Ja, en dan moet je echt een engelengeduld hebben, geen trillende vingers etc. Ik heb ooit eens een display vervangen van een oude telefoon en sta op het punt om een display te gaan vervangen van een HTC Desire S, maar dat is wel een drama vind ik zelf hoor. Ik haal veel tutorials van internet om te kijken hoe en wat, dan lukt het vaak wel. Trek er wel gewoon rustig een avond voor uit, dat werkt het fijnst.
Ik hoef alleen dit te vervangen? Niet het scherm zelf of nog een ander onderdeel? Want met een tutorial als deze zou het dan toch moeten lukken?KaiseRRuby schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:37:
Ja, en dan moet je echt een engelengeduld hebben, geen trillende vingers etc. Ik heb ooit eens een display vervangen van een oude telefoon en sta op het punt om een display te gaan vervangen van een HTC Desire S, maar dat is wel een drama vind ik zelf hoor. Ik haal veel tutorials van internet om te kijken hoe en wat, dan lukt het vaak wel. Trek er wel gewoon rustig een avond voor uit, dat werkt het fijnst.
Zeker, vergeet echter niet dat je het gereedschap moet hebben wat hij ook heeft. Verder doet hij dit in een kwartier, waarschijnlijk doe jij er veel langer over. Pause, play, pause, play, het wil niet, het wil wel.Mauritsvdb schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:25:
[...]
[...]
Ik hoef alleen dit te vervangen? Niet het scherm zelf of nog een ander onderdeel? Want met een tutorial als deze zou het dan toch moeten lukken?
Als je een vriendin hebt zou ik er voor zorgen dat ze die avond niet in je buurt is.
Een vriend van me die net naar China verhuisd is heeft het voor €75 laten doen. Voor 7ct. kreeg hij er nog een mooie screenprotector bubbelloos opgeplaktMauritsvdb schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:43:
Geachte tweakers,
Een foto zegt meer dan duizend woorden:
[afbeelding]
Het kost €210,- bij thephonehouse, maar misschien weet iemand wat beters? Kan ik dit zelf repareren?
Als je het zelf gaat doen raad ik je aan het heeel voorzichtig te doen. Het schijnt dat als je de digitizer en scherm van elkaar probeert te scheiden, je heel makkelijk het scherm breekt.
Komt me bekend voorMauritsvdb schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:43:
Geachte tweakers,
[afbeelding]
Het kost €210,- bij thephonehouse, maar misschien weet iemand wat beters? Kan ik dit zelf repareren?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Opmerkelijk,
Ik had gedacht dat als je foto`s maakt met de instelling op 8M deze foto`s wel iets meer als 1.7 MB zouden zijn?
Ik had gedacht dat als je foto`s maakt met de instelling op 8M deze foto`s wel iets meer als 1.7 MB zouden zijn?
Compressie ;-)plaster schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:46:
Opmerkelijk,
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hi,Quad
Kan ik daar wat meer over vinden en indien ja , waar? haha.Wil graag alles weten:)
Kan ik daar wat meer over vinden en indien ja , waar? haha.Wil graag alles weten:)
Net door HTC bevestigd:
Introducing the new #HTCOne X+. Faster processor, more storage, and our longest battery life yet. htc.com/www twitpic.com/b0b38p
Voel me nu best genaaid met me HTC One X
Introducing the new #HTCOne X+. Faster processor, more storage, and our longest battery life yet. htc.com/www twitpic.com/b0b38p
Jup, plus dat je UrBeats erbij krijgt. Waarom niet bij de One X ?!SPOXYWOXY schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:03:
Net door HTC bevestigd:
Creating my own hero.
Enig idee waar ik die tools kan krijgen? Want de tools in dat filmpje worden niet verscheept naar Nederland..KaiseRRuby schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:35:
[...]
Zeker, vergeet echter niet dat je het gereedschap moet hebben wat hij ook heeft.
