Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
M´n nummer is gisteren officieel overgezet naar KPN microsim vanaf Vodafone (normale sim).
Maar erg happy ben ik nog niet met de One X.
Super toestel behalve wifi-bereik. Heb 'm daarvoor dus al laten ophalen, reparatie formulier meldde een boardswap maar het bereik is t.o.v. m'n Desire nog steeds bedroevend slecht.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nUDL3l.jpg

Ik geloof wel dat ze het toestel open hebben gehad. Want er lijkt een héééél klein beetje licht langs de rand van het toestel te komen. Dit is alleen te zien in het donker. Zeg maar de witte behuizing en de zwarte scherm/rand. Ik weet niet of dit al zo was voordat ik 'm opstuurde want ik heb het toestel nog maar heel weinig gebruikt.

Aan de ene kant heb ik zoiets van dit hoort niet; HTC/Dynafix hoort dit te maken. (ook een gedachte is dat ze er eigenlijk niets aan hebben gedaan of dat ze niet de verbeteringen van HTC (dit en dit) van wifi-bereik/antenne hebben meegenomen in de reparatie)

Maar aan de andere kant heb ik zoiets van:
1) Ik gebruik nu micro-sim; dus als ik 'm weer laat ophalen moet ik eerst een sim-adapter regelen (om micro-sim in m'n oude telefoon te gebruiken)
2) Hij is al gerepareerd en toen is het zo geworden als het nu is. Wie zegt dat het na een 2e keer op laten halen wél beter is?
3) Of zijn het problemen bij Wifi-netwerk zélf? (M'n broer's HTC Sensation XE heeft ook slecht wifi-ontvangst maar dat toestel heeft meer problemen sinds zijn update naar ICS). En waarom heeft m'n Desire dan wel aardig goed bereik?
4) Of de HTC One X heeft en blijft gewoon slecht wifi-bereik hebben. Ook omdat de signaalmeter van Wifi Analyser op de One X vaak heel erg heen en weer gaat/slingerd. Misschien zelfs bij de nieuwe batch waar dit opgelost zou zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Piet91 op 05-07-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:24
Ook bij mij is er een boardswap gedaan na m'n telefoon te hebben opgestuurd voor het wifiprobleem. Of het geholpen heeft kan ik morgen pas melden, was de hele dag niet thuis, toestel word morgen op postkantoor gedropped.

Hoop dat 't wifigeneuzel over is, anders mogen ze 'm weer ophalen :) I'll keep you posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Veen schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:36:
Ook bij mij is er een boardswap gedaan na m'n telefoon te hebben opgestuurd voor het wifiprobleem. Of het geholpen heeft kan ik morgen pas melden, was de hele dag niet thuis, toestel word morgen op postkantoor gedropped.

Hoop dat 't wifigeneuzel over is, anders mogen ze 'm weer ophalen :) I'll keep you posted!
En. Is het verbeterd?

Ik weet het nog niet zo. Het kan namelijk ook aan ons netwerk zélf liggen aangezien m'n broers Sensation XE ook problemen heeft. (maar onze laptops en andere gsm's niet).
Maar het feit dat het signaal op de One X bij wifi-analyser zo extreem heen en weer gaat (van grijs naar ver in het geel en weer terug e.d.) doet mij vermoeden dat ze niet zo veel werk in het repareren hebben gestoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

De mijne ook terug met een boardswap en de wifi is weer zoals het hoort.
Vorige week Vrijdagmiddag opgehaald en afgelopen Vrijdagochtend teruggebracht!

Je ziet echter wel dat ze hem open hebben gemaakt.
Wat beschadigingen rondom het glas (backcase). Niet veel maar wel zonde...

[ Voor 21% gewijzigd door GKW op 07-07-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Zijn er hier ook mensen die last hebben van een schel geluid? Van de ene dag op de andere klonk mijn geluid erg flets en schel. Verder zit er vanaf dag 1 een kleine gele vlek (in het midden ongeveer) zodra hij warm wordt, maar ik hoopte dat dit weg zou trekken...
Toch maar even opsturen ben ik bang. Ik heb geen verzekering dus dan ben ik 'em zeker 3 weken kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:03
Helaas, mijn One X is omgeruild ivm Wifi probleem, maar na 2 weken vertoont mijn nieuwe hetzelfde probleem.
Daar ga je weer, 2 maanden een toestel en al voor de 2e keer in reparatie. Maar ik hoop nu voor het laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
GKW schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 09:33:
De mijne ook terug met een boardswap en de wifi is weer zoals het hoort.
Vorige week Vrijdagmiddag opgehaald en afgelopen Vrijdagochtend teruggebracht!

Je ziet echter wel dat ze hem open hebben gemaakt.
Wat beschadigingen rondom het glas (backcase). Niet veel maar wel zonde...
Ik zou daar zeker een klacht over indienen en niet accepteren. Een reparatie wat je laat uitvoeren moet er niet voor zorgen dat 1 probleem wordt opgelost en je er een ander voor terugkrijgt. Maak er een foto van en neem direct contact op met HTC.
Lijkt mij dat zij dit zeker voor je oplossen. Nadeel zal zijn dat je de telefoon weer kwijt bent.
Maar ik zou het niet accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

MikeOO schreef op zondag 08 juli 2012 @ 07:47:
[...]

Ik zou daar zeker een klacht over indienen en niet accepteren. Een reparatie wat je laat uitvoeren moet er niet voor zorgen dat 1 probleem wordt opgelost en je er een ander voor terugkrijgt. Maak er een foto van en neem direct contact op met HTC.
Lijkt mij dat zij dit zeker voor je oplossen. Nadeel zal zijn dat je de telefoon weer kwijt bent.
Maar ik zou het niet accepteren
Tja, daar zit ik ook over na te denken... Ik wil hem inderdaad niet weer kwijt en er dan achterkomen dat er weet iets anders beschadigd is... moeilijk. Ik denk dat ik zeker een klacht indien bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 18:29
STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 3-7-2012 9:49:48
Service-aanmelding - Bevestigd 3-7-2012 9:49:52
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 4-7-2012 14:17:52
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 6-7-2012 3:08:46
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 6-7-2012 3:08:47

duurt het altijd zo lang voordat je toestel wordt ontvangen door de interne reparatiedienst? nu al bijna 2 dagen geleden dat ie is opgestuurd -___-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:38

The Executer

Lekker belangrijk!

Mijn toestel is inmiddels een week onderweg volgens de HTC pagina. Opgehaald door Dynalogics, toestel zou naar Nuth gestuurd worden.
Service Type:Repair
Requested:07/02/2012
Status:Awaiting Device

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
The Executer schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:41:
[...]

Mijn toestel is inmiddels een week onderweg volgens de HTC pagina. Opgehaald door Dynalogics, toestel zou naar Nuth gestuurd worden.

[...]
die van mij is net ontvangen door de reparatie afdeling, deden ze wel lang over zeg....

STATUS DATUM / TIJD
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 4-7-2012 14:17:52
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 9-7-2012 15:32:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Hallo allemaal!
Heb zojuist mijn One X ontvangen die ik had besteld via studentmobiel en ik zit gelijk met een probleem: ik heb een witte One X en op de achterkant zijn duidelijk kleine groene en zwarte vlekjes te zien en aan de voorkant een minuscuul krasje op het scherm. Ik heb het idee dat ik een gerouterneerd toestel of iets dergelijks heb ontvangen. Ik mag toch op z'n minst wel verwachten dat ik een schoon toestel zonder vlekjes/krasjes krijg? Iemand ervaring hiermee? Zou het de moeite waard zijn om hem te retourneren, wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36
Nafi schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:52:
Hallo allemaal!
Heb zojuist mijn One X ontvangen die ik had besteld via studentmobiel en ik zit gelijk met een probleem: ik heb een witte One X en op de achterkant zijn duidelijk kleine groene en zwarte vlekjes te zien en aan de voorkant een minuscuul krasje op het scherm. Ik heb het idee dat ik een gerouterneerd toestel of iets dergelijks heb ontvangen. Ik mag toch op z'n minst wel verwachten dat ik een schoon toestel zonder vlekjes/krasjes krijg? Iemand ervaring hiermee? Zou het de moeite waard zijn om hem te retourneren, wat vinden jullie?
Het lijkt mij wel dat je een nieuwe zou moeten krijgen als je een nieuwe bestelt, en er niks bij stond dat ie refurbished zou zijn of zoiets. Zat dat plakfolietje nog op je scherm toen je hem uit de doos haalde en daaronder zag je dan dus een krasje toen je het er af haalde...?
En zijn het veel vlekjes, stippeltjes of zo? Dat er net iemand met verf heeft lopen spetteren, of zijn het meer kleine vegen, of hoe...? Misschien dat je er een (macro)foto van kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Laatst online: 02-02-2021
Eegee schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 21:15:
[...]

