Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:27
Ik heb interesse in één van de nieuwe LG's, waarschijnlijk de 42lm660s of 47lm660s. Als ik hem echter in de winkel tussen de andere TV's zie staan lijkt het net of de kijkhoek veel kleiner is dan van de buur TV's (Sony en Samsung) . Dit is wat me tot nu toe heeft tegen gehouden om hem te kopen.

Is dit een kwestie van instellingen of is er echt een probleem met de kijkhoek? Iemand die er iets over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kijkhoek is minder ja onder de 90graden hoek. Maar in zo'n positie zit je niet snel.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
De Lm660 kan een USB device gebruiken om te recorden, als ik er een USB stick in steek zegt die dat die een DVR apparaat nodig heeft. Jammer was echt mooi geweest als je op een usb sticky kon recorden.

Wat is echter een geschikt DVR apparaat?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Harde schijf van minimaal 50gig pakt tie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
aha :)

Ik heb nog een vraagje, ik wil een 5.1 HDMi setje kopen. Mijn set-up gaat dan worden; PC -> HDMI -> TV -> optical -> 5.1 setje

Is 5.1 dan wel supported als ik het geluid door de tv via optical naar mijn 5.1 setje laat sturen? Ik heb een LM660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
gaizka schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:19:
[...]

Ik heb hem inderdaad via het verloopje aangesloten, op mijn oude tv zaten die rode en witte kabel rechtstreek in mijn tv is daar op deze LG geen mogelijkheid voor?

En ik heb regelmatig als ik de tv aanzet dat hij de CI module die pakt, als ik vervolgens de module opnieuw erin doe is er niets aan de hand, vervelend. Hoe kan dit?
Ik heb wat terug gelezen in dit topic en lees dat meer mensen problemen hebben met de CI module van Smit, klopt het dat de Quantis module beter en sneller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik heb een Quantis module en nog geen problemen gehad.
Zappen vind ik over het algemeen bij digitale tv traag gaan maar dat went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 16:49
Aan het experimenteren begonnen met de uitgebreidere mogelijkheden van deze TV (LM760s).

Wordt steeds enthousiaster... Heb een WiDi verbinding gemaakt met mijn laptop (toen ik eenmaal snapte hoe WiDi werkt, een eitje...) om het scherm te gebruiken om anderen mee te laten kijken. Maar ik kwam erachter dat WiDi ook geluid uitstuurt.. :)

Dus maak nu verbinding met de TV met WiDi, heb mijn 2de bureaublad op volledig zwart ingesteld en gebruik spotify op mijn laptop op alle muziek te luisteren die ik wil, op hoge kwaliteit! :D

(Mijn aansluiting is dus: Laptop/spotify --> WiDi --> LG LM760s --> SPDIF --> Marantz 7300)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:09:
De kijkhoek is minder ja onder de 90graden hoek. Maar in zo'n positie zit je niet snel.
Oke bedankt voor je antwoord.
Ben vandaag nog eens wezen kijken maar ik word steeds minder enthousiast vanwege de kijkhoek. Ik baal daar flink van want het model (de smalle lijst) vind ik erg mooi. Iemand anders misschien nog zinvolle opmerkingen over die kijkhoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Waarom ga je de tv dan in een onmogelijke hoek zetten?
Bij mij staat een tv op zo'n manier, dat ik vanuit elke hoek de tv goed kan zien.

Persoonlijk zoek je nu dingen, waarvan ik me afvraag wat je er in de praktijk van gaat merken. En er zijn genoeg dingen aan te merken, maar kijkhoek is wel het minst belangrijke..

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
Misschien moet ik het dan anders uitleggen:
Als ik midden voor het scherm sta is het beeld egaal verlicht, ga ik een stukje naar rechts dan wordt de linkerkant van het scherm al snel donkerder en visa versa. Voor mijn idee gebeurd dit al heel snel dus bij een hoek van 20 graden ofzo. Misschien is het een kwestie van instellingen maar daar ga ik niet op gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 00:31
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:37:
42LM760S
Een aantal instellingen kan ik niet wijzigen in Expert1 modus.
Met name de 3D-instellingen en Zwartniveau zou ik graag willen kunnen wijzigen.
Heeft dat wellicht iets te maken met een andere instelling?

Ik gebruik de volgende instellingen in Expert1 modus:

* Stroombesparing uit

* 3D-instellingen
* Instelling 3d-bij-starten uit
* 3D modus standaard [b](grijs)[/b
3D-diepte 50 (grijs)
3D-gezichtspunt 0 (grijs)
* Zoomen 3D-geluid Aan (grijs)
* Normale beeldweergave Uit (grijs)
* 3D-beeldcorrectie Links/Rechts (grijs)

* Beeldmodus Expert1
* Backlight 47
* Contrast 85
* Helderheid 50
* H-scherpte 50
* V-scherpte 50
* Normale beeldweergave Uit
* Kleur 46
* Tint 0

* Expert besturing
Dynamisch Contrast Uit
Super Resolutie Uit
Kleurbereik Standaard
Randen verbeteren Uit
xvYCC Uit (grijs)
Kleurenfilter Uit
Expertpatroon Uit

Gamma 2.2
Witbalans
Kleurtemp. Warm
Methode 2 punten
Patroon Extern
Punten Hoog Laag
Rood -6 -1
Groen -11 -2
Blauw 18 4
Kleur Management Systeem
Kleur Rood
Verzadiging 0
Tint 0
Luminantie 0

* Afbeeldingsoptie
Ruisonderdrukking Uit
MPEG geluidsreductie Uit
Zwart niveau Automatisch (grijs)
Echte bioscoop Uit
Eye care Uit (grijs)
LED lokaal dimmen Uit
TruMotion Vloeiend (=3/3)

Terug naar fabrieksinstelling en opnieuw instellen is de laatste optie die ik zou kunnen uitvoeren.

Heeft iemand een suggestie of hetzelfde probleem?
Sommige instellingen kun je alleen aanpassen in 3d modus....

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de webwinkel TakeItNow?

LG47LM860V €1349,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 11:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

gaizka schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:19:
[...]

