Wehkamp facebook like aanbieding

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:04:
[...]

Ga eens gauw 124 pagina's doorlezen
*gaat gelijk lezen* 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb net Samsung klantenservice en Wehkamp klantenservice gebeld: geen van beide kon me vertellen of het om een "refurbished" exemplaar gaat. Wel kreeg ik te horen dat ik de tablet open mag maken en kijken hoe hij eruit ziet. Als er gebruikssporen te vinden zijn of als ik er niet tevreden mee ben, kan ik het alsnog naar Wehkamp terugsturen.

Kan iemand die zijn tablet al opengemaakt heeft, even kijken welke versie Android hij/zij erop heeft staan? Misschien gaat het toch om een firmware upgrade uitgevoerd door Samsung zelf? Hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kan ook zomaar zijn dat er een EU-stekker in moest ipv een GB stekker, oude voorraad die van land is gewisseld. Je kan wel moord en brand schreeuwen dat de sticker verwijdert is, maar geef toe, ze hadden ook een nieuwe doos eromheen kunnen doen als ze je hadden willen oplichten.

Wehkamp en Samsung garanderen dat het product nieuw en in goede staat is en daarom heb je ook gewoon volledige garantie. Als er dan geen gebruikssporen te zien zijn, snap ik het probleem echt niet.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is waar, maar als ik een tablet of een laptop koop, wil ik er zeker van zijn dat het niet om een gebruikt exemplaar gaat. (Daar betaal ik immers voor) Maar je mag er natuurlijk anders over denken.

De vraag is dus: welke versie Android heb je en hoe ziet je nieuwe Galaxy Tab eruit (gebruikssporen etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/96535-sc20120424-182010.jpg

1seal verbroken. Tab ziet er uit als nieuw :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niemand aan de deur gehad. Volgens de wehkamp website moet die vandaag wel komen dus hoop op vanavond.

"Pakje is ontvangen op depot. Wordt vandaag bezorgd."

Meer kan ik niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattie112 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:23:
[afbeelding]

1seal verbroken. Tab ziet er uit als nieuw :)
Dank je wel, Mattie112!

Het is inderdaad de nieuwste Android 3.2. Misschien werd de seal verbroken door Samsung zelf om de firmware te updaten of een Britse voedingsadapter door de Nederlandse versie te vervangen.

Ik vind het heel fishy allemaal (Apple zou het nooit doen, denk ik), maar als het inderdaad om een nieuwe tablet gaat, dan hou ik hem ook.

Ik ben benieuwd naar de reacties van andere tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:53
Heb hem net ontvangen! De doos is wel lichtjes beschadigd, dat komt doordat wehkamp een papieren zak als verpakking gebruikt :').

Heb vervolgens de doos van de tab geopend om er zeker van te zijn dat het geen gebruikte exemplaar was. De tablet ziet er keurig uit, geen gebruikerssporen te bekennen, aan de voorzijde zit de plakker er nog op aan de achterzijde ook. Accessoires zijn compleet en ook nog verpakt. Dus dat zit wel snor!

Alleen jammer dat de doos licht beschadigd is, maar daar valt weinig aan te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, wat zijn de eerste letters van de serienummers van jullie devices?
Mijn serienummer begint met "RF"... Is het "refurbished"? Ik hoop het niet. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Mijne is ook RF. Ach al is het refurbished hij voelt als nieuw :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Ik heb hem ook net ontvangen, typ dit bericht dan ook vanaf km gloednieuwe tablet. :D
Doos is in perfecte staat, tablet zelf ook. De zegels waren allebei nog intact, wel een nieuwe eroverheen geplakt.
Het is nog even wennen, toch net weer wat anders dan iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattie112 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:51:
Mijne is ook RF. Ach al is het refurbished hij voelt als nieuw :-)
Hmmm, als het zo is, dan stuur ik hem toch terug.

Het leek me een mooie Wehkamp actie om een nieuwe Galaxy Tab 8.9 aan te schaffen, maar als ze gebruikte refurbished exemplaren hebben geleverd, dan gaat deze meteen terug.

Zijn er ook andere mensen met serienummers die met "RF" beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:02
Painore schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:54:
Ik heb hem ook net ontvangen, typ dit bericht dan ook vanaf km gloednieuwe tablet. :D
Doos is in perfecte staat, tablet zelf ook. De zegels waren allebei nog intact, wel een nieuwe eroverheen geplakt.
Het is nog even wennen, toch net weer wat anders dan iOS.
Tegen iOS kan geen android tegen op :). Persoonlijk vind ik android een beetje omslachtig.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
pinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:56:
[...]

Tegen android kan geen iOS tegen op :). Persoonlijk vind ik android een beetje omslachtig.
Fixed

Net aan de deur pakket geweigerd. Nu wachten op de 10.1 in het zwart.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:09
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:55:
[...]

