ik denk t niet, maar ik ga t morgen toch maar proberen, kijken of er een aardige verkoper isqwic schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:15:
[...]
Bedankt voor je reactie. Zelf ga ik er niks aan doen, dus dan wordt het toch opsturen.
Kan ik niet gewoon de winkel binnen lopen en om een nieuwe vragen? Zal dat mogelijk zijn?
Vragen kan altijd, krijgen niet mja
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Oke, houd ons op de hoogte. Ik ben benieuwd of het lukt. Zit je bij dezelfde provider, Hi?stefan-smit20 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:15:
[...]
ik denk t niet, maar ik ga t morgen toch maar proberen, kijken of er een aardige verkoper is
Ze zijn nogal van de procedures heb ik gemerkt en de verschillende services (winkel, klantenservice, mailservice, Smartcare etc.) lopen langs elkaar heen en hebben niks met elkaar te maken lijkt wel.
neeee zit bij vodafone, met vodafone garant verzekeringqwic schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:18:
[...]
Oke, houd ons op de hoogte. Ik ben benieuwd of het lukt. Zit je bij dezelfde provider, Hi?
Ze zijn nogal van de procedures heb ik gemerkt en de verschillende services (winkel, klantenservice, mailservice, Smartcare etc.) lopen langs elkaar heen en hebben niks met elkaar te maken lijkt wel.
Oke, nee ik zit bij Hi en heb alleen de standaard verzekering die bij een leasetoestel zit, verzekering tegen fabrieksfouten en slijtage.stefan-smit20 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:20:
[...]
neeee zit bij vodafone, met vodafone garant verzekering
Maar alsnog, houd ons op de hoogte, ben benieuwd hoe moeilijk ze doen.
Dank je. Ik vulde elke keer blijkbaar teveel in, kreeg op die pagina nooit een status. Ik kan in ieder geval zien dat ze een "onderdeel vervangen" hebben.knetterboy3 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:20:
[...]
Je kunt de status via deze Dynafix-pagina bekijken. (Minimaal 2 velden invullen)
---
--------------------------------
STATUS DATE/TIME
Order - Data complete 30-7-2012 11:49:40
Order - Confirmed 30-7-2012 11:49:41
Logistics - Product received by Dynafix Care 1-8-2012 5:16:32
Logistics - Product sent to internal repair facility 1-8-2012 5:16:33
Logistics - Product arrived at repair center 2-8-2012 7:35:01
Repair at repair center - Started 2-8-2012 8:43:01
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 2-8-2012 12:18:50
Repair at repair center - Finished 2-8-2012 12:18:50
Logistics - Product ready for return shipment 6-8-2012 16:19:30
All service activities registered for your repair are shown in the view below.
Service activity: Onderdeel vervangen
------------------------
Het gaat hier dus om een ge re-locked One X, waarop ik de officiele RUU terug geflashed heb.
Op de status pagina staat als kosten €0, dus lijkt goed te zijn gegaan.
Dat is wat sowieso het meeste te horen is, als je hem ge-unlocked hebt, zorg ervoor dat je de originele recovery weer flashed, het toestel opnieuw locked, en de RUU terug flashed.
[ Voor 13% gewijzigd door miggeltje op 07-08-2012 07:51 . Reden: extra info ]
Dynafix verzend op dinsdag en donderdag (HTC toestellen), dus met een beetje mazzel gaat ie vandaag weer op de post.
Ik hoop het !Hollanda schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 06:55:
Dynafix verzend op dinsdag en donderdag (HTC toestellen), dus met een beetje mazzel gaat ie vandaag weer op de post.
Zit komende week een paar dagen in een hotel voor m'n werk, en sja, met dat brakke oude toestel dat ik nu bij me heb, ga ik me niet vermaken.
Waar ik me persoonlijk lichtelijk aan stoor:
Afg. donderdag dus de email gekregen dat mijn toestel klaar is en retour gestuurd gaat worden.
Volgens die status dus vanaf gisteren klaar voor verzending. Ik ben een zeur wellicht, maar ik had dan liever gehad dat die mail over klaar voor verzending en daadwerkelijke verzending toch wat dichter bij elkaar zouden liggen.
Ja, er is vooraf aangegeven circa 2 weken, maar het is puur de perceptie dat je na 3 dagen al een mail krijgt dat je toestel klaar is, en vervolgens begint het lange wachten....
joh, ze vernaggelen hem gewoon voor je.stefan-smit20 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 00:43:
ik vindt het abnormaal dat als htc weet dat er een wifi probleem is dat ze niet meer controle uitvoeren of de telefoon wel in topconditie weer terug gaat naar de klant...
ik zou wel eens zo,n dynafix of htc gast willen zien als je zijn autotje vol krassen terug geeft na een motorbeurt oid.
zouden die dat ook zo pikken?
vodafone zegt heel duidelijk: nee.qwic schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:24:
[...]
Oke, nee ik zit bij Hi en heb alleen de standaard verzekering die bij een leasetoestel zit, verzekering tegen fabrieksfouten en slijtage.
Maar alsnog, houd ons op de hoogte, ben benieuwd hoe moeilijk ze doen.
maar ik ga nog bij dynafix wat proberen te regelen
De overige functies werken wel, dus op wifi kon ik ook alles. Maar heb vrijdag eindelijk een micro simkaart van een andere provider kunnen proberen, KPN, en deze werkte zoals verwacht ook niet.MikeOO schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 08:41:
[...]
Er zijn wel een paar problemen dat een simkaart niet goed herkend werd maar deze zijn opgelost door het vervangen van de simkaart. Sommige plaatsen een klein stukje papier er tussen zodat het kaartje wat meer wordt aangedrukt.
Met verder werkt hij prima bedoel je dat je wel gewoon kunt bellen of dat alle overige functies het wel doen?
Maar je heb al verschillende dingen geprobeerd en dit klopt echt niet. Ik was direct dezelfde dag al terug gegaan naar de winkel of bij online aankoop deze als DOA aangemeld.
Binnen een paar dagen retour dan krijg je meestal direct een andere toestel. Daarna ga je het reparatietraject in en dat wil je niet met een nieuwe telefoon.
Vandaag de helpdesk weer gebeld en nu had ik iemand aan de lijn die me een stuk beter hielp. Hij gaf aan dat er in mijn woonplaats Den Bosch een service center zit waar ik heen kan gaan en waar ze ter plekke hem zullen (proberen) te repareren. Dus ben benieuwd, iemand daar wel eens geweest? Hopelijk lukt het me om er morgen even langs te draaien, maar op werktijden geopend is altijd lastig als je moet werken...
nou, hij is weer retour benieuwd hoe lang het nu duurt.
Maar wil je een toestel wat bij ontvangst niet goed werkt al laten repareren. Ik zou gewoon teruggaan naar de winkel en omruilen voor een ander. Maar we zijn al weer een paar dagen verder dus dat zal nu wel lastig worden als je dit niet direct gemeld hebt bij de winkel.Mitchr81 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:15:
[...]
De overige functies werken wel, dus op wifi kon ik ook alles. Maar heb vrijdag eindelijk een micro simkaart van een andere provider kunnen proberen, KPN, en deze werkte zoals verwacht ook niet.
Vandaag de helpdesk weer gebeld en nu had ik iemand aan de lijn die me een stuk beter hielp. Hij gaf aan dat er in mijn woonplaats Den Bosch een service center zit waar ik heen kan gaan en waar ze ter plekke hem zullen (proberen) te repareren. Dus ben benieuwd, iemand daar wel eens geweest? Hopelijk lukt het me om er morgen even langs te draaien, maar op werktijden geopend is altijd lastig als je moet werken...
Dat is duidelijk. Succes bij Dynafix.stefan-smit20 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:49:
[...]
vodafone zegt heel duidelijk: nee.
maar ik ga nog bij dynafix wat proberen te regelen
Iik hoop dat Hi makkelijker is, dan maak ik misschien nog een kans om het toestel om te ruilen.
Telefoon inmiddels weer mogen ontvangen. Vrolijke bezorger van Post NL die mijn leen toestel moest ophalen (NOT).
Geen Wi-fi problemen meer gelukkig. Ben van alleen dat bolletje naar 3 streepjes gegaan op zolder dus dat is wel relaxed. Ze hebben het scherm ook vervangen , had namelijk een diepe kras in mn scherm zitten die er nu niet meer zit heb nu alleen nogsteeds dat gele vlekje linksonder.
Geen Wi-fi problemen meer gelukkig. Ben van alleen dat bolletje naar 3 streepjes gegaan op zolder dus dat is wel relaxed. Ze hebben het scherm ook vervangen , had namelijk een diepe kras in mn scherm zitten die er nu niet meer zit heb nu alleen nogsteeds dat gele vlekje linksonder.
Scherm vervangen maar nog steeds hetzelfde gele plekje... Dat lijkt me niet kunnen...
As far as I know zit het gehele LCD aan de glasplaat? Of is het bij de One X toch 'n los plaatje?
As far as I know zit het gehele LCD aan de glasplaat? Of is het bij de One X toch 'n los plaatje?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Net mijn toestel retour gekregen. Compleet nieuwe backcover, en ook de kras die ik op mijn scherm zag is weg.
Moederbord lijkt hetzelfde, in ieder geval is IMEI gelijk, en bootloader nog steeds re-locked.
Ik vond het wifi signaal hier op mijn werk toch redelijk laag lijken, dus licht drukken op de achterkant en bereik schiet ineens weer omhoog... Ik wacht het vanavond nog even af, en anders moet ik een neiwue afspraak inschieten bij HTC ben ik bang, ergens volgende week als ik mijn toestel weer kan missen
Ik hoop het toch niet
Moederbord lijkt hetzelfde, in ieder geval is IMEI gelijk, en bootloader nog steeds re-locked.
Ik vond het wifi signaal hier op mijn werk toch redelijk laag lijken, dus licht drukken op de achterkant en bereik schiet ineens weer omhoog... Ik wacht het vanavond nog even af, en anders moet ik een neiwue afspraak inschieten bij HTC ben ik bang, ergens volgende week als ik mijn toestel weer kan missen
Ik had echt een dikke kras in m'n scherm en die is volledig weg, volgens mij hebben ze gewoon weer een defect scherm/lcd geplaatst. Ik ga morgen bij kpn klagen. Ook over de niet geduldige meneer van de postnl/e-repair , dit kan niet zo.CLB schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:01:
Scherm vervangen maar nog steeds hetzelfde gele plekje... Dat lijkt me niet kunnen...
Ik heb ook problemen met mn week oude One X:
- GPS werkt totaal niet
- Enorme ruis bij het afspelen van muziek
Ik heb 'm besteld bij Belsimpel, en die willen hem niet terugnemen binnen een week. Ik kan de koop wel laten ontbinden onder de wet koop op afstand, maar ik heb de telefoon relatief goedkoop gekregen en ik weet niet of ik hem weer zo goedkoop kan krijgen, dus ik twijfel of ik dat ga doen. Als ik hem laat opsturen, ben ik hem sowieso 2 weken kwijt.
Edit: Net even gebeld en HTC zegt dat ik binnen 14 dagen recht heb op een nieuw toestel. Nu maar weer naar belsimpel bellen
.
Edit 2: Belsimpel wil het toetsel niet terugnemen, ook niet onder de Wet koop op afstand, want volgens hun is het toestel defect. Ja leuk, jullie sturen mij een defect product op en ik mag hem laten repareren? Ik zal eens uitzoeken wat mijn rechten zijn, als het even mogelijk is om de koop te ontbinden ga ik het doen, stel lullo's daar.
Edit 3: Koop kan dus niet ontbonden worden, gaat om een dienst (abbo + toestel) en die ging op 28 juli al in... Dan maar laten repareren bij HTC. Even kijken wanneer ik mn telefoon het best kan missen.
Edit 4: Telefoon wordt morgen opgehaald. Ik heb er welgeteld 8 dagen plezier van gehad
.
- GPS werkt totaal niet
- Enorme ruis bij het afspelen van muziek
Ik heb 'm besteld bij Belsimpel, en die willen hem niet terugnemen binnen een week. Ik kan de koop wel laten ontbinden onder de wet koop op afstand, maar ik heb de telefoon relatief goedkoop gekregen en ik weet niet of ik hem weer zo goedkoop kan krijgen, dus ik twijfel of ik dat ga doen. Als ik hem laat opsturen, ben ik hem sowieso 2 weken kwijt.
Edit: Net even gebeld en HTC zegt dat ik binnen 14 dagen recht heb op een nieuw toestel. Nu maar weer naar belsimpel bellen

Edit 2: Belsimpel wil het toetsel niet terugnemen, ook niet onder de Wet koop op afstand, want volgens hun is het toestel defect. Ja leuk, jullie sturen mij een defect product op en ik mag hem laten repareren? Ik zal eens uitzoeken wat mijn rechten zijn, als het even mogelijk is om de koop te ontbinden ga ik het doen, stel lullo's daar.
Edit 3: Koop kan dus niet ontbonden worden, gaat om een dienst (abbo + toestel) en die ging op 28 juli al in... Dan maar laten repareren bij HTC. Even kijken wanneer ik mn telefoon het best kan missen.
Edit 4: Telefoon wordt morgen opgehaald. Ik heb er welgeteld 8 dagen plezier van gehad
[ Voor 46% gewijzigd door Knul op 09-08-2012 15:27 ]
Ik ga even mn gal spuwen want, godsamme wat ben ik boos.
Ik heb mijn HOX nu 1,5 maand in gebruik. En sinds het begin heb ik last van het oh zo bekende Wifi probleem, als ik al verbinding had, dan was het echt brak, zelfs 10 cm van de router(!). Dus toen ik ineens 3x over mn datalimiet heen zat was ik het zat. Ik heb hem met veel moeite bij een T-Mobile shop afgeleverd en laten opsturen naar Dynafix. Hier begint het gezeik.
5 Dagen na het opsturen krijg ik van Dynafix een email met daarin dat de IMEI niet overeenkomt met het in gevulde nummer. Ik direct Dynafix gebeld die mij doorverwijzen naar Tmobile wegens privacy issues ( snap ik ). Daar kreeg ik te horen dat het een menselijke fout was en geen kwaad kon en dat het toestel gewoon kosteloos zou worden gerepareerd.
Enfin, het zat me niet helemaal lekker maar ben toch maar akkoord gegaan. Als hun het zeggen zou het wel zo zijn.
Nu zijn we een dag verder, krijg ik wederom een email. Of ik even 279,95 wilde neertellen voor de reparatie. Ja, maar zo zijn we niet getrouwd, we zijn bij lange na nog niet over de garantie heen ( 1,5 maand van de 24... ). Dus ik maar weer bellen met T-Mobile, krijg ik na een kwartier in de wacht te hebben gehangen de melding dat Dynafix van HTC de reparatie niet mag uitvoeren omdat er illegale software op het toestel zou draaien. Nou dit klopt dus al niet, want dit is gewoon de Beta kernel van HTC (android 4.0.4 ipv 4.0.3). En ik heb mijn toestel alvorens het opsturen gerelocked.
Nu komt dus het hele gebeuren. Het is een hardwarematige fout, waarom zouden ze dan invredesnaam naar de software kijken. HTC heeft het probleem erkent, maar toch willen ze dat ik even 280 euro neerleg voor een reparatie van 10 minuten.
Ik ben compleet radeloos, want het is geen goedkooptoestel en zonder wifi ga ik veel te snel door mn data limiet heen ( en dat kost me nog meer ). Ik denk dat ik hem maar unfixed terug laat sturen en hem dan maar aan een iemand weg doe die de fix zelf wilt uitvoeren.
Of heeft er iemand anders nog tips waarbij ik toch de reparatie gedaan krijg, zonder het afschuwelijke bedrag van 280 euro? ( wat dus de helft van het toestel is... )
Ik heb mijn HOX nu 1,5 maand in gebruik. En sinds het begin heb ik last van het oh zo bekende Wifi probleem, als ik al verbinding had, dan was het echt brak, zelfs 10 cm van de router(!). Dus toen ik ineens 3x over mn datalimiet heen zat was ik het zat. Ik heb hem met veel moeite bij een T-Mobile shop afgeleverd en laten opsturen naar Dynafix. Hier begint het gezeik.
5 Dagen na het opsturen krijg ik van Dynafix een email met daarin dat de IMEI niet overeenkomt met het in gevulde nummer. Ik direct Dynafix gebeld die mij doorverwijzen naar Tmobile wegens privacy issues ( snap ik ). Daar kreeg ik te horen dat het een menselijke fout was en geen kwaad kon en dat het toestel gewoon kosteloos zou worden gerepareerd.
Enfin, het zat me niet helemaal lekker maar ben toch maar akkoord gegaan. Als hun het zeggen zou het wel zo zijn.
Nu zijn we een dag verder, krijg ik wederom een email. Of ik even 279,95 wilde neertellen voor de reparatie. Ja, maar zo zijn we niet getrouwd, we zijn bij lange na nog niet over de garantie heen ( 1,5 maand van de 24... ). Dus ik maar weer bellen met T-Mobile, krijg ik na een kwartier in de wacht te hebben gehangen de melding dat Dynafix van HTC de reparatie niet mag uitvoeren omdat er illegale software op het toestel zou draaien. Nou dit klopt dus al niet, want dit is gewoon de Beta kernel van HTC (android 4.0.4 ipv 4.0.3). En ik heb mijn toestel alvorens het opsturen gerelocked.
Nu komt dus het hele gebeuren. Het is een hardwarematige fout, waarom zouden ze dan invredesnaam naar de software kijken. HTC heeft het probleem erkent, maar toch willen ze dat ik even 280 euro neerleg voor een reparatie van 10 minuten.
Ik ben compleet radeloos, want het is geen goedkooptoestel en zonder wifi ga ik veel te snel door mn data limiet heen ( en dat kost me nog meer ). Ik denk dat ik hem maar unfixed terug laat sturen en hem dan maar aan een iemand weg doe die de fix zelf wilt uitvoeren.
Of heeft er iemand anders nog tips waarbij ik toch de reparatie gedaan krijg, zonder het afschuwelijke bedrag van 280 euro? ( wat dus de helft van het toestel is... )
Badass, bizar om te horen dat sommigen hem opsturen met een 're-locked bootloader' en hem zo terugkrijgen en jij dus ook de bootloader unlocked hebt, maar ze daar in jouw geval wel over gaan blaten... Ik zou ze erop wijzen (gewoon de gevallen in dit topic opzoeken) en erop wijzen dat dit gewoon een hardwarefout betreft wat dus geen
enkele reden is om het op 'illegale software' te gooien... Wordt dus een welles-nietes verhaal, succes ermee!!
enkele reden is om het op 'illegale software' te gooien... Wordt dus een welles-nietes verhaal, succes ermee!!
12 mei 2012 is mijn aanschaf datum van mijn HTC one X.
Ik heb hem rond de middag opgehaald bij de HI winkel. Ben snel naar huis geracet met mijn brommer, om hem natuurlijk snel uit te testen en te bewonderen. Jullie "Tweakers" die dit lezen kunnen mij niet vertellen dat jullie niet hetzelfde doen als ik, haha. Dat terzijde.
En al snel had ik geen bereik. Ik even gewacht, en daarna nog een keer opnieuw opgestart. Sim kaart eruit gehaald maar bleek ook niet te werken. Telefoon leek wel een verwarming te worden. Ik dacht hier klopt iets niet. Even uit gezet en aan de lader gehangen kijken of dat misschien nog werkt. Na een paar uur in de lader te hebben gezeten, was toestel erg heet geworden. En nog steeds geen bereik.
Ik naar de HI winkel geracet uiteraard weer met mijn brommer. Hun hebben er even naar gekeken en vonden het ook niet kloppen. Ze hebben hun eigen simkaart geprobeerd, maar bleek ook niet te werken. Ik krijg al snel een nieuwe HTC one X. Dit vond ik al snel goede service van de HI winkel.Deze werkte wel goed.
Na een maand begon dit toestel ook al vreemde dingen te vertonen. Onlangs ik er zo blij mee was dat alles goed werkte. Muziek was goed, foto's maken deed het prima, filmpjes maken op festivals doe ik ook graag, smsen, what's appen ook zeker niet te vergeten.
Mijn toestel werd erg traag; Ik heb paar keer opnieuw opgestart, gescant, schijfcontrole gedaan etc. De dingen die ik zelf ook kan doen voordat ik hem zou opsturen. Anders zou ik hem weer een aantal weken moeten missen. Maar dit bleek niet te werken. Applicaties starten erg traag op, wat ik totaal niet verwacht van een 1,5 GHz processor met 1GB werkgeheugen erin. Het ontgrendelen van scherm gaat nauwelijks wanneer ik hier op druk, duurt het een aantal seconden voordat ik het scherm te zien krijg.
Ondertussen bel ik de Klantenservice van HI, wanneer ik bel hoort normaal de het beeld op zwart beeld te gaan. De sensor staat ingeschakeld op mijn toestel. Wanneer ik hem vanaf mijn oor houd blijft het scherm nog zwart. Dit is vrij irritant omdat ik namelijk 48 keuze toetsen in moet toetsen voordat ik iemand aan de lijn kan krijgen.
Mijn HTC one X is al een paar keer vastgelopen, probeer ik hem uit te doen maar reageert hij daar niet op. Dat vind ik nou heel erg jammer dat ik de accu er op dat moment niet uit kan halen. Wanneer hij even uit is, en ik hem even de tijd geef om op te starten duurt dit ook aardig lang. Ik denk wel 10 minuten minstens, dan is hij nog ontzettend traag en krijg ik het niet eens voor elkaar om hem in Fabriekssinstellingen te krijgen. Na een aantal pogingen is het toch gelukt. Maar paar dagen later krijg ik weer dezelfde problemen. Mijn muziek komt niet in mijn bibliotheek te staan, scherm met applicatie overvloeit wanner het toestel is vastgelopen. etc etc etc...
Ik dacht voordat ik hem uit het raam gooi breng ik hem eerst terug voor reparatie. Ze kwamen hem ophalen op een doordeweekse dag altijd binnen 4 uur. Maar ze waren me toen helemaal vergeten. Ik dacht oké dat kan, een mens vergeet wel eens wat. Ze zouden op dezelfde dag nog een poging doen om langs te komen. Dat werd tussen 16:00 en 20:00. Zijn ze weer niet komen opdagen, omdat ze een technische storing hadden?!?! Nu zouden ze nog een keer proberen te komen rond een uur of 22:00, maar bleek ook al weer niet te kunnen en zouden ze smeken om morgenochtend te komen rond 12:00. Ik dacht laat ik maar lekker mijn bed induiken, en morgen maar afwachten of ze wel of niet komen.
Om 12:00 waren ze dus weer niet langskomen. Ondertussen werd ik het zat en ben ik naar de stad gegaan, om even een rondje te doen. Mijn broer was thuis om mijn toestel nog af te geven wanneer ze "misschien" nog langs zouden komen. Gelukkig waren ze eindelijk langs geweest na zoveel moeite. Ik dacht hmm heb ik hier nou een verzekering voor afgesloten? Voor € 8,- per maand extra en HTC one X geeft zelf nog 2 jaar garantie. Gelukkig heb ik wel een gelijkwaardig toestel gekregen namelijk een HTC Sensation XL, dat vond ik echt heel fijn. Ik was hier snel aan gewend, omdat deze ook wel deels op de HTC one X lijkt kwa Sense 4.0.
3 weken later.....
Was mijn telefoon klaar na reparatie. Ze zouden mijn toestel weer netjes afkomen geven wat ze belooft hadden dit was gelukkig in èèn keer gelukt! Helemaal blij!
Ik gelijk aan de slag gegaan met het importeren van contacten en gegevens op mijn mobiel. En begon al weer snel de zelfde problemen op te trede, en nog erger eigenlijk wanneer ik muziek luister slaat alles over en begon het te kragen. En ik heb mijn mp3's ook op andere audiospelers afgespeeld maar daar lag het niet aan. Ik dacht ik doe niks meer aan mijn toestel gelijk maar weer opgestuurd.
Hierbij zijn ze mij weer 2 keer vergeten, om mijn toestel op te komen halen. Het stond niet in de computer dat er een afspraak was gemaakt. Ik weet 100% dat ik naar SmartCare heb gebeld en een duidelijke afspraak heb gemaakt met een van de medewerkers. Eindelijk hebben ze mijn toestel weer opgehaald en mijn vader heeft mijn HTC one X meegegeven, want ik was aan het werk.
Wanneer ik thuis kwam bleek dus dat er geen leentoestel bij zat. Ik kon mijn vader natuurlijk niet kwalijk nemen. Vond het erg naar dat deze er niet bij zat, ik heb hier namelijk recht op. Staat ook duidelijk in de voorwaarden. Binnen 4 uur online, NIET dus! In de week van 15 juli ga ik op vakantie, en het werd erg krap om een toestel te ontvangen waar ik recht op heb. Want mijn Simkaart is natuurlijk geknipt omdat dit zo gemaakt is bij HTC en andere toestellen. Ik heb zelf wel reserve toestellen, maar daar heb ik dan niks aan omdat mijn kaart is geknipt. Ik vond dat hun het probleem maar moesten oplossen voor mij, immers heb ik recht op een gelijkwaardig besturingssysteem. En ben ik dubbel gedekt. Ik ben gelijk gaan bellen, en aardig kwaad geworden omdat ik in het verleden al nare ervaringen had, dat ze mij vergeten waren etc. Ze zouden mij over een paar dagen dan een leen toestel geven. Ik dacht daar heb ik niks aan ik ga op vakantie en ik kan mijn simkaart niet in een ander toestel doen. En om mijn vaders Iphone 4S te lenen op vakantie...En ze zouden het allemaal opgaan lossen voor mij, en ik hoop het maar dat jullie dat doen.
Onderhand was ik al ontploft, kan er niet tegen als ze mij iets beloven en niet op komen dagen! Dan voel je je gewoon belazerd. Jullie zullen denken het is misschien maar een telefoon, dat klopt. Maar om zo met klanten om te kunnen gaan vind ik gewoon niet kunnen. Gelukkig kreeg ik weer na aantal keer vergeten op doordeweekse dag, de volgende dag gelukkig een leentoestel. En ja een leentoestel....een Samsung Pocket.. Ik dacht ja dan heb ik zelf nog wel een beter toestel, waar mijn simkaart dan wel in kan (hun hadden een verloopstukje voor simkaart meegenomen). Vond heel erg jammer dat ik geen gelijkwaardig toestel kreeg van SmartCare. Maar was blij dat ik nog bereikbaar kon zijn op vakantie om familie en vrienden nog op te hoogte te houden van nieuwtjes.
