Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bu588 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:32:
Heeft iemand een idee wat ze bedoelen met 'de originele streepjecode' die je mee moet sturen bij de cashback-aanvraag? Ik heb de doos van de TV niet meer (is toch een behoorlijke sta-in-de-weg), zou een foto van de stickers op de achterkant van het toestel voldoende zijn?
Lees even stukje terug daar staat het antwoord.
Hopelijk heb je nog steeds recht want de orginele streepjes code van de doos is een voorwaarde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren wat films op een USB-stick gezet en afgespeelt maar ik krijg alleen geluid via de TV en niet via de home-cinema set.

Iemand idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Setup nu:
USB stick in de LG 55LM760 en deze met HDMI naar me versterker Onkyo tx-nr606.

Ik heb overigens nog geen CI+ kaart en maak nu gebruik van de Cisco 8485dvb hd dvr welke verbonden is met mijn versterker en hiermee ook geluid geeft via de homecinema set.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:50:
Ik heb gisteren wat films op een USB-stick gezet en afgespeelt maar ik krijg alleen geluid via de TV en niet via de home-cinema set.

Setup nu:

Ik heb overigens nog geen CI+ kaart en maak nu gebruik van de Cisco 8485dvb hd dvr welke verbonden is met mijn versterker en hiermee ook geluid geeft via de homecinema set.

Wat doe ik fout?
Heb je de home cinema via HDMI 1 aangesloten? Heb je ARC ingeschakeld?
Wat bij mij ook hielp is Simplink inschakelen.

Hopelijk lukt het dan wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:50:

Setup nu:

Wat doe ik fout?
Wat dacht je van de tv verbinden met de versterker via de optische SPDIF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:52:
[...]

Is met ARC niet nodig. Ik heb mijn Harman Kardon versterker ook met HDMI verbonden via HDMI 1 ( ARC ).
Volume is daardoor ook te regelen met de LG remote, tevens wordt de versterker automatisch uitgeschakeld als de tv uitgezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Wie krijg Uitzending Gemist via UPC/CI+ aan de praat? Meldt svp ook even je model/type erbij.
(HbbTV, zie http://www.totaaltv.nl/ni..._met_doorgifte_HbbTV.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Inmiddels de eer gehad om de eerste review te schrijven van de 47LM660s, wat is dat ding geweldig

pricewatch: LG 47LM660S

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 16:22
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:42:
[...]

Lees even stukje terug daar staat het antwoord.
Hopelijk heb je nog steeds recht want de orginele streepjes code van de doos is een voorwaarde!
Bedankt, ik ga maar een foto maken van de streepjescode en een aardig briefje erbij doen dat ze niet echt kunnen verwachten dat ik de doos ga bewaren i.v.m. een op dat moment nog niet aangekondigde actie :)

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 16:49
Als je niets van de actie afwist, dan is het ook geen factor in de beslissing geweest om de TV aan te schaffen... :z . (M.a.w. dat zou ik dus niet schrijven)

Wel een brakke verkoper gehad dan, bij mij wees de verkoper erop dat ik de streepjes code sowieso moest bewaren (20 mei gekocht) (en overigens is het altijd raadzaam de doos te bewaren i.v.m. verhuizen/ verplaatsen/ garantie etc. , maar niet iedereen heeft daar ruimte voor...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bu588
SkyFlyer schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:51:
Als je niets van de actie afwist, dan is het ook geen factor in de beslissing geweest om de TV aan te schaffen... :z . (M.a.w. dat zou ik dus niet schrijven)

Wel een brakke verkoper gehad dan, bij mij wees de verkoper erop dat ik de streepjes code sowieso moest bewaren (20 mei gekocht) (en overigens is het altijd raadzaam de doos te bewaren i.v.m. verhuizen/ verplaatsen/ garantie etc. , maar niet iedereen heeft daar ruimte voor...)
Het was inderdaad geen factor in de aanschaf, maar als LG me achteraf 200 Euro wil geven (ik heb op 16 mei een 47LM760S gekocht) dan maak ik graag gebruik van dat aanbod... En verhuizen doe ik de komende tijd niet, want dat heb ik 4 weken geleden nog gedaan (vandaar de nieuwe TV) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motion2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:03:
[...]

Is met ARC niet nodig. Ik heb mijn Harman Kardon versterker ook met HDMI verbonden via HDMI 1 ( ARC ).
Volume is daardoor ook te regelen met de LG remote, tevens wordt de versterker automatisch uitgeschakeld als de tv uitgezet wordt.
Zit ARC niet alleen op de nieuwere versterkers met HDMI 1.4?
Heb wel ARC geprobeerd maar geen succes.
Ik ben verder verbonden met de onderste HDMI poort van de TV en dat is volgens mij gewoon HDMI 1.
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:52:
[...]

Ja zo'n kabel heb ik nog wel liggen zal het proberen.
Ik ben alleen verbaasd dat niet via de HDMI gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bu588 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:26:
[...]

Bedankt, ik ga maar een foto maken van de streepjescode en een aardig briefje erbij doen dat ze niet echt kunnen verwachten dat ik de doos ga bewaren i.v.m. een op dat moment nog niet aangekondigde actie :)
Hoe kan je nu een foto maken van de streepjescode als je de doos hebt weggegooit? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bu588
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:04:
[...]

Hoe kan je nu een foto maken van de streepjescode als je de doos hebt weggegooit? 8)7
Achterop de TV zitten een aantal stickers met daarop het serienummer en een streepjescode. Dat is de enige streepjescode die ik nog heb, de oud papier bak is inmiddels wel geleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
Ik heb via email navraag gedaan bij LG KLantenservice over de NOS Sport app: deze is volgens hen te installeren.

Zou iemand dat bij gelegenheid even willen doen en hier laten weten of dat goed werkt (zowel video's als achtergronden)?

Dank voor de moeite.

[ Voor 7% gewijzigd door Plof-kip op 04-06-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:02:
[...]

Zit ARC niet alleen op de nieuwere versterkers met HDMI 1.4?
Heb wel ARC geprobeerd maar geen succes.
Ik ben verder verbonden met de onderste HDMI poort van de TV en dat is volgens mij gewoon HDMI 1.

