Gisteren nog een levertijd van een week, nu staat hij op verzonden. nice
Voor vandaag zou ik dat niet erg vindenPhusebox schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:05:
Ben benieuwd of ze bij de bezorgdienst die Wehkamp inhuurt zich dit keer wel eens aan de afspraak houden. Vorige keer gaf ik op tussen 18.00 en 20.00 en toen stonden ze vrolijk om 09.30 aan de deur
Probleem is dat ik door de haast niet meer zeker weet welke bezorgtijd ik gekozen heb
Tijd voor een nieuwe sig..
Huh. Kijk ik net in mijn account van wehkamp. Is de mijne ook verzonden. Bij stond er gisteren ook nog 1 week levertijd.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
lucky people. Bij mij nog steeds 1 week levertijd. En de andere die ik gisteren toen de link per ongeluk online stond nog heb besteld is van 2 naar 3 weken gegaan. Lijkt er op dat die dus ook wel tzt uitgeleverd gaat worden..
pinokkia schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:10:
Huh. Kijk ik net in mijn account van wehkamp. Is de mijne ook verzonden. Bij stond er gisteren ook nog 1 week levertijd.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Hebben er al mensen een reactie gehad via FB die wel hebben betaald maar geen mail hebben ontvangen?
(naast het standaard bericht dat ze het gaan onderzoeken)
(naast het standaard bericht dat ze het gaan onderzoeken)
M'n broer die ook bovenstaande heeft, heeft ook nog niks gehoord.
Ik heb hem ingesteld op een tijdstip dat ik zeker weet dat er niemand is, ook handig.Koffie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:08:
[...]
Voor vandaag zou ik dat niet erg vinden
Probleem is dat ik door de haast niet meer zeker weet welke bezorgtijd ik gekozen heb
Wel vervelend dat hij niet bij de buren afgeleverd mag worden. Mijn buurtjes zijn er namelijk vrijwel altijd en vertrouw ik ook wel met mijn pakjes. Misschien een briefje op de deur plakken.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Lucky ben jij toch? Je valt in de 101-350 serie als je een levertijd hebt.amsterdammertje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:14:
lucky people. Bij mij nog steeds 1 week levertijd. En de andere die ik gisteren toen de link per ongeluk online stond nog heb besteld is van 2 naar 3 weken gegaan. Lijkt er op dat die dus ook wel tzt uitgeleverd gaat worden..
[...]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Haha nu staat levertijd weer op 1 week. Nou ja ik ga me er niet druk om maken. Ik wacht geduldig af en zie hem wel verschijnen.Polster schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:30:
Mijn levertijd is vandaag versprongen van 2 weken naar 3 weken.:-/
Offtopic: laatst zou er een HDD van RMA terugkomen via DHL. Helaas was ik niet thuis en vond ik dus zo'n geel briefje. De volgende ochtend direct gebeld om het aflveradres om te zetten naar mijn werkadres, maar dat mag alleen de opdrachtgever doen.Hooglander1 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:30:
[...]
Ik heb hem ingesteld op een tijdstip dat ik zeker weet dat er niemand is, ook handig.
Wel vervelend dat hij niet bij de buren afgeleverd mag worden. Mijn buurtjes zijn er namelijk vrijwel altijd en vertrouw ik ook wel met mijn pakjes. Misschien een briefje op de deur plakken.
Of het dan bij de buren afgeleverd kon worden (wat ik nog nooit gezien had bij DHL)? Antwoord: Officieel niet, maar je kan het proberen. Hang dan het briefje aan de buitenkant op, zodat de chauffeur dat als bewijs mee kan nemen.
Het heeft met DHL bij mij dus iig gewerkt
Bij mij is de levertijd van 1 week naar verzonden geschoten.
Helaas heb ik nog geen track en trace.en ook nog geen mail ontvangen.
haha je hoort mij ook niet klagen hoor.
Senor Sjon schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:33:
[...]
Lucky ben jij toch? Je valt in de 101-350 serie als je een levertijd hebt.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Verwijderd
Ipv 3 weken staat er nu weer 1 week bij 'mijn bestellingen'
Geen touw aan vast te knopen maar ik wacht maar af
Geen touw aan vast te knopen maar ik wacht maar af
via acceptgiro komt vandaag
DATUM VAN BERICHT BERICHT
2012-04-20 03:02 Pakje heeft ons magazijn verlaten
2012-04-20 00:00 * Aflevering met handtekening en niet bij buren
Verwijderd
2012-04-20 03:00 Pakje heeft ons magazijn verlaten
2012-04-20 08:26 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Hij komt steeds dichterbij
Hij komt steeds dichterbij
Dat kan wel 2 dagen duren voordat verzonden onderstreept wordt.GaMbiNo schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:35:
Bij mij is de levertijd van 1 week naar verzonden geschoten.Helaas heb ik nog geen track en trace.en ook nog geen mail ontvangen.
