Positron schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:49:
Quacka, nog aanvullende opmerkingen over deze TV toevallig? Wat voor mij belangrijk is; het beeld moet gewoon in orde zijn. Heb nu een Philips waarvan de zwartwaarden om te huilen zijn. Deze week ook maar eens bij Saturn kijken wat 'ie moet kosten icm BTW-vrij-actie.
Zaken als zwartwaarden zijn natuurlijk wel persoonlijk. Ik heb me daar nog nooit aan gestoord, dus ook niet bij deze tv. Ik denk dat zelf in de winkel gaan kijken een beter idee is.
Mijn ervaring is dat het een prima tv is.
minpuntjes
In vergelijking met oude sony-lcd-tv's (4-5 jaar oud) duurt het iets langer voordat je beeld hebt als je de tv aanzet. Dat is een klein minpuntje. Ik heb geen idee hoe dit bij andere LG's van deze serie is. Als ie eenmaal aan staat is het geen probleem. (overigens heb ik hier ook een samsung lcd van een aantal jaar oud staan die net zo traag is met opstarten... ik denk dat de sony's gewoon erg snel zijn/waren)
Verder is de browser nauwelijks te gebruiken met alleen de afstandsbediening. Ik heb geen idee of er ook een normaal toetsenbord op aangesloten kan worden, maar als je de browser echt vaak wilt gebruiken, dan heb je toch iets nodig.
De problemen met de optische kabel, welke me nog steeds niet helemaal duidelijk zijn...
Geen uitzending gemist, maar dat zal bij de andere LG's wel niet anders zijn. Ik vind het overigens krom dat ze op een moderne smart tv geen uitzending gemist ondersteunen.
Ook is het niet handig dat hun mobiele app geen ondersteuning biedt voor de 2012-tv's.
Dat is het enige wat ik echt kan bedenken.
Pluspunten zijn er genoeg. handige apps, goede 3d, mooi en rustig beeld, mooi uiterlijk.(dat had ik eigenlijk niet zo verwacht: in de winkel vind ik de LG's een lelijke poot hebben, maar in huis staat het toch al snel erg mooi). Ook fijn is dat de poot zwart is. De zilveren van de duurdere
660 670 schijnt nogal te spiegelen.
De tv is ook redelijk snel in te stellen, incl netwerk, dlna en dergelijke.
Ik had niet verwacht dat je zelfs 3d-films direct vanaf de tv kan afspelen. Alleen iso's werken niet. Ik moet nog een keer onderzoeken of het wel werkt als je de iso uitpakt. Nu zijn de meeste voordelen niet echt speciaal voor deze tv, maar meer een teken dat ook deze iets goedkopere kan wat de duurdere modellen ook kunnen.
Len Canoot schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:09:
Ik ga ze morgen bellen om te vragen of ze inderdaad niet mee doen. Als dat niet het geval is moet ik maar eens een telefoontje doen naar de rechtsbijstand. Als ik dit toen had geweten had ik natuurlijk nooit die koopovereenkomst gemaakt. Ik voel me redelijk 'geboemst'.
Kan je de aankoop niet gewoon ongedaan maken? Je hebt de tv toch nog geen 7 dagen, of wel?
[
Voor 9% gewijzigd door
Quacka op 31-05-2012 09:26
]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit