Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik heb begrepen dat HTC een DOA regeling heeft met een termijn van 30 dagen.
Kan iemand dit bevestigen?

Ik heb namelijk een telefoon die op 6 april is bezorgd, op 4 mei DOA ging (geen dataverkeer mogelijk en sinds vandaag zelfs geen bellen meer mogelijk) en op 7 mei is aangemeld bij HTC.
Overigens heb ik op 6 mei nog een bericht op GoT geplaatst, waarin ik mijn probleem voorlegde in het Ervaringen-topic:
eduardtee in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eduardtee schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:03:

Ik heb namelijk een telefoon die op 6 april is bezorgd, op 4 mei DOA ging (geen dataverkeer mogelijk en sinds vandaag zelfs geen bellen meer mogelijk) en op 7 mei is aangemeld bij HTC.
Overigens heb ik op 6 mei nog een bericht op GoT geplaatst, waarin ik mijn probleem voorlegde in het Ervaringen-topic:
Ik kan dat niet bevestigen. Ik dacht namelijk een termijn van 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik wil toch ook even wat kwijt want mijn HTC One X was opgestuurd vanwege het flikkerende scherm en een paar tweakers in dit topic vertelde dat ze daar niks aan zouden doen, of ik zou geen garantie hebben vanwege het 'relocken' van de bootloader, maar zie bij track&trace van dynafix dat ze netjes mijn displaymodule hebben vervangen onder garantie, en dat ie klaar is voor retourzending (Y)
dus je behoud blijkbaar wel degelijk je garantie met een gerelockte bootloader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
Hoe lang heeft je toestel over de reparatie gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
30 april aangemeld voor reparatie, maar werd 3 mei pas behandeld bij dynafix. Toestel heb ik woensdag gewoon weer terug :)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinbie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-08-2021
Bij MyCom vorige donderdag 03/05/12 een One X gekocht.
Het scherm vertoonde een gele vlek in de linkerbeneden hoek dus ik ga er met terug op vrijdag.

MyCom: Geen probleem mevrouw! We bestellen jou direct een andere en maandag is hij hier. Hoewel ik er sterk aan twijfel dat de vlek zou verdwijnen. Het is een htc toestel en in het verleden hebben wij gezien dit lijm is en dat dit verdwijnt na enkele dagen.

Zover hun eerste uitleg.

Maandag lag mijn toestel er dan om op te pikken. En reisde ik opnieuw af naar MyCom Gent (België).

MyCom: Ooh.. Is de vlek nog niet weg??? (ik toon mijn toestel opnieuw). Ik zie de vlek niet meer, alsdus de man in de winkel. En wil mij het toestel met de gele vlek die duidelijk zichtbaar is terug geven waar ik niet op in ga. Hij roept een rechterhand er bij en deze ziet uiteraard de vlek ook niet.

Ik dring er op aan dat de vlek echt aanwezig is en dat het GEEN lijm is die zich onder het glas bevind. En duid dat ik artikels gelezen heb op internet dat ik niet de enige ben met vlekken.

So far so good... Ze geloven me echter niet. En weigeren het toestel terug te nemen als DOA want HTC/Leverancier zou dit niet aannemen.

Okay good for you gevoel heb ik zo. Uiteindelijk na geduld uit te oefenen in de winkel en klaarblijkelijk te laten merken dat ik niet naar buiten ging stappen zonder mijn nieuw toestel heb ze mij een nieuw toestel meegegeven.

Geen gele vlek. Ook geen vasthangen bij updates (had het vorig toestel ook) en WiFi dat prima werkt.

Pffffffff... Ik dacht ik koop de gsm vlakbij voor service.. Maar MyCom... this aint what I expected!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Leuk dit:

Beste klant,

De reparatie van uw toestel HTC,One X, iRMAHTCC9880916, zal iets langer duren dan verwacht omdat een specifiek
onderdeel voor de reparatie momenteel niet voorradig is bij ons reparatiecentrum. U ontvangt een bericht zodra uw reparatie afgerond is.

Met vriendelijke groeten

Dynafix HTC Repair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

Mr.Joker schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:11:
Leuk dit:

Beste klant,

De reparatie van uw toestel HTC,One X, iRMAHTCC9880916, zal iets langer duren dan verwacht omdat een specifiek
onderdeel voor de reparatie momenteel niet voorradig is bij ons reparatiecentrum. U ontvangt een bericht zodra uw reparatie afgerond is.

Met vriendelijke groeten

Dynafix HTC Repair
Dat is natuurlijk zuur :(. Wat was precies het defect van je toestel ?

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Flikkerend beeldscherm.

Heb echter paar uur later mail dat het toestel klaar is en weer terugverzonden is.

Het wachten op het onderdeel heeft welgeteld 2 uur en 59 minuten geduurd :D

Order - Volledig ingevoerd 2-5-2012 18:54:35
Order - Bevestigd 2-5-2012 18:54:36
Transport - Product succesvol afgehaald 3-5-2012 19:28:00
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 7-5-2012 3:24:02
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 7-5-2012 3:24:03
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 9-5-2012 8:24:31
Reparatie repair center - In behandeling 9-5-2012 8:25:00
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 9-5-2012 8:25:39
Reparatie repair center - In behandeling 9-5-2012 11:24:22
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 9-5-2012 14:30:34
Reparatie repair center - Voltooid 9-5-2012 14:30:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-08 07:58
heeft iemand het probleem gehad dat hij een Telefoon wachtwoord moet invoeren na de PIN code ? heb deze namelijk nooit ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Mr.Joker schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:34:
Flikkerend beeldscherm.

Heb echter paar uur later mail dat het toestel klaar is en weer terugverzonden is.

Het wachten op het onderdeel heeft welgeteld 2 uur en 59 minuten geduurd :D

Order - Volledig ingevoerd 2-5-2012 18:54:35
Order - Bevestigd 2-5-2012 18:54:36
Transport - Product succesvol afgehaald 3-5-2012 19:28:00
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 7-5-2012 3:24:02
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 7-5-2012 3:24:03
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 9-5-2012 8:24:31
Reparatie repair center - In behandeling 9-5-2012 8:25:00
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 9-5-2012 8:25:39
Reparatie repair center - In behandeling 9-5-2012 11:24:22
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 9-5-2012 14:30:34
Reparatie repair center - Voltooid 9-5-2012 14:30:35
heb afgelopen maandag ook die mail gehad van je vorige bericht.
maar bij mij is het onderdeel helaas nog niet binnen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En ook bij mij deze mail: :(
Beste klant,

De reparatie van uw toestel HTC,One X, iRMAHTCC9XXXXXX, zal iets langer duren dan verwacht omdat een specifiek

Met vriendelijke groeten

Dynafix HTC Repair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Laatst online: 30-06 10:03
eduardtee schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:03:

Bizar momentje...
Na een vastloper van mijn phone (ik gebruik 'm nog via wifi), doe ik weer een reset.
En vervolgens krijg ik SMS-jes binnen... ik denk: huh? En wat blijkt: phone werkt gewoon weer volledig... bizar, maar wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb onlangs mijn HTC One X laten vallen en nu is de hoek linksonder helemaal verbrijzeld, maar omdat dit waarschijnlijk niet onder de garantie bij HTC valt, zal ik het scherm zelf moeten laten vervangen. Dus weet iemand een plek waar ik het scherm zelf kan laten vervangen door een of andere repareer shop? BIj mijn google zoekopdr heb ik helaas geen repareerbedrijf kunne vinden. Of doet HTC ook aan het vervangen van het scherm als ik zelf gewoon voor de vervangservice en het scherm(-onderdeel) betaal? Heeft iemand, danwel met dit of met een ander toestel, hier ervaring mee?