Het lijkt mij wel dat je een nieuwe zou moeten krijgen als je een nieuwe bestelt, en er niks bij stond dat ie refurbished zou zijn of zoiets. Zat dat plakfolietje nog op je scherm toen je hem uit de doos haalde en daaronder zag je dan dus een krasje toen je het er af haalde...?
En zijn het veel vlekjes, stippeltjes of zo? Dat er net iemand met verf heeft lopen spetteren, of zijn het meer kleine vegen, of hoe...? Misschien dat je er een (macro)foto van kunt maken?
Plakfolie zat er nog op ja en de doos was geseald, niks opvallends dus.

Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/3926/img20120710211916.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/3572/img20120710211843.jpg

Hier kan je het een beetje zien. Ik heb wat aandachtiger gekeken en het is toch wel duidelijk dat er met het scherm is gerommeld om de unibody los te krijgen. Zal het een gebruikt toestel zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Nafi op 10-07-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
Nafi schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:07:
[...]

Plakfolie zat er nog op ja en de doos was geseald, niks opvallends dus.

[afbeelding]
[afbeelding]

Hier kan je het een beetje zien. Ik heb wat aandachtiger gekeken en het is toch wel duidelijk dat er met het scherm is gerommeld om de unibody los te krijgen. Zal het een gebruikt toestel zijn?
Het gaat er meer om wat jij denkt... Jij ziet het toestel van dicht bij en je kan beoordelen of jij verwacht dat een nieuw toestel er zo uit hoort te zien.

persoonlijk zou ik hem gelijk hebben omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ik heb dezelfde beschadiging aan het scherm op mijn toestel na reparatie... Het lijkt toch alsof je toestel open is geweest. Misschien door HTC zelf om het wifi probleem bij voorbaat op te lossen?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

GKW schreef op zondag 08 juli 2012 @ 10:55:
[...]

Tja, daar zit ik ook over na te denken... Ik wil hem inderdaad niet weer kwijt en er dan achterkomen dat er weet iets anders beschadigd is... moeilijk. Ik denk dat ik zeker een klacht indien bij HTC.
Ik heb toch maar een klacht ingediend. Moest ook foto's maken en opsturen en dan zouden ze het naar de escalatieafdeling sturen. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Ik heb een probleem met mijn micro-usb connector. Deze zit er na 1.5 maand gebruik al zo losjes in, dat ik hem bijna vast moet houden om hem op te laden.

Dat kan toch niet acceptabel zijn? Vind het echt heel irritant en dikwijls pak ik s' ochtends dus mijn HTC en is hij leeg omdat de aansluiting net geen contact maakte. Het is zelfs het originele snoertje wat de problemen geeft.

Wat moet ik nu doen? Heeft iemand anders dit probleem ook?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Domus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:49:
Ik heb een probleem met mijn micro-usb connector. Deze zit er na 1.5 maand gebruik al zo losjes in, dat ik hem bijna vast moet houden om hem op te laden.

Dat kan toch niet acceptabel zijn? Vind het echt heel irritant en dikwijls pak ik s' ochtends dus mijn HTC en is hij leeg omdat de aansluiting net geen contact maakte. Het is zelfs het originele snoertje wat de problemen geeft.

Wat moet ik nu doen? Heeft iemand anders dit probleem ook?
Als een andere lader die probleem ook heeft dan rest je niets anders dan je toestel voor garantie bij HTC aan te melden. Soms helpt het om het snoertje iets terug te trekken. Heb ik hier met een Huawai telefoon ook maar zolang je garnatie heb gewoon laten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
ik heb nu ook het wifi probleem met m'n one x, als ik op de rechterbovenhoek druk gaat het wel weer maar daarna verliest hij vaakt signaal enz... nou word ik een beetje moedeloos als ik al die berichten zie van telefoons die net zo kapot weer terugkomen.. Heeft iemand ervaringen met Hi en reparaties? en krijg je een leentoestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Krijg de optie om een one x aan te schaffen zonder factuur en ik ben er niet zeker van of het toestel van voor of na de productie aanpassing is, verkoper zegt nu 3 weken in bezit te zijn van het toestel dus ik gok dat het de pre-wifi fix versie is.

Vraagt HTC om een aankoopfactuur voor de garantie?

Blah.. die stickers heeft hij helaas ook niet. Zullen die belangrijk zijn? ff de htc chat testen..

'Op imei/serienummer geven we gewoon 2 jaar garantie hoor, sterker nog het toestel is pas enkele maanden op de markt!'

[ Voor 27% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-07-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiluTe
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50
Zijn er ook mensen die hem via een reparatiewinkel hebben laten solderen/repareren? Ik zoek een winkeltje die dit kan in de buurt van Zwolle, aangezien ik ook het wifi probleem heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:09:
Krijg de optie om een one x aan te schaffen zonder factuur en ik ben er niet zeker van of het toestel van voor of na de productie aanpassing is, verkoper zegt nu 3 weken in bezit te zijn van het toestel dus ik gok dat het de pre-wifi fix versie is.

Vraagt HTC om een aankoopfactuur voor de garantie?

Blah.. die stickers heeft hij helaas ook niet. Zullen die belangrijk zijn? ff de htc chat testen..

'Op imei/serienummer geven we gewoon 2 jaar garantie hoor, sterker nog het toestel is pas enkele maanden op de markt!'
Je kunt je ook afvragen waarom

1. Hij hem nu al weg doet.
2. Er geen factuur bij zit
3. Stickers/doos niet meer heeft.

Persoonlijk zou het mij allemaal erg vaag klinken en zou ik op zoek gaan naar 1 die wel compleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
hereticc schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:11:
Zijn er ook mensen die hem via een reparatiewinkel hebben laten solderen/repareren? Ik zoek een winkeltje die dit kan in de buurt van Zwolle, aangezien ik ook het wifi probleem heb :(
Hou er wel rekening mee dat een reparatiewinkel wel officieel door HTC wordt erkend anders kun je mogelijk straks fluiten naar je garantie als er weer een probleem is. Neem aan dat je via HTC wel kan informeren of er iets in je buurt is. Even een chat met HTC starten en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Mocht hier een meneer (verwijderd) op zijn HTC One X wachten, ik heb hem ontvangen :X
Check dan je e-mail over de verdere afhandeling...
Het zou een tweaker kunnen zijn, omdat de probleemomschrijving over het drukken achterop gaat om wifi te verbeteren. Vandaar dat ik hier ook even wat neerzet.

Dynafix is dus niet handig bezig geweest met de adreslabels... maar goed, ik heb de mijne terug met verbeterde 3G-ontvangst en die van die ander komt ook wel goed uiteindelijk.
/edit: is afgehandeld, komt goed.

Het tijdsverloop van mijn reparatie-afhandeling:
STATUSDATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd3-7-2012 19:15:37
Order - Bevestigd3-7-2012 19:15:38
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care6-7-2012 5:43:27
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst6-7-2012 5:43:28
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling9-7-2012 15:31:38
Reparatie repair center - In behandeling10-7-2012 10:52:01
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling   10-7-2012 12:57:08
Reparatie repair center - Voltooid10-7-2012 12:57:08
Logistiek - Product klaar voor retourzending10-7-2012 18:43:28
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel13-7-2012 15:24:44

En vandaag dus ontvangen via PostNL. Mijn slechte 3G-ontvangst is opgelost, hopen dat dat zo blijft tenminste.
Ze hebben "Servicehandeling: Onderdeel vervangen", en "Contacten hersteld".

Ik zie in de rechteronderhoek tussen scherm en behuizing dat ze hem daar hebben opengemaakt, een heel klein ieniemienie deukje in de behuizing zit daar, nog kleiner dan een stofje dat op je scherm kan liggen. Zoiets kan niet worden voorkomen denk ik, en het is zo klein dat het totaal niet opvalt. Ik ben allang blij dat er geen enkele kras in het scherm is gekomen en dat alles verder gewoon gaaf is.

Een beetje jammer wel dat er zowel tussen het doorsturen van logistiek naar reparatie als tussen het klaar-voor-verzenden en het daadwerkelijk verzenden ongeveer 3 dagen zitten, maar ze hebben er waarschijnlijk iedere dag heel veel te repareren en klaar hebben liggen voor verzending.

[ Voor 80% gewijzigd door Eegee op 15-07-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Had zo die van mij kunnen zijn. Die zou onderweg moeten zijn, maar tot op heden niets van gehoord. HTC pagina geeft maar weinig informatie, gegevens voor Dynafix status heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
Eegee schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:31:
Mocht hier een meneer (verwijderd) op zijn HTC One X wachten, ik heb hem ontvangen :X
Check dan je e-mail over de verdere afhandeling...
Het zou een tweaker kunnen zijn, omdat de probleemomschrijving over het drukken achterop gaat om wifi te verbeteren. Vandaar dat ik hier ook even wat neerzet.

Dynafix is dus niet handig bezig geweest met de adreslabels... maar goed, ik heb de mijne terug met verbeterde 3G-ontvangst en die van die ander komt ook wel goed uiteindelijk.
/edit: is afgehandeld, komt goed.

Het tijdsverloop van mijn reparatie-afhandeling:
STATUSDATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd3-7-2012 19:15:37
Order - Bevestigd3-7-2012 19:15:38
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care6-7-2012 5:43:27
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst6-7-2012 5:43:28
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling9-7-2012 15:31:38
Reparatie repair center - In behandeling10-7-2012 10:52:01
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling   10-7-2012 12:57:08
Reparatie repair center - Voltooid10-7-2012 12:57:08
Logistiek - Product klaar voor retourzending10-7-2012 18:43:28
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel13-7-2012 15:24:44

En vandaag dus ontvangen via PostNL. Mijn slechte 3G-ontvangst is opgelost, hopen dat dat zo blijft tenminste.
Ze hebben "Servicehandeling: Onderdeel vervangen", en "Contacten hersteld".

Ik zie in de rechteronderhoek tussen scherm en behuizing dat ze hem daar hebben opengemaakt, een heel klein ieniemienie deukje in de behuizing zit daar, nog kleiner dan een stofje dat op je scherm kan liggen. Zoiets kan niet worden voorkomen denk ik, en het is zo klein dat het totaal niet opvalt. Ik ben allang blij dat er geen enkele kras in het scherm is gekomen en dat alles verder gewoon gaaf is.

Een beetje jammer wel dat er zowel tussen het doorsturen van logistiek naar reparatie als tussen het klaar-voor-verzenden en het daadwerkelijk verzenden ongeveer 3 dagen zitten, maar ze hebben er waarschijnlijk iedere dag heel veel te repareren en klaar hebben liggen voor verzending.
heb jij even geluk:

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Reparatie repair center - In behandeling 10-7-2012 11:43:10
Reparatie repair center - In behandeling 11-7-2012 8:27:04

morgen maar eens bellen dat dit abnormaal lang duurt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickoNL
  • Laatst online: 12-09 14:25
Mijne is ook teruggeweest voor wifi problemen. Binnen een week weer terug, met een boardswap.
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 3-7-2012 16:53:12
Service-aanmelding - Bevestigd 3-7-2012 16:53:24
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 4-7-2012 12:35:03
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 5-7-2012 2:14:25
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 5-7-2012 2:14:26
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 5-7-2012 7:47:06
Reparatie repair center - In behandeling 5-7-2012 7:49:18
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 6-7-2012 14:38:27
Reparatie repair center - Voltooid 6-7-2012 14:38:27
Logistiek - Product klaar voor retourzending 6-7-2012 16:59:23
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant 6-7-2012 20:54:21
Winkel - Product ontvangen 10-7-2012 13:12:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Mijn status tot zover:
Request Initiated
Service Type:Repair
Requested:07/02/2012
Status:Awaiting Device

Device Sent
SentN/A

In Repair
Received07/12/2012
Status:In Repair

Return Device
Shipped:07/12/2012
Tracking #:N/A
Aangezien ik mijn toestel via HTC heb opgestuurd, heb ik verder geen gedetaileerde status. Toestel is inmiddels 5 dagen onderweg, terwijl het volgens mij allemaal binnen Nederland is. Ook jammer dat er geen tracking nummer van de return bekend is. Kan nu totaal niets nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 11-09 16:36
Die van mij is opgehaald op 6 juli, en ik kreeg 11 juli een bericht dat hij klaar lag voor de retourzending. Heb hem nog steeds niet binnen. Moet zeggen dat dat hele verzendproces nog wel wat gestroomlijnd mag worden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
net gebeld met dynafix, ik krijg een volledige boardswap met een nieuw scherm er bij. enige minpunt is dat ze nog moeten wachten op onderdelen... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
The Executer schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:21:
Aangezien ik mijn toestel via HTC heb opgestuurd, heb ik verder geen gedetaileerde status.
Als je je IMEI-nummer weet, vul dat dan eens in op http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx samen met je postcode. /edit: oh wacht, die heb je niet, zei je.

[ Voor 5% gewijzigd door Eegee op 17-07-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Laatst online: 19-08 22:07
Nu krijg ik helaas ook te maken met een reparatie.
Ik ben altijd heel erg voorzichtig met mijn toestel, maar gisteren is het dan toch gebeurd. Mijn One X is uit mijn handen 'geslagen' en viel van 1 - 1,5 meter op de grond met het scherm precies naar beneden. Het geluid dat volgde klonk al niet best. En ja hoor, scherm compleet gebarsten! :'( :'(

Vandaag via de HTC WebChat een afspraak gemaakt voor reparatie. Morgen wordt 'ie opgehaald.
Ik zal hem wel een tijd kwijt zijn en de reparatiekosten zullen wel hoog zijn.
Ik baal hier enorm van.

Ik had ook al een tijd last van slechte WiFi-ontvangst (rechts boven op het scherm drukken geeft weer een iets beter signaal), dus ik heb maar gezegd dat het scherm kapot is en dat ik ook al een tijd last had van WiFi-problemen. Die vrouw van de chat wist niet of dat laatste wel onder garantie zou vallen. Dat was aan het reparatiecenter om te beslissen. Zul je zien dat ze dat ook afschuiven op 'valschade' of iets dergelijks.

Verder kon ze me geen prijsindicatie geven.
Nu maar hopen dat ik mijn toestel niet al te lang kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Eegee schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:34:
[...]

Als je je IMEI-nummer weet, vul dat dan eens in op http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx samen met je postcode. /edit: oh wacht, die heb je niet, zei je.
IMEI staat op de kleine 'service'-stickertjes die in de doos zaten toen je hem nieuw had.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
Als een one X valt kan het scherm kapot zijn, maar dat het scherm ook spontaan kan stuk gaan.....
En eerlijk gezegd heb ik het laatste voor. Een scheur die spontaan is opgetreden door het htc logo.
Mail verzonden met foto, en ze hebben gevraagd om het toestel op te sturen(wat ook gebeurt is.)
Heb ook last van een witte pixel die zeer irritant is bij het kijken van filmpjes, en bij het drukken op de hoeken en de volledige rechterkant oplichten van het scherm.En je hoeft niet eens zo hard te drukken.
ben eens benieuwd of de scheur onder garantie valt. Mocht dit niet het geval zijn, kan ik hier dan afstand van doen? maar dat ze wel de 2 andere problemen oplossen ? Zelf konden ze mij hier niet op antwoorden. De technieker moest dit bekijken. Hou jullie op de hoogte.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/jippen/htconexscreen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
even een snel vraagje: hebben hier al mensen een boardswap gehad? een medewerker van dynafix vertelde mij dat als ze het motherboard wouden vervangen ze het scherm ook moeten vervangen. kan iemand mij dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Ik heb gisteren mijn One X weer terug gekregen van reparatie (bekende wifi probleem), maar ik heb nou niet het idee dat het verholpen is... Als ik de One S van mijn vriendin ernaast houd zie ik met de app wifi analyzer nog steeds een enorm verschil (-80dB bij mij versus -50dB op de One S). Ben dus bang dat ik hem weer op moet sturen, maar ik vraag me alleen af of ze daar op dit moment wel weten hoe ze het probleem moeten verhelpen... Ik heb weinig zin om hem weer twee weken voor niets kwijt te zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

ruurd v. schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:45:
Ik heb gisteren mijn One X weer terug gekregen van reparatie (bekende wifi probleem), maar ik heb nou niet het idee dat het verholpen is... Als ik de One S van mijn vriendin ernaast houd zie ik met de app wifi analyzer nog steeds een enorm verschil (-80dB bij mij versus -50dB op de One S). Ben dus bang dat ik hem weer op moet sturen, maar ik vraag me alleen af of ze daar op dit moment wel weten hoe ze het probleem moeten verhelpen... Ik heb weinig zin om hem weer twee weken voor niets kwijt te zijn. :(
Wordt de ontvangst beter als je achter tussen de camera en de volumeknoppen drukt?
Zo nee, dan is het niet het bekende wifi probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Heel fijn, mijn One X is gerepareerd vanwege het WiFi-probleem, maar na een week ofzo is het probleem weer terug, maar dan erger. Heb maar weer contact opgenomen met HTC. Hoop eigenlijk op een nieuw toestel. Heb niet zo'n zin om hem weer twee weken kwijt te zijn... :(

Weet iemand wat het beleid is van HTC hierin? Weet niet wat ze gedaan hebben bij Dynafix, maar ik ben er niet echt van onder de indruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
GKW schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:52:
[...]a

Wordt de ontvangst beter als je achter tussen de camera en de volumeknoppen drukt?
Zo nee, dan is het niet het bekende wifi probleem...
Aangezien ik hem al eens met hetzelfde probleem heb opgestuurd, ben ik bekend met de symptomen... :) Nu ook weer duidelijke verbetering wanneer ik op de achterkant druk. Ben bang dat ik hem toch weer op ga sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

knetterboy3 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:01:
Nu krijg ik helaas ook te maken met een reparatie.
Ik ben altijd heel erg voorzichtig met mijn toestel, maar gisteren is het dan toch gebeurd. Mijn One X is uit mijn handen 'geslagen' en viel van 1 - 1,5 meter op de grond met het scherm precies naar beneden. Het geluid dat volgde klonk al niet best. En ja hoor, scherm compleet gebarsten! :'( :'(

Vandaag via de HTC WebChat een afspraak gemaakt voor reparatie. Morgen wordt 'ie opgehaald.
Ik zal hem wel een tijd kwijt zijn en de reparatiekosten zullen wel hoog zijn.
Ik baal hier enorm van.

Ik had ook al een tijd last van slechte WiFi-ontvangst (rechts boven op het scherm drukken geeft weer een iets beter signaal), dus ik heb maar gezegd dat het scherm kapot is en dat ik ook al een tijd last had van WiFi-problemen. Die vrouw van de chat wist niet of dat laatste wel onder garantie zou vallen. Dat was aan het reparatiecenter om te beslissen. Zul je zien dat ze dat ook afschuiven op 'valschade' of iets dergelijks.

Verder kon ze me geen prijsindicatie geven.
Nu maar hopen dat ik mijn toestel niet al te lang kwijt ben.
Het zal mij ergens niks verbazen als ze het WiFi-probleem laten vallen onder val schade. Echter zou jij (denk ik) beroep kunnen doen op de erkenning dat er problemen zijn met wifi van HTC zelf.

Wat betreft de kosten van een gebroken scherm, houd er maar rekening mee dat het rond de 180 euro (excl. btw) is, dus z'n 214 euro (incl. btw).

Ik heb ook me One X laten vallen in de tuin, en toen zat er nog geen barst in, nog geen seconden later dat ik hem in me handen had kwam er een barst in. Ergens een putje in me scherm, wat resulteerde in een barst, echter niet meteen laten ophalen voor reparatie, en paar dagen later trok ik me schoen aan terwijl de mobiel in me broekzak zat.. hoorde al een dof geluid, en ja hoor, nog z'n 10 barsten over me hele scherm.

[ Voor 13% gewijzigd door Metian op 20-07-2012 21:03 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
Metian schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:58:
[...]
Het zal mij ergens niks verbazen als ze het WiFi-probleem laten vallen onder val schade. Echter zou jij (denk ik) beroep kunnen doen op de erkenning dat er problemen zijn met wifi van HTC zelf.

Wat betreft de kosten van een gebroken scherm, houd er maar rekening mee dat het rond de 180 euro (excl. btw) is, dus z'n 214 euro (incl. btw).
Dank voor de prijsindicatie, denk zelf ook dat ik zeker wel op zo'n €200 moet rekenen.
Wordt denk ik moeilijk om te bewijzen dat ik al WiFi-problemen had voor de val, dus ik hoop gewoon dat ze een beetje klantvriendelijk zijn en dat ze bij Dynafix echt wel weten dat het een bekend probleem is.
Ik laat wel weten hoe het verder afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

reken maar niet op klantvriendelijkheid, die mensen daar bij Dynafix draaien bij iedereen een oor uit. Het begint al met het super dure betaalde nummer, waar de telefoon echt door een stel onwetende mensen wordt opgenomen..

Ik ben zelf langs een dynafix punt gegaan, en die vonden alle problemen "normaal"
- Ruis op de koptelefoon
- Zijkanten van het scherm indrukken resulteert in dansende pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Laatst online: 10-09 10:12
knetterboy3 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 01:38:
[...]

Dank voor de prijsindicatie, denk zelf ook dat ik zeker wel op zo'n €200 moet rekenen.
Wordt denk ik moeilijk om te bewijzen dat ik al WiFi-problemen had voor de val, dus ik hoop gewoon dat ze een beetje klantvriendelijk zijn en dat ze bij Dynafix echt wel weten dat het een bekend probleem is.
Ik laat wel weten hoe het verder afloopt.
Scherm laten repareren, toestel terug laten komen en dan pas aanmelden voor WiFi-probleem, is dat geen optie? O-)

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
Dat is inderdaad ook een optie, maar de reden dat ik hem niet eerder al heb opgestuurd voor het WiFi-probleem is simpelweg dat ik hem dan zo lang kwijt ben. Ik zit er ook niet op te wachten om het toestel nu eerst een paar weken (?) kwijt te zijn voor een schermreparatie en dan vervolgens nóg een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Het ligt ook maar net aan dynafix, de een heeft hem binnen een week terug, de ander (zoals ik) mag zn 2,5 week wachten, dit kwam omdat hun dagen lang hebben zitten wachten op onderdelen xD.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
Mijn HTC one X word vrijdag opgehaald voor het gele vlekje en het wifi probleem , is wel goed geregeld via KPN moet ik zeggen, zeker met een premium abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
STATUS DATUM / TIJD
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 23-7-2012 13:59:49
Reparatie repair center - Voltooid 23-7-2012 13:59:50

na bijna 3 weken is de reparatie eindelijk voltooid, nu hopen dat ik hem eind van de week terug heb :)

EDIT:

STATUS DATUM / TIJD
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 23-7-2012 13:59:49
Reparatie repair center - Voltooid 23-7-2012 13:59:50
Logistiek - Product klaar voor retourzending 23-7-2012 17:55:56

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Servicehandeling: Boardswap
Servicehandeling: Display module vervangen

weet iemand wat ze bedoelen met display module?

[ Voor 37% gewijzigd door stefan-smit20 op 23-07-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:13
nou net me HOX terug gekregen van htc repair via kpn.

het lijkt wel of er één of andere hork met een schroevendraaier heeft in zitten wrikken.

nou weet ik wel dat die beeldschermen zijn geplakt, maar zo een toestel van een maand oud retour sturen.

heeft iemand hier er al ervaring mee, ik denk dat ik er maar eens een mailtje aan ga wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Als jij je toestel ZONDER schade opstuurt (aantoonbaar dmv fotos als bewijs) en je krijgt een toestel MET schade terug hoef je dit niet te accepteren, dit heb ik begrepen en pin mij hier niet op vast!

EDIT: mijn toestel is al bijna 4 weken weg. Als ik de tracing site moet geloven is hij nog niet eens opgenomen in hun systeem. Morgen maar weer eens klagen bij de BC die hem hebben opgestuurd.

Mijn toestel was/is volledig dood, het lade niet meer op het deed niks.

[ Voor 40% gewijzigd door RoadRunnerRik op 25-07-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

GKW schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:26:
[...]

Ik heb toch maar een klacht ingediend. Moest ook foto's maken en opsturen en dan zouden ze het naar de escalatieafdeling sturen. Ik ben benieuwd...
En vandaag een telefoontje dat ze een afspraak willen maken om mijn toestel op te laten komen halen zodat ze de schade die aangericht is tijdens het oplossen van het wifi probleem, kunnen herstellen. De beschadigingen zijn maar klein maar hij hield vol dat ze mijn One X weer als nieuw komen afleveren. Wel een goede service!

En nu maar hopen dat er niet andere beschadigingen aangebracht worden, maar misschien ben ik nu wel aan het doom denken....

Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
zal er morgen wel mee terug gaan, ken die gast al een poosje.
en oké der zat een krasje in het scherm, maar nu zitten er 3 plekken in waar ze er met iets tussen hebben gezetten.
het is zichtbaar in het scherm en de behuizing, bij de harder/zachter knop staat die zelfs open :(

ps: deze was ook in één keer dood, deed een beetje vreemd en off for ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
en de mijne is sinds gisteren voor de 2e keer weg voor het wifi probleem.
Eerste keer omgeruild na anderhalve week, ik hoop nu op reparatie, of vervanging voor een nieuwere productiedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Nu online
gunnie_nl schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:26:
zal er morgen wel mee terug gaan, ken die gast al een poosje.
en oké der zat een krasje in het scherm, maar nu zitten er 3 plekken in waar ze er met iets tussen hebben gezetten.
het is zichtbaar in het scherm en de behuizing, bij de harder/zachter knop staat die zelfs open :(

ps: deze was ook in één keer dood, deed een beetje vreemd en off for ever.
Hoe lang was jij hem kwijt? Wat hebben ze precies bij jou toestel allemaal gedaan?
Dan weet ik wat mij ongeveer te verwachten staat als ik mijn - als dood opgestuurde - One X terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
Hardstyle4Me schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:56:
[...]
Hoe lang was jij hem kwijt? Wat hebben ze precies bij jou toestel allemaal gedaan?
Dan weet ik wat mij ongeveer te verwachten staat als ik mijn - als dood opgestuurde - One X terug krijg.
2.5 wk ik had het van te voren gevraagd, toen ik hem in leverde.
volgens die gast van de knp hadden ze hun achterstand in gelopen.
ik begrijp nu hoe als horken telefoons open rukke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Nu online
Heb mijn toestel eindelijk kunnen ophalen bij de BC na 3,5 weken.
Ze hebben heel mijn moederbord vervangen.

Echter stuit ik nu wel op een probleem wat ik eerst (dacht ik) niet had. Als ik de simkaart plaats dan moet ik mijn code geven en dan gaat hij mijn simkaart voorbereiden, als ik dan even wacht en naar contacten ga staan al mijn contacten daar. Echter heb ik helemaal geen bereik, geen gsm en ook geen 3G. Hij vind daarin tegen wel WiFi verbindingen.

Als ik mijn simkaart terug in mijn N8 en Iphone doe heb ik weer bereik en kan ik internetten. Maar bij de One X dus net niet...

Hoe lang kan het duren voordat ik bereik heb? Of hebben ze me nu opgeschept met een ander probleem?

Ik heb vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Hardstyle4Me schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:09:
Heb mijn toestel eindelijk kunnen ophalen bij de BC na 3,5 weken.
Ze hebben heel mijn moederbord vervangen.

Echter stuit ik nu wel op een probleem wat ik eerst (dacht ik) niet had. Als ik de simkaart plaats dan moet ik mijn code geven en dan gaat hij mijn simkaart voorbereiden, als ik dan even wacht en naar contacten ga staan al mijn contacten daar. Echter heb ik helemaal geen bereik, geen gsm en ook geen 3G. Hij vind daarin tegen wel WiFi verbindingen.

Als ik mijn simkaart terug in mijn N8 en Iphone doe heb ik weer bereik en kan ik internetten. Maar bij de One X dus net niet...

Hoe lang kan het duren voordat ik bereik heb? Of hebben ze me nu opgeschept met een ander probleem?

Ik heb vodafone.
Je kunt dus ook niet bellen?
Als je dat wel kan dan moet je de instellingen van vodafone ophalen voor Internet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Laatst online: 28-10-2024
Ook mijn telefoon is beschadigd na het oplossen van het Wifi probleem. Ik WEIGER om voor de derde keer in 3 maanden wéér mijn telefoon kwijt te zijn. Was blij hem weer terug te hebben..
ze sturen maar een nieuwe en dan stuur ik ze deze wel terug.

Ik ben zó kwaad echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dan weiger je dat toch, weigeren zij om hem te repareren :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Laatst online: 28-10-2024
Nee, ik regel wel een nieuwe. Dit is echt te belachelijk voor woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Nu online
GKW schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:43:
[...]

Je kunt dus ook niet bellen?
Als je dat wel kan dan moet je de instellingen van vodafone ophalen voor Internet etc.
Inderdaad ook niet bellen.

Ik heb mijn telefoon wel geteld 53 minuten terug gehad waarna hij weer opnieuw naar het reperatie center is vertrokken.

De verkoper van BC vond het heel raar en probeerde ook nog het 1 en ander maar het mocht niet helpen. Weer mijn telefoon +/- 3,5 week kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
Metian schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:27:
Hmm, One X laten opsturen naar Dynafix voor reparatie, krijg ik vandaag de prijsopgave binnen..

- Display vervangen
- Batterij vervangen

Display is logisch, aangezien die aantal barsten had, alleen batterij viel me wel meteen op, zit deze vast aan display dat die vervangen moet worden of.. ?

Overigens kan ik ook niet echt opmaken aan de prijs (180 euro zonder btw) of dit voor display is of alle twee.

Iemand een idee ?
Ik heb vandaag ook de prijsopgave per post binnen gekregen nu mijn toestel precies een week weg is. Ook bij mij staat een 'XL reparatie' met display vervangen en batterij vervangen, terwijl alleen mijn scherm kapot is.
Totaal €214,20 (€180 exclusief BTW).

Verder valt dit mij op:
"Geachte klant,
Wij hebben uw reparatie ontvangen met de klacht: Gebarsten / gebroken display.
U ontvangt een prijsopgave omdat de benodigde reparatie buiten de dekking van de garantievoorwaarden valt.
Aan het toestel is val-, stoot- of drukschade geconstateerd."

Bij de klacht staat alleen een gebroken scherm. Mijn WiFi-probleem staat niet bij de klacht.
Op het ticket dat de HTC-dame voor mij heeft aangemaakt in de chat staat wel duidelijk bij de probleemomschrijving "screen broken and hardware wifi issue".
Ik hoop dat ze het WiFi-probleem ook op gaan lossen. Anders kan ik mijn toestel straks nog een keer opsturen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze dit wel onder garantie repareren en dat het er daarom nu niet bij staat.
Ik volg dagelijks het proces bij Dynafix. Ik ben benieuwd hoe ik hem terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Er staat inderdaad display vervangen en batterij vervangen, denk alleen niet dat de batterij ook daadwerkelijk vervangen word. Heb eerder het gevoel dat dit zo standaard onder XL reparatie staat.

Me batterij werkt namelijk net zo goed als voor de reparatie, en ik ga er vanuit als er een nieuwe batterij in zit dat deze (net zoals een nieuwe mobiel) eerst nog ingewerkt moet worden (snel leeg, opladen etc).