Jammer....ik had net het idee dat ik hem misschien nog net voor het weekend zou ontvangen...pinokkia schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:22:
[...]
Dat kan wel 2 dagen duren voordat verzonden onderstreept wordt.Heb ik vorige keer met bestelling van blu-ray nml ook gehad. Stond echt 2 dagen op verzonden
en geen info.
Ik heb precies hetzelfde.vandordten schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:46:
via acceptgiro komt vandaag
Bij mij is hij van "magazijn verlaten" naar "status onbekend" gegaan. Heb ik weer.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Volgens de poll zijn er op tweakers meer dan 350 verkocht. Poll zal dus niet helemaal kloppen of Facebook heeft toch meer dan 350 bestellingen ontvangen.
Die van mij komt als het goed is ook vandaag.
Die van mij komt als het goed is ook vandaag.
Zijn er nog uitspraken geweest over die van gisterochtend?
"Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelmandje."Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:02:
Gratis Vodafone prepaid tablet simkaar
https://www.vodafone.nl/s...EBC1ED83C99887176D44246B2
(en volgesmij hoort dit in het algemene topic)
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:02:
Gratis Vodafone prepaid tablet simkaar
https://www.vodafone.nl/s...EBC1ED83C99887176D44246B2
Dan hoop ik van harte voor je dat je in de buurt woont van zo'n Servicepoint. Zo veel heeft DHL er niet dus met een beetje pech mag je 40km+ rijden om je pakketje op te halenbdu schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:24:
Ik heb er nu eentje met "Verzonden naar DHL Servicepoint" en eentje met "Verzonden". Ben benieuwd.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Mijn tablet die eerst op 1 week levertijd stond, staat nu op verzonden, dus ik kan iedereen de tip geven om eens bij 'mijn Wehkamp' te kijken.
2012-04-20 02:55 Pakje heeft ons magazijn verlaten
2012-04-20 09:04 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2012-04-20 09:34 Bezorger is met pakje onderweg.
Bug in bezorgsysteem: 00:00 is niet het eind maar het begin van de dag
Hier ook onderweg dus, Arnova mag met pensioen.
2012-04-20 09:04 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2012-04-20 09:34 Bezorger is met pakje onderweg.
Bug in bezorgsysteem: 00:00 is niet het eind maar het begin van de dag
Verwijderd
Probeer deze eens. Geen garantie dat je daadwerkelijk wat binnen krijgt, maar het valt te proberen.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 10:17 ]
Helaas sta ik nog op 1 week! Nou heb ik tijdens het bestellen gekozen voor bezorgen op zaterdag dus wie weetdanielkraak schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:13:
Mijn tablet die eerst op 1 week levertijd stond, staat nu op verzonden, dus ik kan iedereen de tip geven om eens bij 'mijn Wehkamp' te kijken.
daar kies je dan helemaal zelf voor.technomania schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:08:
[...]
Dan hoop ik van harte voor je dat je in de buurt woont van zo'n Servicepoint. Zo veel heeft DHL er niet dus met een beetje pech mag je 40km+ rijden om je pakketje op te halen
Zou je a.u.b. niet willen spammen over simkaarten in dit topic? Het gaat hier over een WiFi tablet, waar volgens mij geen simkaart in kan.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:17:
Probeer deze eens. Geen garantie dat je daadwerkelijk wat binnen krijgt, maar het valt te proberen.
Bij mij stond er vannacht om 03:00 levertijd 1 week. Toen ik vanochtend keek, stond (nog steeds) er verzonden.
Hoe kunnen jullie stappen van de verzending volgen, want ik kan nergens op klikken.
Weet toevallig iemand ook wat verzonden inhoudt? dat het vandaag afgeleverd zal worden? (had tijdens de bestelling vrijdag 20 april geselecteerd namelijk)
Kom er maar niet doorheen bij Wehkamp...zeker allemaal tweakers die aan de lijn zijn met hen.
Hoe kunnen jullie stappen van de verzending volgen, want ik kan nergens op klikken.
Weet toevallig iemand ook wat verzonden inhoudt? dat het vandaag afgeleverd zal worden? (had tijdens de bestelling vrijdag 20 april geselecteerd namelijk)
Kom er maar niet doorheen bij Wehkamp...zeker allemaal tweakers die aan de lijn zijn met hen.
Nou nou .. een gratis SIM kaart waar je nog een tegoed op moet zettenVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:17:
Verwijderd
Lastige keuze.. Houd ik mijn HTC Flyer Tablet van 32GB, WIFI en 3G of houd ik de Samsung Galaxy Tablet 8.9..... Moeilijk, moeilijk, moeilijk!
Ik zou haast zeggen, geduld is een schone zaakEskiya schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:29:
Bij mij stond er vannacht om 03:00 levertijd 1 week. Toen ik vanochtend keek, stond (nog steeds) er verzonden.
Ik zat trouwens wel bij de eerste levering, want ook in mijn bevestigingsmail stond dat ie vandaag bezorgd zou worden...
Zit je niet in het verkeerde topic?Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:40:
Lastige keuze.. Houd ik mijn HTC Flyer Tablet van 32GB, WIFI en 3G of houd ik de Samsung Galaxy Tablet 8.9..... Moeilijk, moeilijk, moeilijk!
FWP - tegen welk FWP ben jij vandaag aangelopen?
Gisteren heb ik ook het e-mailtje gehad met de excuses over de prijs en deze is inmiddels aangepast in mijn administratie van Wehkamp.. Vandaag wordt de tablet geleverd.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Verwijderd
Helaas geen toegangagoNITE schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:43:
[...]
Zit je niet in het verkeerde topic?
FWP - tegen welk FWP ben jij vandaag aangelopen?
LEVERINGSINFORMATIE:
Op dit moment is er geen informatie beschikbaar
Nuttig.. Maar mijn andere facebookaanbieding, van de dag ervoor, kwam ook rond 14.00 aan dus we gaan zien..
Ben benieuwd wanneer de eerste tweaker hem binnenheeft
Op dit moment is er geen informatie beschikbaar
Nuttig.. Maar mijn andere facebookaanbieding, van de dag ervoor, kwam ook rond 14.00 aan dus we gaan zien..
Ben benieuwd wanneer de eerste tweaker hem binnenheeft
[ Voor 12% gewijzigd door Poel13 op 20-04-2012 11:00 ]
Aargh, benieuwd of ze ook echt pas na 18u komen.2012-04-20 10:36 Bezorger is met pakje onderweg.
Die van mij zou ook vandaag komen, maar ik heb helemaal geen tracking code ontvangen. Waar kan ik die vinden?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Eerst maar eens uitproberenVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:40:
Ik denk dat we niet de enige hier op GoT zijn die met dit 'probleem' kampen. Misschien een poll toevoegen?
Je krijgt ook geen code, als je inlogt bij "mijn Wehkamp" dan naar "mijn bestellingen" , dan zie je wat je besteld hebt met de afleverdatum. Is die datum onderstreept, dan kan je die aanklikken en zie je se status van het pakket.HaTe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:05:
Die van mij zou ook vandaag komen, maar ik heb helemaal geen tracking code ontvangen. Waar kan ik die vinden?
Oh fijn, "Op dit moment geen informatie beschikbaar". Is trouwens wel de eerste keer dat de datum (20-4-2012) een link is.
Ben benieuwd hoelaat hij komt dan.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Als die vandaag aangeboden is bij PostNL of wat dan ook dan kan het soms wel even duren voordat de informatie er is.HaTe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:19:
Oh fijn, "Op dit moment geen informatie beschikbaar". Is trouwens wel de eerste keer dat de datum (20-4-2012) een link is.
Aargh sterf toch Selektvracht, ze stonden dus net aan de deur terwijl ik op heb gegeven na 18 uur. Stelletje mongolen, kunnen zeker geen klok lezen.
Dus je hebt je pakje nu netjes geweigerd ?
hahaha, "Ik zei toch 6 uur! kom dan maar weer terug"
Je kan toch uberhaupt geen vrijdag/zaterdag avond-bezorgingen kiezen?Phusebox schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:24:
Aargh sterf toch Selektvracht, ze stonden dus net aan de deur terwijl ik op heb gegeven na 18 uur. Stelletje mongolen, kunnen zeker geen klok lezen.
https://www.wehkamp.nl/Kl...tie.aspx?IHC=KBA&Page=INF
Ik ben niet thuis...
Toen ik bestelde wel.Rudi schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:30:
[...]
