Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-06 23:24
Ik wil een cam module voor deze tv kopen en ik zit bij kabeltelevisie pijnacker,en ik heb er totaal geen verstand van.
kan ik er gewoon een kopen die goed getest is of moet hij specifiek van mijn tv aanbieder zijn aangezien je ze van ziggo en caiway enz. hebt?

smartcard voor de HD kanalen heb ik al alleen die zit nu nog in de samsung smt c-7140.

iemand tips voor een goede die bij mij 100% gaat werken?

thx.

Edit: kan ik beter een smit nemen of een neotion?

[ Voor 17% gewijzigd door nemmiesis29 op 12-05-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450158

luifel schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:40:
gefeliciteerd, Benbi,

hoor graag van je of backlight bleeding minder geworden is,
zie ook bovenstaande instelling wat bij bij geholpen heeft
..localdimming op medium zetten
+1 !
hier ben ik ook zeer benieuwd naar ;)

Is het overigens inderdaad zo dat de TV (lm760s) middels de optische uitgang geen 5.1 geluid doorgeeft van externe bronnen zoals Playstation 3 en/of mediaspelers, blu rays etc.... ??

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 450158 op 12-05-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nemmiesis29 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:23:

Edit: kan ik beter een smit nemen of een neotion?
Bij gebruik van een Neotion viel op 1 avond de TV gemiddeld zo'n 2 tot 3 keer spontaan uit tijdens het kijken naar CAI signaal, na het plaatsen van een Smit module tot op heden geen last meer van gehad... mss toeval maar dat is mijn ervaring.
Een Smit of Neotion is niet beter of slechter maar typerend in gebruik bij een x-type of merk televisie.
De nieuwe genaratie Loewe TV's werken bijvoorbeeld weer beter met Smit modules t.o.v. de Neotions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Anoniem: 450158 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:53:
[...]

+1 !

Is het overigens inderdaad zo dat de TV (lm760s) middels de optische uitgang geen 5.1 geluid doorgeeft van externe bronnen zoals Playstation 3 en/of mediaspelers, blu rays etc.... ??
Hoop het wel,pas een soundbar van yahama besteld, die heeft alleen optische ingang,neem aan dat toch dts en surround doorgeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Anoniem: 450158 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:02:
[...]

Bij gebruik van een Neotion viel op 1 avond de TV gemiddeld zo'n 2 tot 3 keer spontaan uit tijdens het kijken naar CAI signaal, na het plaatsen van een Smit module tot op heden geen last meer van gehad... mss toeval maar dat is mijn ervaring.
Een Smit of Neotion is niet beter of slechter maar typerend in gebruik bij een x-type of merk televisie.
De nieuwe genaratie Loewe TV's werken bijvoorbeeld weer beter met Smit modules t.o.v. de Neotions.
Ok thx ik ga er even achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Ik heb even een film en foto`s gemaakt in donkere omgeving om te laten zien hoe het scherm is voor bleeding en clouding.

voor de mensen die interesse hebben.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
lightbleeding/clouding test on LG LM671S/LM6700

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2f0g482.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2n0vdph.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door nemmiesis29 op 12-05-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met alle respect... als dit bleeding is wil ik je panel direct omruilen voor die kloemel van mij :)

@ nemmiesis29
ook de Smit module heeft kuren, hedenavond is de barrel 2 x uitgevallen waarna deze vanzelf weer na 5 seconden opstart.
Ik begin toch langzaam aan spijt van mijn investering te krijgen en heb serieuze heimwee naar mijn oude vertrouwde Samsung :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Anoniem: 450158 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 00:56:
Met alle respect... als dit bleeding is wil ik je panel direct omruilen voor die kloemel van mij :)

@ nemmiesis29
ook de Smit module heeft kuren, hedenavond is de barrel 2 x uitgevallen waarna deze vanzelf weer na 5 seconden opstart.
Ik begin toch langzaam aan spijt van mijn investering te krijgen en heb serieuze heimwee naar mijn oude vertrouwde Samsung :(
MMM.. dat is wel balen ja ;( ik blijf dan nog wel even bij mijn smt c7140 pvr om de hd kanalen te kijken.

ik meen ook nog ergens gelezen te hebben dat er in onze toestellen een bug zit waardoor de cam modules niet goed werken en dat lg er aan werkt!.maar hang me er niet aan op.

en is het bleeden echt zo erg bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
nemmiesis29 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:54:
Ik heb even een film en foto`s gemaakt in donkere omgeving om te laten zien hoe het scherm is voor bleeding en clouding.
voor de mensen die interesse hebben.
d:)b

Als dit "alles" is :)
Is dit fimpje gemaakt met de local dimming functie op standje medium ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
2frankie schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:31:
[...]

d:)b

Als dit "alles" is :)
Is dit fimpje gemaakt met de local dimming functie op standje medium ?
ja volgens mij ben ik damn lucky hiermee :) en de local dimming staat bij mij op medium idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Bij normaal beeld,haast geen bleeding meer hier,maar als je bv naar verschillende apps ga,dan of bij overschakeling naar andere functie,dan gaan de leds even voluit en dan veel bleeding te zien, maar bij gewoon beeld,bij teletekst kijken bv, haast niet zichtbaar,je moet er dan ook niet naar zoeken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
luifel schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:43:
Bij normaal beeld,haast geen bleeding meer hier,......
maar bij gewoon beeld,bij teletekst kijken bv, haast niet zichtbaar,je moet er dan ook niet naar zoeken 8)
En bij films ?

Overigens moet het toch volstrekt normaal zijn dat de beeldweergave van een nieuwe tv, in dit geval de LM serie, er eigenlijk zo uit moet zien als het filmpje en zeker niet slechter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
luifel schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:43:
Bij normaal beeld,haast geen bleeding meer hier,maar als je bv naar verschillende apps ga,dan of bij overschakeling naar andere functie,dan gaan de leds even voluit en dan veel bleeding te zien, maar bij gewoon beeld,bij teletekst kijken bv, haast niet zichtbaar,je moet er dan ook niet naar zoeken 8)
ja dat klopt is mij ook opgevallen idd dat dan de tv alles op vol gas geeft :P daar kan je ook niks aan veranderen en dan zie je idd heel even het licht erdoor komen maar met het normale kijken op de tv heb ik er totaal geen last van.

als je de settingwaarden op een normaal niveau zet dan komt er een prachtig beeld vanaf.(uitzonderingen daar gelaten).
het is gewoon een bekende kwaal van LED tv`s en ik heb dat geaccepteerd.
Ik kom van een hele oude plasma (panasonic 42pv60) en daar kwam ook een perfect beeld vanaf dus wilde eerst weer voor een van de laatste type`s van pana gaan maar ik had echt geen zin om weer die eerste paar 100 uur te gaan inspelen met kans op burn in en IR.(en de vrouw wordt ook gek van mij dan)

Ook denk ik dat mensen zich goed gek laten maken door wat er allemaal op fora gezegd wordt.(zoals ik) 8)7
soms moet je gewoon doen en als het niet goed is kan die altijd nog terug toch?

Dus heb dit keer op LED gegokt en heb er totaal geen spijt van

[ Voor 7% gewijzigd door nemmiesis29 op 13-05-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Had het niet beter kunnen zeggen!...en ja,ook met film mooi beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
nemmiesis29 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:59:
Ook denk ik dat mensen zich goed gek laten maken door wat er allemaal op fora gezegd wordt.(zoals ik) 8)7
Inderdaad maar wie laat zich nu niet gek maken met al die mooie nieuwe modellen :9
nemmiesis29 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:59:
soms moet je gewoon doen en als het niet goed is kan die altijd nog terug toch?
Dat is nou net een heel goed punt want wat wordt nu gezien als acceptabel door LG en de winkelier waar je je tv hebt gekocht ?

[ Voor 37% gewijzigd door 2frankie op 13-05-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nemmiesis29 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:16:
[...]

MMM.. dat is wel balen ja ;( ik blijf dan nog wel even bij mijn smt c7140 pvr om de hd kanalen te kijken.

ik meen ook nog ergens gelezen te hebben dat er in onze toestellen een bug zit waardoor de cam modules niet goed werken en dat lg er aan werkt!.maar hang me er niet aan op.

en is het bleeden echt zo erg bij jou dan?
Ja ok, maar ik heb juist 't ding gekocht om o.a. van die losse kastjes af te zijn alsmede de geintregeerde functies en de omvangrijke netwerk facilliteiten...
Het streamen icm met Plex krijg ik bv ook niet aan de praat en de mediaplayer inside is ver beneden peil zodat er toch weer een losse Mede8er erbij staat.
Als idd dat cammodule probleem binnen zeer korte termijn opgelost kan worden wil ik overwegen het ding in de hut te houden maar wil per definitie wel een nieuwe toestel gezien de debets wat ik er aan heb.
De bleeding is in alle 4 de hoeken enorm aanwezig en bij donkere scenes irritant, bij lichte of zeer heldere scenes zijn het donkere vlekken.
Het lijkt wel of het panel niet egaal belicht wordt. Een beetje egale bleeding over het hele scherm is inherent aan het LED principe en acceptabel, clouding is naar mijn idee dan ook erger dan bleeding.

De pluspunten zijn absoluut het cinema 3d wat weer op zijn beurt veel goedmaakt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 450158 op 13-05-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Anoniem: 450158 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 10:46:
[...]

Ja ok, maar ik heb juist 't ding gekocht om o.a. van die losse kastjes af te zijn alsmede de geintregeerde functies en de omvangrijke netwerk facilliteiten...
Het streamen icm met Plex krijg ik bv ook niet aan de praat en de mediaplayer inside is ver beneden peil zodat er toch weer een losse Mede8er erbij staat.
Als idd dat cammodule probleem binnen zeer korte termijn opgelost kan worden wil ik overwegen het ding in de hut te houden maar wil per definitie wel een nieuwe toestel gezien de debets wat ik er aan heb.
De bleeding is in alle 4 de hoeken enorm aanwezig en bij donkere scenes irritant, bij lichte of zeer heldere scenes zijn het donkere vlekken.
Het lijkt wel of het panel niet egaal belicht wordt. Een beetje egale bleeding over het hele scherm is inherent aan het LED principe en acceptabel, clouding is naar mijn idee dan ook erger dan bleeding.

De pluspunten zijn absoluut het cinema 3d wat weer op zijn beurt veel goedmaakt ;)
Als het echt zo erg is bij jou als je zegt dan zou ik hem toch omruilen,en het lijkt mij dat dat nu toch nog makkelijk moet kunnen?weet niet waar je hem gekocht hebt maar als het je kijkervaring verpest lijkt dat mij wel een gegronde reden voor retour.

en dat je plex niet aan de gang krijgt verbaasd mij wel want ik had het binnen 10 min aan de gang.
ik zet al mijn films om met makemkv naar .MKV zowel 2d als 3d films en speelt zonder haperen af (wel LAN aangesloten)

ik neem aan dat je er wel verstand van hebt anders wil ik je wel helpen om het aan de gang te krijgen?maar als je mediaplayer goed werkt voor jou dan moet je die gewoon blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben idd ermee bezig, althans... het (nu nog) vriendelijke verzoek tot omruiling is bij de zaak neergelegd en is kennelijk in behandeling.

Plex is geinstalleerd maar als ik op het icoontje klik (staat als snelkoppeling op buroblad) opend deze niet.
Het betreft een Asus laptop met windows 7.
In het menu van de TV zie ik Plex wel staan incl. de computernaam maar bij keuze verschijnt de melding "onbekende fout".
Ik begrijp ook niet waarom er altijd zo moeilijk gedaan moet worden met aparte software, mijn losse mediaspeler is gewoon zonder pre-installed software te gebruiken, middels LAN insteken op de router en wordt gelijk herkend en opgenomen binnen de infrastructuur. drag & drop dus.
Alle content wat bv op de D schijf staat is te zien en af te spelen, de LG ziet binnnen hetzelfde netwerk niets en blijft consistent de foutmelding geven.

Mocht je tips hebben GRAAG ! :) alvast ene vette merci voor je input ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Anoniem: 450158 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:51:
Ik ben idd ermee bezig, althans... het (nu nog) vriendelijke verzoek tot omruiling is bij de zaak neergelegd en is kennelijk in behandeling.

Plex is geinstalleerd maar als ik op het icoontje klik (staat als snelkoppeling op buroblad) opend deze niet.
Het betreft een Asus laptop met windows 7.
In het menu van de TV zie ik Plex wel staan incl. de computernaam maar bij keuze verschijnt de melding "onbekende fout".
Ik begrijp ook niet waarom er altijd zo moeilijk gedaan moet worden met aparte software, mijn losse mediaspeler is gewoon zonder pre-installed software te gebruiken, middels LAN insteken op de router en wordt gelijk herkend en opgenomen binnen de infrastructuur. drag & drop dus.
Alle content wat bv op de D schijf staat is te zien en af te spelen, de LG ziet binnnen hetzelfde netwerk niets en blijft consistent de foutmelding geven.

Mocht je tips hebben GRAAG ! :) alvast ene vette merci voor je input ;)
Hier is een site die het nog beter uitlegd dan dat ik het je kan zeggen en zodra je op het icoontje op het bureablad klikt opent hij hem wel alleen staat hij dan in je taakbalk rechtsonder en dan moet je op dat icoontje gaan staan dan rechtermuisklik en dan mediamanager kiezen dan opent hij hem in je browser.
http://www.mediasmartserv...ing-up-plex-media-server/

alleen aangezien je bezig bent met proberen hem om te ruilen heb je waarschijnlijk geen zin om er nu moeite voor te doen aangezien die waarschijnlijk straks weer weg is.

iig hoop ik dat als je een andere krijgt deze wel goed is want het kan wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 450158 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 00:56:

@ nemmiesis29
Heb je de nieuwe .27 firmware al gebruikt?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 20:44
Ginz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 01:57:
[...]

Deze is helaas niet voor alle TV's beschikbaar, sommige modellen hebben dit nog niet, zoals de LM660S serie. Als je niet geupdate hebt sinds de start zitten mensen nog op de .10 aangezien de .23 zeer snel van de site is verwijderd. Ik blijf elke dag checken voor een nieuwe update voor mijn 47LM660S maar deze is tot op heden nog niet uit.

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanfan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-06 00:39
ozzie1987 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:58:
[...]

Deze is helaas niet voor alle TV's beschikbaar, sommige modellen hebben dit nog niet, zoals de LM660S serie. Als je niet geupdate hebt sinds de start zitten mensen nog op de .10 aangezien de .23 zeer snel van de site is verwijderd. Ik blijf elke dag checken voor een nieuwe update voor mijn 47LM660S maar deze is tot op heden nog niet uit.
Waarvoor is die update voor de LM660? Ik heb net hetzelfde model besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266853

Je kan de update 03.03.27 voor de LG 47LM660S vinden op de onderstaande lokatie
http://www.lg.com/nl/supp...hEngineModelCode=47LM660S

Heb mijn tv ( LG 42 LM660S) reeds geupdate en een aantal problemen zijn opgelost ( o.a. het vastlopen tijdens het streamen vanaf mijn nas)

enige probleem is dat het zappen tergend langzaam gaat (ca 6 seconden), gebruik zelf een quantis ziggo cam module, ben benieuwd of andere met een Smit of neotion cam module het zelfde problemen ervaren met dit type tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-05 00:56

Quan Vu

Hoi

6 seconde is wel heel erg. Ik heb een Smit en dat is qua snelheid niet veranderd. Zappen met digitale tv is altijd traag.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
De 47LM660S is sterk in prijs gedaald op de pricewatch.

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Opperclowntje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:39:
De 47LM660S is sterk in prijs gedaald op de pricewatch.
Nu de 42 nog wat omlaag en dan hebben we een winnaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22438

Anoniem: 450158 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:53:
[...]

+1 !

Zo mijn nieuwe tv start in ieder geval op, en nu durf ik niet zo goed mijn firmware te updaten omdat ik bang ben dat hetzelfde probleem zich voor gaat doen.

De backlight bleeding is vergelijkbaar met mijn vorige tv en het valt me op dat als je langs de randen met je handen wat druk uitoefent op het scherm, dat dit invloed heeft op de backlight bleeding. Ik vraag me dan ook af waarom men er niet in slaagt om dit volledig af te schermen.

Wat betreft het 5.1 geluid. De tv geeft dit wel door, maar alleen van Dolby. DTS wordt niet doorgegeven. Het rare is echter dat als ik MKV files met de tv afspeel, dat hij dan wel DTS uit geeft. Waarom dat dan niet doorgegeven kan worden is mij wat vreemd. Enfin, het verschil tussen DTS en Dolby heb ik toch nooit echt gehoord dus dat is prima wat mij betreft.

Ik vind de afspeel mogelijkheden van de tv echt fantastisch. Ik heb een WDTV Live Hub die ik nu eigenlijk meer als netwerk hardeschijf gebruik. m.b.v. de twonky server die ingebouwd is, kan ik prima alle files afspelen met de tv zelf. De tv reageert veel vlotter dan die live hub dus das wel prettig.

Leuk om te zien is dat ik met mijn Desire HD ook video direct naar de tv kan streamen, net als dat met windows ook gaat.

Ik ben erg blij met deze tv. Ja er is wat backlight bleeding, maar gezien het feit dat ik toch mijn rolluiken dicht moet doen om reflectie te voorkomen (staat recht tegenover het raam) kun je net zo goed de power saving aanzetten, en dat reduceert de backlight bleeding enorm.

Uiteraard zou ik graag een perfect beeld hebben, maar 7000 voor een oled tv zit er nog even niet in. Plasma vind ik niks. Het IPS panel had voor mij niet gehoeven. Mijn kamer is langwerpig en je hebt niet veel meer keus dan behoorlijk recht voor het scherm te zitten. Maar goed dit is nu eenmaal wat er is, het alternatief van een ander merk met flikkerbrillen is niets voor mij.

Tjah en voor de rest is het een prachtige tv om te zien. En zelfs de voet, waar ik niet van gecharmeerd was, vind ik wel aardig. Mijn wdtvlivehub past er mooi tussen :)

Weet iemand hoe vaak LG ongeveer firmware updates uitgeeft? En weet iemand of er ergens lijsten zijn met wat er veranderd is in de nieuwe firmware?

Oh ja, wat ook fijn is, is dat je de brilletjes voor de bioscoop kunt gebruiken voor thuis, al vind ik die een stuk minder comfortabel dan die van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

luifel schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:39:
[...]

Hoop het wel,pas een soundbar van yahama besteld, die heeft alleen optische ingang,neem aan dat toch dts en surround doorgeeft
Dat is met bijna alle tv's zo. Maar aangezien je toch maar een soundbar gebruikt, maar dan maakt het niet uit als het geluid maar stereo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266853

Quan Vu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:26:
6 seconde is wel heel erg. Ik heb een Smit en dat is qua snelheid niet veranderd. Zappen met digitale tv is altijd traag.
Kan je aangeven wat jou gemiddelde zap snelheid met een smit module is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Benbi, bedankt voor je ervaringen...

Wat betreft de backlightbleeding, hier exact dezelfde ervaring..haha, ook kon ik met mijn hand de bleeding de hoek invrijven, maar daarna weer terug gekomen..
neem aan dat je dan de powersaving laag heb staan? (bij de 671 verschillende standen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

ozzie1987 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:58:
[...]

Die 03.03.27 versie kan je ook gebruiken voor de LM660

De firmware van de LM660 tot en met de LM760 is 100% identiek. Zo ook voor de LM860 & LM960 firmware, die is ook identiek.

Dat ze het wel op de LM760 website zetten, maar (nog) niet op de LM660 site, is gewoon een foutje.
Anoniem: 266853 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:41:
[...]

Kan je aangeven wat jou gemiddelde zap snelheid met een smit module is.
Mijn LM860 met SMiT module is met 3 seconden op het volgende kanaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 15-05-2012 22:06 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:03:

Mijn LM860 met SMiT module is met 3 seconden op het volgende kanaal.
Ah jij hebt ook een LM860 heb jij hem geüpdatet naar de laatste versie? 03.02.90? en doet die het goed?

Als jij hem zonder problemen hebt geïnstalleerd, ga ik het ook nog eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Mensen er is weer een nieuwe update 03.03.31

weet begod niet wat er anders is maar ga hem er zo weer opgooien haha spannuuuuund.

Edit: sh*t vrouw zit allemaal programma`s te kijken gaat niet meer lukken haha. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door nemmiesis29 op 15-05-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 22438 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:11:
[...]

Ah jij hebt ook een LM860 heb jij hem geüpdatet naar de laatste versie? 03.02.90? en doet die het goed?

Als jij hem zonder problemen hebt geïnstalleerd, ga ik het ook nog eens proberen...
Jep, zonder problemen en het SMiT probleem is opgelost

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:36:
[...]

Jep, zonder problemen en het SMiT probleem is opgelost
Okay, dan ga ik mijn tv flashen. Ik wist nog altijd niet of mijn vorige tv niet meer wilde starten de halve tijd door de firmware of door hardware.

Ik heb geen SMiT module, dat soort dingen gebruiken ze hier in Portugal niet geloof ik, wat wel jammer is, want de tv ziet wel alle digitale kanalen, maar kan er niets mee zonder decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

Raar dat de tv de nieuwe updates niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nemmiesis29 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:06:

Hier is een site die het nog beter uitlegd dan dat ik het je kan zeggen en zodra je op het icoontje op het bureablad klikt opent hij hem wel alleen staat hij dan in je taakbalk rechtsonder en dan moet je op dat icoontje gaan staan dan rechtermuisklik en dan mediamanager kiezen dan opent hij hem in je browser.
http://www.mediasmartserv...ing-up-plex-media-server/

alleen aangezien je bezig bent met proberen hem om te ruilen heb je waarschijnlijk geen zin om er nu moeite voor te doen aangezien die waarschijnlijk straks weer weg is.

iig hoop ik dat als je een andere krijgt deze wel goed is want het kan wel. :)
YESS!! 't werkt nu na wat gepruts, snelkoppeling verwees steeds naar het installatie progje, maar moest idd dat icoontje in de taakbalk hebben |:( thanx ! _/-\o_
De TV wordt omgeruild, daar was ik zowieso al vanuit gegaan en als de zaak dat niet deed heb ik nog wel wat gabbers uit Maaskantje die de klus wel ff wilde klaren _O-
Yep, staat erin. Het rare is wel dat het uitvallen sinds .27 is... wat dus an sich geen 'update' is ;)
Ik probeer morgen ofzo .31 erin te lepelen en ben benieuwd welke rariteiten dan weer om de hoek komen kijken.
Het vreemde is dat de TV zelf de update niet ziet maar expliciet via USB moet gebeuren en dat LG geen uitspraken doet over wat precies gefixed is in de nieuwe FW release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22438 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:28:

Wat betreft het 5.1 geluid. De tv geeft dit wel door, maar alleen van Dolby. DTS wordt niet doorgegeven. Het rare is echter dat als ik MKV files met de tv afspeel, dat hij dan wel DTS uit geeft. Waarom dat dan niet doorgegeven kan worden is mij wat vreemd. Enfin, het verschil tussen DTS en Dolby heb ik toch nooit echt gehoord dus dat is prima wat mij betreft.
Het verschil met AC3 en DTS is toch wel behoorlijk, de compressie is bij AC3 een stuk hoger. Zie het bv als een MP3 in 192 kbps versus 320 kbps bitrate.
Maar het klopt idd dat de TV 5.1 doorgeeft, wederom wat met de instellingen tweaken, in het menu GELUID > INSTELLING DTV moet AUTOMATISCH aangevinkt staan alsmede bij GELUIDSINSTELLING > UITGANG DIGITAAL GELUID ook op AUTOMATISCH moet staan.
De aangeleverde bronnen moeten via de HDMI uitgang bitstream passtrough leveren.
Anoniem: 22438 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:28:

Weet iemand hoe vaak LG ongeveer firmware updates uitgeeft? En weet iemand of er ergens lijsten zijn met wat er veranderd is in de nieuwe firmware?
Gemiddeld kan er bij een verse produktrelease wel 2-wekelijks een update uitkomen welke afhankelijk is van de bugs & errors.
Helaas is de consument het testcentrum geworden en een product wordt pas stabiel als het volledig doorontwikkeld of hoe je wil, uitgekristalliseerd is. Meestal is dat pas als het nieuwe model op de plank staat te trappelen en dan begint voor dat model het riedeltje weer van voor of aan :+

Als er idd ergens een lijstje uit te halen is zou ik er ook eens zeer benieuwd naar zijn !

Maar goed, het iig tof om te lezen dat je kennelijk een goede te pakken hebt, ik zou bijna zeggen "never touch a working system' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-06 13:10

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik zit te kijken naar een nieuwe tv en mn oog is gevallen op oa de LG 47LM615S. Zeker gezien de prijs (zo rond de 800/900 euro) en kwaliteit lijkt me dit een mooi toestel. Ik ga vanavond even in de Media Markt kijken hoe het scherm is. Ik heb helaas geen reviews kunnen vinden van dit toestel en ik kom dus met de volgende vraag. Heeft deze tv smart tv? Op sommige sites lees ik van wel, en andere weer niet. Heeft iemand hier ervaring mee?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144074

Dat kun je toch makkelijk op de site van de fabrikant vinden onder de specs van dat model?

http://www.lg.com/nl/tv-a...ie/LG-led-tv-47LM615S.jsp

Het antwoord is:
Lg Smart TV: Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:56
[...]

Mijn 42LM760s gaf de melding voor versie 03.03.50, standaard zat eR 03.03.16 op.
Heb nog geen veranderingen gemerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Motion2 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:31:
[...]

Mijn 42LM760s gaf de melding voor versie 03.03.50, standaard zat eR 03.03.16 op.
Heb nog geen veranderingen gemerkt..
klopt er is weer een nieuwe update en nu kan je wel updaten via de tv zelf.
Denk dat de vorige update daarvoor gezorgd heeft!iets soortgelijks heb ik ook op mij LG DP1W streamer gehad.
hoeven we iig niet steeds met een usb stick te gaan heen en weren. :)
ff checken weer.

[ Voor 14% gewijzigd door nemmiesis29 op 16-05-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 144074 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:40:
Dat kun je toch makkelijk op de site van de fabrikant vinden onder de specs van dat model?

http://www.lg.com/nl/tv-a...ie/LG-led-tv-47LM615S.jsp

Het antwoord is:
Lg Smart TV: Nee
Alles boven de LM615 is SmartTV

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

En ja hoor. De EK actie is er. Officieel nog niet aangekondigd maar is reeds ingegaan. Op de LM960/860/760 tot 300 euro cashback afhankelijk van de maat en model. De LM6** modellen zijn alleen qua adviesprijs omlaag gegaan maar de exacte verkoopprijzen liggen toch dik lager, zoals bij de winkel waar ik werk, dus eigenlijk geen voordeel. Ik zal morgen kijken hoeveel wat is. Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 23:40
Hoi Quan,

Hoewel ik nog even moet wachten op vakantiegeld, ben ik serieus aan het kijken naar de 47LM760. Met de € 200 cashback mogelijk interessant, maar op de website van je werkgever staan helaas geen prijzen..

(Overigens eventueel in combinatie van de SR7005 of SR6006 en UD5005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

Huh, nergens staat mijn werkgever vermeld hoor xD. Maar ik stuur je vrijdag een pm als ik op de zaak ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:31

justifire

Shut up and squat !!

Quan Vu schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:21:
Huh, nergens staat mijn werkgever vermeld hoor xD. Maar ik stuur je vrijdag een pm als ik op de zaak ben.
Weet jij stiekem al iets over de 55" oled ?
Aangezien die volgende week aangekondigd word.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kstja0
  • Laatst online: 11-05-2022
Onlangs met moeders een LG LM670s gekocht....(gisteren). Wauw wat een beeld, was helemaal verbaasd hoe goed dit er nu uitziet. Zit ik thuis met mijn 4 jaar oude FULL HD LCD tv van Samsung. (pffffff)

Ook snel even wat geprobeerd via de USB HDD af te spelen... maar liep telkens vast. A fijn.... even checken op de laatste firmware update... en die was er. Installatie gedaan. En problemo verholpen.

Persoonlijk hoop ik dat er een toetsenboordje uitkomt. Als je in youtube of op internet wat wil opzoeken, dan zou dat toch wel erg handig zijn.

Verder moet ik nog uitvogelen hoe je MKV's op de NAS kan laten afspelen? Gaat dit ook via DLNA goed? dus met embedded subtitles of aparte .srt files? Of moet ik hiervoor iets anders installeren op de tv? Als iemand mij dit kan vertellen.... graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

kstja0 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 09:31:
Onlangs met moeders een LG LM670s gekocht....(gisteren). Wauw wat een beeld, was helemaal verbaasd hoe goed dit er nu uitziet. Zit ik thuis met mijn 4 jaar oude FULL HD LCD tv van Samsung. (pffffff)

Ook snel even wat geprobeerd via de USB HDD af te spelen... maar liep telkens vast. A fijn.... even checken op de laatste firmware update... en die was er. Installatie gedaan. En problemo verholpen.

Persoonlijk hoop ik dat er een toetsenboordje uitkomt. Als je in youtube of op internet wat wil opzoeken, dan zou dat toch wel erg handig zijn.

Verder moet ik nog uitvogelen hoe je MKV's op de NAS kan laten afspelen? Gaat dit ook via DLNA goed? dus met embedded subtitles of aparte .srt files? Of moet ik hiervoor iets anders installeren op de tv? Als iemand mij dit kan vertellen.... graag.
Volgens mij heeft de TV sinds de update van gisteren nu ook ondersteuning voor HID devices. Dat wil zeggen dat je nu zowel bedraad als draadloze toetsenborden en muizen er op kan aansluiten.

Althans, bij mijn LM860 werkt dat sinds gisteren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 09:46:
[...]

Volgens mij heeft de TV sinds de update van gisteren nu ook ondersteuning voor HID devices. Dat wil zeggen dat je nu zowel bedraad als draadloze toetsenborden en muizen er op kan aansluiten.

Althans, bij mijn LM860 werkt dat sinds gisteren.
En waar haal jij een update voor je LM860 vandaan? Online staat die nog steeds op 03.02.90..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ditmaal kreeg ik `m aangeboden via de TV zelf.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hm 03.04.05 ben hem aan het downloaden, maar ik snap inmiddels geen ruk meer van de nummering in updates en ook niet waarom de een wel online maar niet via de tv te downloaden is en deze wel via te maar niet online..... erg apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ach, dat boeit mij niet zoveel.

Misschien waren die andere updates wel minor updates, gezien ze allemaal in 03.03.xx reeks zaten. En is dit een major update omdat nu in de 03.04.xx reeks zit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kstja0
  • Laatst online: 11-05-2022
@Ginz,

dat zou helemaal mooi zijn. Ga ik vanavond meteen proberen! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:04
Quan Vu schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:36:
En ja hoor. De EK actie is er. Officieel nog niet aangekondigd maar is reeds ingegaan. Op de LM960/860/760 tot 300 euro cashback afhankelijk van de maat en model. De LM6** modellen zijn alleen qua adviesprijs omlaag gegaan maar de exacte verkoopprijzen liggen toch dik lager, zoals bij de winkel waar ik werk, dus eigenlijk geen voordeel. Ik zal morgen kijken hoeveel wat is. Iemand interesse?
Hoi Quan. Ik ben geïnteresseerd in alle 55" modellen. Aangezien ik via de uk forums lees dat er erg veel problemen zijn met de lm960 ben ik ook benieuwd of jij die al gezien hebt?
Zie http://www.avforums.com/forums/16941339-post7.html

Dus als je de prijzen van alle 55" modellen zou willen doorgeven graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:17:
Ach, dat boeit mij niet zoveel.

Misschien waren die andere updates wel minor updates, gezien ze allemaal in 03.03.xx reeks zaten. En is dit een major update omdat nu in de 03.04.xx reeks zit.
hm interessant, als ik voorheen mijn microsoft webcam aansloot aan de tv, kreeg ik een melding dat het apparaat niet kon worden ondersteund. Nu gaat het lampje kort aan en weer uit, maar geen meldingen.

Nu nog een applicatie om die webcam te testen. Ik hoor overal dat er skype op de tv zou moeten zitten, maar dat kan ik nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gerard v.d. Horst schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:27:
[...]

Hoi Quan. Ik ben geïnteresseerd in alle 55" modellen. Aangezien ik via de uk forums lees dat er erg veel problemen zijn met de lm960 ben ik ook benieuwd of jij die al gezien hebt?
Zie http://www.avforums.com/forums/16941339-post7.html

Dus als je de prijzen van alle 55" modellen zou willen doorgeven graag.
Modbreak:Wij vinden het geen probleem dat Quan hier aanwezig is, ook is het geen probleem dat hij andere tweakers bij de winkel waar hij werkt helpt, maar communicatie over prijzen etc... zal toch echt buiten het forum om moeten gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

Idd, prijzen mag ik niet eens geven van mijn werkgever :p. Stuur maar pm of mail maar als je interesse hebt Gerard.

Overigens is Skype niet beschikbaar voor de europese modellen. Alleen de Amerikaanse hebben de Skype app met een bijbehorden webcam van LG zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459184

Quan Vu schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:42:
Idd, prijzen mag ik niet eens geven van mijn werkgever :p. Stuur maar pm of mail maar als je interesse hebt Gerard.

Overigens is Skype niet beschikbaar voor de europese modellen. Alleen de Amerikaanse hebben de Skype app met een bijbehorden webcam van LG zelf.
Ik heb je net een vraagje gesteld via PM :)

Ik zit echt tegen het punt aan om een LM760 te gaan kopen. Ik was wat minder gecharmeerd van de plastic coating op de voet, maar voor de rest was dit wel zo'n beetje wat ik wilde. Hoewel 60" nog beter zou zijn geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 459184 op 17-05-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Ja hoor,tv geeft melding van update,gelukkig geen gedoe meer met usb stick,
Hoef je dat zelf niet meer in de gaten te houden...zie alleen geen veranderingen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AH COOL !! *O*

Hoewel mijn scherm toch per definitie wordt omgeruild meen ik bij de updates verbeteringen te zien, toename van contrast bijvoorbeeld en het spontaan uitvallen wat ik eerder had is niet meer voorgekomen iig _/-\o_
Anoniem: 459184 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:09:

Ik zit echt tegen het punt aan om een LM760 te gaan kopen. Ik was wat minder gecharmeerd van de plastic coating op de voet, maar voor de rest was dit wel zo'n beetje wat ik wilde.
Dat was idd ook mijn 1e punt van wegstreping... maar goed, toch later voor de LG gekozen puur vanwege het Cinema 3D wat in alle opzichten -in mijn bescheiden mening- een voordeel heeft tegenover het active 3D.
Nu ik 'm heb staan ziet 't er niet echt verkeerd uit maar alsie aan staat is het echt een zeer irritante reflectie waar je tegenaan kijkt, alles spiegelt dus terug in die voet tot de ondertitels toe!
Soms vraag ik me echt af hoe de heren & dames ontwerpers erbij komen om zoiets te 'designen' ??
In een praktijktest laten dergelijke ontwerpfouten zich toch meteen zien lijkt me |:(

Om nu niet bij elke filmmarathon een handdoek erover te gooien ga ik de voet dan ook met zeer fijn schuurpapier bewerken en matzwart spuiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
Anoniem: 450158 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:00:

Om nu niet bij elke filmmarathon een handdoek erover te gooien ga ik de voet dan ook met zeer fijn schuurpapier bewerken en matzwart spuiten ;)
Dan had je ook de LM660 kunnen kopen.
Tenminste, ik neem ff aan dat je een LM760 hebt............. ;)
De M660 is geheel in het zwart, dus ook de voet.

Alleen is de LM660 400Hz en de LM760 is 800 Hz.
Maar ja, of 400 Hz of 800 Hz nu zoveel uitmaakt...........

[ Voor 6% gewijzigd door 2frankie op 17-05-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quan Vu schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:42:

Dat is vreemd, de webcams kun je hier in de winkel gewoon kopen (Portugal) dus waarvoor zouden ze een webcam leveren als die nergens voor gebruikt kan worden? Sowieso is Skype nou niet bepaald een regio gebonden service en overal al op pc te gebruiken.

Zal vast wel uitgerold worden binnenkort. Het zou natuurlijk nog leuker zijn als ik mijn minoru 3d webcam er op zou kunnen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2frankie schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:19:
Dan had je ook de LM660 kunnen kopen.
Tenminste, ik neem ff aan dat je een LM760 hebt............. ;)
De M660 is geheel in het zwart, dus ook de voet.

Alleen is de LM660 400Hz en de LM760 is 800 Hz.
Maar ja, of 400 Hz of 800 Hz nu zoveel uitmaakt...........
Klopt idd, ware het niet dat de 660 een hoogglans zwarte stand heeft en deze ook reflecteert.
400 of 800 hz. tsjah, geen idee... ik denk dat dit in de praktijk geen bergen zal verzetten.
De 660 heeft standaard overigens ook niet de de clip-on bril en Magic Remote ?

De reden om van de 660 naar de 760 te gaan was ook de bescikbaarheid, de zaak waar ik 'm kocht leverde enkel vanaf de 670 welke weer zilver was en de 1e opvolgende zwarte was de 760.
Voor de 660 was ik aangewezen op internetschuivers of elektrosupermarkten en koop zoiets dus liever bij een vakhandel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459184

Als het goed is ga ik 'm morgen bestellen. Voor mij was de 55LM760 gewoon een toestel dat alles bij elkaar heeft wat ik ongeveer wilde. En nadat ik 'm spelend heb gezien en wat heb zitten pielen met die magic control had ik eigenlijk de knoop maar doorgehakt. Maar toen kreeg ik dus iets geks; bij Media Markt kon ik eigenlijk helemaal geen verkoper vinden die het de moeite waard vond om met me te praten (terwijl ik op dat moment klaar was om dat ding te gaan kopen) en bij Saturn bij Amsterdam CS kreeg ik de boodschap dat ik als ik twee weken geduld had dat ik 'm dan tegen de adviesprijs van ze mocht afnemen (ook geen woord over de cashback zelfs).

En toen herinnerde ik me dus de werkgever van QV :) die kennelijk wel interesse had in het verkopen van een televisie aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22438 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:00:
hm 03.04.05 ben hem aan het downloaden,
waar heb je deze gezien?
ik heb nu 03.03.31 gedownload, het gekke is dat de tv het laat zien als 03.03.50
Anoniem: 459184 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:44:
Als het goed is ga ik 'm morgen bestellen. Voor mij was de 55LM760 gewoon een toestel dat alles bij elkaar heeft wat ik ongeveer wilde.
mooie tv, je zal er geen spijt van krijgen.
Elke tv heeft wel wat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:28:
[...]

waar heb je deze gezien?
ik heb nu 03.03.31 gedownload, het gekke is dat de tv het laat zien als 03.03.50
03.03.31 is voor de series lager dan LM860V versie 03.04.05 wordt gewoon via de tv zelf gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
okee aangezien ik ook op buitenlandse forums zit en daar het eea upload plaats ik het hier ook voor de mensen die interesse hebben,dit keer 2 films genomen van voetbal om te kijken hoe de banding op de LM 670 is.

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
football on the LG LM670/6700

Bekijk op YouTube
football on the LG LM670/6700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Nou hier is de.kogel door de kerk, icm de EK actie gaan wij morgen de LM760 bij Quan halen. Is er hoge resolutie 3D demo materiaal wat je thuis kan gebruiken? Wij moeten nog even bezuinigen op de blu-ray speler en het duurt ongeveer een week voordat we UPC HD hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 10:24
Ik kan helemaal niks vinden nog over de EK-actie op de site van LG. Iemand een idee wanneer dit bekend wordt? Ik heb namelijk al een 55LM760 in bestelling staan, die ik dan moet annuleren. Met de EK-actie is het € 100 goedkoper, vind ik wel de moeite waard om dan mijn order te annuleren. Ik krijg de tv pas laat, 31 Mei is ie binnen bij de verkoper, dan moet ie nog naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Quan weet het vast beter, maar als ik het goed begrepen heb vanaf 30 mei op de site van LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Tja, op de site van de concurrent staat: 'De actieperiode loopt van 15 mei t/m 30 juni.' Dus dat zou nu al moeten zijn. Als de actie loopt vanaf 30 mei, wat gebeurt er dan als je een tv koop voor die periode? Kun je dan nog gebruik maken van de cashback-actie? Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Bij een andere concurrent (Mediamarkt) loopt de actie ook vanaf 15 mei. Alleen komen de formulieren waarmee je de cashback kan aanvragen vanaf 30 mei pas op de website van LG.

Zoals ik het heb begrepen, doen ze dat om te voorkomen dat je een dag voordat een actie aangekondigd wordt een TV koopt en buiten te boot zou vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
SkyFlyer schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:26:
Bij een andere concurrent (Mediamarkt) loopt de actie ook vanaf 15 mei. Alleen komen de formulieren waarmee je de cashback kan aanvragen vanaf 30 mei pas op de website van LG.

Zoals ik het heb begrepen, doen ze dat om te voorkomen dat je een dag voordat een actie aangekondigd wordt een TV koopt en buiten te boot zou vallen.
Bij de Mediamarkt dus ook. Mooi.

Maar de gedachtegang van pas op 30 mei formulieren beschikbaar maken volg ik niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Len Canoot schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:06:
Met de EK-actie is het € 100 goedkoper, vind ik wel de moeite waard om dan mijn order te annuleren.
Bij aankoop van een 55 inch is het 300 euro ;)

Tevens is heden versie 03.03.50 voor de 760 beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Anoniem: 450158 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 00:14:
[...]

Bij aankoop van een 55 inch is het 300 euro ;)

Tevens is heden versie 03.03.50 voor de 760 beschikbaar :)
Klopt, maar ik heb de 55LM760 voor €1800 gekocht in België, terwijl die in Nederland minimaal €2000 kost. Met de EK actie komt dat dus neer op €1700, €100 goedkoper dus. De EK actie is niet in België voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SkyFlyer schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:50:
Nou hier is de.kogel door de kerk, icm de EK actie gaan wij morgen de LM760 bij Quan halen. Is er hoge resolutie 3D demo materiaal wat je thuis kan gebruiken? Wij moeten nog even bezuinigen op de blu-ray speler en het duurt ongeveer een week voordat we UPC HD hebben...
Er zit 3D world bij de applicaties, hier heb je de eerste uren genoeg aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 11:31:
[...]

Er zit 3D world bij de applicaties, hier heb je de eerste uren genoeg aan
En anders zijn er plenty youtube filmpjes die je in 3d kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirewiet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 09:33
Len Canoot schreef op zondag 20 mei 2012 @ 11:30:
[...]

Klopt, maar ik heb de 55LM760 voor €1800 gekocht in België, terwijl die in Nederland minimaal €2000 kost. Met de EK actie komt dat dus neer op €1700, €100 goedkoper dus. De EK actie is niet in België voor zover ik weet.
In België geldt wel de Summer actie waardoor je voor deze TV aan waardebon krijgt van 200€ (indien gekocht bij een internetwebshop best wel eerst informeren of dit ook geldt).
Voor meer info, zie http://www.lg.com/be_ne/microsites/zomerpromo/index.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313665

Zo, vandaag bij Quan in de winkel geweest. Zoals eerdere berichten perfect geholpen en een mooie deal voor mijn nieuw 55LM760 !!!. Te groot om mee te nemen, dus kan niet wachten tot hij geleverd wordt.

Zal even een post plaatsen als hij binnen is over wat ik ervan vind. Spannend weer.

Quan, thnx man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Door een miscommunicatie (?) met een collega vandaag Quan misgelopen, maar wel van zijn aanbod gebruik gemaakt. Nu zie ik dat ik Johnny ook ben gekruist, wordt nog een echte tweakers winkel.... ;) Nu nog even bij schoonmoeder op bezoek, maar straks thuis lekker spelen.... :D (De 47LM760 past net in een Corsa. .. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesa
  • Laatst online: 15-06 14:57
Beste allen, binnenkort mogelijk de trotste eigenaar van een 47lm660 :P Enkel heb ik wel een vraag... hoe is de kwaliteit van het kanaal met een gewone digitale aansluiting. Ik heb thuis geen hd.... Alvast bedankt voor de mogelijke reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Pirewiet schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:39:
[...]

In België geldt wel de Summer actie waardoor je voor deze TV aan waardebon krijgt van 200€ (indien gekocht bij een internetwebshop best wel eerst informeren of dit ook geldt).
Voor meer info, zie http://www.lg.com/be_ne/microsites/zomerpromo/index.jsp
Ja klopt, maar daar heb ik weinig behoefte aan en ik ben Nederlander, dus weet niet of ik er veel mee kan. Verkopen op Marktplaats zie ik ook niet echt zitten. De cashback actie vind ik wat aantrekkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:17
Ik ben ook aan het kijken naar de nieuwe serie LG tv's, vooral gecharmeerd door het design. Nu wordt ik er alleen echt niet wijs uit met de onoverzichtelijke LG site.

Je hebt de 760, 660 en 670 bijvoorbeeld. Verschil tussen de 660 en 670 is alleen kleur?
En verschil tussen 760 en 6x0 serie is alleen 400 Hz vs. 800 Hz?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-07 07:58
Phusebox schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:55:
En verschil tussen 760 en 6x0 serie is alleen 400 Hz vs. 800 Hz?
bij de 760 krijg je een extra clip-on brilletje en een set dual-play brillen.
verder zag ik geen verschil buiten de verschrikkelijke glimmende poot van de 760...afschuwlijk...alles weerkaatst op dat chroom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En die clip on en dual play brilletjes zijn ook gewoon los te koop neem ik aan?
Of ondersteund de 6x0 serie geen dual play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Het grootste verschil tussen de 760 en de 670 is inderdaad de scanning backlight van de 760 (Wat de MCI van 400 naar 800 brengt). Daarnaast zijn de brilletjes volgens mij ook los te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SkyFlyer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:44:
Het grootste verschil tussen de 760 en de 670 is inderdaad de scanning backlight van de 760 (Wat de MCI van 400 naar 800 brengt). Daarnaast zijn de brilletjes volgens mij ook los te koop.
Ik heb zelf de 760, de glimmende poot valt mij niet echt op, maar dat is persoonlijk.
Zelf vind ik de donkere onderrand mooier als die van de 670, het is meer 1 geheel
De brilletjes kan je met 2 3D Pathe brillen ook zelf maken, totale kosten is dan 3euro.
de 670 serie ondersteund gewoon dual play

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 238992 op 21-05-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanfan
  • Laatst online: 15-06 00:39
Vorige week de 47LM660 gaan halen. Prachtttv tegenover mijn vorige Sony KDL-40x2000. Voor dik 100€ minder heb ik de 660 ipv 760 die een gewoon een zilveren voet heeft ipv een zwarte. Voor zoiets ga ik echt niet sukkelen :)

Beeldkwaliteit van Blu-ray en 3D is schitterend! Cars 2 ziet er gewoon fenomenaal uit in 3D! Ik heb de instellingen gebruikt van users op AVS forum.

Minpunt evenwel is toch de scart. Ik heb 2 scart toestellen (videorecorder en PS2) die ik regelmatig gebruik en met ééntje op de LG vind ik toch een minpunt. Bovendien is de beeldkwaliteit ook toch niet echt om naar huis te schrijven voor standaard definitie. Ik merk bovendien ook lag als ik met de PS2 speel. PS3 aangesloten met HDMI op receiver en receiver HDMI op de LG geen enkel probleem van lag.

Smart TV is een zeer welkome toevoeging. En bediening met mijn asus Transfromer tablet om Youtube video's te zien is zeer leuk om te zien :). DLNA werkt perfect. De Magic Remote werkt goed en gebruik ik regelmatig.

Overall een schitterende tv waarvan ik mij de aanschaf niet heb beklaagd met een paar werkpunten voor LG met name de standaard definitie beeldkwaliteit en smart Tv (apps) mag naar mijn mening beter uitgewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-04 21:09
Chanfan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:53:
bediening met mijn asus Transfromer tablet om Youtube video's te zien is zeer leuk om te zien :)
Welke app gebruik je op de tablet? Volgens de beschrijving van de LG Remote app is deze alleen geschikt voor de 2011-modellen, en komt binnenkort pas de app voor de 2012 modellen. Die kon ik echter nog niet vinden?

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SkyFlyer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:44:
Maar merk je daar nou iets van die 800 Hz ipv 400 Hz?
Anoniem: 238992 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:04:
[...]

Ik heb zelf de 760, de glimmende poot valt mij niet echt op, maar dat is persoonlijk.
Zelf vind ik de donkere onderrand mooier als die van de 670, het is meer 1 geheel
De brilletjes kan je met 2 3D Pathe brillen ook zelf maken, totale kosten is dan 3euro.
de 670 serie ondersteund gewoon dual play
Ik zie wat je bedoelt, de 660 heeft onder de zwarte balk nog een extra zilveren rand. Is inderdaad minder mooi.
Plus op de 660 serie is geen casback actie.

Dus € 1070 voor de 660 of € 1199 voor de 760.

Wilde eerst voor 47 inch gaan, maar dat is mij toch echt te groot. De kast waar hij op komt te staan is namelijk 120 cm breed :S

Hmm lees net over een hoop problemen met backlight bleeding en het feit dat je de Trumotion instellingen niet kunt wijzigen op de 660/670 serie?

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 21-05-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Ik zat ook te twijfelen tussen de 760 en de 670, waarbij ik ook het eerste model mooier vond (zwarte onderkant en rechte lijst aan de onderkant (details). Maar door de cashback was bij Quan de 760 goedkoper dan de 670 (in 47 inch. Dus toen was de keus snel gemaakt.

Scanning backlight kan ik je nog niet veel van vertellen, heb de TV al 2 uur gebruikt... ;) (en ik heb geen modern referentie materiaal)

Bij het voor het eerst inschakelen kreeg ik trouwens de update naar 3.50, en wat ik zo snel heb gezien kan ik Trumotion gewoon ingeschakelen en wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
weet iemand hoe die cashback actie van lg werkt of waat ik de voorwaarden kan lezen?

heb de mijne begin deze maand gekocht en ben benieuwd of ik hiervan ook nog gebruik kan maken.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SkyFlyer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:32:
Ik zat ook te twijfelen tussen de 760 en de 670, waarbij ik ook het eerste model mooier vond (zwarte onderkant en rechte lijst aan de onderkant (details). Maar door de cashback was bij Quan de 760 goedkoper dan de 670 (in 47 inch. Dus toen was de keus snel gemaakt.

Scanning backlight kan ik je nog niet veel van vertellen, heb de TV al 2 uur gebruikt... ;) (en ik heb geen modern referentie materiaal)

Bij het voor het eerst inschakelen kreeg ik trouwens de update naar 3.50, en wat ik zo snel heb gezien kan ik Trumotion gewoon ingeschakelen en wijzigen.
Wat heb je betaald dan? Hier is het verschil meer dan 300 euro in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
nemmiesis29 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:18:
weet iemand hoe die cashback actie van lg werkt of waat ik de voorwaarden kan lezen?

heb de mijne begin deze maand gekocht en ben benieuwd of ik hiervan ook nog gebruik kan maken.

thx
Ik heb vandaag gebeld met LG. De actie loopt vanaf 15 Mei t/m 31 Juni. Het is nog niet officieel aangekondigd. Waarom weet ik niet. Maar volgens mij ga je wel redelijk boos zijn... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Len Canoot schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:19:
[...]

Ik heb vandaag gebeld met LG. De actie loopt vanaf 15 Mei t/m 31 Juni. Het is nog niet officieel aangekondigd. Waarom weet ik niet. Maar volgens mij ga je wel redelijk boos zijn... :o
neuh hoor boos zal ik zeker niet zijn omdat ik al een bloedprijs van quan heb gehad maar zat er aan te denken of ik daar dan ook nog aan mee kon doen haha. Ben een echte hollander he!!

[ Voor 16% gewijzigd door nemmiesis29 op 21-05-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Phusebox schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:22:
[...]

Wat heb je betaald dan? Hier is het verschil meer dan 300 euro in de winkels.
€ 1479, dus met cashback € 1279. Voor die prijs kon ik hem natuurlijk niet laten staan... ;D (47LM760)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
De 47LM660S us nu vanaf 1200 euro, 300 euro goedkoper geworden in 2 weken...

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SkyFlyer schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 06:57:
[...]

€ 1479, dus met cashback € 1279. Voor die prijs kon ik hem natuurlijk niet laten staan... ;D (47LM760)
Nee inderdaad. Daar ga ik hem nooit voor vinden helaas.

Tevens is de mrs. niet echt blij met een nieuwe tv, want deze is pas vijf jaar oud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Phusebox schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:12:
[...]

Nee inderdaad. Daar ga ik hem nooit voor vinden helaas.
Bedrijven mogen deze prijzen ook niet publiceren, maar stuur even een DM, dan kan ik je doorsturen naar de mede-tweaker (als je dat al niet weet) welke je kan helpen.
Pagina: 1 ... 3 ... 40 Laatste