Wehkamp facebook like aanbieding

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Als er dus echt 300 tablets onder de tweakers verkocht zijn dan hoop ik dat het Galaxy Tab 8.9 topic straks goed actief is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Ben benieuwd morgen, heb gekozen voor 's avonds bezorgen, dan ben ik tenminste zeker thuis, dus nog even wachten tot morgen tussen 18.00 en 20.00 uur.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
Koffie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:53:
[...]

Waar haal jij een tijdstip vandaan?
Als je accept giro selecteert bij betaalopties, krijg je in de volgende stap een keuze om overdag of savonds te laten bezorgen. In een (HEEL) snelle oogopslag waren de tijdstippen tussen 10.00 - 14.00, overigens geld het zelfde voor mijn andere aankoop via de facebookactie. De parfum heb ik namelijk ook besteld. Deze komt vandaag overdag binnen (tussen 10.00 en 14.00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:26

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Aha .. ik heb idd met acceptgiro besteld en (uit mijn hoofd) voor 's middags gekozen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 19:44
zal waarschijnljik per regio (postcode) verschillen..bij mij stond er bij onderstaande handeling de keuze tussen 10-18 en 18-21
Poel13 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:06:
[...]

Als je accept giro selecteert bij betaalopties, krijg je in de volgende stap een keuze om overdag of savonds te laten bezorgen. In een (HEEL) snelle oogopslag waren de tijdstippen tussen 10.00 - 14.00, overigens geld het zelfde voor mijn andere aankoop via de facebookactie. De parfum heb ik namelijk ook besteld. Deze komt vandaag overdag binnen (tussen 10.00 en 14.00)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
GaMbiNo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:33:
Ik heb ook de HTC Flyer gekocht, eigenlijk voor de vrouw omdat de ze steeds vaker mijn 10" Intertoys tablet wegkaapte.
Gisteren tijdens het avondeten kreeg ik een dusdanig enthousiaste reactie op de aanschaf van de Galaxy Tab, dat ik nu al weet dat deze weggekaapt gaat worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
http://www.wehkamp.nl/Blo..._o=sSKz5yvnCjC1BTBCjCkBTB

Eigenlijk zou je gewoon elk uur een bestelling moeten plaatsen :9 Mocht je niks winnen, annuleer je alles toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:51:
http://www.wehkamp.nl/Blo..._o=sSKz5yvnCjC1BTBCjCkBTB

Eigenlijk zou je gewoon elk uur een bestelling moeten plaatsen :9 Mocht je niks winnen, annuleer je alles toch gewoon?
hoe wil je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:45
Kwam toevallig hier omdat het op de hoofdpagina verscheen onder forum. Heb hierdoor vanochtend nog ff kunnen bestellen via de link en krijg em dus ook voor 177. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Elk uur kans op 100% korting

