*gaat gelijk lezen*

Verwijderd
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Verwijderd
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Verwijderd
Verwijderd
Dank je wel, Mattie112!Mattie112 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:23:
[afbeelding]
1seal verbroken. Tab ziet er uit als nieuw
Verwijderd
Verwijderd
Hmmm, als het zo is, dan stuur ik hem toch terug.Mattie112 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:51:
Mijne is ook RF. Ach al is het refurbished hij voelt als nieuw :-)
Tegen iOS kan geen android tegen opPainore schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:54:
Ik heb hem ook net ontvangen, typ dit bericht dan ook vanaf km gloednieuwe tablet.
Doos is in perfecte staat, tablet zelf ook. De zegels waren allebei nog intact, wel een nieuwe eroverheen geplakt.
Het is nog even wennen, toch net weer wat anders dan iOS.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Fixedpinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:56:
[...]
Tegen android kan geen iOS tegen op. Persoonlijk vind ik android een beetje omslachtig.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb ook ééntje beginnend met RF. 1 zegel was niet meer intact en er zit een flinke scheur in de doos.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:55:
[...]
Hmmm, als het zo is, dan stuur ik hem toch terug.
Het leek me een mooie Wehkamp actie om een nieuwe Galaxy Tab 8.9 aan te schaffen, maar als ze gebruikte refurbished exemplaren hebben geleverd, dan gaat deze meteen terug.
Zijn er ook andere mensen met serienummers die met "RF" beginnen?
[ Voor 4% gewijzigd door Denzis op 24-04-2012 20:06 ]
https://www.youtube.com/@droommotor
Zo te horen hebben veel mensen hun tablet al gehad of zijn die onderweg. Bij mij staat er ook levertijd 1 week. Zijn er nog meer mensen die dit hebben?Denzis schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:05:
weet iemand hoe het zit als er al een week '' 1 week levertijd'' staat en ze het niet op tijd leveren?
Bij mij stond 2 weken levertijd en sinds gisteren 1 week levertijd.Harperz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:09:
[...]
Zo te horen hebben veel mensen hun tablet al gehad of zijn die onderweg. Bij mij staat er ook levertijd 1 week. Zijn er nog meer mensen die dit hebben?
Ik heb een levertijd van 2 weken.Harperz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:09:
[...]
Zo te horen hebben veel mensen hun tablet al gehad of zijn die onderweg. Bij mij staat er ook levertijd 1 week. Zijn er nog meer mensen die dit hebben?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Morpheusk op 24-04-2012 20:16 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Die van mij heeft de originele seals erop zitten en serienummer RF. De theorie over het serienummer klopt ook niet; De sticker met RF is op de doos geplakt op de daarvoor aangegeven locatie. Als het Refurbished zou zijn, zou het een tweede sticker moeten zijn. Of de eerste zou verwijderd moeten zijn, wat ook niet lukt.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:12:
Nu hebben we al drie tablets met dubbele stickers en serienummers beginnend met "RF".
Het lijkt me dat we inderdaad gebruikte producten ontvangen hebben. Hiervoor zou ik niet eens 177 euro willen betalen.
Als jij het niet wilt vanwege de twijfel dan stuur je hem toch terug?Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:12:
Nu hebben we al drie tablets met dubbele stickers en serienummers beginnend met "RF".
Het lijkt me dat we inderdaad gebruikte producten ontvangen hebben. Hiervoor zou ik niet eens 177 euro willen betalen.
Een papieren zak? Die van mij zat in een bruin kartonnen doos met paars plastic omheen.xminator schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:16:
Dat de doos aan de BUITENKANT beschadigd is, lijkt mij logisch. Hebben jullie wel gekeken waarin je het. Hebt ontvangen? In een papieren zak. Gebruik je gezonde verstand.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Same here.Painore schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:36:
[...]
Een papieren zak? Die van mij zat in een bruin kartonnen doos met paars plastic omheen.
Ook hier katonnen doos met paars plastic omheen.Painore schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:36:
[...]
Een papieren zak? Die van mij zat in een bruin kartonnen doos met paars plastic omheen.
Hoe zo denk dat het refusbished apparaten zijn uit het buitenland?Jumpman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:41:
Het klinkt allemaal niet als zuivere koffie. Waarschijnlijk Refurbished apparaten uit het buitenland, hadden ze wel even mogen melden bij de verkoop.