Ik heb hem inderdaad via het verloopje aangesloten, op mijn oude tv zaten die rode en witte kabel rechtstreek in mijn tv is daar op deze LG geen mogelijkheid voor?

En ik heb regelmatig als ik de tv aanzet dat hij de CI module die pakt, als ik vervolgens de module opnieuw erin doe is er niets aan de hand, vervelend. Hoe kan dit?
Wat je kunt doen is de scart gebruiken, en er dan zo'n in/out scart blokje op zetten. De scart op de LG zou volgens de specs volledig aangesloten zijn, dus dat zou moeten werken. Anders dan een digitale optische uitgang of een headphones aansluiting heeft ie niet :)
evilpin0 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:09:
De Lm660 kan een USB device gebruiken om te recorden, als ik er een USB stick in steek zegt die dat die een DVR apparaat nodig heeft. Jammer was echt mooi geweest als je op een usb sticky kon recorden.

Wat is echter een geschikt DVR apparaat?
Het was ook mijn idee om een USB stickje te pakken. Ik zou ook niet weten waarom dat niet zou moeten kunnen - een USB schijf meldt zich hardwarematig op de zelfde manier aan als een USB HDD. En het is "maar" USB 2.0. Voordat ik zelf een USB stick koop: zou je eens willen proberen of het werkt als je je USB stick formatteert als NTFS? Dat zou zomaar kunnen werken :) Hoe groot is het ding eigenlijk? D'r wordt voor die HDD aansluiting gezegd dat het minimaal 42GB zou moeten zijn namelijk :)

* The Eagle heeft ook nog een vraag:
Het lijkt alsof ik bij egale vlakken (lees: een voetbalveld :P ) wat verticale banen her en der zijn die iets donderder zijn als de rest van het scherm. Weet iemand wat dat is en of dat zo hoort :?
Ben nogal een noob in LCD land namelijk ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

gaizka schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:08:
[...]

Ik heb wat terug gelezen in dit topic en lees dat meer mensen problemen hebben met de CI module van Smit, klopt het dat de Quantis module beter en sneller is?
Quantis is gewoon een Neotion, maar dan apart gemaakt voor een andere distributiekanaal.

Ook de nieuwste modules van SMiT en Neotion zijn verbeterd. Alleen is het mogelijk dat er nog oude kaarten van die versie in de winkel liggen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

The Eagle schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:21:

* The Eagle heeft ook nog een vraag:
Het lijkt alsof ik bij egale vlakken (lees: een voetbalveld :P ) wat verticale banen her en der zijn die iets donderder zijn als de rest van het scherm. Weet iemand wat dat is en of dat zo hoort :?
Ben nogal een noob in LCD land namelijk ;)
heel stomme vraag hier, maar je bedoelt hopelijk toch niet die donkere/lichtere banen van het veld die bewust zijn aangelegd?

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:23:

LG47LM860V €1349,-
Laatst een printer gekocht en dat verliep allemaal prima! Ze doen alleen niet mee met de LG actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
SkyFlyer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:44:
Aan het experimenteren begonnen met de uitgebreidere mogelijkheden van deze TV (LM760s).

Wordt steeds enthousiaster... Heb een WiDi verbinding gemaakt met mijn laptop (toen ik eenmaal snapte hoe WiDi werkt, een eitje...) om het scherm te gebruiken om anderen mee te laten kijken. Maar ik kwam erachter dat WiDi ook geluid uitstuurt.. :)

Dus maak nu verbinding met de TV met WiDi, heb mijn 2de bureaublad op volledig zwart ingesteld en gebruik spotify op mijn laptop op alle muziek te luisteren die ik wil, op hoge kwaliteit! :D

(Mijn aansluiting is dus: Laptop/spotify --> WiDi --> LG LM760s --> SPDIF --> Marantz 7300)
Dat klinkt goed! Heeft jouw laptop dan ook WiDi, of werkt het ook met LG/WiDi -----> laptop/wifi?

Dank!

[ Voor 7% gewijzigd door Plof-kip op 12-06-2012 08:52 . Reden: typo'tje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:22
Iemand een mening over het volgende artikel.

http://www.neowin.net/new...t-by-uk-trading-standards. Hierin wordt de LG 2012 reeks toch aardig afgekraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

Het was ook mijn idee om een USB stickje te pakken. Ik zou ook niet weten waarom dat niet zou moeten kunnen - een USB schijf meldt zich hardwarematig op de zelfde manier aan als een USB HDD. En het is "maar" USB 2.0. Voordat ik zelf een USB stick koop: zou je eens willen proberen of het werkt als je je USB stick formatteert als NTFS? Dat zou zomaar kunnen werken :) Hoe groot is het ding eigenlijk? D'r wordt voor die HDD aansluiting gezegd dat het minimaal 42GB zou moeten zijn namelijk :)
16Gb...explains; :) Als je kan bevestigen dat het met een 42gb+ stick werkt dan haal ik er ook eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
[...]

Wat je kunt doen is de scart gebruiken, en er dan zo'n in/out scart blokje op zetten. De scart op de LG zou volgens de specs volledig aangesloten zijn, dus dat zou moeten werken. Anders dan een digitale optische uitgang of een headphones aansluiting heeft ie niet :)
Ik gebruik de scart al om mijn DVD recorder aan te sluiten, dus dat is geen optie. Maar waarom werkt het niet via dat verloopje? Wat kun je daar dan wel op aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreaTiV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
cvs79 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:54:

http://www.neowin.net/new...t-by-uk-trading-standards. Hierin wordt de LG 2012 reeks toch aardig afgekraakt.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ben momenteel ook aan het kijken voor een nieuwe tv en mijn keuze gaat vooralsnog naar een 760s.. Wil iig binnen 2 week een nieuwe aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 10:24

Zucht. :(

Ik heb nog niet eens de kans gehad om de tv goed te kunnen testen want hij is nu al in reparatie. Ik vond de backlight bleeding dermate ernstig en het feit dat de tv zich om de zoveel tijd opnieuw opstart reden genoeg om LG op te bellen.

Ik vind het schandalig dat zo'n dure tv (55lm760) nog geen 2 weken oud al gerepareerd moet worden. De 24p bug ben ik nog niet tegengekomen, maar ja, ik heb ook geen kans gehad om dat te testen. Als die aanwezig is is dat een grote deal-breaker.

Ik heb ook de reviews gelezen op avforums. Ik kom van een 10 jaar oude samsung beeldbuis af dus alle tv's zijn een enorme verbetering voor mij. Dus ik vind het beeld wel mooi, maar goed, ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

Apart, merk niks van zijn punten. Nu kijk ik altijd 3d / full hd films in x264 codex. Denk niet dat er dan 24p wordt aangestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky1515
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-03 17:42
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:23:

LG47LM860V €1349,-
Ja ik :>
Heb er mijn 55lm960v gekocht en kan alleen maar met lof over takeitnow spreken!

Levertijden op de site zijn realistisch en aftersales is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky1515
gaizka schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:22:
[...]

Ik gebruik de scart al om mijn DVD recorder aan te sluiten, dus dat is geen optie. Maar waarom werkt het niet via dat verloopje? Wat kun je daar dan wel op aansluiten?
Dat verloopje is voor audio in wanneer je composite of component gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len Canoot schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:47:
[...]

Ik heb nog niet eens de kans gehad om de tv goed te kunnen testen want hij is nu al in reparatie. Ik vond de backlight bleeding dermate ernstig en het feit dat de tv zich om de zoveel tijd opnieuw opstart reden genoeg om LG op te bellen.

Ik vind het schandalig dat zo'n dure tv (55lm760) nog geen 2 weken oud al gerepareerd moet worden. De 24p bug ben ik nog niet tegengekomen, maar ja, ik heb ook geen kans gehad om dat te testen. Als die aanwezig is is dat een grote deal-breaker.

Ik heb ook de reviews gelezen op avforums. Ik kom van een 10 jaar oude samsung beeldbuis af dus alle tv's zijn een enorme verbetering voor mij. Dus ik vind het beeld wel mooi, maar goed, ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Repareren is het beleid van LG!!
ik had ook last van Backlioght bleeding, maar heb de winkel ingeschakeld, dit omdat LG het direct wilde laten repareren.
ik heb toen vol verbazing gereageerd, het is gewoon een non issue om een 2 weken oude tv te laten repareren!!
Ik heb via de winkel gewoon een andere gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky1515
Len Canoot schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:47:
[...]

Hoe ernstig was de bleeding bij jou?
Ik heb namelijk ook wat last van bleeding op mijn lm960v en loop nog te twijfelen of ik er wat aan moet laten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Dxue schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 01:17:
[...]

heel stomme vraag hier, maar je bedoelt hopelijk toch niet die donkere/lichtere banen van het veld die bewust zijn aangelegd?
Da's idd een stomme vraag :+ Nee, die bedoel ik dus niet. Ik kijk ook naar andere dingen als alleen het EK :P
Ze lopen ook echt verticaal. En bij een groot egaal vlak zie ik het (bijv witte achtergrond, of blauwe achtergrond oid.
gaizka schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:22:
[...]

RTFM :X Dat is een INgang, een composiet ingang om precies te zijn. Geel is video en rood / wit audio. Mocht je het verschil tussen een in- en uitgang niet snappen: Captain Condom says: "The asshole is an exit, not an entrance" :P
evilpin0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:17:
[...]

16Gb...explains; :) Als je kan bevestigen dat het met een 42gb+ stick werkt dan haal ik er ook eentje :)
Waarom denk je dat ik het aan jou vroeg? :P Als ik geen 30+ euro hoef uit te geven voor een 64GB stickje scheelt me dat toch weer ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
The Eagle schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:09:
[...]

Da's idd een stomme vraag :+ Nee, die bedoel ik dus niet. Ik kijk ook naar andere dingen als alleen het EK :P
Ze lopen ook echt verticaal. En bij een groot egaal vlak zie ik het (bijv witte achtergrond, of blauwe achtergrond oid.
Dat fenomeen heet banding. Is eerder al in dit topic voorgekomen. Ik heb er geen last, tenminste niet dat ik merk. Maar ik weet niet of dat een fout is of gewoon de TV's zo zijn. Weet enkel en alleen dat het banding heet.

Heb wel klein beetje last van backlight bleeding, vooral bij het opstarten zie ik het heel goed.

Trouwens wanneer ik mijn laptop of computer aansluit dan is volgens Nvidia het scherm niet volledig 1080p maar iets minder. 1080p is te groot voor het scherm mis dan ongeveer 1 cm aan de randen. Ligt het dan aan mij of is dat gewoon iets aan de tv?

[ Voor 15% gewijzigd door Xepos op 12-06-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Ik gebruik al geruime tijd mijn Playstation 3 als media server, sinds de aanschaf van mijn LG krijg ik ineens de foutmelding 'DNLA error 2006' als ik bestanden via mijn PS3 stream, hoe kan dit?

En tijdens het gamen lijkt er ook wel enigzins lag op te treden, heeft dit met de instellingen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:59
Mcctje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Trouwens wanneer ik mijn laptop of computer aansluit dan is volgens Nvidia het scherm niet volledig 1080p maar iets minder. 1080p is te groot voor het scherm mis dan ongeveer 1 cm aan de randen. Ligt het dan aan mij of is dat gewoon iets aan de tv?
Een bug die bij de lm960v is vermeld in de avforums:
*Pixel count shows that the display is cutting off 2 Verticle rows of pixels on the left hand side of the screen, meaning the visible pixel count is actually 1918x1080p
Maar dat is volgens mij geen 1cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
Gerard v.d. Horst schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:41:
[...]

Een bug die bij de lm960v is vermeld in de avforums:

[...]

Maar dat is volgens mij geen 1cm
Weet niet precies hoeveel, moet nog even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Zoals meerdere mensen hier, heb ook ik een LM760S in bestelling staan bij Mediamarkt (Eindhoven), due to popular demand zeg maar :)

Nu ik de verhalen lees op AVforums ben ik toch hevig te twijfelen aan mijn toekomstige tv. Vooral het verhaal rondom de '24p bug' zit mij niet lekker (naast de hele opsomming van "StickyWinkey” met bugs en problemen die hij ondervonden heeft met zijn 960 set). Hebben anderen hier een gevoel bij? Of hebben we hier te maken met een nitpicker die met een volledige gecalibreerde set nog steeds issues tegen komt?