De One X is echt een prima toestel, maar deze barst(en) haal er wel de lol uit. P.S. : het scherm en de capacitive knoppen onder het scherm reageren wel gewoon nog op mijn aanrakingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dynafix / SolidVision / HTC repaircenter... Als jij betaald doet HTC het ook wel hoor :)
Heb je wat foto's van je toestel, ben benieuwd wat 'verbrijzeld' is bij jou namelijk.. Thanks

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

CLB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:44:
Dynafix / SolidVision / HTC repaircenter... Als jij betaald doet HTC het ook wel hoor :)
Heb je wat foto's van je toestel, ben benieuwd wat 'verbrijzeld' is bij jou namelijk.. Thanks
Ramptoerist :P

Een nieuwe achterkant kost all in 109 euro bij dynafix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Display module is bij mij vervangen volgens tracking van dynafix.

Toestel is vandaag teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hoeveel heb je hiervoor moeten betalen (op de site van Dynafix zie ik namelijk geen optie voor een offerte staan)?
En was je schade alleen maar de glasplaat of had je nog verdere schade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Flikkerend scherm.

Gewoon onder garantie vervangen.

Op ebay staan die schermen voor rond de 160 euro te koop.

Reken maar op 250 euro reparatie voor het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizxt
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 23:10
Vorige week donderdag opgestuurd voor reparatie (gele waas onderin het scherm, het scherm is vervangen). Vandaag kwam het toestel terug. Er zit nu nog een duidelijkere gele vlek links onderin het scherm, een dode pixel in het midden van het scherm en als ik licht op de rand van het scherm druk krijg ik allerlei golven over het scherm.

Contact opgenomen met htc en die adviseren om het toestel nog een keer voor reparatie op te sturen.

Heel erg leuk dit allemaal...

[ Voor 3% gewijzigd door Wizxt op 11-05-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Wizxt schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:19:
Vorige week donderdag opgestuurd voor reparatie (gele waas onderin het scherm, het scherm is vervangen). Vandaag kwam het toestel terug. Er zit nu nog een duidelijkere gele vlek links onderin het scherm, een dode pixel in het midden van het scherm en als ik licht op de rand van het scherm druk krijg ik allerlei golven over het scherm.

Contact opgenomen met htc en die adviseren om het toestel nog een keer voor reparatie op te sturen.

Heel erg leuk dit allemaal...
Dat is vervelend :(

Zelf helaas ook niet al te goede ervaringen wat betreft het opsturen voor reparatie. Zo heb ik toendertijd mijn HD2 3 x moeten opsturen voordat het moederbord vervangen werd. Heb er zelfs een briefje bij gedaan de 3e keer met daarop de mededeling dat het waarschijnlijk het moederbord is, dat het klachten veroorzaakt xD (reboots onder load)

[ Voor 3% gewijzigd door D33F op 11-05-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Ben vandaag trouwens gebeld geworden door HTC Nederland i.v.m. de gele vlekken op mijn scherm (had een reactie gepost op hun FB, waarna ze dus m'n telefoonnummer vroegen)

Kijken tot wat voor een oplossing hun komen :) (omruilen in de winkel was namelijk geen succes)

[ Voor 10% gewijzigd door D33F op 11-05-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Mijn toestel is werkend teruggekomen. (heeft precies 8 dagen geduurd van ophalen van toestel tot thuis afgeleverd)

Wel netjes vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Mr.Joker schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:27:
Mijn toestel is werkend teruggekomen. (heeft precies 8 dagen geduurd van ophalen van toestel tot thuis afgeleverd)

Wel netjes vind ik :)
Dat is goed om te horen en zeker een nette reparatie/aflever tijd :) ben blij voor je dat ze het probleem hebben weten te fixen. Geeft mij toch weer wat meer vertrouwen in een eventuele reparatie :)

[ Voor 4% gewijzigd door D33F op 11-05-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusterclucker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 15:11
Hallo, heb het toestel sinds een maand maar heb last van de wel bekende gele vlekken en flikkerend scherm bij de kleur grijs. Is het slim om op de garantie af te gaan? Ze repareren alleen dus vervangen niet, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizxt
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 23:10
martijntju007 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:52:
Hallo, heb het toestel sinds een maand maar heb last van de wel bekende gele vlekken en flikkerend scherm bij de kleur grijs. Is het slim om op de garantie af te gaan? Ze repareren alleen dus vervangen niet, klopt dit?
Voor zover ik weet reparen ze wel, er moet aardig wat meer aan te pas komen willen ze het toestel vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Wizxt schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:09:
[...]

Voor zover ik weet reparen ze wel, er moet aardig wat meer aan te pas komen willen ze het toestel vervangen.
Als ik HTC Taiwan mag geloven worden de toestellen met gele vlekken wel omgeruild, zie deze link:
http://focustaiwan.tw/Sea...id=201204180041&q=telecom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Mijn telefoon heb ik ingestuurd voor reparatie bij HTC ivm slechte batterij.

Na ongeveer 1 week was mijn toestel klaar en 'awaiting shipment' zoals ik mooi per e-mail gemeld kreeg.
Dit was op een vrijdag. Ik verwachtte dat ze het toestel dan wel maandag naar me op zouden sturen, maar nee. Dinsdag dan? ook niet! Woensdag werd ik toch wel erg ongeduldig.. maar uiteindelijk is het toestel pas vrijdags! dus een wéék nadat hij klaar was, naar mij verzonden. Ik vond dat echt belachelijk, dat je moet wachten op reparatie, oke... maar wachten tot je toestel simpelweg wordt teruggestuurd, een wéék?

Het meest verontrustende vond ik echter nog dat sommige medewerkers zeiden dat dit 'normaal' was en ik gewoon geduld moest hebben.. Zucht.
Naar aanleiding van een twitter bericht werd ik wel nog netjes gebeld vrijdagmiddag dat de telefoon nu verzonden was. Ik vertelde wel dat ik het vreemd vind dat medewerkers vertellen dat het normaal is dat een telefoon pas een week nadat hij klaar is verzonden wordt. Diegene zei toen dat het niet normaal was en hij zou een 'intern onderzoek' starten. Geloof ik niet, maar goed. Toch fijn dat in ieder geval één persoon níet tegen me zei dat ik gewoon geduld moest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de mensen met een flikkerend scherm;

is dit iets wat zich continue voordoet of slechts sporadisch? MIjn one x heeft namelijk welgeteld 2 x last van een (licht) flikkerend scherm gehad, in keer in het menu van htc watch en 1 keer bij het bekijken van een afbeelding, moet er wel bij vermelden dat ik het toestel pas 3 dagen heb.

Weet niet zeker of het een defect is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:33:
aan de mensen met een flikkerend scherm;

is dit iets wat zich continue voordoet of slechts sporadisch? MIjn one x heeft namelijk welgeteld 2 x last van een (licht) flikkerend scherm gehad, in keer in het menu van htc watch en 1 keer bij het bekijken van een afbeelding, moet er wel bij vermelden dat ik het toestel pas 3 dagen heb.

Weet niet zeker of het een defect is?
Er is gistern weer een update uitgekomen van HTC voor de One X. De update zou het probleem met het flikkerend scherm moeten oplossen. Het schijnt wel dat dit een tijdje kan duren of je moet je scherm een paar uur op 100% zetten.

Zie [HTC One X] Ervaringen & Discussie voor meer info of het XDA topic
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1655636

Daar staat alles wat op dit moment bekend is wat deze update weer oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom heb ik in hemelsnaam mijn toestel ter reparatie opgestuurd? Het zal hoogst waarschijnlijk langer dan een maand duren!!!!!!!!!!!! Echt klotebedrijf dat dynanonfix.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 08:17:
Waarom heb ik in hemelsnaam mijn toestel ter reparatie opgestuurd? Het zal hoogst waarschijnlijk langer dan een maand duren!!!!!!!!!!!! Echt klotebedrijf dat dynanonfix.. ;)
Misschien kan je oom er iets aan doen _O-

Maar inderdaad snap ik ook niet waarom dit in deze tijd toch steeds zo lang moet duren.

[ Voor 12% gewijzigd door MikeOO op 19-05-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 08:17:
Mijn toestel is ook al een keer naar dynafix geweest maar die was binnen een week terug hoor :) Die ging voor het display heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ruben1992 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 09:36:
[...]