Sinds eergisteren 3-8-2012 had ik contact opgenomen met E-repair (SmartCare) hoe het met mijn status is van mijn toestel. Ze waren er nog mee bezig bij HTC in België en hadden het probleem gevonden. De medewerker aan de telefoon hielp mij vriendelijk en liet gelijk een notitie achter dat ik gebeld had.
Later op deze dag in de avond werd ik gebeld, door SmartCare. Ik dacht misschien is mijn telefoon klaar, of ik zou mij zeker niet verbazen dat ze zouden zeggen we zijn je toestel kwijt! Maar gelukkig ze kwamen met goed nieuws, je telefoon is niet te repareren omdat hij al te lang wordt gemaakt. Je krijgt een nieuwe HTC one X aangeboden, maandag 6-8-2012 rond 10:00 uur in de ochtend wordt je gebeld voor een nieuwe afspraak. Dan kunnen we je een nieuwe HTC one X opsturen. Ik was heel blij om dit goede nieuws te horen! Ik hoop ook echt dat ik een nieuwe toestel krijg niet een gereviseerde of iets dergelijks. En liefst nog in een doosje waar normaal de nieuweHTC one X inzitten, zodat ik het gewoon zeker weet!
Nu maar afwachten en nog maar even volhouden met mijn Samsung Pocket, waarbij ik als 19 jarige bijna een bril nodig heb om de letters te lezen!
6-8-2012 vandaag kon ik vrolijk mijn toestel ophalen in de HI winkel. Met nogal moeite met de mensen van SmartCare die allemaal toestemming moesten geven voor een nieuw toestel bla bla..
Weer naar de HI winkel gegaan in de hoop dat er nog een HTC one X lag. En die was er gelukkig nog ze hadden hem voor mij al netjes achter gelegd.
Ik vandaag en gisteren beetje mee zitten rommelen kom ik er achter dat er een gele vlek in het beeld heb. Nu houd ik dus echt niet meer en weet in godsnaam niet wat ik moet doen. Aangezien ik pasgeleden het productsforum heb doorgenomen op Tweakers.net. Zag ik dat andere hier ook last van hadden.. Ik wordt er onderhand nu wel beetje moe van. Betaal harstikke veel voor zo'n toestel en niet alleen ik maar ook andere mensen die hier ook problemen mee hebben. Ik weet geen raadt meer. Aan de ene kant kan ik een HTC one X uitzoeken waar ik eigenlijk al aangehecht ben en het toch een fijn toestel vind voor de rest. smsen whatss appen facebook spelletjes. Ik mag of een htc one x uitzoeken of een andere merk toestel nemen, maar ik vind de Samsung S3 gewoon best wel lelijk kwa uiterlijk.
Ik wil niet heel negatief zijn want mijn htc one x heeft ook positieve kanten, maar onderhand kan ik hem wel door de plee spoelen. En voor SmartCare geldt precies hetzelfde. Ik hoorde overigens dat SmartCare te weinig monteurs beschikbaar hebben, en er te veel kapotte toestellen worden teruggestuurd. Dit is namelijk al mijn 3de!
Ik heb hem rond de middag opgehaald bij de HI winkel. Ben snel naar huis geracet met mijn brommer, om hem natuurlijk snel uit te testen en te bewonderen. Jullie "Tweakers" die dit lezen kunnen mij niet vertellen dat jullie niet hetzelfde doen als ik, haha. Dat terzijde.
En al snel had ik geen bereik. Ik even gewacht, en daarna nog een keer opnieuw opgestart. Sim kaart eruit gehaald maar bleek ook niet te werken. Telefoon leek wel een verwarming te worden. Ik dacht hier klopt iets niet. Even uit gezet en aan de lader gehangen kijken of dat misschien nog werkt. Na een paar uur in de lader te hebben gezeten, was toestel erg heet geworden. En nog steeds geen bereik.
Ik naar de HI winkel geracet uiteraard weer met mijn brommer. Hun hebben er even naar gekeken en vonden het ook niet kloppen. Ze hebben hun eigen simkaart geprobeerd, maar bleek ook niet te werken. Ik krijg al snel een nieuwe HTC one X. Dit vond ik al snel goede service van de HI winkel.Deze werkte wel goed.
Na een maand begon dit toestel ook al vreemde dingen te vertonen. Onlangs ik er zo blij mee was dat alles goed werkte. Muziek was goed, foto's maken deed het prima, filmpjes maken op festivals doe ik ook graag, smsen, what's appen ook zeker niet te vergeten.
Mijn toestel werd erg traag; Ik heb paar keer opnieuw opgestart, gescant, schijfcontrole gedaan etc. De dingen die ik zelf ook kan doen voordat ik hem zou opsturen. Anders zou ik hem weer een aantal weken moeten missen. Maar dit bleek niet te werken. Applicaties starten erg traag op, wat ik totaal niet verwacht van een 1,5 GHz processor met 1GB werkgeheugen erin. Het ontgrendelen van scherm gaat nauwelijks wanneer ik hier op druk, duurt het een aantal seconden voordat ik het scherm te zien krijg.
Ondertussen bel ik de Klantenservice van HI, wanneer ik bel hoort normaal de het beeld op zwart beeld te gaan. De sensor staat ingeschakeld op mijn toestel. Wanneer ik hem vanaf mijn oor houd blijft het scherm nog zwart. Dit is vrij irritant omdat ik namelijk 48 keuze toetsen in moet toetsen voordat ik iemand aan de lijn kan krijgen.
Mijn HTC one X is al een paar keer vastgelopen, probeer ik hem uit te doen maar reageert hij daar niet op. Dat vind ik nou heel erg jammer dat ik de accu er op dat moment niet uit kan halen. Wanneer hij even uit is, en ik hem even de tijd geef om op te starten duurt dit ook aardig lang. Ik denk wel 10 minuten minstens, dan is hij nog ontzettend traag en krijg ik het niet eens voor elkaar om hem in Fabriekssinstellingen te krijgen. Na een aantal pogingen is het toch gelukt. Maar paar dagen later krijg ik weer dezelfde problemen. Mijn muziek komt niet in mijn bibliotheek te staan, scherm met applicatie overvloeit wanner het toestel is vastgelopen. etc etc etc...
Ik dacht voordat ik hem uit het raam gooi breng ik hem eerst terug voor reparatie. Ze kwamen hem ophalen op een doordeweekse dag altijd binnen 4 uur. Maar ze waren me toen helemaal vergeten. Ik dacht oké dat kan, een mens vergeet wel eens wat. Ze zouden op dezelfde dag nog een poging doen om langs te komen. Dat werd tussen 16:00 en 20:00. Zijn ze weer niet komen opdagen, omdat ze een technische storing hadden?!?! Nu zouden ze nog een keer proberen te komen rond een uur of 22:00, maar bleek ook al weer niet te kunnen en zouden ze smeken om morgenochtend te komen rond 12:00. Ik dacht laat ik maar lekker mijn bed induiken, en morgen maar afwachten of ze wel of niet komen.
Om 12:00 waren ze dus weer niet langskomen. Ondertussen werd ik het zat en ben ik naar de stad gegaan, om even een rondje te doen. Mijn broer was thuis om mijn toestel nog af te geven wanneer ze "misschien" nog langs zouden komen. Gelukkig waren ze eindelijk langs geweest na zoveel moeite. Ik dacht hmm heb ik hier nou een verzekering voor afgesloten? Voor € 8,- per maand extra en HTC one X geeft zelf nog 2 jaar garantie. Gelukkig heb ik wel een gelijkwaardig toestel gekregen namelijk een HTC Sensation XL, dat vond ik echt heel fijn. Ik was hier snel aan gewend, omdat deze ook wel deels op de HTC one X lijkt kwa Sense 4.0.
3 weken later.....
Was mijn telefoon klaar na reparatie. Ze zouden mijn toestel weer netjes afkomen geven wat ze belooft hadden dit was gelukkig in èèn keer gelukt! Helemaal blij!
Ik gelijk aan de slag gegaan met het importeren van contacten en gegevens op mijn mobiel. En begon al weer snel de zelfde problemen op te trede, en nog erger eigenlijk wanneer ik muziek luister slaat alles over en begon het te kragen. En ik heb mijn mp3's ook op andere audiospelers afgespeeld maar daar lag het niet aan. Ik dacht ik doe niks meer aan mijn toestel gelijk maar weer opgestuurd.
Hierbij zijn ze mij weer 2 keer vergeten, om mijn toestel op te komen halen. Het stond niet in de computer dat er een afspraak was gemaakt. Ik weet 100% dat ik naar SmartCare heb gebeld en een duidelijke afspraak heb gemaakt met een van de medewerkers. Eindelijk hebben ze mijn toestel weer opgehaald en mijn vader heeft mijn HTC one X meegegeven, want ik was aan het werk.
Wanneer ik thuis kwam bleek dus dat er geen leentoestel bij zat. Ik kon mijn vader natuurlijk niet kwalijk nemen. Vond het erg naar dat deze er niet bij zat, ik heb hier namelijk recht op. Staat ook duidelijk in de voorwaarden. Binnen 4 uur online, NIET dus! In de week van 15 juli ga ik op vakantie, en het werd erg krap om een toestel te ontvangen waar ik recht op heb. Want mijn Simkaart is natuurlijk geknipt omdat dit zo gemaakt is bij HTC en andere toestellen. Ik heb zelf wel reserve toestellen, maar daar heb ik dan niks aan omdat mijn kaart is geknipt. Ik vond dat hun het probleem maar moesten oplossen voor mij, immers heb ik recht op een gelijkwaardig besturingssysteem. En ben ik dubbel gedekt. Ik ben gelijk gaan bellen, en aardig kwaad geworden omdat ik in het verleden al nare ervaringen had, dat ze mij vergeten waren etc. Ze zouden mij over een paar dagen dan een leen toestel geven. Ik dacht daar heb ik niks aan ik ga op vakantie en ik kan mijn simkaart niet in een ander toestel doen. En om mijn vaders Iphone 4S te lenen op vakantie...En ze zouden het allemaal opgaan lossen voor mij, en ik hoop het maar dat jullie dat doen.
Onderhand was ik al ontploft, kan er niet tegen als ze mij iets beloven en niet op komen dagen! Dan voel je je gewoon belazerd. Jullie zullen denken het is misschien maar een telefoon, dat klopt. Maar om zo met klanten om te kunnen gaan vind ik gewoon niet kunnen. Gelukkig kreeg ik weer na aantal keer vergeten op doordeweekse dag, de volgende dag gelukkig een leentoestel. En ja een leentoestel....een Samsung Pocket.. Ik dacht ja dan heb ik zelf nog wel een beter toestel, waar mijn simkaart dan wel in kan (hun hadden een verloopstukje voor simkaart meegenomen). Vond heel erg jammer dat ik geen gelijkwaardig toestel kreeg van SmartCare. Maar was blij dat ik nog bereikbaar kon zijn op vakantie om familie en vrienden nog op te hoogte te houden van nieuwtjes.
Sinds eergisteren 3-8-2012 had ik contact opgenomen met E-repair (SmartCare) hoe het met mijn status is van mijn toestel. Ze waren er nog mee bezig bij HTC in België en hadden het probleem gevonden. De medewerker aan de telefoon hielp mij vriendelijk en liet gelijk een notitie achter dat ik gebeld had.
Later op deze dag in de avond werd ik gebeld, door SmartCare. Ik dacht misschien is mijn telefoon klaar, of ik zou mij zeker niet verbazen dat ze zouden zeggen we zijn je toestel kwijt! Maar gelukkig ze kwamen met goed nieuws, je telefoon is niet te repareren omdat hij al te lang wordt gemaakt. Je krijgt een nieuwe HTC one X aangeboden, maandag 6-8-2012 rond 10:00 uur in de ochtend wordt je gebeld voor een nieuwe afspraak. Dan kunnen we je een nieuwe HTC one X opsturen. Ik was heel blij om dit goede nieuws te horen! Ik hoop ook echt dat ik een nieuwe toestel krijg niet een gereviseerde of iets dergelijks. En liefst nog in een doosje waar normaal de nieuweHTC one X inzitten, zodat ik het gewoon zeker weet!
Nu maar afwachten en nog maar even volhouden met mijn Samsung Pocket, waarbij ik als 19 jarige bijna een bril nodig heb om de letters te lezen!
6-8-2012 vandaag kon ik vrolijk mijn toestel ophalen in de HI winkel. Met nogal moeite met de mensen van SmartCare die allemaal toestemming moesten geven voor een nieuw toestel bla bla..
Weer naar de HI winkel gegaan in de hoop dat er nog een HTC one X lag. En die was er gelukkig nog ze hadden hem voor mij al netjes achter gelegd.
Ik vandaag en gisteren beetje mee zitten rommelen kom ik er achter dat er een gele vlek in het beeld heb. Nu houd ik dus echt niet meer en weet in godsnaam niet wat ik moet doen. Aangezien ik pasgeleden het productsforum heb doorgenomen op Tweakers.net. Zag ik dat andere hier ook last van hadden.. Ik wordt er onderhand nu wel beetje moe van. Betaal harstikke veel voor zo'n toestel en niet alleen ik maar ook andere mensen die hier ook problemen mee hebben. Ik weet geen raadt meer. Aan de ene kant kan ik een HTC one X uitzoeken waar ik eigenlijk al aangehecht ben en het toch een fijn toestel vind voor de rest. smsen whatss appen facebook spelletjes. Ik mag of een htc one x uitzoeken of een andere merk toestel nemen, maar ik vind de Samsung S3 gewoon best wel lelijk kwa uiterlijk.
Ik wil niet heel negatief zijn want mijn htc one x heeft ook positieve kanten, maar onderhand kan ik hem wel door de plee spoelen. En voor SmartCare geldt precies hetzelfde. Ik hoorde overigens dat SmartCare te weinig monteurs beschikbaar hebben, en er te veel kapotte toestellen worden teruggestuurd. Dit is namelijk al mijn 3de!
Mijn eerste toestel bevatte gele vlekken, binnen 2 dagen omgewisseld, m'n 2e toestel is 'n perfect exemplaar...
Nog 'n x ruilen, in de winkel (morgen dus naartoe, dan herkennen ze je nog) protesteren, omruilen en checken!
Nog 'n x ruilen, in de winkel (morgen dus naartoe, dan herkennen ze je nog) protesteren, omruilen en checken!
Lees mijn post maar eens door ik heb hier met mijn 1e HTC one X al degelijk last van. Ik ben dezelfde dag nog naar de HI Winkel geweest. Mevrouw heeft er haar eigen simkaart van een andere provider ingedaan en die werkte ook niet . Waarschijnlijk een hardware fout. Ik heb direct een nieuwe htc one X gekregen. Je hebt geloof ik 7/8 dagen om je telefoon om te ruilen bij HI.Mitchr81 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 08:11:
Goedemorgen, ik loop tegen het volgende probleem aan. Namelijk dat mijn gloednieuwe one X mijn simkaart niet herkent. Had eerst mijn huidige T-mobile simkaart laten bijknippen op micro formaat, deed niet. Toen een nieuwe micro sim besteld bij T-mobile, deed het ook niet. Toen in de T-mobile winkel nog een andere micro sim geprobeerd, weer niets en volgens hen is mijn HTC dan ook defect.
De melding in het scherm is gewoon 'Geen simkaart gevonden', verder werkt hij prima. De helpdesk van HTC vindt dat ik een simkaart van een andere provider moet proberen, want als die het dan wel doet, ligt het niet aan de telefoon!![]()
Maar goed, ben vooral benieuwd of iemand dit probleem herkend. Een reset heeft overigens ook niet geholpen.
Succes ermee!
Hierbij mijn ervaringen met de HOX,
Ben erachter gekomen dat ik ook last had van de wel bekende WiFi fout. (gekocht via CoolBlue)
HTC een mail gestuurd, die verwezen mij door naar de vodafone shop in Ehv (In-shop repair). Helaas konden ze dit niet in de winkel maken en moest de HOX opgestuurd worden naar Dynafix. Maandag ingeleverd en op zaterdag een bericht dat de telefoon weer binnen was, de Wifi werkte netjes.
Helaas werkte de tril functie niet meer, ik weer terug. Moest opnieuw opgestuurd worden, netjes weer het formulier ingevuld. En de vrijdag erop was de telefoon weer binnen. Alles werkte weer.
Alleen nu begin ik me toch wel te ergeren aan de gele waas onderin mijn scherm, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Ben erachter gekomen dat ik ook last had van de wel bekende WiFi fout. (gekocht via CoolBlue)
HTC een mail gestuurd, die verwezen mij door naar de vodafone shop in Ehv (In-shop repair). Helaas konden ze dit niet in de winkel maken en moest de HOX opgestuurd worden naar Dynafix. Maandag ingeleverd en op zaterdag een bericht dat de telefoon weer binnen was, de Wifi werkte netjes.
Helaas werkte de tril functie niet meer, ik weer terug. Moest opnieuw opgestuurd worden, netjes weer het formulier ingevuld. En de vrijdag erop was de telefoon weer binnen. Alles werkte weer.
Alleen nu begin ik me toch wel te ergeren aan de gele waas onderin mijn scherm, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Opsturen.Crazymonkey schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 18:29:
Hierbij mijn ervaringen met de HOX,
Blijkbaar is HTC niet de enige met gele vlekken op het scherm..
Yellow Tint - Sony Xperia S (English)
Sony Xperia S - Gele waas/vlek/plek
Hopen dat HTC er ook z.s.m. een oplossing voor heeft, want als je straks 2/3 keer one x's in je handen krijg met gele vlekken erop wordt je ook niet vrolijk van.
Het schijnt dus wanneer je je telefoon intensief (hogere temperatuur) gebruikt deze vlekken opkomen. Het kan 1 vlek zijn maar kunnen ook meerdere of grotere vlekken ontstaan.
Ik heb gelukkig nog maar 1 vlekje die op een vingertopje lijkt. Maar toch ga ik weer terug naar de winkel
Sony Xperia S - Gele waas/vlek/plek
Hopen dat HTC er ook z.s.m. een oplossing voor heeft, want als je straks 2/3 keer one x's in je handen krijg met gele vlekken erop wordt je ook niet vrolijk van.
Het schijnt dus wanneer je je telefoon intensief (hogere temperatuur) gebruikt deze vlekken opkomen. Het kan 1 vlek zijn maar kunnen ook meerdere of grotere vlekken ontstaan.
Ik heb gelukkig nog maar 1 vlekje die op een vingertopje lijkt. Maar toch ga ik weer terug naar de winkel
@hierboven
Zelfs de iPad 3 had er last van in het begin. Sony heeft het nu ondertussen goed onder controle, alleen de S'en die in de eerste paar weken gebouwd waren vertoonde gele vlekken. Was iets met de lijm van het scherm uit mn hoofd.
Morgen gaan er overigens 2 HTC's richting Dynafix, mijn broertje's Desire Z kwam ongerepareerd terug
Zelfs de iPad 3 had er last van in het begin. Sony heeft het nu ondertussen goed onder controle, alleen de S'en die in de eerste paar weken gebouwd waren vertoonde gele vlekken. Was iets met de lijm van het scherm uit mn hoofd.
Morgen gaan er overigens 2 HTC's richting Dynafix, mijn broertje's Desire Z kwam ongerepareerd terug
Als ik de verhalen lees wat ben ik dan blij met een nog steeds foutloze One X.
Is het geen idee dat jullie dit gaan melden bij Kassa / Radar of ander consumentenprogramma.
Het feit dat HTC een fout(en) heeft gemaakt en deze proberen op te lossen is 1 ding. Maar als dan het reparatiebedrijf ook nog eens tal van fouten maakt waardoor het probleem eingelijk nog groter wordt en je het toestel meerdere keren moet terugsturen is heel iets wat echt niet kan.
Zo te lezen neemt Dynafix het niet zo nauw met de reparaties en lezen ze niet wat jullie melden / is er een willekeur in gratis en betaalde reparaties en testen zij niet of de problemen zijn opgelost. Daarbij moet je dan ook nog eens weken wachten.
Mogelijk als jullie dit collectief gaan melden dat zij dit oppakken en dat het dan eindelijk eens verbeterd of dat HTC een betere oplossing gaat aanbieden.
Voor de Iphone was er begin die jaar ook een item bij Kassa omdat een bedrijf te weinig leentoestellen had maar je wel leuk elke maand betaalde voor een verzekering.
http://kassa.vara.nl/tv/a...iet-na/speel/1/cpagina/0/
Nu ben je een nummer bij dit soort bedrijven en dat moet veranderen. Ze onderschatten wat wij collectief kunnen doen.
Ik hoop echt dat dit voor jullie goed wordt opgelost want kan mij de frustraties goed voorstellen.
Is het geen idee dat jullie dit gaan melden bij Kassa / Radar of ander consumentenprogramma.
Het feit dat HTC een fout(en) heeft gemaakt en deze proberen op te lossen is 1 ding. Maar als dan het reparatiebedrijf ook nog eens tal van fouten maakt waardoor het probleem eingelijk nog groter wordt en je het toestel meerdere keren moet terugsturen is heel iets wat echt niet kan.
Zo te lezen neemt Dynafix het niet zo nauw met de reparaties en lezen ze niet wat jullie melden / is er een willekeur in gratis en betaalde reparaties en testen zij niet of de problemen zijn opgelost. Daarbij moet je dan ook nog eens weken wachten.
Mogelijk als jullie dit collectief gaan melden dat zij dit oppakken en dat het dan eindelijk eens verbeterd of dat HTC een betere oplossing gaat aanbieden.
Voor de Iphone was er begin die jaar ook een item bij Kassa omdat een bedrijf te weinig leentoestellen had maar je wel leuk elke maand betaalde voor een verzekering.
http://kassa.vara.nl/tv/a...iet-na/speel/1/cpagina/0/
Nu ben je een nummer bij dit soort bedrijven en dat moet veranderen. Ze onderschatten wat wij collectief kunnen doen.
Ik hoop echt dat dit voor jullie goed wordt opgelost want kan mij de frustraties goed voorstellen.
Ik merkte al een tijdje dat scrollen/vegen/tappen niet meer lekker werkte. Pas toen ik dat overlaytooltje (in developer options) aanzette zag ik dat een horizontale strook van het touchscreen niet meer werkte.
In de Notes-app bleek het ook duidelijk:

Ik lease het toestel van Hi en daarbij hoort de 4-uur service (SmartCare of zoiets). Dus Hi gebeld maar wat blijkt, ze kunnen vanwege drukte geen reparateur binnen vier uur sturen maar pas na een week. Dat is volgens mij ongeveer 42 keer langer dan wat ze zogenaamd beloven!
Anyway, inleveren bij de Hi-winkel was ook mogelijk dus dat heb ik gedaan. Er was telefonisch al aangegeven dat het binnen de fabrieksgarantie zou vallen. Echter, als ik mijn case bekijk op www.e-repair.nl staat er Garantie: nee vermeld. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Trouwens, het leentoestel dat je van Hi krijgt (pricewatch: LG Optimus L3 E400 Wit) is echt een enorme stap terug
Wel lange accuduur
In de Notes-app bleek het ook duidelijk:

Ik lease het toestel van Hi en daarbij hoort de 4-uur service (SmartCare of zoiets). Dus Hi gebeld maar wat blijkt, ze kunnen vanwege drukte geen reparateur binnen vier uur sturen maar pas na een week. Dat is volgens mij ongeveer 42 keer langer dan wat ze zogenaamd beloven!
Anyway, inleveren bij de Hi-winkel was ook mogelijk dus dat heb ik gedaan. Er was telefonisch al aangegeven dat het binnen de fabrieksgarantie zou vallen. Echter, als ik mijn case bekijk op www.e-repair.nl staat er Garantie: nee vermeld. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Trouwens, het leentoestel dat je van Hi krijgt (pricewatch: LG Optimus L3 E400 Wit) is echt een enorme stap terug
Wat? Is toch een gelijkwaardig toestel! Kan ook in het Nederlands, top dus!

Kleine vraag,
Is het normaal dat de telefoon tijdens het opladen en wat browsen op internet ontiegelijk heet word ?. Ik vraag het namelijk omdat ik merk dat me telefoon heter (haha) is geworden na mijn reparatie.
Volgens de Battery app komt het soms over de 50 graden heen ( nou weet ik niet in hoeverre dit accuraat is, dus laat ik voor het gemak een marge nemen tussen de 48 en 52 graden).
Is het normaal dat de telefoon tijdens het opladen en wat browsen op internet ontiegelijk heet word ?. Ik vraag het namelijk omdat ik merk dat me telefoon heter (haha) is geworden na mijn reparatie.
Volgens de Battery app komt het soms over de 50 graden heen ( nou weet ik niet in hoeverre dit accuraat is, dus laat ik voor het gemak een marge nemen tussen de 48 en 52 graden).
Rupsen, Rapsen.
Herken ik wel, bij mij gaat het notificatieledje soms groen/rood knipperen wat naar mijn weten op oververhitting duidt.
Nou, ik heb ook weer een lekkere ervaring met de reparatie van mn One X. Ik heb hem gisteren aangemeld, dat ging allemaal goed. Gistermiddag kwam mijn broertje´s Desire Z terug van de reparatie. Ze hadden daar een nieuw scherm in gedrukt, maar het probleem (zodra je het toetsenbord openklapt geeft het scherm artifacts) was niet verholpen. Ik dus weer (de 5e keer die dag) naar de HTC Klantenservice bellen om die ook aan te melden. Prima, was geen probleem.
Vanochtend komt de postberzorger langs en die heeft maar één opdracht meegekregen voor een telefoon, volgens hem was dat mijn One X. Dit vond ik al vreemd, dus ik maar weer bellen (6e keer in 2 dagen, hartsikidee). Ze hebben nu dus blijkbaar het ticket van mijn One X omgezet naar een Desire Z, maar de problemen laten staan. Volgens HTC had ik hier nu 2 Desire Z's met een kapotte GPS
. Na weer een kwartier aan de telefoon was het eindelijk duidelijk wat het probleem was. Morgen komt de bezorger nog een keer langs en dan moet alles goed komen, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in
.
Vanochtend komt de postberzorger langs en die heeft maar één opdracht meegekregen voor een telefoon, volgens hem was dat mijn One X. Dit vond ik al vreemd, dus ik maar weer bellen (6e keer in 2 dagen, hartsikidee). Ze hebben nu dus blijkbaar het ticket van mijn One X omgezet naar een Desire Z, maar de problemen laten staan. Volgens HTC had ik hier nu 2 Desire Z's met een kapotte GPS

wauw helemaal tevreden over de reparatie service van dynafix. #not 2e reparatie binnen 2 maanden:
Reparatiegegevens
Uw referentie: rvo Max. reparatiebedrag: € 80,00 (€ 95,20 incl. BTW)
Klachtgroep: Netwerk
Klachtsoort: Toestel heeft een slecht netwerkbereik
Klachtconditie: Continue
Staat van het product:
Klachtomschrijving: Handset doesn’t connect with network/internet/bluetooth (De wifi werkt slecht, als je hand aan de boven kant legt valt de wifi helemaal weg, het mobiel netwerk valt ook vaak weg en er zit een gele waas over het scherm.)
Bijgevoegde accessoires: Geen accessoires bijgevoegd
Servicecategorie: Vodafone - Marsh Insurance
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 8-8-2012 9:36:52
Service-aanmelding - Bevestigd 8-8-2012 9:37:01
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 8-8-2012 13:18:49
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 9-8-2012 4:48:43
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 9-8-2012 4:48:44
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 9-8-2012 7:49:50
Reparatie repair center - In behandeling 9-8-2012 14:41:21
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 10-8-2012 9:21:42
Reparatie repair center - Voltooid 10-8-2012 9:21:42
Logistiek - Product klaar voor retourzending 10-8-2012 12:28:45
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant 10-8-2012 19:32:55
In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Servicehandeling: Klacht niet geconstateerd
nou dit lijkt mij duidelijk toch? : YouTube: HTC One X - WiFi problem - death grip
na mijn vakantie maar is voor de 3e keer opsturen, dit keer filmpje maar mee sturen.
hopelijk doen ze dan wel iets nuttigs
Reparatiegegevens
Uw referentie: rvo Max. reparatiebedrag: € 80,00 (€ 95,20 incl. BTW)
Klachtgroep: Netwerk
Klachtsoort: Toestel heeft een slecht netwerkbereik
Klachtconditie: Continue
Staat van het product:
Klachtomschrijving: Handset doesn’t connect with network/internet/bluetooth (De wifi werkt slecht, als je hand aan de boven kant legt valt de wifi helemaal weg, het mobiel netwerk valt ook vaak weg en er zit een gele waas over het scherm.)
Bijgevoegde accessoires: Geen accessoires bijgevoegd
Servicecategorie: Vodafone - Marsh Insurance
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 8-8-2012 9:36:52
Service-aanmelding - Bevestigd 8-8-2012 9:37:01
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 8-8-2012 13:18:49
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 9-8-2012 4:48:43
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 9-8-2012 4:48:44
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 9-8-2012 7:49:50
Reparatie repair center - In behandeling 9-8-2012 14:41:21
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 10-8-2012 9:21:42
Reparatie repair center - Voltooid 10-8-2012 9:21:42
Logistiek - Product klaar voor retourzending 10-8-2012 12:28:45
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant 10-8-2012 19:32:55
In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Servicehandeling: Klacht niet geconstateerd
nou dit lijkt mij duidelijk toch? : YouTube: HTC One X - WiFi problem - death grip
na mijn vakantie maar is voor de 3e keer opsturen, dit keer filmpje maar mee sturen.
hopelijk doen ze dan wel iets nuttigs
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik word letterlijk helemaal gestoord nu van Dynafixxxxxxxxxxxxxx. Mijn telefoon heb ik nu voor de derde keer teruggekregen van reparatie maar ze hebben dat ding eruit gelaten(vergeten erin te doen) om je SIM kaart te kunnen plaatsen. Ook zit dat stofje nog steeds achter het glas van de lens. [mbr]Jakkes![/censuur][/]
edit: mijn GPS is nog steeds niet gemaakt. Ik vlieg alle kanten op.
Je kunt weer editten als het nodig is
Yep, laten we het maar daar bijhouden
[HTC OneX] onnauwkeurige GPS / kompas
edit: mijn GPS is nog steeds niet gemaakt. Ik vlieg alle kanten op.
Je kunt weer editten als het nodig is
Yep, laten we het maar daar bijhouden
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2012 12:36 ]
Als ik het zo lees is het niet echt verstandig om een HTC One X te kopen als ik alle berichten hier lees wordt je daar niet vrolijk van.
Uiteraard zijn er mensen die een 'perfect exemplaar' hebben, zou het niet handig zijn om een Poll te maken op Tweakers wel problemen - welke, geen problemen.
Uiteraard zijn er mensen die een 'perfect exemplaar' hebben, zou het niet handig zijn om een Poll te maken op Tweakers wel problemen - welke, geen problemen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Wat al vaker is geschreven. De One X is een prima toestel en je leest meestal alleen de verhalen van mensen die er problemen mee hebben. Tevreden gebruikers hebben niet de noodzaak om dit te melden.prutser001 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:35:
Als ik het zo lees is het niet echt verstandig om een HTC One X te kopen als ik alle berichten hier lees wordt je daar niet vrolijk van.
Zolang je de One X bij een winkel/webshop aanschaft met een goede reputatie is er niet veel aan de hand en kun je deze bij problemen meestal omruilen. Als je voor aankoop dit vraagt hoe zij hiermee omgaan is er weining aan de hand. Zeker als je er een kunt krijgen uit de latere batches die zijn een waarschijnlijk een stuk beter.
Sowieso zit je in het problemen topic te lezen. Natuurlijk niet gek dat het lijkt alsof er alleen maar problemen zijn met dit toestel...prutser001 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:35:
That said, ik heb mijne ook voor de tweede keer aangeboden voor wifi-problemen.
Ok, gelukkig ben ik niet de enige. Ik ben dus naar een servicecenter van HTC geweest, maar daar konden ze het niet repareren en omdat mijn 7 dagen termijn al om was, is hij opgestuurd. Dus ik moet nog even geduld hebben, maar komt vast goed!kapjamie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 18:20:
[...]
Lees mijn post maar eens door ik heb hier met mijn 1e HTC one X al degelijk last van. Ik ben dezelfde dag nog naar de HI Winkel geweest. Mevrouw heeft er haar eigen simkaart van een andere provider ingedaan en die werkte ook niet . Waarschijnlijk een hardware fout. Ik heb direct een nieuwe htc one X gekregen. Je hebt geloof ik 7/8 dagen om je telefoon om te ruilen bij HI.
Succes ermee!
Met de nadruk op waarschijnlijk inderdaad, mijn One X uit de eerste batch is op en top!MikeOO schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 07:55:
Zeker als je er een kunt krijgen uit de latere batches die zijn een waarschijnlijk een stuk beter.
Dit ziet er ineens heel goed uit!
En behoorlijk snel. Hopen dat ik hem zo weer terug heb.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 6-8-2012 16:56:28
Order - Bevestigd 6-8-2012 16:56:29
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 9-8-2012 15:44:19
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 9-8-2012 15:44:20
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 10-8-2012 11:34:22
Reparatie repair center - In behandeling 10-8-2012 11:37:35
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 13-8-2012 10:25:27
Reparatie repair center - Voltooid 13-8-2012 10:25:27
Logistiek - Product klaar voor retourzending 13-8-2012 15:04:23
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 13-8-2012 15:26:53
Servicehandeling: Boardswap
Servicehandeling: Onderdeel vervangen
Servicehandeling: Accu vervangen
En behoorlijk snel. Hopen dat ik hem zo weer terug heb.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 6-8-2012 16:56:28
Order - Bevestigd 6-8-2012 16:56:29
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 9-8-2012 15:44:19
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 9-8-2012 15:44:20
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 10-8-2012 11:34:22
Reparatie repair center - In behandeling 10-8-2012 11:37:35
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 13-8-2012 10:25:27
Reparatie repair center - Voltooid 13-8-2012 10:25:27
Logistiek - Product klaar voor retourzending 13-8-2012 15:04:23
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 13-8-2012 15:26:53
Servicehandeling: Boardswap
Servicehandeling: Onderdeel vervangen
Servicehandeling: Accu vervangen
Vrijdag komen ze weer langs voor mijn scherm , vorige keer een nieuw scherm gekregen en m'n wifi is gefixed door smartcare.
Ik lees hier dat verschillende mensen een nieuw toestel kregen bij een probleem , wat hebben jullie hiervoor moeten doen of wat was er precies het geval?
Ik lees hier dat verschillende mensen een nieuw toestel kregen bij een probleem , wat hebben jullie hiervoor moeten doen of wat was er precies het geval?
I'm not amused.
Een toestel wat nog geen 2 maanden oud is. gerelocked en terug naar officiele software valt nog steeds onder de noemer "illegale software". Ook bij HTC.
Weg telefoon van 500 euro. want ik ga er dus niet zelf aanprutsen...
Wat een prutsers daar zeg. Ze vallen je telkens in de reden en als je iets uitlegt dat er meerder mensen zijn die hetzelfde hebben gedaan, komt hij met het smoesje, "ja dat is einde verhaal voor u meneer, die andere mensen hebben dan gewoon geluk gehad."
Bah, bah, bah.
Een toestel wat nog geen 2 maanden oud is. gerelocked en terug naar officiele software valt nog steeds onder de noemer "illegale software". Ook bij HTC.
Weg telefoon van 500 euro. want ik ga er dus niet zelf aanprutsen...
Wat een prutsers daar zeg. Ze vallen je telkens in de reden en als je iets uitlegt dat er meerder mensen zijn die hetzelfde hebben gedaan, komt hij met het smoesje, "ja dat is einde verhaal voor u meneer, die andere mensen hebben dan gewoon geluk gehad."
Bah, bah, bah.
Jeee zeg, dat is wel behoorlijk balen dat ze er zo mee om gaan!
Zeggen die mensen bij Dynafix dat, of HTC zelf ook? Je zou nog kunnen proberen om met HTC te bellen (en dan niet zo'n standaard callcentermedewerker) en dan wat te regelen.
Ik had ze een mail gestuurd n.a.v. mijn slechte ervaring met Dynafix (gebroken scherm, daarna reageerde touchscreen niet goed) en ik werd even later gebeld door HTC. Mocht Dynafix me weer willen laten betalen, moest ik met hem bellen, dan kon hij regelen dat het wel onder garantie viel.
Toch raar dat sommige toestellen er uit worden gepikt met een unlocked bootloader. Die van mij was ook gewoon gerelocked. Vandaag weer teruggekregen. Deze keer gelukkig maar één week kwijt geweest.
Zeggen die mensen bij Dynafix dat, of HTC zelf ook? Je zou nog kunnen proberen om met HTC te bellen (en dan niet zo'n standaard callcentermedewerker) en dan wat te regelen.
Ik had ze een mail gestuurd n.a.v. mijn slechte ervaring met Dynafix (gebroken scherm, daarna reageerde touchscreen niet goed) en ik werd even later gebeld door HTC. Mocht Dynafix me weer willen laten betalen, moest ik met hem bellen, dan kon hij regelen dat het wel onder garantie viel.
Toch raar dat sommige toestellen er uit worden gepikt met een unlocked bootloader. Die van mij was ook gewoon gerelocked. Vandaag weer teruggekregen. Deze keer gelukkig maar één week kwijt geweest.
Nou, ik heb HTC gesproken, ze gaan een uitzondering maken en ze willen dat ik hem naar een servicepunt breng voor een second opinion. Ik heb voor de zekerheid de bootloader nogmaals gelocked ( Already locked kreeg ik als melding ) en de laatste RUU en OTA update uitgevoerd. Hij is zo stock als hij maar kan zijn nu.
Ik hoop dat ze hem daar toch nog willen fixen, want anders zit ik met niks.
Ik hoop dat ze hem daar toch nog willen fixen, want anders zit ik met niks.
Toch is het op voorhand bekend, dat het dan bij anderen lukt, is lucky for them
Nou bij nota bene de vodafone winkel wilde ze me wel helpen ( ik ben tmobile klant ). Dus ik ben benieuwd!
telefoontje gekregen dat ik hem weer op kan halen, moeten zeggen rap.gunnie_nl schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:21:
nou, hij is weer retour benieuwd hoe lang het nu duurt.
ben alleen benieuwd wat ze gedaan hebben.
Krijgen jullie een nieuw toestel als jullie het toestel opsturen bij wifi problemen?
Mij HOX heeft er ook beetje last van en ben van belgie, weet niet of dynafix ook de reparatie doet?
Voor de rest geen problemen, wel wordt die heel warm bij surfen,gamen,....
Mij HOX heeft er ook beetje last van en ben van belgie, weet niet of dynafix ook de reparatie doet?
Voor de rest geen problemen, wel wordt die heel warm bij surfen,gamen,....
Nee, toestel wordt gerepareerd. Na 3 x repareren wordt een 4e keer een ander (lees refurbished of nieuw) toestel ingezet. Ben zelf aan de 3e reparatie toe dus als het goed is de laatste kans om hem goed te repareren.
Wil wel even melden dat ik het toestel voor 95% goed vind, ik had alleen last van wifi probleem en nu van een slechte positiebepaling/kompas. Geen onoverkomelijk probleem, ik wil hem alleen goed gerepareerd hebben.