1 van de zaken die nu genoemd zijn is dat de Engelse 'consumentenbond' LG heeft gesommeerd alle 24p ondersteuning uitingen te verwijderen op hun website voor deze serie TV's. Iets wat ik uberhaupt nergens tegen kom op de website, ook bij oudere series.

Kortom: Wat is jullie gevoel, lopen de huidige eigenaren tegen grote issues aan? (vooral in combinatie met HTPC's / BluRay)....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
ChefChocolateball schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:50:

Kortom: Wat is jullie gevoel, lopen de huidige eigenaren tegen grote issues aan? (vooral in combinatie met HTPC's / BluRay)....?
Tja, ik volg al die threads maar heb uiteindelijk toch afgelopen zondag een 55LM860v gekocht bij de winkel van onze mede-tweaker.

Ik heb nog niet veel in kunnen stellen, maar ik ben wel blij met het beeld. Afgelopen zondag dus ook gelijk Rio 3d gekeken en dat was toch echt fantastisch !

Ja, volgens mij zie ik banding, maar dat heeft te maken met het voetbal dat je bijna niet kan missen ;) Maar echt storend vind ik het niet. Als de tv omschakelt zie ik volgens mij wel iets backlight-bleed, maar dat is binnen no-time weer zwart door de local-dimming (neem ik aan). Zoals gezegd ik heb er nog niet veel mee gedaan.

Een groot issue dat ik wel heb is dat mijn magic motion afstandsbediening het niet doet. Hij moet zich registreren bij de tv maar dat mislukt altijd. Vandaag naar de winkel gegaan met de vraag wat ik hier aan moet doen en met de gedachte dat zij wel even konden kijken of de magic-remote kapot is ofzo. Helaas, het blijkt dat ook deze winkel een dozenschuiver is. Geen interesse en ik moet de LG helpdesk maar bellen (die natuurlijk alleen tijdens kantoor uren open is). :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChefChocolateball schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:50:
Zoals meerdere mensen hier, heb ook ik een LM760S in bestelling staan bij Mediamarkt (Eindhoven), due to popular demand zeg maar :)

Nu ik de verhalen lees op AVforums ben ik toch hevig te twijfelen aan mijn toekomstige tv. Vooral het verhaal rondom de '24p bug' zit mij niet lekker
Wat is het probleem met 24p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:53:
[...]

Wat is het probleem met 24p?
Komt o.a. terug in eerder gelinkt artikel. http://www.neowin.net/new...t-by-uk-trading-standards

Dat artikel is ook op basis van bevindingen die vooral op AVforums in de UK benoemd worden in de nieuwe LG series. Specifiek zouden de TV"s uberhaupt niet om kunnen gaan met donker 24p materiaal, waarbij zich problemen zouden voordoen:
*1080/24hz content is complelty broken in dark scenes. Tested on The Walking Dead, Contraband, Harry Potter, The Dark knight, THOR, Extremely Loud etc etc etc all movies tested exhibit this issue in DARK scenes! (very specific dark scenes, please see details and videos below).**

Here are the video sample hosted on youtube thanks to EMJAY

More LG LM9600/LM960V 24p Playback Problems - YouTube
http://youtu.be/aPkqn2xGKH0
LG LM960V problem displaying 24fps content - YouTube
http://youtu.be/hnzQlj_PM0A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:35
Ik heb het idee bij mijn 55LM760S dat het beeld horizontaal een beetje trilt (op en neer ongeveer een paar millimeter). Dit valt vooral op bij reclames waar letters op het scherm stil staan erg op. Heeft iemand anders hier last van? Komt dit door een instelling van mij?

Opgelost.. duh, lag aan de decoder die ingesteld stond op 60Hz ip 50 Hz. Decoder probleempje aangezien Win7 op 60 Hz geen problemen geeft...

[ Voor 21% gewijzigd door NightMare op 12-06-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Ik heb nog steeds het volgende probleem:

Ik stream aan de hand van het programma 'PS3 Media Server' mkv bestanden via mijn pc naar mijn PS3. Op mijn vorige tv liep dit vlekkeloos, op mijn nieuwe LG LM765S tv hapert het beeld echter constant, het is een soort lag.

Moet ik iets instellen op mijn tv om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 10:36

Bever!

3

Was ook mijn insteek met mijn opmerking paar pagina's terug, mij een raadsel dat deze tv's uberhaupt verkocht worden aan tweakers.. mensen die toch vrij kieskeurig zijn.
Sony, samsung, panasonic zijn toch stukken betere keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
Bever! schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:41:
[...]

Was ook mijn insteek met mijn opmerking paar pagina's terug, mij een raadsel dat deze tv's uberhaupt verkocht worden aan tweakers.. mensen die toch vrij kieskeurig zijn.
Mijn keuze is onder andere gebaseerd op de passieve 3d. Verder is er eigenlijk geen goede tv meer te krijgen als je echt kritisch bent. Lees maar de forums door (bijv avforums avsforum) dan zie je dat er genoeg problemen zijn met de andere merken.

Sinds het design belangrijker is geworden dan het beeld doen fabrikanten geen moeite meer. De gemiddelde koper ziet toch geen verschil. Ik heb nu eindelijk maar een hd tv gekocht terwijl mijn crt toch echt betere zwartwaarden heeft dan de nieuwe tv's :)

Afwachten wat de oled tv's gaan doen en als de prijs lager wordt kan ik altijd nog overstappen als ik echt genoeg krijg van mijn huidige tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

^^^ Met stom :)

Leuk dat actieve 3D, totdat je een brildrager bent. Bril over bril ==> sucks :(
Geef mij dan maar lekker een passieve 3D TV met een opzetbrilletje :)

En aangezien een hoop tweakers door het vele schermwerk brildragend zijn (of gaan worden :X ).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 16:57
[...]

nu weten we het wel he!
en trouwens dat vind jij.

[ Voor 5% gewijzigd door nemmiesis29 op 12-06-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2022
Ik heb laatst handmatig geupdate naar de laatste versie (03.03.51) maar nu komt er iedere keer bij het opstarten een popup of ik wil updaten terwijl de versie hetzelfde is. Dat zegt ie ook in het popup scherm, van u hoeft niet te updaten want de versie is hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
DJNelis schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:40:
Ik heb laatst handmatig geupdate naar de laatste versie (03.03.51) maar nu komt er iedere keer bij het opstarten een popup of ik wil updaten terwijl de versie hetzelfde is. Dat zegt ie ook in het popup scherm, van u hoeft niet te updaten want de versie is hetzelfde...
mischien een raar antwoord,maar heb je de usb stick er weer uitgehaald?want hier heb ik daar geen last van alleen als de stick er nog in zit.

[ Voor 7% gewijzigd door nemmiesis29 op 12-06-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Sommige mensen vinden het ook belangrijk dat een TV er mooi uitziet als ie uitstaat (hetgeen bij de meeste mensen, ook Tweakers, vaker voorkomt dan dat ie aanstaat) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2022
nemmiesis29 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:50:
[...]

mischien een raar antwoord,maar heb je de usb stick er weer uitgehaald?want hier heb ik daar geen last van alleen als de stick er nog in zit.
Haha nee stom van mij :+ dat was het dus...... Dank iig. 8)7 :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
gaizka schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:36:
Ik heb nog steeds het volgende probleem:

Ik stream aan de hand van het programma 'PS3 Media Server' mkv bestanden via mijn pc naar mijn PS3. Op mijn vorige tv liep dit vlekkeloos, op mijn nieuwe LG LM765S tv hapert het beeld echter constant, het is een soort lag.

Moet ik iets instellen op mijn tv om dit te verhelpen?
probeer anders eens te streamen met de plex mediaserver,mischien gaat dat wel goed.hier iig wel met mkv`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
DJNelis schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:54:
[...]

Haha nee stom van mij :+ dat was het dus...... Dank iig. 8)7 :$
haha dacht ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChefChocolateball schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:21:
[...]

Komt o.a. terug in eerder gelinkt artikel. http://www.neowin.net/new...t-by-uk-trading-standards

Dat artikel is ook op basis van bevindingen die vooral op AVforums in de UK benoemd worden in de nieuwe LG series. Specifiek zouden de TV"s uberhaupt niet om kunnen gaan met donker 24p materiaal, waarbij zich problemen zouden voordoen:
*1080/24hz content is complelty broken in dark scenes. Tested on The Walking Dead, Contraband, Harry Potter, The Dark knight, THOR, Extremely Loud etc etc etc all movies tested exhibit this issue in DARK scenes! (very specific dark scenes, please see details and videos below).**

Here are the video sample hosted on youtube thanks to EMJAY

More LG LM9600/LM960V 24p Playback Problems - YouTube
http://youtu.be/aPkqn2xGKH0
LG LM960V problem displaying 24fps content - YouTube
http://youtu.be/hnzQlj_PM0A
Zo te lezen klinkt dat niet goed. Misschien iemand hier die dat kan bevestigen.
1080 24p soepel afspelen is gewoon een vereiste hoe goedkoop of goed het scherm ook is.
Aangezien LG ook niet de snelste is met firmware updates moet het vanaf dag 1 goed werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

heb net de 55lm765s uitgepakt en aangesloten. alles werkt. ben nu op zoek naar films met 24p. iemand suggestie? dm me en ik zal het voor je checken.

Ik ga nu maar eerst even mijn tv proberen te calibreren. even die links vinden en dat maar doen

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Mcctje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Dat fenomeen heet banding. Is eerder al in dit topic voorgekomen. Ik heb er geen last, tenminste niet dat ik merk. Maar ik weet niet of dat een fout is of gewoon de TV's zo zijn. Weet enkel en alleen dat het banding heet.

Heb wel klein beetje last van backlight bleeding, vooral bij het opstarten zie ik het heel goed.

Is dat "banding" iets wat niet zou mogen, of valt zoiets gewoon onder garantie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Eagle schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:29:
Is dat "banding" iets wat niet zou mogen, of valt zoiets gewoon onder garantie :?
Banding ontstaat wanneer de kleurdiepte van de TV/Monitor niet voldoende is om alle verschillende
kleuren in een beeld te kunnen laten zien.
Als een tv of monitor bv 16 miljoen verschillende kleuren kan laten zien, kan het nog steeds
zo zijn dat hij in 1 bepaalde kleur (bv. blauwe lucht van lichtblauw naar donkerblauw)
maar 20 schakeringen kan laten zien.
De overgangen van de ene schakering naar de andere zijn dan nog steeds zo graat, dat
wij als mensen dit nog kunnen waarnemen.
Daardoor zie je 'banden' van verschillende schakeringen.

Valt niet onder de garantie, maar is gewoon een designkeuze van de fabrikant.

(Misschien is het te verminderen in bepaalde gevallen door een andere ColorSpace te kiezen
in de settings, maar daar weet ik te weinig van af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
Dxue schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:35:
heb net de 55lm765s uitgepakt en aangesloten. alles werkt. ben nu op zoek naar films met 24p. iemand suggestie? dm me en ik zal het voor je checken.

Ik ga nu maar eerst even mijn tv proberen te calibreren. even die links vinden en dat maar doen
Zo'n beetje elke recente Blu-ray zal in 24p zijn. Het gaat specifiek om donkere scenes. Kijk anders even naar de 7e post in deze thread: http://www.avforums.com/f...d-tv-thread-part-2-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:17:
[...]
Aangezien LG ook niet de snelste is met firmware updates moet het vanaf dag 1 goed werken
ik geloof dat voor de 2012 modellen al zeker 4keer een update is geweest.
hoezo is LG niet snel met firmware updates?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dat zijn wel aardig wat problemen. Ik heb mijn Lm660 (weet niet of deze ook loaded met bugs is) aan een AMD 6870 hangen via HDMI en ik ben geen enkele van de genoemde bugs tegengekomen. Beter nog ik heb geen een artefact of wazig beeld gezien, haar scherp altijd ook in dondere scenes.

