Phusebox schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:52:
[...]
Hier niet op 760.
Deze nieuwe 760 is trouwens echt een draak van een apparaat. Wi-Fi werkt de halve tijd voor geen meter. Kan nu ook nergens meer inloggen met mijn LG account
Wat een troep is het toch.
Beste Phusebox
waarom mopper/twijfel je zoveel over je tv?
het begon al voordat je de aankoop gedaan had
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38495572
je hebt het heel vaak over de slechte service en kwaliteit.
Maar als je zo twijfelde, waarom heb je dan deze tv gekocht.
Zelf had ik nooit de tv via een internet winkel gekocht,dit als ik erg over de tv zou twijfelen.
ik heb de tv gekocht, en mocht een maand lang de tv op proef hebben, (koste me natuurlijk wel wat extra (40euro) maar kreeg daarbij 1extra jaar garantie en dode pixel garantie erbij)
Dit vond ik zeker de moeite waard, en de eerste tv is zonder enig probleem gewoon door de winkel thuis omgeruild.
Prima service dus. en geen ge-emmer met je gelijk krijgen zoals jij vaak hebt aangegeven
Geen in en uitpakken van mijn tv in de verpakking, en geen gemopper dat de verpakking slecht is dit omdat de tv er moeilijk er terug is in te plaatsen.
Daarnaast heb je met 2 tv's de zelfde problemen gehad, flinke banding op je scherm, toevallig hebben ze de strepen op de zelfde plek zitten.
heb je je kabels wel eens opnieuw aangesloten/vervangen?
Je gaat van een redelijk oude tv naar een nieuwe tv toe, daarnaast ga je waarschijnlijk voor het eerst echt full hd kijken.
Ik gebruikte met mijn vorige tv wat goedkopere kabels, de tv gaf een erg gestippeld beeld, totdat ik de kabels verving voor betere kabels.
totaal geen last meer gehad van een slecht beeld.
daarna komt er iemand bij je thuis, en maakte alleen foto's, natuurlijk is dit vreemd, maar slecht vind ik het niet.
LG laat direct iemand naar je toe komen.
Maar moet je nou LG hierop aankijken, of de winkel waar je het hebt gekocht?
Ik denk zelf het laatste, die geeft je slechte service, niet LG!
Voetbal kijken gaat zeer goed op deze tv, het enige is dat je bepaalde dingen gewoon moet uitzetten.
b.v zoals eerder is beschreven moet je trumotion zeker uitzetten!
Als trumotion aanstaat is voetbal kijken geen plezier.
Maar waarom zou je trumotion gebruiken,bijna iedereen geeft hier aan dat trumotion uit beter is.
Ik heb ook een 760 dit is zeker geen draak van een machine, ik ben er erg blij mee, natuurlijk heeft het wat minpuntjes maar volgens mij heeft elke tv het wel.
sterkte met je tv, maar ik zou eens proberen om je kabels te vervangen.
een slechte antenne kabel kan ook zeker die banding opleveren!!