[ Voor 39% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 20:46 ]
Ik heb echt nog geen enkele logische verklaring daarvoor gezien, dus kom met bewijzen of nieuwe informatie, want deze onzin slaat echt helemaal nergens op.Jumpman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:41:
Het klinkt allemaal niet als zuivere koffie. Waarschijnlijk Refurbished apparaten uit het buitenland, hadden ze wel even mogen melden bij de verkoop.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Haha... Volgens mij is het ook niet zo belangrijk aangezien het om een lithium-ion batterij gaat.Mattie112 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:05:
Ach wie leest de handleiding nou :-P ?
[ Voor 7% gewijzigd door Danix op 24-04-2012 21:11 ]
De logische verklaring is twee seals, waarvan één verbroken. Dit kan drie dingen betekenen:Hooglander1 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:50:
[...]
Ik heb echt nog geen enkele logische verklaring daarvoor gezien, dus kom met bewijzen of nieuwe informatie, want deze onzin slaat echt helemaal nergens op.
Inderdaad, degene die denkt dat fabrikanten terug gestuurde zooi weg gooien mag verder dromen.Jumpman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:16:
[...]
De logische verklaring is twee seals, waarvan één verbroken. Dit kan drie dingen betekenen:
Refurbised;
Europese stekker toegevoegd;
Refurbised en Europese sticker toegevoegd.
Dit hoeft niet erg te zijn, wat er namelijk veel gebeurd: klanten kopen een artikel en retourneren hem onder de wet van het betreffende land (hier wet koop op afstand). Samsung spoelt deze tablets opnieuw in wisselt de accesoires (hygienisch) en eventueel de behuizing en bij beschadigde verpakkingen ook de verpakkingen om. Kortom het artikel is dan weer als nieuw. Deze batches worden of gebruikt als reparatie voorraad (doet Apple ook) of worden met korting verkocht aan retailers.
Waarom weet ik dit, ik heb zelf in de retail gewerkt en dan spreek je vertegenwoordigers, en leer je 'fabrieksnieuw' en rebatch of refurbished herkennen per fabrikant.
Zoek maar eens op Samsung + sticker (seal) over the orginal sticker (seal) en kijk maar eens op eBay, hier zijn veel verkopers met grote batches nieuwe producten die voor veel goedkoper als de winkelprijs worden aangeboden (vaak zijn dit dit soort batches), en soms zet de verkoper dit erbij.
Als je de proef op de som wilt nemen, loop naar een A retailer vraag om een Samsung product nieuw in doos, en zie: geen enkele met dubbele seals. Hooguit een verbroken seal, omdat ook een klant in de winkel terug kan komen, maar zeker geen dubbele seals.
Dit heb ik dus ook. Er is er nu 1 afgeleverd aan de deur, de andere kan ik ophalen bij DHL punt.rambocus schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:59:
[...]
één maar er staan er twee op de bestellijst, kwam waarschijnlijk omdat zij zo aan het rommelen waren afgelopen woensdag.
Klopt, dat kan daar ook veel makkelijker.Deadsy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:29:
[...]
Inderdaad, degene die denkt dat fabrikanten terug gestuurde zooi weg gooien mag verder dromen.
Hoofdpunt voor mij zelf is dat er geen gebruikssporen opzitten (Ik wil als enige deze erop doen) en de volle garantie.
Ik zie bv vaak dat in de VS refurbished zooi verkocht word met 1 maand garantie ofzo.
Het tweede exemplaar zal ik donderdag krijgen en dan gaat er één in de verkoop. Druk ik mijn prijs weer meebdu schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:31:
[...]
Dit heb ik dus ook. Er is er nu 1 afgeleverd aan de deur, de andere kan ik ophalen bij DHL punt.
Ik heb er 1 besteld, worden er twee geleverd. Helaas staan er ook twee rekeningen op mijn wehkamp.
Hoe zit dit bij jou en wat ga je er mee doen?
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Waarom stuur je het gewoon niet terug zoals Senor Sjon gedaan heeft?rambocus schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:34:
[...]
Het tweede exemplaar zal ik donderdag krijgen en dan gaat er één in de verkoop. Druk ik mijn prijs weer mee
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Bij mij zat er toch wel een extra doos (van Wehkamp) om de tablet-doos... Niet bij iedereen dus?xminator schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:16:
Dat de doos aan de BUITENKANT beschadigd is, lijkt mij logisch. Hebben jullie wel gekeken waarin je het. Hebt ontvangen? In een papieren zak. Gebruik je gezonde verstand.
Het gebeurd geregeld dat wehkamp dure spullen in zo`n papieren of plastic zak verstuurd.RemcoDelft schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:12:
[...]
Bij mij zat er toch wel een extra doos (van Wehkamp) om de tablet-doos... Niet bij iedereen dus?