Betreft het wifi probleem, ik denk dat ze dit expres niet op de prijsopgave zetten om verwarring te voorkomen waar jij wel en niet voor moet betalen.

Overigens, kijk niet elke dag voor de status. Heb ik ook gedaan en ik werd er langzaam gek van toen ik dag in dag uit zat te kijken of ze nog steeds aan het wachten waren. |:(

Trouwens we kunnen wel vast stellen dat de kosten van een gebroken display dus 214 euro kosten.

[ Voor 20% gewijzigd door Metian op 26-07-2012 21:17 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
dat gaat allemaal lekker hier met de reparaties.

ticket ingevuld ivm met de schades na reparatie.

krijg ik een retour mail dat ze het IMEI nummer niet kennen?

of ik in me telefoon wil kijken voor het IMEI nummer, en inderdaad ander
nummer dan de stickers op de doos.
heeft waarschijnlijk te maken met de boardswap, maar het lijkt me handig om hier mensen op te wijzen.

sta je daar met je IMEI nummer in je hand, wat dus niet meer bij je telefoon hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

GKW schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:23:
[...]

En vandaag een telefoontje dat ze een afspraak willen maken om mijn toestel op te laten komen halen zodat ze de schade die aangericht is tijdens het oplossen van het wifi probleem, kunnen herstellen. De beschadigingen zijn maar klein maar hij hield vol dat ze mijn One X weer als nieuw komen afleveren. Wel een goede service!

En nu maar hopen dat er niet andere beschadigingen aangebracht worden, maar misschien ben ik nu wel aan het doom denken....

Wordt vervolgd.
Zo snel heb ik het nog niet gezien:
Order - Volledig ingevoerd 25-7-2012 13:48:35
Order - Bevestigd 25-7-2012 13:48:36
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 27-7-2012 5:29:11
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 27-7-2012 5:29:12
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 27-7-2012 8:04:41
Reparatie repair center - In behandeling 27-7-2012 8:35:57
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 27-7-2012 12:08:55
Reparatie repair center - Voltooid 27-7-2012 12:08:55

Perfecte service van HTC!!!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
GKW schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:33:
Perfecte service van HTC!!!!!! _/-\o_
Ben benieuwd als je hem binnen hebt... *O* of -O- , we will see ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

CLB schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:38:
[...]

_O- Ik ook _O-

[ Voor 3% gewijzigd door GKW op 27-07-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwattimena
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-01-2014
Ik heb sinds 2 maanden de HTC One X.
Sinds gisteravond doet hij helemaal niks meer.

Symptomen:
Hij staat uit, scherm doet niks, led doet niks, ook niet bij het opladen. Hij gaat niet meer aan.

Laatste acties:
Accu was 10%, heb hem een uurtje geladen, heb wat berichten verstuurd. toen ik even later wilde kijken was hij dood. Hele nacht geladen. Toestel blijft niks doen.

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Of advies?

Alvast bedankt.

Jess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Hi,

sinds gisteren helaas het wifi probleem. Mijn bootloader is unlocked. Iemand een suggestie hoe ik dit het beste kan aanpakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
jwattimena schreef op zondag 29 juli 2012 @ 23:09:

Symptomen:
Hij staat uit, scherm doet niks, led doet niks, ook niet bij het opladen. Hij gaat niet meer aan.

Laatste acties:
Accu was 10%, heb hem een uurtje geladen, heb wat berichten verstuurd. toen ik even later wilde kijken was hij dood. Hele nacht geladen. Toestel blijft niks doen.

Alvast bedankt.

Jess
Powerkknop ingedrukt houden en kijken of iet na een tijdje iets gebeurt. Lukt dat niet lader er aan en nogmaal proberen.

Heb 2x meegemaakt dat mijn One X niet aanging. Door het powerknopje ingedrukt te houden gingen de lampjes van de toetsen ineens weer branden en was hij er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

mhulsegge schreef op maandag 30 juli 2012 @ 07:47:
Hi,

sinds gisteren helaas het wifi probleem. Mijn bootloader is unlocked. Iemand een suggestie hoe ik dit het beste kan aanpakken ?
Gewoon opsturen. Het is een hardware probleem. Na de boardswap is je toestel sowieso weer locked (niet re-locked maar locked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
GKW schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:05:
[...]

Gewoon opsturen. Het is een hardware probleem. Na de boardswap is je toestel sowieso weer locked (niet re-locked maar locked)
Dat klinkt goed.
Had een horror verhaal gelezen op XDA van een andere NL'er die ineens een rekening van zo'n 140 euro kreeg namelijk.
Zou ik moeten melden dat ik een geunlockte bootloader heb of niet ?

[ Voor 8% gewijzigd door miggeltje op 30-07-2012 09:10 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
Had mijn hox ook verzonden, er zat een overklaarbare barst bovenaan in het htc logo, een luie pixel en de rechterkant licht het scherm op. ze wilden dit analyseren. Krijg een brief dat er valschade is vastgesteld en dat het 214.20 euro gaat kosten, nou mooi niet, de scheur in het scherm is enkel in het htc logo en je ziet het niet als je met het toestel werkt of bovenaan duwt, Vraag hoe het nu zit met de luie pixel, geen antwoord en het toestel is al retour.(dat kan blijkbaar in een paar uur)
Niet netjes hoe ze bij dynafix communiceren :( 35.70 euro om uw toestel bijna 3 weken te missen.
Ik denk wel 2 keer na nu, dus als er schade is aan het scherm, vervangen ze ook de dooie luie pixel niet.
Men wees gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tsjaa zij zullen zeggen: schade = toestel gevallen = ontstaan van luie pixel = ontstaan van scherm op lichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

mhulsegge schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:09:
[...]

Dat klinkt goed.
Had een horror verhaal gelezen op XDA van een andere NL'er die ineens een rekening van zo'n 140 euro kreeg namelijk.
Zou ik moeten melden dat ik een geunlockte bootloader heb of niet ?
Zou ik niet doen. Ik heb hem ook met een geunlockte bootloader opgestuurd en na een boardswap (en beschadigde telefoon....) terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 09:22
Mijn One X werkte perfect, tot voor 5 weken geleden. Mp3`s afspelen gebeurde na een tijdje skippend. Vervolgens begon het scherm kuren te vertonen. Er verschenen allemaal strepen in het beeld. Vervolgens ging het scherm totaal niet meer aan. Ik was in de veronderstelling dat de gsm niet meer aanging, maar als ik mijn vinger op de lichtsenor hield, reageerde de LEDjes in de toetsen nog wel.
Ik heb HTC opgebeld, en die hebben me in verband met een kortere omlooptijd, aanbevolen om de One X naar een KPN business centre te brengen. Ik ben daar met de telefoon heen gegaan. Reperateur constateerde dat het scherm kapot was. Verder zou hij ook een wifi aanpassing maken (dit terwijl mijn wifi perfect werkt).
Ik heb 2 weken niks gehoord, heb ze 4 keer opgebeld en een voicemail ingesproken. Na de 4e keer ben ik terug gebeld, dat de leverancier de verkeerde onderdelen had geleverd. De onderdelen stonden nog op nalevering.

Gisteren was het inmiddels 4 weken gelden dat ik er met de tel. heen ben gegaan. Ik heb mijn ongenoegen geuit en ineens kon ik de telefoon achterlaten en zou hij gerepareerd worden. Volgens de monteur was het desbetreffende onderdeel nog niet binnen, maar " daar kon hij wel iets anders voor verzinnen " . Het zou een flinke klus worden en ik was mijn tel. 1 tot 2 dagen kwijt.
Ik was allang blij dat er actie werd ondernomen. 2 uur later werd ik opgebeld dat het scherm vervangen was, de software geupdate, maar dat het euvel nog niet verholpen was. De tel. word nu opgestuurd naar HTC om daar verder te kijken. Duurt gemiddeld 10 werkdagen.

Ondertussen loop ik te kloten met die microsim en een adaptertje in een Samsung Ladyphone die steeds zijn verbinding verliest tijdens gesprekken omdat de microsim niet goed word vastgedrukt op de contactjes.
En ondertussen loopt mijn abbo lekker door.

Ik ben er een beetje klaar mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

CLB schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:38:
[...]

Het is dus een *O*

Perfect opgelost, case vervangen en op de zijkanten van het display is ook niets meer te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tres bien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Ik ben minder blij, ben hem nu voor de 2e keer kwijt in 3 maanden.
Eerste keer omgeruild, nu staat ie al meer dan een week bij Dynafix, en al een week geen status verandering.
Schiet lekker op zo...

Excuses dat er in deze post niet echt nieuws zit, maar wilde het wel ff kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:41:
Ik ben minder blij, ben hem nu voor de 2e keer kwijt in 3 maanden.
Eerste keer omgeruild, nu staat ie al meer dan een week bij Dynafix, en al een week geen status verandering.
Schiet lekker op zo...

Excuses dat er in deze post niet echt nieuws zit, maar wilde het wel ff kwijt :(
Wees gerust. Ik ben hem vanavond voor de derde keer kwijt binnen 1,5 maand. Dus ik mag harder klagen:-)
Ik heb een nieuw toestel gevraagd omdat ik het niet accepteer dat hij voor een derde keer uit elkaar getrokken wordt met de nodige schade. Dus hopen dat ze gehoor geven. Ze waren er in ieder geval mee bezig bij HTC zelf. Klachten moet je ook bij HTC neerleggen want Dynafix voert alleen maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Ik ben erg benieuwd, toestel is afgelopen dinsdag hier opgehaald met wifi probleem.
1 uur geleden een mail dat ie klaar is en teruggestuurd gaat worden.....
Dat zou een stuk sneller zijn dan de verwachte 2 weken, en ik hoop dat alles goed is.
Zekerheidshalve voor hij werd opgepikt wel even foto's gemaakt van het volledige toestel ivm potentiele schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:08:
[...]

Wees gerust. Ik ben hem vanavond voor de derde keer kwijt binnen 1,5 maand. Dus ik mag harder klagen:-)
Ik heb een nieuw toestel gevraagd omdat ik het niet accepteer dat hij voor een derde keer uit elkaar getrokken wordt met de nodige schade. Dus hopen dat ze gehoor geven. Ze waren er in ieder geval mee bezig bij HTC zelf. Klachten moet je ook bij HTC neerleggen want Dynafix voert alleen maar uit.
die van mij gaat terug ivm schade na reparatie, maar ik leg het wel neer bij de kpn. daar is die gekocht en ingeleverd. eerste ticket bij htc ingevuld incl. foto werd afgesloten. en ik hoorde dus niks meer, 2e ticket geopend dan moeten ze ineens meer data en foto,s hebben. een link naar dropbox kunnen ze niet openen.
datums retour, kopieën reparatie opdracht. nu 2 weken verder en niks gebeurd. huhu je kan me wat, actie kastje muur kluitje riet. :( niet meer zo blij met htc klanten service en dat brakke ticket systeem van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Nu online
jwattimena schreef op zondag 29 juli 2012 @ 23:09:

Symptomen:

Laatste acties:

Alvast bedankt.

Jess
Dit probleem had ik ook. Bij mijn toestel is het moederbord vervangen. Waarna mijn simkaart wel door de telefoon gezien werd maar geen ontvangst had, vervolgens de telefoon de zelfde dag weer opgestuurd.

Nu maar hopen op een betere afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Laatst online: 13-09 17:03
Die van mij heeft opeens moeite met multi-tasken. Kan niet eens normaal muziek luisteren en browsen. Dan wordt de muziek verstoord en anders loopt het erg traag met browsen. En tevens last van ruis bij het luisteren met hoofdtelefoon. Ook de wifi laat steken vallen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
De mijne is terug geweest voor wifi modificatie + nieuw scherm (gele vlekken) en nu na een week zonder dat de telefoon gevallen is of er zichtbare schade is (HOX is voorzien van een hard shell case van HTC) een barstje in de rechterbovenhoek.

Valt dit onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Hollanda schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:29:
De mijne is terug geweest voor wifi modificatie + nieuw scherm (gele vlekken) en nu na een week zonder dat de telefoon gevallen is of er zichtbare schade is (HOX is voorzien van een hard shell case van HTC) een barstje in de rechterbovenhoek.

Valt dit onder garantie?
Niemand hier die daar antwoord op kan geven. Elk geval zal waarschijnlijk door HTC beoordeelt worden.
Het beste kun je contact opnemen met HTC en daar de klacht neerleggen en hopen dat ze dit netjes oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchr81
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-03 12:17
Goedemorgen, ik loop tegen het volgende probleem aan. Namelijk dat mijn gloednieuwe one X mijn simkaart niet herkent. Had eerst mijn huidige T-mobile simkaart laten bijknippen op micro formaat, deed niet. Toen een nieuwe micro sim besteld bij T-mobile, deed het ook niet. Toen in de T-mobile winkel nog een andere micro sim geprobeerd, weer niets en volgens hen is mijn HTC dan ook defect.
De melding in het scherm is gewoon 'Geen simkaart gevonden', verder werkt hij prima. De helpdesk van HTC vindt dat ik een simkaart van een andere provider moet proberen, want als die het dan wel doet, ligt het niet aan de telefoon! :S

Maar goed, ben vooral benieuwd of iemand dit probleem herkend. Een reset heeft overigens ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Mitchr81 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 08:11:
Goedemorgen, ik loop tegen het volgende probleem aan. Namelijk dat mijn gloednieuwe one X mijn simkaart niet herkent. Had eerst mijn huidige T-mobile simkaart laten bijknippen op micro formaat, deed niet. Toen een nieuwe micro sim besteld bij T-mobile, deed het ook niet. Toen in de T-mobile winkel nog een andere micro sim geprobeerd, weer niets en volgens hen is mijn HTC dan ook defect.
De melding in het scherm is gewoon 'Geen simkaart gevonden', verder werkt hij prima. De helpdesk van HTC vindt dat ik een simkaart van een andere provider moet proberen, want als die het dan wel doet, ligt het niet aan de telefoon! :S

Maar goed, ben vooral benieuwd of iemand dit probleem herkend. Een reset heeft overigens ook niet geholpen.
Er zijn wel een paar problemen dat een simkaart niet goed herkend werd maar deze zijn opgelost door het vervangen van de simkaart. Sommige plaatsen een klein stukje papier er tussen zodat het kaartje wat meer wordt aangedrukt.

Met verder werkt hij prima bedoel je dat je wel gewoon kunt bellen of dat alle overige functies het wel doen?

Maar je heb al verschillende dingen geprobeerd en dit klopt echt niet. Ik was direct dezelfde dag al terug gegaan naar de winkel of bij online aankoop deze als DOA aangemeld.

Binnen een paar dagen retour dan krijg je meestal direct een andere toestel. Daarna ga je het reparatietraject in en dat wil je niet met een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
Ik kan alles wel bij elkaar schelden op dit moment. Vandaag mijn One X teruggekregen van reparatie (gebroken scherm + Wi-Fi-probleem). De rekening à €214 moest ter plekke aan de postbode worden betaald.
Dus ik start even later heel blij mijn telefoon op en doorloop het instelmenu, totdat ik mijn e-mailadres niet goed in kan tikken. Blijkt het dus dat er een verticale strook (ca. 1cm breed) van het touchscreen gewoon niet reageert. Lekker dan!
Hebben ze het display vervangen bij Dynafix en dan testen ze niet even of alles wel werkt.
Ik heb gelijk een mail gestuurd naar zowel Dynafix als HTC, maar daar heb ik (natuurlijk 8)7) nog geen reactie op.

Dit is echt een enorme teleurstelling, want over precies 2 weken ga ik op vakantie en dan MOET ik gewoon mijn One X mee hebben. Vandaag is de HTC-chat gesloten dus ik kan op zijn vroegst maandag een afspraak maken. Ervan uitgaande dat het weer minimaal 2 weken duurt voordat het toestel terug is, zal de postbode voor een dichte deur komen te staan...