[...]

Ja zo'n kabel heb ik nog wel liggen zal het proberen.
Ik ben alleen verbaasd dat niet via de HDMI gaat.
Heb je ook Simplink aangezet? Zonder deze functie werkte bij mij ARC ook niet ( LG 42LM760S met Harman Kardon AVR158).. Welke versterker heb je trouwens?

Is er trouwens al iemand die Skype heeft gevonden op de LG tv? Via http://www.lgappstv.com heb ik hem wel onder de GB site gevonden, Nederland is hier helaas niet te selecteren(terwijl er op de tv zelf wel verwijzingen naar staan ).

[ Voor 19% gewijzigd door Motion2 op 04-06-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motion2 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:46:
[...]

Heb je ook Simplink aangezet? Zonder deze functie werkte bij mij ARC ook niet ( LG 42LM760S met Harman Kardon AVR158).. Welke versterker heb je trouwens?

Is er trouwens al iemand die Skype heeft gevonden op de LG tv? Via http://www.lgappstv.com heb ik hem wel onder de GB site gevonden, Nederland is hier helaas niet te selecteren(terwijl er op de tv zelf wel verwijzingen naar staan ).
Ja heb hem aangezet maar helpt niet maar dit komt omdat mijn reciever onkyo sr-606 geen ARC ondersteunt......zal dus een SPDIF kabeltje worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 16:57
Plof-kip schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:38:
Ik heb via email navraag gedaan bij LG KLantenservice over de NOS Sport app: deze is volgens hen te installeren.

Zou iemand dat bij gelegenheid even willen doen en hier laten weten of dat goed werkt (zowel video's als achtergronden)?

Dank voor de moeite.
heb deze al een 2tal weken geinstalleerd alleen werkt hij nog niet.
er staat dan dat er binnenkort gebruik van gemaakt kan worden,dus even afwachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
nemmiesis29 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:17:
[...]

heb deze al een 2tal weken geinstalleerd alleen werkt hij nog niet.
er staat dan dat er binnenkort gebruik van gemaakt kan worden,dus even afwachten nog.
ok, bedankt voor de info! dan wordt het waarschijnlijk toch een LG ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
evilpin0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:21:
Inmiddels de eer gehad om de eerste review te schrijven van de 47LM660s, wat is dat ding geweldig

pricewatch: LG 47LM660S
Inmiddels geupdate, wat meer mijn mening erover gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
ok, bedankt voor de info! dan wordt het waarschijnlijk toch een LG ...
ik neem aan dat je deze app bedoeld he,
Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/8416861/640/8416861.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door nemmiesis29 op 04-06-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemmiesis29 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:49:
[...]

ik neem aan dat je deze app bedoeld he,
[afbeelding]
Damn wat hebben we toch een rete geile tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
@ nemiessis29: yep, that's the one! _/-\o_
@ benbi: wat een kleine plantjes daar rechtsonder :+

nou nog Uitzending Gemist !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Plof-kip schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:13:

Die plantjes zijn ook van mij :)F
en uitzending gemist heb ik er ook op via de channels alleen krijg ik die niet aan de praat maar heb al info gevraagd op de plex forums.

EDIT: hier zijn de nl plugins voor plex http://forums.plexapp.com...andse-en-vlaamse-plugins/

[ Voor 12% gewijzigd door nemmiesis29 op 04-06-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
@ Motion2: dank voor de link naar de LG apps store (http://www.lgappstv.com/appspc/main/main/nationSelect.do).

Is er al bekend of er een Nederlandstalige store komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
nemmiesis29 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:27:
[...]

Die plantjes zijn ook van mij :)F
en uitzending gemist heb ik er ook op via de channels alleen krijg ik die niet aan de praat maar heb al info gevraagd op de plex forums.
Als je je medetweakers op de hoogte wilt houden van je vorderingen over Uitzending Gemist dan hoor ik dat iig heel graag! Ik vind dat namelijk ook een supertoepassing (ik moet ivm werk vaak erg vroeg op en dus op tijd naar bed), hoef je niet steeds van te voren te pielen met opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 17:08
In de vergelijking tussen de LG 42LM760S[€1049] en de Philips 40PFL8007K[€1649] heeft de LG zeker meer bang for buck?

Graag hoor ik ook, of net als op de Philips de bovengenoemde LG beschikt over RTL Gemist / Uitzending Gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plof-kip schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:13:

Hm als ik mijn tv op Nederland instel, dan zit de NOS Sport app er al standaard op. En hij werkt ook al. Heb net even een stukje video gekeken, al hou ik zelf absoluut niet van sport op tv en kan het me persoonlijk geen moer schelen.

Er zit RTL gemist op, wat vanuit Portugal helaas vaak erg traag werkt, alleen als alle Nederlandertjes braaf naar bed zijn, kan ik prima kijken :p

Uitzending gemist zou helemaal geweldig zijn, maar daar is geen app van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 10:24
De backlight bleeding in één van de hoeken van mijn LM760 lijkt wel te zijn toegenomen. Ik heb de instellingen van nemesis overgenomen, behalve de eco mode, die staat gewoon uit bij mij, maar dat maakt geen verschil. Het is echt een aparte vlek, het lijkt net of er een lamp in schijnt en ik heb er ook last van tijdens het tv kijken. Als er donkere scenes zijn of stukken zwart in die hoek lijkt het net alsof ik spiegeling heb.

Het lukt me niet om er een goede foto van te maken. :S

Ik stoor me er behoorlijk aan en wil de tv graag ruilen, maar ik heb dus in het weekend de barcode uit de doos geknipt om mee te kunnen doen aan de cashback actie, dus ik weet niet of ruilen een optie is. Valt dit onder de garantie? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb de lg 47lm760s gisteren aangesloten. De tv is echt prachtig alles werkt mooi. Echt ik heb een probleem.

Bij het gebruik van YouTube, uitzending gemist of andere mogelijkheden om filmpjes van het internet gebeurd het volgende:

Het filmpje wordt geladen en alles werkt perfect de eerste seconde. Vervolgens blijft het beeld stilstaan. Het geluid gaat over het algemeen wel gewoon verder.

