Wehkamp facebook like aanbieding

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01-2021
shinken82 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:50:
[...]

:/ zo goed geregeld is het dus ook al weer niet...
Kan natuurlijk maar zo zijn dat callcenter medewerkers nog niet geïnformeerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:34
Volgens mij heb ik kak in m'n ogen, maar ik kan geen van de berichten mbt de wel/geen uitlevering SGT vinden op facebook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
shinken82 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:50:
[...]

:/ zo goed geregeld is het dus ook al weer niet...
Bij de klantenservice word vaak geprutst.
In plaats van dingen na te vragen zeggen ze vaak maar iets.
Veel bedrijven hebben liever dat iets snel gaat inplaats van goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooglander1 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:51:
Naar je klantenservice communiceren kost ook tijd hé. Geef het wat tijd en laat ze eerst even hun zaken rechttrekken. Dikke kans dat het vanzelf wel weer gecorrigeerd wordt.
Klantenservice Wehkamp zit ook bij extern bedrijf, dus het kan inderdaad even duren voor ze daar op de hoogte zijn. En gezien ik bij zelfde extern bedrijf op een andere klantenservice werk, kan ik zelfs vertellen dat het best wel heel lang duurt voor ze soms op de hoogte zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:15
Deadsy schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:52:
[...]

Veel bedrijven hebben liever dat iets snel gaat inplaats van goed.
En dat komt vaak door de klanten... Mensen zijn nu onrustig, weten niet waar ze aan toe zijn en plaatsen (negatieve) commentaren op internet. Er is voor Wehkamp ook weinig tijd om dit goed af te handelen. Tot nu toe doen ze het vrij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Eskiya schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:51:
Volgens mij heb ik kak in m'n ogen, maar ik kan geen van de berichten mbt de wel/geen uitlevering SGT vinden op facebook..
Hier links op de pagina. Een van de weinige dingen die je als niet facebook lid nog net kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Oohh, dit is balen. Hele actie gemist :( Jammer dat er ook maar 350 van worden uit gegeven. Voor degene die er door zijn gekomen; veel plezier er van!
Naar ervaring is de wehkamp niet altijd even goed met hun administratie, dus hopelijk wordt het geen rompslomp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede service van Wehkamp! (lijkt het ten minste op).

Kan nu dus wel 100% zeker zijn dat ik de tab heb (had sowieso al de bevestigingsmail en hij stond ook bij "mijn bestellingen"). Nu maar even een mooi hoesje gaan zoeken.
Iemand ervaring met de officiele case van samsung? http://www.samsung.com/us...ccessories/EFC-1C9NBEGSTA

Op de pricewatch staat ie voor ruim 30 euro erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinken82
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:36
FreakyFries schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:51:
[...]

Kan natuurlijk maar zo zijn dat callcenter medewerkers nog niet geïnformeerd zijn
Laten we het hopen... :(
en dat ze de mogelijkheid niet hebben om de orders the annuleren.

[ Voor 12% gewijzigd door shinken82 op 18-04-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
Heb al een iPad 2. Twijfel of ik hem houd voor algemeen gebruik hier in huis, of dat ik 'm op Marktplaats zet. Zal eens kijken wat dat op zou leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
"Met een dergelijke actie moet je iedere "liker" kunnen leveren. Een hele dikke MIN voor Wehkamp"
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ach je hebt een week de tijd om hem te verkopen, lukt dat niet heb je nog een week de tijd om te retourneren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Laatst online: 13:37
Frozenberg schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:43:
Kreeg net een telefoontje van een dame van Wehkamp!! Met vraag of ik idd een betelling had geplaatst?? "Dat klopt gaf ik aan! Dan wordt hij overmorgen geleverd!!"

Toch maar even aangegevn dat ik hem niet voor de €358,- wil hebben maar voor het actiebedrag. Mevr ging het even uitzoeken/nakijken en zou ij nog terug bellen.

Apart de ze uberhaupt bellen voor een bestelling.

