Wehkamp facebook like aanbieding

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harperz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 00:44
Bij mij ook omgezet naar een zwarte, ben benieuwd of hij echt morgen wordt geleverd...Denk het haast niet maar je weet het maar nooit. Beter eigenlijk, had liever de zwarte gehad dan de witte.

Hopelijk is de zwarte ook netjes geseald, maar is ook niet zo erg eigenlijk zolang alles er maar nieuw uitziet. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

McVirusS schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:24:
Ik krijg ook de zwarte, wel jammer, had wel een witte gewild. Maar goed, het blijft een superprijs :). Misschien vind ik de zwarte ook wel mooi ;).

Mijn iPad is ook zwart, wilde weleens kijken of ik een witte tablet mooi vond :P.
Het is alleen de achterkant die wit is, de voorkant is sowieso al zwart :)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Koffie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:42:
[...]

Het is alleen de achterkant die wit is, de voorkant is sowieso al zwart :)
Dat is waar ook (had ik al ergens gelezen), dan is het eigenlijk sowieso niet echt een issue :P.

Ben benieuwd of hij echt morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
in een mailtje stond dat het bedrag verrekend zou worden. Maar ik had al met ideal betaald... :S

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
Denzis schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:36:
in een mailtje stond dat het bedrag verrekend zou worden. Maar ik had al met ideal betaald... :S
Bij mij ook ja. Maar zal wel goed zijn zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Vandaag ook binnen gekregen. Briefje opgehangen bij de deur dat 't bij de buren afgeleverd mocht worden. Hebben ze keurig gedaan :D

Tablet zat in een doos die weer in zo'n wehkamp tas/zak zat. Bij het uitpakken heb ik ook goed gelet op de zegels. De 2 zegels waren niet gescheurd. Wel is hij 1x open geweest. Er zit namelijk 1 oude zegel onder.

Ik heb 'm voorzichtig uitgepakt en eventjes mee gespeeld. Best geinig apparaat. Al helemaal als ik me bedenk wat ik er voor heb betaald :+

Morgen verder spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Freakster86 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:50:
Vandaag ook binnen gekregen. Briefje opgehangen bij de deur dat 't bij de buren afgeleverd mocht worden. Hebben ze keurig gedaan :D

Tablet zat in een doos die weer in zo'n wehkamp tas/zak zat. Bij het uitpakken heb ik ook goed gelet op de zegels. De 2 zegels waren niet gescheurd. Wel is hij 1x open geweest. Er zit namelijk 1 oude zegel onder.

Ik heb 'm voorzichtig uitgepakt en eventjes mee gespeeld. Best geinig apparaat. Al helemaal als ik me bedenk wat ik er voor heb betaald :+

Morgen verder spelen ;)
Zet er meteen ICS op, VELE malen sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beesting
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Welke accessoires zitten er eigenlijk bij?

Heb hem namelijk ook vandaag ontvangen (verzending scoort wehkamp bepaald geen punten mee: bezorgd ipv afhaalpunt en daarvoor extra kosten gerekend, afhalen zou 20e zijn, maar kreeg gister verzendbevestiging en bezorger was gister al onderweg maar toch kreeg ik hem vandaag pas - dat allemaal zonder notificatie of overleg |:(). Maar bij mij waren de 2x2 zegels beide verbroken (hij was dus niet meer verzegeld). Omdat hij er verder nieuw uitzag en de accessoires ook nog verpakt waren houd ik hem maar, alleen ik heb dus geen idee of er evt accessoires missen (in de handleiding staat dit ook niet). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Oordopjes, kabel en de oplader in twee stukken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, dat las ik net ook in het Galaxy Tab topic. Heb geen ervaring met dat hele rooten en weet ik wat allemaal, maar de uitleg van Jetze Verwijderd in "Het Samsung Galaxy Tab 8.9 topic - deel 1" lijkt me vrij duidelijk en gemakkelijk om te volgen.

Ga dat morgen eens proberen. Ik vond inderdaad het 'swipen' wat haperen af en toe. M'n zusje zei 't gelijk: Zó! Dat ding is echt traag!! :+

Wat erbij zit:
- quick start guide
- usb > aansluiting kabel
- 220 volt stekker met usb aansluiting + eu plug
- oordopjes + verschillende maten in ear stukjes :D Komt echt goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Freakster86 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:13:
Ja, dat las ik net ook in het Galaxy Tab topic. Heb geen ervaring met dat hele rooten en weet ik wat allemaal, maar de uitleg van Jetze Verwijderd in "Het Samsung Galaxy Tab 8.9 topic - deel 1" lijkt me vrij duidelijk en gemakkelijk om te volgen.