Kan iemand me hier mee verder helpen?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Len Canoot schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:45:
De backlight bleeding in één van de hoeken van mijn LM760 lijkt wel te zijn toegenomen. Ik heb de instellingen van nemesis overgenomen, behalve de eco mode, die staat gewoon uit bij mij, maar dat maakt geen verschil. Het is echt een aparte vlek, het lijkt net of er een lamp in schijnt en ik heb er ook last van tijdens het tv kijken. Als er donkere scenes zijn of stukken zwart in die hoek lijkt het net alsof ik spiegeling heb.

Het lukt me niet om er een goede foto van te maken. :S

Ik stoor me er behoorlijk aan en wil de tv graag ruilen, maar ik heb dus in het weekend de barcode uit de doos geknipt om mee te kunnen doen aan de cashback actie, dus ik weet niet of ruilen een optie is. Valt dit onder de garantie? Iemand een idee?
probeer deze settings eens:
heb nu deze in gebruik

Picture preset: Expert1
eco mode off
Backlight 95
Contrast 85
Brightness: 55
V/H Sharpness: 40
colour: 46
Tint 0
Dynamic Contrast Off
Super Resolution Off
Colour Gamut wide
Edge enhancer low
Color Filter Off

Noise reduction Off
Mpeg noise reduction Off
Black level auto
LED local dimming medium
TruMotion user 3
Color temperature Warm
Gamma 2.2
RGB Method 2 point
R high -5
G high -10
B high 15

of probeer een beetje te spelen met de helderheid,gamma en local dimming mischien dat dat wat helpt.
als je er dan nog steeds last van hebt dan zou ik hem idd proberen te ruilen.

[ Voor 8% gewijzigd door nemmiesis29 op 04-06-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
Plof-kip schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:28:
@ Motion2: dank voor de link naar de LG apps store (http://www.lgappstv.com/appspc/main/main/nationSelect.do).

Is er al bekend of er een Nederlandstalige store komt?
Geen dank. Heb deze vraag uitstaan bij LG. Tevens mis ik ook de zoek-app en skype..
Ben benieuwt wat LG hierover zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
nemmiesis29 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:06:
[...]

heb nu deze in gebruik

eco mode off
Backlight 95
Contrast 85
Brightness: 55
V/H Sharpness: 40
colour: 46
Tint 0
Dynamic Contrast Off
Super Resolution Off
Colour Gamut wide
Edge enhancer low
Color Filter Off

Noise reduction Off
Mpeg noise reduction Off
Black level auto
LED local dimming medium
TruMotion user 3
Color temperature Warm
Gamma 2.2
RGB Method 2 point
R high -5
G high -10
B high 15

of probeer een beetje te spelen met de helderheid,gamma en local dimming mischien dat dat wat helpt.
Potverdikkemme waar haal je die presets allemaal vandaan?

Dat maakt weinig verschil. Het is ook een grote vlek die zich vanaf de rechterbovenhoek uitspreidt naar de linkeronderhoek en vlak bij het midden eindigt. Dus je kunt je wel voorstellen hoe groot die vlek is.

Maar omdat mijn doos niet meer 100% is, kan ik dan nog wel ruilen? Is dit een 'defect' of iets anders? Misschien moet ik het maar proberen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 15:42
Na lang zoeken, reviews lezen (voor zover beschikbaar) zaterdag een 47LM760s gehaald bij MM voor 1179. Blijkt dat ze deze week een Wisselactie hebben (-320 eu.) en natuurlijk en LG cashback (-200 eu.) _/-\o_ Moet nog wel deze week met de kassabon terug om de Wisselactie korting op te halen. En natuurlijk de streepjescode opsturen.

Prachtige TV (goedgekeurd door de legerleiding hier). Het beeld is ook geweldig in vergelijking met mijn 7 jaar oude Sony LCD. Lichte clouding waarneembaar bij een zwarte achtergrond en dan 's avonds, maar zeer afhankelijk van de instellingen. Bewegende beelden zijn vloeiend. En 47 inch is wel een geweldige maat. 3D is ook echt heel mooi. De "halve" resolutie valt op 3+ meter niet op. De rustige 3D weergave wel !

Zeer tevreden dus, zeker in relatie tot de prijs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Len Canoot schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:28:
[...]

Potverdikkemme waar haal je die presets allemaal vandaan?

Dat maakt weinig verschil. Het is ook een grote vlek die zich vanaf de rechterbovenhoek uitspreidt naar de linkeronderhoek en vlak bij het midden eindigt. Dus je kunt je wel voorstellen hoe groot die vlek is.

Maar omdat mijn doos niet meer 100% is, kan ik dan nog wel ruilen? Is dit een 'defect' of iets anders? Misschien moet ik het maar proberen. :(
Ja das wel balen dan,maar het zou toch van de zotte zijn als ze over die streepjescode gaan zeiken aangezien LG dat wil en dat ze dan ook kunnen verwachten dat als de tv niet goed is er mensen zijn waar de code uitgeknipt is.(vind het zowiezo raar want de bon + een foto van de streepjescode oid lijkt mij ook wel genoeg bewijs).

je hebt gewoon garantie en zegt gewoon als ze zeiken dat het probleem later opgetreden is ofzo,met of zonder doos.

desnoods laat je er een nieuw panel inzetten door een monteur van LG te laten langskomen oid.
Ik zou eerst een mail sturen naar de winkel waar je hem weg hebt en even afwachten wat hun zeggen en
ook LG een mail sturen en het probleem uit leggen.

[ Voor 11% gewijzigd door nemmiesis29 op 04-06-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:46:
Ik heb de lg 47lm760s gisteren aangesloten. De tv is echt prachtig alles werkt mooi. Echt ik heb een probleem.

Bij het gebruik van YouTube, uitzending gemist of andere mogelijkheden om filmpjes van het internet gebeurd het volgende:

Het filmpje wordt geladen en alles werkt perfect de eerste seconde. Vervolgens blijft het beeld stilstaan. Het geluid gaat over het algemeen wel gewoon verder.