Waarschijnlijk zagen ze een explosie van bestellingen onder het reguliere berdrag en hopen ze hiermee te voorkomen dat ze straks honderden tablets op excursie door het land sturen om ze vervolgens allemaal weer terug te krijgen!
Dame belede net terug. Ze laat de bestelling gewoon door gaan en heeft de vraag voor aanpassing van de prijs bij een andere afdeling neer gelegd. Ze dacht dat het wel gecorigeerd ging worden!

Lijkt erop dat ze wel iets meer dan 100 tabs moeten uitleveren voor €177,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Database readonly

Momenteel is de primaire database onbereikbaar, de site is momenteel enkel readonly beschikbaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 11:15
Frozenberg schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:01:
[...]

Dame belede net terug. Ze laat de bestelling gewoon door gaan en heeft de vraag voor aanpassing van de prijs bij een andere afdeling neer gelegd. Ze dacht dat het wel gecorigeerd ging worden!
Afbeeldingslocatie: http://thecarfanatic.com/wordpress/wp-content/uploads/18-4-2012-14-03-54.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabl0570
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
ik heb er een besteld en gekozen om te betalen via:
accept giro,
ik heb een bevestegingsmailtje ontvangen maar daarin stand leverwijzen: uitverkocht.

als ik bij mijn wehkamp kijk staat er geen bestelling. Is het nu goed en zo ja krijg ik dan nog een mail waar ik het geld naar over moet maken?
het is allemaal een beetje verwarrend als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Laatst online: 19-10-2022
Frozenberg schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:01:
[...]

Lijkt erop dat ze wel iets meer dan 100 tabs moeten uitleveren voor €177,-
Volgens mij moeten ze er 350 uitleveren voor €177,- ;) Als ik tenminste het FB bericht goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:41
Diabl0570 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:05:
accept giro,
ik heb een bevestegingsmailtje ontvangen maar daarin stand leverwijzen: uitverkocht.

als ik bij mijn wehkamp kijk staat er geen bestelling. Is het nu goed en zo ja krijg ik dan nog een mail waar ik het geld naar over moet maken?
Als t goed is krijg je m gewoon toegestuurd met een acceptgiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Diabl0570 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:05:
accept giro,

ff rustig afwachten, je bent niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandordten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
kleine wereld hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandordten
hahah met mijn mooie typo..... immer lastig 140 tekens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59
Als iemand besluit zijn Galaxy Tab van de hand te doen hou ik mij aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
phex schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:13:
Als iemand besluit zijn Galaxy Tab van de hand te doen hou ik mij aanbevolen!
voor €300 mag je hem op komen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carfanatic schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:14:
[...]

voor €300 mag je hem op komen halen.
f

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Kan iemand dan wel de order in het orderoverzicht zien? Ik heb hem wel besteld voor 177 en afleveradres gekregen, maar niks op de website nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:59
dat is wel triest, wel nemen om met grof geld te verdienen verder te verkopen... dat vind ik niet echt kunnen. en iemand anders is dan te laat. en kan bij jou aankoppen om tweedehands (garantie) 2x zo duur te kunnen kopen..... nee dat is zielig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:32

bdu

Bij mij staat op mijnwehkamp inmiddels Status: Onbekend

Heb wel een bevestiging gehad, met levertijd. Ook een Acceptmail ter verificatie van mijn gegevens etc.

Ben benieuwd.

Heb trouwens meerdere malen met een Tab in mn mandje gestaan terwijl de prijs nog de oude was. Deze steeds verwijderd. Totdat ik er eentje van 177 had... Nu maar afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:15
Lees de laatste berichten; er zijn meer mensen die dat hebben; de levering wordt doorgezet (volgens Facebook bericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:49
Op marktplaats staan ze al hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 16-09 20:22
weertenaar schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:
Op marktplaats staan ze al hoor :-)
Dat kan en leuke grap worden.
Want ik denk dat Wehkamp er meer verkocht heeft dan ze geplanned hadden dus afhankelijk van hun voorraad kan het zijn dat sommige mensen een tijdje mogen wachten op levering.

