Aight!
Knet-ter-gek! word ik van dat Selektvracht, wat een #faal bedrijf is dat zeg...
'k Ben al 3 dagen bezig om mijn pakket in handen te krijgen.
Had gekozen voor aflevering op mijn werkadres.
* Dag 1: briefje op
huisadres dat ze daar zijn geweest..., gemist dus want ik was op mijn
werkadres aanwezig (zoals gepland)
Bellen met Depot (Maarssenbroek) vanaf 15:30 continue telefoonnummer in gesprek.
Klantenservice SV gebeld: Fout>Wehkamp heeft naar verkeerde adres verzonden, aanpassen adres mogen ze niet van Wehkamp, althans niet zonder hun toestemming.
Alle aankomende geplande aflevermomenten vallen ook weer onder mijn werktijden.
Mevrouw SV stuurt een terugbelafspraak van het depot, maar die moeten nu nog bellen.
Wehkampf bellen> veranderen adres kan niet tussentijds, dan wordt t bestelling annuleren en sturen hun een nieuwe op, maar dan moet je minimaal 2 weken wachten op nieuwe voorraad...
Dus laat de huidige dan maar staan, we zullen zien....
* Dag 2
Leveringsmoment gepland in de middag, ik weer aan t werk.
Kom om 15 uur thuis om weer een briefje aan te treffen, gelijk bellen met depot, weer continue nummer in gesprek.
Klantenservice weer gecontacteerd in de hoop de bezorging om te zetten in afhalen bij depot, maar is ook niet mogelijk....
(eigenwijs) In de auto gestapt en naar het adres van SV getourd (vlakbij) in de hoop daar iets te kunnen regelen. Maar bij het depot is geen enkele balie of ingang te bespeuren.
Mevrouw van SV vertelde dat de enige mogelijkheid is om iemand op het aflever adres aanwezig te laten zijn die dag.
Goed, met dat gegeven overleg ik met mijn buren (die de dag er op vanaf 16:00 thuis zijn) of ze me kunnen helpen.
Ik hang een briefje op de deur dat ik bij hun op visite ben en of de chauffeur zich daar aub even wil melden.
*Dag 3
In de ochtend weer hoopvol gebeld met het depot, zelfde verhaal, continue in gesprek.
Buurtjes zoals gepland vanaf 16:00 thuis (aflevermoment stond gepland tussen 18:00 en 21:00)
Kom ik thuis ligt er wéér een briefje!

dat er niemand op het adres van de buren aanwezig was...)
m.a.w., de bezorger is weer doodleuk in de ochtend of middag geweest.
In het Wehkampf overzicht lees ik: 11:38 bezorger vertrokken, 20:34 melding niet thuis... jajaja
AAARGH!
Morgen weer vrolijk het zelfde riedeltje waarschijnlijk.
Wehkampf zegt dat er 5 afleverpogingen gedaan moeten worden, SV zegt 4...
Houdt dus in dat hij hoogstwaarschijnlijk na morgen gewoon weer retour afzender gaat terwijl ik zaterdag op het enige aflevermoment van SV (tussen 9:00 en 13:00) wél gewoon thuis ben...(laatste poging volgens Wehkampf, maar niet volgens SV)
Ik ben echt helemaal klaar met die verzend opa's!
Bij TNT weet je dat als je 2 keer niet thuis bent je zonder problemen de dag er op je pakketje gewoon kunt ophalen in het dichtsbijzijnde afhaalpunt.
Dit soort leverings-gezever weerhoudt mij er echt van om hierna ooit nog iets bij Wehkampf te bestellen...
*zo, dat moest er even uit*