Ga dat morgen eens proberen. Ik vond inderdaad het 'swipen' wat haperen af en toe. M'n zusje zei 't gelijk: Zó! Dat ding is echt traag!! :+

Wat erbij zit:
- quick start guide
Ik had het ook nog nooit gedaan, maar was er in 10 minuten mee klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
Maar wanneer komt ICS nou officieel uit voor de Tab. Zou toch bijna zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is er dan wel een exacte datum genoemd?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:44
hier inmiddels een verzendbevestiging op wehkamp.nl dathet pakketje onderweg is. Waarnaar toe is nog onduidelijk maar het is in ieder geval bij Wehkamp weg...

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Painore schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:00:
[...]

Zet er meteen ICS op, VELE malen sneller!
Let er dan wel op dat je cameras het niet meer doen ..

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Tsurany schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:12:
Oordopjes, kabel en de oplader in twee stukken.
Hoe "werkt" zo'n oordopje? Ik heb nooit inears gehad, dit blijft voor geen meter zitten. Moet ik heel hard duwen? Of moet ik de losse opzetdopjes erop zetten o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Net in mijn mailbox:

"Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij wehkamp.nl!

U heeft aangegeven akkoord te gaan met een vooruitbetaling per acceptgiro. Daarom verzoeken wij u om € 358.95 over te maken op rekeningnummer 809 811, t.n.v. Wehkamp Finance B.V. te Zwolle onder vermelding van uw klantnummer.

U kunt dit bedrag direct betalen via iDEAL. Klik op de DigiAccept bovenin deze e-mail en volg de verdere instructies. Hoe eerder uw voorbetaling bij ons binnen is, hoe sneller u de bestelde artikelen ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
wehkamp.nl"

Ehhh... het ding is al onderweg dus van vooruitbetalen is geen sprake. Zeker niet de oorspronkelijke prijs zonder korting ;)

Overigens zal ik er geen onofficiële ICS op zetten; ik wacht wel op de Samsung-versie.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:10
Spotmatic schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:03:
U heeft aangegeven akkoord te gaan met een vooruitbetaling per acceptgiro. Daarom verzoeken wij u om € 358.95 over te maken op rekeningnummer 809 811, t.n.v. Wehkamp Finance B.V. te Zwolle onder vermelding van uw klantnummer.
Ik heb hetzelfde mailtje ontvangen maar had al betaald met Ideal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
RemcoDelft schreef op donderdag 26 april 2012 @ 07:52:
[...]

Hoe "werkt" zo'n oordopje? Ik heb nooit inears gehad, dit blijft voor geen meter zitten. Moet ik heel hard duwen? Of moet ik de losse opzetdopjes erop zetten o.i.d.?
Het zwarte rubber hoor helemaal in je gehoorgang te zitten, daar is nornmaalgezien niet veel kracht voor nodig. Krijg je hem er niet in, haal dan het opzetdopje er af en zet er een kleinere op. Valt hij er uit, zet dan een grotere er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
RemcoDelft schreef op donderdag 26 april 2012 @ 07:52:
[...]

Oordopjes? Die heb ik niet gehad :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Eergisteren van "levering 26-4" naar "levertijd 3 weken" gegaan. Vanochtend staan er 2 in mijn wehkamp, 1tje verzonden en de andere op "vertraagde levering" ...gaat erg goed allemaal. artikelnummer is nog steeds hetzelfde dus de witte. ben benieuwd wanneer ie komt als ie vandaag verzonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
Die van mij is rond 8 uur vanochtend afgeleverd op het depot, en zou vandaag bezorgd moeten worden :) En mijn nieuwe iPhone komt straks ook nog eens :9~

[ Voor 20% gewijzigd door 360x op 26-04-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
Phusebox schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:51:
[...]

Dat klopt, ze zitten er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

XanaduNL schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:47:
[...]

Dat klopt, ze zitten er niet bij.
Bij mij wel, maar volgens mij heb ik een kabelbreukje. De oordopjes van mijn SGS klinken anders.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch besloten om mijn Galaxy Tab 8.9 terug te sturen. Vind hem te traag en niet zo stevig, vooral in vergelijking met de iPad 3 van mijn vrouw. (hij kraakt behoorlijk in mijn handen). Jammer... Apple is nog steeds onovertroffen wat tablets betreft.

De originele Samsung Galaxy Tab Book Cover (http://www.bol.com/nl/p/e...05000012151319/index.html) verkoop ik voor 40 euro, mocht iemand interesse hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35
maxap, er zijn genoeg mensen in dit topic die hebben aangegeven interesse te hebben in de tablet voor 177 euro. Wellicht kun je hun er wel blij mee maken? Mijn moeder is er in ieder geval zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:11:
Ik heb toch besloten om mijn Galaxy Tab 8.9 terug te sturen. Vind hem te traag en niet zo stevig, vooral in vergelijking met de iPad 3 van mijn vrouw. (hij kraakt behoorlijk in mijn handen). Jammer... Apple is nog steeds onovertroffen wat tablets betreft.