Ga hem zelf als ik hem krijg behouden. Maak me alleen beetje zorgen dat hij net iets te groot is of te dun is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Toch mooi lullig als je voor vandaag je Galaxy Tab 8.9 al te koop had staan voor ~€300,- Dat ga je er nooit meer voor vangen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
edit: beantwoord

[ Voor 95% gewijzigd door Poel13 op 18-04-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Laatst online: 18-08 14:01
Poel13 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:30:
wehkamp.nl:
Het was ontzettend druk bij onze online kassa. Binnen 3 minuten zijn meer dan 350 Galaxy Tabs verkocht. Zoals aangekondigd hadden we er 100 op voorraad. Alle andere bestellers met bevestigingse-mail ontvangen ook de Galaxy Tab. Heel veel plezier met jullie bestelling!

tegen wat voor prijs krijg je hem dan? Met een tab van 300+ euro word ik nog niet vrolijk?
Zoals in de reacties te lezen is, wordt de prijs achteraf verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Poel13 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:30:
wehkamp.nl:
Het was ontzettend druk bij onze online kassa. Binnen 3 minuten zijn meer dan 350 Galaxy Tabs verkocht. Zoals aangekondigd hadden we er 100 op voorraad. Alle andere bestellers met bevestigingse-mail ontvangen ook de Galaxy Tab. Heel veel plezier met jullie bestelling!

tegen wat voor prijs krijg je hem dan? Met een tab van 300+ euro word ik nog niet vrolijk?
Mensen die na 12 uur hebben besteld krijgen hem ook voor 177 euro. Staat er overigens ook wel vermeld.

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 18-04-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

Personen die de Tab na 12 uur heeft besteld en er 300+ voor hebben betaald lijken dus sowieso zeker...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:35
bdu schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:42:
Personen die de Tab na 12 uur heeft besteld en er 300+ voor hebben betaald lijken dus sowieso zeker...?
Iedereen die hem bestelt heeft en een bevestiging heeft gekregen krijgt hem voor die 177 euro (ook als je hem voor dat 300+ bedrag hebt gekocht). Mits na 12 uur uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06 16:59
Ben net gebeld door Wehkamp ivm te hoog bedrag. Op de acceptgiro staat € 354,- vermeld maar kan gewoon € 177,- + verzendkosten overmaken. Zij regelen de rest!

Top geregeld en netjes dat ze zelf bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tealiciouss
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 17:33
Ook ik heb hem besteld en er staat bij mij onder levering uitverkocht. Wel betaald en alles. Is het nu ook zeker dat deze mensen hem ook uitgeleverd krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:11
Ik ging daar al vanuit toen ik hem bestelde. Binnen 2 minuten was ie toch al weg. Ik heb iig een leverdatum in mijn besteloverzicht. A.s. zaterdagochtend wordt ie gebracht. :)

Edit:
ik denk dat mensen zonder datum een latere nalevering krijgen. Datum onbekend.

[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 18-04-2012 14:47 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:26
Volgens de facebook berichten is het zeker dat die uitgeleverd gaat worden..ik zit met de zelfde status. Maar het is pas zeker als je ook daadwerkelijk de bezorger op de stoep hebt :)
Tealiciouss schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:44:
Ook ik heb hem besteld en er staat bij mij onder levering uitverkocht. Wel betaald en alles. Is het nu ook zeker dat deze mensen hem ook uitgeleverd krijgen?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

woutertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:42:
[...]

Iedereen die hem bestelt heeft en een bevestiging heeft gekregen krijgt hem voor die 177 euro (ook als je hem voor dat 300+ bedrag hebt gekocht). Mits na 12 uur uiteraard.
Er zijn ook mensen met een bevestiging waarin staat Leverwijze: uitverkocht.

Mijn status staat nu op Onbekend.