Dat is ook erg triest inderdaad, nu wél met gratis Beats oordopjes... Echt zo triest van HTC dit.Fasterinside schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:04:
[...]
Jup, plus dat je UrBeats erbij krijgt. Waarom niet bij de One X ?!
Dubbel
[ Voor 98% gewijzigd door Donstil op 02-10-2012 10:31 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Fasterinside schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:04:
[...]
Jup, plus dat je UrBeats erbij krijgt. Waarom niet bij de One X ?!
Je mist echt niets aan die "Beats" dingen hoor, is allemaal rommel.SPOXYWOXY schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:29:
[...]
Dat is ook erg triest inderdaad, nu wél met gratis Beats oordopjes... Echt zo triest van HTC dit.
Als je kwaliteit wilt dan raad ik je aan toch voor iets anders te gaan kijken.
Dit kan je absoluut zelf. Voor 30,- kan je klaar zijn (imitatie). Orgineel kost je tussen de 50 a 100,- als je een leuke ebay bieding tegen komt.Mauritsvdb schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:43:
Geachte tweakers,
[afbeelding]
Beste is trouwens een af fabriek unit met Scherm+Digitizer (en touch knoppen enz). Dat zet je er het makkelijkst zelf in en heb je er ook geen stofjes of haartjes tussen.
Zoals deze complete unit welke nog op 99cent staat
Klik
Of deze complete unit die ongeveer 100,- kost
Klik
Zie het net op de Frontpage idd.SPOXYWOXY schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:03:
Net door HTC bevestigd:
HTC zou er goed aan doen om vanaf 2013 (Eigenlijk hadden ze dat dit jaar al moeten doen) 1x per jaar te knallen met een waanzinnig toestel en dat toestel dan volledig en snel supporten. Eigenlijk net zoals Samsung en Apple al een tijdje doen.
Niet elke 5 maanden weer een nieuw "vlaggen ship" uitbrengen en de eigenaren van het oude "vlaggen schip" op hun updates laten wachten.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 02-10-2012 10:35 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maar je kunt ze wel verkopen en zodoende de prijs van je One X+ lager maken...Donstil schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:31:
Je mist echt niets aan die "Beats" dingen hoor, is allemaal rommel.
Trouwens beetje apart aangezien HTC eerder prolongeerde nooit meer Beats-headsets mee te leveren...
De TS zal aangepast worden zodat er ook ruimte is voor de HTC One X+, ik hoop vanavond
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Maak dan gelijk een Deeltje 2, na bijna 300 pagina's en een introductie van een versnelde (niet verbeterde vooralsnog) versie van de HTC One X is het er wel aan toeCLB schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:53:
[...]
De TS zal aangepast worden zodat er ook ruimte is voor de HTC One X+, ik hoop vanavond
⏩ PVOutput☀️
Yes sir, goed idee inderdaad, gewoon fris opnieuw beginnen, gaan we doen 
Vind het ansich wel 'n verbetering, vooral de 32GB extra vind ik heel nice, zwarte kleur daarentegen
4.1.1 komt ook deze maand: http://www.allaboutphones...out+Phones+Nieuws+feed%29
Vind het ansich wel 'n verbetering, vooral de 32GB extra vind ik heel nice, zwarte kleur daarentegen
4.1.1 komt ook deze maand: http://www.allaboutphones...out+Phones+Nieuws+feed%29
[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 02-10-2012 11:16 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
te laat
[ Voor 94% gewijzigd door miggeltje op 02-10-2012 11:27 . Reden: CLB was me net voor ]
Zag het net op tweakers idd. Heb JB nu al een tijdje op mn tablet, is toch net iets fijnerCLB schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:59:
Ja, vind beetje jammer dat er geen betere oordopjes bij onze HOX was.
Hoopte nog eerst dat de verrassing, die nooit is gekomen voor oude HOX bezitters, oordopjes waren ipv headphones.
Hoopte nog eerst dat de verrassing, die nooit is gekomen voor oude HOX bezitters, oordopjes waren ipv headphones.
Huub Huub Barbatruc!
Afgelopen weekend een One X gekocht en nu komt HTX met de One X+, dat zat er aan te komen natuurlijk. Ach, ten opzichte van mijn Desire HD is het toch al een behoorlijke stap vooruit. Sowieso qua scherm en dat is bij beide gelijk. Tevens wordt ik niet vrolijk van de prijs en ook al die Beats-logo's hoeven van mij niet. Idem met die oordopjes die toch in het doosje blijven zitten om het toestel ooit toch weer compleet te kunnen verkopen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Same here....
En het ergste is dat mijn hox nog het wifi probleem heeft ook!
MediaMarkt den haag heeft hem momenteel niet op voorraad dus kan wel mijn geld terug krijgen maar ik ga niet 200 eu er bij lappen voor die updates.
En het ergste is dat mijn hox nog het wifi probleem heeft ook!
MediaMarkt den haag heeft hem momenteel niet op voorraad dus kan wel mijn geld terug krijgen maar ik ga niet 200 eu er bij lappen voor die updates.
nieuws: HTC begint deze maand met Android 4.1-update One X en One SCLB schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:59:
..
⏩ PVOutput☀️
Dat was al bekend toch? Ik las in al mijn optimisme "HTC begin (dus zonder 't') deze maand met Android 4.1-update One X en One S". Helaas kan het ook in december zijn..
In dit artikel nieuws: Hands-on: HTC presenteert Android-smartphone One X+ wordt de Galaxy S3 niet eens als directe concurrent van de One X benoemd, maar de iphone 5 en de note2 wel. Dat vind ik apart.
In dit artikel nieuws: Hands-on: HTC presenteert Android-smartphone One X+ wordt de Galaxy S3 niet eens als directe concurrent van de One X benoemd, maar de iphone 5 en de note2 wel. Dat vind ik apart.
ik zie op het internet en hier op het forum prachtige scherpe foto's die zijn gemaakt met de one x, maar de foto's die ik schiet zijn altijd wazig en niet zo mooi. Hebben jullie tips zodat je betere foto's krijgt? misschien een paar instellingen? heb al meerdere dingen geprobeerd, maar nog zonder resultaat...
Altijd de lens even schoonvegen voordat je een foto maaktstefan-smit20 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:20:
ik zie op het internet en hier op het forum prachtige scherpe foto's die zijn gemaakt met de one x, maar de foto's die ik schiet zijn altijd wazig en niet zo mooi. Hebben jullie tips zodat je betere foto's krijgt? misschien een paar instellingen? heb al meerdere dingen geprobeerd, maar nog zonder resultaat...
Verder neem ik aan dat je resolutie enz op max. staat

Probleem is vaak de belichting. Met voldoende (zon)licht zijn de foto's echt 'super' *voor een telefoon
Als de omgeving wat donkerder is zijn ze vaak beduidend slechter
[ Voor 29% gewijzigd door SmiGueL op 02-10-2012 19:44 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
+1 voor wat hierboven word gezegd hoewel ik dit zelf eigenlijk nooit doe. En kijk maar in het foto topic voor goede en mooie foto's die zijn genomen met de One X. Hij kan het dus wel!
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Mijn ervaring is dat de camera van de telefoon echt héél slecht omgaat met tegenlicht. Sowieso nooit een goed idee natuurlijk, maar bij de HOX is het dubbel opletten.
Quad schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:57:
Maak dan gelijk een Deeltje 2, na bijna 300 pagina's en een introductie van
een versnelde (niet verbeterde vooralsnog) versie van de HTC One X is het er wel aan toe.
Here we go: [HTC One X / One X+] Ervaringen & Discussie - Deel 2CLB schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:59:

CLB schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:25:
[...]
[...]
Here we go: [HTC One X / One X+] Ervaringen & Discussie - Deel 2![]()
![]()
⏩ PVOutput☀️
Ja, slotje
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.