Wil wel even melden dat ik het toestel voor 95% goed vind, ik had alleen last van wifi probleem en nu van een slechte positiebepaling/kompas. Geen onoverkomelijk probleem, ik wil hem alleen goed gerepareerd hebben.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Jeetje 3x repareren.. Hoe lang heb je dan wel niet zonder gezeten? Ben de mijne nu ruim een week kwijt door schermproblemen en ga volgende week op vakantie, zou 'm dan toch wel graag weer hebben eigenlijk.
toestel weer retour gekregen na opsturen voor beschadigingen na reparatie.
nieuwe body en nieuw scherm. (dus ook het krasje wat ik zelf had veroorzaakt weg)
weer een beetje happy camper, hopen dat die het nu wel blijft doen.
nieuwe body en nieuw scherm. (dus ook het krasje wat ik zelf had veroorzaakt weg)
weer een beetje happy camper, hopen dat die het nu wel blijft doen.
Telefoon vorige week maandag opgehaald. Telefoon is gerepareerd door HTC. Scherm werkt weer perfect.peppie71 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:29:
Mijn One X werkte perfect, tot voor 5 weken geleden. Mp3`s afspelen gebeurde na een tijdje skippend. Vervolgens begon het scherm kuren te vertonen. Er verschenen allemaal strepen in het beeld. Vervolgens ging het scherm totaal niet meer aan. Ik was in de veronderstelling dat de gsm niet meer aanging, maar als ik mijn vinger op de lichtsenor hield, reageerde de LEDjes in de toetsen nog wel.
Ik heb HTC opgebeld, en die hebben me in verband met een kortere omlooptijd, aanbevolen om de One X naar een KPN business centre te brengen. Ik ben daar met de telefoon heen gegaan. Reperateur constateerde dat het scherm kapot was. Verder zou hij ook een wifi aanpassing maken (dit terwijl mijn wifi perfect werkt).
Ik heb 2 weken niks gehoord, heb ze 4 keer opgebeld en een voicemail ingesproken. Na de 4e keer ben ik terug gebeld, dat de leverancier de verkeerde onderdelen had geleverd. De onderdelen stonden nog op nalevering.
Gisteren was het inmiddels 4 weken gelden dat ik er met de tel. heen ben gegaan. Ik heb mijn ongenoegen geuit en ineens kon ik de telefoon achterlaten en zou hij gerepareerd worden. Volgens de monteur was het desbetreffende onderdeel nog niet binnen, maar " daar kon hij wel iets anders voor verzinnen " . Het zou een flinke klus worden en ik was mijn tel. 1 tot 2 dagen kwijt.
Ik was allang blij dat er actie werd ondernomen. 2 uur later werd ik opgebeld dat het scherm vervangen was, de software geupdate, maar dat het euvel nog niet verholpen was. De tel. word nu opgestuurd naar HTC om daar verder te kijken. Duurt gemiddeld 10 werkdagen.
Ondertussen loop ik te kloten met die microsim en een adaptertje in een Samsung Ladyphone die steeds zijn verbinding verliest tijdens gesprekken omdat de microsim niet goed word vastgedrukt op de contactjes.
En ondertussen loopt mijn abbo lekker door.
Ik ben er een beetje klaar mee!
Ik zie geen beschadigingen aan de telefoon. De telefoon heeft de " verplichte wifi update " gehad. Dit ondanks dat mijn wifi perfect was. Bij thuiskomst bleek de wifi ontvangst nu ronduit slecht te zijn.
Op de 1e verdieping heb ik geen ontvangst meer. Terwijl ik hier voorheen volle bak had. Ook in de buurt van de router, mis ik al een streepje. Daarnaast blijft de telefoon muziek skippen tijdens het afspelen van mp3.
Er zit totaal geen regelmaat in. Ook hoor ik regelmatig haperingen tijdens het afspelen van mp3. Het gebeurd naar een uur of na 10 minuten. Daarnaast wordt mx player of bs player afgeslotend tijdens hef afspelen van 720p videobestanden.
Ik ben er mee terug geweest. De monteur zegt dat hij het wifi probleem wel kan verhelpen. Ik moet weer wachten op onderdelen. Verder zegt hij dat het mp3 verhaal mogelijk een software probleem is. Ook dit zou hij gaan bekijken.
Dit houdt dus in dat de telefoon voor de 4e keer uit elkaar gaat. Ik ben er een beetje klaar mee!!!!
Maandagochtend exemplaar? Ik wil eigenlijk wel een andere.
Krijgt men bij de reparatie van het bekende wifi probleem een andere achterkant?
Ik heb niet echt wifi problemen. hij blijft wel verbinding hebben, maar dan geeft die geen streepjes meer aan terwijl mijn Iphone nog wel verbinding heeft.
Af en toe valt is de connectie slecht, maar dan gaat die na paar sec weer omhoog.
Ik heb namelijk een beschadigde achterkant. Deze is door het veelvuldig schuiven in mijn broekzak beetje afgeschuurd. Scherm is overigens krasvrij.
Dus zou ik hem binnendoen voor het wifi probleem met de kans dat de wifi nog slechter is? en krijg ik een nieuwe achterkant?
Ik heb niet echt wifi problemen. hij blijft wel verbinding hebben, maar dan geeft die geen streepjes meer aan terwijl mijn Iphone nog wel verbinding heeft.
Af en toe valt is de connectie slecht, maar dan gaat die na paar sec weer omhoog.
Ik heb namelijk een beschadigde achterkant. Deze is door het veelvuldig schuiven in mijn broekzak beetje afgeschuurd. Scherm is overigens krasvrij.
Dus zou ik hem binnendoen voor het wifi probleem met de kans dat de wifi nog slechter is? en krijg ik een nieuwe achterkant?
Ik heb geen nieuwe achterkant gekregen. Voor het Wi-Fi-probleem krijg je volgens mij alleen een 'boardswap'.
De mijne ging 2 weken geleden dit doen:
http://i.imgur.com/AYF0W.jpg
En vandaag kreeg ik hem 'gerepareerd' terug, met de mededeling 'enkele onderdelen vervangen'. Geen idee wat ze vervangen hebben, maar dit is hoe ik 'm terugkreeg:
http://i.imgur.com/3fJlk.jpg
Het beste wat zowel HTC als de Belcompany mij kunnen bieden, is om hem wéér op te sturen zonder recht op een tussentijds vervangend toestel. Dit kunnen ze toch niet maken? Na zulk gekloot hoor ik toch gewoon zonder verder gezeik per direct een nieuw toestel te krijgen? Echt, wat een verschrikkelijke k*tservice van HTC..
En vandaag kreeg ik hem 'gerepareerd' terug, met de mededeling 'enkele onderdelen vervangen'. Geen idee wat ze vervangen hebben, maar dit is hoe ik 'm terugkreeg:
Het beste wat zowel HTC als de Belcompany mij kunnen bieden, is om hem wéér op te sturen zonder recht op een tussentijds vervangend toestel. Dit kunnen ze toch niet maken? Na zulk gekloot hoor ik toch gewoon zonder verder gezeik per direct een nieuw toestel te krijgen? Echt, wat een verschrikkelijke k*tservice van HTC..
Ik moet zeggen dat het bij mij dit keer wel goed gegaan lijkt te zijn. Afgelopen maandag is hij opgehaald vanwege WiFi-probleem (tweede keer), en afgelopen vrijdag alweer terug. Dit maal merkbaar betere WiFi prestaties, dus ik ben voorlopig weer happy!
Nou ik heb het maar gedaan, zelf getracht het WIFI probleem op te lossen.
Dat is dus gelukt. Ik moest wel even zweten om de case open te maken, maar gelukkig kan dat dus zonder enig grof geweld met alleen de vingers.
Nadat ik 'm open had heb ik twee kleine soldeerdruppels geplaatst op het koperen plaatje op de plek waar de contactpuntjes zitten.
Nu heb ik weer maximaal ontvangst. Zelf op zolder heb ik nu bijna het max aantal streepjes waar het eerder 1 streepje was en vaak zelfs helemaal geen verbinding kon krijgen met de router beneden in de kast.
Uiteraard heb ik dit gedaan met de wetenschap dat ik hiermee mijn garantie heb laten vervallen.
En nu ik gezien heb hoe de constructie in elkaar zit vraag ik mij echt af welke amateur dit soort verbindingen ontwerpt. Je kan op je klompen aanvoelen dat dit problemen gaat geven. Ook al zit het nu nog goed, na een tijdje zal er zeker speling optreden.
Dus mijn advies is: voer niet de WIFI test uit zoals beschreven door het (licht) drukken op de achterkant van het toestel als je toestel nog wel een goede ontvangst heeft. De kans is er dat je daarmee juist het probleem veroorzaakt. Het koperen plaatje welke op de case is bevestigd is een soort folie die indeukt als het contactpunt er harder tegenaan wordt gedrukt en blijft dan ingedeukt. Dat er dan geen permanent contact meer is kan dan optreden.
Dat is dus gelukt. Ik moest wel even zweten om de case open te maken, maar gelukkig kan dat dus zonder enig grof geweld met alleen de vingers.
Nadat ik 'm open had heb ik twee kleine soldeerdruppels geplaatst op het koperen plaatje op de plek waar de contactpuntjes zitten.
Nu heb ik weer maximaal ontvangst. Zelf op zolder heb ik nu bijna het max aantal streepjes waar het eerder 1 streepje was en vaak zelfs helemaal geen verbinding kon krijgen met de router beneden in de kast.
Uiteraard heb ik dit gedaan met de wetenschap dat ik hiermee mijn garantie heb laten vervallen.
En nu ik gezien heb hoe de constructie in elkaar zit vraag ik mij echt af welke amateur dit soort verbindingen ontwerpt. Je kan op je klompen aanvoelen dat dit problemen gaat geven. Ook al zit het nu nog goed, na een tijdje zal er zeker speling optreden.
Dus mijn advies is: voer niet de WIFI test uit zoals beschreven door het (licht) drukken op de achterkant van het toestel als je toestel nog wel een goede ontvangst heeft. De kans is er dat je daarmee juist het probleem veroorzaakt. Het koperen plaatje welke op de case is bevestigd is een soort folie die indeukt als het contactpunt er harder tegenaan wordt gedrukt en blijft dan ingedeukt. Dat er dan geen permanent contact meer is kan dan optreden.
[ Voor 19% gewijzigd door Xymox op 20-08-2012 16:23 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Mijn toestel is vandaag ook opgehaald voor reparatie wifi probleem en slechte accu.
Eerste keer dat ik een htc toestel voor garantie moet opsturen en naar het lezen van alle horror verhalen al met een slecht gevoel contact opgenomen met htc. Heb in totaal 3 keer contact mogen opnemen. 1ste keer moest ik een test uitvoeren. Netjes gedaan en contact opgenomen 2de persoon wist niks van een accu test hele verhaal weer uitgelegd en voorst ik het wist had hij de chat afgesloten met als laatste bericht dat ik maar moest bellen met htc. Ik gebeld met htc weer alles mogen uitleggen en afspraak gemaakt om het toestel te laten ophalen. In shop repair wist de man aan de telefoon niks van ondanks dat mij dat in de eerste chat wel werdt gezegd dat dat mogelijk is. Prsoon aan de telefoon had mijn email en adres verkeerd in het systeem gezet waardoor ik het emailtje ook niet kreeg met de bevestiging die ik met de koerier moest meegeven. Uiteindelijk telefoon klaar gelegd voor mijn moeder met alle spullen erbij oplader, factuur, doos enz want kreeg 2 keer wat anders te horen wat ik allemaal voor de koerier moest klaarleggen. Telefoon is vandaag opgehaald met brief van htc en factuur erbij. Nu maar hopen dat die goed wordt gemaakt en ik het toestel zonder problemen. En schade terug ga krijgen.
Eerste keer dat ik een htc toestel voor garantie moet opsturen en naar het lezen van alle horror verhalen al met een slecht gevoel contact opgenomen met htc. Heb in totaal 3 keer contact mogen opnemen. 1ste keer moest ik een test uitvoeren. Netjes gedaan en contact opgenomen 2de persoon wist niks van een accu test hele verhaal weer uitgelegd en voorst ik het wist had hij de chat afgesloten met als laatste bericht dat ik maar moest bellen met htc. Ik gebeld met htc weer alles mogen uitleggen en afspraak gemaakt om het toestel te laten ophalen. In shop repair wist de man aan de telefoon niks van ondanks dat mij dat in de eerste chat wel werdt gezegd dat dat mogelijk is. Prsoon aan de telefoon had mijn email en adres verkeerd in het systeem gezet waardoor ik het emailtje ook niet kreeg met de bevestiging die ik met de koerier moest meegeven. Uiteindelijk telefoon klaar gelegd voor mijn moeder met alle spullen erbij oplader, factuur, doos enz want kreeg 2 keer wat anders te horen wat ik allemaal voor de koerier moest klaarleggen. Telefoon is vandaag opgehaald met brief van htc en factuur erbij. Nu maar hopen dat die goed wordt gemaakt en ik het toestel zonder problemen. En schade terug ga krijgen.
Na een kleine val plat op z'n scherm deed mijn HTC One X helemaal niets meer. Geen zichtbare schade, maar het toestel was "dood". Startte niet meer op en ook de led ter indicatie van laden deed niets meer. Het scherm bleef zwart, alle pogingen ten spijt. Alleen een kortstondige tril kon er nog vanaf na de aan/uit knop langdurig ingedrukt te houden.
