Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 09:09
Oeps even nummertje ervoor goed controleren 8)7

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zou iemand met een goed ingestelde Premium content aanmelding even voor me willen kijken of ie toevallig een Skype app onder de premium content heeft staan?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:03
The Eagle schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:24:
Zou iemand met een goed ingestelde Premium content aanmelding even voor me willen kijken of ie toevallig een Skype app onder de premium content heeft staan?
effe gekeken voor je en ja bij mij staat ie erbij. :)
Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/11306071/640/11306071.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/11306082/640/11306082.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door nemmiesis29 op 01-11-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie1978
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 19:12
Bij www.plattetvdiscounter.nl is vandaag de 42LM660 ook in de aanbieding voor de wel heel scherpe prijs van 666,- euro en gratis verzenden binnen 3 dagen. Vond ik beter dan de ibood actie van 679,- euro en pas na 14 november versturen.
Hier is meteen de goeie site.
http://www.plattetvdiscounter.nl/product/lg-42lm660s/

[ Voor 30% gewijzigd door torrie1978 op 01-11-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

nemmiesis29 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:07:
[...]

effe gekeken voor je en ja bij mij staat ie erbij. :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Net even gekeken, stond er eerst niet, maar na de initialisatie van de premium content was ie er ineens wel :)
Vervelelend minpuntje: die app weigert dus met een normale logitech webcam te werken :( WIl echt specifiek die AN-VC400 hebben...en dat ding kost momenteel 149 euro :(

Ik dacht lekker te gaan skypen met mijn beste vriend die in de USA woont, maar dat gaat dus voorlopig even via een laptoppie worden -O-

Of iemand moet een andere oplossing hebben natuurlijk :)

Overigens las ik her en der dat voor de 2011 modellen de AN-VC300 nodig is, en voor de 2012 modellen de AN-VC400. Fijn LG, now please shut up and take my money :(

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Ik trek het serieus niet meer met mijn 42LM660s.

Al sinds het begin ondervindt ik grote problemen met mijn tv.
Al 2 keer weggeweest voor reparatie en nog niet verholpen.
Ook zou ik nog terug gebeld worden door LG en dat is ook niet meer gebeurd volgens afspraak.

Mijn tv heeft teveel backlight bleeding en ik krijg hem maar niet goed gekalibreerd.
En het ergste is nog dat mijn tv zichzelf meerdere keren reboot per uur.
En nu zit hij vast in een loop en blijft herstarten en doet niks meer.

Dit was voorheen ook en toen is het moederboard vervangen. Toen deed hij het 2 weken redelijk en nu weer doet hij niets.

Ik heb alles geprobeerd, ik ben zelf techneut dus ken de mogelijkheden.
Weer gebeld met LG en ze bellen niet eens meer terug.

De backlight bleeding was meer dan onacceptabel, dus een monteur kwam langs en vond dat ook.
Tv was meegenomen en ik kreeg hem terug met het bericht dat de bleeding binnen de specs viel en dus normaal was. ONACCEPTABEL! Voor die prijs verwacht ik wel iets meer.

Al met al, heb ik er nu geen last van want mijn tv werkt niet meer. Hij start niet op en blijft hangen in een loop. Morgen maar weer eens met LG bellen om te kijken of ze nu eindelijk iets gaan fixen.

Mijn eerste LG dit en meteen mijn laatste ooit. Erg jammer want ik vind het een prachtige tv en blu rays zagen er zeer strak uit.

Helaas heb ik mijn research iets te laat gedaan, want wat ik hier lees en wat er allemaal voorbij komt en op het avs-forum, had ik deze tv nooit aangeschaft.

Wordt vervolgd.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik raad je aan om eens met LG contact op te nemen via de online live chat service op hun site. Dan spreek je wellicht met een andere kant van LG en dus met andere medewerkers die jou mogelijk beter helpen dan die call center medewerkers.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:21
Nou mensen ik ben echt blij met min 47lm620s. Hij is in veel opzichten beter dan mijn oude 47lw4500.

Maar wat echt geweldig in deze televisie is smart tv 2.0. Hij speelt overigens zonder problemen al mijn films af van externe hd. Ook films met alleen dts audio.

Voor degene die goede instellingen zoeken, ik heb deze gebruikt.

Expert 1:
Backlight (My setting is for a pitch black room, adjust to your needs) :35
Contrast: 88
Brightness: 52
H. Sharp: 0
V. Sharp: 0
Color: 50
Tint: 0
Dynamic Contrast: OFF
Super Resolution: OFF
Edge Enhancement: OFF
Gamma: 2.2
Noise Reduction: OFF
Mpeg NR: OFF
Black Level: Low
Color Temp: Warm
Color Gamut: Standard
Real Cinema: OFF

White Balance:
Method: 2pts
Pattern: Outer
Everything else at 0 for now since I am having problems with the red levels being off too much when changing these settings

Color Management:
Green - Saturation: 10
Luminance: 0

Blue - Saturation: 3

Red - Saturation: -2
Tint: 3

Komen van: http://www.avsforum.com/t...-thread/300#post_22165469

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 20:22
Goed om te horen, mijn 47LM620S is vanmorgen geleverd. Vanavond installeren, dat wordt nog een hele klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met de 660, of is het een kwestie van een faulty product die je kan hebben vanuit fabriek? Wil namelijk een 42 LM660s halen voor mijn ouders, maar heb hiervoor nooit LG gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:21
robpol schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:06:
Goed om te horen, mijn 47LM620S is vanmorgen geleverd. Vanavond installeren, dat wordt nog een hele klus.
Ja ik raakte de weg kwijt in het smart tv gedeelte. Daar is zoveel te doen.

Wat aan te raden is is de 3d world. Daar heb je uren 3d content gratis. En er zit echt goed spul tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Laatst online: 30-09 20:22
GranCanaria schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:36:
[...]

Ja ik raakte de weg kwijt in het smart tv gedeelte. Daar is zoveel te doen.

Wat aan te raden is is de 3d world. Daar heb je uren 3d content gratis. En er zit echt goed spul tussen.
Heb hem net geïnstalleerd, maar wat een fantastische TV is het voor dit geld! Was nog even prutsen om ARC aan de praat te krijgen, maar alles werkt nu perfect. Het Smart TV gebeuren valt me 100% mee, ik had verwacht dat het weinig toegevoegde waarde zou hebben. Maar Pathe Thuis, Uitzending Gemist, SBS6 Gemist, YouTube etc. werken toch wel heel erg goed.

Zometeen nog even prutsen met de beeldinstellingen, dit is nog niet helemaal naar mij zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort een LG LM 760S, prachtig beeld, heel veel instellingen. Probleem heb ik met de combinatie met mijn externe mediaplayer, de AC Ryan. Ik krijg het beeld niet vloeiend en heb bij de AC Ryan al de 24Hz optie uitgezet, tv systeem hdmi auto en op de TV de optie vloeiend ook uitgezet. (Truemotion)

De mediaspeler in de TV kan bij lange na niet alle soorten bestanden afspelen zodat ik toch de AC Ryan moet/ wil gebruiken.

Heeft iemand een idee of is er ervaring met een externe mediaspeler die geen problemen heeft. Ik heb trouwens 2 AC Ryans geprobeerd, 1 met interne HDD en 1 zonder. De filmbestanden speel ik af via USB.
Bij vorige TV nooit problemen gehad maar dat was een "oude" Sharp LCD die HD Ready was.

Wie o wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Kan de AC Ryan de refreshrate aanpassen aan de framerate? Je zegt namelijk dat je 24Hz hebt uitgezet, maar het beste is om 24p materiaal op 24Hz af te spelen, 25p op 50 en 30p op 60.

Ik gebruik XBMC en daar heb ik dit zo kunnen instellen. Verder heb ik alle opties in de TV uit staan, behalve True Cinema bij 24p materiaal (bij 50 en 60 Hz is dat überhaupt niet beschikbaar). Daar is nu alles vloeiend, al is het geluid soms niet in sync of gaat uit sync als ik pauzeer of doorspoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik begrepen heb is er bijna niks dat 24p is. Ik heb nu de indruk dat ik de boel redelijk onder controle heb met alle "beeldverbeteraars" van de tv op OFF en de 24 p ook OFF. Want zogauw ik die aanzet is het minder goed.

Wat ik er ook nog bij had moeten zeggen is dat ik ps3, bluray, ac ryan en Humax digitale tv alle heb doorgelinkt via mijn receiver. Ik ga zeker nog proberen de AC Ryan rechtstreeks via HDMI op de tv aan te sluiten , misschien dat het dan nog beter wordt.

Hartstikke mooi dat spul allemaal maar ben eigenlijk al dagen alleen bezig met de instellingen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Vreemd, bijna alle content die ik kijk is 24p (Amerikaanse series en films). Ligt uiteraard wel aan de bron ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
speedo1983 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:28:
[...]

Dan heb je klaarblijkelijk nog niet in google gezocht...
Overal is te lezen dat er wel een app is die werkt maar nog niet in de nederlandse market te vinden is. M.a.w. ff googlen op de apk en je hebt m zo "lg magic". Heb m hier op mn lm669 draaiend als een zonnetje en ook bij kennis op de 660..
Inderdaad. Bedankt voor de tip. Is er ook een app werkend te krijgen op de Ipad ?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch31
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03-2021
Sinds kort de 760s aan de muur hangen met onderstaande lb 5521 soundbar http://assets2.bcc.nl/med...b8d27136e95/6/3/63547.jpg

Het beeld is met de juiste instellingen geweldig. En met plex media server stream ik moeiteloos 1080p films en series vanaf m'n laptop.

De soundbar is met hdmi gekoppeld via simplink/ARC. Ik heb hier echter het irritante probleem mee dat de soundbar wel altijd automatisch opstart wanneer ik tv aanzet maar dat deze dan soms in de 'optical' stand (ipv ARC) gaat staan en ik dus geen geluid heb. Ik gebruik alleen de magic afstandsbediening en moet dan de gewone afstandsbediening uit de kast halen om de soundbar input op ARC te zetten.. Ik heb er verder niets aanhangen dus ik snap niet waar dit aan kan liggen.. Is er iemand die een idee heeft? Moet ik soms ergens ARC als standaard opstartoptie instellen?

Een ander nadeel van de soundbar is trouwens dat de koeling van de behoorlijk zoemt.. (alleen hoorbaar als je de tv zacht hebt of bij stille scenes) hoop dat hier nog een update voor komt. Kan me niet voorstellen dat het nodig is dat de ventilatoren zo hard blazen. Maar dit geheel terzijde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Gister bij de mediamarkt geweest en de tv's bekeken en kwam tot mijn verbazing achter dat de 660 serie een uitlopend model is van LG..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie1978
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 19:12
Ja dat had ik al op een duits forum gelezen dat hij uitlopend is. Toch maar afgelopen week besteld voor de prijs van 666,- euro. Blijft een hele mooie tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
torrie1978 schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:11:
Ja dat had ik al op een duits forum gelezen dat hij uitlopend is. Toch maar afgelopen week besteld voor de prijs van 666,- euro. Blijft een hele mooie tv.
Ja het is mooier dan de 640, de 671 is nog mooier maar ook veel duurder. Weet nu niet wat ik wil gaan doen want wil rond december een tv halen voor mijn ouders. Gewoon de 660 nu al bestellen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10
Hebben meer mensen er last van dat het zo lang duurt voor je weer beeld krijgt als je op de Home knop drukt? Ik krijg tegen woordig eerst 10-30 sec zwart beeld, en dan springt het smart tv gedeelte pas in beeld.

Ik heb de 760s, en heb het idee dat dit sinds de laatste update is, maar misschien heb ik ergens een instelling fout staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 22:17
Ik had gehoopt dat de laatste update de Favorieten zou verbeteren. Maar dat is gewoon onzin. Je kunt geen favorieten kiezen. De methode die ... had beschreven zorgt er gewoon voor dat je alles wist. Zodra ik bv in Favorieten B zit en blader krijg ik alsnog alle klote kanalen te zien.

Ik ben ook wel erg ontevreden over de CI decoder. Het wisselen tussen kanalen duurt zo lang. Enig idee of dat aan de kaart ligt die ik heb of is het de CPU van de tv, of ligt het zelfs nog aan de signaalsterkte?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 20:28
Ik heb hetzelfde probleem bovendien worden apps niet altijd geladen waarna een foutmelding volgt.
Het komt ook voor dat afspelen van content via bijv. uitzendinggemist haperingen met zich meebrengen. Meestal is het dan voldoende de tv opnieuw uit/aan te zetten. Maar lang niet altijd verhelpt dit het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:59
Ik ben zelf van plan om de LG 55LM860 te gaan kopen.
Maar hoe zit het nou met de lag op deze tv?

Ik game via mn ps3 en speel voornamelijk fifa en cod, offline en online.
Is dit een beetje te doen of zeggen jullie: kan je beter een andere tv halen...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

weertenaar schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:11:
Hebben meer mensen er last van dat het zo lang duurt voor je weer beeld krijgt als je op de Home knop drukt? Ik krijg tegen woordig eerst 10-30 sec zwart beeld, en dan springt het smart tv gedeelte pas in beeld.

Ik heb de 760s, en heb het idee dat dit sinds de laatste update is, maar misschien heb ik ergens een instelling fout staan?
Heb zelf ook een 760s en eigenlijk nergens last van, maar je zou eens kunnen proberen of het helpt om je premium content opnieuw te initialiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds begin oktober de 47LM960V. Helaas pas sinds aankoop met het REBOOT probleem kennisgemaakt. Voortaan toch maar vooraf tweakers raadplegen O-)

De LG service verloopt via Technorep. Op zich vlot, maar probleem is nog niet verholpen. Twee weken geleden is in systeemmenu de optie "SNAPSHOT REBOOT" uitgezet. Nog diezelfde week traden de reboots al weer op... :?

Afgelopen vrijdag opnieuw monteur langsgeweest. TV geopend en moederbord besturing vervangen (er staan vgl foto's op dit topic). Zou afdoende moeten zijn...

Helaas dit weekend al weer diverse keren uitval en herstart. :(
Heb geprobeerd of CI module misschien oorzaak was, dus geheel verwijderd. Terug in de tijd en paar uurtjes analoge kanalen bekeken. Geen genot. Hielp ook niks: bleef af en toe REBOOTen. Ongeacht of in het netwerk iets gebeurde. Laat staan dat ik iets met de remote deed op dat moment. Gewoon spontaan uitval.

Is het bij anderen dan toch de voeding geweest die voor het probleem zorgt?
PS firmware is 04.10.26....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Laatst online: 16:23
Zit zelf te denken om de LG 47LM620S te kopen... Lijkt me de beste TV prijs/technisch gezien van dit moment. Zeker met mijn wensen (zie : Verhuizing : Nieuwe TV woonkamer, LED of Plasma?). Wat denken jullie?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jeetje wat een problemen hebben sommige jullie hier met de tv.
Dat zelfs na mobo plankje vervangen te hebben, nog steeds problemen hebben.

Of ik heb echt reuze mazzel, maar heb 1 probleem gehad in het begin dat hij 3D films soms liet verschuiven maar dit is sinds de 1 na laatste update verholpen. Heb daarna nooit wat gehad. LG 55" 760S

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Zat pas televisie te kijken en vond het beeld opeens heel raar. Bleek dat de instellingen opeens weer allemaal standaard waren. Mijn vriendin: "Oh ja, ik drukte op de mute knop en toen vroeg hij of ik iets wilde resetten en toen heb ik maar voor ja gekozen" |:(

Vond het een vaag verhaal, maar inderdaad, als ik snel achter elkaar op de mute knop druk dan krijg ik in sommige gevallen een vraag in de trend van: "Wilt u alle video en geluidsinstellingen resetten?". Soms gebeurt het zelfs wanneer je één keer op de mute knop drukt.

Afstandsbediening kapot / in de war of is dit een hidden feature? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:21:
Heb sinds begin oktober de 47LM960V. Helaas pas sinds aankoop met het REBOOT probleem kennisgemaakt. Voortaan toch maar vooraf tweakers raadplegen O-)

De LG service verloopt via Technorep. Op zich vlot, maar probleem is nog niet verholpen. Twee weken geleden is in systeemmenu de optie "SNAPSHOT REBOOT" uitgezet. Nog diezelfde week traden de reboots al weer op... :?

Afgelopen vrijdag opnieuw monteur langsgeweest. TV geopend en moederbord besturing vervangen (er staan vgl foto's op dit topic). Zou afdoende moeten zijn...

Helaas dit weekend al weer diverse keren uitval en herstart. :(
Heb geprobeerd of CI module misschien oorzaak was, dus geheel verwijderd. Terug in de tijd en paar uurtjes analoge kanalen bekeken. Geen genot. Hielp ook niks: bleef af en toe REBOOTen. Ongeacht of in het netwerk iets gebeurde. Laat staan dat ik iets met de remote deed op dat moment. Gewoon spontaan uitval.

Is het bij anderen dan toch de voeding geweest die voor het probleem zorgt?
PS firmware is 04.10.26....
Dit probleem heb ik dus ook constant.

De tv is nu weer opgehaald door Technorep, maar zit midden in een strijd met LG. zij komen afspraken niet na en nemen klachten niet serieus. Ben nu in gevecht om een creditering. Ik neem mijn tv ook niet meer terug aan. Hopelijk komt er snel een oplossing, want na 6 weken gezeik met LG ben ik er klaar mee.

Ik had zelfs een klacht lopen over backlight bleeding. Hiervoor hebben ze mijn tv destijds ook meegenomen en ik kreeg hem vrolijk terug met de mededeling dat het binnen de specs viel en ik het er maar mee moest doen. En nu beweren ze zelfs dat ik nooit een klacht heb ingediend. Terwijl ze er zelfs voor zijn langsgeweest. Ongelooflijk!!!

Dus nu een lopende zaak en mijn dealer helpt mij gelukkig, maar ik wacht nog op een creditering en dan kan ik bij de dealer een andere tv uitzoeken. GEEN LG meer voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Zo, even een update. Na veel gesprekken en frustratie heb ik eindelijk een gelijk gekregen van LG.

Ik krijg mijn oude tv (42LM660s) niet meer terug, ook is dit model niet meer leverbaar.
Ze komen nu met een oplossing door mij een nieuwe tv aan te bieden en direct gratis en voor niets een upgrade om op die manier mij tegemoet te komen.

Ik krijg nu een nieuwe 42LM765s van LG. Dat ter vervanging van mijn 42LM660s.

Nu heb ik natuurlijk even research gedaan en deze tv is toch wel een hele verbetering. Qua specs enigszins en qua bedrag aanzienlijk. Ik heb daarop mijn dealer gebeld om meer te vragen over dit model en zij geven aan dat dit een meer dan redelijke oplossing is en dat dit model een beter paneel en betere componenten bevat dan de 660s.

Ik zelf twijfel alleen nog een beetje of ik de tv ga houden. Of hem nieuw in doos ga verkopen voor een mooie prijs en dan zelf een andere te halen, waarschijnlijk een Panasonic plasma.

Iemand advies of ervaring met dit nieuwe toestel? En zouden jullie hem houden of verkopen?
Ik snap dat de problemen kunnen liggen aan pure tech pech, maar LG is gevoelsmatig voor mij gezak. Dus ga ik het vertrouwen aan en wellicht wordt het hersteld, of ga ik hem verkopen?

Indien er gegadigden zijn voor deze TV graag via DM / e-mail afhandelen. Het forum is niet de plek voor koop en verkoop van producten.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 07-11-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Tweedehands verkopen levert je heel weinig op, zoals je al zegt veel problemen met LG tv's dus je moet echt wel een gek vinden die dat ding duur van je wilt kopen. Gebasseerd op je post zou je er ook wel de jackpot voor willen.

Wees blij dat je een nieuwe tv hebt en ga er lekker van genieten, of tjsa verkoop je hem. Hier hoef je dat soort "advies" niet te vragen lijkt mij. Ik vraag hier ook niet of het verstandig is nu te poepen of te wachten tot ik thuis ben.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sibertus
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-11-2024
Heb zelf ook de 42LM760s aangekocht. Inmiddels ruim twee maanden in gebruik, en het blijft een supergoede aankoop!

Beeld prima, dual play werkt lekker (!!!), 3D om vingers bij af te likken, draadloos alle content streamen vanaf de computer. Hij doet alles wat ie moet doen.
Geen last van haperingen bij voetbal evenmin, met de settings zoals ze al vaker gepost zijn.

Hier hebben we Vraag & Aanbod voor.

[ Voor 38% gewijzigd door FeaR op 07-11-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
  • Laatst online: 30-09 09:09
Gelieve dit verder via DM af te handelen. Het forum is niet bedoeld voor koop- en verkoop van producten.

[ Voor 91% gewijzigd door FeaR op 07-11-2012 16:16 ]

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Qosmic schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:47:
Ik ben zelf van plan om de LG 55LM860 te gaan kopen.
Maar hoe zit het nou met de lag op deze tv?

Ik game via mn ps3 en speel voornamelijk fifa en cod, offline en online.
Is dit een beetje te doen of zeggen jullie: kan je beter een andere tv halen...
Iemand?
In verschillende reviews lees ik namelijk dat de input-lag dermate hoog is, dat gamen niet soepel gaat.
En bij een test kwam eruit dat deze tv een lag had van 100ms. Zelfs op de pc stand of game-mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-09 11:37
Over het Rebooten.
Koppel het toestel eens los van het netwerk. Zeerwaarschijnlijk is de klacht dan niet aanwezig.
Laat mij even weten of dit inderdaad het geval is.
Doughty schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:53:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook constant.

De tv is nu weer opgehaald door Technorep, maar zit midden in een strijd met LG. zij komen afspraken niet na en nemen klachten niet serieus. Ben nu in gevecht om een creditering. Ik neem mijn tv ook niet meer terug aan. Hopelijk komt er snel een oplossing, want na 6 weken gezeik met LG ben ik er klaar mee.

Ik had zelfs een klacht lopen over backlight bleeding. Hiervoor hebben ze mijn tv destijds ook meegenomen en ik kreeg hem vrolijk terug met de mededeling dat het binnen de specs viel en ik het er maar mee moest doen. En nu beweren ze zelfs dat ik nooit een klacht heb ingediend. Terwijl ze er zelfs voor zijn langsgeweest. Ongelooflijk!!!

Dus nu een lopende zaak en mijn dealer helpt mij gelukkig, maar ik wacht nog op een creditering en dan kan ik bij de dealer een andere tv uitzoeken. GEEN LG meer voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

evilpin0 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:01:
Tweedehands verkopen levert je heel weinig op, zoals je al zegt veel problemen met LG tv's dus je moet echt wel een gek vinden die dat ding duur van je wilt kopen. Gebasseerd op je post zou je er ook wel de jackpot voor willen.

Wees blij dat je een nieuwe tv hebt en ga er lekker van genieten, of tjsa verkoop je hem. Hier hoef je dat soort "advies" niet te vragen lijkt mij. Ik vraag hier ook niet of het verstandig is nu te poepen of te wachten tot ik thuis ben.
Beetje aparte reactie van je. Maar toch bedankt.
En dat ik "advies" vraag betekend niet dat men er perse op hoeft te reageren.

En als ik jou was zou ik nu poepen! Inhouden krijg je aambeien van zegt men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33
Ach toevallig gewoon een rotte appel tussen zit, er zijn genoeg modellen van LG die wel helemaal prima zijn.
Zo kan ik er ook zat van Meneer Samsung opnoemen die na een jaar of 2/3 beginnen te fluiten etc ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

klaasopurk schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:51:
[MBR]Gelieve dit verder via DM af te handelen. Het forum is niet bedoeld voor koop- en verkoop van producten.[/]
Hoi Klaas,
Ik wil je wel een DM sturen, maar je hebt als optie niet aangegeven dat je DM's wilt ontvangen.
Stuur mij anders even een DM, of zet je optie aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

pattatje schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:06:
Over het Rebooten.
Koppel het toestel eens los van het netwerk. Zeerwaarschijnlijk is de klacht dan niet aanwezig.
Laat mij even weten of dit inderdaad het geval is.

[...]
Bij mij heeft dit nooit geholpen.
Uiteraard had ik al geprobeerd om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen en het los te koppelen van mijn apparatuur en mijn netwerk.

De eerste keer was het moederboard defect en nu is aangegeven dat het toestel volledig defect is.
Of het de voeding is geweest dat weet ik niet, dus kan ik ook niet vermelden.

En zoals Dynamor al beschreef hebben ze ook bij mij in het systeemmenu de "snapshot reboot" uit moeten zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Doughty op 07-11-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb nu de 55LM760 3 maanden en het is een geweldige tv, het 3d is super en de beeldkwaliteit geweldig! Ik was een beetje negatief over het blacklight bleeding maar met local dimming aan is dit ontzettend afgenomen bijna weg zelfs.

Ik begrijp dat alleen mensen met klachten over de tv op het forum komen, vandaar dat het zo negatief klinkt hier. Maar ik heb geen spijt van deze aankoop!

En waar dat input lag probleem bij mensen vandaan komt geen idee, ik speel zowat dagelijks Modern Warefare 3 op de xbox360 op deze tv. Dit is nogal een behoorlijk snel spel (reactievermogen) maar ik merk niks van input lag.

Hiervoor had ik een Samsung was ook een perfecte tv maar mijn huidige LG heeft passief 3D en dat heeft mij overgehaald om deze tv aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
Ik had namelijk vernomen dat het spontaan rebooten wel eens kan gebeuren als toestel aan het netwerk is gekoppeld. Wired of wireless maakt in dit geval niet uit.
Doughty schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:46:
[...]

Bij mij heeft dit nooit geholpen.
Uiteraard had ik al geprobeerd om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen en het los te koppelen van mijn apparatuur en mijn netwerk.

De eerste keer was het moederboard defect en nu is aangegeven dat het toestel volledig defect is.
Of het de voeding is geweest dat weet ik niet, dus kan ik ook niet vermelden.

En zoals Dynamor al beschreef hebben ze ook bij mij in het systeemmenu de "snapshot reboot" uit moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar weken een lg 47lm640s

Alleen als ik m'n externe hardeschijf aan sluit (Lacie 500 gb) kan ik de ene keer wel en de andere keer geen film kijken.

9 van de 10 keer blijft het beeld laden staan. Ook pakt ie dezelfde film de ene keer wel en de andere keer niet. Dit is trouwens ook met m'n USB.

Voordat ik de laatste update deed had ik hier geen last van volgens mij. Hebben meer mensen dit probleem of is het bij iemand anders inmiddels opgelost? Ik hoor graag van jullie

EDIT

Ik ben nu achter dat zo gauw ik internet verbinding op m'n tv heb hij de films niet meer af wil spelen.
Ik moet dus de tv uit en aan zetten, zo gauw mogelijk naar m'n hdd en dan meteen op play drukken. Dan doet ie het wel

Lijkt me niet de bedoeling

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
Ik zal dat eens gaan checken vanmiddag op mijn 47LM670S.
Moet zeggen dat ik nooit films via usb speel daar ik zelf altijd via Mediacenter kijk.
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:27:
Ik heb sinds een paar weken een lg 47lm640s

Alleen als ik m'n externe hardeschijf aan sluit (Lacie 500 gb) kan ik de ene keer wel en de andere keer geen film kijken.

9 van de 10 keer blijft het beeld laden staan. Ook pakt ie dezelfde film de ene keer wel en de andere keer niet. Dit is trouwens ook met m'n USB.

Voordat ik de laatste update deed had ik hier geen last van volgens mij. Hebben meer mensen dit probleem of is het bij iemand anders inmiddels opgelost? Ik hoor graag van jullie

EDIT

Ik ben nu achter dat zo gauw ik internet verbinding op m'n tv heb hij de films niet meer af wil spelen.
Ik moet dus de tv uit en aan zetten, zo gauw mogelijk naar m'n hdd en dan meteen op play drukken. Dan doet ie het wel

Lijkt me niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Laatst online: 21-04 10:52
Godsamme, heb gisteravond mijn nieuwe 660s binnengekregen. Via Redcoon een Oost Europese :S. Heb ze net gebeld, heel vervelend allemaal, maar je kan 'em terug sturen voor geld of een andere TV kiezen. Iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Heb eigenlijk geen zin om terug te sturen en weer een week te wachten enz enz.

Is er een optie om deze om te zetten naar een NL versie, door te updaten of kan dit door ergens wat te wijzigen? Thanks!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 16:13

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Gister een poging gedaan om de 42LM660 te vinden in de winkel. Nergens kunnen vinden helaas, de 670 wel.

Daarom de volgende vraag: de 670 heeft een mat, champagnekleur voet.
Hoe zit dit met de 660? Is die ook een mat kleur of glimmend? Iemand die een closeup fotootje kan posten van de voet?

[ Voor 10% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-11-2012 13:28 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:40

NSG

Je weet niks!

De LG Magic app heeft een update gekregen voor iOS, de naam is veranderd naar LG TV Remote en als het goed is kan je hem ook weer downloaden in de Nederlandse store. Mogelijk dat dit ook voor Android geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou ik heb de tv remote app geprobeerd! Erg leuk dat je met je telefoon de wizard muis kan bewegen maar toen ik kanalen ging veranderen was ik opeens me kanalen kwijt...

Gelukkig kreeg ik alles weer terug maar de app hoeft voor mij niet zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 13:40

NSG

Je weet niks!

@Xtr3me4me
Nou ik probeer al een tijdje kanalen te verwijderen, maar krijg het niet voor elkaar. Toch wel knap dat jij het met die app voor elkaar gekregen hebt. Is het niet zo dat je in plaats van de standaard kanalen lijst een favorieten map had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Enes_81 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:19:
@Xtr3me4me
Nou ik probeer al een tijdje kanalen te verwijderen, maar krijg het niet voor elkaar. Toch wel knap dat jij het met die app voor elkaar gekregen hebt. Is het niet zo dat je in plaats van de standaard kanalen lijst een favorieten map had?
Nope had een standaard lijst met kanalen. Ik drukte op de CH knop om te kijken of dat werkte. Toen vroeg hij of hij iets (geen idee meer wat er stond) en flats, kanalen op blanco. Kon alles weer opnieuw zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Zal je net zien heb ik speciaal een USA Apple account aangemaakt om LG Magic te downloaden, is hij nu wel ineens in de NL appstore te vinden. LG Remote (niet de 2011 versie!)

Prima app werkt altijd.

[ Voor 7% gewijzigd door whiteclear op 09-11-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Iemand trouwens enig idee welke CAM Module ik het best kan gebruiken in mijn LG? Volgens mij zijn er maar drie modellen, maar kan nergens (ook niet in het topic) een eenduidig antwoord vinden welke het beste zou moeten zijn!

thnx!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rosmalen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:02:
Godsamme, heb gisteravond mijn nieuwe 660s binnengekregen. Via Redcoon een Oost Europese :S. Heb ze net gebeld, heel vervelend allemaal, maar je kan 'em terug sturen voor geld of een andere TV kiezen. Iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Heb eigenlijk geen zin om terug te sturen en weer een week te wachten enz enz.

Is er een optie om deze om te zetten naar een NL versie, door te updaten of kan dit door ergens wat te wijzigen? Thanks!
Hardware matig is er geen verschil ts oostblok en Benelux versie. Je hoeft enkel in het servicemenu van de tv (LG EZ adjust) de regioinstelling te wijzigen naar West-europa. Meer info hierover vind je op de site openlgtv.org.ru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Ik ben nu echt helemaal klaar met LG!!!

Ik heb vandaag mijn vervangend model gekregen van LG. Ik dus helemaal blij dat het eindelijk geregeld is.
Wat denk je?!!

Krijg ik een gereviseerd toestel dat KAPOT is!!!! Nu kan ik wederom niks!!!

Toen ik de doos al opende, was hij al beschadigd en heb gelukkig direct fotos van gemaakt.
Maar ik ben nu echt helemaal klaar hiermee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:46:
[...]

Hardware matig is er geen verschil ts oostblok en Benelux versie. Je hoeft enkel in het servicemenu van de tv (LG EZ adjust) de regioinstelling te wijzigen naar West-europa. Meer info hierover vind je op de site openlgtv.org.ru.
Dat is al een geruststelling :) Na enig rondspeurwerk op die site denk ik niet dat ik daar uit ga komen. Kan je me svp ietsss meer info geven, evt via PM?

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rosmalen schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:02:
[...]

Dat is al een geruststelling :) Na enig rondspeurwerk op die site denk ik niet dat ik daar uit ga komen. Kan je me svp ietsss meer info geven, evt via PM?
Zeker geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Doughty schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:01:

Ik heb vandaag mijn vervangend model gekregen van LG. Ik dus helemaal blij dat het eindelijk geregeld is.
Wat denk je?!!

Toen ik de doos al opende, was hij al beschadigd en heb gelukkig direct fotos van gemaakt.
Tja, je geeft Lg de schuld van iets waar ze niks aan kunnen doen.
Het bedrijf dat de tv heeft bezorgt heeft hier schuld aan..

Hopelijk krijg je snel een nieuwe en is het dan over met de negatieve boze berichten.

Zelf moet ik zeggen dat ik vanaf dag 1 blij ben met Lg. De bleeding valt bij mij alleen op met een geheel zwart scherm, maar dat is inherent aan de LED techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ben zelf ook onwijs gelukkig met mijn LG scherm! Mooi scherp, perfect 3D en bleeding denk nog geen eens 0,5% van het scherm.
Zwart waardes ook perfect! Misschien gewoon mazzel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
Kan me niet voorstellen dat je niet een nieuw toestel heb gekregen van LG.
Kennis van mij had een omruiling via LG en kreeg een toestel in gesealde doos.
Heb je LG benaderd? Wat is de reactie van LG?
Doughty schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:01:

Wat denk je?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

pattatje schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:25:
Kan me niet voorstellen dat je niet een nieuw toestel heb gekregen van LG.
Kennis van mij had een omruiling via LG en kreeg een toestel in gesealde doos.
Heb je LG benaderd? Wat is de reactie van LG?

[...]
Ik heb vandaag met mijn dealer gesproken en zij pakken de RMA mede op gelukkig.

Vandaag allemaal foto's gemaakt en alle repair reports en conversaties verzameld en dat naar mijn dealer gemaild. Maandag bel ik LG op en hoop ik dat ze met een spoedige en goede oplossing komen.

Ik ben natuurlijk na 6 weken gedoe een beetje ongeduldig en gefrustreerd. Maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de oplossing die voorhande was een prima oplossing was. Een upgrade en nieuw toestel. Er is ergens vast iets mis gegaan. Want de korte tijd dat mijn tv werkte, toen was ik zeer te spreken over de beeldkwaliteit en features.

Zodra ik meer weet dan kom ik hier op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Het zit net helemaal mee, heb inmiddels 3 dagen de 660s hangen. Buiten dat het een oost Europese is heb ik nog twee dingen. Het beeld hapert als ik gewoon rustig tv kijk via m'n net aangeschafte Smit module. Iedere minuut wel een paar keer.

Verder kan ik altijd nog terug naar m'n Humax, ook een prettig apparaat waar ik fijn mee kan opnemen enzo. Enkel heb ik daar het volgende probleem mee. Hij geeft boven in het scherm aan dat ie maar 720 en 50 hz doorgeeft. Heeft er iemand enige oplossing voor deze twee problemen??

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Xtr3me4me schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:28:
Ik ben zelf ook onwijs gelukkig met mijn LG scherm! Mooi scherp, perfect 3D en bleeding denk nog geen eens 0,5% van het scherm.
Zwart waardes ook perfect! Misschien gewoon mazzel gehad.
Nouja "Mazzel", 95% heeft gewoon een goed scherm. Helaas een paar niet die dat hier posten (logische overigens). Mensen bij wie het goed werkt zijn minder snel geneigd een post te maken dan bij mensen bij wie het niet werkt.

Bij mij werkt die ook super smooth. Inmiddels switch ik wel me pc naar 24 HZ als ik een HD movie kijk, toch wel duidelijk verschil bij bewegend beeld, maargoed dat is verder niet TV related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
Hoe is dit afgelopen?
Doughty schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:45:
[...]

Ik heb vandaag met mijn dealer gesproken en zij pakken de RMA mede op gelukkig.

Vandaag allemaal foto's gemaakt en alle repair reports en conversaties verzameld en dat naar mijn dealer gemaild. Maandag bel ik LG op en hoop ik dat ze met een spoedige en goede oplossing komen.

Ik ben natuurlijk na 6 weken gedoe een beetje ongeduldig en gefrustreerd. Maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de oplossing die voorhande was een prima oplossing was. Een upgrade en nieuw toestel. Er is ergens vast iets mis gegaan. Want de korte tijd dat mijn tv werkte, toen was ik zeer te spreken over de beeldkwaliteit en features.

Zodra ik meer weet dan kom ik hier op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Nou, ik heb het afgelopen weekend dus alle gegevens, fotos en historie verzameld en doorgemaild naar mijn dealer. Vanochtend ook met hun gesproken en daarna LG gebeld. En uiteraard gevraagd naar degene die mij de vorige keer goed had geholpen.

Ik ben net teruggebeld door LG, zij hebben de foto's ook bekeken en beoordeeld en kwamen met het gelukkige nieuws dat ik per direct een nieuw toestel ga krijgen. Ze hebben alles meteen in werking gezet en hopelijk heb ik deze week dan eindelijk een werkend toestel in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
Goed geregeld.
Hebben ze nog iets gezegd over het toestel wat zo afgeleverd was?
Misschien transport schade geweest oid?
Doughty schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:26:
[...]

Nou, ik heb het afgelopen weekend dus alle gegevens, fotos en historie verzameld en doorgemaild naar mijn dealer. Vanochtend ook met hun gesproken en daarna LG gebeld. En uiteraard gevraagd naar degene die mij de vorige keer goed had geholpen.

Ik ben net teruggebeld door LG, zij hebben de foto's ook bekeken en beoordeeld en kwamen met het gelukkige nieuws dat ik per direct een nieuw toestel ga krijgen. Ze hebben alles meteen in werking gezet en hopelijk heb ik deze week dan eindelijk een werkend toestel in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

pattatje schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:48:
Goed geregeld.
Hebben ze nog iets gezegd over het toestel wat zo afgeleverd was?
Misschien transport schade geweest oid?

[...]
Nee, dat niet. Ze noemde het een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Maar ze nemen de oude tv pas mee wanneer ze de nieuwe afleveren.

Maar ik ben allang blij dat ze dit keer er haast achter zetten en hopelijk heb ik deze week dus al een nieuwe tv thuis staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rho d Berth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 16:11
Bij ibood een hard disk gekocht (http://nl-nl.forum.ibood....jf_met_750_gb_capaciteit/) en geprobeert deze aan de 42lm660s te koppelen, dat werkt niet!

Aan geen 1 van de 3 USB poorten....
Vreemd, want bij een andere TV, de 620s, werkt het wel!

Iemand enig idee waarom het bij de 660s niet werkt?
Het is 'n USB 3.0 schijf en een 2.0 USB TV, maar dat zou geen probleem moeten zijn. (bij de 620s ook). En het is usb bus voeding, maar dat zou net als bij de 620s gewoon moeten kunnen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Rho d Berth schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:51:
Bij ibood een hard disk gekocht (http://nl-nl.forum.ibood....jf_met_750_gb_capaciteit/) en geprobeert deze aan de 42lm660s te koppelen, dat werkt niet!

Het is 'n USB 3.0 schijf en een 2.0 USB TV, maar dat zou geen probleem moeten zijn. (bij de 620s ook). En het is usb bus voeding, maar dat zou net als bij de 620s gewoon moeten kunnen, lijkt me.
Apart, want ik heb 1TB HDD met USB 3.0 en die werkt perfect op mijn 760S versie. Heb je de laatste update wel erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rho d Berth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 16:11
M'n vaders TV heeft gisteren meteen de laatste update gekregen, heeft nu dezelfde firmware als mijn TV. Op de mijne werkt het wel, op de zijne niet.

Overigens werkt de harddisk ook niet op alle USB poorten op z'n PC. (wel die aan de voorkant, niet die aan de achterkant. zal iets met hub-poorten en directe-poorten te maken hebben?)
Het is een gloednieuwe PC van een paar maanden oud.

Kan het aan de disk zitten? Misschien aan het stekkertje?
Hij werkt wel consequent wel of niet op dezelfde USB poorten, dus een breuk lijkt het mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 22:17
Ik vermoed dat er een andere HD in zit. De ene disk vraagt meer stroom dan de andere. Ik denk dat jouw vader gewoon pecht heeft met een interne HD/model die net op het randje van te veel stroom zit. Ook al is het dezelfde TV, er kan een klein verschil in beschikbare stroom zitten. Wel eens gehad met een Wii. doogemeten en er bleek echt een paar mA verschil in te zitten. (Ene Wii wel werken, andere niet).

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Ik ben nog steeds zeer geïnteresseerd in het "Nederlands maken" van mijn model. Alleen zie ik hier nergens de optie om te PM'en. Hoe zouden we dit het beste kunnen doen? Thanks in advance!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Rho d Berth schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:51:

COntroleer even wat voor partities dat ding heeft. Ik heb wel eens gevallen gezien waarbij meerdere partities niet goed herkend werden door de TV. 1 grote 750GB partitie zou dat op moeten lossen. Formatteren als NTFS, evt hidden partities wegmikken, inclusief evt ellendige boot tooltjes van de fabrikant die op de HDD staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreaTiV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Heeft iemand goede game (ps3) settings? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

KreaTiV schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:03:
Heeft iemand goede game (ps3) settings? :)
Ja, sowieso je HDMI kaneel renamen naar PC!
Dat vermindert de input-lag beter dan alleen game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maart84
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-09 11:57
Rosmalen schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:51:
[...]

Ik ben nog steeds zeer geïnteresseerd in het "Nederlands maken" van mijn model. Alleen zie ik hier nergens de optie om te PM'en. Hoe zouden we dit het beste kunnen doen? Thanks in advance!
Ik heb ook een oost europese gekregen van Redcoon... Ben al een tijdje bezig geweest maar ben nog met geen mogelijkheid in het service menu (of EZ Adjust) gekomen van deze tv... Mocht je iets uitvinden dan hoor ik het ook graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Doughty schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:11:
[...]

Hoe is het nou met lag op deze tv's?
Wil de 55" 860 kopen, maar de.1 zegt dat ie niks van lag merkt en de ander wel.
Ik ben zelf vrij kritisch en merk t wel snel op en ook een fervent gamer.
Ga ik me dan aan deze tv irriteren of valt het mee als ik hem in game mode zet en rename naar pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

Qosmic schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:40:
[...]

Ga ik me dan aan deze tv irriteren of valt het mee als ik hem in game mode zet en rename naar pc
Het gaat vooral om je eigen perceptie natuurlijk.
Maar lees even rond op het internet, dan kom je helaas tegen dat de input lag van de 860 niet echt gunstig is.
Ik zelf heb bij mij LG altijd de input hernoemt naar PC en dan de a/v mode op game gezet. Toen was het wel te doen, maar eerlijk gezegd merkte ik bij het spelen van Call of Duty nog wel wat vertraging.

Lees bijvoorbeeld hier:
http://www.trustedreviews.com/lg-47lm860v_TV_review
of
http://www.avforums.com/r...E2%80%A6w_292/Review.html

• KreaTiV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Hmmm Mijn 660s begint steeds auto te rebooten! Super irritant! Met wie kan ik het beste contact opnemen hierover? Of is hier zelf een oplossing voor? :(

• Bas Jansen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-06 09:15
Werkt de ziggo CI+ module ook met het europese model (dus niet het NL model) van de 42lm660s? Volgens LG heeft alleen het nederlandse model de certificering.

• markiew
Klinkt als broodje aap verhaal maar wil het wel geloven als het werkt :).
Kun je wat meer vertellen over hoe dit zou werken en wat en waar het kanaal te renamen is?

Bedankt alvast!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Ik snap niet hoe je mijn LG42 LM670 van regio kunt veranderen? Je afstandbediening heeft helemaal geen knop die Menu heet. Is dit bij mij een andere of hoe en wat. Klopt de handleiding van openlgtv.org.ru wel.

• Rosmalen
Bas Jansen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:08:
Werkt de ziggo CI+ module ook met het europese model (dus niet het NL model) van de 42lm660s? Volgens LG heeft alleen het nederlandse model de certificering.
Yes ik heb er een Smit module met ziggo kaart in zitten.

www.vdzande.com

• evilpin0
Qosmic schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:40:
[...]

Kan alleen spreken voor de 47" LM660s, deze heeft zo goed als geen input lag (met update). Ook hoeft de game mode niet geslecteerd te zijn, op 60hz schakelt hij toch alle beeld verbeteraars uit die de input lag veroorzaken.

Echter ps3/xbox draaien vaak op 30hz en dan kunnen de beeld verbeteraars wel aan geloof ik, gewoon je favoriete kleuren instelling pakken dus en alles uitzetten.

Over wat ik merk bij truemotion: Dit is puur voor 1080i beelden, uitzetten dus op 24hz bluray films ik krijg er zelfs artifacts van op 24hz bluray mode. Ik heb de HDMI aansluiting ook PC genoemd (al sinds het begin), zit ook echt me pc aan, hoe sterk het ook klinkt wat er beweert wordt dat de input lag moet verminderen, toch mischien het proberen waard voor de gamers die wel input lag ervaren.

edit:

Op IBOOD staat een mooie actie voor externe HD schijf, echter las ik dat als ik de hardisk gebruik om te recorden op tv ik de beelden niet op mijn pc kan krijgen? ideaal namelijk om wat beeld materiaal op te nemen zonder fps lag

[ Voor 20% gewijzigd door evilpin0 op 15-11-2012 15:42 ]

• keepitfrosty
  • Laatst online: 16:32
evilpin0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:04:
[...]

Kan alleen spreken voor de 47" LM660s, deze heeft zo goed als geen input lag (met update). Ook hoeft de game mode niet geslecteerd te zijn, op 60hz schakelt hij toch alle beeld verbeteraars uit die de input lag veroorzaken.

Echter ps3/xbox draaien vaak op 30hz en dan kunnen de beeld verbeteraars wel aan geloof ik, gewoon je favoriete kleuren instelling pakken dus en alles uitzetten.

Over wat ik merk bij truemotion: Dit is puur voor 1080i beelden, uitzetten dus op 24hz bluray films ik krijg er zelfs artifacts van op 24hz bluray mode. Ik heb de HDMI aansluiting ook PC genoemd (al sinds het begin), zit ook echt me pc aan, hoe sterk het ook klinkt wat er beweert wordt dat de input lag moet verminderen, toch mischien het proberen waard voor de gamers die wel input lag ervaren.

edit:

Op IBOOD staat een mooie actie voor externe HD schijf, echter las ik dat als ik de hardisk gebruik om te recorden op tv ik de beelden niet op mijn pc kan krijgen? ideaal namelijk om wat beeld materiaal op te nemen zonder fps lag
Xbox en ps3 op 30hz? Bedoel je niet gewoon 30 frames van een game? de game draait dan op 30 frames maar de beeldfrequentie is bij mij gewoon 60 herz dan. Ook merk ik niet dat eventuele beeldverbeteraars bij 60herz uitgeschakeld worden door de tv. Of heeft dit dan met renamen van de input te maken?

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 15-11-2012 16:21 ]

• Doughty

Doughty

Bral unit

markiew schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:36:
[...]

Klinkt als broodje aap verhaal maar wil het wel geloven als het werkt :).
Kun je wat meer vertellen over hoe dit zou werken en wat en waar het kanaal te renamen is?

Bedankt alvast!
Het is geen broodje aap, want het werkt.
De PC modus doet 2 dingen en dat is alle beeld verbetering uitschakelen.
En een 1:1 pixel map in 16:9 modus. En dat is wat je wilt hebben bij gamen.

Je kunt je HDMI input renamen in het Source/input menu.
Daar zie je de keus om je input te renamen. (Het rode knopje indrukken)

En gamen met deze tv zonder game-modus of hdmi rename naar pc is in mijn ogen onmogelijk. Tenzij je geen verwent gamer bent, ik kan me voorstellen dat een casual gamer er minder van merkt.

De standaard modi etc, die vertragen het beeld door alle processen waar het doorheen gaat.
Game modus schakelt wat van die processen uit en "PC modus" schakelt er nog meer uit en werkt dus beter. Plus in pc modus zit je met je correcte pixelmapping. :)

• Doughty

Doughty

Bral unit

keepitfrosty schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:19:
[...]

Xbox en ps3 op 30hz? Bedoel je niet gewoon 30 frames van een game? de game draait dan op 30 frames maar de beeldfrequentie is bij mij gewoon 60 herz dan. Ook merk ik niet dat eventuele beeldverbeteraars bij 60herz uitgeschakeld worden door de tv. Of heeft dit dan met renamen van de input te maken?
Hoeveel frames een game draait ligt aan de game engine en is niet overal het zelfde.
De beeldverversing van de Xbox360 en PS3 is idd 60Hz.
Maar nee, er wordt niks automatisch in of uitgeschakeld wanneer je beeld op 60Hz springt.

Dus zie mijn post hierboven en pas dat toe kan ik adviseren.

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
tanzer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:11:
Ik snap niet hoe je mijn LG42 LM670 van regio kunt veranderen? Je afstandbediening heeft helemaal geen knop die Menu heet. Is dit bij mij een andere of hoe en wat. Klopt de handleiding van openlgtv.org.ru wel.
Klopt het dat je ook met een Harmony afstandbediening ook in het service menu kunt komen, of heb ik dan ook weer een code nodig voor de LG42 LM670S.

Maakt het niet uit welke Harmony of ben ik ook nog model gebonden.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

In kader van Mediamarkt TV actie kijk ik nu naar LG 42LM3450. Deze blijkt een nieuwe oktober 2012 model te zijn. Er is nog geen informatie van. Wel is er een "voorganger" LG 42LM3400.
Beiden zijn LED TVs en kunnen 3D weergeven in passieve manier. Wat zou er anders zijn aan type 3450? Betere processing unit soms?

Deze forum is wel erg focused op LM6xx TV's, waarom praten jullie eigenlijk weinig over andere LG toestellen die ook LED TV zijn en 3D kunnen weergeven. Dat kan dus hier wel.
Of hebben jullie een topic voor budget 3D toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. ik was van plan om lm860 te gaan bestellen, maar aangezien er zo veel klachten zijn met lm serie ga ik toch nog even wachten met bestellen of misschien moet ook opzoek gaan naar andere vergelijkbare tvs :( .. Niet iedereen zullen klachten hebben maar voor een tv met z'n hoge bedrag wil ik namelijk ook geen risioo lopen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Doughty schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:51:
[...]

En gamen met deze tv zonder game-modus of hdmi rename naar pc is in mijn ogen onmogelijk. Tenzij je geen verwent gamer bent, ik kan me voorstellen dat een casual gamer er minder van merkt.

De standaard modi etc, die vertragen het beeld door alle processen waar het doorheen gaat.
Game modus schakelt wat van die processen uit en "PC modus" schakelt er nog meer uit en werkt dus beter. Plus in pc modus zit je met je correcte pixelmapping. :)
Dacht: laat ik dit eens proberen. Heb nog niet gegamed, maar in Windows is het op 60Hz een WERELD van verschil. Beeld is vele malen scherper. Had ik niet verwacht. Zet ik de refreshrate weer op 24Hz dan is het beeld weer iets waziger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
@Doughty verrek je kan de hdmi poort hernoemen naar allerlei voorgedefinieerde scenario's zoals game, vhs en weet ik veel wat. Ziet er veelbelovend uit...ik ga het later in de praktijk testen.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Doughty schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:51:
[...]

Klopt niet helemaal, 1:1 pixel mapping is de Just Scan mode. Deze is niet beschikbar op 60hz (voor de update wel trouwens). Maar 16:9 is eigenlijk ook 1:1 mapping als de reso op 1080p staat. Want de pc doet altijd al pixel mapping, 4:3 formaat wordt netjes inclusief balken links en rechts weer geven.

De beeld verbeteraars worden ook niet uitgeschakeld als je hem op PC zet, dit wordt alleen uitgeschakeld als je op 60hz draait. Zet je je pc op 24hz dan zijn de beeld verbeteraars wel weer actief.

Feitelijk heb je alleen de settings die je kan aanpassen en kies je de "mode" alleen als referentie voor de gebruiker welk apparaat erhang hangt, de HZ is bepalende voor welke beeld verbeteraars eraan kunnen.

De game mode is niet meer dan een mode waarin ALLE beeld verbeteraars zijn uitgeschakeld,er kan naast de beeld verbeteraars uitschakelen ook gewoon niks meer uit wat de input lag verminderen. Je kan gewoon je eigen kleuren profiel gebruiken en op 60hz de alles uitzetten (gaat standaard al uit overigens), true motion, super eso ect (LED Local dimming kan aan blijven).

De beeld verbeteraars blijven dan wel actief als je naar 1080i of 24 hz switched, hij onthoud aan de hoeveel hz de aangeboden krijgt welke beeld verbeteraars actief moeten zijn, dus een profiel kan voor elke hoeveel hz toch verschillende settings hebben. Zoals ik al zei dus, gewoon je favorite getweakte setting gebruiken voor tv, bluray en 60z gaming en gewoon selecteren dat bij 1080i truemotion + de rest aanmoet en op 24 en 60z alles uit.

True motion ect is ook puur voor 1080i beeld en geeft alleen maar storing als je goede foutloze afspeel apparatuur hebt

[ Voor 24% gewijzigd door evilpin0 op 16-11-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Ben al ruime tijd actief hier maar wil een 42LM660s bestellen voor mijn ouders binnenkort, alleen heeft redcoon een europees model. Er staat ook op de site "Let op! Europees model, Smart TV functie werkt mogelijk niet 100%".

Wat bedoelen ze hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Haha, hebben ze toch wat toegevoegd. In mijn geval was dit nog niet dus ik heb ook een "oost europees" model. Maar geen zin om terug te sturen na een dikke week wachten na bestellen. Ik heb nét mijn Logitech Harmony ingesteld om in het EZ Adjust menu te komen. Hierin kan je blijkbaar de landcode aanpassen en er een NL model van maken.

Daarna zou het hetzelfde moeten zijn als een NL model (als ik op de berichten hier boven af moet gaan). Nu nog even 4 AAA batterijen halen voor mijn oude universele afstandsbediening, want die zijn leeg :)

Ill keep u posted.

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs4Bugs
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-09 19:10
Hi,

Ik heb mijn tv van scandinavisch naar nederlands omgezet, mbv de handleiding op openlgtv.org.ru
Werkt prima, de code voor je tv kan je wel ergenes op internet vinden.
Probeer anders een code van een gelijke tv.
Er is overigens ook een app in de android store beschikbaar. Gaat volgens mij nog simpeler alleen heb ik hier geen ervaring mee. ( Google Play: LG Service Menu Explorer )
Ik heb overigens wel wat rare dingen: de klok kan ik niet meer veranderen en ik kan geen kanalen sorteren.
Dus het is niet zonder risico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Het is me gelukt, ook via openlgtv. Had mijn oude Harmony afstandbediening gebruikt om die code in te zetten. Password staat er ook bij op die site en landinstellingen naar West Europa gezet. Nou kon ik NL installeren en heb ik een compleet andere TV, met een veel uitgebreidere smart TV enzo! Top!

Let wel op, want ik had al mijn beeldinstellingen écht goed staan. Deze zijn nu weg dus ik kan opnieuw beginnen. Even uitvogelen weer dus!

[ Voor 19% gewijzigd door Rosmalen op 16-11-2012 15:29 ]

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

evilpin0 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:33:
[...]

Klopt niet helemaal, 1:1 pixel mapping is de Just Scan mode. Deze is niet beschikbar op 60hz (voor de update wel trouwens). Maar 16:9 is eigenlijk ook 1:1 mapping als de reso op 1080p staat. Want de pc doet altijd al pixel mapping, 4:3 formaat wordt netjes inclusief balken links en rechts weer geven.

De beeld verbeteraars worden ook niet uitgeschakeld als je hem op PC zet, dit wordt alleen uitgeschakeld als je op 60hz draait. Zet je je pc op 24hz dan zijn de beeld verbeteraars wel weer actief.

Feitelijk heb je alleen de settings die je kan aanpassen en kies je de "mode" alleen als referentie voor de gebruiker welk apparaat erhang hangt, de HZ is bepalende voor welke beeld verbeteraars eraan kunnen.

De game mode is niet meer dan een mode waarin ALLE beeld verbeteraars zijn uitgeschakeld,er kan naast de beeld verbeteraars uitschakelen ook gewoon niks meer uit wat de input lag verminderen. Je kan gewoon je eigen kleuren profiel gebruiken en op 60hz de alles uitzetten (gaat standaard al uit overigens), true motion, super eso ect (LED Local dimming kan aan blijven).

De beeld verbeteraars blijven dan wel actief als je naar 1080i of 24 hz switched, hij onthoud aan de hoeveel hz de aangeboden krijgt welke beeld verbeteraars actief moeten zijn, dus een profiel kan voor elke hoeveel hz toch verschillende settings hebben. Zoals ik al zei dus, gewoon je favorite getweakte setting gebruiken voor tv, bluray en 60z gaming en gewoon selecteren dat bij 1080i truemotion + de rest aanmoet en op 24 en 60z alles uit.

True motion ect is ook puur voor 1080i beeld en geeft alleen maar storing als je goede foutloze afspeel apparatuur hebt
Klopt ook niet helemaal haha.

Wanneer je input is genoemd naar PC, dan is in de 16:9 modus je pixel map 1:1. Ik heb dit getest en het klopt inderdaad. In PC modus kan je ook alleen 4:3 of 16:9 kiezen en niet Just Scan.

En aangaande de beeldprocessing die uitstaat, dat is aan de hand van de discussie over de game consoles. Die output is 60Hz en kan je dus niets aanpassen. Ik heb alle opties weken getest en geloof mij. PC modus aan, AV mode op Game en output 60Hz en dan heb je de minste lag. Nog niet heel geweldig, maar het is te doen. :)

Ow en misschien een tip voor mensen met een Xbox360. De settings van je Xbox zijn het best en vertonen de minste lag wanneer je je Display formaat correct zet (in mijn geval 42 inch.) De reference levels maakt niet uit, ik had Extended. En de colorspace op Auto. De resolutie daarentegen op 720p.

De meeste Xbox games zijn maar 640p, dus met 720p zit je dichter op je native resolutie. Worden de beelden niet gestreched en gevoelsmatig gaat het de Xbox allemaal beter af.

Op deze manier heb ik het best kunnen gamen op mijn tv.

[ Voor 10% gewijzigd door Doughty op 16-11-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty

Doughty

Bral unit

PS: Mensen die interesse hebben in een nieuwe LG 42LM765s. Zie Vraag & Aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Weet niet of ik hier een vraagje kan stellen over een mogelijke functie van deze TV's maar ik kan er bijna niets over vinden.
Ik zoek een TV die een lichtsensor ingebouwd heeft, dus een TV die zijn backlight aanpast op het omgevingslicht in de kamer, ik heb flink gegoogled maar kan hier gewoon niets over vinden en heb ook geen flauw idee hoe deze functie normaal genoemd wordt, dacht zelf aan ALS (Ambient Light Sensor) maar daar heb ik dus ook geen succes mee gehad.
Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 24 ... 40 Laatste