gelet thoughHad mijn aandacht bij het zo snel mogelijk doorkomen van het bestelproces. Had het via mijn ZTE blade gedaan. Dus het stappenplan was..
1) Wehkamp facebook pagina met hun prikbord als venster open hebben staan
2) Al ingelogd zijn op Wehkamp
3) Als een malle die link via FB aanklikken, bestelproces doorlopen
4) Accept-giro is sneller dan via Ideal moeten betalen
5) Like a boss
2) naar je wenstlijst
3) acceptgiro
4) klaar
Huisvrouwen/moeders zijn slimmer
Snellere manier gewoon in wenstlijst neerzetten
[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 18-04-2012 23:46 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Goed dat jij er ook een hebt kunnen bestellen. Nog bedankt voor de tipFreakster86 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:36:
*knip* iig wel 1 kunnen bestellen. Zaterdag wordt ie bezorgd.
Ik ziet in de poll dat er al 262 mensen van GoT een Tab besteld hebben, dat is dus zo'n 75% van het totaal aantal bestelde tablets

Was eerlijk gezegd niet mijn tippposthoorn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:46:
[...]
Goed dat jij er ook een hebt kunnen bestellen. Nog bedankt voor de tip
Toen begon het balletje te rollenVerwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 10:07:
Ik kwam die actie van wehkamp vanmorgen ook tegen op facebook.. Er stond ook een Samsung galaxy tab bij voor ik meen 50% korting..

Zeker hulde aan alwin,snelle reactie gekregen
Neuh, gewoon handiger en baas boven baas
Tja, lang leve GoT. Was het niet voor dit topic, dan had ik geen poging gewaagdpposthoorn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:46:
[...]
Ik ziet in de poll dat er al 262 mensen van GoT een Tab besteld hebben, dat is dus zo'n 75% van het totaal aantal bestelde tablets

Tja als dit topic er niet was en iedereen niet zo hyped was had ik ook geen poging gewaagd denk ik. Ben nog aan het uitzoeken hoe het zit met custom roms voor de 8.9", volgens mij zijn er weinig goede ICS roms uit.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik ben ook al opzoek naar een custom rom maar ik vind het niet heel erg duidelijke op XDA met al die verschillende versies van de galaxy tab.
als iemand een goeie heeft (liefst ICS) hoor ik het graag!
Edit @ gijsvogel:
ik heb deze besteld:
Wireless Keyboard + Leather Case stand
Als iemand een goed koop HDMI verloop stukje tegen komt hoor ik het ook graag.
als iemand een goeie heeft (liefst ICS) hoor ik het graag!
Edit @ gijsvogel:
ik heb deze besteld:
Wireless Keyboard + Leather Case stand
Als iemand een goed koop HDMI verloop stukje tegen komt hoor ik het ook graag.
[ Voor 41% gewijzigd door Diabl0570 op 19-04-2012 00:07 ]
Voor de mensen die de Tab hebben gekocht en ook nog bol.com bonnen hebben 
http://www.bol.com/nl/p/e...roduct_1_9005000011582787
http://www.bol.com/nl/p/e...roduct_1_9005000011582787
Amazon.co.uk heeft ook een hoop accessoires voor weinig. Vergelijk voor de grap maar eens met.bol.com. Morgen ook maar Alwin mailen. Better safe than sorry.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ah dat wist ik niet.Freakster86 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:50:
[...]
Was eerlijk gezegd niet mijn tipDat de wehkamp vierdaagse er was wel, maar Thijssiee94 behoort de kudo's te krijgen voor deze post;
Thijssiee94 bedankt!

Heeft er iemand toevallig al een goedkope cardreader op het oog? Of een andere manier om het geheugen van de SGT uit te breiden?
Voor een Toetsenbordje kom je hier: http://www.4allshop.nl/ECR-K15AWEGSTD eventueel op € 47,21 uit incl verzenden (maar ik ken de webshop verder niet)
Verwijderd
Haha is goed, hoor. Freakster en ik werken vaak een beetje samen, dusja..pposthoorn schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:21:
[...]
Ah dat wist ik niet.
Thijssiee94 bedankt!
Kijk eens op eBay.com/dealextreme.com/pandawill.com/... Staan er genoeg voor een paar dollar.Mythx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:25:
Heeft er iemand toevallig al een goedkope cardreader op het oog? Of een andere manier om het geheugen van de SGT uit te breiden?
Is iemand al een zo een hoesje in het zwart tegengekomen? Het liefst zonder het gat in het midden en zonder de hoofdprijs te betalen.
http://item.mobileweb.eba...av=SEARCH&nid=12749196167
Edit:
Gevonden
http://www.ebay.com/itm/3...rect=mobile#ht_5537wt_922
[ Voor 34% gewijzigd door Painore op 19-04-2012 08:00 ]
Verwijderd
Heb zelf via ebay de orginele samsung case gekocht: http://www.ebay.com/itm/2....m1497.l2649#ht_796wt_986
Adviesprijs van Samsung ruim 60 euro, op de pricewatch voor 38 euro, komt nu uit China voor 20 dollar (ongeveer 14 euro). Zal wel even duren voordat hij binnenkomt, maar dan bespaar je wel veel kosten (als de goede binnenkomt
)
Adviesprijs van Samsung ruim 60 euro, op de pricewatch voor 38 euro, komt nu uit China voor 20 dollar (ongeveer 14 euro). Zal wel even duren voordat hij binnenkomt, maar dan bespaar je wel veel kosten (als de goede binnenkomt
Ik kan het weer kopen voor 177 met 2 weken levertijd. Vraag me af of dat klopt. Staat al in winkel wagen, maar ik ga het niet meer proberen 
Had gisteren ook een bevestiging gekregen met uitverkocht, besteld in de bieb om 12.04
Hopleijk wordt ie ook echt uitgeleverd
Had gisteren ook een bevestiging gekregen met uitverkocht, besteld in de bieb om 12.04
[ Voor 39% gewijzigd door Musta op 19-04-2012 08:03 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Is het iemand al trouwens opgevalle dat je 'm nog voor €177 kan bestellen op Wehkamp?
Ik keek net via n snelkoppeling en tot m'n verbazing stond ie er voor €177

verrek ja..via de facebook link gewoon weer te bestellen...voor 177 euro
Julienjes schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:25:
Is het iemand al trouwens opgevalle dat je 'm nog voor €177 kan bestellen op Wehkamp?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Inderdaad heb er geen besteld maar keek zonet es even en hij staat er nog steeds op voor 50% korting. Staat wel bij levertijd 2 weken.
Misschien weet Wehkamp wel meer over de Galaxy aankondiging op 3 mei... En dumpen ze daarom samen met Samsung alle oude tabs.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Lijkt me niet omdat ze er maar 100 op voorraad hadden. Dan lijkt het me niet dat je nog meer gaat inkopen.Phusebox schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:28:
Misschien weet Wehkamp wel meer over de Galaxy aankondiging op 3 mei... En dumpen ze daarom samen met Samsung alle oude tabs.
Wel leuk voor die huisvrouwetjes die 'm hebben misgelopenPhusebox schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:28:
http://www.wehkamp.nl/com...jCmfzfAlA5pzfwCjC7wEwybwLyotem schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:30:
Heeft iemand een link naar die FB link die jullie hierboven vermelden?
Iemand die hem gisteravond of vanmorgen nog heeft besteld en een bevestigingsmail heeft gekregen?
volgens mij werkt de link weer http://bit.ly/Galaxy_Tab_facebookactie
En tweakers die zo nodig moesten werken *kuch*Julienjes schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:30:
[...]
Wel leuk voor die huisvrouwetjes die 'm hebben misgelopen
Yep, net besteld en een bevestigingsmail gekregen.Pwner schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:32:
Iemand die hem gisteravond of vanmorgen nog heeft besteld en een bevestigingsmail heeft gekregen?
[ Voor 31% gewijzigd door bas-r op 19-04-2012 08:38 ]
Heb hem ook besteld, via acceptgiro ben benieuwd.
Damm nu moet ik och nog weer gaan keizen tussen flyer en deze.....
Everything is better with Bluetooth
En ook voor de prijs van 177 euro?bas-r schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:37:
Yep, net besteld en een bevestigingsmail gekregen.
[ Voor 15% gewijzigd door Jeronimo78 op 19-04-2012 08:41 ]
Canon EOS 40D , 7D MK2 + glas van 18-500 mm, synology DS212, en overige meuk
Hier ook, besteld en bevestiging per e-mail levertijd 2 weken...
Vrouwetje wil er ook 1 voor deze prijs
Vrouwetje wil er ook 1 voor deze prijs
Ja, voor 177.
Iemand nog interesse in een Flyer?
/edit, over de Flyer is natuurlijk niet serieus, dus spam me niet met vragen
[ Voor 15% gewijzigd door bas-r op 19-04-2012 08:50 ]
Misschien willen ze de huisvrouwtjes nog tegemoet komen? Nou ja, dan kapen wij ze toch gewoon weer weg.vandordten schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:52:
en it's gone
Zal vast een foutje zijn ergens in het bestelproces. Normaal heb je ook geen direct url naar een niet-geindexeerd product natuurlijk. En de nieuwe orders moeten toch aan een product worden gehangen.
Hopelijk kunnen de mensen er nog van profiteren
Hopelijk kunnen de mensen er nog van profiteren
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
nou ik heb weer wat vrienden blij gemaakt
foutje bedankt

foutje bedankt
danielkraak schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:53:
[...]
Misschien willen ze de huisvrouwtjes nog tegemoet komen? Nou ja, dan kapen wij ze toch gewoon weer weg.
Wel betaald, maar geen bevestiging ontvangen. Halverwege werd ik teruggestuurd. Tijdens de verzendopties kiezen. Ik had al betaald via iDeal. Gaat hem niet worden denk ik.
Hm..vaag. Wel besteld.. Dit keer met accept giro gekozen. Kon ook aflever optie kiezen. Bevestiging binnen en bij bestellingen staat ie er tussen..levertijd 2 weken. Zal mij benieuwen!
pelt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:56:
Wel betaald, maar geen bevestiging ontvangen. Halverwege werd ik teruggestuurd. Tijdens de verzendopties kiezen. Ik had al betaald via iDeal. Gaat hem niet worden denk ik.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Heeft iemand de link voor mij aub? Ik kan 'm niet vinden
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
link doet het al niet meer
Tijd voor een nieuwe sig..
Dat is balen
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Was ik nog net op tijd
Nog meer mensen kunnen profiteren van deze fout?
Verwijderd
Ja, maar het was geen fout maar een actie ....Julienjes schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:09:
Was ik nog net op tijd![]()
Yup nog eens besteld. 1ste bestelling wel betaald geen mail gehad.
Nu nog eens besteld via acceptgiro en wel bevestigingsmail gehad.
We shall see
Nu nog eens besteld via acceptgiro en wel bevestigingsmail gehad.
We shall see
welke levertijd werd aangegeven bij jou bestelling?
Julienjes schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:11:
Krijg net e-mail van de klantenservice:
Beste J. Jessurun,
Hartelijk dank voor je aankoop bij wehkamp.nl. We hebben de onderstaande bestelling inmiddels naar het door jou opgegeven adres verzonden.
Dat is die van gister
heb ik net ook ontvangen!!! 
Julienjes schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:11:
Krijg net e-mail van de klantenservice:
Beste J. Jessurun,
Hartelijk dank voor je aankoop bij wehkamp.nl. We hebben de onderstaande bestelling inmiddels naar het door jou opgegeven adres verzonden.
Dat is die van gister
Verwijderd
Jammer, net de kans gemist om een 2e te bestellen. Kreeg wel zojuist de bevestiging dat de bestelling van gisteren verstuurd is
Verwijderd
Hoe zit het nou precies met het aanpassen van de prijs? In mijn bestelling van gisteren na twaalf, acceptgiro staat nog steeds het hoge bedrag..