Dat gebeurde op zaterdagmiddag. Het was al een lange zit om tot maandagochtend te moeten wachten voor HTC telefonisch bereikbaar was. Dinsdag is mijn toestel opgehaald door Dynalogic en naar Dynafix gebracht. Daar is het vrijdag gerepareerd en op maandag retour gezonden. Dinsdag, precies een week nadat het toestel bij me was opgehaald, heb ik het weer ontvangen.
Van defect gaan tot ontvangst heb ik inclusief de weekenden dus maar 10 dagen zonder HTC One X gezeten
De reparatie bestaat uit een boardswap, vervanging van de accu en een update van de software (nieuwste rom). Alles onder garantie gelukkig
Dankzij de recente back-up die ik ter beschikking had, was ik binnen no-time weer up-and-running!
Voor zover ik 't kan beoordelen heeft 't toestel slechts een miniscuul krasje opgelopen door de reparatie. Prima service van HTC!
Dat gebeurde op zaterdagmiddag. Het was al een lange zit om tot maandagochtend te moeten wachten voor HTC telefonisch bereikbaar was. Dinsdag is mijn toestel opgehaald door Dynalogic en naar Dynafix gebracht. Daar is het vrijdag gerepareerd en op maandag retour gezonden. Dinsdag, precies een week nadat het toestel bij me was opgehaald, heb ik het weer ontvangen.
Van defect gaan tot ontvangst heb ik inclusief de weekenden dus maar 10 dagen zonder HTC One X gezeten
De reparatie bestaat uit een boardswap, vervanging van de accu en een update van de software (nieuwste rom). Alles onder garantie gelukkig
Dankzij de recente back-up die ik ter beschikking had, was ik binnen no-time weer up-and-running!
Voor zover ik 't kan beoordelen heeft 't toestel slechts een miniscuul krasje opgelopen door de reparatie. Prima service van HTC!
Maar hoe klein dan ook er mag na reparatie natuurlijk geen schade bij komen.Holgersson schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:50:
Iemand ervaringen met het opsturen van je One X?
Ik zelf heb namelijk last van het bekende "wi-fi probleem"
Nu wil ik hem wel opsturen maar hoelang ben ik hem dan ongeveer kwijt? Krijg namelijk de klantenservice van HTC niet te pakken.
Zouden ze dan ook gelijk me scherm gaan vervangen? (krasjes) Of maken ze alleen dan het wi-fi probleem?
Ik word namelijk gek als ik tegen het scherm aankijk in de felle zon en ik zie allemaal haarkrasjes..
toestel is van 15-05-2012
Nu wil ik hem wel opsturen maar hoelang ben ik hem dan ongeveer kwijt? Krijg namelijk de klantenservice van HTC niet te pakken.
Zouden ze dan ook gelijk me scherm gaan vervangen? (krasjes) Of maken ze alleen dan het wi-fi probleem?
Ik word namelijk gek als ik tegen het scherm aankijk in de felle zon en ik zie allemaal haarkrasjes..
Vragen kun je dus zelf eenvoudig terugvinden in dit topic.Even gaan lezen en je weet het.Knamix schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:58:
mbt het scherm. Lijkt mij heel sterk dat HTC het scherm zal vervangen. Dit staat los van WiFi en gebruiker is zelf verantwoordelijk hoe hij hiermee omgaat. Dat je hem hebt overgenomen van iemand staat hier verder los van en dat ziijn dus dingen die je voor de koop had moeten zien.
Misschen als je er een screenprotector op zet het minder erg voor je wordt en tevens helpt het je scherm beter te beschermen voor de toekomst.
Ik heb mijn toestel ook twee keer op moeten sturen vanwege wifi probleem (is nu inmiddels verholpen), maar aan mijn scherm hebben ze niets gedaan. Bij mij zit hier ook een vrij duidelijk krasje in...Knamix schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:58:
Mijn vraag: bij de eerste keer, was toen het probleem verholpen?ruurd v. schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:16:
[...]
Ik heb mijn toestel ook twee keer op moeten sturen vanwege wifi probleem (is nu inmiddels verholpen)
Maw, wat was de reden dat je 'm een tweede keer moest opsturen op te laten repareren?
Het is interessant om te weten of na een geslaagde reparatie het euvel weer teruggekomen is, wat dan wellicht kan betekenen dat de "fix" die ze aanbrengen ook niet van hoge kwaliteit is.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
De eerste keer was het probleem helemaal niet verholpen.. Op de bon stond wel dat er een onderdeel was vervangen en ik had ook het idee dat er een soort 'bobbeltje' op de achterzijde zat (wellicht hebben ze iets in de behuizing geplaatst om het contact van de antenne te verbeteren)... Blijkbaar testen ze bij Dynafix niet of hun fix het probleem heeft verholpen voor ze het toestel terugsturen.Xymox schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:00:
[...]
Mijn vraag: bij de eerste keer, was toen het probleem verholpen?
Maw, wat was de reden dat je 'm een tweede keer moest opsturen op te laten repareren?
Het is interessant om te weten of na een geslaagde reparatie het euvel weer teruggekomen is, wat dan wellicht kan betekenen dat de "fix" die ze aanbrengen ook niet van hoge kwaliteit is.

Ik heb het toen nog even aangezien, maar na twee weken toch maar weer opnieuw aangeboden te reparatie. Heb hem nu inmiddels weer een weekje terug en de ontvangst is nu gelukkig zoals het hoort! Hopelijk blijft het zo...
Verwijderd
Hallo mensen,
ik heb mijn HTC one X nu 1 maand en 1 dag in gebruik.
ik heb bij mijn telefoon meteen een muvit slim case (hoesje) erbij bestelt.
tot vandaag was mijn telefoon nog 0 x gevallen.
ik liet hem vandaaag op het schoolplein uit mijn handen vallen toen ik opstond. de val was van 40 cm hoogt.
door mijn htc scherm zit nu een diepe kras van links naar echt.
alle functies werken nog. het lcd scherm is ook nog prima.
alleen de bovenste "sterke"laag Gorilla Glass 2 is diep ingekrast.
ik heb mijn telefoon niet vberzekert.
valt deze schade onder de garantie?
gorilla glas zou tegen dit bestendig moeten zijn.....
mvg,
Danny
ik liet hem vandaaag op het schoolplein uit mijn handen vallen toen ik opstond. de val was van 40 cm hoogt.
mvg,
Danny
Eigen schuld = geen garantie (natuurlijk) Tevens is Gorilla Glass helemaal niet bestendig tegen alles...
Dus je hebt pech, je kan het laten repareren op eigen kosten (maar die zullen niet mis zijn gok ik)
Dus je hebt pech, je kan het laten repareren op eigen kosten (maar die zullen niet mis zijn gok ik)
Exact hetzelfde issue. Loopt die van jou ook vaak vast? De mijne komt namelijk vaak niet meer uit standby, het scherm blijft zwart. Nu 2e maal richting Dynafix/HTC, want de eerste maal vonden ze een factory reset afdoendeExtraxyz schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:22:
De mijne ging 2 weken geleden dit doen:
Volgens de dude aan de telefoon zou ik een formulier per mail krijgen die ik moest printen en checken en meegeven bij de telefoon. Maar... ik heb nooit een mail gehad. Iemand anders dit ook gehad?
[ Voor 8% gewijzigd door noes op 28-08-2012 08:42 ]
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Erg stom dat je je telefoon niet hebt verzekerd... dit valt zeker niet onder garantie. Een nieuw scherm bestellen gaat je al gauw € 250,- kosten nu. Was je verzekerd, dan was je alleen je eigen risico kwijt geweest van meestal € 50,-. Schermpjes kan je wellicht ook bij een telefoonboer laten fixen, maar ben daar zelf nooit zo van.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:00:
Hallo mensen,
mvg,
Danny
Plaats eens een foto? Een vriendin van me heeft goede resultaten behaald op haar iPhone 4 door het polijsten van het scherm. Als je kras dus niet al te diep is, kan je dit eens proberen.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:00:
Hallo mensen,
mvg,
Danny
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Ik had een HOX met het wifi probleem. Trad plotseling op, zonder aanwijsbare reden. In eerste instantie gemeld bij HTC via de chat (keurig te woord gestaan), maar in tweede instantie ervoor gekozen om de garantie van Hi toestellease aan te spreken aangezien je dan een vervangende, gelijkwaardige telefoon krijgt. Na twee dagen kwamen ze 'm ophalen en kreeg ik een Samsung Galaxy Mini als vervanging, wat ik dus een aanfluiting vind. Heb mijn trouwe Desire dus alsnog maar uit de kast gehaald.
Maar 10 dagen later kwam een oudere heer ("tsja, ik weet er helemaal niets van hoor") keurig het toestel omruilen. De OneX zag er nog net zo keurig uit (inclusief mijn screen cover) en het wifi probleem is inderdaad verholpen, ik ben weer een tevreden gebruiker. Het enige opvallende is dat de standaard door HTC uitgeleverde muziek en foto's ineens verdwenen waren. Ik vermoed dat ze de laatste update er weer schoon overheen gezet hebben (ik draaide nog gewoon stock rom, dus ik weet niet waarom) zonder dat die bestanden erbij zaten. Ik kan ermee leven.
Maar 10 dagen later kwam een oudere heer ("tsja, ik weet er helemaal niets van hoor") keurig het toestel omruilen. De OneX zag er nog net zo keurig uit (inclusief mijn screen cover) en het wifi probleem is inderdaad verholpen, ik ben weer een tevreden gebruiker. Het enige opvallende is dat de standaard door HTC uitgeleverde muziek en foto's ineens verdwenen waren. Ik vermoed dat ze de laatste update er weer schoon overheen gezet hebben (ik draaide nog gewoon stock rom, dus ik weet niet waarom) zonder dat die bestanden erbij zaten. Ik kan ermee leven.
Het scherm ging ook vaker niet dan wel aan inderdaad. Inmiddels heb ik 'm weer terug met een volledig nieuwe printplaat, had in de omschrijving ook wel duidelijk gemaakt dat dat nodig was (foto's uitgeprint van ruisprobleem in Fastboot, oftewel absoluut geen software-issue). So far so good..noes schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:03:
[...]
Exact hetzelfde issue. Loopt die van jou ook vaak vast? De mijne komt namelijk vaak niet meer uit standby, het scherm blijft zwart. Nu 2e maal richting Dynafix/HTC, want de eerste maal vonden ze een factory reset afdoende, door de uitermate teleurstellende klachtomschrijving van Coolblue (die ik nog had aangevuld op de sheet, maar waar blijkbaar niets mee gedaan wordt). Anyway, nu weer 5 tot 10 werkdagen kwijt
Helaas heb ik ook al een tijdje problemen met mijn HTC One X
Mijn toestel kan voor de tweede keer weer terug voor reparatie. Heb twee weken terug mijn toestel ingeleverd omdat ik problemen had met mijn g-sensor (kan niet switchen naar landscape mode) Accelerometer is dus kapot. Reset haalt helaas niets uit en het ijken van de g-sensor wordt gewoon "afgebroken".
Goed, ik dus het toestel op laten halen en vorige week weer ontvangen. Het probleem leek twee dagen verholpen te zijn en ik kon het toestel gewoon draaien en het scherm draaide netjes mee. Vandaag lukt het opeens niet meer en wederom heb ik hetzelfde probleem. Ik heb HTC gebeld en die zeggen dat ze de laatste keer ook niets hebben kunnen vinden en het toestel zonder reparatie hebben terug gestuurd . Nu heeft HTC mij geadviseerd naar een service point te gaan zodat het daar gerepareerd kan worden terwijl ik wacht.
Morgen dus die kant op en hopen dat het direct verholpen kan worden (alhoewel ik op internet lees dat het een hardware fout lijkt te zijn).
Ik hou jullie op de hoogte
Mijn toestel kan voor de tweede keer weer terug voor reparatie. Heb twee weken terug mijn toestel ingeleverd omdat ik problemen had met mijn g-sensor (kan niet switchen naar landscape mode) Accelerometer is dus kapot. Reset haalt helaas niets uit en het ijken van de g-sensor wordt gewoon "afgebroken".
Goed, ik dus het toestel op laten halen en vorige week weer ontvangen. Het probleem leek twee dagen verholpen te zijn en ik kon het toestel gewoon draaien en het scherm draaide netjes mee. Vandaag lukt het opeens niet meer en wederom heb ik hetzelfde probleem. Ik heb HTC gebeld en die zeggen dat ze de laatste keer ook niets hebben kunnen vinden en het toestel zonder reparatie hebben terug gestuurd . Nu heeft HTC mij geadviseerd naar een service point te gaan zodat het daar gerepareerd kan worden terwijl ik wacht.
Morgen dus die kant op en hopen dat het direct verholpen kan worden (alhoewel ik op internet lees dat het een hardware fout lijkt te zijn).
Ik hou jullie op de hoogte
Allereerst: Bedankt voor alle horror verhalen! ;-)
Mijn One X wordt maandag opgehaald voor het welbekende WiFi probleem. Ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen en in welke staat hij terug komt!
Mijn One X wordt maandag opgehaald voor het welbekende WiFi probleem. Ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen en in welke staat hij terug komt!
Ik heb dus GPS problemen. Gekocht in midden juni overigens.
