Wehkamp facebook like aanbieding

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
RandOo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:38:
Nou ze gaven aan dat mn order geannuleerd is zonder opgave omdat het product uitverkocht is.
Dus ik geef aan dat er op fora gesproken wordt dat klanten dan een alternatief kregen, en of ik daar
dan geen gebruik van kan maken.

Daar weten ze niks vanaf en ik wordt teruggebeld door de afdeling die dat wel weet/kan....
Hier vanmorgen ook gebeld. Maar kreeg geen duidelijke antwoorden. Wordt vandaag nog teruggebeld als ik voor 18.30 nog niet terug ben gebeld ga ik ze weer bellen.

Toch wel vreemd dat ze daar niks vanaf weten. Volgens mij is er een heel aantal zwarte verstuurd. En een paar die een 10.1 kregen.
Vond het trouwens ook vreemd dat ik niet door verbonden kon worden met die afdeling..

[ Voor 15% gewijzigd door Pwner op 27-04-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:58

Spotmatic

Ken sent me

Nou, m'n zwarte Tab werkt naar volle tevredenheid! Alleen nog even op de ICS update wachten.

Wat ik wel vreemd vind is dat nergens de prijs van 177 euro uit blijkt sinds de originele order van 177 euro is geannuleerd. Op de website wordt bij de nieuwe order (door Wehkamp aangemaakt om de oude order te vervangen) de dubbele prijs genoemd en in de meegestuurde factuur staat ook de dubbele prijs. Iemand hetzelfde probleem?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Net gebeld, uitverkocht meneer. We leveren niet meer meneer.
Ga zo nog eens bellen, kijken of ik iemand anders aan de lijn krijg.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:11
Paxlie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:51:
Net gebeld, uitverkocht meneer. We leveren niet meer meneer.
Ga zo nog eens bellen, kijken of ik iemand anders aan de lijn krijg.
Weet niet of je je naam hebt genoemd en klantnummer, maar ze zetten dat gewoon in jouw logboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Toch knap dat ze het nog zo weten te verneuken met al die orders na de initieel goede oplossingen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

pelt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:57:
[...]

Weet niet of je je naam hebt genoemd en klantnummer, maar ze zetten dat gewoon in jouw logboek.
Ik heb nog niks geroepen over fora waarover gesproken werd en het feit dat een vriend van me hem wel heeft terwijl hij na mij besteld heeft. Ik vind het een nogal kansloze actie van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Vind het trouwens ook zeer slecht dat ik nog steeds geen mail of iets heb gehad. Waarom mijn order is geannuleerd. Had dat toch wel minstens verwacht, nou heb ik zelf moeten bellen en eigenlijk nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Paxlie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:03:
[...]

Ik heb nog niks geroepen over fora waarover gesproken werd en het feit dat een vriend van me hem wel heeft terwijl hij na mij besteld heeft. Ik vind het een nogal kansloze actie van ze.
Ik doelde er meer op dat ze je call registeren en het waarschijnlijk dus niet zo veel zin heeft om te hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:05
Als ze je enigszins serieus willen helpen, vragen ze denk ik op z'n minst wel om je klantnummer. En als de helpdesk gewoon een callcenter is, worden alle calls inderdaad geregistreerd en gelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Ze vragen inderdaad om je klantnummer. Tweede vrouw hielp me een stuk vriendelijker trouwens. Geen alternatieven meer, uitverkocht alles.
Toch fijn als je al spullen ervoor hebt gekocht.

Ik ben er nog niet klaar mee in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Hoop toch echt dat ze toch met wat komen van een tegemoetkoming.

Hebben jullie wel een mail gekregen met informatie waarom hij is geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Nou ben net teruggebeld door Wehkamp met excuses dat het zo gelopen is en ik ontvang morgen de 10.1 voor 177,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
xminator schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:18:
[...]

Wel genaaid voor de persoon die ook een 10.1 kreeg en moest bijbetalen :P .

Rare manier van handelen imo.
Ach, die 14,05 euro overleef ik ook wel weer. ;)
Ik heb iig de zwarte 10.1 straks, niet zo'n lelijk witte (die wel direct leverbaar is). Maar vooralsnog staat mijn levertijd sinds afgelopen maandag op 1 week. Volgens mij jaagt GoT die hele helpdesk de stress in.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

TheFruitNerd

iets met fruit

Senor Sjon schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:37:
[...]

Ach, die 14,05 euro overleef ik ook wel weer. ;)
Ik heb iig de zwarte 10.1 straks, niet zo'n lelijk witte (die wel direct leverbaar is). Maar vooralsnog staat mijn levertijd sinds afgelopen maandag op 1 week. Volgens mij jaagt GoT die hele helpdesk de stress in.
Ben ik nou serieus de enige die de witte achterkant wel mooi vindt?

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:27

GaMbiNo

1337

TheFruitNerd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:55:
[...]

Nee hoor, ik ben er ook wel blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:45
@thefruitnerd

Ik vind de wittebachterkant en bezel ook wel mooi. Niet lelijker iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Was vanochtend gebeld door Wehkamp maar zat in de auto. Terwijl ik aan het typen was bellen ze weer.
De actie is 1 per persoon, heeft in de voorwaarden gestaan. :?
Ik heb er woensdag en donderdag 1 besteld op het zelfde account. Heb nu 1 witte 8.9 binnen. Ik laat het hier bij.. Maar blijft een slechte actie/afhandeling.

@Senor Sjon: Ze hadden beter moeten communiceren. Bij de klantenservice hadden ze dit ook moeten weten. Als je mijn "mijn wehkamp" nu zie is het een grote zooi. Had even een mail gestuurd met duidelijke informatie.

[ Voor 25% gewijzigd door Tjeerdtq op 27-04-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tjeerdtq schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:59:
Was vanochtend gebeld door Wehkamp maar zat in de auto. Terwijl ik aan het typen was bellen ze weer.
Ik heb er woensdag en donderdag 1 besteld op het zelfde account. Heb nu 1 witte 8.9 binnen. Ik laat het hier bij.. Maar blijft een slechte actie/afhandeling.
Dat klopt, stond op de FB pagina: max 1 p.p. 100 stuks totaal. Dus zo onredelijk is dat toch niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:02
TheFruitNerd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:55:
[...]

Nee je bent niet de enigste, want ik vind wit (persoonlijk) mooier dan zwart.

Tjeerdtq schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:59:

Toch zijn er een x aantal die er wel 2 geleverd hebben gekregen. Die hebben het helaas vern**kt voor andere die niets geleverd krijgen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentje_18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 09:26
Ik heb FB afgezocht hierna maar kan hier nergens iets van vinden?!?
Waar staat dit dan op FB?
Tevens op de site staat niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
pinokkia schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:15:
Toch zijn er een x aantal die er wel 2 geleverd hebben gekregen. Die hebben het helaas vern**kt voor andere die niets geleverd krijgen.
Hoezo? Is toch niet de fout van die mensen dat Wehkamp dit op deze manier "oplost". Zou lekker zijn, al bestel je er 30 en krijg je er 30, heeft niks met vern**ken te maken. Hadden ze er maar 1 moeten sturen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Que? Deze actie is van vorige week woensdag. Wehkamp heeft een beetje de GoTattack onderschat op de tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Brad Pitt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:18:
[...]

Hoezo? Is toch niet de fout van die mensen dat Wehkamp dit op deze manier "oplost". Zou lekker zijn, al bestel je er 30 en krijg je er 30, heeft niks met vern**ken te maken. Hadden ze er maar 1 moeten sturen.
Het is wel de "fout" van mensen die hem op donderdag besteld hebben via het linkje. (jah ook wehkamp's fout om dat linkje te laten werken na de actie op woensdag maar daarom hebben ze ook de orders van donderdag verwerkt)
Zelfde als die pizzastunt actie die nu verkloot is :P mensen die alles proberen om er zoveel mogelijk voordeel uit te halen en de actie verkloten voor anderen.

[ Voor 12% gewijzigd door Kenzi op 27-04-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Maar ook zomaar orders annuleren en/of op uitverkocht zetten zonder de klant in de lichten.
De klantenservice weet van niets. Dit zijn krampachtige acties van het hoofdkantoor denk ik.
Kenzi schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:21:

Het is wel de "fout" van mensen die hem op donderdag besteld hebben via het linkje. (jah ook wehkamp's fout om dat linkje te laten werken na de actie op woensdag maar daarom hebben ze ook de orders van donderdag verwerkt)
Mijn order van donderdag is alleen op uitverkocht gezet zonder melding. Van 2 weken, 1 week, 2 weken, uitverkocht... |:(

[ Voor 55% gewijzigd door Tjeerdtq op 27-04-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kenzi schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:21:
Het is wel de "fout" van mensen die hem op donderdag besteld hebben via het linkje.
Wat is daar fout aan? Het kon, het mocht, klaar. Zou lekker worden. Nee je moet met een ander rekening houden of zo? Als ik er twee had willen bestellen, ook een voor mijn broer of zo, was dat echt "prima" geweest, mentaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Brad Pitt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:18:
[...]

Deels ben ik wel met je eens dat wehkamp er maar 1 moet sturen. Maar er stond duidelijk 1 per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

pinokkia schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:23:
[...]

Deels ben ik wel met je eens dat wehkamp er maar 1 moet sturen. Maar er stond duidelijk 1 per persoon.
Dan had Wehkamp dat beter moeten controleren, daar kan je moeilijk die mensen de schuld van geven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Brad Pitt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:23:
[...]

Wat is daar fout aan? Het kon, het mocht, klaar. Zou lekker worden. Nee je moet met een ander rekening houden of zo? Als ik er twee had willen bestellen, ook een voor mijn broer of zo, was dat echt "prima" geweest, mentaal.
In een perfecte wereld zou je rekening houden met andere, ja ... maar helaas ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentje_18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 09:26
Actievoorwaarden gevonden op de Fb site. Maar deze heb ik bij de bestellingen niet hoeven accepteren.
Tevens staat er tussen wat het artikel alleen via de link te benaderen was, wie zegt dat ik hem via de link heb besteld?
En daarnaast ik ga een koopovereenkomst aan met Wehkamp niet met die van Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kenzi schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:26:
In een perfecte wereld zou je rekening houden met andere, ja ... maar helaas ...
Nogmaals, ZIJ laten mensen er meer bestellen, de fout ligt wat mij betreft gewoon puur en alleen aan hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Brad Pitt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:27:
[...]

Nogmaals, ZIJ laten mensen er meer bestellen, de fout ligt wat mij betreft gewoon puur en alleen aan hun kant.
Dus als je iemand in de bebouwde kom doodrijdt omdat je te hard rijdt is het de schuld van de gemeente, want dan hadden ze maar drempels neer moeten leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pelt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:36:
Dus als je iemand in de bebouwde kom doodrijdt omdat je te hard rijdt is het de schuld van de gemeente, want dan hadden ze maar drempels neer moeten leggen...
Die vergelijking is inderdaad spot-on en zodoende zal ik er ook serieus op gaan reageren. Oh wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Brad Pitt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:23:
[...]

Het mocht volgens de actievoorwaarden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

pelt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:39:
[...]

Dan hadden ze het systeem zo moeten bouwen dat het ook niet mogelijk was. Dezelfde reden waarom de overheid op snelheid controleert. Het feit dat het kan betekent nog niet dat het hoort te kunnen. (om even mee te gaan met je rare vergelijking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pelt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:39:
Die voorwaarden heb ik niet gelezen omdat ik zo snel mogelijk zo'n ding wilde scoren. Als je er niet meer dan 1 mocht bestellen had je er ook niet meer dan 1 kúnnen bestellen. Zoiets is waanzinnig triviaal te realiseren. Dat mensen er twee hebben besteld en zodoende een ander naaien vind ik echt onzin. Maar goed, ieder zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Brad Pitt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:41:
[...]

Die voorwaarden heb ik niet gelezen omdat ik zo snel mogelijk zo'n ding wilde scoren.
Die zin alleen al zegt genoeg. 8)7 De voorwaarden waren al voor de actie te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Brad Pitt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:41:
[...]

Die voorwaarden heb ik niet gelezen omdat ik zo snel mogelijk zo'n ding wilde scoren. Als je er niet meer dan 1 mocht bestellen had je er ook niet meer dan 1 kúnnen bestellen. Zoiets is waanzinnig triviaal te realiseren. Dat mensen er twee hebben besteld en zodoende een ander naaien vind ik echt onzin. Maar goed, ieder zijn mening.
Ik vind het ook onzin dat die mensen anderen naaien. Maar je moet vervolgens niet gaan miemelen dat je die dingen niet geleverd krijgt. Het feit dat jij de voorwaarden niet leest is natuurlijk je eigen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Paxlie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:41:
[...]

Dan hadden ze het systeem zo moeten bouwen dat het ook niet mogelijk was. Dezelfde reden waarom de overheid op snelheid controleert. Het feit dat het kan betekent nog niet dat het hoort te kunnen. (om even mee te gaan met je rare vergelijking)
Aan dit soort mensen gaat de wereld kapot. Het feit dat het kan betekent nog niet dat je het hoeft te doen. En als je vervolgens gesnapt wordt, moet je de gevolgen daarvan ook kunnen dragen. In dit geval dus akkoord gaan dat je maar 1 tablet geleverd krijgt.

Edit: sorry voor de dubbelpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pelt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:42:
Ik vind het ook onzin dat die mensen anderen naaien. Maar je moet vervolgens niet gaan miemelen dat je die dingen niet geleverd krijgt. Het feit dat jij de voorwaarden niet leest is natuurlijk je eigen probleem.
Dude, ik heb er eentje en die reeds aangeboden aan die vriend die vóór mij bestelde en zelf buiten de boot viel, mocht hij alsnog niets geleverd krijgen. Dus ik heb geen idee waar dit gedoe allemaal überhaupt over gaat.
Ga er verder dan ook geen woorden en tijd meer aan verspillen. De groeten aan alle moraalridders, doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:27

GaMbiNo

1337

Ik heb hier niemand horen klagen dat hij of zij er maar 1 geleverd kreeg terwijl er meer besteld waren. Deze discussie gaat dus echt nergens over.

[ Voor 30% gewijzigd door GaMbiNo op 27-04-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Brad Pitt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:44:
[...]

Dude, ik heb er eentje en die reeds aangeboden aan die vriend die vóór mij bestelde en zelf buiten de boot viel, mocht hij alsnog niets geleverd krijgen. Dus ik heb geen idee waar dit gedoe allemaal überhaupt over gaat.
Ga er verder dan ook geen woorden en tijd meer aan verspillen. De groeten aan alle moraalridders, doei!
Wat zeur je dan. Het ging om de mensen die er meer bestelden en die vonden dat ze er recht op hadden omdat het niet dichtgebouwd was dat je er meer kon bestellen. Enfin. Ik ben ook weg. Groetjens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
groentje_18 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:26:
Actievoorwaarden gevonden op de Fb site. Maar deze heb ik bij de bestellingen niet hoeven accepteren.
Tevens staat er tussen wat het artikel alleen via de link te benaderen was, wie zegt dat ik hem via de link heb besteld?
En daarnaast ik ga een koopovereenkomst aan met Wehkamp niet met die van Facebook
Uhm, omdat ie alleen via die link te benaderen was? Ik snap je probleem niet echt. Je hebt er twee besteld en je krijgt er één? Je deed mee aan de FB actie, dat het op Facebook is gepost maakt het nog geen actie van Facebook. Je hebt altijd te maken gehad met Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Volgens de Poll zijn er ondertussen bijna 600 besteld door Tweakers... Wehkamp zelf sprak van 350 stuks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:33
RemcoDelft schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:07:
Volgens de Poll zijn er ondertussen bijna 600 besteld door Tweakers... Wehkamp zelf sprak van 350 stuks!
Er zijn dan ook 2 dagen geweest waarop ze verkocht werden, en de 350 ging alleen over dag 1 :)
(komt bij dat sommigen ook 2x gestemd kunnen hebben, maar ook een deel helemaal niet natuurlijk)

[ Voor 24% gewijzigd door SmiGueL op 27-04-2012 15:25 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggrolls
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-08 16:48
Afbeeldingslocatie: http://i343.photobucket.com/albums/o445/Puyilee/aslkfjgkswe2-1.jpg
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Echt. Dat selektvracht. Voor mij is dat normaal dus echt een reden om niet bij een webshop te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Story continues, na een zeurtweet tegen het Wehkamp account wordt het nu uitgezocht door de webcare afdeling :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Meer mensen hier gehad, dat Wehkamp zegt dat tijdens bezorging niemand thuis was, maar dat ik toch echt de hele dag ben thuis geweest en geen briefje in de bus had? Standaard Selektvracht praktijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:52
Paxlie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:24:
Story continues, na een zeurtweet tegen het Wehkamp account wordt het nu uitgezocht door de webcare afdeling :')
Dat heeft bij mij nog niet geholpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
Dat heb ik ook een keer met selektvracht gehad. Bij mij was het alleen een briefje waarop stond ''in container'' 8)7 . Sindsdien heb ik het altijd een slecht bedrijf gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Hahaha, prachtig.. Deze verdiend een plaatsje op dumpert ;-)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Kregen jullie een briefje in de bus als jullie niet thuis waren? Volgens wehkamp.nl zijn ze twee keer aan de deur geweest, maar heb niks gehoord of briefje gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Ik ken iemand waar dit ook bij gebeurd is, gevolgd door buurman die kliko aan de weg had gezet en deze is vrolijk geleegd. De desbetreffende laptop is linea recta naar de vuilstort gegaan. Toen mijn kennis het briefje in zijn brievenbus vond bij thuiskomst van zijn werk, begon de ellende (uiteindelijk is er een nieuwe laptop geleverd).

[ Voor 23% gewijzigd door Jumpman op 28-04-2012 16:37 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:33
pelt schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:30:
Kregen jullie een briefje in de bus als jullie niet thuis waren? Volgens wehkamp.nl zijn ze twee keer aan de deur geweest, maar heb niks gehoord of briefje gezien.
Ik heb zowel de eerste als de tweede dag dat ze langs zijn geweest keurig een briefje in de bus gehad met hierop dat ze het de volgende dag weer zouden proberen.
Omdat ik overdag werk, en ze het pas op dag 3 's avonds probeerden, heb ik de Tab dus die dag in ontvangst kunnen nemen.
Mocht zoiets als 'het in de kliko leggen' gebeuren is het dus sowieso niet de schuld van Wehkamp, maar van de bezorg-er/dienst.

Ik ben wat dat betreft zeer tevreden over deze dienst :) Ze hebben het volgens de Wehkamp site op de eerste dag zelfs 2x geprobeerd (Ik weet niet of de TNT dit wel zou doen) en op dag 3 zijn ze 's avonds langs geweest (zie ik TNT ook niet zo snel doen)

*Een reactie omdat ik tot nu toe alleen maar gezeur over Selektvracht gelezen heb, misschien geeft dit mensen nog een beet hoop :P

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ook ik heb (tot nu toe) nog steeds geen klachten over selektvracht. Had van de week een briefje op de deur gehangen om het bij de buren nr xx af te leveren. Netjes toen ik thuis kwam een briefje van selektvracht dat het bij de buren nr xx af gegeven is. Moet er wel bij vermelden dat ik bij selektvracht al jaren dezelfde bezorgster overdags heb en s`avonds ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Probleem is een beetje dat ik gewoon thuis was. Dus vrees dat ze bij de verkeerde deur staan aan te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

pelt schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:02:
Probleem is een beetje dat ik gewoon thuis was. Dus vrees dat ze bij de verkeerde deur staan aan te bellen.
De eerste dag van bezorging was ik gewoon thuis, geen briefje afgeleverd echter wel een notitie op de site van 'bewoner niet thuis'. Ditzelfde is ook gebeurd bij een vriend die in dezelfde buurt woont, het kan dus niet zo zijn dat ze aan de verkeerde deur kloppen. Ik denk dat ze gewoon die dag geen zin meer in bezorgen hadden of het eten thuis werd, dus met een paar klikken zijn onze pakjes toen naar de volgende dag geschoven. Volgende dag komt er natuurlijk iemand anders langs (of dat zeggen ze dan maar om de confrontatie uit de weg te gaan) dus de 'lame ass' bezorger aanspreken op zijn toverkunstjes kan ook niet. Zolang Wehkamp zaken doet met SV, bestel ik er niks meer, het heeft mij een vrije dag gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Waarom laten jullie Wehkamp het pakje dan niet op een Kiala punt bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rud schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:25:
Zélfs dan bezorgen ze hem soms evengoed nog op je huisadres.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
pelt schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:02:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de bezorgers gewoon aan het systeem doorgeven dat ze langs zijn geweest, terwijl dit niet zo is. Ik denk namelijk dat ze verplicht zijn om op bepaalde dagen altijd een afleverpoging te doen. Nu kan het natuurlijk net zijn dat ze geen andere pakketjes hebben die ook in die buurt moeten worden afgeleverd, dus besluiten ze het nog maar even uit te stellen. Het zou me in ieder geval niet verbazen als ik de verhalen zo hoor over Selekt-Vracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:27
Ook ik heb zeer goede ervaringen met Select-Vracht. Niks dan lof over de gene die bij ons in de buurt de de pakketjes bezorgt. Waarschijnlijk zijn er er en der in het land wat "select"ieve bezorgers aan het werk.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:25
rud schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:25:
Ik had gekozen voor aflevering bij een dhl servicepoint. Toch werd het pakje bij me thuis afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Carfanatic schreef op maandag 30 april 2012 @ 07:53:
[...]
Ik had gekozen voor aflevering bij een dhl servicepoint. Toch werd het pakje bij me thuis afgeleverd.
Idem dito. Ik had dat gezien de ervaringen van anderen al verwacht. Het is me dan een raadsel waarom Wehkamp die mogelijkheid biedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik mijn 8.9 ontvangen had heb ik aangegeven dat het automatisch afgeschreven mocht worden.

Heb daarna op de site opgezocht en dacht dat ik mijn rekening nummer nog moest invullen. Heb 3 keer het formuliertje door gelopen om te kijken waar dat nu moest en telkens zij hij dat het afgeschreven werd. Nu keek ik vrijdag op mijn Rabobankieren-app en toen zag ik dat het 3 keer was afgeschreven. Beetje jammer. Even een belletje en 10 min in de wacht en het was wel binnen 3 minuten geregeld. Helaas wel 5 dagen wachten tot de terug storting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Dat had ik ook ja.... Ik dacht alleen van "laat ik het maar even tijd geven" en idd zonder rekening nummer (wel eerder besteld) was het een paar dagen later afgeschreven :-)

Tab bevalt prima trouwens.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Ik was ook een van de gelukkigen die de tablet 8.9 besteld had voor 177 euro.
Duidelijk aangegeven dat ik hem op het DHL servicepoint wou hebben, helaas probeerden ze deze bij mij thuis te bezorgen..

Nu na vele bezorgpogingen (duh, ik heb toch aangegeven dat het op het DHL-servicepoint afgeleverd moest worden!) is ie retour naar Wehkamp.....

Krijg als antwoord op mijn email dat hij uitverkocht is en ik een alternatief moet kiezen..

Echt niet handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Eindelijk staat ie op verzonden. Zal morgenavond wel komen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:19
_Richie_ schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:30:
Ik was ook een van de gelukkigen die de tablet 8.9 besteld had voor 177 euro.
Duidelijk aangegeven dat ik hem op het DHL servicepoint wou hebben, helaas probeerden ze deze bij mij thuis te bezorgen..

Nu na vele bezorgpogingen (duh, ik heb toch aangegeven dat het op het DHL-servicepoint afgeleverd moest worden!) is ie retour naar Wehkamp.....

Krijg als antwoord op mijn email dat hij uitverkocht is en ik een alternatief moet kiezen..

Echt niet handig....
Heb je bewijs dat je op DHL punt wilde ophalen? In je bevestigingsmail bijvoorbeeld? Dan zou ik ze daar gewoon mee confronteren.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
Zo net teruggebeld door wehkamp en krijg een 10.1 aangeboden....nog steeds wit, maar ik ben er wel blij mee! :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RandOo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:21:
Zo net teruggebeld door wehkamp en krijg een 10.1 aangeboden....nog steeds wit, maar ik ben er wel blij mee! :*) :*) :*)
Beter! Helemaal voor 177 euries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:23:
[...]

Beter! Helemaal voor 177 euries
Zeker! Aangegeven om het af te leveren op een ophaal punt, dus ben benieuwd of het pakketje er morgen al is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Ik ben net gebeld door de webcare afdeling na mijn klacht via twitter, deze gaan het nu voorleggen aan de juiste afdeling. Ben benieuwd of het alsnog iets gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:20:
[...]

Heb je bewijs dat je op DHL punt wilde ophalen? In je bevestigingsmail bijvoorbeeld? Dan zou ik ze daar gewoon mee confronteren.
Staat duidelijk in de bevestiging email inderdaad! Ik heb al een reply gestuurd met kopie van deze email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
_Richie_ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Staat duidelijk in de bevestiging email inderdaad! Ik heb al een reply gestuurd met kopie van deze email.
Had ik ook, en meer mensen blijkbaar hier ook. Ik heb gelukkig die van mij nog gehad omdat hij 's avonds kwam en ik toevallig net thuis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Paxlie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:29:
Ik ben net gebeld door de webcare afdeling na mijn klacht via twitter, deze gaan het nu voorleggen aan de juiste afdeling. Ben benieuwd of het alsnog iets gaat opleveren.
En ze gaan een 10.1 opsturen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paxlie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:05:
[...]

Ze zijn weer wel vrijgevig, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Paxlie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:05:

Mij is vorige week ook een 10.1 voor €177,- aangeboden, nadat ik had gemeld over de foute prijs tijdens de actie. Had een schermprint van de foute prijs tijdens iDeal-betaling en ze konden denk ik ook zien dat ik om 12:01 een klantnr had aangemaakt. Erg netjes van Wehkamp! Hopelijk krijg ik de 10.1 snel binnen. Jammer dat dat model geen SD-slot heeft (heeft de 8.9 idd ook niet), de extra grootte vind ik wel prettig.

[ Voor 4% gewijzigd door draakhoofd op 01-05-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
Zit toch sowieso geen sd-slot in de tabs? Ze lossen het wel mooi op zo!

En hij moet morgen aankomen!!

[ Voor 18% gewijzigd door RandOo op 01-05-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/303449/Screen%20Shot%202012-05-01%20at%208.20.24%20PM.png

Lijkt me duidelijk... Afhalen, niet bezorgen.

Hoop dat Wehkamp iets van zich laat horen, heb tot nu toe niks gehoord...

[UPDATE]

Wehkamp heeft me op Twitter opgemerkt en gereageerd, werd gelijk ongeveer 1 min erna gebeld. Na het doorsturen van de email kreeg ik de aanbieding om voor 177 de Galaxy Tab 10.1 te nemen.

Hulde aan de webcare van wehkamp!

[ Voor 34% gewijzigd door _Richie_ op 02-05-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Besteloverzicht

Inmiddels ziet mijn slagveld er zo uit... Gisteravond bleven de tablets erbij komen. Op twitter via DM een que pasa vraag gesteld. Niet lang erna gebeld en conclusie was dat de zwarte 10.1 ook niet meer kwam. Op de site was de levertijd eerst: direct, toen twee weken en nu op 2-3 dagen, maar toch niet meer leverbaar. :?

Ze boden weer de witte aan, maar ik wilde de zwarte (8.9 had ook zwarte bezel). Dus nu komt de 10.1 3G versie. *O*

Direct leverbaar en morgen bezorging. Als het eens zo mag zijn...

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 02-05-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Toe maar. Wehkamp verkloot veel (of beter: die lui van Slechtvracht), maar ze werken zeker mee aan goede oplossingen.

Ik ben nog steeds tevreden met mijn simpele WiFi-only 8.9 hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb er toch echt maar één besteld en de geretourneerde is in overleg met Wehkamp gegaan.

Hun bestelsysteem is niet tweakerproof. :P Maar voor de webcare alle lof hoor. Ze bellen wel telkens eerst mijn vrouw, maar dat mag de pret niet drukken. ;)

Edit:
Mijn betaaloverzicht is nog langer, daar vliegen de bedragen ook heen en weer.

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 02-05-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:58:
Ik heb er toch echt maar één besteld en de geretourneerde is in overleg met Wehkamp gegaan.

Hun bestelsysteem is niet tweakerproof. :P Maar voor de webcare alle lof hoor. Ze bellen wel telkens eerst mijn vrouw, maar dat mag de pret niet drukken. ;)

Edit:
Mijn betaaloverzicht is nog langer, daar vliegen de bedragen ook heen en weer.
Nog even en je krijgt geld toe.. Haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik voel me bijna genaaid hier. Zit ik opgescheept met een 8.9 tab met wifi... krijgen jullie f#ckers gewoon de 3g versie of zelfs een 10.1.... OF zelfs een ZWARTE!!! Wel @#@)!!$ !!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Dit topic brengt wel een beetje het slechtste in de mens naar boven zeg. Zo onvergelijkt als mensen hier in dit topic reageren...
Desalniettemin ben ik wel erg blij met mijn Tab en denk ik dat deze actie Wehkamp toch wel goed heeft gedaan. Net betaald (helemaal vergeten dat dat nog moest) dus nu issie ook echt van mij. Jeuj! Nu lekker spelen en wachten op ICS.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
@Senor Sjon

Moet je bijbetalen voor de 3G versie?

