Wehkamp facebook like aanbieding

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:30
Senor Sjon schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:23:
Lol

Dit staat nu dus ook bij mij... wat een vaag gedoe.
Dus maw: jouw pakketje is nooit spoorloos geweest :) Die domme wehkamp medewerk(s)er heeft niet verder gekeken.

De kans is groot dat je de tab 8.9 niet hoeft te betalen, want die is toch spoorloos :S volgens wehkamp. Dat kan je ook online zien bij je account (betalingen). Staat er maar 1 x een bedrag van een tab.

[ Voor 26% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 09:32 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabl0570
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:11:
Hier is 't inmiddels: "2012-04-24 08:40 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd " geworden :).
welke statussen krijgt het pakketje allemaal? die van mij heeft nu
012-04-24 02:59 Pakje heeft ons magazijn verlaten
2012-04-24 00:00 * Aflevering met handtekening en niet bij buren

ik was eigenlijk van plan dadelijk naar huis te gaan om daar te wachten maar ik zag bij jou dat er in ieder geval nog een status weizeging moet komen voor dat het pakketje bezorgd gaat worden.... welke statussen krijgt hij allemaal?? (of alleen deze 3?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:09
Dit was van het Gucci luchtje:

2012-04-19 02:53 Pakje heeft ons magazijn verlaten
2012-04-19 09:21 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2012-04-19 11:31 Bezorger is met pakje onderweg.
2012-04-19 19:48 Pakje is bezorgd
2012-04-19 00:00 * Pakje mag niet aan buren worden afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Diabl0570 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:38:
[...]

welke statussen krijgt het pakketje allemaal? die van mij heeft nu
012-04-24 02:59 Pakje heeft ons magazijn verlaten
2012-04-24 00:00 * Aflevering met handtekening en niet bij buren

ik was eigenlijk van plan dadelijk naar huis te gaan om daar te wachten maar ik zag bij jou dat er in ieder geval nog een status weizeging moet komen voor dat het pakketje bezorgd gaat worden.... welke statussen krijgt hij allemaal?? (of alleen deze 3?)
Van een vorige bestelling:

Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/18901-capture.png

Edit: HEY wat een toeval :) Bij mn tablet staat nu ook dat ie onderweg is!

2012-04-24 09:20

Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

[ Voor 10% gewijzigd door Mattie112 op 24-04-2012 09:42 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
pinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:28:
[...]

Dus maw: jouw pakketje is nooit spoorloos geweest :) Die domme wehkamp medewerk(s)er heeft niet verder gekeken.

De kans is groot dat je de tab 8.9 niet hoeft te betalen, want die is toch spoorloos :S volgens wehkamp. Dat kan je ook online zien bij je account (betalingen). Staat er maar 1 x een bedrag van een tab.
Ze heeft 2x gecontroleerd en later nog teruggebeld. Ik denk dat ie uit het systeem van Wehkamp was en nog niet aangemeld bij het systeem van Selektvracht...ofzo.

Voor een spoorloos ding is ie wel makkelijk te tracken nu. :P De 10.1 wordt ook pas verlaagd in prijs na de 14 dagen zicht termijn. Ik snap geen hol meer van hetgeen zij een systeem noemen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Senor Sjon schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:46:
[...]

Ze heeft 2x gecontroleerd en later nog teruggebeld. Ik denk dat ie uit het systeem van Wehkamp was en nog niet aangemeld bij het systeem van Selektvracht...ofzo.

Voor een spoorloos ding is ie wel makkelijk te tracken nu. :P De 10.1 wordt ook pas verlaagd in prijs na de 14 dagen zicht termijn. Ik snap geen hol meer van hetgeen zij een systeem noemen.
Uit systeem van wehkamp. Maar wel al bij systeem bekend bij selectvracht. (niet gelijk aangemeld bij sv :) ). Wehkamp en selectvracht gaat geregeld fout. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hij was dus 2-3 dagen bij geen van beide bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
2012-04-24 10:15

Bezorger is met pakje onderweg.

Duurt ca een half uur voordat ze de site geupdated hebben ;) kijk elke 5 minuten en net stond het er nog niet op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Zojuist is selectvracht langs geweest.
Nu blijkt dat de zegels al open zijn geweest en dat de doos kapot is.
Of wel refurbished unit? Heeft iemand een nieuwe of ook refurbished?

Foto Image Shark

[ Voor 76% gewijzigd door Tjeerdtq op 24-04-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Goed, vanavond komt de 8.9. Die kan ik dan weigeren en wordt in mindering gebracht op mijn account. Dan komt volgende week de 10.1 die ik dan wel aan kan nemen.

We maken het elkaar lekker moeilijk zo. ;)

Bij selektvracht is intern gereshuffeld, waardoor een hoop pakketjes tijdelijk van de radar verdwenen. Die worden z.s.m. alsnog uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ziet de tablet er gebruikt uit?
Zo nee zou ik hem lekker houden, als je echt ziet dat ie gebruikt is zou ik m terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Maak hem open, als rond de tablet zelf plastic zit, dan is het een refurb. en anders is het ergens fout gegaan, gebruikt product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wehkamp heeft 14 dagen op zicht termijn. Wellicht is deze gewoon weer teruggestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ben ik nou de enige die 18 april besteld heeft voor 177 betaald uitverkochtmelding waarbij de levertijd nog steeds op 1 week staat?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Hier ook onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 19:44
zou een rare zaak zijn als wehkamp een gebruikt danwel refurbished artikel als nieuw verkoopt
thijszor schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:53:
Maak hem open, als rond de tablet zelf plastic zit, dan is het een refurb. en anders is het ergens fout gegaan, gebruikt product?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
amsterdammertje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:09:
zou een rare zaak zijn als wehkamp een gebruikt danwel refurbished artikel als nieuw verkoopt
Zou ik ook maar niet (meer) naar de MediaMarkt of een andere winkel met een soepel omruilbeleid gaan :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
amsterdammertje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:09:

[...]
Ze kunnen ze moeilijk weggooien. Wellicht dat de vorige besteller toch liever een iPAD had (kan het me niet voorstellen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
das waar.

Of het was jou of the radar zijnde galaxy tab die door Selektvracht een weekendje was uitgeprobeerd ;). Ik zal straks eens kijken in welke staat ik de mijne ontvang.
Senor Sjon schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:23:
[...]

Ze kunnen ze moeilijk weggooien. Wellicht dat de vorige besteller toch liever een iPAD had (kan het me niet voorstellen :P).

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harperz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 00:44
Denzis schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:00:
Ben ik nou de enige die 18 april besteld heeft voor 177 betaald uitverkochtmelding waarbij de levertijd nog steeds op 1 week staat?
Nee, je bent niet de enige. Bij mij staat ook levertijd een week. Was eerst uitverkocht, daarna 3 weken en nu 1 week :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:06
Ik heb zojuist de Galaxy Tab ontvangen, maar de verpakking is al open geweest(zegel is verbroken). Baal hier wel van aangezien hij niet voor mij is. Kan ik eisen dat ze hem omruilen voor één die niet geopend is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Is een refurbished unit denk ik. Mogelijk is deze inderdaad getest en terug gestuurd. Maar de doos is vies en gedeukt. De tab heeft op de achterkant een kleine kras. Iemand die zo omgaat met deze doos zal ook niet zo zuinig getest hebben met de tab.
Mijn verwachting is een compleet nieuwe, geen "refurbished" unit.
Maar ik mag deze terug sturen en er komt een andere mijn kant op. Wel weer 1 week levertijd.

@ReinTheMan

Ik heb het zelfde. Even bellen met Wehkamp, opmerking/klacht laten noteren. Je mag dan de tab terug sturen. Bij mij is er een nieuwe order aangemaakt voor 354.00. Als ik de nieuw tab heb moet ik bellen/mailen om de prijs aan te laten passen. Het geld van de oude tab (die nu retour gaat) gaan ze dan terug storten.

@ pinokkia
Staat duidelijk op het zegel Do not acccept if seal is broken >:)

[ Voor 34% gewijzigd door Tjeerdtq op 24-04-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Weet iemand eigenlijk hoe dit zit?

Bij mijn wehkamp staat dit:
Bezorgvoorkeuren

Bij buren afleveren:

Toegestaan
Waarom staat er bij de verzendstatus dan:
2012-04-24 00:00

* Aflevering met handtekening en niet bij buren
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Hoop dat de mijne wel nieuw en ongebruikt is. Ik accepteer al helemaal niet dat de zegel verbroken is. De mijne moet vandaag geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
@mattie112, hier hetzelfde. Waarschijnlijk willen ze een gewild product van 177 euro en normaal zelfs 2x zo duur niet bij de buren afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Tjeerdtq schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:37:
Is een refurbished unit denk ik. Mogelijk is deze inderdaad getest en terug gestuurd. Maar de doos is vies en gedeukt. De tab heeft op de achterkant een kleine kras.
Dan is het dus geen refurbished unit. Een refurbished unit wordt opgeknapt (meestal door de fabrikant, en krijgt vaak een nieuwe behuizing) en van nieuwe verpakking en verzegeling voorzien.
Iemand die zo omgaat met deze doos zal ook niet zo zuinig getest hebben met de tab.
Lol, een doos behandel ik meestal als oud vuil (en hij gaat dus ook in de container), maar dat betekend niet dat ik dat ook doe met de inhoud

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Het lijkt wel alsof de eerste "batch" van vorige week wel splinternieuw is, maar de batch die gister verstuurd is al geopende zijn. De mijne moet ook vandaag komen en als daarbij ook de zegel verbroken is, stuur ik 'm ook terug voor een andere (desnoods een 10.1 met bijbetaling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
*snip* graag even de waarschuwing lezen

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
lordloeder schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:59:
*snip* graag even de waarschuwing lezen
Ten eerste niet toegestaan in dit topic, en het voornaamste: waarom zou iemand dit doen? Je stuurt hem gewoon terug naar Wehkamp en krijgt een nieuwe..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Painore schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:01:
Ten eerste niet toegestaan in dit topic, en het voornaamste: waarom zou iemand dit doen? Je stuurt hem gewoon terug naar Wehkamp en krijgt een nieuwe..
Ik denk dat hij bedoelt mocht 'ie gewoon überhaupt niet bevallen en je je geld terug wilt :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zie op facebook dat meerdere mensen last van hebben dat de zegel gebroken is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Hier ook net ontvangen (gek genoeg niet naar het afhaalpunt gehaald, zoals ik aangegeven had). Beide zegels zijn niet verbroken, maar zit nog te denken om hem te verkopen.

Hmm 1 zegel lijkt gescheurd te zijn, is er daarom een andere zegel op de andere helft geplakt? Vreemd.

[ Voor 23% gewijzigd door iamzero456 op 24-04-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ook mensen (afgezien van de genen die al had gezegd dat die een kras had) met schade aan de tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Weet iemand of er online iets komt te staan van "bewoner niet thuis, morgen volgende poging"?
Of brengen ze het dan naar zo'n afhaal punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Mattie112 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:36:
Weet iemand of er online iets komt te staan van "bewoner niet thuis, morgen volgende poging"?
Of brengen ze het dan naar zo'n afhaal punt?
Inderdaad er staat dan wel bewoner niet thuis, o.i.d en meestal staat er dan ook dat de volgende leverdag nog een poging volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ok, bedankt dan wacht ik wel even rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
hier is de tablet ook binnen. Ook hier zit er een nieuwe zegel over een bestaande heen. Heb verder de inhoud nog niet bekeken want ik zit nog op kantoor en mijn vrouw heeft even foto's van de doos doorgestuurd. Zou ook kunnen dat ze de doos hebben geopend voor een firmware update o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Ik ben net mijn retour formulier aan het invullen. Zie ik dat er 2 zegels op elkaar zijn geplakt.
Dus de unit is al 2x open geweest.

Edit: lijkt er op dat er allemaal refurbished units gestuurd zijn.

@Mattie112

Een lichte kras op de achterkant. Ik weet niet of het eerlijk is maar ik verwacht een nieuwe unit, niet een die door meerdere mensen "getest" is. Misschien heb ik te hoge verwachtingen :D

[ Voor 53% gewijzigd door Tjeerdtq op 24-04-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Naja als er een samsung zegel overheen is geplakt zal het toch goed zitten zou je zeggen?

@Tjeerdtq zie je gebruikssporen aan de tablet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Moest niet de galerij aangepast worden vanwege de Apple patentrel? Zou zomaar kunnen dat ze daarom allemaal zijn geopend?

Anders was het misschien een voordelig partijtje voor Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Meerdere zegels lijkt me toch geen probleem? Dat kan idd. zijn vanwege een versie softwareinstallatie oid. Ik zou hem pas terugsturen als er echt gebruikerssporen opzitten.

Als het goed krijg ik er vandaag ook 2 binnen, ik ben erg benieuwd naar de staat ervan als ik zo de verhalen lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
mee eens. De zegels zouden ook enigzins beschadigd ( maar niet gescheurd ) kunnen zijn omdat ze gestapeld hebben gelegen. anyhow..het blijft gissen..maar als ze er verder nieuw uitzien is er wat mij betreft niks aan het handje en is het wachten op de volgende ( de 19 april bestelling) die voor volgende week gescheduled staat :)
GaMbiNo schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:54:
Meerdere zegels lijkt me toch geen probleem? Dat kan idd. zijn vanwege een versie softwareinstallatie oid. Ik zou hem pas terugsturen als er echt gebruikerssporen opzitten.

Als het goed krijg ike r vandaag ook 2 binnen, ik ben erg benieuwd naar de staat ervan als ik zo de verhalen lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Beide seals intact :) Alleen de 1 zegel is een beetje beschadigd. ;) (zie onderste foto)

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/755foto_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/274foto_tn.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Die van jou waren vrijdag al verstuurd toch ? Mensen die een gebroken seal hebben waren volgens mij gister allemaal verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ik voel een poll aankomen :)

"Is jouw tab-doos geopend"
ja, verzonden op vrijdag
ja, verzonden op maandag

enz :p

Achja de dag is nog niet om, miss is het toeval bij een paar producten, als mijne geopend is en ik zie geen schade dan ga ik hem echt niet terugsturen.... Duurt zo weer 1 of 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinken82
  • Laatst online: 22:36
Volgens mij omdat ze nu meer uitleveren dan 100 stuks, ze nu gewoon ff snel een "goedkope batch" ergens vandaan hebben gehaald, lees refurbished. Hoop het natuurlijk niet en hoop dat het om een geisoleerd geval gaat. Maar meh, mijn staat nog steeds op 1 week levertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Brummetje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:04:
[...]

Die van jou waren vrijdag al verstuurd toch ? Mensen die een gebroken seal hebben waren volgens mij gister allemaal verstuurd.
Kreeg melding op vrijdag verzonden ( zonder streep eronder/niet klikbaar.
Op vrijdag 20 april mail van wehkamp dat mijn bestelling met de 3 werkdagen wordt geleverd!
Gisteren officieel verzonden met streep/klikbaar
Vandaag gelevert 8) en alle seals perfect :)

Yeah. Alles gaat voor het eerst goed. Tegoedbon van €500 van de phonehouse is ook binnen :9~ _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Mijn verzending staat vanaf morgen al een week op 1 week levertijd.

dat is tegenstrijdig zeg!

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 20:27
Net m'n tablet ontvangen. 2 onbeschadigde zegels en zonder beschadigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Gister verstuurd of vorige week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
  • Laatst online: 10-09 22:04
Neem aan dat als de zegel beschadigd is, en je hem niet accepteerd zoals op de zegel staat je ook een nieuwe toegestuurd krijgt? Ik heb geen zin in gedonder omdat ik hem wel geaccepteerd is terwijl duidelijk op de zegel staat dat je dit niet moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabl0570
  • Laatst online: 24-10-2024
ik ook net mijn tablet ontvangen... vanaf vrijdag stond hij bij mij op verzonden.... vandaag was hij pas aan klik baar en werd ook meteen de zelfde dag geleverd

ik ben vanaf nu te vinden in het SGT 8.9"topic (hier dus: Het Samsung Galaxy Tab 8.9 topic - deel 1 )

edit: Zegels waren bij mij intact

[ Voor 6% gewijzigd door Diabl0570 op 24-04-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Heeft iemand al naar Wehkamp gebeld? Mijn mobiele provider staat het niet toe dat ik naar 0900 nummers bel en heb hier geen vaste lijn.
Tablet direct aande deur weigeren? Of gaat het simpelweg om een software upgrade?
Zou iemand dit kunnen navragen bij Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Zimmer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:47:
Neem aan dat als de zegel beschadigd is, en je hem niet accepteerd zoals op de zegel staat je ook een nieuwe toegestuurd krijgt? Ik heb geen zin in gedonder omdat ik hem wel geaccepteerd is terwijl duidelijk op de zegel staat dat je dit niet moet doen.
Daar heb je alleen wat aan als je hem in de winkel uit het schap pakt... Bij bezorging zie je die zegel pas als je de Wehkamp-zak en doos hebt opengemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
En er staat niet dat je hem niet mag accepteren, alleen dat je op met letten dat alles er in zit :)

Althans, daar komt het op neer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Painore schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:50:
Heeft iemand al naar Wehkamp gebeld? Mijn mobiele provider staat het niet toe dat ik naar 0900 nummers bel en heb hier geen vaste lijn.
Tablet direct aande deur weigeren? Of gaat het simpelweg om een software upgrade?
Zou iemand dit kunnen navragen bij Wehkamp?
Je moet eerst de zak openmaken om te zien wat erin zit. ;)

Het wisselt qua verzegeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Mijn zegels waren toch goed? Ondanks dat 1 zegel iets beschadigd is. (kleine foto) Of moet ik het toch retour doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Tja, dan zul je hem dus moeten aannemen. Heb nogal slechte ervaringen met elektronica in het algemeen, dus laten we hopen dat het deze keer wel goed gaat.

@pinokkia

Zolang de zegels niet gescheurd zijn worden ze als intact gezien, aangezien de doos dan niet open is geweesd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Als er bij leverdatum 25/4 staat? (Had hem wel als eerste besteld voor 177 euro om 12:01 :P), maar wou hem pas deze week geleverd krijgen, dan kan ik hem neem ik aan ook morgen ophalen en wordt hij niet pas morgen verstuurd?

Bestelnummer: 867-39-xxx Afhalen vanaf woensdag 25 apr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:28
Ik heb mijn Galaxy Tab ook binnen. De 2 zegels waren bij mij nog intact, hoogstens een kreuk in de zegel. Stond vanaf vrijdag op verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
Het komt vaker voor bij samsung producten dat er een zegel verbroken is en er een nieuwe overheen zit.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Net van het thuisfront gehoord dat beide dozen open waren. :?
De inhoud zag er wel prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Ik krijg hem als het goed is ook nog vandaag, ben nu wel benieuwd hoe die van mij er dan wel niet uitziet. Wil verder niet moeilijk doen, maar als plastic zakjes open gescheurd zijn, doos vies/beschadigd en zegel verbroken gaat er denk wel een belletje uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ik betwijfel of de mijne vandaag nog komt, aangezien er nog steeds geen "Bezorger is met pakje onderweg." vermeld staat, alhoewel er wel vermeld wordt dat hij vandaag bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Net binnengekregen, eveneens zegels verbroken maar verder ziet 't er prima uit. Denk dat de mensen na de eerste 100 allemaal, groterdeels refurb krijgen. verder geen problemen mee hier, alles ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:23
Net de mijne opgehaald bij een dhl-ophaalpunt. Keurig doosje zonder beschadigingen aan de buitenzijde en de zegels zijn intact. :)

Kwam thuis zag ik nog een briefje liggen dat een bezorger is langsgeweest. Nieuwe bezorgafspraak voor gemaakt. 8)

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:41:
Ik betwijfel of de mijne vandaag nog komt, aangezien er nog steeds geen "Bezorger is met pakje onderweg." vermeld staat, alhoewel er wel vermeld wordt dat hij vandaag bezorgd wordt.
Dan heb je waarschijnlijk avondlevering. Dat zou mijn pakketje ook moeten zijn. Ik kan moeilijk voelen of de zegels verbroken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 15-09 20:39
Samsung Tab ontvangen, 2 seals, beide verbroken.

Tab ziet er goed uit, toch even contact opnemen met Wehkamp, normaal is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
rambocus schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:47:
Net de mijne opgehaald bij een dhl-ophaalpunt. Keurig doosje zonder beschadigingen aan de buitenzijde en de zegels zijn intact. :)

Kwam thuis zag ik nog een briefje liggen dat een bezorger is langsgeweest. Nieuwe bezorgafspraak voor gemaakt. 8)
Hoeveel heb je er dan besteld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
De mijne ook net ontvangen. Er zaten 2 seals op waarvan eentje doorbroken was.

Maar de Tab zelf heeft geen gebruikssporen en zelfs geen vingerafdrukken dus ik houd hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
ThinClientQ schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:50:
Samsung Tab ontvangen, 2 seals, beide verbroken.

Tab ziet er goed uit, toch even contact opnemen met Wehkamp, normaal is het niet.
Zit er wel een screen'protector' met de text Galaxy Tab 8.9 op dan?
Ik had een gloednieuwe :) alle zegels intact, maar hij was voor gebruik dus gewoon geopend hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:23
pinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:55:
[...]

Hoeveel heb je er dan besteld? :?
één maar er staan er twee op de bestellijst, kwam waarschijnlijk omdat zij zo aan het rommelen waren afgelopen woensdag.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/75162-capture.png

Pakket bezorgd

Bezorger is onderweg? Wut? Wat?

edit:
zie nu dat ze gewoon niet goed sorteren op tijd 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Mattie112 op 24-04-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Keek eens naar de tijdstippen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 15-09 20:39
Poel13 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:59:
[...]

Zit er wel een screen'protector' met de text Galaxy Tab 8.9 op dan?
Ik had een gloednieuwe :) alle zegels intact, maar hij was voor gebruik dus gewoon geopend hierzo.
Ja; screen'protector' ziet er piekgaaf uit. Ben een zeikerd dus toch even kijken wat er mogelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
Ook hier is de tab ontvangen. De 2 seal stickers waren heel.
Er zat een wat kleinere seal sticker onder deze waren wel verbroken.
De doos is dus een keer open geweest maar alles zat zoals het hoort.
Mijn moeder is blij met haar tablet. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

rambocus schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:59:
[...]

één maar er staan er twee op de bestellijst, kwam waarschijnlijk omdat zij zo aan het rommelen waren afgelopen woensdag.
Me 2. Ik had er ook 1 besteld maar heb er twee gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En ook twee afgerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Wat een mazzelaars zeg voor degene die er maar 1 besteld hebben en 2 geleverd krijgen. :)

Mijn dag kan nu niet meer stuk, vanwege dat alles toch goed is gekomen. (Tegoedbon van €500 :9~ _/-\o_ )

[ Voor 39% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Hier hetzelfde :( zie de fotos. Onder de seal die nog heel is zit dus een oude seal, zie je ook op de foto.

Heb hem nog niet opengemaakt om te kijken hoe de tab zelf eruit ziet.

Edit: De tablet zelf ziet er super uit, gewoon nieuw. Overal nog plastic omheen, screenprotector perfect. Eind goed al goed ;)

http://i.imgur.com/xt7eEh.jpg

http://i.imgur.com/n0Kkgh.jpg

http://i.imgur.com/CE63Hh.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Tjado op 24-04-2012 16:56 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Hier ook 2 dubbele seals, maar wel netjes alle plasticjes aanwezig. Moest even uitleggen hoe hij aan ging en daarna heb ik hem nog niet weer uit mijn ma's handen kunnen trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Het kan best zijn dat samsung ze geopend heeft om firmware te flashen ofzo... Het zijn wel gewoon samsung zegels dus ik neem aan dat het goed zit.

Of was er ook niet iets dat ze er een microusb convertor bij moesten doen (althans dat was met appel geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Prima, hij ziet er verder pico bello uit ;) overal nog plasticjes op en omheen, screenprotector erop, plastic op de achterkant.

En ik ben weer tevreden :9~

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:53
Ik denk dat het te maken heeft met de claim van apple rn dat ze er daarom
Firmwareupdates op hebben gegooid. Want zo een stikker plakt samsung erop en niet wehkamp.

Pas als er krassen/gebruikerssporen op de tablet zelf zitten verandert het verhaal.

Sinds 11.00 staat online dat de bezorger onderweg is, heb nog niks ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:46
Denzis schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:00:
Nee je bent gelukkig niet de enige bij mij staat de levertijd sinds het begin op 1 week.

Als ik alle verhalen hierboven lees hoop ik niet dat ze mij een geopende doos sturen, want daar zal ik geen genoegen mee nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Wat dat betreft heeft Xminator een goed punt. Er zit gewoon een Samsung seal op, de doos is dus door Samsung zelf open gemaakt en weer geseald.

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Tjado schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:06:
Wat dat betreft heeft Xminator een goed punt. Er zit gewoon een Samsung seal op, de doos is dus door Samsung zelf open gemaakt en weer geseald.
Kan het alsnog een refurbished model zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
In het HTC flyer topic komt dit ook voor, die zijn door HTC van GB naar HC geflasht en opnieuw verzegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Painore schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:09:
[...]

Kan het alsnog een refurbished model zijn..
Wat is het punt dat het een refurbished model is? Als de tab gewoon 100% goed werkt? Je hebt overigens gewoon nog 2 jaar garantie.

Heb zelf nu ook een refurbished iphone in gebruik, merk het verschil niet met mijn oude iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Mattie112 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:50:
Het kan best zijn dat samsung ze geopend heeft om firmware te flashen ofzo... Het zijn wel gewoon samsung zegels dus ik neem aan dat het goed zit.
:o
Dit was me eerder niet eens opgevallen, en inderdaad, ik heb ook twee dubbele seals. Het ding zag (ziet!) er wel spiksplinternieuw uit dus mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
RemcoDelft schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:15:
[...]

:o
Dit was me eerder niet eens opgevallen, en inderdaad, ik heb ook twee dubbele seals. Het ding zag (ziet!) er wel spiksplinternieuw uit dus mij hoor je niet klagen.
Volgens mij heeft elke tablet dubbele seals, ook die van vorige week.

Was/is ook zo met verkochte HTC flyers het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Zit hier te wachten op de volgende batch.
Die van me broertje is vanmiddag binnen gekomen maar is op dit moment aan het werk en laat hem hem zelf maar open maken.

Hoop dat de volgende batch deze week nog binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Mijn HTC Flyer was inderdaad ook opnieuw verzegeld, zag er echter perfect uit en verder netjes in de plastic.

Mocht de zegel verbroken zijn en ziet alles er perfect uit vind ik het geen probleem, als ik echter foto's zie van dozen die half uit elkaar liggen word ik minder blij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Godsamme, ik zet mijn bestelling niet voor jan-met-de-korte achternaam op afhalen op depot. Proberen die prutsers dat ding toch aan de deur te leveren. Dus vanmiddag wakker gebeld door zo'n pakket-aap, en aangezien ik dat ding niet thuis verwacht blijf ik liggen, en morgen zal diezelfde aap dus weer langskomen. :(

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:52
Ik heb mijn galaxy tab net ontvangen, wat ik wel vreemd vond was dat ik heb aangegeven om hem bij een dhl servicepunt af te leveren (dit stond ook in de mail die ik heb ontvangen), ook zou hij niet bij de buren mogen worden afgegeven, toch lag er thuis een briefje in de bus waarop stond dat hij 3 huizen verderop was bezorgd.

1 seal was iets beschadigd (maar niet door), verder ziet alles er perfect uit, ik ben iig tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 22:06

TheFruitNerd

iets met fruit

Vraagje; onze vrienden van Selectvracht zijn vandaag 2x bij me thuis langs geweest, maar omdat ik overdag gewoon werk, was er logischerwijs niemand thuis. Morgen aanbieden heeft geen zin omdat ik dan ook weer aan het werk ben; hoe kan ik dit nou wijzigen naar avond- of zaterdaglevering?

2012-04-24 14:23Niet thuis
2012-04-24 15:26Niet thuis
Laank schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:31:
Ik heb mijn galaxy tab net ontvangen, wat ik wel vreemd vond was dat ik heb aangegeven om hem bij een dhl servicepunt af te leveren (dit stond ook in de mail die ik heb ontvangen), ook zou hij niet bij de buren mogen worden afgegeven, toch lag er thuis een briefje in de bus waarop stond dat hij 3 huizen verderop was bezorgd.

1 seal was iets beschadigd (maar niet door), verder ziet alles er perfect uit, ik ben iig tevreden.
Same here; had aangegeven de tab bij een DHL servicepunt op te willen halen...

[ Voor 39% gewijzigd door TheFruitNerd op 24-04-2012 17:33 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
TheFruitNerd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:32:
Vraagje; onze vrienden van Selectvracht zijn vandaag 2x bij me thuis langs geweest, maar omdat ik overdag gewoon werk, was er logischerwijs niemand thuis. Morgen aanbieden heeft geen zin omdat ik dan ook weer aan het werk ben; hoe kan ik dit nou wijzigen naar avond- of zaterdaglevering?

2012-04-24 14:23Niet thuis
2012-04-24 15:26Niet thuis
Als het goed is kan je een nieuwe afspraak via de telefoon of via internet plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
Wat is dat Selektvracht toch een onhandige verzendwijze icm wehkamp...
Had aangegeven dat het op mijn werkadres bezorgd moest worden, vind ik thuis alsnog een briefje in de bus dat ze dáár zijn geweest.
Telefoonnummer op briefje is onbereikbaar, klantenservice selektvracht meldt dat ze zelf geen adres mogen veranderen ivm evt. fraude... en alle aankomende afleverpogingen zijn weliswaar anders, maar allemaal op tijden dat ik ook weer aan het werk ben (met wisselende tijden) *zucht*
en Wehkamp wil me best wel een andere sturen met het werkadres als afleveradres, maar dan moet ik wel even 2 weken wachten tot de tablet weer voorradig is... wijzigen van het adres tussentijds is blijkbaar een no-go.
Schijnt dat selektvracht van Wehkamp 5 afleverpogingen moet doen, dus zoals het er nu uit ziet op zijn vroegst zaterdag voor 13:00 ergens, en anders gaat ie blijkbaar weer terug naar Wehkamp ofzo.
En dat terwijl hij dus gewoon vandaag al afgeleverd had kunnen zijn...
pinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:27:

Mijn dag kan nu niet meer stuk, vanwege dat alles toch goed is gekomen. (Tegoedbon van €500 :9~ _/-\o_ )
Zozo, lekker hoor. waar heb je dat aan te danken dan?

[ Voor 63% gewijzigd door gijsvogel op 24-04-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb ook dubbele stickers. De doos werd al duidelijk een keer door iemand opengemaakt.

De doos zit er niet slecht uit, maar heeft wel veel deukjes/krassen. Ik ben benieuwd wat het betekent. Hebben we dus allemaal een refurbished tablet ontvangen (dan stuur ik hem meteen samen met een klacht terug) of werden de dozen opengemaakt voor een firmware update?

Hmmm.. Weet iemand of je aan je serienummer kunt zien of het om een nieuw/refurbished exemplaar gaat? Bestaat hier een online tool voor?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
gijsvogel schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:45:
Zozo, lekker hoor. waar heb je dat aan te danken dan?
Ga eens gauw 124 pagina's doorlezen :P AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht*
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Let op:
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.