De originele Samsung Galaxy Tab Book Cover (http://www.bol.com/nl/p/e...05000012151319/index.html) verkoop ik voor 40 euro, mocht iemand interesse hebben.
Die zou ik sowieso terugsturen. Bij mobielbereikbaar is ie namelijk 37.95.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis

weet dat dit niet mag, maar mijn ouders willen er ook graag een dus ben evt bereid hem over te nemen. heb je sowiezo sneller je geld dan bij de wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het, maar ik heb zelf nog niets betaald, aangezien ik voor de acceptgiro-betaling had gekozen. Vanochtend heb ik trouwens al de retourzending aangevraagd, dus de tablet gaat helaas terug. Mocht iemand interesse in het hoesje hebben, stuur me een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Nieuw koop je hem voor ca. 28 euro op Amazon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In NL kost het hoesje ongeveer 70 euro. (60 euro bij bol.com) Als iemand het nodig heeft, mag hij/zij het van me overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik had mijn Galaxy Tab besteld op mijn mobiel (op het toilet). Niet leverbaar.

[ Voor 63% gewijzigd door Koen- op 26-04-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
  • Laatst online: 15:52
Koen- schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:37:
Ik had mijn Galaxy Tab besteld op mijn mobiel (op het toilet). Tijdens de iDeal betaling verbrak mijn verbinding en vervolgens was mijn hele bestelling weg. Gebeld naar Wehkamp en vandaag te horen gekregen dat ik alsnog de tablet mag kopen voor de actieprijs. Helaas was de 8.9 niet meer beschikbaar. Dus nu krijg ik een 10.1. In het wit.
Zo dat is een mazzel...zou ik ook wel willen :D....Maar ik heb liever een mail dat de tab nu eindelijk onderweg is. Bij mij is de bestelling helaas nog niet omgezet en moet ik dus tot nu toe nog steeds 2 weken wachten. Iemand een idee hoe ik dit kan versnellen? helpt mailen twitteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:05
Mailen in ieder geval niet, daar doen ze wel een paar dagen over om te reageren en soms reageren ze helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Koen- schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:37:
Ik had mijn Galaxy Tab besteld op mijn mobiel (op het toilet). Tijdens de iDeal betaling verbrak mijn verbinding en vervolgens was mijn hele bestelling weg. Gebeld naar Wehkamp en vandaag te horen gekregen dat ik alsnog de tablet mag kopen voor de actieprijs. Helaas was de 8.9 niet meer beschikbaar. Dus nu krijg ik een 10.1. In het wit.
Wat een onzin zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Twitter helpt niet echt. Zijn volgens mij ook mensen van de klantenservice die alleen naar "Mijn Wehkamp" kijken. Heb ik ook al geprobeerd.
Bij 2 van mijn collega's is de order al omgezet (gister mail om 15:30 en 16:30), bij mij ook nog niet. Zijn alle 3 op donderdag (foutje door de link actief te laten staan >:) ) besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Tjeerdtq op 26-04-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
Tjeerdtq schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:44:
Twitter helpt niet echt. Zijn volgens mij ook mensen van de klantenservice die alleen naar "Mijn Wehkamp" kijken. Heb ik ook al geprobeerd.
Bij 2 van mijn collega's is de order al omgezet (gister mail om 15:30 en 16:30), bij mij ook nog niet. Zijn alle 3 op donderdag (foutje door de link actief te laten staan >:) ) besteld.
De mijne is ook op de donderdag besteld....moet dus gewoon geduld hebben :X
Wel even getwitterd hoe dat nou zit met die wisselende levertijden....

[ Voor 6% gewijzigd door RandOo op 26-04-2012 10:56 . Reden: spelfout en toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7clwo.png

Moet goedkomen vandaag, ik ben de hele dag thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:34:
Ik begrijp het, maar ik heb zelf nog niets betaald, aangezien ik voor de acceptgiro-betaling had gekozen. Vanochtend heb ik trouwens al de retourzending aangevraagd, dus de tablet gaat helaas terug. Mocht iemand interesse in het hoesje hebben, stuur me een PM.
Wel jammer....maar ik kan het iig beter waarderen dan dat je hem voor €300,- op marktplaats zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
[...]

:? Waren de zegels ook verbroken dan? Zou gelijk bellen met Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:40
ik werd net door wehkamp gebeld. 358 euro betaald, geen mail gehad, en ook niks terug in t systeem te vinden. Helaas isde 8.9 inch tablet niet meer beschikbaar. Zodoende krijg ik zonder bijbetalen, voor 177 de 10.1 tablet. Hij was ook nog duurder volgens hun dus het was absoluut geen slechte deal. Hoewel ik liever de 8.9 inch heb (vanwege handzaamheid) krijg ik nu de 10.1 tablet.

Had zelf verwacht dat ik niks zou krijgen, omdat ik geen bevestiging e.d. had. Wat vinden jullie, is een 8.9 een betere deal? zou die 'ruilbaar' zijn via markplaats? of is dit verstandig om dit niet te doen? qua specs zijn ze geloof iik wel gelijkwaardig volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
[b][message=38119177,noline]....

Had zelf verwacht dat ik niks zou krijgen, omdat ik geen bevestiging e.d. had. Wat vinden jullie, is een 8.9 een betere deal? zou die 'ruilbaar' zijn via markplaats? of is dit verstandig om dit niet te doen? qua specs zijn ze geloof iik wel gelijkwaardig volgens mij...
Qua specs zijn ze idd hetzelfde, als je graag een 8,9 wil, wil ik de mijne wel ruilen met je....als ik hem binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:27
[...]

onder de gebruiksaanwijzing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
HBSVDK schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:46:
ik werd net door wehkamp gebeld. 358 euro betaald, geen mail gehad, en ook niks terug in t systeem te vinden. Helaas isde 8.9 inch tablet niet meer beschikbaar. Zodoende krijg ik zonder bijbetalen, voor 177 de 10.1 tablet. Hij was ook nog duurder volgens hun dus het was absoluut geen slechte deal. Hoewel ik liever de 8.9 inch heb (vanwege handzaamheid) krijg ik nu de 10.1 tablet.

Die van mij is al binnen en zou graag met je ruilen!
Ik stuur je ook meteen even een DM'etje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Van ruilen komt huilen!

Tis maar dat u het weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:40
@ freakster? ja? hmz.. Misschien dat ik zo maar even naar de saturn fiets voor gelijkend waren onderzoek dan ;) meer mensen een 8.9 naar 10.1 swap gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
HBSVDK schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:46:

beter deal dan ik, ik moet wel ietsje bijbetalen voor de 10.1, maar mijn probleem was dan ook anders en uiteindelijk stond de 8.9 wel aan mijn deur.
Uiteindelijk zit er qua formaat niet veel tussen, de 10.1 heeft een iets grotere accu, maar moet ook een groter scherm voeden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
Die van mij is zojuist afgeleverd. In zo'n slappe papieren wehkamp zak gelukkig is de doos niet bijzonder beschadigt en zijn beide seals nog heel. Toch vind ik het een rare manier om een duur product op deze wijze te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Sander-dvh schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:31:
Die van mij is zojuist afgeleverd. In zo'n slappe papieren wehkamp zak gelukkig is de doos niet bijzonder beschadigt en zijn beide seals nog heel. Toch vind ik het een rare manier om een duur product op deze wijze te versturen.
Ik gok dat hun kartonnen dozen stomweg op waren... De eerste bestellingen (waaronder die van mij) zaten netjes in Wehkamp-karton. Uiteraard ook in een Wehkamp-zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
^ Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
hij is heir ook binnen. Dit keer lijkt het alsof er een auto over de doos heeft gereden. Heb de inhoud nog niet gecheckt verder maar enkel de foto's van de doos gezien. zegels waren verbroken. Snap werkelijk niet waarom Wehkamp iets op die manier verstuurt.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:32
amsterdammertje schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:39:
hij is heir ook binnen. Dit keer lijkt het alsof er een auto over de doos heeft gereden. Heb de inhoud nog niet gecheckt verder maar enkel de foto's van de doos gezien. zegels waren verbroken. Snap werkelijk niet waarom Wehkamp iets op die manier verstuurt.
Overdrijven is ook een vak apart :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
amsterdammertje schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:39:
Lijkt-ie hierop?
Afbeeldingslocatie: http://gottabemobile.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/vesivus_c9840518726.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
haha als ik thuis ben zal ik het laten weten. Op zich als de inhoud verder ongebruikt is en geen schade heeft gaat ook deze niet terug.
tbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Ik denk meer als dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.storage.co.uk/assets/images/tiny/1269522191_broken-box.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Om niet alleen maar negatieve berichten terug te zien. Heb die van mij gisteren prima verpakt, zonder verbroken zegels of kapotte dozen ontvangen. Top tablet voor deze prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:31
Rudi schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:54:
Om niet alleen maar negatieve berichten terug te zien. Heb die van mij gisteren prima verpakt, zonder verbroken zegels of kapotte dozen ontvangen. Top tablet voor deze prijs!
Ik heb naar aanleiding van de vele verhalen over verbroken zegels nog eens goed naar de zegels op mijn verpakking gekeken (vorige week zaterdag al ontvangen, dus eerste batch), en bij mij blijken er ook grotere zegels over de kleinere heen geplakt. De grotere waren gewoon intact en inhoud van de verpakking was compleet en zag er helemaal nieuw uit. Het lijkt me dan ook niet dat al deze producten ge-refurbished zijjn. Lijkt me persoonlijk eerder een software update geweest...

Verder ben ik er erg tevreden over. Wel heb ik de stock software gelijk vervangen door een ICS rom, dus nu draait ie als een zonnetje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:41
Mijne was dinsdag binnen in een wehkamp met verbroken zegels, maar alles zag er nieuw uit en werkt perfect. Moeder geniet er al twee dagen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Inderdaad. Ik zit er nu ook mee te spelen en zo'n tablet bevalt toch best wel :) 1e tablet ooit. Af en toe in de winkel mee gespeeld, maar vond 't altijd zonde van het geld.

Voor deze prijs is dit echt wel een leuk hebbe-dingetje :D

@ ruurd; hier ook grotere (hele) zegels over wat kleinere. Verpakking en alles werkelijk 100% nieuw. Geen krasje te bekennen. Mij hoor je niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
RemcoDelft schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:32:
[...]

Ik gok dat hun kartonnen dozen stomweg op waren... De eerste bestellingen (waaronder die van mij) zaten netjes in Wehkamp-karton. Uiteraard ook in een Wehkamp-zak.
Ik heb de 2e facebookaanbieding wel in een kartonnen doos gekregen (parfum), maar de tablet ook in het papieren wehkamp zakje. Dus inderdaad, vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beesting
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Freakster86 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:13:
Wat erbij zit:
- quick start guide
Bedankt! Dat zat er bij mij gelukkig ook allemaal bij (incl. oordopjes). Twijfelde omdat hij bij mij dus niet verzegeld was en ook twee hoeken van de doos volledig doorgescheurd waren. Maar uiteindelijk heeft wehkamp het voor mij imho netjes afgehandeld door de bezorgkosten te vergoeden. :)

Tablet zelf leek nieuw te zijn, met folie en ook accessoires waren netjes verpakt. Dus ik ga mee met het software-update-verhaal (3.2 stond erop). En ik vermoed dat de Samsung-medewerker die dat bij mij heeft gedaan niet zoveel aandacht voor de doos kon opbrengen.

Ben inderdaad ook wel benieuwd wanneer ICS nu uitkomt, maar ik reken er niet te gauw op omdat het bij Samsung vaak nog wel even wil duren en ze meestal niet alle landen tegelijk doen. Voor mij geen probleem, ik ben er zo tevreden mee (alleen nog even uitvinden of er hier ook een mogelijkheid is om de schermhelderheid - buiten de settings - om makkelijk aan te passen, zoals op Samsung-telefoons). Vond tablets ook altijd te duur qua prijs/nut, maar voor deze prijs zeker een leuk apparaat. Bedankt voor het posten van deze aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Ja, druk rechtsonder op de tijd en voila je kan de helderheid aanpassen!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Carfanatic schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:17:
[...]

onder de gebruiksaanwijzing :)
Ehm, die heb ik volgens mij wel langs zien komen maar zeker geen oordopjes. Heb ook stof onder het scherm. Maar dat is me bij echt gebruik nog niet opgevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 26-04-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
Zojuist binnen gekregen, helemaal nieuw met folie er nog op, zegels niet verbroken.

Eventjes mee gespeeld ook. Wat een ongelooflijk langzaam apparaat vergelijken met m'n iPad 2. Vooral tussen pagina's swipen gaat echt veel te traag. Wacht met smart op de officiële ICS update, want verder is het best een mooie tablet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
360x schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:25:
Zojuist binnen gekregen, helemaal nieuw met folie er nog op, zegels niet verbroken.

Eventjes mee gespeeld ook. Wat een ongelooflijk langzaam apparaat vergelijken met m'n iPad 2. Vooral tussen pagina's swipen gaat echt veel te traag. Wacht met smart op de officiële ICS update, want verder is het best een mooie tablet. :)
GolauncherHD erop en dan is dat grotendeels verholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Poel13 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:31:
[...]

GolauncherHD erop en dan is dat grotendeels verholpen ;)
Custom ICS rom erop en het is compleet verholpen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Brummetje op 26-04-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Mijn bestelling staat nog steeds op "Vertraagde levering, niet op voorraad" . Omzetten naar de zwarte gaat niet want die is op, en omzetten naar de 10.1 doen ze niet omdat het prijsverschil te groot is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Hè, wat is dit nou weer nou staat die van mij op geannuleerd :S. En heb hem zelf niet geannuleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Pwner schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:02:
Hè, wat is dit nou weer nou staat die van mij op geannuleerd :S. En heb hem zelf niet geannuleerd..
Zelfde hier. Ben nu klaar met werken,dus ga thuis wel aan de telefoon hangen of moet een mail binnen krijgen met hoe en waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
Tjeerdtq schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:12:
[...]

Zelfde hier. Ben nu klaar met werken,dus ga thuis wel aan de telefoon hangen of moet een mail binnen krijgen met hoe en waarom.
MIJNE OOK!!!! WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Wanneer hadden jullie 'm besteld? De woensdag of die donderdagochtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Als ik binnen een uur nog geen mail terug heb ook maar even een telefoontje plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, die van mij staat nog steeds niet in "Mijn Wehkamp", dus het kan altijd nog erger..

Alleen gisteren dit via e-mail gekregen:
"Deze week worden de laatste tablets toegevoegd aan de mijn wehkamp.nl omgeving.
Graag je mijn wehkamp.nl omgeving de komende dagen in de gaten houden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Order 1 heb ik besteld op woensdag met de 12 uur actie.
Order 2 heb ik besteld op donderdag, met de "foute" link

Order 1 is binnen gekomen, maar ik was niet tevreden over de status van de doos en unit. Ik heb de klantenservice gebeld. Unit 1 mocht ik terug sturen, en is order 3 aangemaakt.

Zojuist zie ik dat unit 3 geannuleerd is. Ik heb net de klantenservice weer gebeld. Ze kon niet zien waarom de unit geannuleerd is (mogelijk dubbele bestelling, order 1/order 2). Maar ze heeft er opnieuw een order in gezet met de notitie dat ze er af moeten blijven.

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/8458/wehkamp2b.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door Tjeerdtq op 26-04-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:11
Ik krijg ook een 10.1 ipv 8.9. Heb liever een 8.9 ivm formaat. Dus misschien zit er wel een ruil in.

Is het verschil alleen het formaat en gewicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
pelt schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:58:
Ik krijg ook een 10.1 ipv 8.9. Heb liever een 8.9 ivm formaat. Dus misschien zit er wel een ruil in.

Is het verschil alleen het formaat en gewicht?
Yup, en wellicht kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Tjeerdtq schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:51:
Order 1 Woensdag: Geleverd, gaat retour. Nieuwe order is 3
Order 2: Donderdag: Levertijd 2 weken
Order 3: Vervanging order 1: Geannuleerd?

Ben nu aan het bellen met de klantenservice, maar die zijn in gesprek, nu al 3 minuten wachten....

Zal meer informatie geven als ik iemand gesproken heb.
Wil je het laten weten wat eruit is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Heb hem binnen, de zwarte versie met oordopjes en alle toebehoren ongeopende en gesealde doos (vierkante seals) Wel een prachtig ding.. nog bedenken wat ik er mee moet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
mijne is besteld op de 19e...heb nu tijd om te bellen maar zijn niet meer bereikbaar...wordt dus morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Nu breekt mijn klomp...

Hele dag zitten wachten op de tablet van de 19e, staat er opeens niet thuis op de Wehkamp site. Ik was de hele dag thuis, geen briefje achtergelaten.
Precies hetzelfde is ook gebeurd bij een vriend die hem ook zou krijgen vandaag, op ongeveer dezelfde tijd staat ook bij hem 'niet thuis' terwijl hij ook thuis was, en wederom geen briefje.
Smoesje om morgen te kunnen bezorgen waarschijnlijk, zal morgen met de bezorger een goed woordje houden. Waardeloos dat Wehkamp voor een blijkbaar abnormaal slechte bezorgdienst kiest..

Madness.. :(

ps. Post maken op de standaard ics browser is echt een crime.. Wijzigen gaat ook nauwelijks, de cursor springt vanzelf steeds naar einde van de regel. Is er al een forum app ?

[ Voor 16% gewijzigd door FlyEragon op 26-04-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Morgenochtend nog even afwachten en anders maar een belletje doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51
Vandaag mijn zwarte 8.9 binnengekregen, na besteld te hebben met de 'foute' link.
Doos was opengeweest, maar alles in de doos zag er prima uit :)
En het Selectvracht mannetje was ook keurig tussen 1800 en 2100 gekomen.

Dit is getypt met de keyboard dock die ik alvast besteld had, helemaal blij met het tabletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
FlyEragon schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:33:
Waardeloos dat Wehkamp voor een blijkbaar abnormaal slechte bezorgdienst kiest..
Madness.. :(
Aight!

Knet-ter-gek! word ik van dat Selektvracht, wat een #faal bedrijf is dat zeg...
'k Ben al 3 dagen bezig om mijn pakket in handen te krijgen.

Had gekozen voor aflevering op mijn werkadres.