Dat is normaal de gebruikelijke blauwe of rode papieren zak die wehkamp gebruikt.Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:17:
Bij mij zat ie alleen in zo'n blauwe papieren Wehkamp zak.
[ Voor 18% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 22:21 ]
/offtopicpinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:41:
[...]
Waarom stuur je het gewoon niet terug zoals Senor Sjon gedaan heeft?
Oh ja om de prijs te drukkenNou veel suc6 met de verkoop
Uh ik zeg toch niets verkeerd?Jumpman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:58:
[...]
/offtopic
Is het weer zover? Pakt iemand weer een paar euro's? Pinnokkia is standaard maximaal tegen...
\ontopic
JoJo nl schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:38:
quote:
TheFruitNerd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:32:
Vraagje; onze vrienden van Selectvracht zijn vandaag 2x bij me thuis langs geweest, maar omdat ik overdag gewoon werk, was er logischerwijs niemand thuis. Morgen aanbieden heeft geen zin omdat ik dan ook weer aan het werk ben; hoe kan ik dit nou wijzigen naar avond- of zaterdaglevering?
2012-04-24 14:23 Niet thuis
2012-04-24 15:26 Niet thuis
Ik zit met hetzelfde probleem, hier zijn ze ook 2x langs geweest..Als het goed is kan je een nieuwe afspraak via de telefoon of via internet plannen.
[ Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 24-04-2012 23:38 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Hij is pas verstuurd als er verzonden staat. Pinnen aan de deur is niet mogelijk, alhoewel ik ook niet snap waarom je dit zou willen want als ik 't zo hoor heb je gekozen voor acceptgiro of wil je 2x betalen?Mr.Joker schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:28:
Als je leverstatus klikbaar is en er is nog geen informatie beschikbaar, is deze dan verstuurd ? (er staat wordt 25ste geleverd)
Kan je trouwens ook pinnen aan de deur bij SELEKTVRACHT voor het geval ze bij mij ook de fout maken om hem aan de deur te bezorgen ipv bij een DHL service point
Morgenvroeg staat het er wel de statusMr.Joker schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:28:
Als je leverstatus klikbaar is en er is nog geen informatie beschikbaar, is deze dan verstuurd ? (er staat wordt 25ste geleverd)
Kan je trouwens ook pinnen aan de deur bij SELEKTVRACHT voor het geval ze bij mij ook de fout maken om hem aan de deur te bezorgen ipv bij een DHL service point
Had dat dus ook en dat vind ik dan onbegrijpelijk met zo'n bestelling. Als het nou kleding was, ok. Maar hier kan ik me dus wel aan ergeren.Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:17:
Bij mij zat ie alleen in zo'n blauwe papieren Wehkamp zak.
[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 25-04-2012 00:44 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Maak je maar geen zorgen. Gewoon via je wehkamp online account betalen. De volgende dag staat in je online account €0,00 betalenMusta schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:41:
[...]
Had dat dus ook en dat vind ik dan onbegrijpelijk met zo'n bestelling. Als het nou kleding was, ok. Maar hier kan ik me dus wel aan ergeren.
Ik heb dus ook me tablet binnen, De originele seal was eraf (linkerkant van doos) en er was er één ongebroken (rechterkant van doos). De tablet ziet er verder uit als nieuw. Ff aangezet en bekeken. Alles zat nog in het plastic, ook scherm en achterkant van de Tab.
Zag gelukkig de bezorger net weggaan nadat ie op de bel had gedrukt. Me pa was weer eens te langzaam met opstaan (Vraag hem waarom die zo langzaam naar beneden ging. Zegt ie Champions League is belangrijkerEn ik zag je al aankomen) Ikke gelijk aan komen rennen
Hij vertrouwde het even niet, maar toen ik me ID liet zien, was het ok. Vroeg hem of die nog een handtekening nodig had, nee is goed zo zegt ie dan.
Al met al ben ik er blij mee, en nu mag de Flyer in de verkoop
Btw, dit is mijn eerste bestelling via wehkamp en ik had gekozen voor acceptgiro. Nu staat daarop dat ik via mijn account op de site moet betalen. Dus internetbankieren. Is dit altijd zo bij wehkamp? Want ben bang dat ik straks achteraf toch een acceptrgiro krijg.
En dan? Eisen dat specifiek jij hem eerder krijgt? Is hier ook van 1 naar 2 weken versprongen, jammer, maar is niet anders. Levertijden zijn onder voorbehoud en niets meer. Gewoon afwachten wanneer je hem krijgt. Je kan hem ook als je haast hebt gewoon annuleren en ergens in een winkel halen waar hij nu voorradig is natuurlijk.Pwner schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:12:
Lekker is dat. Vanmiddag maar es even een mailtje de deur uit doen..