Je hebt waarschijnlijk een SMiT module van Ziggo? Even een update binnenhalen en klaar is kees

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
Pegasus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:31:
Na lang zoeken, reviews lezen (voor zover beschikbaar) zaterdag een 47LM760s gehaald bij MM voor 1179. Blijkt dat ze deze week een Wisselactie hebben (-320 eu.) en natuurlijk en LG cashback (-200 eu.) _/-\o_ Moet nog wel deze week met de kassabon terug om de Wisselactie korting op te halen. En natuurlijk de streepjescode opsturen.

Prachtige TV (goedgekeurd door de legerleiding hier). Het beeld is ook geweldig in vergelijking met mijn 7 jaar oude Sony LCD. Lichte clouding waarneembaar bij een zwarte achtergrond en dan 's avonds, maar zeer afhankelijk van de instellingen. Bewegende beelden zijn vloeiend. En 47 inch is wel een geweldige maat. 3D is ook echt heel mooi. De "halve" resolutie valt op 3+ meter niet op. De rustige 3D weergave wel !

Zeer tevreden dus, zeker in relatie tot de prijs !
In de MM folder staat dat de LG 760S serie uitgesloten is van deelname aan deze actie? Of is jou deze korting al toegezegd? Dit weerhoudt mij er momenteel namelijk van de TV te kopen bij de MM :p

Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/1809/mmactie.png

[ Voor 3% gewijzigd door Pascalx op 04-06-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen wat het verschil is tussen de 760 en 660?
Als ik de specs vergelijk (2 dual brillen en 800 mhz) kan ik het grote prijsverschil niet verklaren.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Weet iemand hoe het kan dat de 55LM660S vandaag ineens EUR 350 in prijs omhoog is gegaan?

pricewatch: LG 55LM660S

Gister was hij nog EUR 1545,17. Gezien de prijsgrafiek heeft deze tv al eerder zo'n gekke beweging gemaakt qua prijs :?

[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 05-06-2012 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:02:
Weet iemand hoe het kan dat de 55LM660S vandaag ineens EUR 350 in prijs omhoog is gegaan?

pricewatch: LG 55LM660S

Gister was hij nog EUR 1545,17. Gezien de prijsgrafiek heeft deze tv al eerder zo'n gekke beweging gemaakt qua prijs :?
Vraag ik me ook af.. je ziet ook dat het aantal views gigantisch is toegenomen. Zie je overigens over 't algemeen, als de views stijgen, stijgt kort daarna ook de prijs een beetje (zal wel vraag-aanbod zijn) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus
Inderdaad staat in de folder dat de LM760 is uitgesloten. Echter, zowel bij MM in Arnhem als in Ede geldt de korting wel. Hebben ze bij een eerdere actie ook gedaan. Als ik woensdag geen EU.320 terugkrijg, breng ik de TV terug en haal hem alsnog bij PlatteTV.nl. Van hen heb ik een offerte voor EU. 1424. Daar gaat de cashback nog vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Pegasus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:31:
Hoe heb je die prijs voor elkaar gekregen? Pistool meegenomen >:)
Of is het de prijs na wisselactie en cashback?

1699 -/- 320 = 1379 -/- 200 = 1179

Of begrijp ik iets niet?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus
Inderdaad: wisselactie + cashback. Je begrijp het goed. Enne, pistool is misschien nog nodig als ze woensdag moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
Ik heb mijn vraag inzake UPC / CI+ en de doorgifte/ontsleuteling van het HbbTV-signaal aan UPC zelf voorgelegd via email. Binnen 3 minuten (!, topservice! ) belde er een medewerker van de helpdesk om mij te BEVESTIGEN dat dit bericht klopt. UITZENDING GEMIST (8 dagen terug), en andere toepassingen zijn met de juiste setup dus te gebruiken. Het zou op alle merken/types waarvoor de CI+ module is gecertificeerd moeten werken.

_/-\o_ *O* oOo

Hij heeft me toestemming gegeven zijn informatie op dit forum te posten, en er volgt waarschijnlijk nog een officieel persbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09-2024
Nu ziggo nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Pascalx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:15:
[...]

Vraag ik me ook af.. je ziet ook dat het aantal views gigantisch is toegenomen. Zie je overigens over 't algemeen, als de views stijgen, stijgt kort daarna ook de prijs een beetje (zal wel vraag-aanbod zijn) hehe
Nouja, we weten in ieder geval dat er genoeg lucht in de prijzen zit. Nog maar even wachten totdat die EUR 350,- lucht er weer uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
nemmiesis29 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:06:
[...]

heb nu deze in gebruik

eco mode off
Backlight 95

Jezus backlight op 95 zit je buiten ofzoiets?
Ik heb backlight op 45-50 en dan is het al een zaklamp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023

Ik heb de picturewizard gebruikt en mijn backlight staat ook
hoog voor geadviseerd beeld , hetgeen ook mooi is...
Denk dat instellingen zeer persoonlijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
Vraag is een beetje weggeraakt tussen alle replys; kan het concrete antwoord maar moeilijk vinden:
Beschikt de LG 42LM760S net als (althans dat beweert Philips) de Philips 40PFL8007K/12 over zowel RTL Gemist als Uitzending Gemist?

De TV zou gebruikt worden icm Ziggo CI+ module. Mochten deze twee apps/functies niet op de LG zitten, zou dit best een dealbreaker voor mij kunnen zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Geen uitzending gemist! op LG
Philips volgens mij beide

[ Voor 42% gewijzigd door luifel op 05-06-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
@ Pascal: het is (vooralsnog, voor zover mij bekend) alleen UPC die dit biedt. Anders wordt het ook voor mij een Philips 2012!
PS Philips heeft ook SBS gemist mocht je dat interesseren (zelf niet gezien), zie hier voor alle apps van Philips op alle tv's, blu ray en mediaspelers: http://www.supportforum.philips.com/en/forum.php Deze lijst wordt iedere maand bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
luifel schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:29:
Geen uitzending gemist! op LG
Philips volgens mij beide
Enig idee of dit er in de toekomst nog wel voor gaat komen :P?
Ik neem aan dat ik hieruit kan opmaken dat RTL Gemist er wel op zit?

[ Voor 13% gewijzigd door Pascalx op 05-06-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Pascalx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:31:
[...]

Enig idee of dit er in de toekomst nog wel voor gaat komen :P?
Ik neem aan dat ik hieruit kan opmaken dat RTL Gemist er wel op zit?
Zou je wel verwachten van LG, vooralsnog zijn hun apps niet zo op de Nederlandse markt
geent, zoals Phillips dat wel doet. RTL zit er wel op dacht ik...(doe alles via apple tv in combinatie
met ipad)

[ Voor 9% gewijzigd door luifel op 05-06-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx
luifel schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:34:
[...]

Zou je wel verwachten van LG, vooralsnog zijn hun apps niet zo op de Nederlandse markt
geent, zoals Phillips dat wel doet. RTL zit er wel op dacht ik...(doe alles via apple tv in combinatie
met ipad)
Ja, ik heb zojuist in een Net-app lijst van philips gezien dat deze zowel RTL Gemist / Uitzending Gemist hebben op de 2011 serie van TV's [ voor Nederland! ], dus dit zal ongetwijfeld ook op de nieuwere 2012 serie zitten.

Zonde dat LG dan geen Uitzending gemist ondersteunt :( samen met de Full-led backlight, iets kleinere tv (42 was echt de max, prefereer 40) én ambilight XL neig ik nu toch echt naar die Philips.

[ Voor 15% gewijzigd door Pascalx op 05-06-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt Quan hier nog ergens rond?
Ik heb een prijsquote nodig voor een 55LM760 8)
(heb al een DM gestuurd)

Waar vindt je momenteel de beste aanbieding voor bovenstaande TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luifel schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:47:

Ik heb de picturewizard gebruikt en mijn backlight staat ook
hoog voor geadviseerd beeld , hetgeen ook mooi is...
Denk dat instellingen zeer persoonlijk zijn
Ik draai hier ook Backlight op 47 zal voor de gein vanavond is proberen op crazy: 95 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:46:
Hey,

Gr.
Dit heb ik ook maar bij mijn lm660s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
PerfectMo schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:39:
[...]

Moet toch met je internet verbind te maken hebben, denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Betwijfel ik.
Alles wat ver aangesloten zit op de switch werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
bedoel de snelheid misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Dat betwijfel ik al helemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Dan bedoel ik niks meer ;) Maar wel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
PerfectMo schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:39:
[...]

Dit probleem heb ik gehad met mijn LM760 maar is sinds een software update (versie *.50 geloof ik) opgelost. Mocht je dat nog niet hebben geprobeerd dan zou ik daar zeker mee beginnen. De versie die je nu hebt kun je in het menu vinden onder 'software update'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een Cashback formulier naar LG opgestuurd?
Of eigenlijk: Heeft LG al een aanvraag AFGEKEURD en zo ja, om welke reden?

Ik kan me namelijk voorstellen dat alleen geselecteerde bedrijven mee mogen doen
aan die cashback actie, omdat ze daar minimum verkoop prijzen mee afgesproken hebben.
(daar lijkt het op als ik de prijzen vergelijk -> overal hetzelfde)

Als ik dan ineens een kassabon inlever waar duidelijk een lagere prijs op staat,
kunnen ze dan mijn aanvraag weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
LG heeft weinig te maken met wat jij aan de winkel hebt betaald. Het enige waar ze het op zouden kunnen afkeuren (aangenomen dat je alles zo hebt ingeleverd zoals gevraagd is) is dat je het bij een winkel hebt gekocht die LG niet goedkeurt. Maar als jij het bij goedgekeurde winkel koopt, dan maakt het niet uit of je €500 of €1500 ervoor hebt betaald.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st.pete
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
Hahn schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:40:
LG heeft weinig te maken met wat jij aan de winkel hebt betaald. Het enige waar ze het op zouden kunnen afkeuren (aangenomen dat je alles zo hebt ingeleverd zoals gevraagd is) is dat je het bij een winkel hebt gekocht die LG niet goedkeurt. Maar als jij het bij goedgekeurde winkel koopt, dan maakt het niet uit of je €500 of €1500 ervoor hebt betaald.
Vorige week stond er 'n lijstje met goedgekeurde winkels op de LG site http://www.lg.com/nl/micr...screen/cashback/index.jsp maar ik kan deze niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus
Quacka schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 07:53:
[...]

Hoe heb je die prijs voor elkaar gekregen? Pistool meegenomen >:)
Of is het de prijs na wisselactie en cashback?

1699 -/- 320 = 1379 -/- 200 = 1179

Of begrijp ik iets niet?
Vandaag de Wisselactie korting (€ 320) opgehaald bij MM Ede. De 47LM760s kost nu dus € 1.379. Nu nog de € 200 cashback aanvragen en dan heeft deze TV mij € 1.179 gekost >:) Blijkbaar krijg je toch de korting, ondanks dat in de folder staat dat dit type buiten de actie valt.

De weergave van 2D, 3D en HD is zeer goed. Eerst wat schokkerig bij afspelen vanaf mijn HTPC. De oplossing die ik op een forum vond is om de HTPC op 1080p/24Hz te zetten. Nu loopt het vloeiend.

Ik ben zeer tevreden 8)

Zie ook http://www.testberichte.d...47lm760s-testbericht.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
Pascalx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:37:
[...]

Ja, ik heb zojuist in een Net-app lijst van philips gezien dat deze zowel RTL Gemist / Uitzending Gemist hebben op de 2011 serie van TV's [ voor Nederland! ], dus dit zal ongetwijfeld ook op de nieuwere 2012 serie zitten.

Zonde dat LG dan geen Uitzending gemist ondersteunt :( samen met de Full-led backlight, iets kleinere tv (42 was echt de max, prefereer 40) én ambilight XL neig ik nu toch echt naar die Philips.
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=44227.10:
"Net even bij mijn Philips geprobeerd. (HbbTV geschikt)
En het werkt perfect, sneller nog dan via NetTV van Philips naar Uitzending Gemist.

Leuke aanvulling, hopelijk ook snel op meerdere kanalen!

(Er komt trouwens geen rode knop in beeld. ;) ) '

LG moet nu wel echt gaan opschieten met UITZENDING GEMIST. En antwoord geven op mijn vragen hierover (via email). Anders wordt het namelijk gewoon een degelijke, maar naar blijkt ultramoderne PHILIPS. Misschien dat ik uit medelijden nog een DVD-playertje van LG er bij koop ;w maar als serieuze klant zijn ze mij dan de komende 10 jaar op TV gebied weer kwijt.
De wasmachine die ik ooit van LG had was wel prima trouwens. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Pegasus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:08:
Inderdaad: wisselactie + cashback. Je begrijp het goed. Enne, pistool is misschien nog nodig als ze woensdag moeilijk gaan doen.
Weet iemand tot wanneer die wisselactie duurt? Staat niet op de website vermeld :(
* The Eagle heeft dringend een 47LM760S op het oog namelijk :)

Edit: Nevermind, zie net dat ie t/m 10 juni loopt. Staat niet bij de voorwaarden maar wel bij de flyer. Pruts0rs :P
* The Eagle van de week even de MM bezoeken gaat :Y)
1699 -/- 320 MM inruilkorting -/- 200 cashback = 1179 :D

[ Voor 23% gewijzigd door The Eagle op 05-06-2012 21:54 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonnemans
  • Laatst online: 20-09 11:49
Had al enige tijd het voornemen om mijn huidige Samsung 40inch LCD TV uit 2008 op te waarderen naar een fijne nieuwe 3D LED TV. Mijn voorkeur ging in eerste instantie uit naar de Samsung 55ES8000. Leuk ding met grappige gadgets alhoewel ik betwijfel of die bediening met handgebaren en voice nu wel zo goed werkt in de praktijk. Zeker gezien het feit dat Samsung, naar mijn idee, de eerste fabrikant is die deze manier van bediening van een TV uitbrengt. Vaak ben je dan toch het komende jaar een proefkonijn en is de techniek pas over een jaartje of wat pas betrouwbaar genoeg om echt iets toe te voegen. Althans, zo voelt dat voor mij. Wel grappig om eens mee te spelen maar praktisch gezien moet het zijn waarde nog bewijzen...

Mijn uitgangspunt was eigenlijk een grotere LED TV met een mooi beeld plus wat overige Smart TV toeters en bellen. Ik heb er een Apple TV met ATV Flash aanhangen dus dat is mijn primaire bron van content. Maar terwijl ik me focuste op de Samsung heb ik eigenlijk ook telkens met een schuin oog naar LG gekeken wat zij momenteel te bieden hebben. Afgelopen zondag op mijn gemak dit topic eens door zitten lezen en gaandeweg steeds enthousiaster geworden over de 2012 line-up van LG en dan met name de 55LM960V. Had ook in de gaten dat Foka wel eens een interessante partij kon zijn om dit beestje tzt aan te schaffen, niet in het minst door het enthousiasme en deskundigheid van Quan Vu op dit forum. Afijn, toch maar eens voorzichtig op de site van Foka gekeken en in het kader van 'wat kan het voor kwaad' een prijsaanvraag voor dit pareltje gedaan. Nog geen 10 minuten later had ik een prijs in mijn mail en nog geen twee uur later stond ik de TV in te laden bij Foka...bingo. Combinatie van goede prijs, fijne cashback actie van LG en een extra kassakorting bij Foka op 1,2, en 3 juni...scheelde echt een bundel. Zelfs op de beste Internet-prijs...aanrader!

En man, wat is het een plaatje...hij hangt keurig strak aan de muur en zelfs zonder calibratie loopt het water je in de mond. Wat een waanzinnig mooi beeld geeft dat ding...en was in eerste instantie bang dat 55inch misschien te groot zou zijn maar ik zeg nu: hoe groter hoe mooier! En de passieve 3D? Helemaal top! Kortom, een dijk van een aankoop, goede prijs en service van Foka. Quan stond in de winkel en heeft me prima geholpen.Nog wat korting op HDMI-kabeltjes gekregen...helemaal goed. Leuk ook om te zien dat iemand zoveel passie voor z'n vak heeft...zie je niet zo heel vaak meer.

Ben nu zover dat ik alles inmiddels zo'n beetje getest en uitgeprobeerd heb alleen blijk ik op de een of andere manier geen gebruik te kunnen maken van de Wired LAN poort. Wireless-N werkt prima, maar de Wired LAN blijft 'grayed-out' in het menu. Iemand hier ervaring mee? Kan de LAN poort gewoon fysiek defect zijn of kan een SW-update(nu versie 03.04.05) dit euvel wellicht verhelpen? Kabel ook al gewisseld...andere poort op mijn Router...geen verschil.Geen idee waar dit aan ligt dus tips zijn zeker welkom...voor de rest helemaal happy met het nieuwe speeltje! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht de MM toch moeilijk gaan doen. De LG47LM760S bij Apollo in Almere voor €1399 - €200 Cashback = €1199. Ben echter niet bekend met deze winkel.

Heb meer vertrouwen in Foka/Quan. Heb hem al een DM gestuurd maar helaas nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:38:
Mocht de MM toch moeilijk gaan doen. De LG47LM760S bij Apollo in Almere voor €1399 - €200 Cashback = €1199. Ben echter niet bekend met deze winkel.

Heb meer vertrouwen in Foka/Quan. Heb hem al een DM gestuurd maar helaas nog geen reactie.
Ik ook niet, maar ze hebben wel een Thuiswinkel waarborg dus zou redelijk goed moeten zitten. Tenzij ze uiteraard een doos zonder streepjescode leveren en zelf de cashback claimen :+

Maar goed, als ik hem bij de MM kan halen heb ik hem meteen in huis, hoef ik er niet voor thuis te blijven en scheelt het de postbode nog in zijn rug ook ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo len canoot,

Bedankt voor je tip. Ik heb de update 03.03.50 uitgevoerd en hij doet het perfect!

Ik weet alleen niet of ik er nu blij mee moet zijn, mijn vriendin is al de hele avond goede tijde slechte tijden aan het terugkijken ;).