We wachten af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Tealiciouss schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:44:
Ze hebben gezegd van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tealiciouss
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 17:33
amsterdammertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:46:
Volgens de facebook berichten is het zeker dat die uitgeleverd gaat worden..ik zit met de zelfde status. Maar het is pas zeker als je ook daadwerkelijk de bezorger op de stoep hebt :)

[...]
Ik wacht inderdaad maar totdat ik die vriendelijke man kan omarmen voordat ik ga juichen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Net de bevestigingsmail van mijn vrouw gekregen. Levering alles staat erin. Ook de besteltijd van 12:01 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Haha, kom via de advertenties van de SGT8.9 uit op deze aanbieder:
http://verkopers.marktplaats.nl/8387725

Die maakt er echt een sport van. Die heeft de AT tablet van TPH ook al te koop staan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Verbaast me niks als hij hier ook op GoT rondloopt en "meedoet" in beide topics :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Mooie is dat hij zegt dat het de zwarte is... Dan heeft hij hem niet via deze actie.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:05
Mythx schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:52:
Haha, kom via de advertenties van de SGT8.9 uit op deze aanbieder:
http://verkopers.marktplaats.nl/8387725

Die maakt er echt een sport van. Die heeft de AT tablet van TPH ook al te koop staan volgens mij.
ÉN een Defqon.1 ticket....

Waren ook binnen paar min uitverkocht.. 15.000 kaarten!
Dit systeem werkte tenminste wel fatsoenlijk, d.m.v. een wachtrij.
De tijd werd gelogd, en hoe later je kwam om kaarten te kopen, hoe verder je achteraan de rij kwam te staan :)

Beetje jammer dat dit soort mensen het snel opkopen met het DOEL om het daarna weer met winst te verpatsen..

[ Voor 16% gewijzigd door SmiGueL op 18-04-2012 15:03 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
SmiGueL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:57:
[...]

ÉN een Defqon.1 ticket, wat een handelaar :P

Waren ook binnen paar min uitverkocht.. 15.000 kaarten!
Beetje jammer dat dit soort mensen het snel opkopen met het DOEL om het daarna weer met winst te verpatsen..
Slim is het wel. Lief niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Mythx schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:58:
[...]

Slim is het wel. Lief niet.
Nou ja slim. Er zit best wat tijd in koopjes zoeken je bent zo al een paar uur bezig en je maakt er wellicht een paar honderd euro winst mee. Als je nou gewoon je best doet in het leven en een goede baan krijgt dan verdien je veel meer in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
danielkraak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:05:
[...]

Nou ja slim. Er zit best wat tijd in koopjes zoeken je bent zo al een paar uur bezig en je maakt er wellicht een paar honderd euro winst mee. Als je nou gewoon je best doet in het leven en een goede baan krijgt dan verdien je veel meer in die tijd.
Als je toch al voor je ontspanning op internet zit, kan je makkelijk even een tablet bemachtigen. Als je er dan 100 euro winst op maakt, dat is als student toch 10 uurtjes werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Mythx schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:06:
[...]

Als je toch al voor je ontspanning op internet zit, kan je makkelijk even een tablet bemachtigen. Als je er dan 100 euro winst op maakt, dat is als student toch 10 uurtjes werken.
Echt ontspannend was dit niet voor mij, maar goed daar wil ik ook niet over in discussie gaan want dat is het punt niet. ;)

Er zijn inderdaad situaties dat het wel voordelig is. Als je student bent dan heb ik er ook wel enigszins begrip voor. Maar goed, deze discussie wordt nogal veel gevoerd en ligt nogal gevoel, dus laten we er maar gewoon over ophouden.

[ Voor 9% gewijzigd door danielkraak op 18-04-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Als je iets koopt gaat het m.i. niemand wat aan wat je ermee doet. Of je het nu koopt voor jezelf, voor de verkoop, voor je arme moedertje: iedereen heeft zo zijn redenen om mee te doen. En geef toe: we willen/wilden allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten in plaats van het volle pond te moeten betalen. Met ethiek heeft het verder niets te maken: we zijn gewoon met z'n allen net zo goed profiteurs en daarmee basta :D

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
danielkraak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:12:
[...]

Echt ontspannend was dit niet voor mij, maar goed daar wil ik ook niet over in discussie gaan want dat is het punt niet. ;)

Er zijn inderdaad situaties dat het wel voordelig is. Als je student bent dan heb ik er ook wel enigszins begrip voor. Maar goed, deze discussie wordt nogal veel gevoerd en ligt nogal gevoel, dus laten we er maar gewoon over ophouden.
Ondanks het ophouden wilde ik dit toch ff posten omdat ik zo'n enorme hekel heb aan opkopen van producten met t doel om door te verkopen met winst -_- hoop dan ook dat het in NL niet teveel zal gebeuren...

Woon zelf namelijk in China en hier heb je enorm veel scalpers. Als er een nieuw product van bv. Apple wordt gereleased, dan is het als normaal persoon zo'n beetje onmogelijk om er een te krijgen en kan je op prijzen tellen die een stuk hoger liggen dan de winkelprijs.

Met aanbiedingen is dit uiteraard niet anders en ik vind het echt jammer dat het er hier zo aan toe gaat... Waar je in Nederland soms nog een leuke aanbieding tegenkomt, is me dat in China in 3 jaar tijd eigenlijk nog nooit gebeurd...

Denk wel dat er winst mee te halen is, maar het is gewoon jammer voor de mensen die oprecht zo'n ding willen kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
De mensen die denken 100 eu te gaan verdienen :') , marktplaats staat binnenkort ( eind deze week ) vol met die dingen, als je er een paar tientjes op maakt is het al knap, tenzij je vet lang wacht, maargoed, dan kan de opvolger al weer aangekondigd zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 22:07
Ik heb hem ook besteld, hoop dat ik hem wel krijg :)
Als ik hem zou krijgen, zou ik hem niet doorverkopen maar zelf gaan gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:49
Volgens de Poll zijn er toch al 163 van de 350 tabs door Tweakers besteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Had ook besteld maar in de mail staat uitverkocht... zou erg tof zijn als ze echt alles leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentje_18
  • Laatst online: 05-09 09:26
Ik heb om 12:04 besteld en betaald en geen bevestigingsmail gehad...
M'n collega om 12:05 besteld en betaald en wel een bevestigingsmail gehad?? Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Waarschijnlijk eerder in de rij besteld? Dan had hij de boel iets langer openstaan wellicht. 12:04 was in principe de boel al uitverkocht.

[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 18-04-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
groentje_18 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:30:
Ik heb om 12:04 besteld en betaald en geen bevestigingsmail gehad...
M'n collega om 12:05 besteld en betaald en wel een bevestigingsmail gehad?? Hoe kan dat?
Ik en m'n broer hebben exact hetzelfde, hij heeft wel betaald en geen mail. Ik heb niet betaald en wel al mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:26
Ik heb wel betaald en na een minuut al een bevestigings mail. In Mijn Bestellingen staat de tab wel en de verwachtte bezorg datum is vrijdag..

Volgens mij ben ik aardig safe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentje_18
Jolly_Jumper schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:31:
[...]