Hmmm, als het zo is, dan stuur ik hem toch terug.

Het leek me een mooie Wehkamp actie om een nieuwe Galaxy Tab 8.9 aan te schaffen, maar als ze gebruikte refurbished exemplaren hebben geleverd, dan gaat deze meteen terug.

Zijn er ook andere mensen met serienummers die met "RF" beginnen?
Ik heb ook ééntje beginnend met RF. 1 zegel was niet meer intact en er zit een flinke scheur in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
hm vandaag briefje van selektvracht gehad, terwijl ik duidelijk bij het bestellen had aangegeven dat ik hem op een DHL for you point wil hebben. Wat als je nu een paar keer niet aanwezig bent? Gaat ie dan terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Vandaag ontvangen.. ook dubbele seal maar hij heeft geen gebruik sporen dus prima geregeld. Zal vast een goede reden hebben dat ze open zijn geweest, ga me er iig niet druk om maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
weet iemand hoe het zit als er al een week '' 1 week levertijd'' staat en ze het niet op tijd leveren?

[ Voor 4% gewijzigd door Denzis op 24-04-2012 20:06 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:51
zo...hier ook binnen :-) netjes gesealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harperz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 00:44
Denzis schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:05:
weet iemand hoe het zit als er al een week '' 1 week levertijd'' staat en ze het niet op tijd leveren?
Zo te horen hebben veel mensen hun tablet al gehad of zijn die onderweg. Bij mij staat er ook levertijd 1 week. Zijn er nog meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:51
Harperz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:09:
[...]

Zo te horen hebben veel mensen hun tablet al gehad of zijn die onderweg. Bij mij staat er ook levertijd 1 week. Zijn er nog meer mensen die dit hebben?
Bij mij stond 2 weken levertijd en sinds gisteren 1 week levertijd.
Ik heb overigens de ochtend van 19 april besteld.
Dat ding dat komt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
Harperz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:09:
[...]

Ik heb een levertijd van 2 weken.

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu hebben we al drie tablets met dubbele stickers en serienummers beginnend met "RF".
Het lijkt me dat we inderdaad gebruikte producten ontvangen hebben. Hiervoor zou ik niet eens 177 euro willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Wehkamp is lekker bezig geweest met verzenden, omdat ik overdag aan het werk ben speciaal gekozen voor aflevering bij het DHL punt bij mij in de buurt (een videoland die ook 's avonds open is) ligt er nu vandaag bij mij thuis een briefje dat selektvracht bij mij aan de deur is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:36
Ik heb hier ook een tablet wat met RF als serienummer begint.
De doos is 2 maal voorzien van een seal sticker, maar deze is niet over elkaar heen geplakt oid.
Het lijkt dus gewoon nieuw..

*Dus geen gebroken seals.

[ Voor 7% gewijzigd door Morpheusk op 24-04-2012 20:16 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
Hier ook RF serienummer en 2X dubbele al gebroken seal.

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Dat de doos aan de BUITENKANT beschadigd is, lijkt mij logisch. Hebben jullie wel gekeken waarin je het. Hebt ontvangen? In een papieren zak. Gebruik je gezonde verstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:51
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:12:
Nu hebben we al drie tablets met dubbele stickers en serienummers beginnend met "RF".
Het lijkt me dat we inderdaad gebruikte producten ontvangen hebben. Hiervoor zou ik niet eens 177 euro willen betalen.
Die van mij heeft de originele seals erop zitten en serienummer RF. De theorie over het serienummer klopt ook niet; De sticker met RF is op de doos geplakt op de daarvoor aangegeven locatie. Als het Refurbished zou zijn, zou het een tweede sticker moeten zijn. Of de eerste zou verwijderd moeten zijn, wat ook niet lukt.

Kortom, dat het serienummer met RF begint is toeval.

Mocht iemand het toch niet vertrouwen en hem voor €177+ verzendkosten kwijt willen, dan hoor ik het graag. Ik ben nog op zoek voor mijn neefje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-09 19:00
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:12:
Als jij het niet wilt vanwege de twijfel dan stuur je hem toch terug?
RF kan gewoon toeval zijn het kan voor Refurbished staan maar het hoef niet.

Dat bij mensen de seal doorbroken is kan zoals gezegd zijn omdat het een lading is uit een ander land en dat de stekker verwisselt is of vanwege een software update vanwege zoals gezegd de Apple vs Samsung zaak waardoor Samsung hun photo gallery niet meer op toestellen mag zetten.

