Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 10:24
Voor de geïnteresseerden, omdat de LM760 onderaan speakers heeft zitten kun je de tv niet super strak tegen de muur hangen. Zie voor foto's mijn album: https://picasaweb.google.com/107008366731727836896/LGTv.

Gemeten kun je de tv 4cm van de muur hangen. De mijne hangt er 4,5 cm vanaf. Aan de onderkant van de speaker gemeten tot de muur een ca. 5 mm, bovenaan vanaf de tv tot aan de muur 4cm.

Wat ik zelf interessant vind is of de speakers er ook af kunnen? Het lijkt mij erg sterk, maar het zou fijn zijn als je toch een externe set hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 15:42
Len Canoot schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:45:
Voor de geïnteresseerden, omdat de LM760 onderaan speakers heeft zitten kun je de tv niet super strak tegen de muur hangen. Zie voor foto's mijn album: https://picasaweb.google.com/107008366731727836896/LGTv.

Gemeten kun je de tv 4cm van de muur hangen. De mijne hangt er 4,5 cm vanaf. Aan de onderkant van de speaker gemeten tot de muur een ca. 5 mm, bovenaan vanaf de tv tot aan de muur 4cm.

Wat ik zelf interessant vind is of de speakers er ook af kunnen? Het lijkt mij erg sterk, maar het zou fijn zijn als je toch een externe set hebt. :)
Was voor mij één van de belangrijkste redenen van twijfel bij het kopen van deze TV. Toch gekocht omdat het zo'n mooi design heeft en ook goede review scores (en strakke prijs bij MM).

De speakerbehuizing lijkt vastgeschroeft te zijn, mogelijk kunnen die eraf. Het geluid zal dan niet best zijn, maar als je toch altijd een HT set gebruikt maakt het niet uit. Ik zelf kijk gewoon TV liefst met het geluid va de TV. Mijn receiver trekt n.l. toch zo'n 60W.

Als ik jouw foto's zie, vind ik de afstand nog meevallen. Helemaal strak tegen de muur lijkt mij ook niet mooi. Een beetje afstand vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
Grr ben je net even voor het werk in het buitenland is de tv opeens super goedkoop.... Aaargh. Heb met dat soort dingen ook echt altijd .

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 16:57
Len Canoot schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:09:
Net een mail ontvangen van LG over de backlight bleeding van mijn LM760.
Ze hebben aangeboden om een monteur langs te sturen.

Ik wist niet dat backlight bleeding 'gerepareerd' kon worden? Enfin, dan moet ik 'm ook maar vertellen dat de tv af en toe spontaan zichzelf opnieuw opstart (hetgeen bloed-irritant is).
Gewoon naar laten kijken en die gast ziet dan echt wel dat het niet hoort,je hebt het iig in gang gezet en je niet af laten schepen hoor.

en doe maar vragen van dat opstarten want bij mij doet hij dat ook na +- een uurtje of 4 tv kijken.

vaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 10:27
mm Ik zie dat de 55LM760S bij Azerty ineens weer €500,- duurder is geworden....misschien toch maar snel bij de MM halen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn 42LM760S ontvangen en ... wow, wat een prachtig apparaat.
De beeldkwaliteit viel mij echter tegen uit de doos.
Eerst even de firmware geupdate met 03.03.50 en daarna de instellingen gebruikt van
http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1333359799

Wat ik daar miste was Colour (die heb ik nu op 46 gezet) en Super Resolution heb ik nergens bij de instellingen terug kunnen vinden. Iemand een idee waar ik die laatste instelling kan vinden?

True Motion heb ik op 3 gezet na de toelichting van Quan:
Quan Vu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:32:
[...]

True Motion is dat 100/200/400/800 hertz waar fabrikanten zo reclame mee maken. De beeldprocessor berekent dan steeds tussen twee beelden een tussenbeeld. Je hebt dan als het ware twee keer meer beelden per seconde, waarvan de helft dus geïnterpoleerd. Twee keer meer beelden betekent vermindering van het schrokkend effect bij snelle beweging van de camera en objecten.

Soms wil men deze techniek uitzetten omdat het meer inputlag veroorzaakt bij het gamen. Door de tijd die het nodig heeft om het geïnterpoleerd beeld te berekenen, duurt het langer voordat actie>reactie waarneembaar is. Die ene paar milliseconde is voor een fervent gamer fataal.

Nog een reden om het uit te zetten is omdat het beeldfouten veroorzaakt en filmisch effect wegneemt. Zolang u er niet aan stoort en niet gamet, zou ik het gewoon aan laten maar dan op een laag niveau (bij mij standje 3)
Toch was ik nog niet tevreden met het beeld en met de magic remote zag ik ineens bovenin het beeld dat de weergave slechts 720P was. Na wat zoekwerk bleek het te liggen aan de instellingen van de Cisco 8485DVB HD PVR.
HDMI-output stond in dat apparaat namelijk standaard op 720P. Daarna op 1080i gezet en ... héhé eindelijk echt mooi full hd beeld, een wereld van verschil.

Toevallig heeft mijn moeder ook net een nieuwe (Philips) tv gekocht en heeft ze eveneens een Cisco 8485DVB HD PVR. Wat bleek, bij die philips kon je dus nergens op de tv zien welk fomaat hij doorgeeft, dus zij dacht al HD te kijken en was niet onder de indruk van de beeldkwaliteit. Na aanpassing was ook dat Philips beeld véél mooier en scherper.

Wellicht geldt deze instelling niet alleen voor deze decoder en weten velen niet eens dat ze geen HD kijken, maar HD Ready. Mocht je via een decoder kijken, check dan even de HDMI-ouput van dat apparaat.

Zelf ga ik de CI+ er nog inhangen, dan gebruik ik dat cisco ding alleen nog maar als dvd recorder.

Mijn ervaringen van de internet browser zijn positief. Er van uitgaande dat je er niet te veel van moet verwachten, zijn de 15 in te stellen favorieten genoeg om even "snel" naar eenb specifieke site op internet te kijken. Ik gebruik nu de draadloze verbinding en dat is niet echt snel. Weet nog niet of ik de ethernet kabel er nog aan ga hangen (is toch weer een extra kabel door de kamer). Heeft iemand al ervaring of dat een stuk sneller is dan draadloos?

De andere functies ga ik van het weekend nog uitgebreid uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

"Het" verschil tussen de 760s en 660s is, op twee dual play brillen na (maar dual play kan ook gewoon op de 660s), het 800hz vs 400hz verhaal. Meer verschillen heb ik eigenlijk niet kunnen ontdekken.

Uit post hierboven begrijp ik dit enkel slaat op de beeldbewerking en dat er wordt aangeraden dit niet op een te hoog niveau te zetten. Begrijp ik het nu goed dat het hoogste niveau 800Hz zal zijn en dat je hem dus waarschijnlijk niet eens op 800hz zal zetten als je een 760s hebt?

Als gezegd is vriendin namelijk aan twijfelen tussen de 660s en 760s. Ze kan ze voor dezelfde prijs krijgen, maar de 660s heeft een mooiere zwarte voet. Als de "betere" specs van de 760s waarschijnlijk toch niet worden gebruikt (dual play bril kun je denk ik wel kopen voor een tientje, als ze het al zou willen gebruiken), dan kan ik haar denk ik het beste aanraden om voor de 660s te gaan. Of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:41:
[...]

Ik had er nog helemaal niet zo over nagedacht, maar het is natuurlijk een stuk sneller als je met mute de speakers uitschakelt en niet via menu etc. etc. Gezien ik films en zo toch liever via mijn Arcam met Totem speakers luister dan via de TV zelf :)
Daarom vroeg ik het dus, maar in mijn geval met een Denon AVR, Denon Bluray en Klipsch speakers ;)
Anyways, heb hem nu en het icoontje verdwijnt gewoon :)
De Philips die ik hiervoor had (iemand nog een 32" flat CRT bakbeest kopen? :P ) liet dat icoontje staan...heel irritant :(
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:16:
@ The Eagle.

Ik neem aan dat MM niet moeilijk heeft gedaan?

Hoe bevalt de 760S?
Bevalt prima :)
MM deed helemaal niet moeilijk. Het was er relatief erg rustig en ik had de mazzel dat ik het afdelingshoofd trof. Een jongen van mijn leeftijd met een passie voor TV's, een hoop accurate kennis en eigenlijk gewoon een aardige vent :)
CI+ module heb ik er zelf bij moeten kopen (a 59 euro), maar kreeg van hem gratis een 3D voorzetbril van een demo model en een ander 3D voorzetbrilletje mee. We dachten dat die voorzetbrillen niet in de doos zaten en alleen bij de duurdere types geleverd werden, maar thuis bleek dat niet het geval en zat er in onze doos ook een gratisch voorzetbril. Dus de oogst aan 3D brillen bij de TV: 4x normale 3D, 3x 3D voorzet (normaal dus maar 1) en 2x dual-view bril :D

Kostte me een uur of 2 om te installeren (d'r staat een hoop andere apparatuur die aangesloten moest worden, CI+ moest geinstaleerd en omgeplugd, receiver en BR aansluiten, etc) maar dan heb je ook wat :)
Nog niet echt heel veel kunnen kijken (we waren pas om 21.00 van de MM terug) maar van wat ik heb gezien ben ik uiterst tevreden. Wat ook erg prettig is is dat het scherm een mat oppervlak heeft (itt een Samsung, die een glossy scherm heeft). Dat glossy scherm zorgt voor een scherper beeld, maar bij veel lichtinval heb je ook veel weer spiegeling. Laten wij nou net een meter of 6 raam naast elkaar hebben waarbij vanaf een uur of 1800 de zon binnenschijnt (ook op de TV). Dus dan liever een LG, scheelt een hoop reflecties :)

Vanavond maar eens een filmpje kijken en kijken wat dat ding echt kan. Iemand nog aanraders qua 3D blurays? 8)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je true motion kan uitzetten om cinema films in 24p goed te kunnen bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:45:
Ik neem aan dat je true motion kan uitzetten om cinema films in 24p goed te kunnen bekijken?
trumotion is helemaal uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

iedereen heeft het hier over de MM, maar de BCC geeft dezelfde korting maar dan op alle toestellen zonder uitzondering. in Enschede heeft de BCC dan helaas alleen de 55LM765S en niet de 760S, maar die kost hier ook 2299 en moet besteld worden, net zoals de MM de 760S niet op voorraad heeft en dan moet je nog vragen of de korting daar eraf gaat. ben benieuwd wat Foka voor extra aanbieding heeft dit weekend, want dat kan dan best weleens doorslaggevend zijn of ik het hier in Enschede haal of in Rotterdam (en dan lekker een dagje Rotterdam eraan vast plakken :). benzine zit op 51 euro als ik zuinig rij voor een retour, dus we zullen zien.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Niet te moeilijk doen he ;)
MM van te voren even bellen of ze op voorraad zijn. Als dat niet zo is kunnen ze hem bestellen en krijg je alsnog die korting. Gaat vziw om de verkoopdatum namelijk ;)

Vwb dat truemotion: ik heb welgeteld anderhalf uur TV gekeken gisteren, toen vond ik het welletjes; bedtijd :)
De handleiding heb ik nog niet gelezen, dat komt vandaag of morgen wel. Eerst maar eens wat experimenteren :)
Overigens heb ik (nog) geen 24p materiaal liggen, maar ook dat komt wel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door The Eagle op 07-06-2012 18:09 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-09 20:23
Welke CI+ module is aan te raden voor de 47LM760S? SMit, neotion of die nieuwe die nu sporadisch beschikbaar is (ben even het merk kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik ben mij aan het orienteren op een nieuwe tv en ben wel enthousiast geraakt over de 47LM760S welke momenteel verkrijgbaar is voor € 1179 bij de MM na aftrek van acties.

Kan iemand mij vertellen hoe duur de de kleinere uitvoering (42LM760S) kost na aftrek van die acties?

En tot slot een vraag, is het verschil tussen 400 en 800 hz groot? Ik gebruik de tv voornamelijk om voetbal & films op te kijken en op te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cvs79 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:40:
Welke CI+ module is aan te raden voor de 47LM760S? SMit, neotion of die nieuwe die nu sporadisch beschikbaar is (ben even het merk kwijt).
Ik zou die nieuwe Quantis nemen!
Deze schijnt sneller te zappen en minder opstarttijd!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaizka schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:04:
Ik ben mij aan het orienteren op een nieuwe tv en ben wel enthousiast geraakt over de 47LM760S welke momenteel verkrijgbaar is voor € 1179 bij de MM na aftrek van acties.

Kan iemand mij vertellen hoe duur de de kleinere uitvoering (42LM760S) kost na aftrek van die acties?
1399-240=1159-100(LG)=1059

Voor 120 extra heb je de 47 inch!

MM heeft ook een website, kun je zo uitrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
@ Spageddie, bedankt voor je reactie!

Dan is de 47 inch uitvoering inderdaad wel interessant.

Nu zag ik ook de LG 47LM860V, is het enige verschil met de 47LM760S dat deze een ingebouwde HD recorder heeft, en om hoeveel gb gaat het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 17:08
Ja, ik zit zelf ook te denken aan óf de 42LM760S, óf de 47LM760S óf de 47LM860V.
Vraag me alleen af welke meerwaarde de 860V echt heeft ten opzichte van de 760S.
Voor zover ik kan zien enkel de ingebouwde DVD speler / opneem functie? Betekend dit dat de 760S niet in staat is direct films af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cvs79 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:40:
Quantis !
Smit en Neotion zijn beide veel trager. Laatsgenoemde gaf bij mij ook teveel problemen mbt opstarten en het zogeheten vrijgeven van zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
gaizka schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:47:
@ Spageddie, bedankt voor je reactie!

Dan is de 47 inch uitvoering inderdaad wel interessant.

Nu zag ik ook de LG 47LM860V, is het enige verschil met de 47LM760S dat deze een ingebouwde HD recorder heeft, en om hoeveel gb gaat het dan?
Enige verschillen zijn het randje, de voet en de dualcore bij de 860. Waar heb je vandaan dat de 860 een ingebouwde harde schijf zou hebben?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirewiet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 09:33
The Eagle schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:18:
Wat ook erg prettig is is dat het scherm een mat oppervlak heeft (itt een Samsung, die een glossy scherm heeft). Dat glossy scherm zorgt voor een scherper beeld, maar bij veel lichtinval heb je ook veel weer spiegeling. Laten wij nou net een meter of 6 raam naast elkaar hebben waarbij vanaf een uur of 1800 de zon binnenschijnt (ook op de TV). Dus dan liever een LG, scheelt een hoop reflecties :)
Hallo, is het mogelijk om je ervaringen te delen over de reflectie. Zag in de winkel dat de 2012 modellen van LG mat zijn maar wel meer reflecteren dan bvb 2011 modellen of enkele andere LEDS. Hoe was de ervaring als de zon erop scheen (mocht die er al geweest zijn...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 01:19:
[...]

Quantis !
Smit en Neotion zijn beide veel trager. Laatsgenoemde gaf bij mij ook teveel problemen mbt opstarten en het zogeheten vrijgeven van zenders.
Is dat deze: pricewatch: Quantis TV Module
Zo ja zijn er nog meer winkels die hem verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PerfectMo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 07:38:
[...]

Is dat deze: pricewatch: Quantis TV Module
Zo ja zijn er nog meer winkels die hem verkopen?
Kijk even op marktplaats daar bieden een paar bedrijven hem aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 02:05:
[...]

Enige verschillen zijn het randje, de voet en de dualcore bij de 860. Waar heb je vandaan dat de 860 een ingebouwde harde schijf zou hebben?
Zoals je in je eigen profiel al hebt staan.... Everybody lies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Hahn schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 02:05:
[...]

Ik dacht dat gelezen te hebben...Wat doe die dualcore?

En heeft LG wel tv's met ingebouwde recorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaizka schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:58:
[...]
Nee, volgens mij kunnen ze alleen opnemen naar externe HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaizka schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:58:
[...]

Ik dacht dat gelezen te hebben...Wat doe die dualcore?

Je kunt een externe harde schijf aansluiten en dan kun je digitale tv opnemen. Ik weet niet of dit ook kan van verschillende kanalen tegelijk, heb geen decoder en kijk en neem op via de settopbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Mijn keuze lijkt te gaan vallen op de 47LM760, doe ik hier een goede aankoop mee als ik er voornamelijk voebal & films op wil kijken en om op te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:45:
[...]

Kijk even op marktplaats daar bieden een paar bedrijven hem aan!
Top heb er een besteld. Kan eindelijk het kastje van ziggo weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual-T
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-09-2022
gaizka schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:58:
Mijn keuze lijkt te gaan vallen op de 47LM760, doe ik hier een goede aankoop mee als ik er voornamelijk voebal & films op wil kijken en om op te gamen?
Ik heb enkele weken terug de 55LM760 aangeschaft (bij Foka, prima geregeld met dank aan Quan), en ik vind persoonlijk de aanwezige vertical banding toch wel hinderlijk bij het kijken naar voetbal. Dit valt overigens enkel op bij voetbal, voor de rest ben ik wel tevreden.

Het zou ook nog kunnen dat dit aan mijn exemplaar ligt natuurlijk, wellicht dat andere tweakers er minder/geen last van hebben? Ik zal anders z.s.m. een filmpje proberen te plaatsen...

[ Voor 3% gewijzigd door Casual-T op 08-06-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 16:00
Bij het kijken naar voetbal waren mij ook verticale lijnen opgevallen, bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Wat verstaan jullie onder verticale lijnen?

En wat is het concrete verschil tussen 400 en 800 hz? Waar komt dit tot uiting, bij gamen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak er is een filmpje van mij is nog niets opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Weet iemand hoe je Plex kan laten zien dat het om een 3D film gaat?
Ik heb nu 2 aparte mappen voor films en 3D films.
Ik zou ze graag samen voegen tot 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

Eergisteren was een heel delegatie van LG uit Korea hier bij ons in de winkel om te kijken naar de presentatie van hun producten. Wat een apart volk die Koreanen :p. De baas van de Nederlandse divisie dacht trouwens dat ik Japans was, haha. In ieder geval was hij enthousiast over onze LG afdeling en kon hij mij iets verklappen, wat ik niet weet of ik het eigenlijk al mag vertellen. Maar hij stoorde zich aan de 80" tv van Sharp die teveel de aandacht van de LG afdeling wegneemt dus heeft ie ons verteld dat wij een 72" inch 3D LED TV krijgen mits de Sharp weggaat :p. Het zou om deze moeten gaan:

http://www.bestbuy.ca/en-...00-72lm9500/10198479.aspx

Alleen in Canada is hij al aangekondigd maar wss komt ie dus ook naar Nederland.
gaizka schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:00:
Wat verstaan jullie onder verticale lijnen?

En wat is het concrete verschil tussen 400 en 800 hz? Waar komt dit tot uiting, bij gamen bijvoorbeeld?
http://ec1.images-amazon....833e7a0cc84e3952110.L.jpg

Dat bedoelt men ermee. Alleen bij beelden waarvan het gehele beeld uit voornamelijk 1 kleur bestaat, zie je dat effect goed. Banding wordt het ook genoemd en vanavond tijdens voetbal ga ik zelf ook even op letten.

400hz of 800hz is een marketingtrucje.

[ Voor 27% gewijzigd door Quan Vu op 08-06-2012 13:49 ]

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Een marketingrucje? Ik kan dus net zo goed voor de 400hz uitvoering gaan?

Ik belde zojuist met MM Alkmaar en de persoon die aan de lijn had beweerde dat deze LG's uitgesloten zijn van de actie waarop ik beweerde dat verschillende mensen bij andere MM filialen wel van de deze actie gebruik konden maken, is er een manier om dit 'af te dwingen'?

Daarnaast was er ook maar 1 exemplaar aanwezig, en dit exemplaar staat momenteel in de winkel als demo model, dit heeft niet mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 17:36
Even zitten kijken naar deze LG modellen, alleen bij de BCC hebben ze bijvoorbeeld de xxLM765S i.p.v. de 760S... Iemand hier enig idee wat precies het verschil is tussen deze modellen? Behalve de voet (765 heeft de voet van de 860, chroom i.p.v. dat grijze plastic van de 760S), hoe zit het bijvoorbeeld met firmware updates?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:22:
[...]

Je kunt een externe harde schijf aansluiten en dan kun je digitale tv opnemen. Ik weet niet of dit ook kan van verschillende kanalen tegelijk, heb geen decoder en kijk en neem op via de settopbox.
Nope. Je kunt hem wel programmeren via de EPG om op te nemen, dan krijg je een herinnering en als je dan ok drukt neemt ie het programma op, maar hij heeft uiteraard maar DVB-C 1 tuner ingebouwd dus kan alleen maar opnemen waar je op dat moment naar kijkt.
De externe HDD is nodig voor Timeshift en moet minimaal 40GB zijn, iig volgens de TV. Of het mt een kleinere HDD ook werkt heb ik bij gebrek aan een HDD < 80GB niet kunnen testen :P Als ik mijn TV moet geloven gebruikt ie ongeveer 10GB/uur als ie opneemt. Zou met een full HD signaal best eens kunnen kloppen :)
Pirewiet schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 06:04:
[...]

Hallo, is het mogelijk om je ervaringen te delen over de reflectie. Zag in de winkel dat de 2012 modellen van LG mat zijn maar wel meer reflecteren dan bvb 2011 modellen of enkele andere LEDS. Hoe was de ervaring als de zon erop scheen (mocht die er al geweest zijn...)?
Ze zijn idd mat. Hoe het zit tov de 2011 modellen weet ik niet, maar ik kan je melden dat het tegenover een vlakke 32" CRT (vlakke buis, dus veel spiegeling) een verademing is - en wij hebben _veel_ inschijnend licht 's avonds :)
Chimera schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:12:
Even zitten kijken naar deze LG modellen, alleen bij de BCC hebben ze bijvoorbeeld de xxLM765S i.p.v. de 760S... Iemand hier enig idee wat precies het verschil is tussen deze modellen? Behalve de voet (765 heeft de voet van de 860, chroom i.p.v. dat grijze plastic van de 760S), hoe zit het bijvoorbeeld met firmware updates?
Even corrigeren: de voet van de 760S is toch echt van verchroomd metaal en niet van plastic :) Weerspiegelt wel aardig, da's iets minder. Maar wellicht bel ik LG daar nog wel voor, kijken of ze en andere voet hebben. Een zwarte ofzo :+

[ Voor 18% gewijzigd door The Eagle op 08-06-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

The Eagle schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:30:
Maar wellicht bel ik LG daar nog wel voor, kijken of ze en andere voet hebben. Een zwarte ofzo :+
Haha, heb LG al gemaild. Kan niet... moet je bij de dealert zijn. Heb al een vraagje bij Foka uitstaan of dat kan en wat dat kost O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
The Eagle schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:30:
[...]

Even corrigeren: de voet van de 760S is toch echt van verchroomd metaal en niet van plastic :) Weerspiegelt wel aardig, da's iets minder. Maar wellicht bel ik LG daar nog wel voor, kijken of ze en andere voet hebben. Een zwarte ofzo :+
Oh oke, dan was dat de 670S of 660S ofzo, kan dat kloppen? Ik heb in ieder geval één zien staan en dat was gewoon een laag plastic (het was zelfs een beetje te bewegen), in ieder geval geen weerspiegeling.

Ik lees iets over vertical banding, is dat een euvel van dit model (760S/765S) of van een exemplaar van iemand hier?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:19:
Gistermiddag even bij MM Eindhoven geweest om te informeren of de 55LM760
ook meedoet met de wisselactie.
"Helaas" was dat inderdaad het geval ;)
(Wisselkorting is alleen deze week nog!!!)
2298 - 400 wisselkorting = 1898 ( - 300 cashback = 1598 )

Misschien bij Foka net iets goedkoper, maar brandstof en op-en-neer rijden
is ook niet gratis, dus toch maar de knoop doorgehakt.
Meteen een aanbetaling gedaan om er eentje te reserveren.
Vanavond even ophalen (met een andere auto)
:9
Bij MM Alkmaar kreeg ik te horen dat deze serie niet aan de wisselactie meedoet, hoe zit dat nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

gaizka schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:14:
[...]

Bij MM Alkmaar kreeg ik te horen dat deze serie niet aan de wisselactie meedoet, hoe zit dat nou precies?
doet ook officieel niet mee, maar je kan wel ff bij de BCC checken, is alleen dan wel de 765S serie, heb op internet wel wat verschillen gezien als geen/wel scart en niet/wel ziggo gecertificeerd

hoe het echt zit... geen idee, Quan jij een idee?

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaizka schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:14:
[...]
Dan moet je even naar een andere vestiging rijden die daar niet zo moeilijk over doet.
(bepalen ze volgens mij helemaal zelf)

Maar wel opschieten, want die actie is volgens mij alleen deze week nog geldig bij de MM. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limefresh2011
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 12:30
Geprobeerd te googlen, maar zonder antwoord helaas. Weet een van de gebruikers hier een oplossing?

Ik sluit mijn externe HDD aan op de tv via USB. Hij speelt netjes alle MKV files af, maar wel met de 1e audio en subtitles track die hij kan vinden.
Bij sommige is dit helaas niet eens engels gesproken, laat staan dat de NL subs op de 1e plek staan..

Zojuist dus een film willen bekijken, en dan heb je plots russische audio met een hele vreemde ondertiteling. En ik kan nergens vinden hoe ik deze van tracks wissel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Dxue schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:33:
[...]

doet ook officieel niet mee, maar je kan wel ff bij de BCC checken, is alleen dan wel de 765S serie, heb op internet wel wat verschillen gezien als geen/wel scart en niet/wel ziggo gecertificeerd

hoe het echt zit... geen idee, Quan jij een idee?
Ik zie bij de BCC zowel de 760S als de 765S staan voor € 1699, wat is het verschil tussen deze 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
limefresh2011 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:20:
Geprobeerd te googlen, maar zonder antwoord helaas. Weet een van de gebruikers hier een oplossing?

Ik sluit mijn externe HDD aan op de tv via USB. Hij speelt netjes alle MKV files af, maar wel met de 1e audio en subtitles track die hij kan vinden.
Bij sommige is dit helaas niet eens engels gesproken, laat staan dat de NL subs op de 1e plek staan..

Zojuist dus een film willen bekijken, en dan heb je plots russische audio met een hele vreemde ondertiteling. En ik kan nergens vinden hoe ik deze van tracks wissel??
druk is op het knopje q-menu op de afstands en dan video afspelen kiezen,dan zou je als het goed is verschillende tracks en subs moeten kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limefresh2011
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 12:30
Ja super!! Gevonden en het werkt nu prima. Engels versta ik toch echt een stuk beter namelijk.

Weet je toevallig ook of ik de ondersteuning van videofiles kan vergroten? Heb nu een aantal films die hij niet kan afspelen namelijk.. Of heeft de TV een vast aantal codecs en houd het daarmee ook op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

gaizka schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:29:
[...]

Ik zie bij de BCC zowel de 760S als de 765S staan voor € 1699, wat is het verschil tussen deze 2?
Is dat de 55LM760?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
limefresh2011 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:06:
Ja super!! Gevonden en het werkt nu prima. Engels versta ik toch echt een stuk beter namelijk.

Weet je toevallig ook of ik de ondersteuning van videofiles kan vergroten? Heb nu een aantal films die hij niet kan afspelen namelijk.. Of heeft de TV een vast aantal codecs en houd het daarmee ook op?
volgens mij vind hij MKV`s het leukst ;) en ik zet mijn films altijd in no time om naar mkv met http://www.makemkv.com/download/ werkt snel en je videokwaliteit verandert niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

in enschede is het 2299, min 400 euro inruilkorting (van de MM) en dan de 300 eraf van lg is 1599 (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Nee, de 47. Maar gaat BCC dan mee met dit soort acties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
De BCC gaat inderdaad mee met de inruilactie van de MediaMarkt (zelfs op de modellen die MediaMarkt officieel (maar stiekem af en toe niet, blijkt) heeft uitgesloten van deelname).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

wat chimera zegt klopt, als je de BCC inloopt zie je ook zo'n lijstje wat de MM ook heeft, maar er staan daar géén beperkingen op. dus alle topmodellen doen ook gewoon mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Top! Bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
Vandaag de LG 42M765S gehaald bij de BCC (mediamarkt had geen 760s meer).
Afgezien van de verschillende voet zei de verkoper me dat er geen verschil in zat.

Nu thuis aangesloten ben ik de voorgeinstalleerde apps eens gaan bekijken. De enige interessante app die ik zie is NOS. Verder geen Youtube app, geen RTL XL...

Iemand enig idee hoe ik hier aan ga komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Vandaag mijn eerste probleem met de LM760S tegengekomen. Streamen wil niet, niet via netwerk en niet via een gewone via USB aangesloten HDD. MKV's loopt voor geen meter, WMV's ook niet. Loopt niet sync, stottert bij het leven en doorspoelen wordt hem al helemaal niet. Het lijkt wel of ik met mediaplayer van windows 95 naar een zware Mpeg zit te kijken :+
Ook streamen via de wireless wilde niet (@54Mbit), maar da's op zich niet verwonderlijk. Maar als ik op de USB een HDD hang met wat films er op, dan zou ie dat toch gewoon moeten pakken of ben ik nou gek?

Firmware update, zou dat iets uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
The Eagle schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:58:
Vandaag mijn eerste probleem met de LM760S tegengekomen. Streamen wil niet, niet via netwerk en niet via een gewone via USB aangesloten HDD. MKV's loopt voor geen meter, WMV's ook niet. Loopt niet sync, stottert bij het leven en doorspoelen wordt hem al helemaal niet. Het lijkt wel of ik met mediaplayer van windows 95 naar een zware Mpeg zit te kijken :+
Ook streamen via de wireless wilde niet (@54Mbit), maar da's op zich niet verwonderlijk. Maar als ik op de USB een HDD hang met wat films er op, dan zou ie dat toch gewoon moeten pakken of ben ik nou gek?

Firmware update, zou dat iets uithalen?
Heb hier al heel wat MKV's afgespeeld op de tv via bedraad netwerk, werkt perfect. Alleen na het doorspoelen een kleine hik van een halve seconde, daarna weer soepel.
Welke firmware gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
Ik kan overigens géén van de volgende apps vinden op de LM765S:
Buienradar, Youtube, Skype, Twitter, Facebook, RTL XL.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrrr ik heb mijn LM860V geüpdatet naar 03.04.06 maar nog steeds reboot het ding 1 of 2 keer per avond.