Nickname does not reflect reality
There is no knowledge, that is not Power!
Dit hier boven kwam wat negatief over. Maar vraag gewoon of ze wat meer duidelijkheid kunnen geven over de levertijd. Dat ze misschien kunnen uitleggen waarom de levertijd achteruit is gegaan.Brad Pitt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:16:
[...]
En dan? Eisen dat specifiek jij hem eerder krijgt? Is hier ook van 1 naar 2 weken versprongen, jammer, maar is niet anders. Levertijden zijn onder voorbehoud en niets meer. Gewoon afwachten wanneer je hem krijgt. Je kan hem ook als je haast hebt gewoon annuleren en ergens in een winkel halen waar hij nu voorradig is natuurlijk.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
0,35A op de input. 2A op de output, staat er net iets onderdjcasl schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:17:
Lader is alleen 0.35A, dat is wel heel laag, maar goed hij doet het.
[ Voor 3% gewijzigd door 360x op 25-04-2012 14:29 ]
lees de draad voordat je blaat
Als je mazzel hebt, komt mijn geweigerde terug.Kenzi schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:20:
"Bij het gereedlegging van Uw verzending bleek het bestelde item toch niet voorradig te zijn."
fijn. levertijd staat nu op 3 weken
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Pwner schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:23:
Wanneer hebben jullie de mail ontvangen? Want bij staat nog steeds de witte met 2 weken levertijd.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
[ Voor 16% gewijzigd door Spotmatic op 25-04-2012 16:26 ]
[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 25-04-2012 16:31 ]
En jullie krijgen een zwarte, niceBeste Tommy,
Via Facebook kregen wij uw bericht, dat u een tablet ontvangen heeft met verbroken zegels.
Deze tablets zijn in ons magazijn voorraadgeschikt gemaakt en 100% goed.
U heeft hier uiteraard volledige garantie op, zoals op alle artikelen uit ons uitgebreide assortiment.
Wij wensen u veel plezier met deze tablet.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice.
Was als geintje bedoeldPainore schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:33:
Ik had om opheldering gevraagd bij Wehkamp mbt de gebroken seals, de vraag was of het refurbished items waren of dat het systeemupdates of iets dergelijks waren. Als waardeloos antwoord kreeg ik:
[...]
En jullie krijgen een zwarte, nice
@Pinokkia, hoe kom je daar bij?
Dat is dus de "oplossing" waarmee ze zouden komen? Ik heb desbetreffende mail overigens ook net gekregen.Painore schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:33:
Ik had om opheldering gevraagd bij Wehkamp mbt de gebroken seals, de vraag was of het refurbished items waren of dat het systeemupdates of iets dergelijks waren. Als waardeloos antwoord kreeg ik:
Edit:Beste Rein Thiemann, Iklees Humo Phil Bos, graag ontvang ik per e-mail (facebook@wehkamp.nl) jullie klantnummers. We zorgen voor een oplossing. Alvast bedankt voor jullie gegevens. ^Alwin
Via Facebook kregen wij uw bericht, dat u een Galaxy tablet ontvangen heeft met verbroken zegels.
De oorzaak daarvan is, dat wij regelmatig kwaliteitscontroles uitvoeren of de zending wel juist is, compleet is, etc. Dan moeten wij de zegels verbreken. Mocht blijken dat het artikel goed bevonden is, dan wordt er een andere zegel op geplakt.
U kunt er van op aan, dat u een 100% goede tablet heeft ontvangen, waarover u uiteraard ook volledige garantie hebt.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht en wensen u veel plezier met de tablet.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice.
[ Voor 40% gewijzigd door Jolly_Jumper op 25-04-2012 16:50 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Señor Sjon op 25-04-2012 17:05 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Hier ook. Heb wel een mailtje gestuurd. Maar nog geen bericht terug. Afwachten dusRandOo schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:29:
Hmmm bij mij staat nog steeds een witte met 2 weken levertijd.
Zou het wel super vinden als ik ook nog eens een zwarte krijg!
Ben aan het refreshen als een malle
Idd afwachten, hoewel ik snap dat ik een mazzeltje heb (heb em besteld met de link die hier de 19e ff stond) vind ik het toch moeilijk niet ongeduldig te zijnPwner schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:30:
[...]
Hier ook. Heb wel een mailtje gestuurd. Maar nog geen bericht terug. Afwachten dus
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq