Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st.pete
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
Review van d LM860

The LG LM860V has loads of great features. It has a stylish design with a slim casing, as well as plenty of interesting functions and hardware. Plus, 3D image quality is almost flawless. In fact, this is one of the best TVs for 3D viewing out there right now. However, the general image calibration could be better and contrast is too low.

http://www.digitalversus....47lm860v-p13043/test.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
darklord007 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:49:
zojuist de 47lm760 uitgepakt en aangesloten.
Wat een fantastische tv (tot op heden), heb nog geen backlight bleeding kunnen ontdekken, aps werken goed, streaming werkt goed :)

Komende dagen ff verder testen maar tot op heden erg tevreden
Van wat voor tv kom je af? Ben benieuwd hoe het zich verhoudt tot oudere tv's.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st.pete
LG LM7600 / LM760T FlatpanelsHD highly recommended award 2012

http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1333359799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik zit te azen op de pricewatch: LG 47LM620S die sinds het weekend met tientjes per dag in prijs lijkt te zakken. >:)

Quacka, nog aanvullende opmerkingen over deze TV toevallig? Wat voor mij belangrijk is; het beeld moet gewoon in orde zijn. Heb nu een Philips waarvan de zwartwaarden om te huilen zijn. Deze week ook maar eens bij Saturn kijken wat 'ie moet kosten icm BTW-vrij-actie.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 10:24
Ik ben er net achter gekomen dat de winkel waar ik de tv heb gekocht niet in de lijst staat van LG en dus niet meedoet aan de cashback actie!

In de winkel en aan de telefoon heb ik nochtans gevraagd of de prijs die ik kreeg exclusief de actie van LG was: 'die actie gaat buiten hen om dus dat is excl. de LG actie'. Ik vind dat heel wat anders dan wat ik op dat moment liever hoorde: 'Wij doen niet mee aan die actie'!!

Ik ga ze morgen bellen om te vragen of ze inderdaad niet mee doen. Als dat niet het geval is moet ik maar eens een telefoontje doen naar de rechtsbijstand. Als ik dit toen had geweten had ik natuurlijk nooit die koopovereenkomst gemaakt. Ik voel me redelijk 'geboemst'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de instellingen van deze review naar volle tevredenheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Positron schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:49:
Quacka, nog aanvullende opmerkingen over deze TV toevallig? Wat voor mij belangrijk is; het beeld moet gewoon in orde zijn. Heb nu een Philips waarvan de zwartwaarden om te huilen zijn. Deze week ook maar eens bij Saturn kijken wat 'ie moet kosten icm BTW-vrij-actie.
Zaken als zwartwaarden zijn natuurlijk wel persoonlijk. Ik heb me daar nog nooit aan gestoord, dus ook niet bij deze tv. Ik denk dat zelf in de winkel gaan kijken een beter idee is.

Mijn ervaring is dat het een prima tv is.

minpuntjes
In vergelijking met oude sony-lcd-tv's (4-5 jaar oud) duurt het iets langer voordat je beeld hebt als je de tv aanzet. Dat is een klein minpuntje. Ik heb geen idee hoe dit bij andere LG's van deze serie is. Als ie eenmaal aan staat is het geen probleem. (overigens heb ik hier ook een samsung lcd van een aantal jaar oud staan die net zo traag is met opstarten... ik denk dat de sony's gewoon erg snel zijn/waren)
Verder is de browser nauwelijks te gebruiken met alleen de afstandsbediening. Ik heb geen idee of er ook een normaal toetsenbord op aangesloten kan worden, maar als je de browser echt vaak wilt gebruiken, dan heb je toch iets nodig.
De problemen met de optische kabel, welke me nog steeds niet helemaal duidelijk zijn...
Geen uitzending gemist, maar dat zal bij de andere LG's wel niet anders zijn. Ik vind het overigens krom dat ze op een moderne smart tv geen uitzending gemist ondersteunen.
Ook is het niet handig dat hun mobiele app geen ondersteuning biedt voor de 2012-tv's.

Dat is het enige wat ik echt kan bedenken.

Pluspunten zijn er genoeg. handige apps, goede 3d, mooi en rustig beeld, mooi uiterlijk.(dat had ik eigenlijk niet zo verwacht: in de winkel vind ik de LG's een lelijke poot hebben, maar in huis staat het toch al snel erg mooi). Ook fijn is dat de poot zwart is. De zilveren van de duurdere 660 670 schijnt nogal te spiegelen.
De tv is ook redelijk snel in te stellen, incl netwerk, dlna en dergelijke.
Ik had niet verwacht dat je zelfs 3d-films direct vanaf de tv kan afspelen. Alleen iso's werken niet. Ik moet nog een keer onderzoeken of het wel werkt als je de iso uitpakt. Nu zijn de meeste voordelen niet echt speciaal voor deze tv, maar meer een teken dat ook deze iets goedkopere kan wat de duurdere modellen ook kunnen.
Len Canoot schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:09:
Ik ga ze morgen bellen om te vragen of ze inderdaad niet mee doen. Als dat niet het geval is moet ik maar eens een telefoontje doen naar de rechtsbijstand. Als ik dit toen had geweten had ik natuurlijk nooit die koopovereenkomst gemaakt. Ik voel me redelijk 'geboemst'.
Kan je de aankoop niet gewoon ongedaan maken? Je hebt de tv toch nog geen 7 dagen, of wel?

[ Voor 9% gewijzigd door Quacka op 31-05-2012 09:26 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Quacka schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:06:
[...]
minpuntjes en pluspunten.
Thanks voor je toevoegingen. Mijn huidige settopbox staat in ECO STBY, dus opstarten duurt nu sowieso 10 sec. Dat zal dus nooit langer gaan duren voor mij. Internetten zal ik denk toch niet echt doen, maar de prijs van de Magic Motion Remote is met vier tientjes schappelijk en het proberen waard.

Aangaande je probleem met de optische kabel: In welk formaat geef je het geluid aan de TV? Als de instelling DTS of Dolby Digital is, kan dit een probleem geven. TV's leveren 5.1 nooit door, dat doen ze hooguit vanaf een CI+kaart in DD5.1. Misschien geluid in 2.0 aanbieden? Kun je niet gewoon vanaf de bronnen die je noemt direct een lijntje naar je receiver sturen? Maar wellicht begrijp ik je probleem niet helemaal.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Op zich zou dat wel logisch kunnen zijn.
Dat het signaal van de upc-mediabox niet wordt doorgestuurd kan ik op zich nog wel begrijpen. De LG-tv heeft ook een ingebouwde mediaspeler. Het gaat er ook om dat het geluid van afgespeelde bestanden niet doorgestuurd worden naar de audioset. Het kan inderdaad met dts/dolby digital of iets dergelijks te maken hebben. Ik zal dit weekend nog wel eens gaan experimenteren. (het is de tv van mijn ouders, dus ik ben daar niet dagelijks )
Ik heb al eens gezegd dat ze een nieuwe receiver nodig hebben. (maar ja: hier zien ze het nut niet zo van in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
The fuck . Gisteren met een paar vrienden wat 3d films gekeken op mijn 47LM660s waaronder Avatar. Ik wist ff niet wat er gebeurde, zo scherp zo goed die 3d effecten. Dit is beter dan de bioscoop want thuis kan ik lekker zitten waar ik wil. Ik wist serieus niet dat die tv’s als zo ver gevorderd waren.

Het beeldscherm heeft al mijn verwachtingen overtroffen, ik ben zeer zeer onder de indruk en mijn vrienden ook. Die konden het echt niet geloven wat voor beeld eruit kwam. Het 3d effect is ook ect subliem.

Wel 1 nadeel ondervonden, omdat het scherm zo scherp en zoveel details laat zien wordt ik soms een heel klein beetje misselijk als er sneller scenes zijn waar de camera snel in beweegt. Luxeprobleem zou je eigenlijk zeggen.

Edit: Lees hierboven dat de 660s een silverenpoot hoort te hebben, die van mij is gewoon zwart?

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 31-05-2012 08:33 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
evilpin0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:30:
The fuck . Gisteren met een paar vrienden wat 3d films gekeken op mijn 47LM660s waaronder Avatar. Ik wist ff niet wat er gebeurde, zo scherp zo goed die 3d effecten. Dit is beter dan de bioscoop want thuis kan ik lekker zitten waar ik wil. Ik wist serieus niet dat die tv’s als zo ver gevorderd waren.

Het beeldscherm heeft al mijn verwachtingen overtroffen, ik ben zeer zeer onder de indruk en mijn vrienden ook. Die konden het echt niet geloven wat voor beeld eruit kwam. Het 3d effect is ook ect subliem.

Wel 1 nadeel ondervonden, omdat het scherm zo scherp en zoveel details laat zien wordt ik soms een heel klein beetje misselijk als er sneller scenes zijn waar de camera snel in beweegt. Luxeprobleem zou je eigenlijk zeggen.

Edit: Lees hierboven dat de 660s een silverenpoot hoort te hebben, die van mij is gewoon zwart?
De 670 is volgens mij de variant met zilverkleurige voet.

Overigens staat de lijst met de winkels die deelnemen aan de cashback actie online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Quacka schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:06:
[...]

Kan je de aankoop niet gewoon ongedaan maken? Je hebt de tv toch nog geen 7 dagen, of wel?
Ik heb de tv nu 7 dagen maar ik heb 'm in de winkel betaald, dus regel van kopen op afstand afkoelingsperiode geldt niet voor mij.

Ik heb net gebeld met de winkel en ze zeiden dat ik gewoon het formulier kon invullen met hun firmanaam en dat het allemaal goed zou komen. Dan ga ik dat maar eens doen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DIe cashback geld niet voor de 47-55LM modelen geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
evilpin0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:45:
DIe cashback geld niet voor de 47-55LM modelen geloof ik?
http://lmgtfy.com/?q=lg+acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
thx 4 the google

Vreemd dat wel de duurdere versies maar niet de 6xx serie er tussen staat. Achja me al was die 500 euro duurder was die het alsnog waard geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
evilpin0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:57:
thx 4 the google

Vreemd dat wel de duurdere versies maar niet de 6xx serie er tussen staat. Achja me al was die 500 euro duurder was die het alsnog waard geweest
Hoezo is het vreemd dat de dure series wel cashback krijgen en de goedkopere niet? Lijkt me logisch toch.
En hoe bedoel je al was die 500 euro duurder dan was ie het nog waard?

Wat ik persoonlijk vreemd vind is de LM765s? Deze vind ik helemaal nergens terug in de pricewatch bijvoorbeeld, is dat een retailer exclusief model voor BCC ofzo?

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 31-05-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dan heb je een duurder model voor ongeveer de prijs van een model een tree lager. Lijkt mij dat je daarmee je mid end sectie omzeep helpt.

Met 500 duurder bedoel ik dat ik het een super scherm vind en de prijs die ik betaald heb ; 1250 echt niet duur vind voor wat je ervoor terug krijgt.

vanavond ff fixen dat VLC player ook de subtiles in 3d laat zien en ik ben helemaal klaar voor een 3d movie marathon. Mischien maar entree geld vragen aan me homies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
evilpin0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:18:
Dan heb je een duurder model voor ongeveer de prijs van een model een tree lager. Lijkt mij dat je daarmee je mid end sectie omzeep helpt.

Met 500 duurder bedoel ik dat ik het een super scherm vind en de prijs die ik betaald heb ; 1250 echt niet duur vind voor wat je ervoor terug krijgt.

vanavond ff fixen dat VLC player ook de subtiles in 3d laat zien en ik ben helemaal klaar voor een 3d movie marathon. Mischien maar entree geld vragen aan me homies.
Welke heb je gekocht? En wat had je hiervoor voor tv?

Edit: Ik zie het al de 47LM660S. Mooi toestel inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 31-05-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Kom van een samsung 32 inch a 5-6 jaar oud....ja klein beetje gigantische verschil :)

Wel wennen dat ik me ogen moet bewegen om de ondertitles te lezen of van rechts naar links op het beeld te kijken. Ervaar dat niet echt als iets prettigs maarja luxeprobleem oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:31
evilpin0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:24:
Kom van een samsung 32 inch a 5-6 jaar oud....ja klein beetje gigantische verschil :)

Wel wennen dat ik me ogen moet bewegen om de ondertitles te lezen of van rechts naar links op het beeld te kijken. Ervaar dat niet echt als iets prettigs maarja luxeprobleem oid
Dan is of je afstand te klein, of je kunt gaan leren zonder te kijken.
( ben je ook gelijk van beeld vervuiling af ).

Ieder ze keus ofc !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zit nu @ 280 cm afstand, helaas bank nog niet geleverd (chill em in tuinstoel). Als me bank er staat vergroot ik de afstand met ca 1.5 meter. Nu staat het net wat te dichtbij dan ik als prettig ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
http://myhometheater.home...iewingdistancemetric.html

Volgens bovenstaande site is bij een 47" tv de ideale afstand circa 2 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09-2024
Zojuist de 47lm660s besteld. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Phusebox schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:40:
http://myhometheater.home...iewingdistancemetric.html

Volgens bovenstaande site is bij een 47" tv de ideale afstand circa 2 meter.
Ideale misschien....maar niet het meest prettigs. Ik heb wel een zicht wat volgens de opticien beter is dan 99% van de mensen (150% oid). Misschien dat het daar ook wat mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PerfectMo schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:51:
Wat heb je hiervoor betaald? En waarom niet gekozen voor de 47lm760s voor 1279 Euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
PerfectMo schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:51:
@PerfectMo

ff Avatar in 3d halen :D

edit: moest een edit zijn

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 31-05-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
evilpin0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:56:
[...]

Ideale misschien....maar niet het meest prettigs. Ik heb wel een zicht wat volgens de opticien beter is dan 99% van de mensen (150% oid). Misschien dat het daar ook wat mee te maken heeft.
Nou ja ik vind 2 meter (THX standaard) ook wat dichtbij, maar 3 meter is goed te doen. Niet zoals een vriend van mij 60 inch op 3 meter, dat is mij echt te dichtbij/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Wat heb je hiervoor betaald? En waarom niet gekozen voor de 47lm760s voor 1279 Euro?
Ik heb er 1129,- voor betaald. Wilde 1000 euro uitgeven en heb mijn oude tv verkocht.
Je kan altijd zeggen waarom niet voor die of die gegaan. Alles wat ik nu aanschaf is iig een mega vooruit gang met wat ik nu had!
evilpin0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:57:
[...]

@PerfectMo

ff Avatar in 3d halen :D

edit: moest een edit zijn
Die ligt al op mij te wachten! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Phusebox schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:00:
[...]

Nou ja ik vind 2 meter (THX standaard) ook wat dichtbij, maar 3 meter is goed te doen. Niet zoals een vriend van mij 60 inch op 3 meter, dat is mij echt te dichtbij/
3 meter is idd goed, maar voor lange kijk sessies mag er nog persoonlijk nog een halve meter bij.

wtf 60inch op 3 meter!? Wel vet met 3d films, komt er echt helemaal uit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
Hm ik zit nu met 55" op net iets minder dan 2 meter. Morgen even kijken hoe alles gaat of het wel niet te dichtbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meest waarschijnlijke kandidaat voor aankoop is voor mij de 47LM760S.
(Want de cashback actie van LG is dusdanig interessant, dat de LM660/670 afvalt.)

Maar als ik dan kijk naar de lijst van shops (http://lgcashback.lg-hosting.nl/winkellijst.pdf),
die meedoen aan die actie...
(o.a. BCC, Bol.com, EP, Expert, Foka, FotoKlein, HarenseSmid, Makro, Maxwell, MediaMarkt, Saturn, Scheer&Foppen)
...dan zit daar geen enkele tussen die een goede beginprijs heeft.

Nu heeft Saturn een "Geen BTW" actie, maar als ik zoek op hun website
staat er expliciet vermeld:

Officieel uitgesloten van deelname in de uitingen zijn:
• .......
• LG: LM660 serie, LM669 serie, LM760 serie, LM860 serie en LM960 serie.

Dus nu begint de zoektocht weer opnieuw.
Misschien wordt het toch maar naar Rotterdam rijden, naar de zaak van onze mede-tweaker, want
die zaak staat WEL in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:51:
Meest waarschijnlijke kandidaat voor aankoop is voor mij de 47LM760S.
(Want de cashback actie van LG is dusdanig interessant, dat de LM660/670 afvalt.)

Maar als ik dan kijk naar de lijst van shops (http://lgcashback.lg-hosting.nl/winkellijst.pdf),
die meedoen aan die actie...
(o.a. BCC, Bol.com, EP, Expert, Foka, FotoKlein, HarenseSmid, Makro, Maxwell, MediaMarkt, Saturn, Scheer&Foppen)
...dan zit daar geen enkele tussen die een goede beginprijs heeft.

Nu heeft Saturn een "Geen BTW" actie, maar als ik zoek op hun website
staat er expliciet vermeld:

Officieel uitgesloten van deelname in de uitingen zijn:
• .......
• LG: LM660 serie, LM669 serie, LM760 serie, LM860 serie en LM960 serie.

Dus nu begint de zoektocht weer opnieuw.
Misschien wordt het toch maar naar Rotterdam rijden, naar de zaak van onze mede-tweaker, want
die zaak staat WEL in de lijst.
Gewoon naar de Saturn en afwingen. Kwam zelf ook de saturn binnen en vroeg of de btw actie ook voor de duurdere LG’s gold. Nee was het antwoord, TV was 1390 ik zei voor 1250 neem ik hem mee. 15 seconde later keerde hij terug met een smile op ze face en zei; 1250 akkoord.

Had nog wat meer afgekunt, je haalt zo 150-200 euro van de prijs af + cashback = 400 euro goedkoper dan de winkelprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:13:
[...]
Gewoon naar de Saturn en afwingen. Kwam zelf ook de saturn binnen en vroeg of de btw actie ook voor de duurdere LG’s gold. Nee was het antwoord, TV was 1390 ik zei voor 1250 neem ik hem mee. 15 seconde later keerde hij terug met een smile op ze face en zei; 1250 akkoord.
Afdingen doe ik tegenwoordig eigenlijk standaard 8)
Maar niet alle winkels werken daaraan mee.
Goed om te horen dat het bij Saturn in ieder geval mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Je kan via bol.com bestellen bij plattetvdiscounter.
Prijs is lager dan gemiddeld. En je kan nog altijd meedoen met de cashbackactie omdat je via bol.com doet.
Verder kun je nog shopfish gebruiken voor 10-20 euro cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
evilpin0 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:13:
[...]

Had nog wat meer afgekunt, je haalt zo 150-200 euro van de prijs af + cashback = 400 euro goedkoper dan de winkelprijs
Als ie met een smile op z'n face terugkomt weet je ook genoeg he? :P

Heeft iemand al het cashback formulier incl. toebehoren opgestuurd naar LG? Volgens de voorwaarden moet je ook de originele streepjescode van de verpakking meesturen. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar bij mij staat dat op een sticker die ik niet netjes los gepeutert krijg. Dat betekent dus dat ik de code uit de doos moet knipper en mijn doos moet verbouwen. Daar heb ik geen zin in eigenlijk, o.a. vanwege de garantie en opsturen en omdat ik nog niet eens 100% zeker weet of ik de tv kan houden vanwege het cashback issue waarover ik eerder vertelde.

Dus..iemand ervaring en een methode om dit het gemakkelijkste te doen?

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Len Canoot schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:35:
[...]

Als ie met een smile op z'n face terugkomt weet je ook genoeg he? :P

Heeft iemand al het cashback formulier incl. toebehoren opgestuurd naar LG? Volgens de voorwaarden moet je ook de originele streepjescode van de verpakking meesturen. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar bij mij staat dat op een sticker die ik niet netjes los gepeutert krijg. Dat betekent dus dat ik de code uit de doos moet knipper en mijn doos moet verbouwen. Daar heb ik geen zin in eigenlijk, o.a. vanwege de garantie en opsturen en omdat ik nog niet eens 100% zeker weet of ik de tv kan houden vanwege het cashback issue waarover ik eerder vertelde.

Dus..iemand ervaring en een methode om dit het gemakkelijkste te doen?

Cheers.
TV's stuur je niet op, monteurs komen langs voor het formaat dat je hebt.
Maak voor de zekerheid gewoon een kopieetje van de barcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je die sticker niet opsturen maar de streepjescode die zit aan de bovenkant....kan iemand dit nog even bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Streepjescodes oftewel barcode. Zoals in de voorwaarden staat.

Ga naar www.lgcashback.nl, print het online aanmeldformulier uit en vul deze in. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met de originele streepjescode van de verpakking en een kopie van de aankoopbon uiterlijk 15 juli 2012 (poststempel!) naar LG CINEMA SCREEN CASHBACK ACTIE, Postbus 6101, 4780 MB Moerdijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:49:
Volgens mij moet je die sticker niet opsturen maar de streepjescode die zit aan de bovenkant....kan iemand dit nog even bevestigen?
Oh daar zit er ook nog één?
Mcctje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:52:
Streepjescodes oftewel barcode. Zoals in de voorwaarden staat.

Ga naar www.lgcashback.nl, print het online aanmeldformulier uit en vul deze in. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met de originele streepjescode van de verpakking en een kopie van de aankoopbon uiterlijk 15 juli 2012 (poststempel!) naar LG CINEMA SCREEN CASHBACK ACTIE, Postbus 6101, 4780 MB Moerdijk.
Dat zou betekenen dat je de barcode bovenaan de verpakking moet meesturen. Ehm..knippen of foto maken en opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len Canoot schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:20:
[...]

Oh daar zit er ook nog één?
Jep dus ikdenk dat deze het is......
Makkelijk eruit te knippen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:38:
Zaten 4 brillen bij en een clipon...eens kijken. Las net dat je desnoods zelf een dualbril kan samenstellen door bij 2 brillen de lenzen eruit te halen en rr ll in de brillen te zetten.

Kan ik de bijhorende brillen zelf “demonteren” zonder dat ik ze sloop? Want deze functies (wist niet dat het bestond tot ik een review las na mijn koop) is er eentje die ik echt vaak ga gebruiken.
Neem Pathe brillen
kosten 3 euro totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sf2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 01:39

sf2

@ evilpin0

even voor duidelijkheid, jij hebt de 47LM760s bij SATURN voor 1250,00 euro gescoord? :9
1250 - 200 cashback = 1050 euro ???

vul wat leeg is, leeg wat vol is en krap waar jeukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sf2 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:11:
@ evilpin0

even voor duidelijkheid, jij hebt de 47LM760s bij SATURN voor 1250,00 euro gescoord? :9
1250 - 200 cashback = 1050 euro ???
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat hij de 47LM660s heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mcctje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:21:
Je kan via bol.com bestellen bij plattetvdiscounter.
Prijs is lager dan gemiddeld. En je kan nog altijd meedoen met de cashbackactie omdat je via bol.com doet.
Verder kun je nog shopfish gebruiken voor 10-20 euro cashback.
Ja, ik zag dat Bol.com via partners toch een stuk goedkoper is dan de meeste shops.
Maar hoe weten we zeker dat die cashback dan nog steeds geldt?
Staat er ook echt Bol.com op de factuur?
Iemand ervaring met het bestellen via partners van bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 16:00
Phusebox schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:38:
[...]

Van wat voor tv kom je af? Ben benieuwd hoe het zich verhoudt tot oudere tv's.
van een samsung FX2490hd, dus niet echt vergelijkbaar haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
Heb de 47lm760 nu een paar dagen in bezit.

Heb de software moeten updaten van v6 --> 50 want als ik het home screen wilde openen bleef het geluid van de zender doorlopen maar de rest bleef zwart. Moest de tv dan weer uitzetten en aanzetten om weer beeld te krijgen, maar de apps werkte nog steeds niet.

Na de sw update was dit verholpen, hoop dit niet meer te zien :(

Tevens als je het backlight feller zet zie je de befaamde clouding, echter op normale helderheid heb je er geen last van.

Voor de rest nog erg tevreden. Snelle bewegingen blijven scherp, mediaplayer werkt goed.

Nu nog hopen dat er een uitzending gemist app uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
darklord007 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:32:
Heb de 47lm760 nu een paar dagen in bezit.

Heb de software moeten updaten van v6 --> 50 want als ik het home screen wilde openen bleef het geluid van de zender doorlopen maar de rest bleef zwart. Moest de tv dan weer uitzetten en aanzetten om weer beeld te krijgen, maar de apps werkte nog steeds niet.

Na de sw update was dit verholpen, hoop dit niet meer te zien :(

Tevens als je het backlight feller zet zie je de befaamde clouding, echter op normale helderheid heb je er geen last van.

Voor de rest nog erg tevreden. Snelle bewegingen blijven scherp, mediaplayer werkt goed.

Nu nog hopen dat er een uitzending gemist app uitkomt.
Zie je de clouding ook overdag? En wanneer, alleen op een zwart scherm of ook bij normale beelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste settings voor mijn 55LM760 tot nu toe. Zag gisteren geen flashlights meer savonds.

Mogelijk ook voor jullie een goede instelling?

Eco option: Medium
Picture preset: Expert1
Backlight 47
Contrast 85
Brightness: 50
V/H Sharpness: 50
Tint 0
Dynamic Contrast Off
Super Resolution Off
Colour Gamut Standard
Edge enhancer Off
Color Filter Off
Noise reduction Off
Mpeg noise reduction Off
Black level Low
LED local dimming Off
TruMotion Off
Color temperature Warm
Gamma 2.2
RGB Method 2 point
R high -6
G high -11
B high 18
R low -1
G low -2
B low 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Tweakers,

Ik heb een vraag.
Ik heb een 55LM760s nu valt het mijn op dat bv bij het rtl weer het beeld niet scherp is,ook bij sommige reclames zijn vooral witte letters niet scherp.Ik zit 4,5 meter van de tv.
Weet niet of het aan de instellingen ligt?

Iemand ervaring/oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:45:
[...]

Zie je de clouding ook overdag? En wanneer, alleen op een zwart scherm of ook bij normale beelden?
Nee, ook savonds eigelijk niet. Heb de helderheid nu op auto staan (je kunt eea ook nog instellen) en dan is het eigelijk verre van hinderlijk. Tenzij je met een zonnebril savonds tv wil kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:21:
Hey Tweakers,

Ik heb een vraag.
Ik heb een 55LM760s nu valt het mijn op dat bv bij het rtl weer het beeld niet scherp is,ook bij sommige reclames zijn vooral witte letters niet scherp.Ik zit 4,5 meter van de tv.

Denk dat dit gewoon in de opname zit. Zelfs op HD zenders wordt vaak nog SD weergegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat dat het probleem is ..had hier namelijk met mijn oude tv geen last van.
Heb wel even een signaal versterker gekocht...krijg maar 47% signaal op me tv nu..mss dat dat ook al helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quan Vu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:32:
[...]

True Motion is dat 100/200/400/800 hertz waar fabrikanten zo reclame mee maken. De beeldprocessor berekent dan steeds tussen twee beelden een tussenbeeld. Je hebt dan als het ware twee keer meer beelden per seconde, waarvan de helft dus geïnterpoleerd. Twee keer meer beelden betekent vermindering van het schrokkend effect bij snelle beweging van de camera en objecten.

Soms wil men deze techniek uitzetten omdat het meer inputlag veroorzaakt bij het gamen. Door de tijd die het nodig heeft om het geïnterpoleerd beeld te berekenen, duurt het langer voordat actie>reactie waarneembaar is. Die ene paar milliseconde is voor een fervent gamer fataal.

Nog een reden om het uit te zetten is omdat het beeldfouten veroorzaakt en filmisch effect wegneemt. Zolang u er niet aan stoort en niet gamet, zou ik het gewoon aan laten maar dan op een laag niveau (bij mij standje 3)
Ik heb een 55LM760s weet jij mss waar ik TM kan uit zetten of lager kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Quote:
Dynamic Contrast Off
Super Resolution Off
Colour Gamut Standard
Edge enhancer Off
Color Filter Off
Noise reduction Off
Mpeg noise reduction Off
Black level Low
LED local dimming Off
TruMotion Off

Betaal je een meerprijs voor alle geavanceerde mogelijkheden op de tv, moet
je die uitzetten, dan is het goed... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:03:
[...]

Ja, ik zag dat Bol.com via partners toch een stuk goedkoper is dan de meeste shops.
Maar hoe weten we zeker dat die cashback dan nog steeds geldt?
Staat er ook echt Bol.com op de factuur?
Iemand ervaring met het bestellen via partners van bol.com?
Je krijgt een bol.com factuur verder staat er wel in het groot dikgedrukt:
Factuur voor artikel(en) die u via bol.com bij een andere aanbieder heeft besteld

Maar je hebt bol.com betaald. Dat bol.com de order dan eigenlijk doorgeeft aan de partner maakt niks uit.
Je hebt een koopcontract met bol.com niet met de partner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Bedankt voor de info...

Idd wel raar dat je erdus geen gebruik van kan maken?Zet je de instelling wel weer aan bij film kijken,of laat je deze altijd zo staan?

Ik kan btw TrueMotion nergens vinden om uit tezetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luifel schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:24:
Quote:
Dynamic Contrast Off
Super Resolution Off
Colour Gamut Standard
Edge enhancer Off
Color Filter Off
Noise reduction Off
Mpeg noise reduction Off
Black level Low
LED local dimming Off
TruMotion Off

Betaal je een meerprijs voor alle geavanceerde mogelijkheden op de tv, moet
je die uitzetten, dan is het goed... 8)7
Ja helaas en dit geld bij alle merken dat het uitzetten van veel opties een mooier beeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:29:
Ok Bedankt voor de info...

Idd wel raar dat je erdus geen gebruik van kan maken?Zet je de instelling wel weer aan bij film kijken,of laat je deze altijd zo staan?

Ik kan btw TrueMotion nergens vinden om uit tezetten
Mogelijk kan je deze optie alleen wijzigen onder Expert1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dankje

Zal daalijk even kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:23:
Ik heb een 55LM760s weet jij mss waar ik TM kan uit zetten of lager kan zetten?
Dat vind je bij "afbeeldingsopties" en dan in dat rijtje onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Ik heb contact gehad met LG. Voor de cashback actie moet je de originele streepjescode uit de doos knippen. Een kopie volstaat niet. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je inmiddels wel zeker over welke code het gaat? bij mijn streepjescode staat MAY*******

En bij jouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Ik neem aan die op de doos, niet de sticker. Bij mij staat daar ook MAY voor. Ik ga iig die uitknippen en opsturen. De reactie van LG: "U dient de originele streepjescodes mee te sturen. Deze kunt u uit de doos knippen. Het volstaat niet een kopie van de streepjescode toe te zenden."

Duidelijk is het niet echt nee, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:53
Iemand nog een scherpere aanbieding gevonden dan 1450 euro voor de 47LM760S? (waar ik ook nog de 200 euro LG cashback kan claimen) Bij Azerty is de tv erg goedkoop maar doet niet mee aan de cashback aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
weet iemand welke bestanden er gebruikt worden voor 3d films en de ingebouwde mediaplayer kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
darklord007 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:03:
weet iemand welke bestanden er gebruikt worden voor 3d films en de ingebouwde mediaplayer kan afspelen?
mkv en dat kan de LG prima afspelen.
Iso en bdmv kan ie niet (lm620) (althans: niet dat ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:57
klopt mkv speelt hij perfect af en iso niet.
je kan je films makkelijk en snel omzetten naar mkv met http://makemkv.com/ werkt erg snel en zonder compressie of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
nemmiesis29 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:44:
klopt mkv speelt hij perfect af en iso niet.
je kan je films makkelijk en snel omzetten naar mkv met http://makemkv.com/ werkt erg snel en zonder compressie of iets.
Heeft iemand hier ervaring met het afspelen van Bluray iso's i.c.m. XMBC of PowerDVD o.i.d. met een HTPC? Ik ben wel erg benieuwd naar HTPC oplossingen met de 760 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm vandaag en panasonic dt50 vergeleken met de LG's en vindt active 3d toch mooier scherper en rustiger. Dilemma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:07:
Hmm vandaag en panasonic dt50 vergeleken met de LG's en vindt active 3d toch mooier scherper en rustiger. Dilemma.
Als je active 3d zoveel mooier en scherper en rustiger vindt (wat ik niet snap, maar mogelijk heb je met je neus boven op het scherm gestaan wat je niet moet doen, neem minstens 2,5 meter of meer afstand) wat is dan het dilemma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:55:
[...]

Als je active 3d zoveel mooier en scherper en rustiger vindt (wat ik niet snap, maar mogelijk heb je met je neus boven op het scherm gestaan wat je niet moet doen, neem minstens 2,5 meter of meer afstand) wat is dan het dilemma?
Nou ik dacht eruit te zijn qua tv, maar nu ben ik weer aan het twijfelen. Ik vond bij LG de bewegende delen niet scherp. Active 3D is ook een stuk duurder qua aanschaf dus dat is een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
overigens is de 47lm620 inmiddels in prijs gezakt tot 908 euro bij Foto Klein (met als gevolg dat je em bij bijv bcc ook voor die prijs mee mag nemen). Volgens mij was deze 3 weken geleden zelfs bij internetshops nog duurder dan 1100. Bij de grote shops stond ie nog voor 1200 euro. Min 300 euro in een paar weekjes tijd,

Phusebox: je hebt het nu waarschijnlijk met name over 2D? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je actieve 3d echt rustiger vind. Scherpte zou nog kunnen, door de iets lagere resolutie tov actief. (ik zie het in de praktijk niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:42:
[...]

Nou ik dacht eruit te zijn qua tv, maar nu ben ik weer aan het twijfelen. Ik vond bij LG de bewegende delen niet scherp. Active 3D is ook een stuk duurder qua aanschaf dus dat is een minpunt.
Als je de tv in een winkel bekijkt, don't be fooled. Veel TL licht is slecht voor het beeld. En je wilt de zogenaamde beeldverbeteraars als True Motion uit hebben staan.

Trouwens, de tv viel vandaag weer een keertje uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Hm k heb nu een aantal mkv's gedownload met 3D, maar op een of andere manier krijg ik alleen Lion King goed te zien. En voor de rest zie ik het beeld van links en rechts tegelijk met beide ogen, dus geen 3d effect maar scheelkijkend zooi. Met dual play brillen zie ik het beeld normaal maar zonder 3d.

En met nog een film werkt het half, zolang ik in het midden kijk dan is het 3d effect geweldig. Maar als ik dan naar de zijkanten kijk, links en rechts. Dan zie ik wazig net alsof je zonder bril kijkt en gewoon de plaatjes eerder ziet stoppen bij de randen.

Zijn dan misschien toch nog verschillen tussen de MKV's ?
Verder geweldige tv! Backlight problemen vallen mee, niet echt storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

Tinman schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:37:
Iemand nog een scherpere aanbieding gevonden dan 1450 euro voor de 47LM760S? (waar ik ook nog de 200 euro LG cashback kan claimen) Bij Azerty is de tv erg goedkoop maar doet niet mee aan de cashback aktie.
50 euro minder zelfs...

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st.pete
Review van de LG LM9600 / LM960V
http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1338560188

Denk dat het voor mij toch de 47LM760s wordt.
Ben nog aan het twijfelen over bijpassende home theater system.

Is het handig om ook voor LG te gaan, bv de LG HX752, zelfde merk, zelfde afstandsbediening, ..
Of juist ander merk, bv samsung, zodat je nog 'n ander smartTV platform erbij hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Is er al iemand die 3d ondertitels onder een mkv voor elkaar heeft gekregen?
Heb met 3d subtitler een 3d sub bestand gemaakt, maar de tv herkent deze niet.
Of zou je hem met mkvmerge moeten samenvoegen in de film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 16:49
Ik gebruik gewoon een standaard ondertitelling, wat is het verschil met 3D ondertitelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
SkyFlyer schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:32:
Ik gebruik gewoon een standaard ondertitelling, wat is het verschil met 3D ondertitelling?
De ondertiteling krijgt dan ook een 3d effect, waardoor het met 3d beelden beter leesbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Hm. ik gebruik gewoon standaard ondertitels.
Maar ik laat ze door Potplayer een klein beetje 3d effect meegeven door de stereoscopic optie te gebruiken.

Verder heb ik mijn probleem met de MKV's opgelost bij sommige films moet je gewoon links en recht omdraaien en dan werkt alles gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm nieuwe versies van de firmware te downloaden

LM860V+

http://www.lg.com/nl/supp...EngineModelCode=47LM860V#

LM760S-
http://www.lg.com/nl/supp...EngineModelCode=55LM760S#

Ben benieuwd of mijn herstart probleem nu opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizle
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07 23:45
Ik denk dat mijn keuze toch een Panasonic 42DT50 gaat worden ipv de LG 42LM760.
Om voor de 100,- cashback in aanmerking te komen moet je minimaal 1399 uitgeven bij een deelnemende dealer, voor dat geld is de Panasonic mooier en beter (mijn mening is gebaseerd op vergelijkingen).
Ik vind het wel vreemd dat er maar 1 prijsstunter is (1050,-), vertrouw het niet helemaal, buitenlandse modellen oid, is weer lastig met updaten.
Heeft iemand al een toestel besteld bij de prijstunter?

Mocht er nog iemand kunnen melden dan er een leuke aanbieding zit aan te komen verneem ik dit graag.

[ Voor 21% gewijzigd door Denizle op 03-06-2012 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bij de winkel van Quan een geweldige 47LM760 gekocht.

Alleen nu wil ik hem aan de muur hebben. Op de achterkant vier schroeven gevonden waar volgens mij de beugels aan vast moeten komen. Nu is het probleem dat twee van deze schroeven zo vast zitten dat ik ze met geen mogelijkheid los krijg. Iemand hier ook ervaring mee?? Of draaien deze twee misschien de andere kant op, ik denk ik vraag het even voor ik de boel sloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Sta op het punt een een 42LM760 (LG), 42PFL6007 (Philips), of 40ES6800 (Samsung) aan te schaffen.
Uitzending gemist - functionaliteit op de tv is voor mij de dealbreaker, dus ik had eigenlijk de LG en Samsung al afgeschreven.

Nu lees ik hier http://www.totaaltv.nl/ni..._met_doorgifte_HbbTV.html dat dit via UPC met CI+ module (waarover ik beschik) ook op een LG en Samsung mogelijk is geworden (HbbTV). (EINDELIJK!!!). _/-\o_

Kan iemand die deze setup heeft dat even voor de mede-tweakers bekijken en hier posten of dat goed werkt?
Werkt de NOS-Sportzomer app (zie http://www.totaaltv.nl/ni...zomer_app_in_gebruik.html) dan ook meteen? :P

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:55:

Alleen nu wil ik hem aan de muur hebben. Op de achterkant vier schroeven gevonden waar volgens mij de beugels aan vast moeten komen. Nu is het probleem dat twee van deze schroeven zo vast zitten dat ik ze met geen mogelijkheid los krijg. Iemand hier ook ervaring mee?? Of draaien deze twee misschien de andere kant op, ik denk ik vraag het even voor ik de boel sloop.
Ik heb 'm ook aan de muur hangen, maar mijn schroeven aan de achterkant zaten niet erg vast. Gewoon allemaal tegen de klok in draaien, dan zouden ze los moeten komen. Het zijn de 4 zwarte schroeven van ca. 1 cm lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denizle schreef op zondag 03 juni 2012 @ 01:54:
Ik vind het wel vreemd dat er maar 1 prijsstunter is (1050,-), vertrouw het niet helemaal, buitenlandse modellen oid, is weer lastig met updaten.
Heeft iemand al een toestel besteld bij de prijstunter?
Had ruim een week geleden de 42LM760S besteld bij de prijsstunter, maar de levertijd werd steeds verder opgeschoven zonder een concrete toezegging wanneer ie dan wel zou komen. Dat gaf mij een steeds slechter gevoel en heb vrijdag mijn order daar geannuleerd.
Nu besteld bij een gewone shop voor 1249 met volgens mij wel 100 cashback ... tenzij onderstaande dus waar is ...
Om voor de 100,- cashback in aanmerking te komen moet je minimaal 1399 uitgeven bij een deelnemende dealer,
Deze voorwaarde heb ik nergens terug gelezen, waar staat dat dan ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len Canoot schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Ik heb 'm ook aan de muur hangen, maar mijn schroeven aan de achterkant zaten niet erg vast. Gewoon allemaal tegen de klok in draaien, dan zouden ze los moeten komen. Het zijn de 4 zwarte schroeven van ca. 1 cm lang.
Bedankt voor je reactie,
Ik heb twee van vier schroeven wel los gekregen, eentje kwam los na flink wat kracht zetten, maar twee zitten echt muurvast. Heb al beschadigde schroefkoppen omdat ze niet los willen komen. Weet nu i.i.g. dat ze allemaal dezelfde kant opdraaien, gaan we vanmiddag maar een nieuwe poging wagen om ze eruit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:36:
[...]

Had ruim een week geleden de 42LM760S besteld bij de prijsstunter, maar de levertijd werd steeds verder opgeschoven zonder een concrete toezegging wanneer ie dan wel zou komen. Dat gaf mij een steeds slechter gevoel en heb vrijdag mijn order daar geannuleerd.
Nu besteld bij een gewone shop voor 1249 met volgens mij wel 100 cashback ... tenzij onderstaande dus waar is ...

[...]

Deze voorwaarde heb ik nergens terug gelezen, waar staat dat dan ergens?
Het klinkt als een verkooptruc: Ja, ik kan nu eenmaal niets met de prijs doen, want anders kom je niet in aanmerking voor de cashback.
Juridisch is een minimale verkoopsprijs ook volgens mij niet houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
gisteren voor de eerste keer voetbal gekeken op de 47lm760.
Wat mij opviel was dat het leek (of was) dat er soms verticale strepen ontstonden op het veld (over het scherm) wanneer de camera over het veld bewoog. Hebben meer mensen dit?

Heb al wat met instellingen zitten klooien, maar zag geen verschil.

Tevens is er voor de 47inch geen update (hoger dan .50) beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darklord007 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:37:

Tevens is er voor de 47inch geen update (hoger dan .50) beschikbaar
Hier staat toch wel degelijk dat er een update is, zoals ik een paar posts hierboven al aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:22:
[...]

Hier staat toch wel degelijk dat er een update is, zoals ik een paar posts hierboven al aangaf.
klopt, maar die wordt dan niet via de tv gedownload. Heb het net geprobeerd en er was geen nieuwe versie ;)
Zal wss wel snel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darklord007 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:16:
[...]

klopt, maar die wordt dan niet via de tv gedownload. Heb het net geprobeerd en er was geen nieuwe versie ;)
Zal wss wel snel komen
Dat klopt. Het rare is dat de firmwares die op de website verschijnen, niet te downloaden zijn via de TV en wat via de TV verschijnt niet via de website. Ik ben er nog niet helemaal achter wat de policy van LG is op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:21:
Hey Tweakers,

Ik heb een vraag.

Staat je 3d uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:39:
[...]

Bedankt voor je reactie,
Ik heb twee van vier schroeven wel los gekregen, eentje kwam los na flink wat kracht zetten, maar twee zitten echt muurvast. Heb al beschadigde schroefkoppen omdat ze niet los willen komen. Weet nu i.i.g. dat ze allemaal dezelfde kant opdraaien, gaan we vanmiddag maar een nieuwe poging wagen om ze eruit te krijgen.
Ik zou oppassen dat je niks beschadigt. Dat die schroeven muurvast zitten vind ik niet normaal, het lijkt wel of ze locktite hebben gebruikt. Je kunt ze proberen te verwarmen met een föhn, als dat niet lukt zou ik de winkelier bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-09 22:57
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:55:

Je zou ook met een tangetje de schroef kunnen vastpakken aan de zijkanten, dan kun je meer kracht zetten en is ie zo los. LG gebruikt voor die gaatjes niet echt degelijke schroefjes, ze willen soms inderdaad veel te vast zetten en met een kruiskop schroevendraaier heb je de schroef zo kapot als ie niet mee wil draaien.

Let er wel op dat je met de tang niet je hele tv bekrast!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schizo007nl schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:08:
[...]

Je zou ook met een tangetje de schroef kunnen vastpakken aan de zijkanten, dan kun je meer kracht zetten en is ie zo los. LG gebruikt voor die gaatjes niet echt degelijke schroefjes, ze willen soms inderdaad veel te vast zetten en met een kruiskop schroevendraaier heb je de schroef zo kapot als ie niet mee wil draaien.

Let er wel op dat je met de tang niet je hele tv bekrast!
Die truc ga ik inderdaad proberen, schroefjes zijn redelijk dik, dus heel voorzichtig beet pakken. Ben al even terug geweest bij de winkel en kan bij hun technische dienst binnenlopen, en dan kijken hun er even naar, maar heb eigenlijk weinig zin om het hele spulletje weer in te pakken en in de auto te laden.
Dus eerst zelf nog maar een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:41:
[...]

Die truc ga ik inderdaad proberen, schroefjes zijn redelijk dik, dus heel voorzichtig beet pakken. Ben al even terug geweest bij de winkel en kan bij hun technische dienst binnenlopen, en dan kijken hun er even naar, maar heb eigenlijk weinig zin om het hele spulletje weer in te pakken en in de auto te laden.
Dus eerst zelf nog maar een poging wagen.
Wat soms ook helpt, is een beetje WD40 of zo ertussen spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:43:
[...]

Wat soms ook helpt, is een beetje WD40 of zo ertussen spuiten.
Heb ik ook in huis, dus hoop maar dat al deze tips gaan werken, want die glimmende voet is niet echt mijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:53:
[...]

Heb ik ook in huis, dus hoop maar al deze tips gaan werken, want die glimmende voet is niet echt mijn ding :)
Ik was ook niet zo gecharmeerd van mijn zilveren voet, maar bij de LM860V heeft ie een ander design en hij valt eigenlijk nauwelijks op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 16:22
Heeft iemand een idee wat ze bedoelen met 'de originele streepjecode' die je mee moet sturen bij de cashback-aanvraag? Ik heb de doos van de TV niet meer (is toch een behoorlijke sta-in-de-weg), zou een foto van de stickers op de achterkant van het toestel voldoende zijn?

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Pagina: 1 ... 5 ... 40 Laatste