3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik ben benieuwd!
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Mijne was ook 1 weekKoen- schreef op maandag 23 april 2012 @ 07:51:
En wat was jullie oorspronkelijke levertijd?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
(weliswaar niet klikbaar maar we zullen zien)

en vanochtend is het veranderd naar 1. Hopen dat het nog sneller gaat
Ik had morgenavond als leverdatum gekozen, op tijd dus.
Afgelopen zaterdagochtend heb ik een mail van Wehkamp ontvangen met de melding dat mijn bestelling is verzonden...
[ Voor 10% gewijzigd door Eskiya op 23-04-2012 09:09 ]
Dan mag je er vanuit gaan dat je bestelling is verzonden.Eskiya schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:08:
Toen ik hem bestelde had ik als afleverdatum vrijdag 20 april aangegeven, maar toen stond er bij levertijd 1 week, vrijdagochtend was de status veranderd naar "verzonden"...en nog steeds staat de status op "verzonden".
Afgelopen zaterdagochtend heb ik een mail van Wehkamp ontvangen met de melding dat mijn bestelling is verzonden...
Dan krijg je hem waarschijnlijk morgen binnen, op maandag bezorgen ze geloof ik niet.Eskiya schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:08:
Toen ik hem bestelde had ik als afleverdatum vrijdag 20 april aangegeven, maar toen stond er bij levertijd 1 week, vrijdagochtend was de status veranderd naar "verzonden"...en nog steeds staat de status op "verzonden".
Zeker via moskou?bas-r schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:13:
[...]
Dan mag je er vanuit gaan dat je bestelling is verzonden.
En als je 2x een verzendbevestiging hebt ontvangen? ontvang je er dan zeker 2?Painore schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:19:
[...]
Dan krijg je hem waarschijnlijk morgen binnen, op maandag bezorgen ze geloof ik niet.
Haha ik hoop het voor jeFreakster86 schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:46:
[...]
En als je 2x een verzendbevestiging hebt ontvangen? ontvang je er dan zeker 2?
Sterkte met Selektvracht de komende dagen
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Even afwachten dan maar.
Keek net op marktplaats, zie ik mensen de tab voor 375 euro willen verkopen

Stakkers zijn dat.... misschien hard om te zeggen maar meen het welxminator schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:45:
Bij mij staat hij sinds vanochtend ook op verzonden, nog geen datum oid. erbij.
Even afwachten dan maar.
Keek net op marktplaats, zie ik mensen de tab voor 375 euro willen verkopen. Hoger dan de nieuwprijs in de winkel
Ben benieuwd....

"U ontvangt de bestelling binnen 3 werkdagen"
ben benieuwd hoe lang het dus gaat duren....
edit:
Hij is nog niet klikbaar @ de site...
[ Voor 12% gewijzigd door Mattie112 op 23-04-2012 11:43 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Je zou het dan normaal op donderdag verwachten. Ik heb dat nml ook gehad met de disney blu-ray. Stond ook al 2 dagen op verzondenMattie112 schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:42:
[afbeelding]
"U ontvangt de bestelling binnen 3 werkdagen"
ben benieuwd hoe lang het dus gaat duren....
edit:
Hij is nog niet klikbaar @ de site...
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dat is hun probleem toch, laat het ze maar uitzoeken. No worries.Senor Sjon schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:23:
Ze zijn um kwijt! Grrrr, en ik heb al voor 100 euro accessoires besteld. Ik word nog teruggebeld over hoe en wat en of Wehkamp hem kwijt is of dat Selektvracht hem kwijt is.
@Senor Sjon
Balen zeg kan je weer wat langer wachten!
Levering 3-5 dagen. Nu als een gek allerlei orders afbellen, want ik had overal en nergens 8,9" koopjes vandaan gehaald.
Hopelijk verliezen ze die van mij ook. Ik wil wel een 8.9 + 3G en bijbetaling i.p.v. de "plain" 8.9.Senor Sjon schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:45:
De 8,9 komt niet meer. Met een kleine bijbetaling komt de 10,1 in het zwart.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ben je mooi dom. Als ze die van mij kwijtraken is dat een zorg van hun! Dan moeten ze maar voor hetzelfde geld een gelijkwaardig produkt aanbieden.Senor Sjon schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:45:
Levering 3-5 dagen. Nu als een gek allerlei orders afbellen, want ik had overal en nergens 8,9" koopjes vandaan gehaald.
Edit
En 10.1 vind ik nou niet echt een straf voor het kleine extra bedrag. Ik ga niet maanden wachten tot ze bij Selektvracht of Wehkamp de boek gevonden hebben.
[ Voor 68% gewijzigd door Señor Sjon op 23-04-2012 13:52 ]
Heb je nu gewoon het verschil tussen een normaal geprijsde 8.9 en een normaal geprijsde 10.1 hoeven bij te betalen?Senor Sjon schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:51:
De hele 8,9 serie hebben ze niet meer.
Edit
En 10.1 vind ik nou niet echt een straf voor het kleine extra bedrag. Ik ga niet maanden wachten tot ze bij Selektvracht of Wehkamp de boek gevonden hebben.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
edit
De 21-4 is nu klikbaar... Op dit moment is er geen informatie beschikbaar
[ Voor 28% gewijzigd door Freakster86 op 23-04-2012 13:55 ]
Ik heb exact hetzelfde, had 21-4 al bezorgdatum gekozen, niks ontvangen uiteraard. Zaterdagochtend wel de verzendbevestigings-mail. En nu sinds een uurtje ofzo is de 21-4 klikbaar zonder enige info erachter.Freakster86 schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:53:
@ Senor Sjon; Bij jou stond de levertijd toch ook op 21-4?? En jij had toch ook een verzendbevestiging ontvangen?
edit
edit - (Wel voor 177.- trouwens)
[ Voor 3% gewijzigd door Rudi op 23-04-2012 14:00 ]
Ja, alleen zonder bezorgkosten. Dus netto 14,05 bijbetalen. En ik heb nu een zwarte, wat ik eigenlijk al wilde.Spotmatic schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:53:
[...]
Heb je nu gewoon het verschil tussen een normaal geprijsde 8.9 en een normaal geprijsde 10.1 hoeven bij te betalen?
Ik heb dat ook, ik zou eens bellen. Had je ook de tab voor 354? Ik denk dat er iets mis is gegaan en de 100 tabs zijn gereserveerd vanaf de 177 prijs en niet vanaf 12.00.Freakster86 schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:53:
@ Senor Sjon; Bij jou stond de levertijd toch ook op 21-4?? En jij had toch ook een verzendbevestiging ontvangen?
edit
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 23-04-2012 13:59 ]
Ik heb net een mail de deur uit gedaan. 20 cent per minuut+ kosten mobiele telefoon is mij wat te gortig
Verwijderd
bol.com > check geen toetsenbord voor 10,1 in de aanbieding
hificorner > check dagdeal aan mijn neus voorbij
mobielbereikbaar > check hoes wel op voorraad.
Alles dus weer geannuleerd of omgezet.
Het enige verschil is toch dat de 10.1 grotere pixels heeft? Verder even snel, zelfde geheugen, grofweg zelfde accuduur, etc.?Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:05:
Volgens mij mis ik nu heel veel!!.. Maar ik begrijp hier wel uit dat ik waarschijnlijk nu ook de 10.1 krijg ipv de 8.9
Verwijderd
Nou, ik lees dit:Diabl0570 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:06:
hahaha nee dat heb je dan verkeerd begrepen.... lees je eerst even goed in voordat je dingen roept die niet kloppen ;-)
enSenor Sjon schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:45:
Dus ik heb echt wel gelezen, hoor.Senor Sjon schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:51:
De hele 8,9 serie hebben ze niet meer.
Edit

Volgens mij is het grotere scherm het enigste verschil.RemcoDelft schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:06:
[...]
Het enige verschil is toch dat de 10.1 grotere pixels heeft? Verder even snel, zelfde geheugen, grofweg zelfde accuduur, etc.?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 14:09 ]
Verwijderd
Ik heb trouwens wel zaterdagochtend rond 9 uur een mail gehad met retour-/garantie info met de mededeling dat mijn bestelling inmiddels verzonden was. Maar dan zou de status toch klikbaar moeten zijn ?
Edit: typo's
[ Voor 4% gewijzigd door Diabl0570 op 23-04-2012 14:11 ]
Verwijderd
Ach, je moet maar gewoon accepteren dat ik er even niets meer van begreep.Diabl0570 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:10:
Het ging er toch bij hem over dat ze zijn bestelling kwijt waren en ze nu geen extra 8.9 " meer hebben... Niet dat je zelf kunt kiezen of je nu de 10"wilt voor een extra bedra... Of heb ik het nu allemaal verkeerd begrepen en kunnen we fluiten naar onze 8.9 " tab ?
Edit: typo's
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 14:33 ]
In ieder geval is er iets mis gegaan tussen Wehkamp en Selektvracht, bv label weg of verkeerd gelabeld (heb ik ook weleens gehad

Beste route is om wehkamp te twitteren voor vragen. Daarna hebben ze eerst mijn vrouw gebeld... en daarna mij na een DM van mijn GSM nummer.
Verwijderd
Wel netjes als ze het zo oplossen.Senor Sjon schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:16:
Klopt, mijn order is bij iemand terechtgekomen die geen zin had om te betalen ofzo.
In ieder geval is er iets mis gegaan tussen Wehkamp en Selektvracht, bv label weg of verkeerd gelabeld (heb ik ook weleens gehad). Omdat dit wel even gaat duren voordat het pakket nog boven water komt, als deze uberhaupt nog boven water komt, hebben ze me dit aanbod gedaan.
Beste route is om wehkamp te twitteren voor vragen. Daarna hebben ze eerst mijn vrouw gebeld... en daarna mij na een DM van mijn GSM nummer.
Hoe ben je er trouwens achtergekomen dat ze de tablet kwijt zijn geraakt?Senor Sjon schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:23:
Ze zijn um kwijt! Grrrr, en ik heb al voor 100 euro accessoires besteld. Ik word nog teruggebeld over hoe en wat en of Wehkamp hem kwijt is of dat Selektvracht hem kwijt is.
Zal je zien, heb ik er straks 2...
Verwijderd
Was jouw "21-4" status wel aanklikbaar, en heb je een verzendbevestiging gehad per mail? Hier staat er hetzelfde, en heb een bevestiging gehad zaterdagochtend, maar is de status niet aanklikbaar...
Ik zat met dezelfde vraag. Ik heb inmiddels de klantenservice ge-emailt om opheldering te vragen als ik reactie heb zal ik dat ook wel hier laten weten.(Ben wel benieuwd want las net ook mensen die al heel het weekend lang wachten op een reactie en die nog niet hebben gehad)
Same here. Van donderdag op vrijdag is hij naar verzonden gegaan, verder geen info meer. Ze zullen er toch niet zoveel kwijt zijn? Ik wacht nog wel even af.Eskiya schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:11:
Als ik dit zo lees dan denk ik dat die van mij ook verschwinden is....status is nog steeds verzonden en niet klikbaar.
k#t twitter
Het zou wel heel apart zijn als ze er zoveel zijn kwijt geraakt.. Want ook mijn status is enkel verzonden en niet 'klikbaar'..GaMbiNo schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:23:
[...]
Same here. Van donderdag op vrijdag is hij naar verzonden gegaan, verder geen info meer. Ze zullen er toch niet zoveel kwijt zijn? Ik wacht nog wel even af.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Als je een mail van wehkamp heb gekregen dat je bestelling met de 3 werkdagen wordt bezorgd.(datum van mail moet je dan nemen) Wacht dan 3 werkdagen, want ik heb dat geregeld.
Voorbeeld
Ik heb zelf de mail van wehkamp op vrijdag 20 april gekregen. Dus dat betekent uiterlijk woensdag 25 april daadwerkelijk wordt verzonden en donderdag 26 april moet het geleverd zijn!!
Mocht dat het niet geval zijn. Dan moet je echt direct contact opnemen met wehkamp en een melding van maken.
Ga eerst eens even rustig afwachten, dat het bij 1 iemand fout is gegaan zegt niet dat het ineens bij iedereen zo is. En zoals te zien was heeft Wehkamp het bij Sjon goed opgelost dus geen reden voor paniek.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
De status van de galaxy is nog steeds verzonden..

[ Voor 8% gewijzigd door Eskiya op 23-04-2012 23:23 ]
Zo goedkoop dat ze aanbiedingen als een Galaxy Tab voor 177 euro kunnen doen....thijszor schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:58:
Hoe veel goedkoper moet het wel niet zijn dat je als wehkamp selektvracht kiest als transporteur.. , ik vraag het me af.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Bij mij ook klikbaar. Als het goed is krijg deze ook vandaag (dinsdag) ook geleverd.thijszor schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 01:01:
Kleine verbetering, verzonden is nu klikbaar, maar nog zonder enige informatie... we komen er wel !
en Pinokkia heeft weer gelijk mbt verzonden. Zie mijn post van maandag 23-4
[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 01:10 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Bij mij houden de selectbezorgers wel aan mijn tijden (12.00u-18.00u of 18.00-21.00uTsurany schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 01:09:
Ik hoop dat ze hem ook dinsdag afleveren. Vraag me af of ze het keurig 's avonds doen zoals ik wilde of dat die retards hem gewoon overdag aanbieden wanneer er niemand thuis is. Dan wordt het nog een dag of twee langer wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 01:15 ]
Doe maar luxe, hopelijk heb ik dan dezelfde selectbezorgers als jijpinokkia schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 01:13:
[...]
Bij mij houden de selectbezorgers wel aan mijn tijden (12.00u-18.00u of 18.00-21.00u) Bestellingen op mijn naam doe ik altijd tussen 12.00u - 18.00 u en van mijn man tussen 18.00 u - 21.00 u
Waarom trouwens dat verschil? Of willen jullie elkaars pakketten niet ontvangen? You made me curious!
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 24-04-2012 01:16 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb al jaren dezelfde bezorgers.Tsurany schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 01:15:
[...]
Doe maar luxe, hopelijk heb ik dan dezelfde selectbezorgers als jijBen heel nieuwschierig of dit nu wel of geen leuke tablet voor me is
Regelmatig geeft wehkamp waardebonnen weg van €7,50 of €10 en die zet ik in onze eigen account. Dus dan weet ik precies wanneer ik via mijn account of mijn mans account heb besteld. (dure aanschaf natuurlijk via mijn mans account
[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 01:29 ]

beetje jammer dat er na 11 uur niemand thuis, naja hopen datze vroeg zijn
Ik heb aangegeven dat ik hem 's avonds wil laten bezorgen, ben benieuwd..
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Verwijderd
Status verzonden en sinds vanmorgen klikbaar.
Weinig info verder dan dat het pakketje hun magazijn verlaten heeft.
Tot 13 uur is er iemand aanwezig thuis. Dan hang ik een briefje op de deur met de vraag of ze het bij de buren kunnen afgeven.
Vanaf 18 uur ben ik weer thuis.
Had vorige week wel aangegeven dat mijn voorkeur uitging naar savonds leveren dus ik hoop dat ze tussen 18 en 21 uur komen .
Dit staat nu dus ook bij mij... wat een vaag gedoe.
Dus jij krijgt een 10.1 en een 8.9Senor Sjon schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:23:
Lol
Dit staat nu dus ook bij mij... wat een vaag gedoe.
Krijgen is een groot woord. Ik wacht wel tot alles geleverd is en dan pas ga ik contact opnemen. Wel irritant, nu heb ik net alles omgezet naar accessoires voor de 10.1.

Miss even uit-/inloggen?
Toch wel handig dat ze eerst sturen dat ie verzonden wordt en dan een bericht als ie ook daadwerkelijk verzonden is.
Iemand ervaring hiermee? Ik heb geen trek erin dat ik straks de volle mep voor de 10.1 moet betalen (liever stuur ik de 8,9 terug

[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 24-04-2012 09:27 ]
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.