Pas een maand later ivm vakanties gebruikte ik de GPS pas.
Blijkt dat het niet echt werkt, locatie punt springt overal heen en weer.
HTC gebeld.. werd opgehaald en gerepareerd. Zou mij minstens 2 weken kosten.
31 juli opgehaald dus.
Krijg ik hem 6 augustus pas terug met als resultaat niks vervangen.
Als bericht kreeg ik; Je krijgt hem alvast terug, zodat je straks kan updaten, want de update 4.0.4 verhelpt oa GPS problemen die op 10 augustus komt.
Resultaat: geen update gekregen, want ik heb *** een branded toestel van vodafone.
Update zou pas op 20 augustus komen, vervolgens doorgeschoven naar 29 augustus, vervolgens naar 3 september en nu nog steeds niet.
Conclusie; ik heb al bijna 3 maanden een toestel dat niet naar behoren werkt. Joepie.
Dat is zelfde als een magnetron kopen waar geen tijd bij kan worden gehouden.
Pas een maand later ivm vakanties gebruikte ik de GPS pas.
Blijkt dat het niet echt werkt, locatie punt springt overal heen en weer.
HTC gebeld.. werd opgehaald en gerepareerd. Zou mij minstens 2 weken kosten.
31 juli opgehaald dus.
Krijg ik hem 6 augustus pas terug met als resultaat niks vervangen.
Als bericht kreeg ik; Je krijgt hem alvast terug, zodat je straks kan updaten, want de update 4.0.4 verhelpt oa GPS problemen die op 10 augustus komt.
Resultaat: geen update gekregen, want ik heb *** een branded toestel van vodafone.
Update zou pas op 20 augustus komen, vervolgens doorgeschoven naar 29 augustus, vervolgens naar 3 september en nu nog steeds niet.
Conclusie; ik heb al bijna 3 maanden een toestel dat niet naar behoren werkt. Joepie.
Dat is zelfde als een magnetron kopen waar geen tijd bij kan worden gehouden.
Verwijderd
Mijn One X ligt bij Dynafix om het scherm te laten vervangen na een val op straat.
Woensdag 5-9-2012 is hij opgehaald, inmiddels een week verder en hij ligt blijkbaar alleen nog maar op de reparatieafdeling zonder dat er iets mee gebeurd is, kan nog wel even duren dus
Order - Volledig ingevoerd 3-9-2012 12:48:17
Order - Bevestigd 3-9-2012 12:48:18
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 8-9-2012 9:22:54
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 8-9-2012 9:22:55
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 11-9-2012 7:55:10
Woensdag 5-9-2012 is hij opgehaald, inmiddels een week verder en hij ligt blijkbaar alleen nog maar op de reparatieafdeling zonder dat er iets mee gebeurd is, kan nog wel even duren dus

Hmm.. ik hoop dat het bij mij wat sneller gaat!Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:55:
Mijn One X ligt bij Dynafix om het scherm te laten vervangen na een val op straat.
Woensdag 5-9-2012 is hij opgehaald, inmiddels een week verder en hij ligt blijkbaar alleen nog maar op de reparatieafdeling zonder dat er iets mee gebeurd is, kan nog wel even duren dus![]()
STATUS DATE/TIME
Order - Data complete 7-9-2012 17:03:11
Order - Confirmed 7-9-2012 17:03:12
Logistics - Product received by Dynafix Care 11-9-2012 4:44:39
Logistics - Product sent to internal repair facility 11-9-2012 4:44:40
Hopelijk een gerustgevend bericht. Mijn One X is 2 weken geleden gefixed van het welbekende WiFi probleem. Geen krassen of andere beschadigingen. Precies 1 week weggeweest. Zo kan het ookFaraz schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:57:
Oke... vooruit, ze zouden hem 's maandags komen ophalen, dat werd uiteindelijk dinsdag, en toen de beste man uiteindelijk was langsgekomen kreeg ik daarna een mail dat ze ook nog woensdag zouden langskomen Heel erg "dyna"logistics allemaal

Ook ik ben tevreden, nadat mijn One X voor de tweede keer is weggeweest heb ik nu al 3 weken geen enkel probleem. klop klop
Verwijderd
Vraagje; zie nu in m'n overzicht staan dat een prijsopgave is verzonden.
Heb geen email ontvangen, dit gaat toch in deze tijd niet met de post hoop ik?
Mij was verteld dat ze zouden bellen in geval van prijsopgavenVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:43:
Vraagje; zie nu in m'n overzicht staan dat een prijsopgave is verzonden.
Kijk, daar heb ik wat aan.JerryJerryJerry schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:46:
[...]
Hopelijk een gerustgevend bericht. Mijn One X is 2 weken geleden gefixed van het welbekende WiFi probleem. Geen krassen of andere beschadigingen. Precies 1 week weggeweest. Zo kan het ook![]()
Oke... vooruit, ze zouden hem 's maandags komen ophalen, dat werd uiteindelijk dinsdag, en toen de beste man uiteindelijk was langsgekomen kreeg ik daarna een mail dat ze ook nog woensdag zouden langskomen Heel erg "dyna"logistics allemaal
Dat hier zoveel negatieve verhalen staan zal wel komen door het fenomeen 'selective replying'; mensen die tevreden zijn gaan eerder met hun product (hier: de prachtige One X) spelen, dan dat ze hier even melden dat alles goed is afgelopen!
Ligt ook aan Dynafix: Ervaringen met Dynafix, dat HTC daarmee in zee gaat zeg

de mijne is ook inmiddels voor de 3e keer weg.
eerste keer ging ie voor het wifi probleem, bij dynafix creeren ze vervolgens hun eigen problemen, namelijk dat het speakertje het na reparatie niet meer doet.
en de 2e keer dat ie daarvoor weg ging kreeg ik de melding dat ze geen fout hadden gevonden.
inmiddels heb ik zwart op wit staan dat dit de laatste keer is dat ie wordt gerepareerd, als het ze dan nog niet lukt dan wordt er 'geëscaleerd'
eerste keer ging ie voor het wifi probleem, bij dynafix creeren ze vervolgens hun eigen problemen, namelijk dat het speakertje het na reparatie niet meer doet.
en de 2e keer dat ie daarvoor weg ging kreeg ik de melding dat ze geen fout hadden gevonden.
inmiddels heb ik zwart op wit staan dat dit de laatste keer is dat ie wordt gerepareerd, als het ze dan nog niet lukt dan wordt er 'geëscaleerd'
Jeetje, het lijkt er inderdaad wel heel erg op ja... Alsof ze draadjes expres los maken om vervolgens zelf meer werk en dus inkomsten te krijgen.
Dear Dhr. xxx
Device HTC One X, Serial No. HT23XW11xxx, is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.
Many thanks,
HTC Customer Care
..........
STATUS DATE/TIME
Logistics - Product arrived at repair center 12-9-2012 7:45:31
Repair at repair center - Started 12-9-2012 13:56:36
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 12-9-2012 15:39:33
Repair at repair center - Finished 12-9-2012 15:39:33
Zo, maandag opgehaald.. woensdag al 'hersteld'! Ik ben benieuwd wanneer hij weer thuis arriveert en, met name, in welke staat!
Device HTC One X, Serial No. HT23XW11xxx, is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.
Many thanks,
HTC Customer Care
..........
STATUS DATE/TIME
Logistics - Product arrived at repair center 12-9-2012 7:45:31
Repair at repair center - Started 12-9-2012 13:56:36
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 12-9-2012 15:39:33
Repair at repair center - Finished 12-9-2012 15:39:33
Zo, maandag opgehaald.. woensdag al 'hersteld'! Ik ben benieuwd wanneer hij weer thuis arriveert en, met name, in welke staat!
HTC gebruikt voor de ONE X maar liefst 3 fabriekanten voor de schermen.CLB schreef op zondag 15 april 2012 @ 10:37:
Zelf gemaakte One X vs One X foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verschillende fabrikanten ofzo neem ik even aan... Maar groot verschil zeg....
Nu willen mensen weer ruilen bij winkels om dit fenomeen denk ik: ik wil wit... Ik geel...
ACER
SHARP
en een derde..
ACER is de witte (Last van gele vlekken vaak)
SHARP is geel maar wel geen vlekken
Case: CM690 II Adv USB3.0 | Mobo: GA-Z77X-D3H | CPU: Core i7 3770 | MEM: Corsair Vengeance 16GB 1866Mhz CL9 | GPU: MSI N660 TF 2GD5/OC | PSU: XFX Pro 550W | SSD: Intel 520 180GB | HDD: WD WD10EZRX 1TB | MON: Samsung S24B150BL | Mouse: Steelseries Kana
Die derde is Sony en NEE er is op voorhand niet te zeggen dat Acer wit is met vlekken of Sharp gelig is
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 12-09-2012 16:25 ]
Ik heb mijn HTC One X bij GSM-Venlo gekocht. Unlocked toestel van Orange UK en hierdoor een 90eur goedkoper. Echter heb ik problemen wanneer ik van Nederland naar België rij. Ik heb namelijk een Belgische Virtuele operator (Mobile Vikings) en wanneer ik van KPN naar Mobile vikings switch heb ik geen service (enkel data netwerk)
Heel gek!! Iemand ervaring met dit soort probleem?
Heel gek!! Iemand ervaring met dit soort probleem?
Case: CM690 II Adv USB3.0 | Mobo: GA-Z77X-D3H | CPU: Core i7 3770 | MEM: Corsair Vengeance 16GB 1866Mhz CL9 | GPU: MSI N660 TF 2GD5/OC | PSU: XFX Pro 550W | SSD: Intel 520 180GB | HDD: WD WD10EZRX 1TB | MON: Samsung S24B150BL | Mouse: Steelseries Kana
Kom net thuis en er lag een brief in de bus van Dynafix. Is dus toch per post gebeurt in this day and ageFaraz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:28:
[...]
Mij was verteld dat ze zouden bellen in geval van prijsopgaven

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Logistics - Product ready for return shipment 12-9-2012 18:26:08
Logistics - Product sent 12-9-2012 22:53:06
Betekent dit dat hij morgen of overmorgen bij mij thuis wordt geleverd? Hebben jullie hier ervaring mee? Dat zou wel supersnel zijn (de telefoon is 48uur geleden opgehaald).
Logistics - Product sent 12-9-2012 22:53:06
Betekent dit dat hij morgen of overmorgen bij mij thuis wordt geleverd? Hebben jullie hier ervaring mee? Dat zou wel supersnel zijn (de telefoon is 48uur geleden opgehaald).
Dat had ik ook, kwam er toen na telefoontje met dynafix achter dat ze het ook wel is met de mail versturen. Gelukkig kan je gewoon hem invullen, scannen en terug mailenGugger schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:51:
[...]
Kom net thuis en er lag een brief in de bus van Dynafix. Is dus toch per post gebeurt in this day and age
Rupsen, Rapsen.
Die van mij is ook gisteravond verstuurd (22:23). Bij de vorige reparatie was ie verstuurd om 15:24 en ontving ik hem de volgende dag.Faraz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 01:41:
Ik weet niet of het nog wat uitmaakt of ie 's avonds of 's middags als verstuurd wordt vermeld, maar dan zou ie normaliter dus al vandaag moeten worden bezorgd. Laten we het hopen.
En laat ik ook hopen dat m'n WiFi en GPS goed is blijven werken, want die van mij heeft kennelijk een boardswap gekregen...
Bedankt voor je reactie! Ik hoop hem vandaag binnen te krijgen.Eegee schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:49:
[...]
Die van mij is ook gisteravond verstuurd (22:23). Bij de vorige reparatie was ie verstuurd om 15:24 en ontving ik hem de volgende dag.
Ik weet niet of het nog wat uitmaakt of ie 's avonds of 's middags als verstuurd wordt vermeld, maar dan zou ie normaliter dus al vandaag moeten worden bezorgd. Laten we het hopen.
En laat ik ook hopen dat m'n WiFi en GPS goed is blijven werken, want die van mij heeft kennelijk een boardswap gekregen...
Hoe weet je dat je een boardswap hebt gekregen? Bij mij staat alleen onderaan de reparatie-pagina 'onderdeel vervangen'.
Bij mij staat daar nu 'boardswap'. De vorige keer stond er bij mij ook 'onderdeel vervangen' en ook nog 'contacten hersteld'.Faraz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:56:
[...]
Hoe weet je dat je een boardswap hebt gekregen? Bij mij staat alleen onderaan de reparatie-pagina 'onderdeel vervangen'.
Aha, thanks. Stond er bij mij maar contacten hersteld, dan wist ik dat ze alleen de standaard wifi-reparatie hadden uitgevoerd. Ik ben benieuwdEegee schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:44:
[...]
Bij mij staat daar nu 'boardswap'. De vorige keer stond er bij mij ook 'onderdeel vervangen' en ook nog 'contacten hersteld'.
Mijne is inmiddels terug gestuurd van de reparatieafdeling naar de logistieke afdeling volgens de status.
Zal dus wel na het weekend worden dat ik hem terugheb
Al met al heeft met name het logistieke gedeelte tijd gekost, de reparatieafdeling zelf was erg snel!
Zal dus wel na het weekend worden dat ik hem terugheb
Al met al heeft met name het logistieke gedeelte tijd gekost, de reparatieafdeling zelf was erg snel!
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)