In game mode heb ik totaal geen lag, speel F1 2011, NFS, Dirt erop en dat zijn games waarmee je dit meteen zou moeten merken. Op expert mode wel lag, dan kun je niet meer goed racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:26:
[...]

ik geloof dat voor de 2012 modellen al zeker 4keer een update is geweest.
hoezo is LG niet snel met firmware updates?
Voor hun smartphones zijn ze veel trager dan hun concurrent met updates
Vorig jaar zouden de 2011 modellen zsm een nieuwe firmware krijgen voor beter 3D beleving. Dat hebben ze naar mijn weten nog niet ontvangen (of rijkelijk laat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

ChefChocolateball schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:11:
[...]

Zo'n beetje elke recente Blu-ray zal in 24p zijn. Het gaat specifiek om donkere scenes. Kijk anders even naar de 7e post in deze thread: http://www.avforums.com/f...d-tv-thread-part-2-a.html
LOTR BluRay ext edition icm ps3 meest recente update, 24 Hz via opties op aangezet, heb gewoon goed beeld en geen probleem met afspelen of iets dergelijks. kan ik ergens zien op hoeveel hertz hij afspeelt? als dat er is, kan ik met meer overtuiging zeggen dat mijn tv er geen last van heeft.
(btw, net fw update gedaan naar de 03.03.50, weet niet hoe het is op de meegeleverde software welke 03.03.21 ofzo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ruim een week geleden 55LM760S bij Saturn besteld, hij is nog niet binnen helaas maar heb wel een mooi deal, voor 1900 gekocht en dan gaat 300 vanaf(cashback actie van LG) .. netjes toch? Ik ga ambilight wel missen. Heb nu 46PFL9706 van philips hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyk
  • Laatst online: 23-01 07:31
Dxue schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:37:
[...]

LOTR BluRay ext edition icm ps3 meest recente update, 24 Hz via opties op aangezet, heb gewoon goed beeld en geen probleem met afspelen of iets dergelijks. kan ik ergens zien op hoeveel hertz hij afspeelt? als dat er is, kan ik met meer overtuiging zeggen dat mijn tv er geen last van heeft.
(btw, net fw update gedaan naar de 03.03.50, weet niet hoe het is op de meegeleverde software welke 03.03.21 ofzo is)
Sorry, even gemist welke versie jij hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

55 lm 765s, welke volgens de bcc alleen bij hun te bestellen is en enige verschil de voet is t.o.v. de 55 lm 760s

edit: de vuurwerk scene in het begin van deel 1 ziet er prachtig uit, met cinema stand en licht die invalt. zal het vanavond nog een keer checken als het donker is, om te kijken hoe het met lightbleeding zit. de zwarte randen boven en onder het beeld zijn nu zo zwart dat ik de bezel van de tv zo goed als er niet van kan onderscheiden

[ Voor 59% gewijzigd door Dxue op 13-06-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of de Demo's die in de winkels worden gedraaid ergens zijn te vinden?
Zie in verschillende winkels namelijk erg mooie demo's draaien. Onder andere met snowboarders.

Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 16:49
Ja die demo's staan onder 3D world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Ik heb de 42LM760S nu een klein weekje in bezit en ik ben er blij mee. Met een te hoge backlight zie ik in de hoeken wat bleeding, maar op een normale stand zie ik het niet. Ik zie geen banding, alleen bij voetbal. Overigens is het anders dan ik van oudere TV's gewend ben. Ik had een Samsung TV, die had altijd twee banen lopen op vaste plekken die ik altijd zag. Hier zie ik soms alleen links één verticale baan, maar een seconde later is het dan ook weg.

Mijn htpc is op 24Hz aangesloten en ik heb geen last van schokkend of wegvallend beeld en ik heb toch al de nodige films en series bekeken. Ik zal de PS3 ook even proberen.

3D werkt stukken beter dan ik dacht dat het zou werken. Heb een duik documentaire over de Malediven gekeken en ik was geneigd een handdoek te pakken toen hij afgelopen was. Het was echt of je meezwom.

Geluid is redelijk, wat minder vol dan mijn oude TV maar beter dan ik verwacht had uit zo'n platte TV.

Het grootste nadeel is de reflectie. Ik heb een raampje wat er vol in schijnt en ondank een screen aan de buitenkant heb ik daar een rolgordijn aan de binnenkant voor moeten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layziechino
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-06-2024
Hallo allemaal,

Ik heb zonet contact opgenomen met de klantenservice van LG.
Voor wat betreft het cashback actie. Zij hadden mij verteld dat ik de streepjescode met het serienummer moet opsturen en niet de streepjescode met MAY****** wat eerder in deze thread is verteld.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Er is weer een nieuwe FW update (Version 03.03.55).

even zoeken op je eigen modelnr.

[ Voor 26% gewijzigd door nemmiesis29 op 14-06-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Jongens nog even een berichtje van AVForums over het 24P probleem:
I've seen several people asking the same question so here are my 2 cents to help:

I recently bought a 47LM7600 and read about the awful 24p problem of the LM9600 a couple of days later. I installed my new TV today, fresh out of the box, plugged it on my BD50 blu-ray player with 24p enabled. On the TV, I installed the latest firmware available, disabled Truemotion and set the picture mode for films.

Because the problem is demonstrated in Harry Potter GOF on YouTube, I bought the blu-ray of this movie to do the testing. To my good surprise: no issue visible, no weird problem in the picture during the dark scenes at the end, no problem at all except some minor clouding (no TV's perfect, especially not at this price). If some of you need more info, I'll do more tests but for now, you can consider that the LM7600 is exempt of the 24p problem, at least with the latest firmware.

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Layziechino schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:47:
Voor wat betreft het cashback actie. Zij hadden mij verteld dat ik de streepjescode met het serienummer moet opsturen en niet de streepjescode met MAY****** wat eerder in deze thread is verteld.
Ik vond het ook een beetje onduidelijk maar iets met een serienummer leek me het waarschijnlijkst.
Dus ik heb afgelopen weekend gewoon een envelop met de nodige papieren EN
beide streepjescodes opgestuurd.

Gister kreeg ik netjes een mailtje dat ze het geld binnen 6 tot 8 weken gaan overmaken.
Eindscore 55LM760: 1598,- :*) 8) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
Layziechino schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:47:
Hallo allemaal,

Groet
Dan heb ik ook de verkeerde ingestuurd, die MAY****** code accepteren ze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik ook :( lekker vaag ook allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die nog op antwoord van LG over de cashback actie zitten te wachten:

Onderaan mijn ontvangen mailtje staat dat je voor vragen over de aanvraag kunt mailen naar:
KS-LGElectronics@s-h.nl

Ik denk dat streepjescode met MAY**** niet voldoende zijn en dat
ze echt die sticker met het serienummer moeten hebben.
Dat moet matchen met het serienummer dat je op je formulier ingevuld hebt natuurlijk.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opperclowntje schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:11:
Jongens nog even een berichtje van AVForums over het 24P probleem:
Wat ik zo gelezen heb op AVforums is het voornamelijk bij de 960 het geval, dit is dan ook een ander toestel als de 660,760,860 & consorten... dus ook soft én firmware technisch.

Zowel bij mijn oude alsmede bij mijn vernieuwde 760 totaal geen 24p. "probleem" (what's in a name?) te bekennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
nemmiesis29 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:53:

Nog een idee wat er precies aangepast is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
cvs79 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:41:
[...]

Nog een idee wat er precies aangepast is?
Dat is voor mij altijd weer een raadsel,maar ik hoop dat mijn tv niet meer opstart na een aantal uur.
dat laat ik wel even weten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
nemmiesis29 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:44:
[...]

Dat is voor mij altijd weer een raadsel,maar ik hoop dat mijn tv niet meer opstart na een aantal uur.
dat laat ik wel even weten dan.
Dat deed mijn LM760 ook. Die is gerepareerd, het moederbord is vervangen want de pinnetjes in de cam-slot waren verbogen. Of de tv nu niet meer steeds opnieuw opstart weet ik niet, maar het is sindsdien niet meer gebeurt.

Je hebt toevallig niet in je instellingen auto-standby op 4 uur staan? Dit betekent wel dat je ook 4 uur niet mag zappen. Lijkt me dat dit niet het geval is?

Een ander issue dat ik heb is dat ik soms storing in het beeld krijg. Maar ik kan moeilijk zeggen of dit aan de uitzending ligt of iets anders. Het is erg sporadisch en ik heb alleen het voetbalmateriaal om te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

s dat toeval? Ik heb van de week ook een firmware update op mijn LM760 gezet, en ik had bij voetbal ook wat storing af en toe. Even in de gaten houden. Kan ook gewoon het signaal vanuit UKR geweest zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
nemmiesis29 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:53:

Thanks. Jammer dat LG geen changelog post. Merk geen verschil, maar zal vast wel *iets* verbeterd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Len Canoot schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:25:
[...]

Dat deed mijn LM760 ook. Die is gerepareerd, het moederbord is vervangen want de pinnetjes in de cam-slot waren verbogen. Of de tv nu niet meer steeds opnieuw opstart weet ik niet, maar het is sindsdien niet meer gebeurt.
oh das een vaag iets,ik gebruik geen cam module maar zal het daar echt aan gelegen hebben?
Je hebt toevallig niet in je instellingen auto-standby op 4 uur staan? Dit betekent wel dat je ook 4 uur niet mag zappen. Lijkt me dat dit niet het geval is?
nee ik heb dat allemaal uitstaan.
Een ander issue dat ik heb is dat ik soms storing in het beeld krijg. Maar ik kan moeilijk zeggen of dit aan de uitzending ligt of iets anders. Het is erg sporadisch en ik heb alleen het voetbalmateriaal om te vergelijken.
ik heb die storing ook gezien je bedoelt gewoon een fractie van een seconde dat je het door het beeld ziet of niet?
ik denk dat het idd aan de uitzending lag.

[ Voor 84% gewijzigd door nemmiesis29 op 14-06-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Heb net ff de lg magic remote app op mijn vrouw haar iphone gezet en moet zeggen dat dat retegoed werkt.
ikzelf heb android en heb gehoord dat hij hiervoor eind deze maand komt.

[ Voor 111% gewijzigd door nemmiesis29 op 14-06-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
haha, ik net ook. Heb mooi even de vrouw laten schrikken toen ze weer tv ging kijken. Tv in de huiskamer bedienen vanaf de zolder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Grappig detail: ik draai nu TVersity op mijn pc ipv Plex, en dat werkt ook als een tierelier. 3x raden hoe de LM760S zich bij TVersity identificeert: als een PS3 :D

Geen idee of dat mogelijkheden biedt, maar leuk om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:11:
En ik ook :( lekker vaag ook allemaal.
LG is wel lekker bezig zeg. Ik heb toen navraag gedaan en specifiek gevraagd of ik de streepjescode op de sticker of op de doos moest opsturen. Als antwoord: "U dient de originele streepjescodes mee te sturen.
Deze kunt u uit de doos knippen." Dat is zonder twijfel de code met MAY ervoor.

Ik heb de gegevens 2 weken geleden opgestuurd maar nog geen bevestiging gehad. Ook omdat mijn tv direct gerepareerd moest worden, de backlight bleeding binnen de specificaties zou zijn, en het vermeende 24P/hz probleem zonder feedback van LG laat LG bij mij een vervelende nasmaak achter. :(

Edit: voor de cashback actie nog maar eens navragen bij LG...

[ Voor 4% gewijzigd door Len Canoot op 15-06-2012 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 12:20
Kan iemand mij wat vertellen over de reflecties op het scherm?
Ik ben van plan de 55lm760s te kopen, deze komt aan de wand te hangen met daar direct haaks op de ramen op het ZW. Dus veel zon naar binnen...

Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len Canoot schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:25:
[...]

Okay dus dat komen ze aan huis doen? Ik moet nog een afspraak maken met de monteur. Als ze niet het hele toestel mee hoeven te nemen is dat al een verademing.

Heeft hij ook iets aan de backlight-bleeding gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:33:
[...]

Okay dus dat komen ze aan huis doen? Ik moet nog een afspraak maken met de monteur. Als ze niet het hele toestel mee hoeven te nemen is dat al een verademing.

Heeft hij ook iets aan de backlight-bleeding gedaan?
Nee ze hebben het niet thuis gedaan. Ze hebben de tv meegenomen. Ik kreeg wel een vervangtoestel (37" Philips tv). De backlight bleeding viel volgens hen binnen de specificaties dus ze hebben er geen nieuw scherm ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
De reflectie valt mij tegen. Is dit overigens nu ook een 'led' dingetje?

6jr geleden bewust voor LCD gekozen ivm glasplaat van Plasma, nu de 760s.
Deze heeft dus LED, maar reflecteert imo bijna net zoveel als Plasma.

(Eigenlijk is me dit pas thuis opgevallen :S)

Ps. weer een nieuwe firmware voor de 55lm760s: klik

[ Voor 33% gewijzigd door MrBaaco op 15-06-2012 12:45 . Reden: firmware 03.03.56 ]

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
nemmiesis29 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:34:
Heb net ff de lg magic remote app op mijn vrouw haar iphone gezet en moet zeggen dat dat retegoed werkt.
ikzelf heb android en heb gehoord dat hij hiervoor eind deze maand komt.
Zit met "smart" te wachten op de android variant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reflecteert de LM660 ook zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len Canoot schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:24:
[...]

LG is wel lekker bezig zeg. Ik heb toen navraag gedaan en specifiek gevraagd of ik de streepjescode op de sticker of op de doos moest opsturen. Als antwoord: "U dient de originele streepjescodes mee te sturen.
Deze kunt u uit de doos knippen." Dat is zonder twijfel de code met MAY ervoor.

Ik heb de gegevens 2 weken geleden opgestuurd maar nog geen bevestiging gehad.

Edit: voor de cashback actie nog maar eens navragen bij LG...
Ik heb inmiddels het volgende ontvangen:

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw gegevens gecontroleerd in ons systeem.

Uw aanvraag is in behandeling genomen. U wordt zo spoedig mogelijk verder bericht betreffende het accepteren van de MAY*** code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:08:
[...]

Ik heb inmiddels het volgende ontvangen:

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw gegevens gecontroleerd in ons systeem.

Uw aanvraag is in behandeling genomen. U wordt zo spoedig mogelijk verder bericht betreffende het accepteren van de MAY*** code.
Had je gevraagd of de MAY code de goede code is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en of alles goed was aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 47LM760S geinstalleerd. Wat een super mooi apparaat zeg :) .
Hij was van de week niet op voorraad. De volgende dag hadden ze hem al in huis.

Betaald €1349,- - €200 Cashback = €1149,- ;) >:)

Lijkt me een aardig goeie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiHearts
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 09:10
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:32:
Vandaag de 47LM760S geinstalleerd. Wat een super mooi apparaat zeg :) .
Hij was van de week niet op voorraad. De volgende dag hadden ze hem al in huis.

Betaald €1349,- - €200 Cashback = €1149,- ;) >:)

Lijkt me een aardig goeie deal!
Waar heb je hem gehaald als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiHearts
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 09:10
Heeft iemand anders een tip waar ik op dit moment de 47LM760S of de 47LM860S zo goedkoop mogelijk kan krijgen ?

Misco en Takeitnow hebben leuke prijzen.
Alleen hebben beide geen voorraad, en gaat waarschijnlijk nog weken duren.
Maar ja.. dan is de cashback actie afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:16:
Je kan de update 03.03.27 voor de LG 47LM660S vinden op de onderstaande lokatie
http://www.lg.com/nl/supp...hEngineModelCode=47LM660S

Heb mijn tv ( LG 42 LM660S) reeds geupdate en een aantal problemen zijn opgelost ( o.a. het vastlopen tijdens het streamen vanaf mijn nas)

enige probleem is dat het zappen tergend langzaam gaat (ca 6 seconden), gebruik zelf een quantis ziggo cam module, ben benieuwd of andere met een Smit of neotion cam module het zelfde problemen ervaren met dit type tv.
Lijkt erop dat het vastlopen met de nieuwste firmware weer terug is. Kan geen film meer fatsoenlijk afspelen 3D mks schokken voortaan steeds (met een mooi rondje in beeld) en bij een gewone film reboote m'n 760S zelfs

Even aan kijken anders gaat is terug naar de winkel. Heb m 4 weken op proef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09-2024
Mooi aanbieding voor op de slaapkamer!!
http://www.ibood.com/nl/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
cvs79 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:16:
[...]

Lijkt erop dat het vastlopen met de nieuwste firmware weer terug is. Kan geen film meer fatsoenlijk afspelen 3D mks schokken voortaan steeds (met een mooi rondje in beeld) en bij een gewone film reboote m'n 760S zelfs

Heb het net even geprobeerd met de 03.03.56 FW en hier lopen de films nog steeds smooth zonder haperen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:35:
Ja en of alles goed was aangekomen.
Ik heb gister dezelfde vraag gesteld, echter nog geen terugkoppeling gekregen. Die zal maandag wel volgen. Ik ben benieuwd. Ik snap niet dat ze bij LG hun consumenten zo in het donker laten..
nemmiesis29 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:57:
[...]

Heb het net even geprobeerd met de 03.03.56 FW en hier lopen de films nog steeds smooth zonder haperen oid.
Nog zo iets, wat is er anders aan deze firmware versie, kan ik nergens terugvinden. :S

[ Voor 32% gewijzigd door Len Canoot op 16-06-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
cvs79 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:16:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, als ik een MKV stream via PS3 media server loopt hij regelmatig vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
gaizka schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:01:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, als ik een MKV stream via PS3 media server loopt hij regelmatig vast.
Ik gebruik plex en heb nergens last van,mischien die eens proberen?
Pagina: 1 ... 8 ... 40 Laatste