* Dag 1: briefje op huisadres dat ze daar zijn geweest..., gemist dus want ik was op mijn werkadres aanwezig (zoals gepland)
Bellen met Depot (Maarssenbroek) vanaf 15:30 continue telefoonnummer in gesprek.
Klantenservice SV gebeld: Fout>Wehkamp heeft naar verkeerde adres verzonden, aanpassen adres mogen ze niet van Wehkamp, althans niet zonder hun toestemming.
Alle aankomende geplande aflevermomenten vallen ook weer onder mijn werktijden.
Mevrouw SV stuurt een terugbelafspraak van het depot, maar die moeten nu nog bellen.
Wehkampf bellen> veranderen adres kan niet tussentijds, dan wordt t bestelling annuleren en sturen hun een nieuwe op, maar dan moet je minimaal 2 weken wachten op nieuwe voorraad...
Dus laat de huidige dan maar staan, we zullen zien....

* Dag 2
Leveringsmoment gepland in de middag, ik weer aan t werk.
Kom om 15 uur thuis om weer een briefje aan te treffen, gelijk bellen met depot, weer continue nummer in gesprek.
Klantenservice weer gecontacteerd in de hoop de bezorging om te zetten in afhalen bij depot, maar is ook niet mogelijk....
(eigenwijs) In de auto gestapt en naar het adres van SV getourd (vlakbij) in de hoop daar iets te kunnen regelen. Maar bij het depot is geen enkele balie of ingang te bespeuren.
Mevrouw van SV vertelde dat de enige mogelijkheid is om iemand op het aflever adres aanwezig te laten zijn die dag.
Goed, met dat gegeven overleg ik met mijn buren (die de dag er op vanaf 16:00 thuis zijn) of ze me kunnen helpen.
Ik hang een briefje op de deur dat ik bij hun op visite ben en of de chauffeur zich daar aub even wil melden.

*Dag 3
In de ochtend weer hoopvol gebeld met het depot, zelfde verhaal, continue in gesprek.
Buurtjes zoals gepland vanaf 16:00 thuis (aflevermoment stond gepland tussen 18:00 en 21:00)
Kom ik thuis ligt er wéér een briefje! :( dat er niemand op het adres van de buren aanwezig was...)
m.a.w., de bezorger is weer doodleuk in de ochtend of middag geweest.
In het Wehkampf overzicht lees ik: 11:38 bezorger vertrokken, 20:34 melding niet thuis... jajaja

AAARGH!

Morgen weer vrolijk het zelfde riedeltje waarschijnlijk.
Wehkampf zegt dat er 5 afleverpogingen gedaan moeten worden, SV zegt 4...
Houdt dus in dat hij hoogstwaarschijnlijk na morgen gewoon weer retour afzender gaat terwijl ik zaterdag op het enige aflevermoment van SV (tussen 9:00 en 13:00) wél gewoon thuis ben...(laatste poging volgens Wehkampf, maar niet volgens SV)

Ik ben echt helemaal klaar met die verzend opa's!
Bij TNT weet je dat als je 2 keer niet thuis bent je zonder problemen de dag er op je pakketje gewoon kunt ophalen in het dichtsbijzijnde afhaalpunt.
Dit soort leverings-gezever weerhoudt mij er echt van om hierna ooit nog iets bij Wehkampf te bestellen...

*zo, dat moest er even uit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hier ook eindelijk mijn zwarte binnen gekregen, gelukkig kwam ie net om 6 uur toen ik weg wilde gaan. Alle seals zijn verbroken, maar er zitten wel oordopjes bij :P

Batterij is wel bijna leeg, dus ik vermoed dat ie wel al gebruikt is ja. Staat erbij jullie trouwens ook standaard GTA 3 geïnstalleerd? :D

[ Voor 30% gewijzigd door Megamind op 26-04-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Ik geloof dat m'n tablet niet helemaal goed functioneert, ik merkte het al bij het inzoomen bij de browser wat ik zeer "schokkerig" vond overkomen.
Even met een multitouch test app geprobeerd en het lijkt alsof het scherm problemen heeft met multitouch.

Zie ook dit filmpje wat ik er van gemaakt heb: http://youtu.be/lGFUBvp338k

Dat "geknipper" wat je ziet tijdens die multitouch test zo normaal gesproken moet moeten lijkt mij, op m'n telefoon doet ie dat tenminste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bij mij werkt het prima, feilloos tot 10 vingers. Meer heb ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Megamind schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:16:
Hier ook eindelijk mijn zwarte binnen gekregen, gelukkig kwam ie net om 6 uur toen ik weg wilde gaan. Alle seals zijn verbroken, maar er zitten wel oordopjes bij :P

Batterij is wel bijna leeg, dus ik vermoed dat ie wel al gebruikt is ja. Staat erbij jullie trouwens ook standaard GTA 3 geïnstalleerd? :D
GTA 3?! Dan is er met die van jou wel meer gedaan dan alleen een update. Of maak je een grap :p

[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 26-04-2012 22:33 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Onder tussen zijn de witte tabs weer uitverkocht |:( Heb een mail gestuurd naar het e-mail adres van facebook en een bericht achter gelaten dat ik gebeld wil worden door iemand. Mailen, twitter of de klantenservice werkt niet. Slechte actie... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
Met een beetje geluk krijg je nog een zwarte opgestuurd de voorraad counter staat hier namelijk nog op 3 stuks: http://www.wehkamp.nl/com...cm_lm=emailadres@mail.com :)

Ik vermoed dat het niet klopt want er staat al een aantal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Als het goed is mag ik vandaag een Samsung galaxy tab 10.1 ontvangen in de witte kleur (althans) de afbeelding is wit... Kreeg een hele nette mail van wehkamp gisteren dat ik een 10.1 inch krijg voor 177 in plaats van de 8.9 inch.. Die was namelijk niet leverbaar, ze hebben gisteren gelijk m'n bestelling aangepast en vertelde mij dat de tab vandaag geleverd zal worden.. Het pakketje is inmiddels weg uit hun depot.

Vandaag maar braaf wachten dan ;-)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:05
Tjeerdtq schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 07:45:
Onder tussen zijn de witte tabs weer uitverkocht |:( Heb een mail gestuurd naar het e-mail adres van facebook en een bericht achter gelaten dat ik gebeld wil worden door iemand. Mailen, twitter of de klantenservice werkt niet. Slechte actie... ;w
Hier ook meerdere malen gemaild en een bericht via FB. Helaas nog steeds geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:32
Schizo007nl schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:07:
Als het goed is mag ik vandaag een Samsung galaxy tab 10.1 ontvangen in de witte kleur (althans) de afbeelding is wit... Kreeg een hele nette mail van wehkamp gisteren dat ik een 10.1 inch krijg voor 177 in plaats van de 8.9 inch.. Die was namelijk niet leverbaar, ze hebben gisteren gelijk m'n bestelling aangepast en vertelde mij dat de tab vandaag geleverd zal worden.. Het pakketje is inmiddels weg uit hun depot.

Vandaag maar braaf wachten dan ;-)
Wel genaaid voor de persoon die ook een 10.1 kreeg en moest bijbetalen :P .

Rare manier van handelen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

TheFruitNerd

iets met fruit

Gisteren ook mijn witte 8.9 binnen gekregen in zo'n rode zak.
De zak stonk ongelofelijk naar rook; zal wel van de bezorger zijn geweest :/
Maargoed, de doos was netjes, geen butsen en twee complete zegels.
Inhoud van de doos was erg netjes, alle plakkertjes en stickertjes zaten er nog op, geen beschadigingen of vingerafdrukken te zien. Batterij zat op ca 50%, dus kon er gelijk mee spelen :)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Nou helemaal NIKS wijzer geworden van een telefoongesprek.. Ja ik stuur een berichtje naar de desbetreffende afdeling en die nemen contact met u op. En ze kon me niet doorverbinden met die afdeling.. Heb maar gezegd dat ze me graag voor het einde van de dag terugbellen. En niet een mail schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
nou, hij is er eindelijk hoor!
Na het verzend debacle heb ik iemand weten te bereiken en mijn zending opgehaald.

De doos was zwaar gehavend, een zijkant was zelfs helemaal los, alle zegels verbroken.
Maar de inhoud was prima en compleet.

1 ding is zeker: ik bestel waarschijnlijk niets meer bij wehkampf vanwege hun prehistorische verzendwijze met selektvracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:02
Ik heb ooit eens een produkt geleverd gekregen, waarvan de doos echt zwaar mishandeld was :( . Ik heb toen gelijk wehkamp gebeld daarover en raad eens. Ik kreeg netjes een vergoeding van €15 :) Misschien een tip om dat te proberen ;)

Ben trouwens al heel wat jaren trouwe klant en misschien dat het daardoor kwam, dat ik een vergoeding kreeg 8)

[ Voor 21% gewijzigd door pinokkia op 27-04-2012 11:16 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
dat valt altijd te proberen natuurlijk, Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
Nou ik wordt ook teruggebeld....ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:02
RandOo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:33:
Nou ik wordt ook teruggebeld....ben benieuwd.
Waarvoor word je teruggebeld?

Heeft er iemand nog succes geboekt bij mijn tip?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
Nou ze gaven aan dat mn order geannuleerd is zonder opgave omdat het product uitverkocht is.
Dus ik geef aan dat er op fora gesproken wordt dat klanten dan een alternatief kregen, en of ik daar
dan geen gebruik van kan maken.

Daar weten ze niks vanaf en ik wordt teruggebeld door de afdeling die dat wel weet/kan....
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.