Ik en m'n broer hebben exact hetzelfde, hij heeft wel betaald en geen mail. Ik heb niet betaald en wel al mail.
Heb op FB , twitter en via de mail om meer info gevraagd maar nog geen reactie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Laatst online: 01-01-2024
Toen ik heb bestelde was hij nog de oude prijs. Heb toen op de laatste bevestiging nee gedrukt. Toen de goede prijs er was was hij uitverkocht. Balen! Leek me een erg fijn ding. En een mooie prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mensen die al reactie hebben van wehkamp die wel een mail hebben maar waar Mijn Bestelling leeg is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:06
Grummppff... exact om 11:59 knalde hier op het werk het netwerk eruit. Kon wellicht niet tegen mijn F5's.
Inmiddels weer up and running, maar veel te laat. :(
Als er iemand spijt heeft van de impuls aankoop..... dm'tje mag best. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:39:
Mensen die al reactie hebben van wehkamp die wel een mail hebben maar waar Mijn Bestelling leeg is ?
Ja, ik ben één van die mensen. Heb wel een bevestigingsmail ontvangen, maar bij "Mijn Bestellingen" staat er nog niets. Hopelijk krijg ik de tablet uiteindelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
2ling schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:37:
Toen ik heb bestelde was hij nog de oude prijs. Heb toen op de laatste bevestiging nee gedrukt. Toen de goede prijs er was was hij uitverkocht. Balen! Leek me een erg fijn ding. En een mooie prijs
Ik was daar ook bang voor. Doordat je toch ongeopend terug kan sturen, heb ik maar doorgeklikt tot ie definitief was. In de meeste gevallen is dit een fout bij de aanbieder, dus krijg je wel de lagere prijs voor elkaar. Ze hadden zelfs zoveel reacties dat ze er meer uit gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Ik zie ook nu pas dat het om de witte gaat :S Haha, dat is dan toch wel een minpuntje.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Edit: nieuwe poll, beter leesbaar zo :P

Edit: 2: ok, nieuwe poll aanmaken met meer opties!

[ Voor 98% gewijzigd door Joosie200 op 18-04-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je poll is een beetje onleesbaar. Bevestigingsmail tekst kan eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik kan niet stemmen.

Ik heb geen bevestigingsmail maar wel een afleverdatum online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
feep schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:50:
Ik kan niet stemmen.

Ik heb geen bevestigingsmail maar wel een afleverdatum online.
Dat ligt dan denk ik aan jouw mailprovider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentje_18
Geen bevestigingsmail wel betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:23
Toch blij dat ik hem om 12:01 heb besteld voor 350 euro, net ook gebeld dat ik hem gewoon voor 177 krijg a.s. vrijdag...!

Veel mensen wachtte op de 177 prijs, waardoor ik mooi een voorsprong had uiteindelijk..
Was wel een risico :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wouter1337 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:54:
Toch blij dat ik hem om 12:01 heb besteld voor 350 euro, net ook gebeld dat ik hem gewoon voor 177 krijg a.s. vrijdag...!

Veel mensen wachtte op de 177 prijs, waardoor ik mooi een voorsprong had uiteindelijk..
Ik heb precies het zelfde gedaan. Ik zat er nog over te denken om er nog 1 voor 177 te bestellen.

Ik zal wel zien of ik er vrijdag 1 krijg. Ik ben al wel door Wehkamp gebeld om te vragen of ik er echt 1 had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Laatst online: 18-08 14:01
Een nieuwe poll lijkt me niet nodig.
Wehkamp heeft al gezegd dat iedereen die hem besteld heeft na 12:00 en een bevestiging per mail gehad heeft, hem ontvangt voor 177 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Poll: Samsung Galaxy Tab besteld en...
Email + afleverdatum + online
Email + uitverkocht + online
Email + afleverdatum
Email + uitverkocht
Geen mail + afleverdatum online
Geen mail + wel betaald
Anders, nl.:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=379931&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
XanaduNL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:57:
Wehkamp heeft al gezegd dat iedereen die hem besteld heeft na 12:00 en een bevestiging per mail gehad heeft, hem ontvangt voor 177 euro.
Weet ik :) Maar gewoon voor de volledigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Wouter1337 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:54:

En daardoor was het ook gelijk niet eerlijk als je net te laat was. Dus ik denk dat ze daardoor ook welwillender zijn om gewoon alel bestellingen uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Heeft iedereen hier die hem voor de oude prijs gekocht heeft al een belletje gehad?
Ik heb een bevestigingsmail, een afleverdatum en hij staat bij 'mijn bvestellingen' op de site, echter nog geen belletje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 22:49
Ik heb hem ook 1 over 12 besteld voor 354 euro, met het idee om hem te annuleren als ik de volle pond moest betalen. Ik heb direct mail gestuurd naar klantenservice maar nog geen bevestiging gehad dat ik de korting krijg. Dankzij dit forum ben ik wel gerust gesteld en ga ik er vanuit dat ik ook gewoon voor 177 euro de tablet ontvang (pas op dinsdag helaas omdat ik voor die tijd niet thuis ben om hem aan te nemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Enfin.. ik heb bevestigingsmail + afleverdatum: 20 april en dit alles ook online staan. Zal mij benieuwen of de postbode vrijdag mij een Wehkamp pakketje komt brengen :) Tot dat moment is het leuk voor 177 183,95 euro, maar eerst zien: dan geloven :+ Verder zie ik wel als ie er is, wat ik er mee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:41
Joosie200 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:57:
Poll: Samsung Galaxy Tab besteld en...
Email + afleverdatum + online
Email + uitverkocht + online
Email + afleverdatum
Email + uitverkocht
Geen mail + afleverdatum online
Geen mail + wel betaald
Anders, nl.:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

[...]

Weet ik :) Maar gewoon voor de volledigheid!
Email + in behandeling + online

Dat is wat ik heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
dieselb0y schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:05:
[...]

Email + in behandeling + online

Dat is wat ik heb :9
Seriously, het is echt niet nodig om hier nog extra te vermelden wat je in de poll invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
danielkraak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:08:
[...]

Seriously, het is echt niet nodig om hier nog extra te vermelden wat je in de poll invult.
Hij meldt het ook omdat deze niet in de poll staat ;)

@ reactie hieronder:

Ja ik vond de reactie ook vrij overbodig dus excuses is echt niet nodig hoor :P
Reageerde alleen even zodat het duidelijk was waarom hij postte.

[ Voor 24% gewijzigd door SmiGueL op 18-04-2012 16:17 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandordten
heb nog geen telefoontje gehad..... (heb ze wel al gemaild/gebeld/getweet)

heb er één tegen de "oude"prijs gekocht via acceptgiro met bevestiging wordt vrijdag bezorgd, en ik heb er één met de kortingsprijs betaald via ideal en dat is afgeschreven, maar daar geen bevestiging van..............

8)7
weet wel een mooie oplossing >:)
Painore schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:00:
Heeft iedereen hier die hem voor de oude prijs gekocht heeft al een belletje gehad?
Ik heb een bevestigingsmail, een afleverdatum en hij staat bij 'mijn bvestellingen' op de site, echter nog geen belletje gehad.

[ Voor 5% gewijzigd door vandordten op 18-04-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
SmiGueL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:09:
[...]

Hij meldt het ook omdat deze niet in de poll staat ;)
Bij deze mijn excuses dan. Hij had natuurlijk ook wel wat duidelijker mogen zijn.

Maar dan nog is het niet nodig dat iedereen hier individueel gaat vermelden hoe zijn situatie in elkaar zit. Dat is alleen handig op het moment dat je meer info hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:41
danielkraak schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:11:
[...]

Bij deze mijn excuses dan. Hij had natuurlijk ook wel wat duidelijker mogen zijn.

Maar dan nog is het niet nodig dat iedereen hier individueel gaat vermelden hoe zijn situatie in elkaar zit. Dat is alleen handig op het moment dat je meer info hebt.
Ik had inderdaad iets duidelijker kunnen zijn. Maar ik dacht misschien kan de poll nog aangepast worden? Maar volgens mij ben ik ook een van de weinige die deze combinatie heeft dus op zich maakt het ook weer niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Laatst online: 01-01-2024
Senor Sjon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:43:
[...]