Die van mij heeft gewoon nul gebruikssporen. Ja de doos heeft kleine beschadigingen maar daar kijk ik niet van op, met verpakte producten word echt niet zorgvuldig omgegaan.
En geloof me Apple zou zoiets ook doen in bepaalde gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Heb m'n tablet vandaag ook binnen gekregen, doos is flink beschadigt en de dubbele seal verbroken. Maar de tablet zelf ziet er gewoon als nieuw uit, kan geen sporen vinden. Even mee gespeeld, bevalt prima, ik ga hem waarschijnlijk wel houden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
Ik heb 'm ook binnengekregen. De doos is ook bij mij beschadigd en er zaten twee seals op. Eentje daarvan was al verbroken. De tablet ziet er voor de rest als nieuw uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Btw de serial number welke op de doos staat is hetzelfde als op de Tab zelf.
Het ziet er niet naar uit dat er onder de sticker op de doos een andere sticker zit of dat er een oude sticker vanaf gehaald is.

Dus ik ga er zelf vanuit dat het feit dat de SN begint met RF gewoon toeval is.

Ps de mijne was ook eentje met 2 seals erop waarvan eentje doorbroken was. Dus zoals het er voor mij iet ziet had hij reeds voor het re-sealen dit serie nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
xminator schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:16:
Dat de doos aan de BUITENKANT beschadigd is, lijkt mij logisch. Hebben jullie wel gekeken waarin je het. Hebt ontvangen? In een papieren zak. Gebruik je gezonde verstand.
Een papieren zak? Die van mij zat in een bruin kartonnen doos met paars plastic omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:49
Het klinkt allemaal niet als zuivere koffie. Waarschijnlijk Refurbished apparaten uit het buitenland, hadden ze wel even mogen melden bij de verkoop.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:27
Painore schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:36:
[...]

Een papieren zak? Die van mij zat in een bruin kartonnen doos met paars plastic omheen.
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Painore schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:36:
[...]

Ook hier katonnen doos met paars plastic omheen.
Jumpman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:41:
Het klinkt allemaal niet als zuivere koffie. Waarschijnlijk Refurbished apparaten uit het buitenland, hadden ze wel even mogen melden bij de verkoop.
Hoe zo denk dat het refusbished apparaten zijn uit het buitenland?

[ Voor 39% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Jumpman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:41:
Ik heb echt nog geen enkele logische verklaring daarvoor gezien, dus kom met bewijzen of nieuwe informatie, want deze onzin slaat echt helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem zojuist ook binnen gekregen en typ dit vanaf de tab :-)
zaten 2 seals op waarvan 1seal open was

De tab zelf ziet er echter goed uit dus ik maak me niet teveel zorgen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met de mijne een beetje gespeeld. Het apparaat ziet er inderdaad als nieuw uit: lees, geen gebruikssporen! Het scherm is goed en heeft geen dode pixels. Hij is wel een beetje traag en voelt onvolmaakt (zeker als je ook de iPad3 hebt).

Trouwens, moet ik mijn Galaxy Tab eerst opladen voordat ik hem ga gebruiken? (dat staat tenminste in de beknopte handleiding) De iPad mag je meteen in gebruik nemen als je hem uitgepakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ach wie leest de handleiding nou :-P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattie112 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:05:
Ach wie leest de handleiding nou :-P ?
Haha... Volgens mij is het ook niet zo belangrijk aangezien het om een lithium-ion batterij gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:34
Met die lithiumion accu's van tegenwoordig maakt dat niks meer uit. gewoon lekker mee spelen dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danix
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:53
Galaxy Tab ook vandaag ontvangen. Op de doos zitten 2 stickers. 1 sticker was al verbroken...

De Tab bekeken en ziet er goed uit. Er zitten geen gebruikssporen op. Ik houd de Tab dan ook :)

[ Voor 7% gewijzigd door Danix op 24-04-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hooglander1 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:50:
[...]

Ik heb echt nog geen enkele logische verklaring daarvoor gezien, dus kom met bewijzen of nieuwe informatie, want deze onzin slaat echt helemaal nergens op.
De logische verklaring is twee seals, waarvan één verbroken. Dit kan drie dingen betekenen:

Refurbised;
Europese stekker toegevoegd;
Refurbised en Europese sticker toegevoegd.

Dit hoeft niet erg te zijn, wat er namelijk veel gebeurd: klanten kopen een artikel en retourneren hem onder de wet van het betreffende land (hier wet koop op afstand). Samsung spoelt deze tablets opnieuw in wisselt de accesoires (hygienisch) en eventueel de behuizing en bij beschadigde verpakkingen ook de verpakkingen om. Kortom het artikel is dan weer als nieuw. Deze batches worden of gebruikt als reparatie voorraad (doet Apple ook) of worden met korting verkocht aan retailers.

Waarom weet ik dit, ik heb zelf in de retail gewerkt en dan spreek je vertegenwoordigers, en leer je 'fabrieksnieuw' en rebatch of refurbished herkennen per fabrikant.

Zoek maar eens op Samsung + sticker (seal) over the orginal sticker (seal) en kijk maar eens op eBay, hier zijn veel verkopers met grote batches nieuwe producten die voor veel goedkoper als de winkelprijs worden aangeboden (vaak zijn dit dit soort batches), en soms zet de verkoper dit erbij.

Als je de proef op de som wilt nemen, loop naar een A retailer vraag om een Samsung product nieuw in doos, en zie: geen enkele met dubbele seals. Hooguit een verbroken seal, omdat ook een klant in de winkel terug kan komen, maar zeker geen dubbele seals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:34
Dat kan allemaal wel zo zijn maar we hebben gewoon de standaard garantie erop zitten. Verder ziet het product er als nieuw uit en als je hem aanzet is ie ook zoals ie als nieuw is. M.a.w. "When I see a bird that walks like a duck and swims like a duck and quacks like a duck, I call that bird a duck.". Dus in het ergste geval heb je een product wat er exact als nieuw uitziet en wat zich ook exact zo gedraagt en in het beste geval is ie gewoon nieuw met geupdate software van Samsung. Wat een ophef allemaal om een probleem wat niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Jumpman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:16:
[...]

De logische verklaring is twee seals, waarvan één verbroken. Dit kan drie dingen betekenen:

Refurbised;
Europese stekker toegevoegd;
Refurbised en Europese sticker toegevoegd.

Dit hoeft niet erg te zijn, wat er namelijk veel gebeurd: klanten kopen een artikel en retourneren hem onder de wet van het betreffende land (hier wet koop op afstand). Samsung spoelt deze tablets opnieuw in wisselt de accesoires (hygienisch) en eventueel de behuizing en bij beschadigde verpakkingen ook de verpakkingen om. Kortom het artikel is dan weer als nieuw. Deze batches worden of gebruikt als reparatie voorraad (doet Apple ook) of worden met korting verkocht aan retailers.

Waarom weet ik dit, ik heb zelf in de retail gewerkt en dan spreek je vertegenwoordigers, en leer je 'fabrieksnieuw' en rebatch of refurbished herkennen per fabrikant.

Zoek maar eens op Samsung + sticker (seal) over the orginal sticker (seal) en kijk maar eens op eBay, hier zijn veel verkopers met grote batches nieuwe producten die voor veel goedkoper als de winkelprijs worden aangeboden (vaak zijn dit dit soort batches), en soms zet de verkoper dit erbij.

Als je de proef op de som wilt nemen, loop naar een A retailer vraag om een Samsung product nieuw in doos, en zie: geen enkele met dubbele seals. Hooguit een verbroken seal, omdat ook een klant in de winkel terug kan komen, maar zeker geen dubbele seals.
Inderdaad, degene die denkt dat fabrikanten terug gestuurde zooi weg gooien mag verder dromen.
Hoofdpunt voor mij zelf is dat er geen gebruikssporen opzitten (Ik wil als enige deze erop doen) en de volle garantie.
Ik zie bv vaak dat in de VS refurbished zooi verkocht word met 1 maand garantie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:48

bdu

rambocus schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:59:
[...]

één maar er staan er twee op de bestellijst, kwam waarschijnlijk omdat zij zo aan het rommelen waren afgelopen woensdag.
Dit heb ik dus ook. Er is er nu 1 afgeleverd aan de deur, de andere kan ik ophalen bij DHL punt.

Ik heb er 1 besteld, worden er twee geleverd. Helaas staan er ook twee rekeningen op mijn wehkamp.

Hoe zit dit bij jou en wat ga je er mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Deadsy schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:29:
[...]

Inderdaad, degene die denkt dat fabrikanten terug gestuurde zooi weg gooien mag verder dromen.
Hoofdpunt voor mij zelf is dat er geen gebruikssporen opzitten (Ik wil als enige deze erop doen) en de volle garantie.
Ik zie bv vaak dat in de VS refurbished zooi verkocht word met 1 maand garantie ofzo.
Klopt, dat kan daar ook veel makkelijker.

Refurbished is echt niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:23
bdu schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:31:
[...]

Dit heb ik dus ook. Er is er nu 1 afgeleverd aan de deur, de andere kan ik ophalen bij DHL punt.

Ik heb er 1 besteld, worden er twee geleverd. Helaas staan er ook twee rekeningen op mijn wehkamp.

Hoe zit dit bij jou en wat ga je er mee doen?
Het tweede exemplaar zal ik donderdag krijgen en dan gaat er één in de verkoop. Druk ik mijn prijs weer mee >:)

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
rambocus schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:34:
[...]

Het tweede exemplaar zal ik donderdag krijgen en dan gaat er één in de verkoop. Druk ik mijn prijs weer mee >:)
Waarom stuur je het gewoon niet terug zoals Senor Sjon gedaan heeft?

Oh ja om de prijs te drukken 8)7 Nou veel suc6 met de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 15-09 12:23
hoe zo terugsturen ik betaal toch de prijs die zij voor de tablets vragen??/

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:48
Mijne is binnen!
Zegels waren verbroken, maar tablet ziet er perfect uit.
Dus ik heb er geen problemen mee :) Ben allang blij dat ik hem geleverd heb gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Tot 2x toe hebben ze geprobeerd te bezorgen. Helaas niemand thuis. 1 briefje met bezorgmoment voor morgenmiddag. Hopen dat er iemand thuis is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
xminator schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:16:
Bij mij zat er toch wel een extra doos (van Wehkamp) om de tablet-doos... Niet bij iedereen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
RemcoDelft schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:12:
[...]

Bij mij zat er toch wel een extra doos (van Wehkamp) om de tablet-doos... Niet bij iedereen dus?
Het gebeurd geregeld dat wehkamp dure spullen in zo`n papieren of plastic zak verstuurd. |:( Ik kan me daar geregeld kapot aan ergeren, want je bent bang dat je het kapot geleverd krijg. Maar gelukkig was bij mij in een kartonnen doos met zo`n paars plastic zak omheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Bij mij zat ie alleen in zo'n blauwe papieren Wehkamp zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:17:
Dat is normaal de gebruikelijke blauwe of rode papieren zak die wehkamp gebruikt. |:( Of het nou goedkoop of duur spul besteld. 8)7

Pinokkia heeft geregeld in het verleden over geklaagd. Maar Wehkamp heeft op dat gebied gewoon lak aan zijn/haar klanten :(

[ Voor 18% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
pinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:41:
[...]

Waarom stuur je het gewoon niet terug zoals Senor Sjon gedaan heeft?

Oh ja om de prijs te drukken 8)7 Nou veel suc6 met de verkoop
/offtopic

Is het weer zover? Pakt iemand weer een paar euro's? Pinnokkia is standaard maximaal tegen...

\ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Jumpman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:58:
[...]

/offtopic

Is het weer zover? Pakt iemand weer een paar euro's? Pinnokkia is standaard maximaal tegen...

\ontopic
Uh ik zeg toch niets verkeerd? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Als je leverstatus klikbaar is en er is nog geen informatie beschikbaar, is deze dan verstuurd ? (er staat wordt 25ste geleverd)

Kan je trouwens ook pinnen aan de deur bij SELEKTVRACHT voor het geval ze bij mij ook de fout maken om hem aan de deur te bezorgen ipv bij een DHL service point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:40
JoJo nl schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:38:
quote:
TheFruitNerd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:32:
Vraagje; onze vrienden van Selectvracht zijn vandaag 2x bij me thuis langs geweest, maar omdat ik overdag gewoon werk, was er logischerwijs niemand thuis. Morgen aanbieden heeft geen zin omdat ik dan ook weer aan het werk ben; hoe kan ik dit nou wijzigen naar avond- of zaterdaglevering?

2012-04-24 14:23 Niet thuis
2012-04-24 15:26 Niet thuis
Als het goed is kan je een nieuwe afspraak via de telefoon of via internet plannen.
Ik zit met hetzelfde probleem, hier zijn ze ook 2x langs geweest..
En morgen dus weer.. (wel nice dat ze het vaker proberen op 1 dag :D)

Ik kan de bestelling inzien? via de website met het Track&Trace nummer, maar wehkamp geeft die dus nooit in een mail/op de website. --> Werkt dus niet
Je kunt Selektvracht wel bellen, maar tot 17:00 uur.. had ik dus ook weinig aan toen ik terug kwam :P

[ Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 24-04-2012 23:38 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Mr.Joker schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:28:
Als je leverstatus klikbaar is en er is nog geen informatie beschikbaar, is deze dan verstuurd ? (er staat wordt 25ste geleverd)

Kan je trouwens ook pinnen aan de deur bij SELEKTVRACHT voor het geval ze bij mij ook de fout maken om hem aan de deur te bezorgen ipv bij een DHL service point
Hij is pas verstuurd als er verzonden staat. Pinnen aan de deur is niet mogelijk, alhoewel ik ook niet snap waarom je dit zou willen want als ik 't zo hoor heb je gekozen voor acceptgiro of wil je 2x betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Mr.Joker schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:28:

Morgenvroeg staat het er wel de status :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
My bad, heb betalen via acceptgiro inderdaad :)

We wachten het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:17:
Had dat dus ook en dat vind ik dan onbegrijpelijk met zo'n bestelling. Als het nou kleding was, ok. Maar hier kan ik me dus wel aan ergeren.
Ik heb dus ook me tablet binnen, De originele seal was eraf (linkerkant van doos) en er was er één ongebroken (rechterkant van doos). De tablet ziet er verder uit als nieuw. Ff aangezet en bekeken. Alles zat nog in het plastic, ook scherm en achterkant van de Tab.
Zag gelukkig de bezorger net weggaan nadat ie op de bel had gedrukt. Me pa was weer eens te langzaam met opstaan (Vraag hem waarom die zo langzaam naar beneden ging. Zegt ie Champions League is belangrijker :p En ik zag je al aankomen) Ikke gelijk aan komen rennen >:) Hij vertrouwde het even niet, maar toen ik me ID liet zien, was het ok. Vroeg hem of die nog een handtekening nodig had, nee is goed zo zegt ie dan.
Al met al ben ik er blij mee, en nu mag de Flyer in de verkoop :)

Btw, dit is mijn eerste bestelling via wehkamp en ik had gekozen voor acceptgiro. Nu staat daarop dat ik via mijn account op de site moet betalen. Dus internetbankieren. Is dit altijd zo bij wehkamp? Want ben bang dat ik straks achteraf toch een acceptrgiro krijg.

[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 25-04-2012 00:44 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Heb 'm ook ontvangen, inderdaad in een papieren zak en met twee zegels waarvan 1 verbroken. Gelukkig ziet hij er onbeschadigd uit. Gauw spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Musta schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:41:
[...]

Had dat dus ook en dat vind ik dan onbegrijpelijk met zo'n bestelling. Als het nou kleding was, ok. Maar hier kan ik me dus wel aan ergeren.
Ik heb dus ook me tablet binnen, De originele seal was eraf (linkerkant van doos) en er was er één ongebroken (rechterkant van doos). De tablet ziet er verder uit als nieuw. Ff aangezet en bekeken. Alles zat nog in het plastic, ook scherm en achterkant van de Tab.
Zag gelukkig de bezorger net weggaan nadat ie op de bel had gedrukt. Me pa was weer eens te langzaam met opstaan (Vraag hem waarom die zo langzaam naar beneden ging. Zegt ie Champions League is belangrijker :p En ik zag je al aankomen) Ikke gelijk aan komen rennen >:) Hij vertrouwde het even niet, maar toen ik me ID liet zien, was het ok. Vroeg hem of die nog een handtekening nodig had, nee is goed zo zegt ie dan.
Al met al ben ik er blij mee, en nu mag de Flyer in de verkoop :)

Btw, dit is mijn eerste bestelling via wehkamp en ik had gekozen voor acceptgiro. Nu staat daarop dat ik via mijn account op de site moet betalen. Dus internetbankieren. Is dit altijd zo bij wehkamp? Want ben bang dat ik straks achteraf toch een acceptrgiro krijg.
Maak je maar geen zorgen. Gewoon via je wehkamp online account betalen. De volgende dag staat in je online account €0,00 betalen :) En is het bedrag al verwerkt bij wehkamp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Pff, levertijd van 1 naar 2 weken gegaan.. Lekker is dat. Vanmiddag maar es even een mailtje de deur uit doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Pwner schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:12:
Lekker is dat. Vanmiddag maar es even een mailtje de deur uit doen..
En dan? Eisen dat specifiek jij hem eerder krijgt? Is hier ook van 1 naar 2 weken versprongen, jammer, maar is niet anders. Levertijden zijn onder voorbehoud en niets meer. Gewoon afwachten wanneer je hem krijgt. Je kan hem ook als je haast hebt gewoon annuleren en ergens in een winkel halen waar hij nu voorradig is natuurlijk.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Laatst online: 12-09 09:34
Gisteren mijn tablet binnen gekregen met twee hele zegels. Het zat in een wehkamp zak, met daarin een kartonnen doosje met daarin het doosje van de galaxy tab 8.9.

Moest helaas eerst opladen natuurlijk, heel kort even mee kunnen spelen. Maar eerste indruk is goed.
Lader is alleen 0.35A, dat is wel heel laag, maar goed hij doet het.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Brad Pitt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:16:
[...]

En dan? Eisen dat specifiek jij hem eerder krijgt? Is hier ook van 1 naar 2 weken versprongen, jammer, maar is niet anders. Levertijden zijn onder voorbehoud en niets meer. Gewoon afwachten wanneer je hem krijgt. Je kan hem ook als je haast hebt gewoon annuleren en ergens in een winkel halen waar hij nu voorradig is natuurlijk.
Dit hier boven kwam wat negatief over. Maar vraag gewoon of ze wat meer duidelijkheid kunnen geven over de levertijd. Dat ze misschien kunnen uitleggen waarom de levertijd achteruit is gegaan.
Ook heb ik nog een paar puntjes zoals geen mails krijgen bij verlening van de levertijd. Zou het toch wel netjes vinden als ze me op de hoogte zouden stellen door middel van een e-mail als de levertijd verlengt wordt.
Denk dat ik daar niet de enige in ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 07:54

Spotmatic

Ken sent me

Het versturen van al die tabs gaat ongetwijfeld niet via First In, First Out. Mijn collega, die tegenover mij zit, heeft de tab tegelijk met mij besteld. Zij heeft na de bestelling een mail gehad met levertijd "uitverkocht", ik met een vaste leverdatum. En zij heeft haar tablet nu al, terwijl het bij mij al een week op 1 week staat :)

Ik heb verder geen haast, die tab loopt niet weg (en stiekem hoop ik per ongeluk de 3G versie te ontvangen :P)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

djcasl schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:17:
Lader is alleen 0.35A, dat is wel heel laag, maar goed hij doet het.
0,35A op de input. 2A op de output, staat er net iets onder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ik heb mijn tab ook gister gekregen, op de acceptgiro stond dat ik moest wachten op het betaaloverzicht ofzo.
Net even naar de site geweest en bij betaling gekeken, stond inderdaad een saldo van €182 kon kiezen voor ideal of bankoverschrijving.

Ik denk laat ik is op overschrijving klikken: "klik hier voor een 1malige machtiging om het geld af te schrijven" ok prima (heb ik mn rekeningnummer doorgegeven dan???) en toen stond er dat het binnen 5 dagen afgeschreven wordt.... ben zeer benieuwd, maar even in de gaten houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
Email van Wehkamp:

Klantnummer: xxxxxx

Beste Xxxxxx,

U heeft naar aanleiding van onze Facebook Aktie van 18 april 2012 een Samsung Galaxy Tab 8.9 WiFi tablet PC met bestelnummer xxxxx besteld tegen de actieprijs van 177.00 euro.
Omdat de actie zo’n succes is geweest sturen we u geen wit, maar een zwart tablet.

Op de afleverbon, die u bij het tablet ontvangt, staat een prijs van 354.00 euro.
De rekening heb ik alvast voor u aangepast en een bedrag van 177.00 euro in mindering gebracht voor de toegezegde korting van 50%,
Dit vindt u terug op Mijn Administratie.

Ik wens u nog heel plezier met het tablet.

Met vriendelijke groet,

Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice.

Interessant, ze maken een fout over de prijs. Ik heb gewoon 177 euro betaald via iDeal. Maar ze leveren dus een zwarte tablet. Vind ik wel beter eigenlijk :)

Edit: levertijd nu ook van 1 week, naar morgen :D (niet klikbaar trouwens)

[ Voor 3% gewijzigd door 360x op 25-04-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

"Bij het gereedlegging van Uw verzending bleek het bestelde item toch niet voorradig te zijn."
fijn. levertijd staat nu op 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Bij mij staat nu dit: witte geannuleerd en de zwarte in behandeling. Voor de oude -hoge- prijs :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CDfEx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
Beste ***,

U heeft naar aanleiding van onze Facebook Aktie van 18 april 2012 een Samsung Galaxy Tab 8.9 WiFi tablet PC met bestelnummer ********* besteld tegen de actieprijs van 177.00 euro.
Omdat de actie zo’n succes is geweest sturen we u geen wit, maar een zwart tablet.

Op de afleverbon, die u bij het tablet ontvangt, staat een prijs van 354.00 euro.
De rekening heb ik alvast voor u aangepast en een bedrag van 177.00 euro in mindering gebracht voor de toegezegde korting van 50%,
Dit vindt u terug op Mijn Administratie.

Ik wens u nog heel plezier met het tablet.

Met vriendelijke groet,

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kenzi schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:20:
"Bij het gereedlegging van Uw verzending bleek het bestelde item toch niet voorradig te zijn."
fijn. levertijd staat nu op 3 weken
Als je mazzel hebt, komt mijn geweigerde terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 19:44
bij mij staat de op 19 april bestelde nu als geanulleerd zonderopgave van reden en geen nieuwe erbij.

correctie. Na f5 staat er een nieuwe bij voor de volle mep 354 met levertijd 26 april. Lijkt er dus op dat ook de 19 april bestelde tablets uitgeleverd gaan worden. Ook ik heb het mailtje van wehkamp met de verekende prijs .

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:46
Zojuist (ook) bericht gehad van de klantenservice dat ik een zwart exemplaar ipv. een witte toegestuurd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
Wanneer hebben jullie de mail ontvangen? Want bij staat nog steeds de witte met 2 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 19:44
denk dat ze het handmatig aan het aanpassen zijn.
Pwner schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:23:
Wanneer hebben jullie de mail ontvangen? Want bij staat nog steeds de witte met 2 weken levertijd.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Het is volgens mij hit or miss. Bij mij nu ook de zwarte met 26 april als afleverdatum, maar geen mailtje ontvangen.

Edit: inmiddels wel een mailtje binnen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Spotmatic op 25-04-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Jullie krijgen de samsung galaxy tab 10,1 inch :+

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 25-04-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Ik had om opheldering gevraagd bij Wehkamp mbt de gebroken seals, de vraag was of het refurbished items waren of dat het systeemupdates of iets dergelijks waren. Als waardeloos antwoord kreeg ik:
Beste Tommy,

Via Facebook kregen wij uw bericht, dat u een tablet ontvangen heeft met verbroken zegels.

Deze tablets zijn in ons magazijn voorraadgeschikt gemaakt en 100% goed.
U heeft hier uiteraard volledige garantie op, zoals op alle artikelen uit ons uitgebreide assortiment.

Wij wensen u veel plezier met deze tablet.

Met vriendelijke groet,

Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice.
En jullie krijgen een zwarte, nice :)

@Pinokkia, hoe kom je daar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Painore schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:33:
Ik had om opheldering gevraagd bij Wehkamp mbt de gebroken seals, de vraag was of het refurbished items waren of dat het systeemupdates of iets dergelijks waren. Als waardeloos antwoord kreeg ik:

[...]

En jullie krijgen een zwarte, nice :)

@Pinokkia, hoe kom je daar bij?
Was als geintje bedoeld :o Was effe vandaag op de gein tour ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Painore schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:33:
Dat is dus de "oplossing" waarmee ze zouden komen? Ik heb desbetreffende mail overigens ook net gekregen.

Van hun FB:
Beste Rein Thiemann, Iklees Humo Phil Bos, graag ontvang ik per e-mail (facebook@wehkamp.nl) jullie klantnummers. We zorgen voor een oplossing. Alvast bedankt voor jullie gegevens. ^Alwin
Edit:

Mijn antwoord is iets anders:
Via Facebook kregen wij uw bericht, dat u een Galaxy tablet ontvangen heeft met verbroken zegels.
De oorzaak daarvan is, dat wij regelmatig kwaliteitscontroles uitvoeren of de zending wel juist is, compleet is, etc. Dan moeten wij de zegels verbreken. Mocht blijken dat het artikel goed bevonden is, dan wordt er een andere zegel op geplakt.
U kunt er van op aan, dat u een 100% goede tablet heeft ontvangen, waarover u uiteraard ook volledige garantie hebt.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht en wensen u veel plezier met de tablet.

Met vriendelijke groet,

Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice.

[ Voor 40% gewijzigd door Jolly_Jumper op 25-04-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Het lijkt me sterk dat Wehkamp over Samsung-zegels beschikt (want die worden over de verbroken zegels heen geplakt), met andere woorden ze weten het niet en daarom lullen ze maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hm ik vind het bijna 'jammer' dat ik niet te laat was, dan had ik ook een zwarte gekregen.
Naja ik doe hem wel een keer in een ZWART hoesje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ach, de witte 10.1 was ook direct leverbaar, maar ik heb toch liever een zwarte. Levertijd nog steeds 1 week, ondanks dat er al 2 dagen voorbij zijn. :(

[ Voor 31% gewijzigd door Señor Sjon op 25-04-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wie een witte wilt mag met mij ruilen als hij € 30 bij legt :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 15:52
Hmmm bij mij staat nog steeds een witte met 2 weken levertijd.
Zou het wel super vinden als ik ook nog eens een zwarte krijg!
Ben aan het refreshen als een malle :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is ook omgezet naar een zwarte. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Er staat wel al een datum, maar nog niet onderstreept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
RandOo schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:29:
Hmmm bij mij staat nog steeds een witte met 2 weken levertijd.
Zou het wel super vinden als ik ook nog eens een zwarte krijg!
Ben aan het refreshen als een malle :9~
Hier ook. Heb wel een mailtje gestuurd. Maar nog geen bericht terug. Afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 15:52
Pwner schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:30:
[...]

Hier ook. Heb wel een mailtje gestuurd. Maar nog geen bericht terug. Afwachten dus
Idd afwachten, hoewel ik snap dat ik een mazzeltje heb (heb em besteld met de link die hier de 19e ff stond) vind ik het toch moeilijk niet ongeduldig te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ik krijg ook de zwarte, wel jammer, had wel een witte gewild. Maar goed, het blijft een superprijs :). Misschien vind ik de zwarte ook wel mooi ;).

Mijn iPad is ook zwart, wilde weleens kijken of ik een witte tablet mooi vond :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Zo een witte ziet er wel prachtig uit hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Is ook weer zo lullig om daar moeilijk over te gaan doen. Neem wel gewoon genoegen met een zwarte ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier ook een mailtje voor een zwarte versie. Levertijd op 26 april :) Ben er wel blij mee, vind het mooier dan een witte versie.
Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Let op:
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.