Mijn toestel is ook al een keer naar dynafix geweest maar die was binnen een week terug hoor :) Die ging voor het display heen
De mijne ging ook voor het display heen, maar had dit antwoord terug gekregen:
Geachte heer, mevrouw,

U informeert naar de actuele status van de reparatie met iRMAHTCC9880939 er]. Daar Dynafix uw toestel niet zelf mag repareren, hebben wij uw toestel doorgestuurd naar een extern service center. Momenteel zijn wij in afwachting van de levering van uw toestel. Wij verifiëren op wekelijkse basis naar de status hiervan, echter is de verwachte leveringsdatum nog niet bekend. Op het moment dat wij uw toestel retour ontvangen, zal deze direct aan u worden verzonden..

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hij is dus naar een extern bedrijf? :? Yeah. right!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké ik heb geen probleem met mijn scherm, maar met mijn geluid.

Ik heb zojuist een app geinstalleerd: 22tracks, maar nadat deze rete-trage app crashte werkte geen enkele muziek-afspeel unit meer. Kortom, er komt nul geluid uit mijn One X.

Ik werd net gebeld, geen geluid. Geen Winamp, of andere geluids-afspelend programma geeft geluid. Zowel niet via de oor-uitgang, als de Beats-audio uitgang.

Wie oh, wie weet een snelle simpele oplossing (*hoopt*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik heb iets heel doms gedaan heb een custom rom op mijn telefoon gezet maar ik wist dat mijn scherm al flikkerde maar toch erop gezet.. Nu wil ik toch mijn scherm laten maken via garantie weet iemand of dat nog kan? En mijn batterij is volgens mij niet goed schermtijd 1 uur en dan leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De mijne is omgeruild voor een nieuwe. Hoop hem snel van Dynafix te ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:55:
De mijne is omgeruild voor een nieuwe. Hoop hem snel van Dynafix te ontvangen!
Hoe oud was je telefoon toen je hem opstuurde voor reparatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klein maandje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Toch wel handig, zo'n oom ... :+

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
tumtum100 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:33:
Ik heb iets heel doms gedaan heb een custom rom op mijn telefoon gezet maar ik wist dat mijn scherm al flikkerde maar toch erop gezet.. Nu wil ik toch mijn scherm laten maken via garantie weet iemand of dat nog kan? En mijn batterij is volgens mij niet goed schermtijd 1 uur en dan leeg..
Als het een aantoonbare hardware probleem is zou dit gewoon gemaakt moeten worden maar het blijft altijd afwachten hoe HTC er meer omgaat.

Zover ik weet is het flikkerende scherm meer een software probleem en zou de laatste update van HTC dit moeten oplossen. Het kan alleen een aantal dagen duren voordat het verdwijnt. Door het schem contant op 100% te laten branden zou dit sneller gaan.

Beste kun je dus weer een standaard RUU installeren en bijwerken naar de laatste updates van HTC. Dan paar dagen testen of de klachten verdwijnen, mogelijk dat het batterijprobleem ook minder wordt. Hou ook rekening dat als je de One X net hebt je batterij nog niet 100% werkt. Pas na een aantal keren opladen wordt dit beter.

Als dat niet het geval is de bootloader weer locken en aanmelden voor reparatie en dan maar afwachten wat ze ermee gaan doen qua kosten. Bij sommige is een hardware probleem netjes verholpen zonder extra kosten maar ja dat zal per geval verschillend zijn.

Op het moment dat je hem gaat rooten weet je welk risco je neemt en zaak is natuurlijk dat je dit pas gaat doen als je zeker weet dat je toestel 100% goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staafmixer
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 17:52
Tijdens het bellen krijg ik een hele vreemde schermindeling en de beeindigen knop valt gedeeltelijk weg.

Screenshot
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-QR5X8V-WyFQ/T7tpzQl87nI/AAAAAAAAH8o/YMWT_pfo6JI/s640/2012-05-22_11-37-43.png

Iemand idee hoe dit weer normaal te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Nu online
MikeOO schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:43:
[...]

Als het een aantoonbare hardware probleem is zou dit gewoon gemaakt moeten worden maar het blijft altijd afwachten hoe HTC er meer omgaat.

Zover ik weet is het flikkerende scherm meer een software probleem en zou de laatste update van HTC dit moeten oplossen. Het kan alleen een aantal dagen duren voordat het verdwijnt. Door het schem contant op 100% te laten branden zou dit sneller gaan.

Beste kun je dus weer een standaard RUU installeren en bijwerken naar de laatste updates van HTC. Dan paar dagen testen of de klachten verdwijnen, mogelijk dat het batterijprobleem ook minder wordt. Hou ook rekening dat als je de One X net hebt je batterij nog niet 100% werkt. Pas na een aantal keren opladen wordt dit beter.

Als dat niet het geval is de bootloader weer locken en aanmelden voor reparatie en dan maar afwachten wat ze ermee gaan doen qua kosten. Bij sommige is een hardware probleem netjes verholpen zonder extra kosten maar ja dat zal per geval verschillend zijn.

Op het moment dat je hem gaat rooten weet je welk risco je neemt en zaak is natuurlijk dat je dit pas gaat doen als je zeker weet dat je toestel 100% goed.
Bedankt voor deze nuttige informatie :)
Ik zal morgen als ik eventjes tijd heb terug gaan naar hoe ik het toestel binnen had gekregen alleen ik weet niet hoe je de bootloader weer doe locken en terug flashen naar gewone rom :$

Zal binnenkort meer laten weten heb op dit moment niet veel tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
tumtum100 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:30:
[...]

Bedankt voor deze nuttige informatie :)
Ik zal morgen als ik eventjes tijd heb terug gaan naar hoe ik het toestel binnen had gekregen alleen ik weet niet hoe je de bootloader weer doe locken en terug flashen naar gewone rom :$

Zal binnenkort meer laten weten heb op dit moment niet veel tijd
Er is een apart topic voor Custom Roms en daarin is deze in te vinden.
InxidiousX in "[HTC One X] Rooten & Custom ROM's"

Tevens staat in dat topic op de eerste pagina veel nuttig info.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 23-05-2012 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Hebben jullie soms ook last dat 3G het niet meer doet?
Ik heb dan wel verbinding, maar internet doet het niet. Wat ik ook doe. (3g aan en uitzetten, etc)
Pas na reboot werkt het weer. Erg irritant af en toe.

Heeft mijn broertje met zijn Sensation XE ook. Dus misschien ligt het aan de nieuwe update?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
DNA_Saint schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:09:
Hebben jullie soms ook last dat 3G het niet meer doet?
Ik heb dan wel verbinding, maar internet doet het niet. Wat ik ook doe. (3g aan en uitzetten, etc)
Pas na reboot werkt het weer. Erg irritant af en toe.

Heeft mijn broertje met zijn Sensation XE ook. Dus misschien ligt het aan de nieuwe update?
Als eens je APN gereset , mogelijk dat dit iets verhelpt.
Instellingen > Mobiel netwerk > Namen toegangspunten > Op je APN tikken --> 3 punts menu
Standaard instellingen herstellen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

zucht nu al bijna een maand bezig om mijn toestel gerepareerd / vervangen te krijgen (gele vlekken).
Heb met HTC zelf contact opgenomen d.m.v. FB. Aan de hand hiervan werd ik gebeld en moest ik foto's van de vlekken opsturen + aankoopbewijs.

Na een dikke 2 weken bleek mijn ticket opeens gesloten te zijn zonder verdere correspondentie. Dus ik weer contact opgenomen en bleek dat het ticket idd per ongeluk gesloten was.

Nu moest ik dus weer de gevraagde gegevens opsturen, maar alweer blijft reactie achterwege.
Ondertussen ben ik dus weer een maand verder en is er nog niks opgelost.

Ik krijg er langzaam een zuur gevoel bij. Het lijkt wel alsof ze hun geld toch al binnen hebben en voor de rest niet meer hoeven om te kijken naar klachten/problemen.