Die nu verzonden is was gepland voor 20ste dus mooi op tijd.amsterdammertje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:13:
welke levertijd werd aangegeven bij jou bestelling?
[...]
Hier ook een mailtje dat 'ie verzonden is
Ik heb ook een mailtje dat hij verzonden is
was ik maar wat eerder opgestaan had ik hem ook nog voor 177 kunnen bestellen
weet ik niet, maar ik kreeg een mailtje dat ze dat achteraf gaan aanpassen....
Verder heb ik er ook nog één via ideal gisteren gekocht voor 177 euro, dus van mij mogen ze dat tegen elkaar wegstrepen
Verder heb ik er ook nog één via ideal gisteren gekocht voor 177 euro, dus van mij mogen ze dat tegen elkaar wegstrepen
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:15:
Hoe zit het nou precies met het aanpassen van de prijs? In mijn bestelling van gisteren na twaalf, acceptgiro staat nog steeds het hoge bedrag..
Had ik er bijna een voor mn vriendin kunnen bestellen
helaas te laat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Slaap ik ook een keertje uit...
Fijn voor de mensen die 'm gister waren misgelopen! Hoop dat het veel tweakers zijn die 'm gekocht hebben
Fijn voor de mensen die 'm gister waren misgelopen! Hoop dat het veel tweakers zijn die 'm gekocht hebben
Ik heb dit topic verder niet gevolgd, maar hebben meer mensen gehad dat de betaling wel via iDeal is doorgekomen, maar dat er geen bevestigingsmail is verzonden en de Galaxy niet bij Mijn bestellingen staat?
--foutje--
[ Voor 93% gewijzigd door Eskiya op 19-04-2012 09:52 ]
@pelt
Ja dat heb ik ook geen bevestigingsmail maar wel betaald.
Ja dat heb ik ook geen bevestigingsmail maar wel betaald.
Dan moet ff doen wat je eerst al schrijft. Het topic even doornemen want daar wordt meerdere malen het antwoord gegeven. Maar goed...ben de beroerdste niet..ff mailtje sturen naar facebook@wehkamp.nl en dan krijg je vanzelf je antwoord. Hij zou als het goed is inmiddels wel bij je bestellingen moeten staan en anders nog even bellen naar ze.
pelt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:49:
Ik heb dit topic verder niet gevolgd, maar hebben meer mensen gehad dat de betaling wel via iDeal is doorgekomen, maar dat er geen bevestigingsmail is verzonden en de Galaxy niet bij Mijn bestellingen staat?
Merci!amsterdammertje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:50:
Dan moet ff doen wat je eerst al schrijft. Het topic even doornemen want daar wordt meerdere malen het antwoord gegeven. Maar goed...ben de beroerdste niet..ff mailtje sturen naar facebook@wehkamp.nl en dan krijg je vanzelf je antwoord. Hij zou als het goed is inmiddels wel bij je bestellingen moeten staan en anders nog even bellen naar ze.
[...]
Als ik de Poll mag geloven en aanneem dat niet iedereen die gekocht heeft ook gestemd heeft, hebben Tweakers grofweg 300 van de 350 stuks gekocht!
Oftewel de facebook-actie is vrijwel volledig overgegaan in een Tweakers-actie!
Tja, F5 professionals he
Ook hier een verzendbevestiging ontvangen.
Is er iemand die in het 'Mijn Bestellingen' overzicht op de levertijd kan klikken voor meer informatie?
Ik heb besteld voor 354, vanochtend een mailtjes gestuurd naar facebook@wehkamp.nl en binnen 30 min reactie met dat ik gewoon 177+verzend kosten kon overmaken!!
Jep, ik heb zelf 3x de winkelmand gerefreshed om de goede prijs te krijgen.. En toen nog met Ideal betaald
Gaat snel, de verzendbevestiging is al binnen
En lucky bastards @allen die vanochtend tot 09:00 uur nog even snel als nog besteld hebben
Wehkamp is lekker bezig zo hehe. GoT voorzien van Samsung Galaxy Tabs, mede mogelijk gemaakt door Wehkamp

reactie via FB op de bestelling van gister (wel betaald geen mail)
*Bedankt voor je bericht. Zoals ik aangaf gaan we onderzoeken of de order juist en op tijd is binnengekomen.We hebben je gegevens en we gaan hiermee vandaag starten.Hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.*
*Bedankt voor je bericht. Zoals ik aangaf gaan we onderzoeken of de order juist en op tijd is binnengekomen.We hebben je gegevens en we gaan hiermee vandaag starten.Hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.*
Hahaha jaaaJoosie200 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:07:
En lucky bastards @allen die vanochtend tot 09:00 uur nog even snel als nog besteld hebben
Nee hoor, zegt ie, net besteld. Ik van wait wut?! Hij link gestuurd, ik click click click bestellen en drie minuten later was het feest alweer voorbij
Nickname does not reflect reality
Zo een htc flyer van de HI stelt minder voor, want iedereen kan die nog bestellenBrad Pitt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:12:
[...]
Hahaha jaaaWilde net gaan douchen, kreeg Whatsappje van een vriend dat de Galaxy voor 177 Euro bij Wehkamp was. Jahaaa, dacht ik, met brakke ochtendmood, dat was gisteren en ik was te láát!
Nee hoor, zegt ie, net besteld. Ik van wait wut?! Hij link gestuurd, ik click click click bestellen en drie minuten later was het feest alweer voorbijHeb nu een HTC Flyer van de Hi voor 200 én een Wehkamp Tab voor 177
Haha, ja wat doen met zoveel poe... uuh tabletsBrad Pitt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:12:
Heb nu een HTC Flyer van de Hi voor 200 én een Wehkamp Tab voor 177
LachenRemcoDelft schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:59:
Als ik de Poll mag geloven en aanneem dat niet iedereen die gekocht heeft ook gestemd heeft, hebben Tweakers grofweg 300 van de 350 stuks gekocht!
Bij mij staat levering over een week. Dikke prima!
hm vage reactie van wehkamp. Benieuwd wat dat betekent voor de orders die vandaag nog doorgeglipt zijn en welke wel direct in "mijnbestellingen" op wehkamp staan.
groentje_18 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:11:
reactie via FB op de bestelling van gister (wel betaald geen mail)
Daar ben ik ook benieuwd naar we zullen het wel zienamsterdammertje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:16:
hm vage reactie van wehkamp. Benieuwd wat dat betekent voor de orders die vandaag nog doorgeglipt zijn en welke wel direct in "mijnbestellingen" op wehkamp staan.
[...]
Jawel maar dan ben ik er nog wel onwijs blij meexminator schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:13:
Zo een htc flyer van de HI stelt minder voor, want iedereen kan die nog bestellen
Was niet de intentie er twee te kopen... Wilde eigenlijk persé geen 10 inch tablet want vind dat wat te groot om lekker onderuit op de bank te rommelen. Had/heb het liefst de 7.7 Tab maar die is uiteraard onbetaalbaar. Dus toen de Flyer gekocht om mee te rommelen plus in de auto te gebruiken als navigatie. Maar ja, een Galaxy 8.9 voor 177 Euro is uiteraard absurd netjes. Dus kijk even als die er ook is welke het fijnst is / welke er weg kanFreakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:13:
Haha, ja wat doen met zoveel poe... uuh tablets
Nickname does not reflect reality
Ik heb ook de HTC Flyer gekocht, eigenlijk voor de vrouw omdat de ze steeds vaker mijn 10" Intertoys tablet wegkaapte.
Die Flyer werkt eigenlijk heerlijk, vooral het scherm is een stuk beter dan zo'n Intertoys tablet. Dan zie je toch wel duidelijk het verschil in kwaliteit. Toen deze actie voorbij kwam zag ik voor mezelf een ideale gelegenheid om mezelf ook een upgrade te geven.
Die Intertoys tablet gaat dus weg zodra de Samsung binnen is. Zoals het nu staat krijg ik twee Samsung tablets binnen overigens omdat hij nog steeds 2 x onder "mijn bestellingen" staat. Mocht dat gebeuren kan ik er wel een collega blij mee maken.