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ The Eagle,

Heb je gelijk in. Volgens mij is niet elke MM even schappelijk, maar altijd het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

We gaan het morgenavond zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag even bij MM Eindhoven geweest om te informeren of de 55LM760
ook meedoet met de wisselactie.
"Helaas" was dat inderdaad het geval ;)
(Wisselkorting is alleen deze week nog!!!)
2298 - 400 wisselkorting = 1898 ( - 300 cashback = 1598 )

Misschien bij Foka net iets goedkoper, maar brandstof en op-en-neer rijden
is ook niet gratis, dus toch maar de knoop doorgehakt.
Meteen een aanbetaling gedaan om er eentje te reserveren.
Vanavond even ophalen (met een andere auto)
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

En wat voor TV heb je voor die korting ingewisseld?

Lama, zie dat je helemaal niks moet inwisselen :X

Maar top dat die TV nu ook daar dus voor EUR 1599,- te krijgen is. Jammer dat de 55LM660s niet meedoet, want die heeft een zwarte voet, wat ik persoonlijk mooier vind.

[ Voor 79% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-06-2012 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:25:
Maar top dat die TV nu ook daar dus voor EUR 1599,- te krijgen is. Jammer dat de 55LM660s niet meedoet, want die heeft een zwarte voet, wat ik persoonlijk mooier vind.
Ik ga hem ophangen, dus een voet zie ik sowieso niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:15
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:25:
En wat voor TV heb je voor die korting ingewisseld?

Lama, zie dat je helemaal niks moet inwisselen :X

Je moet gewoon even langs de lokale mediamarkt gaan en kijken of ze er moeilijk over doen.
De 55lm760s is oorspronkelijk ook uitgesloten van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
LG Klantenservice bevestigt mij zojuist via email:

"model 42LM760 ondersteunt HbbTV niet volledig".

Dat betekent dus dat Uitzending Gemist dus niet werkt, maar naar ik vermoed de LIVE-streams op de NOS Sport app ook niet waarmee dus je niet zelf kunt kiezen of je straks bij de Olympische Spelen zelf kunt bepalen of je discuswerpen, hoogspringen of speerkoppen LIVE kijkt.

Dat zijn voor mij de belangrijke dingen voor nu en de toekomst, dus wordt het voor mij geen LG. Jammer, want ze zien er wel prachtig uit.

PS: UItzending gemist zou je via een BR/DVD/mediaplayertje van Philips nog wel op je TV kunnen krijgen, maar dan weer geen live streams binnen de Sport app. Heb ook wat met PLEX zitten pielen: ja dat ziet er op zich ook wel heel goed uit, maar is mij dan weer wat te bewerkelijik/onderhoudsgevoelig. Zo doet de SBS feed het niet, en de Uitzending gemist alleen (zeer traag) voor de NOS en de IKON (wel verder terug in de tijd). Nederland24 gaat dan wel weer bloedsnel daarin, dat is dan wel weer top.

[ Voor 10% gewijzigd door Plof-kip op 06-06-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

M3lvinG schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:09:
[...]

Je moet gewoon even langs de lokale mediamarkt gaan en kijken of ze er moeilijk over doen.
Aha, dat zal dan idd nodig zijn. Maar goed, bij de Foka is ie ook al voor EUR 1899 te krijgen en dan krijg je nog de LG cashback van EUR 300, waardoor ie daar dus sowieso op EUR 1599,- uitkomt.

De lokale MM is MM Arena en ik weet uit ervaring dat die niks met prijzen doen en vast blijven houden aan de hoge prijzen die ze in de winkel hanteren. Dat is natuurlijk hun goed recht, maar dan ga ik liever naar een andere winkel (zoals bv Foka) :)

Trouwens nog een review van de LG 47LM960V bij HDTVtest.co.uk (toch een van de betere review-sites). Als verwacht is LG geen hoogvlieger als het op beeldkwaliteit aankomt (het is ook niet slecht natuurlijk en je koopt deze LG's mijns inziens vooral om het mooie design), dus hij krijgt een qualified recommendation:

http://www.hdtvtest.co.uk...55lm960v-201206041831.htm

[ Voor 21% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-06-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Net een mail ontvangen van LG over de backlight bleeding van mijn LM760.
Ze hebben aangeboden om een monteur langs te sturen.

Ik wist niet dat backlight bleeding 'gerepareerd' kon worden? Enfin, dan moet ik 'm ook maar vertellen dat de tv af en toe spontaan zichzelf opnieuw opstart (hetgeen bloed-irritant is).

[ Voor 6% gewijzigd door Len Canoot op 06-06-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3lvinG schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:09:
[...]
Nee, hij bedoelt dat LG geen 300,- cashback heeft op de 55LM660
Alleen vanaf de 55LM760 en hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:18:
[...]

Nee, hij bedoelt dat LG geen 300,- cashback heeft op de 55LM660
Alleen vanaf de 55LM760 en hoger...
Dat bedoelde ik inderdaad, maar ik wist niet dat de 55LM760 weer door MM is uitgesloten van de inruilactie. Dat zal ik dus wel bij de lokale MM moeten navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik gisteren bij de MM ben gaan kijken naar de LM760 zag ik dat de speakers
onderin zijn ingebouwd met de opening naar beneden.

Het leek er op dat ze toch een behoorlijk stuk naar achteren uitsteken, waardoor
de TV niet echt plat aan de muur zou kunnen hangen.
Wie heeft hem thuis en kan mij vertellen hoe dik hij in het echt is?
(LG zegt 3.3cm, maar ik kan geen goede foto's vinden)

Verder hadden ze bij de MM een muurbeugel van Vogel.
Redelijk plat, maar je kon hem aan de onderkant nog steeds wat van de muur trekken,
zodat je beter bij de aansluitingen kunt.
Op zich mooi plat systeem, maar die beugel moest 99,- kosten.
Beetje veel voor 3 stripjes metaal.

Iemand een suggestie voor een goede maar betaalbare beugel voor een 55" model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Even een vraag over de LM series, ik zag dat er een functie op zat op beeld te recorden naar een USB stick.

Kan ik bv hier ook mee opnemen als ik een game speel? Dat zou echt super handig zijn, hoef je geen third party rec programmas meer te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:32:
Toen ik gisteren bij de MM ben gaan kijken naar de LM760 zag ik dat de speakers
onderin zijn ingebouwd met de opening naar beneden.

Het leek er op dat ze toch een behoorlijk stuk naar achteren uitsteken, waardoor
de TV niet echt plat aan de muur zou kunnen hangen.
Wie heeft hem thuis en kan mij vertellen hoe dik hij in het echt is?
(LG zegt 3.3cm, maar ik kan geen goede foto's vinden)

Verder hadden ze bij de MM een muurbeugel van Vogel.
Redelijk plat, maar je kon hem aan de onderkant nog steeds wat van de muur trekken,
zodat je beter bij de aansluitingen kunt.
Op zich mooi plat systeem, maar die beugel moest 99,- kosten.
Beetje veel voor 3 stripjes metaal.

Iemand een suggestie voor een goede maar betaalbare beugel voor een 55" model?
Speakers zijn inderdaad zoals je zegt vrij diep. Ik kwam er ook achter dat de tv daardoor niet super plat tegen de muur gehangen kan worden. In ieder geval niet recht.
Ik heb afstandsbusjes moeten plaatsen tussen de beugel en de tv van ca. 2 cm. De busjes mochten 1 cm zijn, maar dan pasten de schroeven niet. Ik heb 'm dus aan de onderkant bij de speakers ongeveer 1 cm van de muur afhangen, en boven ongeveer 3 gok ik. Precieze maten kan ik vanavond voor je nameten.

Een goeie muurbeugel (die ik ook heb voor mijn 55lm760) is de A-PEQ superslim muurbeugel. Die is te koop bij muurbeugel.nl voor € 39,95. Daar kun je ook een mooie kabelgoot kopen, nl. een 'Aluminium kabelgoot Breedte: 75mm x Lengte: ± 500mm wit' voor € 34,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Len:

Bedankt voor je antwoord.
Ik ga eens kijken bij die webshop.

Ik heb geen kabelgoot nodig, want ik heb een losse achterwand,
waar alle kabels achter langs kunnen.

Ik wilde eerst de TV gewoon aan de achterwand schroeven en dan de
want incl. TV weer terughangen.
Dat zal toch moeten als ik nieuwe kabels wil connecten, maar hopelijk hoeft
zat niet zo heel vaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag ook een muurbeugel van de Praxis in de aanbieding:
http://publicaties.praxis.nl/Praxis/wk1223/#/zoompage/29/

Zou het wat zijn in vergelijking met deze:
http://www.muurbeugel.nl/...ch+%28easyfix+l%29/6917/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:20:
[...]

Dat bedoelde ik inderdaad, maar ik wist niet dat de 55LM760 weer door MM is uitgesloten van de inruilactie. Dat zal ik dus wel bij de lokale MM moeten navragen.
schijnbaar doen MM's daar toch niet zo moeilijk over... gewoon heen gaan en vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:58
Ik zag nu dat bij de mediamarkt de 42LM3400 in de aanbieding is, inclusief inwissel korting €559.
Volgens mij toch een best leuke tv.
Zie ik iets over het hoofd? Want dat lijkt me geen geld voor een 3D tv van 107cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Damn, 55LM760s en 55LM660s zijn voor precies dezelfde prijs te krijgen. De 660s heeft een mooiere voet (zwart ipv chroom/zilver), maar de 760s heeft weer betere specs. Keuzes, keuzes, keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:35
De 55LM760S is inderdaad met de 400 korting bij de MM in Eindhoven te krijgen. Deden ze totaal niet moeilijk over !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:45:
Damn, 55LM760s en 55LM660s zijn voor precies dezelfde prijs te krijgen. De 660s heeft een mooiere voet (zwart ipv chroom/zilver), maar de 760s heeft weer betere specs. Keuzes, keuzes, keuzes ;)
Als dat chroom goed in je woonkamer staat: gewoon voor de specs gaan :)
Kun je achteraf alsnog LG bellen of ze een voet voor de 660 kunnen sturen, heb je best of both. Omgekeerd gaat uiteraard dan weer niet werken ;)

Even een vraagje aan de eigenaren: Als ik een LG tv op mute zet, blijft dan het icoontje van de luidspreker op mute continue in beeld, of valt dat op een gegeven moment weg (of is dat zelfs instelbaar)?

[ Voor 16% gewijzigd door The Eagle op 06-06-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Eagle schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:24:
[...]

Even een vraagje aan de eigenaren: Als ik een LG tv op mute zet, blijft dan het icoontje van de luidspreker op mute continue in beeld, of valt dat op een gegeven moment weg (of is dat zelfs instelbaar)?
FF getest op mijn LM860V en hij verdwijnt na een paar seconden. Maar uiteraard kun je ook gewoon de luidspreker uitschakelen van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

The Eagle schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:24:
Als dat chroom goed in je woonkamer staat: gewoon voor de specs gaan :)
Kun je achteraf alsnog LG bellen of ze een voet voor de 660 kunnen sturen, heb je best of both. Omgekeerd gaat uiteraard dan weer niet werken ;)
Zwart staat beter in de woonkamer waar hij in moet komen. Maar best goed idee om LG gewoon eens te bellen of er daar misschien wat mogelijk is. Lees net dat ze vrij makkelijk langskomen bij problemen bij de TV, dus wie weet is zoiets ook wel mogelijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-06-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:15:
[...]

FF getest op mijn LM860V en hij verdwijnt na een paar seconden. Maar uiteraard kun je ook gewoon de luidspreker uitschakelen van de tv.
Zelfde bij een 47LM760. Het mute icoon verdwijnt na ca. 5 sec. Waarom vraag je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pegasus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:37:
[...]

Zelfde bij een 47LM760. Het mute icoon verdwijnt na ca. 5 sec. Waarom vraag je dit?
Ik had er nog helemaal niet zo over nagedacht, maar het is natuurlijk een stuk sneller als je met mute de speakers uitschakelt en niet via menu etc. etc. Gezien ik films en zo toch liever via mijn Arcam met Totem speakers luister dan via de TV zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ The Eagle.

Ik neem aan dat MM niet moeilijk heeft gedaan?

Hoe bevalt de 760S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Net zelf 2 Dual Play brillen gemaakt van 2 3D brillen werk top!
Pagina: 1 ... 6 ... 40 Laatste