Ik was daar ook bang voor. Doordat je toch ongeopend terug kan sturen, heb ik maar doorgeklikt tot ie definitief was. In de meeste gevallen is dit een fout bij de aanbieder, dus krijg je wel de lagere prijs voor elkaar. Ze hadden zelfs zoveel reacties dat ze er meer uit gaan leveren.
Ja, vind het erg jammer. Maar het was ook op dat moment 12:02 dus ik dacht, zo snel zal hij niet weg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mwoah, gezien de likes, de reacties hier en de bodemprijs vond ik het nog lang duren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Senor Sjon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:31:
Mwoah, gezien de likes, de reacties hier en de bodemprijs vond ik het nog lang duren. :P
De reden dat het 'lang' duurde was omdat de prijs pas om 12:03 van €354 naar €177 schoot.
Vanaf dat moment zijn er wss zo'n 300 bestellingen gedaan, en om 12:04 was hij, nadat ik mijn betaling voltooid had, uitverkocht..

Veel langer dan 1 minuut heeft het echt niet geduurd hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is ook begin van de lunch, dus de werkenden konden ook schieten. Ik had al rekening hiermee gehouden. De Wehkamp moeders moesten eerst de kids van school halen, dus waren sowieso te laat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Wat een rare gang van zaken. Ik heb hem besteld voor 177 euro en heb ook een bevestigingsmail dat hij vrijdag bezorgd gaat worden. Hij staat alleen niet vermeld bij "Mijn bestellingen" en dus belde ik met Wehkamp en daar wordt mij gewoon verteld dat mijn bestelling geannuleerd is. En ze hebben geen idee van het bericht dat op Facebook staat. Dan moest ik mij maar wendden tot Facebook om het alsnog geregeld te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Vraag me nu toch wel af of iemand ook gebruik heeft gemaakt van:

Directkorting.com
of
Shopkorting.nl

Scheelde dus in het 2e geval wel ff €7 op het totaal, waardoor de tablet €170 was :o 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door SmiGueL op 18-04-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 11:07
het blijkt dat het niet zomaar wordt opgelost, heb net weer gebeld met de klantenservice.

Die mij meedeelde dat de order op de bevestiging niet kon worden uitgevoerd. Zij kon wel de order opnieuw invoeren voor de 177 euro met een levertijd van een week. Ik zou als ik jullie ( uiteraard met een orderbevestiging) was en de snelheid er in wil houden niet afwachten maar bellen met de klantenservice.

Ondanks hetgeen is vermeld op faceboek door wehkamp.nl

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

SmiGueL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:06:
Vraag me nu toch wel af of iemand ook gebruik heeft gemaakt van:

Directkorting.com
of
Shopkorting.nl

Scheelde dus in het 2e geval wel ff €7 op het totaal, waardoor de tablet €170 was :o 8)7
In dergelijke gevallen wéét je dat de site overbelast kan worden en/of waanzinnig snel uitverkocht is.
In zo'n geval moet je je dus goed voorbereiden ;) Tig tabs open, snelle internetpagina, op tijd beginnen met F5'en, diverse pagina's in de gaten houden, zorgen dat je al ingelogd bent, alles bij de hand houden en je bestel procedure zo kort mogelijk houden (vandaar dat ik acceptgiro gekozen heb ipv iDeal).

Extra kortingscodes verhogen de kans op foutmeldingen en/of rare onverwachte problemen en kan je net ff een handeling te veel kosten.

Nee dus :)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat de medewerkers op Facebook geen berichten plaatsen, zonder dat hier vooraf over is gesproken. Zo als ik al eerder heb aangegeven, werkt Wehkamp met een externe klantenservice. En daar zijn ze nog al eens niet op de hoogte van plotselinge ontwikkelingen en afspraken die Wehkamp zelf maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 11:07
kan wel zijn, maar ik heb nu wel de order in mijn wehkamp staan voor het bedrag van 177 euro.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wat heb je? Gekocht voor 354? Of een mail zonder nuttige info?

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Let op:
Vraag en aanbod van de tablet kan in V&A. V&A reacties hier in het topic zullen worden verwijderd.