Die Flyer werkt eigenlijk heerlijk, vooral het scherm is een stuk beter dan zo'n Intertoys tablet. Dan zie je toch wel duidelijk het verschil in kwaliteit. Toen deze actie voorbij kwam zag ik voor mezelf een ideale gelegenheid om mezelf ook een upgrade te geven.
Die Intertoys tablet gaat dus weg zodra de Samsung binnen is. Zoals het nu staat krijg ik twee Samsung tablets binnen overigens omdat hij nog steeds 2 x onder "mijn bestellingen" staat. Mocht dat gebeuren kan ik er wel een collega blij mee maken.
Pure speculatie (maar daar houden we hier van); de 3G versie is ook uitverkocht.
Zouden een aantal misschien deze uitgeleverd krijgen?
http://www.wehkamp.nl/com...et-pc/C31_6F0_FG2_739969/
- B.L.A.A.T. -
Kom maar op met die 3G versie!TheFruitNerd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:37:
Pure speculatie (maar daar houden we hier van); de 3G versie is ook uitverkocht.
Ik hoop dat die dan voor de 'echte' eerste 100 bestellingen zijn. He, laat ik daar nu net tussen zitten..
Denk het niet. Ze hadden 100 wifi only tablet's namelijk.Poel13 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:42:
[...]
Ik hoop dat die dan voor de 'echte' eerste 100 bestellingen zijn. He, laat ik daar nu net tussen zitten..
Denk eerder dat ze dan voor besteller nr. 100 t'm ?? zijn.
Same herePoel13 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:42:
[...]
Ik hoop voor de overige 250Poel13 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:42:
[...]
Wat die mensen hebben moeten meemaken hè, al die onzekerheid
.

[ Voor 4% gewijzigd door Jolly_Jumper op 19-04-2012 10:45 ]
Haha inderdaad, we zullen morgen zien in ieder geval. Heb een mailtje gekregen dat mijn bestelling is verzonden dus 
Ik ging in eerste instantie uit van een WiFi tab voor dit geld, mocht het een 3g zijn kan het helemaal niet meer slechter worden
Ik ging in eerste instantie uit van een WiFi tab voor dit geld, mocht het een 3g zijn kan het helemaal niet meer slechter worden
Wat ik me nog afvroeg:
Staat er bij iedereen levertijd 1 week of 2 weken?
Of staat er bij sommige ook een datum / aantal dagen bijvoorbeeld levertijd: 3 dagen...
Hopelijk betekend die levertijd van 1 week dat hij binnen 1 week word bezorgd.
Of staat er bij sommige ook een datum / aantal dagen bijvoorbeeld levertijd: 3 dagen...
Is al uitvoerig besproken, even terugkijkenDiabl0570 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:48:
Wat ik me nog afvroeg:
Ik heb een datum en tijd: morgen tussen 10.00 en 14.00.
Als hij op voorraad was dan staat er dat hij vandaag of morgen bezorgd zal worden, anders levertijd 1 of 2 weken.
Ik neem aan dat de levertijd van 1 week in de loop van de week aangepast wordt naar een exacte datum.
Ik neem aan dat de levertijd van 1 week in de loop van de week aangepast wordt naar een exacte datum.
Brad Pitt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:12:
[...]
Hahaha jaaaWilde net gaan douchen, kreeg Whatsappje van een vriend dat de Galaxy voor 177 Euro bij Wehkamp was. Jahaaa, dacht ik, met brakke ochtendmood, dat was gisteren en ik was te láát!
Nee hoor, zegt ie, net besteld. Ik van wait wut?! Hij link gestuurd, ik click click click bestellen en drie minuten later was het feest alweer voorbijHeb nu een HTC Flyer van de Hi voor 200 én een Wehkamp Tab voor 177
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Waar haal jij een tijdstip vandaan?Poel13 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:51:
[...]
Is al uitvoerig besproken, even terugkijken
Ik heb een datum en tijd: morgen tussen 10.00 en 14.00.
Let op:
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.