Ik ben bang dat dit mijn laatste HTC toestel wordt als het op deze manier moet. Helaas had ik met mijn vorige telefoon ook al niet veel geluk (HD2 defect moederbord na 2 maanden in bezit) en heb ik ze nog het voordeel van de twijfel gegeven bij het aanschaffen van de One X... niet moeten doen blijkbaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoman
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03-2023
Ik heb via thephonehouse mijn hi abonnement afgesloten waar ik een HTC one X bij kreeg. Ik heb er geen verzekering bovenop gevraagd, dit kostte mij volgens mij 15 euro extra in de maand en dat vind ik gewoon teveel. Nu was het zo dat ik even naar de WC was bij een vriend van me, deze vriend wilde nummer aanpassen dat aan het afspelen was (ik had mijn mobiel laten liggen met kabel voor muziek er aan vast) en hij liet mijn mobiel vallen.

Resultaat: Stevige barst links onderin het scherm, waarbij het door loopt tot ongeveer het midden van het scherm.

Erg lullig, zeker voor die vriend van mij aangezien ik zelf mijn mobiel een paar keer heb laten vallen zonder enige schade.

Maar nu vraag ik mij dus af hoe ik het zou moeten aanpakken dat ik dit via garantie zou kunnen regelen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
sjoman schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 02:37:
Ik heb via thephonehouse mijn hi abonnement afgesloten waar ik een HTC one X bij kreeg. Ik heb er geen verzekering bovenop gevraagd, dit kostte mij volgens mij 15 euro extra in de maand en dat vind ik gewoon teveel. Nu was het zo dat ik even naar de WC was bij een vriend van me, deze vriend wilde nummer aanpassen dat aan het afspelen was (ik had mijn mobiel laten liggen met kabel voor muziek er aan vast) en hij liet mijn mobiel vallen.

Resultaat: Stevige barst links onderin het scherm, waarbij het door loopt tot ongeveer het midden van het scherm.

Erg lullig, zeker voor die vriend van mij aangezien ik zelf mijn mobiel een paar keer heb laten vallen zonder enige schade.

Maar nu vraag ik mij dus af hoe ik het zou moeten aanpakken dat ik dit via garantie zou kunnen regelen.

Alvast bedankt!
Garantie? Waarom zou dit onder garantie moeten vallen? User abuse valt niet onder garantie. Waarom zou de leverancier voor de schade moeten opdraaien die je zelf/vriend hebt veroorzaakt.
Spreek de WA verzekering van je vriend aan. Een andere oplossing is er niet. Of hij moet het zelf gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoman
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03-2023
Daar was ik al bang voor, bedankt in ieder geval voor je reactie.

Erg vervelend hoe dit verlopen is, de vriend van me voelt zich er ookerg klote over, ik zal het er gewoon met hem over hebben hoe we dit gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karnemelk
  • Laatst online: 02-03 19:51
Hallo mede HOX eigenaren,

Ik heb mijn HTC one X nu 4 dagen geleden bij een abonnement gekocht. Maar begin nu toch wel veel te merken van een "ripple effect". Dit is voornamelijk linksboven en boven in het midden.
Het toestel heb ik gekregen bij een verlenging van een abonnement (met bijbetaling). Ik heb verlengd bij Media Markt.
Aangezien mijn probleem kennelijk vaker voorkomt en simpelweg een productiefout is (toch?!) wil ik ermee terug gaan.
Heeft iemand ervaringen met de service bij mediamarkt? het liefst zou ik, zoals een enkeling van jullie heeft gehad, direct een nieuwe krijgen uiteraard. Hoe doet mediamarkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
karnemelk schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:43:
Hallo mede HOX eigenaren,

Ik heb mijn HTC one X nu 4 dagen geleden bij een abonnement gekocht. Maar begin nu toch wel veel te merken van een "ripple effect". Dit is voornamelijk linksboven en boven in het midden.
Het toestel heb ik gekregen bij een verlenging van een abonnement (met bijbetaling). Ik heb verlengd bij Media Markt.
Aangezien mijn probleem kennelijk vaker voorkomt en simpelweg een productiefout is (toch?!) wil ik ermee terug gaan.
Heeft iemand ervaringen met de service bij mediamarkt? het liefst zou ik, zoals een enkeling van jullie heeft gehad, direct een nieuwe krijgen uiteraard. Hoe doet mediamarkt dit?
Heb je ook alle update's van HTC geinstalleerd. De laatste update lost ook veel problemen op en zo ook bij velen het flikkeren. Alleen duurt het een tijdje voor het verdwijnt. Om dit process te versnellen kun je het scherm op 100% zetten en zorgen dat deze aanblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hallo, ik vermoedt dat ik bij mijn HT24 (witte) One X ook het bekende wifi-probleem heb (indrukken van behuizing geeft iets beter bereikt). En normaal gesproken heb ik niet of nauwelijks ontvangst.

Nou heb ik ook gehoord dat je de telefoon dan kunt opsturen of laten ophalen naar Dynafix, en niet naar de winkel/webshop waar je de telefoon hebt gekocht (in mijn geval Studentmobiel).
Maar hoe werkt dit precies? Wat moet ik erbij vermelden, DOA?
Moet je 'm zelf opsturen, of wordt ie opgehaald? Wat gaat het kosten en hoe lang ben je de telefoon kwijt?
(Mijn nieuwe abonnement gaat begin juli pas in dus kan 'm beter nu (al) opsturen dan later)

Sorry, ik heb gezocht hoe en wat maar helaas is het mij nog niet echt duidelijk geworden en ik probeer natuurlijk niets verkeerd te doen, vandaar even vragen aan jullie! :+

Overigens geldt dit niet alleen mijn One X, maar mijn broer heeft ook allerlei problemen met zijn Sensation XE waaronder slecht wifi-ontvangst sinds zijn update naar ICS dus deze vragen gelden ook voor hem.

[ Voor 14% gewijzigd door Piet91 op 11-06-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 11:39
sjoman schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 02:37:

Alvast bedankt!
Tipje voor de mensen die een verzekering willen afsluiten. Kijk naar een buiten de deur verzekering. Bij unigarant betaal je 45 euro per jaar met 40 euro eigen risico.
https://www.unigarant.nl/...atuur/BerekenenPremie.htm
Is stukke goedkoper dan bij de telefoonboeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Piet91 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:47:
Hallo, ik vermoedt dat ik bij mijn HT24 (witte) One X ook het bekende wifi-probleem heb (indrukken van behuizing geeft iets beter bereikt). En normaal gesproken heb ik niet of nauwelijks ontvangst.

Nou heb ik ook gehoord dat je de telefoon dan kunt opsturen of laten ophalen naar Dynafix, en niet naar de winkel/webshop waar je de telefoon hebt gekocht (in mijn geval Studentmobiel).
Maar hoe werkt dit precies? Wat moet ik erbij vermelden, DOA?
Moet je 'm zelf opsturen, of wordt ie opgehaald? Wat gaat het kosten en hoe lang ben je de telefoon kwijt?
(Mijn nieuwe abonnement gaat begin juli pas in dus kan 'm beter nu (al) opsturen dan later)

Sorry, ik heb gezocht hoe en wat maar helaas is het mij nog niet echt duidelijk geworden en ik probeer natuurlijk niets verkeerd te doen, vandaar even vragen aan jullie! :+

Overigens geldt dit niet alleen mijn One X, maar mijn broer heeft ook allerlei problemen met zijn Sensation XE waaronder slecht wifi-ontvangst sinds zijn update naar ICS dus deze vragen gelden ook voor hem.
Als je de telefoon net hebt opgehaald gewoon teruggaan naar de winkel en een andere vragen ivm met WiFi problemen. Als je hem al wat langer hebt even contact opnemen met HTC. Zij zullen dan zorgen dat je telefoon wordt opgehaal voor reparatie. Dat is zolang het probleem onder garantie valt kosteloos zijn. Hoe lang het duur is lastig aan te geven en verschilt per geval. Sommige hebben hem met 1 week al retour en andere zijn hem een paar weken kwijt.
http://www.htc.com/nl/contact/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
MikeOO schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:38:
[...]

Als je de telefoon net hebt opgehaald gewoon teruggaan naar de winkel en een andere vragen ivm met WiFi problemen. Als je hem al wat langer hebt even contact opnemen met HTC. Zij zullen dan zorgen dat je telefoon wordt opgehaal voor reparatie. Dat is zolang het probleem onder garantie valt kosteloos zijn. Hoe lang het duur is lastig aan te geven en verschilt per geval. Sommige hebben hem met 1 week al retour en andere zijn hem een paar weken kwijt.
http://www.htc.com/nl/contact/
Bedankt. Ik heb 'm bij Studentmobiel vandaan dus ik heb maar direct dat formulier op de HTC site ingevuld.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri2000
  • Laatst online: 25-06 16:24
Is er toevallig iemand hier die ook spontane reboots heeft met zijn nieuwe One X?
Sinds ik het toestel heb aangeschaft is het apparaat is nu al een keer of 4 spontaan opnieuw opgestart, tot nu toe in de broekzak.

Dat doet mij vermoeden dat er wellicht een toetscombinatie ingedrukt wordt waardoor deze opnieuw opstart, alleen kan ik mij zo geen een combi voorstellen. (Ik heb wel dit gevonden: de power button 10 sec. vasthouden en loslaten, alleen dat gebeurt dan wel toevallig met regelmaat in de broekzak, waar ik verwacht dat het toestel moet kunnen blijven zitten zonder te herstarten.

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Piet91 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:18:
[...]

Bedankt. Ik heb 'm bij Studentmobiel vandaan dus ik heb maar direct dat formulier op de HTC site ingevuld.
Ben benieuwd.
Misschien beter het helpdesk nummer bellen wat er bovenstaat. Dan zal het wat sneller gaan lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb zoals eerder beschreven hier een HOX ontvangen van GSMWijzer met een dode pixel rechtsonder. Secuur als ik ben in deze handel had ik de telefoon heel voorzichtig opengemaakt en al de verpakking helemaal gaaf gelaten. Ik stuur het pakketje geheel gesealed met veel veiligheidsverpakking en verzekerd met TNT op. Sturen ze hem door naar Dynafix, waar het nog maar de vraag is of die gerepareerd gaat worden.

Ik bel waarom, ik had aangegeven dat ik wilde ruilen. Zeggen ze dat de wikkel gescheurd was. Ik weet zeker dat hij dat niet was toen hij dit huis verliet (heb zelfs foto's van een hele wikkel). Het pakketje was zeer goed gesealed en kon zich niet verplaatsen in de doos, daar kwam nog eens een verzekerde verzending bij.

Deze bewering van GSMwijzer is in hun voordeel, maar ze beweren bij hoog en laag dat zij dit soort gevallen heel eerlijk in behandeling nemen. Dat de wikkel echt gescheurd was.

Wat denken jullie, al eerder dit soort ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Hmm, One X laten opsturen naar Dynafix voor reparatie, krijg ik vandaag de prijsopgave binnen..

- Display vervangen
- Batterij vervangen

Display is logisch, aangezien die aantal barsten had, alleen batterij viel me wel meteen op, zit deze vast aan display dat die vervangen moet worden of.. ?

Overigens kan ik ook niet echt opmaken aan de prijs (180 euro zonder btw) of dit voor display is of alle twee.

Iemand een idee ?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
MikeOO schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 07:44:
Misschien beter het helpdesk nummer bellen wat er bovenstaat. Dan zal het wat sneller gaan lijkt mij.
Idd, krijg net een mail van hen terug:
Beste Piet91,

Good Afternoon,

HTC is committed to delivering a high quality product and great experience for all of our customers.

We investigate all reported issues and if a hardware or software change is found to improve a customer experience, it will be deployed to all applicable devices according to our standard, required processes.

We apologize for any inconvenience customers have experienced and appreciate your patience as we work quickly to investigate this issue.

Best Regards

HTC Care Team
Ja, dáár heb ik wat aan HTC! :')

Kijken of ik vanavond nog tijd heb om dat nummer te bellen...

EDIT: Net gebeld; vertelden me weer doodleuk dat het een hardware fout is (dat is bekend bij mij) en dat ik dat formulier daar op de site maar moest invullen; inclusief allerlei telefoon informatie (software versie, IMEI e.d.)

Gisteren heb ik die informatie niet gegeven, hopelijk geeft het wél geven van deze informatie beter resultaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Piet91 op 13-06-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Metian schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:27:
Hmm, One X laten opsturen naar Dynafix voor reparatie, krijg ik vandaag de prijsopgave binnen..

- Display vervangen
- Batterij vervangen

Display is logisch, aangezien die aantal barsten had, alleen batterij viel me wel meteen op, zit deze vast aan display dat die vervangen moet worden of.. ?

Overigens kan ik ook niet echt opmaken aan de prijs (180 euro zonder btw) of dit voor display is of alle twee.

Iemand een idee ?
Waarom zou jij moeten betalen voor het vervangen van de batterij. Op waterschade na hoort dat gewoon onder de garantie te vallen, ik zou even contact op nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Malarky schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:57:
[...]

Waarom zou jij moeten betalen voor het vervangen van de batterij. Op waterschade na hoort dat gewoon onder de garantie te vallen, ik zou even contact op nemen.
Ergens ga ik er ook niet vanuit dat ik moet betalen voor de batterij, 180 euro excl btw lijkt me redelijk in de range te liggen van display vervanging.

Dit is screenshot van de prijsopgave, misschien dat dit wat helderheid kan brengen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jdRWs.png

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:52:
[...]

Idd, krijg net een mail van hen terug:

[...]

Ja, dáár heb ik wat aan HTC! :')

Kijken of ik vanavond nog tijd heb om dat nummer te bellen...

EDIT: Net gebeld; vertelden me weer doodleuk dat het een hardware fout is (dat is bekend bij mij) en dat ik dat formulier daar op de site maar moest invullen; inclusief allerlei telefoon informatie (software versie, IMEI e.d.)

Gisteren heb ik die informatie niet gegeven, hopelijk geeft het wél geven van deze informatie beter resultaat.
Potverdorie zeg, HTC probeert zich ook wel makkelijk mee vanaf te maken, nieuw mailtje net:
Beste Piet91,

Bedankt voor uw email.

HTC stelt de kwaliteit van zijn producten voorop om zo de beste gebruikservaring te leveren aan al onze klanten. We onderzoeken dan ook alle gemelde kwesties. Mocht er een software- of hardware-verandering nodig zijn om de gebruikservaring van onze klanten te verbeteren, zullen wij deze doorvoeren bij alle toestellen waarop dit van toepassing is volgens onze standaarden en de benodigde processen. Op dit moment onderzoeken wij de kwestie.

Alvast bedankt voor uw begrip en geduld.

Laat het me weten of ik de vraag goed heb beantwoord; klik hier om door te gaan.

Klik hier om een reactie op dit bericht te sturen

Met vriendelijke groet,

HTC Customer Care

HTC
Ik heb verdorie aangeven dat het een hardware fout is (wat telefonische klantenservice mij ook aangegeven heeft) en dat het gerepareerd moet worden...krijg je voor de 2e keer zo'n antwoord. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 4tal weken waarvan grotendeels toestel ongebruikt was reageerde kleine strook display niet meer op aanrakingen
via Mediamarkt gevraagd of ik nieuwe kon krijgen maar nougatbollen
Daarna via Htc helpdesk geprobeerd maar enige reply was binnengeven ter herstelling....
Afspraak gemaakt en men kwam pakket keurig halen
Htc gaf aan 3 tal weken....persoon die het kwam ophalen binnen de week terug
Had er idd goede hoop op toen ik dag erachter al zag staan toestel in repair...nog eens week later zelfde status
contact opgenomen met Htc en men wacht op wisselstukken?
na 1,5 week nog steeds 'In repair' status
In elk geval genoodzaakt geweest ander toestel te kopen....samsung s3 ter vervanging en hoop nu ik me heb voorgenomen eens bij toestel te blijven dat dit niet stuk gaat
Htc one x gaat zodra die terug is de verkoop in en het verlies zullen we er moeten bijnemen :-(
Ik hoop alleszins dat het niet op waterschade of wat dan ook zullen proberen verhalen want er was helemaal niks aan toestel zelfs geen krasje maar ik wacht toch met bang hartje af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Voor mensen die problemen hebben en de One X hebben laten ophalen om de One X gerepareerd te krijgen; hoe krijgen jullie dit voor elkaar?

Ik heb HTC eerst gemaild over mijn Wifi ontvangst. Toen werd het afgeschoven onder het mom van dat het probleem zou meegenomen worden (ehm, wat heb ik daar aan? :? )
Vervolgens de helpdesk gebeld en die verteld mij dat het een bekend probleem is, dat het een hardware probleem is (beide zijn bij mij bekend) en dat ik HTC maar weer moest mailen met allerlei telefoongegevens onder de noemer 'Wifi issue' en dat er dan een afspraak met mij gemaakt zou worden.
Je raadt het al; ik kreeg weer het standaard mailtje wat ik eerder ook gekregen heb. |:(

Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen dat jullie One X daadwerkelijk (gratis) werd opgehaald, gerepareerd en teruggebracht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Piet91 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:50:
Voor mensen die problemen hebben en de One X hebben laten ophalen om de One X gerepareerd te krijgen; hoe krijgen jullie dit voor elkaar?

Ik heb HTC eerst gemaild over mijn Wifi ontvangst. Toen werd het afgeschoven onder het mom van dat het probleem zou meegenomen worden (ehm, wat heb ik daar aan? :? )
Vervolgens de helpdesk gebeld en die verteld mij dat het een bekend probleem is, dat het een hardware probleem is (beide zijn bij mij bekend) en dat ik HTC maar weer moest mailen met allerlei telefoongegevens onder de noemer 'Wifi issue' en dat er dan een afspraak met mij gemaakt zou worden.
Je raadt het al; ik kreeg weer het standaard mailtje wat ik eerder ook gekregen heb. |:(

Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen dat jullie One X daadwerkelijk (gratis) werd opgehaald, gerepareerd en teruggebracht? :?
Wanneer ik problemen heb ga ik vaak gewoon de chat in op de HTC website. Werkt perfect naar mijn mening en meestal is daarna het probleem opgelost, en wanneer er geen andere optie is, laten inboeken voor reparatie, wat overigens ook snel gebeurd is.

Gewoon alle gegevens bij de hand houden en voor je weet word de mobiel al weer opgehaald.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:36
Na een maand naar alle tevredenheid gebruik te hebben gemaakt van mijn One X zag ik gister ineens dat mijn wifi ontvangst naar de haaien was. Heb ff getest en als ik wat druk uitoefen op de juiste plaats is de ontvangst weer 100%.

Heb HTC maar een mail gestuurd dat ik 'm wil laten omruilen/repareren. Even wachten op antwoord :)

Hoop niet dat ik 'm 4 weken kwijt ga zijn iig.

Is er btw nog een makkelijke manier om alles te backuppen voordat je 'm op laat halen, zodat je later alleen die backup terug hoeft te zetten en alles weer als vanouds is? (zoiets als reservekopie @ iphone dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Metian schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:40:
[...]

Wanneer ik problemen heb ga ik vaak gewoon de chat in op de HTC website. Werkt perfect naar mijn mening en meestal is daarna het probleem opgelost, en wanneer er geen andere optie is, laten inboeken voor reparatie, wat overigens ook snel gebeurd is.

Gewoon alle gegevens bij de hand houden en voor je weet word de mobiel al weer opgehaald.
Net gedaan, en na enig aandringen (kreeg weer het standaard bericht van 'zal meegenomen worden') wordt het toestel morgenvroeg opgehaald. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:03
Ik heb net een nieuw toestel ontvangen, ivm "het" wifi probleem.
Nu is het vervangend toestel ook uit maart 2012, deze is in productie nog niet aangepast op het probleem.
Ik hoop maar dat het probleem zich niet zo veel voordoet, dat ik weer aan de beurt kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

jopie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:04:
Ik heb net een nieuw toestel ontvangen, ivm "het" wifi probleem.
Nu is het vervangend toestel ook uit maart 2012, deze is in productie nog niet aangepast op het probleem.
Ik hoop maar dat het probleem zich niet zo veel voordoet, dat ik weer aan de beurt kom.
Ben je naar de winkel geweest daarvoor of contact opgenomen met HTC ?.

Want ik zit er aan te denken om terug naar de winkel te gaan om daar te kijken of ze mij een nieuwe mee willen geven in verband met de wifi productie fout.

Bij nader inzien lijkt me dit geen goed plan voor mij, aangezien ik toch al moet betalen om me scherm te laten repareren, dus schiet ik er helemaal niks mee op. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Metian op 19-06-2012 15:58 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:36
HTC net maar eens gebeld en morgen komen ze 'm ophalen. Zou zo'n 10 werkdagen moeten duren, uitzonderingen uiteraard daargelaten.

Hoop dat ze al parts hebben liggen om het wifi probleem te fixen, kon de htcmeneer me niet vertellen aan de telefoon dus maar ff kijken of het inderdaad verholpen is wanneer ik 'm terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Ben benieuwd wat ze nou eigenlijk doen. Gaan ze zelf de contactjes ombuigen zodat ze weer goed zitten of zetten ze er een nieuwe buitenkant op? In dat laatste geval: is dat dan al een versie die gemaakt is met het verbeterde productie-proces?

Iets zegt me van niet en dat het probleem na verloop van tijd weer terugkomt.

Daarom wacht ik nog even tot er een officieel statement is van HTC wat je moet doen als je er last van hebt. Heb niet zo'n zin om hem later nog een keer op te moeten sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Ik heb geen last van een gele vlek, maar van een bruin/gele vlek, ongeveer hetzelfde als je op een normaal lcd scherm (laptop/pc oid) drukt, als ik er op druk wordt het ook erger/minder erg. Meer mensen die hier last van hebben? Zal een garantiekwestie worden denk ik of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 22:55
Antwoord van de HTC helpdesk op het wi-fi probleem:

We raden u aan het toestel aan te bieden voor reparatie. Er zijn 2 mogelijkheden om dit te doen;

1. In shop-repair. Als u mij uw postcode doorstuurt kan ik nakijken welke winkels bij u in de buurt liggen. De winkel kan uw toestel doorgaans binnen 24 uur repareren, maar dit is afhankelijk van de betreffende winkel en de beschikbaarheid van onderdelen. Mocht het moederbord van uw toestel moeten worden vervangen of het toestel worden omgeruild, dan stuurt de winkel uw toestel door naar Dynafix. Na de reparatie door Dynafix kunt u het toestel weer in de winkel ophalen. De totale procedure zal dan 2 tot 3 weken duren, maar dit kan enigszins variëren.

2. Wij kunnen uw toestel bij u ophalen en naar Dynafix brengen. Zij zullen de reparatie dan ook namens ons uitvoeren. U bent uw toestel ca. 2 weken kwijt, echter dit kan enigszins variëren.

De koerier kan op werkdagen tussen 9 en 13, tussen 13 en 17 of tussen 17 en 21 uur 's avonds langskomen. Daarnaast kan uw toestel op zaterdag tussen 9 en 13 of tussen 13 en 17 uur worden opgehaald.

U biedt het toestel zonder de accessoires aan. Dit betekent dat u de batterij, het achterklepje, SIM-kaart, SD-kaart en oplader bij u houdt. Verder hoeft u het toestel niet te verpakken.

Wij zouden graag van u de volgende gegevens willen hebben:
1) Uw telefoonnummer en e-mailadres.
2) Een adres waar het toestel opgehaald en terugbezorgd kan worden.
3) Het serienummer en IMEI nummer van uw toestel. Beide nummers kunt u terugvinden op de sticker in het toestel onder de batterij. Het IMEI nummer kunt u tevens achterhalen door te ‘bellen’ naar *#06# zonder daadwerkelijk op de bel knop te drukken.
4) De dag en het tijdslot waarin het toestel kan worden opgehaald. Geeft u ons alstublieft twee werkdagen tussen uw antwoord en de collectie van uw toestel.

Zo gauw wij deze gegevens hebben, zullen we voor de reparatie inboeken. U krijgt dan een mail van ons met een bijlage. Deze zult u moeten uitprinten en meegeven aan de koerier.

Daarnaast zijn de garantievoorwaarden van toepassing op alle reparaties. Dit betekent dat de reparatie kosteloos zal zijn zolang het toestel hieraan voldoet. Mocht de monteur vaststellen dat het toestel niet werkt door incidentele schade, dan zullen de kosten voor de reparatie aan u doorberekend worden. Hiervan wordt u via een email op de hoogte gesteld. U heeft dan de optie voor reparatie, indien mogelijk; de optie om het toestel tegen onderzoeks- en verzendkosten terug te krijgen; of om kosteloos afstand te doen van uw toestel.

Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen om uw toestel voor reparatie in te boeken. Voor Nederland belt u met 020 71 57 310 en voor België met 02 404 06 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 12:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Afgelopen maandag via de chat een afspraak gemaakt met HTC ivm reparatie van de OneX, het wifi probleem.

Afgelopen zondag was ineens het bereik een stuk minder totdat je op de achterkant drukte. Dinsdagmorgen keurig op tijd opgehaald en een code gekregen waardoor je kunt zien waar hij is in het proces (REQUEST INITIATED, DEVICE SENT, IN REPAIR en RETURN DEVICE). Helaas geeft HTC nog aan dat ze zijn bij stap 1, request initiated en verder nog niets.
Net even gebeld met Dynafix of alles wel goed gaat (het normale nummer 045 - 5245778 geeft geen enkele info, je wordt direct doorverwezen naar het betaalde 0900-3962349 (45ct/min)) en zij gaven aan dat het toestel gisteren is binnen gekomen en nu bij de reparatieafdeling ligt.

De HTC trackingsite heeft dus geen meerwaarde. Als hij bij Dynafix ter reparatie ligt en HTC geeft aan dat hij nog niet eens is opgehaald dan is dat wel een beetje jammer.
Noteer wel ergens je IMEI nummer, als je info wilt hebben dan heb je die nodig.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Iemand ervaring met een reparatie van het bekende gele vlek? Ik ben benieuwd of ze het scherm vervangen of iets anders doen? Ik heb namelijk ook 2 diepe krassen en het zou mooi zijn als deze ook weg zijn natuurlijk. Zo niet dan moet ik zelf de digitizer gaan vervangen. Toestel wordt morgen opgehaald voor 3 problemen; Gele vlek links onder, Wifi bereik & doffe front-cam. Hij gaat gerepareerd worden door Dynafix.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

janvanduschoten schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:47:
Afgelopen maandag via de chat een afspraak gemaakt met HTC ivm reparatie van de OneX, het wifi probleem.

Afgelopen zondag was ineens het bereik een stuk minder totdat je op de achterkant drukte. Dinsdagmorgen keurig op tijd opgehaald en een code gekregen waardoor je kunt zien waar hij is in het proces (REQUEST INITIATED, DEVICE SENT, IN REPAIR en RETURN DEVICE). Helaas geeft HTC nog aan dat ze zijn bij stap 1, request initiated en verder nog niets.
Net even gebeld met Dynafix of alles wel goed gaat (het normale nummer 045 - 5245778 geeft geen enkele info, je wordt direct doorverwezen naar het betaalde 0900-3962349 (45ct/min)) en zij gaven aan dat het toestel gisteren is binnen gekomen en nu bij de reparatieafdeling ligt.

De HTC trackingsite heeft dus geen meerwaarde. Als hij bij Dynafix ter reparatie ligt en HTC geeft aan dat hij nog niet eens is opgehaald dan is dat wel een beetje jammer.
Noteer wel ergens je IMEI nummer, als je info wilt hebben dan heb je die nodig.
Je kunt natuurlijk ook via deze link even kijken, heb ik ook gedaan.

http://www.dynafix.com/ascima/trace

Gewoon even de informatie invullen je krijgt dan daaronder alle informatie inclusief een tijdschema met wat ze aan het doen zijn.

-----

Hoe dan ook, heb inmiddels een week mogen wachten tot ze onderdelen hadden om me scherm te repareren. En gisteren was die klaar en zou hem 'in a couple of days' terug krijgen, al verwacht ik dat dat niet eerder is dan volgende week... :X

[ Voor 9% gewijzigd door Metian op 22-06-2012 15:36 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:34:
na 4tal weken waarvan grotendeels toestel ongebruikt was reageerde kleine strook display niet meer op aanrakingen
via Mediamarkt gevraagd of ik nieuwe kon krijgen maar nougatbollen
Daarna via Htc helpdesk geprobeerd maar enige reply was binnengeven ter herstelling....
Afspraak gemaakt en men kwam pakket keurig halen
Htc gaf aan 3 tal weken....persoon die het kwam ophalen binnen de week terug
Had er idd goede hoop op toen ik dag erachter al zag staan toestel in repair...nog eens week later zelfde status
contact opgenomen met Htc en men wacht op wisselstukken?
na 1,5 week nog steeds 'In repair' status
In elk geval genoodzaakt geweest ander toestel te kopen....samsung s3 ter vervanging en hoop nu ik me heb voorgenomen eens bij toestel te blijven dat dit niet stuk gaat
Htc one x gaat zodra die terug is de verkoop in en het verlies zullen we er moeten bijnemen :-(
Ik hoop alleszins dat het niet op waterschade of wat dan ook zullen proberen verhalen want er was helemaal niks aan toestel zelfs geen krasje maar ik wacht toch met bang hartje af
voila na ongeveer 1,5 week nieuw? toestel gehad
wel beetje raar als je mail stuurt men zegt dat ze op onderdelen wachten en ik 2 tal keer per dag status nakeek en ineens stond men aan deur met kartonnen doos dat men toestel vervangen had en zat er een nieuw toestel in (wel geen stickers ofzo op toestel)
nu al bij al best tevreden van de garantieafhandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Heb de 12e mijn mobiel naar de shop gebracht voor reperatie. En vandaag heb ik hem alweer terug.
Mijn probleem was dat ik geen bereik had. Alleen buiten af en toe. Geen wifi probleem dus. Want dat werkte wel echt perfect.

Anyway, ze hebben een totaal nieuwe achterkant erop gezet. En werkt nu perfect.
Is via dynafix gegaan.
Prima service dus!

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Goed nieuws, mijn One X is binnen een week weer onderweg naar mijn huis.. zaterdag opgehaald en gisteren teruggestuurd. Er staat bij de opmerking alleen dat er een onderdeel is vervangen, maar ik mag toch hopen dat het 'onderdelen' zijn.. wifi probleem, yellow spot probleem en front camera erg blurry/vaag. Maargoed we zullen het zien.

Mensen die hem bij Dynafix hebben laten repareren via HTC, hoe ontvang je je toestel terug.. via zo'n leuk repair doosje van HTC of weer in een bubbeltjesenvelop zoals hij opgehaald werd?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Cyw00d schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:32:
Goed nieuws, mijn One X is binnen een week weer onderweg naar mijn huis.. zaterdag opgehaald en gisteren teruggestuurd. Er staat bij de opmerking alleen dat er een onderdeel is vervangen, maar ik mag toch hopen dat het 'onderdelen' zijn.. wifi probleem, yellow spot probleem en front camera erg blurry/vaag. Maargoed we zullen het zien.

