Ik wil zelf de keuze maken tussen de 42LM660S en de 42LM760S (op 2,5 meter durf ik groter niet aan). Ik kies bewust voor de zwarte uitvoering omdat ik die persoonlijk mooier vind.
Het prijsverschil tussen beide typen is nu € 310 (verschil tussen goedkoopste aanbieders).
In de volgende link staan de modellen waarop de LG cashback actie van toepassing is.
http://www.franklin.nl/pa...tails/179-lg-cashback.asp
Als de cashback actie van LG bij alle aanbieders geldig is, loopt het verschil terug tot € 210.
Mogelijk nadeel is dat de LM660S alleen verkrijgbaar lijkt via een webshop aanbieder (de LM670S niet, maar ja, die is weer niet in de zwarte uitvoering).
Behalve de 800Hz vs 400Hz, kan ik in de specs geen verdere verschillen ontdekken.
Ik vraag mij trouwens af of ik dat verschil kan waarnemen, mocht ik ze naast elkaar kunnen zetten.
Ook de 660 heeft volgens de beschrijving op de site van LG eveneens backlight scanning (identieke beschrijving bij de kenmerken als bij de 760).
Zijn er dan werkelijk geen verdere verschillen die het prijsverschil tussen de 660 en 760 rechtvaardigen? Iemand een idee?