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja

Laten we het erop houden dat ik blij ben dat ik de HTC Flyer niet besteld heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 21:50
Senor Sjon schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:03:
Ja

Laten we het erop houden dat ik blij ben dat ik de HTC Flyer niet besteld heb. ;)
Hoeveel moest je bijbetalen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Leuke avatar :P

23 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Freakster86 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:40:
Ik voel me bijna genaaid hier. Zit ik opgescheept met een 8.9 tab met wifi... krijgen jullie f#ckers gewoon de 3g versie of zelfs een 10.1.... OF zelfs een ZWARTE!!! Wel @#@)!!$ !!! :+
Als je er niet blij mee bent wil ik 'm best van je overnemen voor die €177,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:45
En er is ook zoiets: de eersten zullen de laatsten zijn;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Laatst online: 08:28
Prolution schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:25:
Ik geloof dat m'n tablet niet helemaal goed functioneert, ik merkte het al bij het inzoomen bij de browser wat ik zeer "schokkerig" vond overkomen.
Even met een multitouch test app geprobeerd en het lijkt alsof het scherm problemen heeft met multitouch.

Zie ook dit filmpje wat ik er van gemaakt heb: http://youtu.be/lGFUBvp338k

Dat "geknipper" wat je ziet tijdens die multitouch test zo normaal gesproken moet moeten lijkt mij, op m'n telefoon doet ie dat tenminste niet.
Uiteindelijk is mijn bovenstaande probleem prima door Wehkamp opgelost, ik heb nu een vervangende 10.1 tablet ontvangen. En deze functioneert echt 10x beter, ook zag de doos dit keer er netjes uit en waren de zegels niet verbroken. Moet alleen ff wennen aan dat deze ook aan de bovenkant een witte rand heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Framoes schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:46:
[...]

Als je er niet blij mee bent wil ik 'm best van je overnemen voor die €177,- ;)
Ik heb 'm al bij 't grofvuil gezet :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is een koude dag in de hel vandaag, want mijn tablet is eindelijk binnen. :D

Volgens het thuisfront wel nieuwe verzegeling (transparant rond). Aan de foto's te zien geen gekke dingen en doos is nog netjes. Het is de P7500 zwart, dus met Wifi en 3G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje late reactie ivm vakantie.

Vrouw en ik hadden allebij een 8.9 gescored om iets over 12 uur.
Die ene is een paar dagen later netjes bezorgd in overdoos met daarna een zak er omheen. Het was een splinternieuwe (geen dubbele zegels).
De tweede gaf na een paar dagen ineens de status 'geretourneerd' aan. Bleek niet meer op voorraad. Na een mailtje naar wehkamp kregen we netjes de 10.1 versie alleen met een witte voorkant...wat ik zelf helemaal niks vind...maar mijn vrouw vindt het prachtig...Ook deze was trouwens splinternieuw.
Iedereen dus blij en netjes afgehandeld van Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Laatst online: 18:27
Nou moet toch zeggen dat ze het netjes afhandelen bij wehkamp hoor :)

Ik had een 8.9 tab besteld tijdens de actie echter gaf deze na een aantal problemen met het touchscreen(registeerde een aanraking die er niet was, hardware defect)

Contact opgenomen met wehkamp om deze om te ruilen maar omdat ze de 8.9 niet meer leveren ging dit niet. Ik heb gevraagd of ik dan een aanbieding voor een gelijkwaardig vervangende tablet kon krijgen en vandaag teruggebeld dat ik een 10.1 wifi mag ontvangen, kleur zelf kiezen en niets hoefde bij te betalen.
Veel lof voor de klantenservice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Hey ik was buiten de boot gelopen met de actie, maar ik zat dus ook te kijken op de bepaal de super actie pagina ipv de standaard facebook pagina van wehkamp.

3 dagen geleden had ik een klachten mailtje gestuurd en nu krijg ik een 10.1 inch (wit) opgestuurd voor 177 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
lordloeder schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:43:
Hey ik was buiten de boot gelopen met de actie, maar ik zat dus ook te kijken op de bepaal de super actie pagina ipv de standaard facebook pagina van wehkamp.

3 dagen geleden had ik een klachten mailtje gestuurd en nu krijg ik een 10.1 inch (wit) opgestuurd voor 177 euro
Je moet natuurlijk ook niet buiten de boot gaan lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Sorry, ik verspreek /vertyp me de laatste tijd wel vaker. :+ Sinds er een zoontje is, haal ik gezegdes en nog wel meer door elkaar.

Anyway, ik had dus geen bevestigingsmail en ook geen betaling gedaan. Ik was benieuwd hoe Wehkamp zou reageren op een klachtenmail waarin stond dat ik op de actiepagina aan het wachten was ipv de wehkamp pagina van facebook waar de link direct werd gezet.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.