Morgen dus maar weer naar de winkel want ik vrees dat het toch geen software issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Pascalx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:36:
Ik kan overigens géén van de volgende apps vinden op de LM765S:
Buienradar, Youtube, Skype, Twitter, Facebook, RTL XL.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Ik kan het fout hebben, maar volgens mij is de LM765 geen officieel Nederlands model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Hahn schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:38:
[...]

Ik kan het fout hebben, maar volgens mij is de LM765 geen officieel Nederlands model.
als ik op de site van LG kijk, staat de 765S er inderdaad er niet bij. aan de andere kant, hij staat wel op de lijst met tv's die meedoen voor de 300 euro cashback... vragen vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
Indien het geen officiëel nederlands model is, ben ik daar mooi mee.. verkoper beweerde dat er verder geen verschillen tussen de twee modellen zaten. Indien de 765 inderdaad geen BeNeLux apps ondersteund... ben ik bang dat de TV gewoon terug gaat.

edit: zou wel verrot zijn, omdat ik dan waarschijnlijk te laat bij de MM ben om nog van de wisselkorting te kunnen profiteren.

[ Voor 20% gewijzigd door Pascalx op 09-06-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

hmm, ik bedenk me net dat bcc ook nog het thuis supporter pakket aanbiedt bij de tv of anders 15 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Pascalx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:58:
Indien het geen officiëel nederlands model is, ben ik daar mooi mee.. verkoper beweerde dat er verder geen verschillen tussen de twee modellen zaten. Indien de 765 inderdaad geen BeNeLux apps ondersteund... ben ik bang dat de TV gewoon terug gaat.
Ik weet het niet zeker, zou er vooral even over informeren bij de BCC. Maar afgelopen week kreeg ik een klant in de winkel en die keek bij ons (MM) naar de LM760 en die zei dat 'ie de LM765 bij een andere winkel had gezien en dat het volgens hem ook geen officieel Nederlands model was.
edit: zou wel verrot zijn, omdat ik dan waarschijnlijk te laat bij de MM ben om nog van de wisselkorting te kunnen profiteren.
Wisselkorting is tot en met zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
Hahn schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 00:15:
[...]
Ik weet het niet zeker, zou er vooral even over informeren bij de BCC. Maar afgelopen week kreeg ik een klant in de winkel en die keek bij ons (MM) naar de LM760 en die zei dat 'ie de LM765 bij een andere winkel had gezien en dat het volgens hem ook geen officieel Nederlands model was.

[...]

Wisselkorting is tot en met zondag.
Ja, dan zou ik morgen nog even langs de BCC moeten gaan. Wel jammer, heb de TV hier net uitgepakt en staan. Werkt verder prima... jammer dat er zo weinig apps op zitten (zijn ook nergens te downloaden?), ondanks de nederlandse taal die je kan instellen.

Kan die apps in ieder geval niet vinden op lgappstv.com

edit: Bedoelde eigenlijk meer van, als BCC het niet zeker zou weten.. dan is de klantenservice van LG pas maandag na 9:00 weer te bereiken. En dán is het te laat ;) Wel raar overigens dat enkel de 765S bij de BCC in de aanbieding is, en niet de 760S.

[ Voor 14% gewijzigd door Pascalx op 09-06-2012 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anders vraag je bij MM om een aanbetaling, mocht je 'm toch niet willen (omdat de 765 toch wel de apps heeft) dan vraag je je aanbetaling terug. Wil je 'm wel, dan heb je 'm toch nog voor de wisselkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
Dat is wel 'n goede oplossing tja :p.. Enig idee hoeveel aanbetaling MM zou vragen op een bedrag van €1159,-? Ben namelijk aardig broke na deze aankoop xD.. ben immers ook maar 'n student :p

Edit: Natuurlijk koop je 'n TV niet alleen voor de apps... maarja, als dingen als buienradar of RTL XL er op zitten, is 't wel zo mooi natuurlijk. Kijk nu immers vaak RTL programma's terug op m'n computerscherm, minder plezierig dan een TV scherm uiteraard.

[ Voor 40% gewijzigd door Pascalx op 09-06-2012 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hangt een beetje van de verkoper af, meestal moet er toch wel zo'n 10% aanbetaald worden, maar dat kan heel erg verschillen per filiaal. Ik zou als verkoper rond de €100 (€159 om €1000 over te houden) voorstellen aan de klant, maar wie weet kan je wat afspreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
159 zou zeker nog moeten lukken :p Maar meer dan 20% waarschijnlijk niet meer haha... Naja, eerst maar eens langs de BCC morgen om te vragen wat nou écht het verschil is tussen de 765 en de 760. Aangezien zij ook de énige zijn die hem aanbieden...

EDIT: Ik ben zó stom geweest :) De 765S heeft inderdaad exact dezelfde apps als de 760S. Deze staan echter niet onder de knop "my apps" op de magic remote, maar onder het "tabblad" HOME zodra je in "my apps" zit. Hier vind je o.a. Tom Tom HD, RTL XL, Buienradar, Youtube, Videoland on demand, NOS en nog wat andere apps.

Nu hoef ik gelukkig niet terug naar de BCC :) TV stond net zo mooi namelijk, haha.

[ Voor 45% gewijzigd door Pascalx op 09-06-2012 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascalx schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 00:39:

EDIT: Ik ben zó stom geweest :) De 765S heeft inderdaad exact dezelfde apps als de 760S. Deze staan echter niet onder de knop "my apps" op de magic remote, maar onder het "tabblad" HOME zodra je in "my apps" zit. Hier vind je o.a. Tom Tom HD, RTL XL, Buienradar, Youtube, Videoland on demand, NOS en nog wat andere apps.

Nu hoef ik gelukkig niet terug naar de BCC :) TV stond net zo mooi namelijk, haha.
Je kunt de apps aan je favorieten toevoegen en dan staan ze wel bij my apps als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Zojuist de BCC gebeld en ze hebben alleen de 765S staan, maar het enige verschil met de 760S is dus de voet? Je krijgt er net zoveel brillen bij e.d.?

Praktische vraag: is hij te vervoeren in een VW Passat? (de 47'')

Oh ja: en hoe beviel het voetbal kijken gister op deze tv?

[ Voor 12% gewijzigd door gaizka op 09-06-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor geïnteresseerden, MM Rotterdam Alexandrium geeft ook op de 55-LM960V 600 euro korting (+300 terug van LG). Er staat er zowieso 1, die heb ik net teruggebracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:16:
Voor geïnteresseerden, MM Rotterdam Alexandrium geeft ook op de 55-LM960V 600 euro korting (+300 terug van LG). Er staat er zowieso 1, die heb ik net teruggebracht!
Dan willen mensen natuurlijk ook de reden van terugbrengen weten, hè ;). Het gaat immers om een toestel dat na korting nog zo'n €2100,-€2400 kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascalx schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:17:
[...]

Dan willen mensen natuurlijk ook de reden van terugbrengen weten, hè ;). Het gaat immers om een toestel dat na korting nog zo'n €2100,-€2400 kost?
Inderdaad...
Het beeld is te vlekkerig, ik zie het niet alleen bij zeer donker beeld, maar ook bij lichtere stukken. Daarnaast vond ik bij sommige programma's en films snelle bewegingen wat schokken. Heb met de instellingen zitten spelen, maar de 'probleempjes' bleven.

Dit is overigens mijn 3e tv in 3 weken tijd. De eerste was een Samsung 64E8000 plasma, waar het geluid zeer belabberd was en de plasma buzz zeer hard was. De tweede tv was een Panasonic 55VT50. Mooi beeld via m'n mediaplayer, maar via de Humax was het zeer bedroevend, want deze had veel last van flickering van lichte vlakken.

Voorlopig hou ik het nog even een jaartje of 2 mijn Pioneer LX90 plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren ook nog een mailtje van Foka gekregen:

Artikel 1: LG 55LM960V, Ziggo/UPC geschikt, NL model 2599,00

Artikel 2: Let op: Vrijdag 08/06 en Zaterdag 09/06 en Zondag 10/06, extra kassakorting op de bovengenoemde prijs, alleen geldig in onze winkel tijdens de LG TV show, GEEN telefonische info, kom langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
55LM960V voor 2600 dus, minus 300 lg cashback zou uitkomen op 2300.
Ik meende dat er 50 euro kassakorting nog eens van af ging, zou je op de 2250 zitten.
150 goedkoper dan de Mediamarkt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 08:12

Bever!

3

Waarom gaan jullie voor die LG, komt erg mager uit de reviews? En grote 24p problemen op forum?

http://www.avforums.com/r...%20Review_305/Review.html

[ Voor 38% gewijzigd door Bever! op 09-06-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:33:
Waarom gaan jullie voor die LG, komt erg mager uit de reviews? En grote 24p problemen op forum?

Ik ging voor de LG voor de passieve 3D en het design, nadat de Samsung E8000 en de Panasonic VT50 afgevallen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reviews zijn vaak ook subjectief.

Ik heb de Sony HX850 en 920 alsmede Samsung ES 7 én 800 series naast de LM760s aan de tand mogen voelen en op de primaire fronten (dus het voornamelijke gebruik en 2D -view) liet de LG zich als de betere zien.

Tevens was voor mij idd het Cinema 3D onverslaanbaar t.o.v. de andere merken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023

kijk maar eens op het forum van panasonic plasma en het forum van Samsung..
Vandaar voor de nieuwe LG gekozen Fantastisch toestel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
yep hier nog een die blij is dat hij niet voor pana of samsung is gegaan,ben erg tevreden en lees ook mee op de andere topics van de pana en samsung en die zijn ook echt niet heilig hoor.

Ik zou er zo nog een kopen alleen ik kom om in de platte schermen door het hele huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Ik heb inmiddels bij BCC de LM765 aangeschaft en geinstalleerd, prachtige tv! Morgen nog even wat tunen met de instellingen zoals ik hier zag, top!

[ Voor 57% gewijzigd door gaizka op 09-06-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperpanter2
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 16:55
Ik probeer te achterhalen in welk formaat de LG tvs opnemen (via usb poort).
Weet iemand dit?
Is het trouwens mogelijk op te nemen naar usb stick ipv HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Nog een klein vraag je, ik had voorheen op mijn Sony tv mijn stereo daarop aangesloten middels die 'witte en rode' kabel. Ik heb dit nu ook op de LG gedaan maar de boxen geven geen geluid, moet ik nog iets instellen hievoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

vandaag met de hoofd van de bcc tv afdeling gesproken en gevraagd hoe het nou met die lm765s zat en hij zei dat het een speciale versie voor de BCC was en dat het alleen een andere voet betrof (omdat de meeste mensen de voet van de samsung mooier vond dan die van de lg).

heb de 55lm765s besteld bij de BCC met 7 jaar garantie, dan ben ik iig de komende 7 jaar weer zoet :D (hopen we dan maar)

nu maar eens op zoek naar de instellingen hier en ff die crashcourse op zo'n hd tv site, kijken of ik op dezelfde waardes kom (ieder z'n eigen voorkeur natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Hoe krijg ik geluid bij een component bron? Ik heb een Humax DVR als DVB-C tuner en aangezien die toch geen 1080p kan weergeven heb ik die via component op mijn LM760S aangesloten en via HDMI op mijn versterker. Er gaan twee tulp stekkers uit de Humax naar een 3,5mm in de TV maar ik hoor niks.

Laat maar ... Audio moest in de AV2.

[ Voor 6% gewijzigd door Raziel op 10-06-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Heb inmiddels ook de 47LM765S in huis gehaald, schitterende TV!

Uiteraard ook even met de Plex Media Server bezig geweest, TV-series werken perfect, alleen heb bijvoorbeeld een SBS 3D-versie van Puss in Boots (van nog geen 8GB), maar dan zegt Media Link: "Cannot play the media"... Iemand enig idee?

Heb een hele oude stereo versterker met alleen RCA/tulp aansluitingen, en UPC Digitale TV, hiervoor had ik analoog audio tussen de mediabox en de versterker, maar de TV zelf zal met al die externe content ook naar de versterker moeten... Voor zover ik zie Is de headphone (3,5mm jack) de enige optie, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

42LM760S
Een aantal instellingen kan ik niet wijzigen in Expert1 modus.
Met name de 3D-instellingen en Zwartniveau zou ik graag willen kunnen wijzigen.
Heeft dat wellicht iets te maken met een andere instelling?

Ik gebruik de volgende instellingen in Expert1 modus:

* Stroombesparing uit

* 3D-instellingen
* Instelling 3d-bij-starten uit
* 3D modus standaard (grijs)
3D-diepte 50 (grijs)
3D-gezichtspunt 0 (grijs)
* Zoomen 3D-geluid Aan (grijs)
* Normale beeldweergave Uit (grijs)
* 3D-beeldcorrectie Links/Rechts (grijs)

* Beeldmodus Expert1
* Backlight 47
* Contrast 85
* Helderheid 50
* H-scherpte 50
* V-scherpte 50
* Normale beeldweergave Uit
* Kleur 46
* Tint 0

* Expert besturing
Dynamisch Contrast Uit
Super Resolutie Uit
Kleurbereik Standaard
Randen verbeteren Uit
xvYCC Uit (grijs)
Kleurenfilter Uit
Expertpatroon Uit

Gamma 2.2
Witbalans
Kleurtemp. Warm
Methode 2 punten
Patroon Extern
Punten Hoog Laag
Rood -6 -1
Groen -11 -2
Blauw 18 4
Kleur Management Systeem
Kleur Rood
Verzadiging 0
Tint 0
Luminantie 0

* Afbeeldingsoptie
Ruisonderdrukking Uit
MPEG geluidsreductie Uit
Zwart niveau Automatisch (grijs)
Echte bioscoop Uit
Eye care Uit (grijs)
LED lokaal dimmen Uit
TruMotion Vloeiend (=3/3)

Terug naar fabrieksinstelling en opnieuw instellen is de laatste optie die ik zou kunnen uitvoeren.

Heeft iemand een suggestie of hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
gaizka schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:35:
Nog een klein vraag je, ik had voorheen op mijn Sony tv mijn stereo daarop aangesloten middels die 'witte en rode' kabel. Ik heb dit nu ook op de LG gedaan maar de boxen geven geen geluid, moet ik nog iets instellen hievoor?
Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:37:
42LM760S
Een aantal instellingen kan ik niet wijzigen in Expert1 modus.
Met name de 3D-instellingen en Zwartniveau zou ik graag willen kunnen wijzigen.
Heeft dat wellicht iets te maken met een andere instelling?

Ik gebruik de volgende instellingen in Expert1 modus:

[...]

Terug naar fabrieksinstelling en opnieuw instellen is de laatste optie die ik zou kunnen uitvoeren.

Heeft iemand een suggestie of hetzelfde probleem?
Met firmware 03.03.51 kan ik in ieder geval het black level wel instellen, heb je al die versie geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimera schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:13:
[...]

Met firmware 03.03.51 kan ik in ieder geval het black level wel instellen, heb je al die versie geïnstalleerd?
Nee. Die update is niet beschikbaar via de reguliere update: volgens de check heb ik de laatste versie 03.03.50
Hoe kan/moet ik .51 dan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:18:
[...]

Nee. Die update is niet beschikbaar via de reguliere update: volgens de check heb ik de laatste versie 03.03.50
Hoe kan/moet ik .51 dan installeren?
http://www.lg.com/nl/supp...hEngineModelCode=42LM760S

Daar staat een nieuwere versie, uitpakken naar een USB stick in de map LG_DTV (zie die PDF die er ook staat) en updaten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimera schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:21:
[...]

http://www.lg.com/nl/supp...hEngineModelCode=42LM760S

Daar staat een nieuwere versie, uitpakken naar een USB stick in de map LG_DTV (zie die PDF die er ook staat) en updaten maar.
Bedankt, zag het zelf ook net ... ga dat eerst maar even doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Vanmiddag ook de 47lm760s gekocht bij de MM. Natuurlijk met de wisselactie en kreeg er ook nog een blu-ray speler bij (BP420) alles bij elkaar een erg goede actie :)
helaas waren ze op dus moet ik nog even geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01 07:31
weertenaar schreef op zondag 10 juni 2012 @ 19:08:
Vanmiddag ook de 47lm760s gekocht bij de MM. Natuurlijk met de wisselactie en kreeg er ook nog een blu-ray speler bij (BP420) alles bij elkaar een erg goede actie :)
helaas waren ze op dus moet ik nog even geduld hebben
Heb je hem ook in Roermond gekocht? Hebben ze iets gezegd over de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
nickyk schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:17:
[...]

Idd ook in Roermond, maar hij durfde niks over de levertijd te zeggen, Kon wel een week duren, of langer. Als het maar op tijd voor de cashback is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
Ik had 't zelfde hier bij de MM. De 42LM760S was uitverkocht, maar wou hem graag asap hebben, kon echter nog ruim een week gaan duren. Ben toen naar de BCC gegaan en heb daar de 765S opgehaald. Vind de 765S voet eigenlijk ook mooier, maar ben eigenlijk voorstander van MM :p

Ach, alles goed en wel geregeld, twintig minuten later in de achterbak geladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
nickyk schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:17:
[...]

Aargh ik wil het niet weten, ik mag dalijk als ik terug ben in Nederland weer de volle mep gaan betalen... :'(

Denk dat ik er dan maar helemaal vanaf zie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 16:49
gaizka schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:01:
[...]

Kan iemand mij hiermee helpen?
Uhm, volgens mij heeft de LG geen analoge uitgang. Als je via het verloopje hebt aangesloten, dan heb je hem op de ingang van de LG aangesloten. Dan krijg je inderdaad geen geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
SkyFlyer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 02:38:
[...]

Uhm, volgens mij heeft de LG geen analoge uitgang. Als je via het verloopje hebt aangesloten, dan heb je hem op de ingang van de LG aangesloten. Dan krijg je inderdaad geen geluid...
Ik heb hem inderdaad via het verloopje aangesloten, op mijn oude tv zaten die rode en witte kabel rechtstreek in mijn tv is daar op deze LG geen mogelijkheid voor?

En ik heb regelmatig als ik de tv aanzet dat hij de CI module die pakt, als ik vervolgens de module opnieuw erin doe is er niets aan de hand, vervelend. Hoe kan dit?
Pagina: 1 ... 7 ... 40 Laatste