ACTIEVOORWAARDEN 'kans op 100% korting' - Alléén op 19 april 2012

1. Deze actie is geïnitieerd door Wehkamp B.V., Meeuwenlaan 2, 8011 BZ, Zwolle;
2. Met iedere bestelling op 19 april 2012 ding je automatisch mee met de actie om kans te maken op 100% korting op je gehele bestelling;
3. De waarde van je bestelling (inclusief verzendkosten) wordt verrekend wanneer de winnaar (één van) de artikelen uit de bestelling behoudt. Met andere woorden: geretourneerde producten vallen buiten de korting;
4. De prijs (bestaande uit 100% vergoeding van de bestelling) wordt niet eerder uitgereikt dan na de zichttermijn (14 dagen) van de bestelling;
5. De actie zit alleen op bestellingen die worden gedaan tussen 8:00-22.00 op donderdag 19 april 2012;
6. Elk uur gedurende de genoemde actieperiode (punt 5) wordt er automatisch en willekeurig een winnaar getrokken uit de bestellingen;
7. Winnaars worden per e-mail bericht over hun prijs en bekend gemaakt op facebook en/of Twitter;
8. Deelnemers dienen 18 jaar of ouder te zijn;
9. Wehkamp B.V. neemt de kansspelbelasting voor haar rekening;
10. De algemene spelvoorwaarden zijn terug te vinden op wehkamp.nl op de actiepagina en onder Klantenservice -> Acties & prijsvragen;
11. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd;
12. Namen van de prijswinnaars kunnen worden gebruikt voor promotionele doeleinden;
13. Medewerkers (en hun familie) van Wehkamp B.V., reclamebureaus, alsmede overige aan de actie gerelateerde partijen zijn van deelname uitgesloten;
14. Bij een vermoeden van fraude of een onrechtmatige beïnvloeding van de resultaten behoudt Wehkamp B.V. zich het recht voor om deelnemers te diskwalificeren;
15. Iedereen die wil meedingen naar de actie "kans op 100% korting", gaat akkoord met deze actievoorwaarden.
16. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen naar aanleiding van deze actie kunt u contact opnemen met de klantenservice van wehkamp.nl.
Vragen;
1. Wanneer krijg je per e-mail bericht dat je hebt gewonnen?
2. Wat verstaan ze onder 'fraude'? Ik kan namelijk 3 afleveradressen gebruiken. Per adres 3 verschillende accounts. Dat is toch best realistisch lijkt mij? :+

Win je niks? Annuleer/Retourneer je alles.
Wordt er fraude geconstateerd? Wordt alles geannuleerd of je doet dat zelf...

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:04:
[...]

Vragen;
1. Wanneer krijg je per e-mail bericht dat je hebt gewonnen?
2. Wat verstaan ze onder 'fraude'? Ik kan namelijk 3 afleveradressen gebruiken. Per adres 3 verschillende accounts. Dat is toch best realistisch lijkt mij? :+

Win je niks? Retourneer je alles.
Wordt er fraude geconstateerd? Wordt alles geannuleerd of je doet dat zelf...

:9
werkt het ook als je betaald via acceptgiro en laat afleveren op het postkantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Acceptgiro lijkt me standaard keuze :9
Verder zie ik het probleem niet nee. Gewoon meerdere accounts en de afleveradressen verspreiden...

Speltip 1: Spreid je kansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Je kan je bestelling gratis terugsturen binnen 8 dagen. Dat staat gewoon op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
De grootste vraag is natuurlijk: Wanneer wordt je op de hoogte gesteld van je prijs, als je gewonnen hebt.
Dit staat er niet duidelijk in vermeld. Lijkt mij gelijk na de trekking en niet na het einde van de zichttermijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:58
Freakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:12:
De grootste vraag is natuurlijk: Wanneer wordt je op de hoogte gesteld van je prijs, als je gewonnen hebt.
Dit staat er niet duidelijk in vermeld. Lijkt mij gelijk na de trekking en niet na het einde van de zichttermijn, toch?
Uit de voorwaarden die hierboven staan:

3. De waarde van je bestelling (inclusief verzendkosten) wordt verrekend wanneer de winnaar (één van) de artikelen uit de bestelling behoudt. Met andere woorden: geretourneerde producten vallen buiten de korting;
4. De prijs (bestaande uit 100% vergoeding van de bestelling) wordt niet eerder uitgereikt dan na de zichttermijn (14 dagen) van de bestelling;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, maar als jij vandaag al te horen krijgt dat je hebt gewonnen per mail....

Wanneer je de prijs krijgt uitgereikt boeit dan niet. Als je maar binnen de zichttermijn te horen krijgt of je hebt gewonnen. Dan kun je namelijk nog kosteloos retourneren (of zelfs annuleren de winnaars vandaag nog de mails ontvangen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:12
Mijn levertijd is vandaag versprongen van 2 weken naar 3 weken.:-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandOo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:45
Polster schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:30:
Mijn levertijd is vandaag versprongen van 2 weken naar 3 weken.:-/
Bij mij (nog) niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Freakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:23:
Ja, maar als jij vandaag al te horen krijgt dat je hebt gewonnen per mail....

Wanneer je de prijs krijgt uitgereikt boeit dan niet. Als je maar binnen de zichttermijn te horen krijgt of je hebt gewonnen. Dan kun je namelijk nog kosteloos retourneren (of zelfs annuleren de winnaars vandaag nog de mails ontvangen.)
Uhm waarom denk jij dat ze punt 4 hebben geschreven dan?
Ook al laten ze weten dat je hebt gewonnen en je stuurt het dan alsnog terug krijg je dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
DarkShadow16 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:37:
[...]

Uhm waarom denk jij dat ze punt 4 hebben geschreven dan?
Ook al laten ze weten dat je hebt gewonnen en je stuurt het dan alsnog terug krijg je dus niks.
Uitreiken is iets anders dan op de hoogte stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:18
Ook mijn levertijd is van 1 naar 3 weken versprongen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:39
Mijne staat nog op 1 week.
Ach ik heb er geen haast mee, nog geen cent betaald dus ik vind het prima om even te wachten ;)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:49
Hier staat hij ook nog op 1 week :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

Als ik de actie zo zie is er niks gepland voor vandaag en morgen?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:19
painkill schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:09:
Als ik de actie zo zie is er niks gepland voor vandaag en morgen?
Kortingvierdaagsen zijn meestal wel na 4 dagen afgelopen ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, bij mij staat het ineens ook op 3 weken :(

Stond eerst op 1 week. Ze zullen wel niet snel genoeg nieuwe voorraad kunnen krijgen :(

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Rudi schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:11:
[...]

Kortingvierdaagsen zijn meestal wel na 4 dagen afgelopen ja ;)
_O-

Ik was de allereerste besteller, ruim binnen de eerste 100 dus. :)
Heb gekozen om hem dinsdag te ontvangen, en dat gaat ook gebeuren volgens de site. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Painore op 19-04-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Vanmorgen besteld, bij mij staat de levertijd nog op 2 weken. Maar maakt me niet uit of ik hem nou over 2 of 3 weken krijg. Heb hem toch besteld me acceptgiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Pwner schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:31:
Vanmorgen besteld, bij mij staat de levertijd nog op 2 weken. Maar maakt me niet uit of ik hem nou over 2 of 3 weken krijg. Heb hem toch besteld me acceptgiro.
Vanochtend de wehkamp aanbieding voor 177 besteld welke gister in 2 minuten uitverkocht was?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
ja link was weer actief.. zie eerder dit topic. foutje van Wehkamp waarschijnlijk maar ja..:) Als het goed is profiteren mijn ouders ook van dat foutje
thefox154 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:35:
[...]

Vanochtend de wehkamp aanbieding voor 177 besteld welke gister in 2 minuten uitverkocht was?? :+

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
amsterdammertje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:37:
ja link was weer actief.. zie eerder dit topic. foutje van Wehkamp waarschijnlijk maar ja..:) Als het goed is profiteren mijn ouders ook van dat foutje

[...]
owww damn, ja sorry door alle meldingen: 'Ik heb een mailtje en......' heb ik niet meer de moeite genomen alles aandachtig te lezen.

Jammer dat ik dat gemist had. Was gister te laat, net om 5 voor twaalf kwam die klant binnen lopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
tja er zijn nog geen bevestigingen dat ze ook daadwerkelijk uit gaan leveren maar ik zie geen reden waarom niet. Ze kunnen er niet echt onderuit lijkt me.
thefox154 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:41:
[...]

owww damn, ja sorry door alle meldingen: 'Ik heb een mailtje en......' heb ik niet meer de moeite genomen alles aandachtig te lezen.

Jammer dat ik dat gemist had. Was gister te laat, net om 5 voor twaalf kwam die klant binnen lopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Niet online

ATL

Bij mij staat levertijd ook 1 week, maar ik heb net een email ontvangen dat mijn bestelling verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julienjes
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-10-2016
Die van mij is verzonden, als ik op de datum klik staat er dat er nog geen informatie is, zal m dus inderdaad morgen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
thefox154 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:35:
[...]

Ja, heb deze vanochtend als nog kunnen bestellen. Was het eerst niet van plan omdat ze maar 100 zouden verkopen met 50% korting, maar toen ik vanmorgen op de link klikte stond hij er voor 177,- op. Toen meteen gekocht. En afgerekend met acceptgiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ATL schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:44:
Bij mij staat levertijd ook 1 week, maar ik heb net een email ontvangen dat mijn bestelling verzonden is.
En stond in je bevestigingsmail uitverkocht of was je toen wel op tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Hebben mensen waarbij die verzonden is ook een track & trace code ontvangen? Heb hier wel een mail gekregen, maar kan nergens inzien wie hem vervoert en waar die nu is.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
de mijne is vandaag verstuurd en morgen is hij binnen. Dit was overigens ook de aangegeven levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hooglander1 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:12:
Hebben mensen waarbij die verzonden is ook een track & trace code ontvangen? Heb hier wel een mail gekregen, maar kan nergens inzien wie hem vervoert en waar die nu is.
Meh is GLS, probeer dat maar eens te tracken. Slechtste vervoerder in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hooglander1 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:12:
Ze versturen via selectvracht.
Mijn ervaring daarmee is dat die een paar uur later gewoon nog een keer komen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als ze hem bij de buren droppen is het ook goed, maar vond het vreemd dat er geen track&trace code in de e-mail zat. Lang geleden dat ik een verzending kreeg die ik niet kon tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:13

Edd

Hooglander1 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:17:
Als ze hem bij de buren droppen is het ook goed, maar vond het vreemd dat er geen track&trace code in de e-mail zat. Lang geleden dat ik een verzending kreeg die ik niet kon tracken.
Dat zou je via de wehkamp.nl site kunnen doen.. Via mijn bestellingen kun je op de leverdatum klikken. Bij mij is ie klikbaar, maar is er nog geen informatie beschikbaar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

T&T van een vorige Wehkamp bestelling (klik op de afleverdatum) :
DATUM VAN BERICHT BERICHT
2012-04-17 03:02 Pakje heeft ons magazijn verlaten
2012-04-17 09:05 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2012-04-17 17:27 Bezorger is met pakje onderweg.
2012-04-17 19:54 Pakje is bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik kan nog niet op de leverdatum klikken, dat zal dan nog wel komen denk ik. Zeker aangezien levering voor morgenavond staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Wehkamp probeert het nu ook met de Blackberry Playbook 16 Gb tablet PC. Van 474 voor 184 euro!
Alleen staat deze voor die prijs bij heel veel winkels in de pricewatch: BlackBerry PlayBook 16GB Zwart. Nice try :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
LoL, dan heb ik toch liever de Tab :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
RemcoDelft schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:31:
Wehkamp probeert het nu ook met de Blackberry Playbook 16 Gb tablet PC. Van 474 voor 184 euro!
Alleen staat deze voor die prijs bij heel veel winkels in de pricewatch: BlackBerry PlayBook 16GB Zwart. Nice try :P
Blackberry ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 17:34
Bij mij staat die nog gelukkig op 1 week, gisteren besteld om 12.04. Had vanochtend het hier als eerste gemeld dat hij weer kon worden besteld voor 177, maar heb zelf niet nog een besteld. Ik hoop dat de personen die besteld hebben het ook krijgen en dat wehkamp er niet moeilijk over doet :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
[...]
Meh is GLS, probeer dat maar eens te tracken. Slechtste vervoerder in Nederland.
GLS? Neeee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandordten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:26
net ontvangen

U heeft naar aanleiding van onze Facebook Aktie van 18 april 2012 een Samsung Galaxy Tab 8.9 WiFi tablet PC met bestelnummer XXXXXXXXXXXXX besteld tegen de actieprijs van 177.00 euro
Op de afleverbon, die u bij het tablet ontvangt staat helaas een onjuiste prijs van 354.00 euro.
De rekening heb ik voor u aangepast en een bedrag van 177.00 euro in mindering gebracht voor de toegezegde korting van 50%, zoals u ook kunt zien op Mijn Administratie.

Ik bied u mijn excuses aan voor de gemaakte fout en wens u nog heel plezier met het tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
vandordten schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:42:
Ik bied u mijn excuses aan voor de gemaakte fout en wens u nog heel plezier met het tablet.
Absurde service hoor van Wehkamp, petje af..!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julienjes
  • Laatst online: 30-10-2016
Ik vind dit ook heel netjes van Wehkamp!

Kreeg net ook dat mailtje

[ Voor 26% gewijzigd door Julienjes op 19-04-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Brad Pitt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:43:
[...]

Absurde service hoor van Wehkamp, petje af..!
^^ Dat.
Jaren geleden hadden ze een "gratis printer" die ze daarna weer terug wilden hebben... Dit is toch een meer klantvriendelijke manier om met "foutjes" om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Op hun facebook site zit een wel héél positief persoon:
als jullie nog Galaxy Tabs overhouden, willen jullie dan 1 voor me vasthouden?
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou echt de enige die nog niks heeft staan in "mijn wehkamp" en ook nog geen reactie heeft op mailtje naar Facebook-adres? Dat is ook niet lief. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Inmiddels ook een mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Het is nu van alle kanten bevestigd :P

- FB posting
- mail van FB adres
- gebeld met KS
- mail van KS

Vanavond op accessoire jacht. Amazon heb ik gister al wat klaargezet. Voor 3 pond heb je het kabeltje om USB aan te sluiten. Beter imo dan de Samsung dingen die je erop moet klikken. Dat kan alleen maar afbreken.

Hoesjes is nog een grote speurtocht. Ik heb nog niet echt het wow-gevoel bij de meeste.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zijn er eigenlijk ook goede docking stations waar je hem in kan zetten ?

Edit: ah dacht dat ze daar nog niet langs waren gekomen

[ Voor 29% gewijzigd door Brummetje op 19-04-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Brummetje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:05:
Zijn er eigenlijk ook goede docking stations waar je hem in kan zetten ?
Zie het Samsung Galaxy Tab 8.9 topic voor meer accesoires e.d. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SmiGueL op 19-04-2012 15:10 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich heel netjes natuurlijk dat ze de tablet alsnog voor iedereen kunnen uitleveren maar baal er wel een beetje van dat tijdens het bestellen de leverdatum op 20 april stond. Toen die avond de levertijd bij 'mijn aankopen' veranderde naar 1 week en nu opeens op 3 weken staat.
Moet natuurlijk blij zijn dat ik de tablet voor 177 euro krijg maar toch ben ik wel jaloers op de mensen die hem morgen al krijgen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:26:
Opzich heel netjes natuurlijk dat ze de tablet alsnog voor iedereen kunnen uitleveren maar baal er wel een beetje van dat tijdens het bestellen de leverdatum op 20 april stond. Toen die avond de levertijd bij 'mijn aankopen' veranderde naar 1 week en nu opeens op 3 weken staat.
Moet natuurlijk blij zijn dat ik de tablet voor 177 euro krijg maar toch ben ik wel jaloers op de mensen die hem morgen al krijgen XD
Wat denk je van de status "in behandeling", nou ben ik toch wel benieuwd wanneer ik hem kan verwachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-09 19:00
Kreeg gister via Facebook@Wehkamp een bevestiging dat ik hem voor 177 euro zou krijgen en krijg dus vandaag een e-mail met een Ideal link erin waarin ze vragen dat ik 358.95 vooruit betaal :/

Kan ik dar gewoon zonder problemen 177 invullen? En wat zijn de verzend kosten die er bovenop komen? 4.95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
Deadsy schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:35:
Kreeg gister via Facebook@Wehkamp een bevestiging dat ik hem voor 177 euro zou krijgen en krijg dus vandaag een e-mail met een Ideal link erin waarin ze vragen dat ik 358.95 vooruit betaal :/

Kan ik dar gewoon zonder problemen 177 invullen? En wat zijn de verzend kosten die er bovenop komen? 4.95?
Gewoon niks mee doen, en nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:50
RemcoDelft schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:31:
mm volgens de spec heeft die Blackberry wel 3G...toch ook niet duur eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-09 19:00
weertenaar schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:43:
[...]

als je je blackberry toestel als modem gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:42
Deadsy schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:35:

Dat werkt niet. Je moet even mailen, dan krijg je handmatig de gegevens hoe je over moet boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
weertenaar schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:43:
[...]

Playbook heb ik ook bekeken. De opstarttijden van enkele minuten weerhielden mij van aankoop. Bij een vergadering een PDFje tevoorschijn toveren mag zolang niet duren. Daarbij is die 7" en heeft dus geen 3G. Internet is alleen via Wifi of je mobiel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:51:
[...]

Tja, lang leve GoT. Was het niet voor dit topic, dan had ik geen poging gewaagd >:) Groot gelijk dat het aandeel GoT groot zal zijn bij de verzendingen (GoT-power! 8) ) Vaak genoeg lees ik dergelijke topics als deze wanneer de actie al voorbij is of allang uitverkocht is. Dus ere wie ere toekomt.. kennelijk dus Thijssiee94? *O*
Tsja... het zou leuk zijn om een "karma-boost" te krijgen, maar helaas...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Echt hé... al die ondankbare tweakers... tssss :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:19:
Echt hé... al die ondankbare tweakers... tssss :+
Ach.. ik gun het jou ook.. Wij spelen toch eigenlijk altijd onder één hoedje.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:26:
Krijgen mensen die hem voor 344 euro hebben besteld hem als eerste? Want eigenlijk is dat ook niet helemaal eerlijk voor mensen die gewoon geduldig hebben gewacht tot de prijs klopte. Maar goed, het is sowieso niet helemaal goed gedaan daar bij Wehkamp, dus het is al netjes dat iedereen hem toch gewoon krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
danielkraak schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:44:
[...]

Krijgen mensen die hem voor 344 euro hebben besteld hem als eerste? Want eigenlijk is dat ook niet helemaal eerlijk voor mensen die gewoon geduldig hebben gewacht tot de prijs klopte. Maar goed, het is sowieso niet helemaal goed gedaan daar bij Wehkamp, dus het is al netjes dat iedereen hem toch gewoon krijgt.
Het maakt niet uit of je hem voor de juiste prijs hebt gekocht. Het gaat gewoon op volgorde van bestellingen na 12.00 uur. Ik heb hem als een van de eersten besteld om 12.01 (voor 354 dus) en ik krijg hem morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Hoelang duurde het bij jullie dat Facebook@wehkamp.nl reageerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
2ling schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:00:
Hoelang duurde het bij jullie dat Facebook@wehkamp.nl reageerde?
Bij mij binnen 5 minuten, zelfs gisteravond om 22:30 had ik een minuut later een reactie, top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Painore schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:06:
[...]

Bij mij binnen 5 minuten, zelfs gisteravond om 22:30 had ik een minuut later een reactie, top! :)
Fijn ik heb vanochtend een mail verstuurd om mijn verhaal te doen. Nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2ling schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:10:
[...]

Fijn ik heb vanochtend een mail verstuurd om mijn verhaal te doen. Nog geen reactie.
Ik sinds gisteravond al geen reactie. So don't worry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
2ling schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:10:
[...]

Je was toch gewoon te laat? Of herinner ik me dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Painore schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:19:
[...]

Je was toch gewoon te laat? Of herinner ik me dat verkeerd?
Klopt, maar zou het wel leuk vinden dat ze hun reactie geven. Ik dacht misschien doen ze er iets mee. En niet geschoten is altijd mis en ik was op tijd geweest als de prijs goed was geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door 2ling op 19-04-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
2ling schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:24:
[...]

Klopt, maar zou het wel leuk vinden dat ze hun reactie geven. Ik dacht misschien doen ze er iets mee. En niet geschoten is altijd mis en ik was op tijd geweest als de prijs goed was geweest.
Tja, dat kun je niet aantonen, ik denk dat je dit keer pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
wat, drie weken... :/

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Painore schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:29:
[...]

Tja, dat kun je niet aantonen, ik denk dat je dit keer pech hebt.
Daar reken ik ook op. Ga kijken of ik hem kan krijgen via Marktplaats of V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Staat bij mij nog op een week, krijg je een mail of is je levertijd op mijn wehkamp dan aangepast

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:18
rambocus schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:39:
Staat bij mij nog op een week, krijg je een mail of is je levertijd op mijn wehkamp dan aangepast
Word bij mijn wehkamp aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik krijg het morgen binnen, hoop ik. :P
Hartelijk dank voor je aankoop bij wehkamp.nl. We hebben de onderstaande bestelling inmiddels naar het door jou opgegeven adres verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabl0570
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Op die email zit ik ook te wachten. Helaas staat er bij mij levertijd 1 week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb nu ook track&trace info, alhoewel, sort of. Kan op de datum klikken, maar dan staat er dit:
Op dit moment is er geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Wie heeft nog meer een DM van onderstaand persoon gekregen met bijbehorende tekst? Serieus, hoe triest kun je zijn... |:(

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/aaxfE7s3.jpg

Bestaat er al een DM-me-niet-register?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Freakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:48:
Wie heeft nog meer een DM van onderstaand persoon gekregen met bijbehorende tekst? Serieus, hoe triest kun je zijn... |:(

[afbeelding]

Uitzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 matrassen besteld bij wehkamp omdat ze gewoon tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
1 dekbed en een hoes omdat ze gewoon zo goedkoop zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koopjes jagen is leuk maar je moet er geen dagtaak van maken, je talenten kun je veel beter gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Haha, nee was ook puur toevallig dit. Was al een tijd opzoek naar een nieuw (groter) dekbed. Deze had ik al op het oog, maar vond hem veel te duur. Nu 40% eraf + cashback. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:49
En ik een Gucci luchtje voor m'n schoonmoeder :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:35

oNo

.

[ Voor 102% gewijzigd door oNo op 20-04-2012 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Die van mij wordt als als het goed is morgen afgeleverd. Vandaag laatste tentamen gehad en morgen de hele dag vrij dus dat wordt *O*
Ik hoop dat ze vroeg komen, kan ik er de hele dag mee spelen :P

In het bestel overzicht kan ik nu op de leverdatum klikken maar daarna krijg ik een leeg venster :9 Iemand die al wel iets kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Heb er twee op de bestellijst staan en allebei stonden gisteren nog op een week levertijd.

Nu staat dit er bij één bij: Verzonden naar DHL Servicepoint, zou tock kunnen betekenen dat ik hem vandaag op het betreffende afhaalpunt zou kunnen ophalen ( denk ik).

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

DATUM VAN BERICHT BERICHT
2012-04-20 03:01 Pakje heeft ons magazijn verlaten
2012-04-20 00:00 * Aflevering met handtekening en niet bij buren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Freakster86 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:48:

[afbeelding]

Dat zal deze dan wel zijn gok: http://computer-software....-galaxy-tab-8-9-16gb.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:16
Ja, dat is die. DM was trouwens voor 2ling, ik deed blijkbaar iets verkeerd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ben benieuwd of ze bij de bezorgdienst die Wehkamp inhuurt zich dit keer wel eens aan de afspraak houden. Vorige keer gaf ik op tussen 18.00 en 20.00 en toen stonden ze vrolijk om 09.30 aan de deur :S

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste

Let op:
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.