Mensen die hem bij Dynafix hebben laten repareren via HTC, hoe ontvang je je toestel terug.. via zo'n leuk repair doosje van HTC of weer in een bubbeltjesenvelop zoals hij opgehaald werd?
Inderdaad goed nieuws. Snel hoor. De mijne wordt vandaag opgehaald voor het wifi probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ik hoop dat ze het hele scherm vervangen hebben vanwege de yellow spot.
En dat ze de backplate hebben vervangen vanwege het wifi signaal.

Dan heb ik weer een nieuw toestel zeg maar... ik had 2 diepe krassen op het scherm.. mochten ze de digitizer over hebben gezet dan moet ik deze zelf nog even vervangen (kost iets van 35 euro volgensmij op eBay).

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Cyw00d schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:32:

In het doosje.

Ik kreeg gisteren mijn One X terug (18 of 19 juni werd ie opgehaald). Het feit dat op de trackingssite van Dynafix 'boardswap' stond en het in zo'n mooi doosje terugkwam deed mij hopen dat het Wifi probleem was opgelost.

Maar toen ik de service bon las:
Wij hebben uw reparatie ontvangen met de klacht: Symptoon niet beschikbaar
Tijdens onze diagnose hebben we deze fout geconstateerd: Toestel schakelt niet in.

Aan uw product zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
- Boardswap
kreeg ik zo'n vermoeden dat het weinig verholpen had en ja hoor; in vergelijking met m'n oude Desire is het bereik nog steeds niet echt goed. En het schommelt gigantisch heen en weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Piet91 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:16:
[...]

In het doosje.

Ik kreeg gisteren mijn One X terug (18 of 19 juni werd ie opgehaald). Het feit dat op de trackingssite van Dynafix 'boardswap' stond en het in zo'n mooi doosje terugkwam deed mij hopen dat het Wifi probleem was opgelost.

Maar toen ik de service bon las:

[...]

kreeg ik zo'n vermoeden dat het weinig verholpen had en ja hoor; in vergelijking met m'n oude Desire is het bereik nog steeds niet echt goed. En het schommelt gigantisch heen en weer...
Ah dat is balen, ik had echt 3 dingen opgeschreven.. yellow spot, wifi signal, front cam blurry... maar er staat nu alleen op de website 'Onderdeel vervangen' ben erg benieuwd.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

janvanduschoten schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:47:

*Knip*
Als het goed is is mijn toestel gisteren weer teruggestuurd, ik zie bij Dynafix ook dat hij een boardswap heeft gehad. Ik had alleen een slecht Wifi signaal dus hoop dat dat nu over is. Ben ook benieuwd of ik nog een HT24 type heb of dat dat met de boardswap is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
janvanduschoten schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:12:
[...]

Als het goed is is mijn toestel gisteren weer teruggestuurd, ik zie bij Dynafix ook dat hij een boardswap heeft gehad. Ik had alleen een slecht Wifi signaal dus hoop dat dat nu over is. Ben ook benieuwd of ik nog een HT24 type heb of dat dat met de boardswap is gewijzigd.
Denk het niet, ik had dus ook 'boardswap' en mijn serienummer is gelijk gebleven.
En mijn wifi-problemen ook aardig gelijk :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mijn OneX is weer binnen oOo

Hij is vorige week dinsdagmorgen opgehaald dus 1 1/2 week weggeweest. Volgens de papieren heeft hij een boardswap gehad, hij heeft iig wel weer goed Wifi ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
janvanduschoten schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:23:
Mijn OneX is weer binnen oOo

Hij is vorige week dinsdagmorgen opgehaald dus 1 1/2 week weggeweest. Volgens de papieren heeft hij een boardswap gehad, hij heeft iig wel weer goed Wifi ontvangst.
Ik neem aan ook geen verandering van serienummer?
Mooi dat het bij jouw wél geholpen heeft.

Moet hier maar 'ns goed naar ons wifi-netwerk gaan kijken :| ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Alles is nog hetzelfde, IMEI, serienummer, etc. Ik had van te voren een paar screenshots gemaakt en de nummers zijn hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Telefoon terug ontvangen (zaterdag al, maar ik was een weekendje weg). In 1 week tijd dus, erg netjes van HTC/Dynafix. De telefoon lijkt een nieuwe te zijn.. maar de nummers (serie, IMEI) zijn allemaal hetzelfde. Klachten waren slechte wifi, yellow spot en front-cam. Dus het kan goed zijn dat ze het scherm, behuizing en de camera gewoon vervangen hebben. Ik heb hem ontvangen in een bubbeltjes envelop met daarin een HTC repair doosje en de nodige papierwerk (Onderdeel vervangen). Ben erg blij met deze service!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Laatst online: 13-09 21:19
Ik heb even een vraag; Vandaag via Belcompany mijn dode One X opgestuurd naar Dynafix. Is er een mogelijkheid om dit proces te volgen?

Over telefoon: Volledig dood, geen lampje tijdens opladen, geen reactie op de knoppen. Echt dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hardstyle4Me schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:39:
Ik heb even een vraag; Vandaag via Belcompany mijn dode One X opgestuurd naar Dynafix. Is er een mogelijkheid om dit proces te volgen?

Over telefoon: Volledig dood, geen lampje tijdens opladen, geen reactie op de knoppen. Echt dood.
Als je even de moeite had genomen om deze pagina door te lezen dan had je daar al je antwoord gevonden.
Metian in "Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X"
Volgende graag wat meer eigen inzet graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
janvanduschoten schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:54:
[...]

Als je even de moeite had genomen om deze pagina door te lezen dan had je daar al je antwoord gevonden.
Metian in "Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X"
Volgende graag wat meer eigen inzet graag :)
Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
weet iemand toevallig of Vodafone en/of Dynafix vervangende toestellen geven tijdens de reparatie? Ik had namelijk altijd een Nokia N97 voordat ik de HTC One X kreeg, maar toen kreeg ik een nieuwe simkaart (micro dus). Deze past niet in die Nokia en een andere telefoon heb ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ikzelf heb geen vervangend toestel gekregen (rechtstreeks contact opgenomen met HTC, chatfunctie via de site) maar mijn oude Sony W810i gebruikt. Mijn zelfgeknipte microsim met plakband op de juiste plek vastgemaakt en een dubbel gevouwen stukje papier tussen de sim en de accu om het op zijn plaats te houden. Het heeft 1 1/2 week zonder enig probleem gewerkt, MacGyver zou trots op me zijn geweest :)

Plakband FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Ik heb ook geen vervangend toestel gekregen, echter heb ik wel van Belcompany zonder problemen een microsim adapter gekregen waardoor mijn sim weer bruikbaar is in oudere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Hardstyle4Me schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:51:
Ik heb ook geen vervangend toestel gekregen, echter heb ik wel van Belcompany zonder problemen een microsim adapter gekregen waardoor mijn sim weer bruikbaar is in oudere toestellen.
Daar had ik nog niet aan gedacht, dat ga ik eens navragen. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:37

The Executer

Lekker belangrijk!

Gister ook mijn telefoon op laten halen voor de WiFi-bug. De vervoerder (Dynalogics) was netjes binnen de tijdspanne aanwezig, zeer nette man. Telefoon is waar ik bij stond netjes ingepakt in een bubbeltjesenvelop (Doosje was niet nodig). Schatting was 2 weken, hoop wat eerder :). Alles geregeld via de chat van HTC, serienummer en adres doorgegeven, en alles is geregeld. Wel jammer van de spelvaud in mijn achternaam :P.

En liep ook tegen microsim <> gewone sim aan. Helaas mijn oude toestel weten te vernielen :X , dus maar een toestel van het werk gepakt. Even langs de vodafone geweest, verhaal uitgelegd, en de verkoper gaf aan dat ik een nieuwe sim wou. Ik keek hem wat verbaasd aan, en gaf aan dat een adapter ook goed was, maar daar doen ze niet aan :9 . Kan binnenkort nieuw simmetje halen als de tel weer terug is :).

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Hmm das ook niet echt klantvriendelijk dan.. ik heb dus ook Vodafone, dat wordt dus wellicht 2 weken geen telefoon...
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste