Op mijn 32LM660S zit een optie om zenders over te slaan bij het zappen met de P+ en P- knoppen. Als ik bij een zender het Quick Menu open en 'Overslaan' op 'Aan' zet, kan ik er via P+ en P- niet meer terugkomen.Basmeg schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 10:14:
Ik heb een 47LM960V. Cl+ via UPC. Zowel TV als Cl+ zijn voorzien van de meest recente firmware. Sinds een anderhalve week 'mis' ik ineens zenders. Zo ga ik van kanaal 2 naar kanaal 4 en mis ik dus 3. Waar niet geheel toevallig Nederland 3 HD op was ingesteld. Ik ga ik van 16 naar 18 en mis op 17 BBC1 HD. Ook tussen de 30 en 40 ben ik alle kanalen kwijt. In het zenderoverzicht zie ik Nederland 3 HD en BBC1 HD ook niet meer. Ik heb het opgelost door de standaard Nederland 3 en BBC1 op deze plek te zetten. Iemand soortgelijke ervaringen? (en oplossingen). Ben een beetje bang dat als ik UPC hierover contact ze de bal bij LG neerleggen en vice versa.
Kun je Nederland 3 ook niet meer zien als je rechtstreeks op de 3 drukt? Zo nee, staat de zender ook niet meer in het zenderoverzicht?