KIES 2.5 februari 2013 met laatste updates ... (in plaats van 2.7 ... verderop in tekst

)
Hierbij een update voor alle gebruikers die, net als ik, sinds februari 2012 problemen met Kies hebben gehad:
Mijn remedie voor een goede werking met Windows8Pro op een Intel 2Duo-3GHz met Asus - pc.
Sinds vandaag heb ik na heel wat uren uitzoeken en opstarten van de GSM, alsmede de computer, Kies eindelijk aan de praat weten te krijgen ...
1- Alvorens heb ik de GSM-Galaxy-S-Plus bij de instelling verbindingsopbouw op "KIES" gezet.
2- Daarna op de Startknop gedrukt, in het midden van de drie "toetsen" ... onderin, zodat hij gewoon aan staat met beeldscherm aan, zonder actieve toepassingen, maar beslist NIET in de Stand-By stand zonder beeld...!
3- PC Setting Mappen Automatisch Openen Verkenner uitgezet. "Niets Ondernemen".
4- Kies opstarten, als deze helemaal klaar is met opstarten en het Basis - opstart - scherm verschijnt, nu pas de GSM via een originele Samsung USB-kabel aansluiten.
5- Bij een USB - 2.0 poort duurt het ongeveer 45 seconden alvorens de startprocedure afgerond is.
Je ziet nu meteen de Firmware die op je GSM actief is en de laatste versie van een eventuele update hiervan, goed opletten in dit geval.
6- Als Kies de verbindingsopbouw niet kan afronden, terugvalt naar het Basis - opstart - scherm, dan dient nu de Fout - Controle "Verbindingsproblemen Automatisch Oplossen" opgestart te worden ....
Nu worden nieuwe drivers " Multi - Media - Transfer - Protocol " automatisch opnieuw geactiveerd vanuit de Fout - Controle ...... wel internetverbinding activeren.
Na 7 minuten kan de procedure vanzelf afronden, dus Even Wachten zou Andre van Duyn zeggen....
7- Herstart de pc nu opnieuw op en zet Kies opnieuw aan tot het Basis - opstart - scherm verschijnt.
8- GSM aanzetten, wederom in de "KIES - stand" alvorens de USB kabel aan te sluiten op de USB2 poort.
9 - Na 45 seconden verschijnt het overzicht van het geheugen ven de telefoon alsmede SD-kaartje...+ Firmware ....
Als je nu op Contacten klikt van de Telefoon, zal KIES de inhoud van het telefoon geheugen tonen. De rest is kinderspel.
Veel geluk of probeer wat anders? Datum: 10 April 2013 KIES 2.7 met laatste updates.... en 11 uur prutsen.
[
Voor 2% gewijzigd door
Anoniem: 511501 op 10-04-2013 22:44
. Reden: versie 2.7 bestaat niet , hoort 2.5 te zijn .... ]