Je kan toch uberhaupt geen vrijdag/zaterdag avond-bezorgingen kiezen?
https://www.wehkamp.nl/Kl...tie.aspx?IHC=KBA&Page=INF
[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 20-04-2012 11:34 ]
levert Selectvracht dan nog een keer ? of sturen ze de boel terug naar Wehkamp? Ik weet uit het verleden ( was tevens een reden waarom ik tot eergisteren
niet meer bestelde bij wehkamp) dat ik in Amsterdam altijd gedonder had met selectvracht. maar hoop dat het verbeterd is....
Dan proberen ze het vanavond heus nog wel eens.
Onze wehkamp shit wordt hier altijd door dezelfde persoon in selectvracht jas in prive auto gebracht en heb daar nog nooit problemen mee gehad
Onze wehkamp shit wordt hier altijd door dezelfde persoon in selectvracht jas in prive auto gebracht en heb daar nog nooit problemen mee gehad
Bij mij hebben ze 't de vorige keer gewoon bij de buren afgeleverd, echter heb ik er vanaf nu voor gekozen dat ze dat niet meer mogen doen
.
Hier is-ie al vroeg bezorgd. Na de AT Tablet en vergeleken met m'n Arnova een heel compact apparaatje 
Wel weer een pareltje van een handleiding: Niet laten vallen, dan kan-ie beschadigd raken. Niet in de magnetron bewaren, dan kan-ie beschadigd raken. Niet op bijten, dan kan-ie beschadigd raken of exploderen. Niet in een donkere kamer gebruiken, dan kan je een epileptische aanval krijgen. Niet in je kontzak bewaren. Verf het apparaat niet. Als u het apparaat weggooit, moet u een back-up van alle gegevens maken.
Wel weer een pareltje van een handleiding: Niet laten vallen, dan kan-ie beschadigd raken. Niet in de magnetron bewaren, dan kan-ie beschadigd raken. Niet op bijten, dan kan-ie beschadigd raken of exploderen. Niet in een donkere kamer gebruiken, dan kan je een epileptische aanval krijgen. Niet in je kontzak bewaren. Verf het apparaat niet. Als u het apparaat weggooit, moet u een back-up van alle gegevens maken.

Geloof me sommige mensen hebben dat echt nodig... en in de USA krijg je dan ook nog mensen die Samsung aanklagen omdat het niet was verteld.. Indekking dus meer voor Samsung.. En grappig voor onsRemcoDelft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:43:
Hier is-ie al vroeg bezorgd. Na de AT Tablet en vergeleken met m'n Arnova een heel compact apparaatje
Verwijderd
Tsja... ik kijk het nog wel even aan..... Wat een probleem hè.. eigenlijk luxe probleem..Freakster86 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:07:
[...]
Eerst maar eens uitproberenZe verschillen nogal van elkaar, dus moet je ook een afweging maken van wat jij nodig hebt in een tablet. 3G, veel opslag of toch een groter scherm en (zeker) ICS?
Ik denk dat we niet de enige hier op GoT zijn die met dit 'probleem' kampen. Misschien een poll toevoegen?

Handleiding? Is dat dat papier wat gebruikt wordt om de BBQ aan te steken?
(hoewel ze tegenwoordig ook vaker een cd'tje meeleveren met 1000000 talen)
(hoewel ze tegenwoordig ook vaker een cd'tje meeleveren met 1000000 talen)
haha die handleiding!RemcoDelft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:43:

Wait, Whut!? je kunt er dus NIET op bijten??RemcoDelft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:43:
Dan gaat hij gelijk terug..
hehe Mij tab is verstuurd
apart er stond bij mij een levertijd van 1 week en net 2sec geleden een mailtje gehad dat hij verstuurd is uhm...
volgens mij heeft de wehkamp site en dan met nadruk het mijn bestellingen gedeelte het mar druk met al die screen refreshes van tweakers 
Andrew1988 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:52:
hehe Mij tab is verstuurdapart er stond bij mij een levertijd van 1 week en net 2sec geleden een mailtje gehad dat hij verstuurd is uhm...
Ik zit ook al de hele dag te F5'ven. Maar aan de reacties te zien is er toch nog kans dat hij er morgen is
Mijn F5 toets gaat vandaag nog kapot als er niet heel snel komt te staan " verstuurd "Mattie112 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:55:
Ik zit ook al de hele dag te F5'ven. Maar aan de reacties te zien is er toch nog kans dat hij er morgen is
Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op het door jou gekozen afleveradres. Kijk voor de actuele bezorginformatie op Mijn wehkamp.nl. Is de status onderstreept? Je kunt hierop klikken voor meer volginformatie.
Heb je ervoor gekozen je bestelling zelf af te halen bij DHL? Zodra je bestelling klaar ligt, ontvang je een sms, e-mail of voicemailbericht met het DHL Servicepoint adres.
Heb je ervoor gekozen je bestelling zelf af te halen bij DHL? Zodra je bestelling klaar ligt, ontvang je een sms, e-mail of voicemailbericht met het DHL Servicepoint adres.
Hm een gat in de markt! Reserve F5 toetsen!Brummetje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:55:
[...]
Mijn F5 toets gaat vandaag nog kapot als er niet heel snel komt te staan " verstuurd "
Heb hem wel wel besteld maar heb nog toch zoiets van tjaa..wat mot ik ermee..Ben geen applefanboy maar had ik maar een Ipad 2 besteld....
Nu is ie al onderweg....hopen dat m'n vrouwtje niet gaat sporten...
Misschien maar op marktplaats zetten met de hoop dat iemand hem wilt ruilen tegen een Ipad 2..
Misschien maar op marktplaats zetten met de hoop dat iemand hem wilt ruilen tegen een Ipad 2..
En waarom een iPad boven een Android tablet ?Eskiya schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:58:
Heb hem wel wel besteld maar heb nog toch zoiets van tjaa..wat mot ik ermee..Ben geen applefanboy maar had ik maar een Ipad 2 besteld....
Omdat m'n vrouw iOS toch fijner vindt in het gebruik...althans heb haar in de 1½ jaar tijd dat ze haar iphone 4 heeft nog niet horen klagen...Ze heeft een tijdje mijn Android toestel geleend en klaagde elke dag en vroeg me elke dag hoe dit, hoe dat werkt...Brummetje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:01:
[...]
En waarom een iPad boven een Android tablet ?

Scheiding en nieuwe vrouw een optieEskiya schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:06:
[...]
Omdat m'n vrouw iOS toch fijner vindt in het gebruik...althans heb haar in de 1½ jaar tijd dat ze haar iphone 4 heeft nog niet horen klagen...Ze heeft een tijdje mijn Android toestel geleend en klaagde elke dag en vroeg me elke dag hoe dit, hoe dat werkt...
Er is een voordeel als ze Android niet leuk vind en dat is dat ze nooit de tab zal gebruiken waardoor jij hem altijd tot je beschikking hebt.
Net een mailtje dat de tablet binnen 3 dagen geleverd wordt. (stond van morgen al op verzonden. Alleen verzonden zonder de streep eronder. Zal wel op zijn vroegst woensdag 25 april worden.
En waar kies je dat?Jolly_Jumper schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:37:
Bij mij hebben ze 't de vorige keer gewoon bij de buren afgeleverd, echter heb ik er vanaf nu voor gekozen dat ze dat niet meer mogen doen.
Geef mij een iPhone en ik zal hetzelfde vragen.Eskiya schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:06:
[...]
Omdat m'n vrouw iOS toch fijner vindt in het gebruik...althans heb haar in de 1½ jaar tijd dat ze haar iphone 4 heeft nog niet horen klagen...Ze heeft een tijdje mijn Android toestel geleend en klaagde elke dag en vroeg me elke dag hoe dit, hoe dat werkt...
Ik snap ook nog steeds niet waar de widgets zitten en hoe ik flash aan de praat krijgSenor Sjon schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:17:
[...]
Geef mij een iPhone en ik zal hetzelfde vragen.
Net een mail van Wehkamp gekregen dat er op de bon en op mijn Wehkamp de volle prijs staat maar dat dit een fout is en dat bij de Administratie 50% afgeboekt is en ik dus maar de helft hoef te betalen enzo.
Net even Mijn Wehkamp gechecked en het klopt. De prijs staat nog op 354e maar als ik naar Adm ga staat daar 50% korting en dat er nog 177 open staat.
Nu alleen nog even de mail waarin staat hoe ik het bedrag moet betalen aangezien ze gisteren een mail stuurden waarin gevraagd werd te betalen.
Bij leveringstijd staat dan weer wel 3 weken
Net even Mijn Wehkamp gechecked en het klopt. De prijs staat nog op 354e maar als ik naar Adm ga staat daar 50% korting en dat er nog 177 open staat.
Nu alleen nog even de mail waarin staat hoe ik het bedrag moet betalen aangezien ze gisteren een mail stuurden waarin gevraagd werd te betalen.
Bij leveringstijd staat dan weer wel 3 weken

Ze hebben hem bij de buren afgeleverd, net uitgepakt. Kleiner als ik had gedacht. Heb wel al een stofje onder het glas zitten dus moet misschien al terug.
Gisteren de Acceptgiro betaald. Dacht dat ze die bij de bestelling doen en niet dar je via de mail met Ideal betaalt? Maar hij stond dus op een levertijd van 3 weken gisteren en zojuist een mail dat hij verzonden is! Binnenkort maar eens afhalen als hij binnen is.
Je gaat naar "Mijn Wehkamp", je klikt links op "Mijn gegevens" en vervolgens kies je "Voorkeuren". Daar kan je 't wijzigen.
11:28 - De bezorger is onderweg.
Nog max. 5 uurtjes wachten, ik ben benieuwd.
Nog max. 5 uurtjes wachten, ik ben benieuwd.
Stomme vraag maybe maar hij is wit toch?Phusebox schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:43:
Ze hebben hem bij de buren afgeleverd, net uitgepakt. Kleiner als ik had gedacht. Heb wel al een stofje onder het glas zitten dus moet misschien al terug.
Ja, wit.
Ik krijg h`m ook zo. Maar toch benieuwd wat dan wit is: is de rand rond het scherm wit, of enkel de achterkant?
Denk alleen de achterkant.enrico670 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:00:
Ik krijg h`m ook zo. Maar toch benieuwd wat dan wit is: is de rand rond het scherm wit, of enkel de achterkant?
Een beetje google of in het Tab 8.9 kijken doet wonderen hoor.enrico670 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:00:
Komt met Selekt Vracht, waarbij de bezorgers in hun eigen auto rijden en er vaak een klein Selekt Vracht logo'tje aanwezig is op de auto.Bartske schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:06:
Dit wordt dus niet met TNT bezorgd? Dat busje is bij mij al geweest!
Ok gelukkig, de DHL reed net ook al voorbij namelijkJolly_Jumper schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:09:
[...]
Komt met Selekt Vracht, waarbij de bezorgers in hun eigen auto rijden en er vaak een klein Selekt Vracht logo'tje aanwezig is op de auto.
Hier sinds vanmorgen de status verzonden zonder dat ik dit aan kan klikken. En bij Betaalgemak staat de status geleverd. Nou hoop ik niet dat ze vandaag ineens voor de deur staan aangezien er niemand thuis is.
Altijd behulpzaam........Senor Sjon schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:08:
[...]
Een beetje google of in het Tab 8.9 kijken doet wonderen hoor.
Anyway,: heb h`m nu voor me liggen: voorkant is zwart, grijs/zilveren rand aan de zijkant, witte achterkant.
Same hereGaMbiNo schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:21:
Hier sinds vanmorgen de status verzonden zonder dat ik dit aan kan klikken. En bij Betaalgemak staat de status geleverd. Nou hoop ik niet dat ze vandaag ineens voor de deur staan aangezien er niemand thuis is.
Verwijderd
In de status staat bij mij dat hij vandaag wordt aangeboden, maar bezorger is nog niet onderweg. Hoop dat ik in de middagronde zit, moet eind van de middag weg.
Wel al veel slechte ervaringen gehad met Selektvracht, vorige week kreeg ik ook een pakket, zag de bezorger toevallig aankomen rijden en naast de auto staan met mijn pakket. Ik pak de sleutels, draai me om, kijk door het raam, zie ik de bezorger zijn auto weer instappen en wegrijden
Komt 's avonds iemand van 30 huizen verder met mijn pakket aan de deur... Hoop dat het vandaag wat beter gaat...
Wel al veel slechte ervaringen gehad met Selektvracht, vorige week kreeg ik ook een pakket, zag de bezorger toevallig aankomen rijden en naast de auto staan met mijn pakket. Ik pak de sleutels, draai me om, kijk door het raam, zie ik de bezorger zijn auto weer instappen en wegrijden
Komt 's avonds iemand van 30 huizen verder met mijn pakket aan de deur... Hoop dat het vandaag wat beter gaat...
Unboxing!!! 
Voorkant is zwart, achterkant is wit overigens,
Voorkant is zwart, achterkant is wit overigens,
[ Voor 64% gewijzigd door Koffie op 20-04-2012 13:31 ]
Pics!!!
(Greetings from former Mr. Barco
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Let op:
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.