Het zal vast niet helpen als ik maandag zeg dat de reparatie met SPOED moet worden uitgevoerd?
Ik vind sowieso dat sommige dingen veel vlotter kunnen. Bijvoorbeeld de tijd die zit tussen het ophalen en het moment dat ze beginnen aan de reparatie. Verder stond er dat de telefoon 30-07 al was gerepareerd, en ik heb hem vandaag (04-08) pas thuis gekregen.

Order - Volledig ingevoerd 18-7-2012 13:07:58
Order - Bevestigd 18-7-2012 13:07:59
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 23-7-2012 4:10:12
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 23-7-2012 4:10:13
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 24-7-2012 7:32:32
Reparatie repair center - In behandeling 24-7-2012 13:08:29
Prijsopgave - Verzonden 25-7-2012 8:03:17
Prijsopgave - Beantwoord; repareren voor afgesproken bedrag 27-7-2012 10:56:34
Reparatie repair center - In behandeling 27-7-2012 13:47:01
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 30-7-2012 15:55:57
Reparatie repair center - Voltooid 30-7-2012 15:55:58
Logistiek - Product klaar voor retourzending 31-7-2012 22:45:52
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 3-8-2012 9:37:40

Ik heb nu echt medelijden met de mensen die het toestel zelfs al voor de 3e keer in korte tijd kwijt zijn. Dit is echt onacceptabel. En ondertussen loopt je abonnement lekker door.

(Het Wi-Fi-probleem lijkt trouwens opgelost. Of het signaal is in ieder geval iets beter, maar ik zie nergens dat het moederbord o.i.d. is vervangen of dat er nog iets aan het toestel is gebeurd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Ik kreeg de mijne vandaag terug (vanwege wifiprobleem), maar heb hem net ook weer ingeleverd.
Nog steeds hetzelfde probleem. Nu dus voor de 3e keer weg.

Phonehouse gaf aan dat ze vanuit HTC nieuwe onderdelen hebben gekregen om dit te verhelpen, maar dat doet het alleen nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
ik heb mijn one x eind vorige maand terug gekregen van reparatie voor het wifi probleem en een geel vlekje.
ze hebben een volledige boardswap gedaan en display vervangen. ik hoopte dat alle problemen waren verholpen.
maar het is zelfs erger geworden. als ik nu mijn telefoon in landscape hou en dus mijn hand om de camera lens heb zwakt het signaal enorm af ook al zit ik naast de router. na ongeveer 10 seconden schakelt wifi zich opeens uit en daarna weer in, erg raar. ook het gewone vodafone netwerk valt nog vaak weg. morgen maar is met htc bellen dat dit niet normaal is, de vorige reparatie duurde al 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:19

Malarky

Wils voor wat ieder

De derde keer dat je je toestel opstuurt naar Dynafix kijkt iemand van HTC hem daarna, pas de vierde keer dat je hem opstuurt krijg je een nieuwe, maar je kan evengoed een refurbished terugkrijgen. Eerder dan de vierde keer krijg je sowieso geen andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
En toch heb ik bij de eerste reparatie een andere gekregen.
Helaas ook uit maart als productiedatum, en dus ook hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
ze hebben dus ook mijn scherm vervangen, en had eerst een prachtig scherm maar nu heb ik 1 met een gele waas. ik heb even gekeken en heb een sharp scherm... volgens mij had ik hiervoor een acer. dus als ik heb hem laat opsturen laat ik dat ook vervangen.

ik vindt het abnormaal dat als htc weet dat er een wifi probleem is dat ze niet meer controle uitvoeren of de telefoon wel in topconditie weer terug gaat naar de klant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
knetterboy3 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:51:
Verder stond er dat de telefoon 30-07 al was gerepareerd, en ik heb hem vandaag (04-08) pas thuis gekregen.

Order - Volledig ingevoerd 18-7-2012 13:07:58
Order - Bevestigd 18-7-2012 13:07:59
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 23-7-2012 4:10:12
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 23-7-2012 4:10:13
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 24-7-2012 7:32:32
Reparatie repair center - In behandeling 24-7-2012 13:08:29
Prijsopgave - Verzonden 25-7-2012 8:03:17
Prijsopgave - Beantwoord; repareren voor afgesproken bedrag 27-7-2012 10:56:34
Reparatie repair center - In behandeling 27-7-2012 13:47:01
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 30-7-2012 15:55:57
Reparatie repair center - Voltooid 30-7-2012 15:55:58
Logistiek - Product klaar voor retourzending 31-7-2012 22:45:52
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 3-8-2012 9:37:40

Ik heb nu echt medelijden met de mensen die het toestel zelfs al voor de 3e keer in korte tijd kwijt zijn. Dit is echt onacceptabel. En ondertussen loopt je abonnement lekker door.
Misschien een stomme vraag, maar waar zie jij zo'n uitgebreide status ?
Als ik op de link uit de mail klik, is het enige wat ik bij Dynafix zie:
STATUS DATE
Order - Registration 30-7-2012
Logistics - In transport 31-7-2012
Order successfully executed 31-7-2012

En bij HTC staat er ook niet bepaald veel, behalve dat ie de 2e gerepareerd is, en sindisdien ook verzonden zou zijn (ik wacht dus nog even af).

[ Voor 28% gewijzigd door miggeltje op 06-08-2012 16:37 . Reden: ingekort; typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
kijk ik ben dus een apart geval heb ik net gehoord van htc. hij had al vaak gehoord van het wifi probleem.
maar nog nooit dat het signaal minder wordt en dat wifi zich uitschakelt als je je hand boven op de telefoon legt.

morgen maar weer opsturen voor reparatie, en hopelijk gaat het niet weer 3 weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
mhulsegge schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 07:50:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar waar zie jij zo'n uitgebreide status ?
Als ik op de link uit de mail klik, is het enige wat ik bij Dynafix zie:
STATUS DATE
Order - Registration 30-7-2012
Logistics - In transport 31-7-2012
Order successfully executed 31-7-2012

En bij HTC staat er ook niet bepaald veel, behalve dat ie de 2e gerepareerd is, en sindisdien ook verzonden zou zijn (ik wacht dus nog even af).
Je kunt de status via deze Dynafix-pagina bekijken. (Minimaal 2 velden invullen)

---

Vandaag gebeld met HTC en morgen komen ze hem weer ophalen. Een spoedreparatie was niet mogelijk vertelden ze mij. Ze hadden verder geen controle op hoe Dynafix de producten afhandelt. Het ging in ieder geval op chronologische volgorde.
Nu maar hopen dat ik 'm op tijd weer terug heb. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwic
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-08 18:17
Deze vraag heb ik ook al op het Hi-forum gesteld, maar er kwam geen antwoord.

Mijn HTC One X vertoont problemen met de speaker sinds deze terug is van reparatie (ik had het beruchte WiFi-probleem, dat is gelukkig opgelost).
De speaker maakt rare geluiden elke keer dat deze gebruikt wordt, bijv. bij muziek afspeken, maken van foto's of een WhatsApp ontvangen. Dit gebeurt aan het begin een paar seconden en verdwijnt daarna om weer terug te komen als ik een nieuw bericht ontvang.
Het vreemde is dat dit zelf gebeurt als de telefoon op stil staat.

Alles geprobeerd, inclusief terugzetten naar fabrieksinstellingen, dus ik denk dat het een hardware fout is.
Dit probleem kwam nadat het toestel terug kwam van reparatie, dus ik stuur het liever niet opnieuw op.

Vraag: wat kan het probleem zijn en hoe kan ik dit oplossen?
En kan ik bij Hi een toestel zonder veel moeite laten vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
Lijkt mij gewoon een hardware-probleem. Je hebt denk ik geen andere keus dan het toestel weer op te sturen ;w of er zelf aan te gaan prutsen (niet aan te bevelen zonder verstand van zaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwic
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-08 18:17
knetterboy3 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:55:
Lijkt mij gewoon een hardware-probleem. Je hebt denk ik geen andere keus dan het toestel weer op te sturen ;w of er zelf aan te gaan prutsen (niet aan te bevelen zonder verstand van zaken).
Bedankt voor je reactie. Zelf ga ik er niks aan doen, dus dan wordt het toch opsturen.
Kan ik niet gewoon de winkel binnen lopen en om een nieuwe vragen? Zal dat mogelijk zijn?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste