Enes_81 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:49:
Ik heb net mijn
pricewatch: LG 42LM620S ontvangen, update van 03.03.31 > 04.01.36 ging zonder problemen.
Maar wat heb ik me rot lopen zoeken naar de instelling om HDMI-CEC aan te zetten voor mijn 5.1 set, blijkt LG dit een andere naam te hebben gegeven namelijk "SimpLink" , raar dat LG zich niet aan de standaarden houd.
Even een aanvulling op mij eerdere bericht:
Mijn nieuwe tv heb ik dus aangesloten op mijn 5.1 set die ik hiervoor al had het gaat om de
pricewatch: Samsung HT-TZ222. Voorheen i.c.m mijn
pricewatch: Samsung LE32B650, moest ik de receiver en tv appart aanzetten. Maar ik merk nu pas op dat de receiver van zelf opstart als ik mijn tv aanzet
Het geluid dat de tv voortstuwt naar de receiver is ook veel helderder als wat mijn vorige tv deed.
Wel heb ik bij AV Sync. SPDIF op -3 moeten zetten.
----
Buiten het gedoe met het geluid, vind ik dit een prachtige tv, ik heb absoluut geen spijt dat ik voor de 620s ben gegaan i.p.v de 660s.
3D is nog nieuw voor mij, soms word ik wel wat duizelig omdat ik niet weet waar ik mij op moet consenteren, dit is vooral als de voorgrond wazig is en de achtergrond scherp.
Wel vind ik het irritant dat ik constant TruMotion uit moet zetten, ik had het al bij settings uitgezet, maar wil ik een filmpje kijken via plex, dan moet ik dat daar ook appart instellen. Hetzelfde geld voor Dynamisch Constrast, het werkt toch voor geen meter, dus waarom ze dat erin bakken, begrijp ik niet echt.
Van de afstandbediening vind ik het jammer, dat er ledjes onder de knoppen zitten, had mijn samsung wel, buiten dat ligt hij zeer goed in de hand. En als alternatief kan ik mijn iPhone gebruiken.
Wi-Fi Screen Share, had ik wel wat meer van verwacht, het werkt nogal haperig i.c.m mijn Dell XPS 15.
Medialink (Plex), zeer groot verschil tot de mediaplayer van mijn 3 jaar oude Samsung, eindelijk info over de film. Maar nou worden er toch een aantal films niet afgespeelt, ik heb natuurlijk niet alles kunnen testen, maar heb geen enkele .avi kunnen streamen.
MKV's van 1080p ~5GB streamen zonder enkel probleem draadloos over 5Ghz, doorspoelen gaat erg snel. Maar ben toch een bug tegengekomen, De ondertiteling blijft namelijk hangen als ik doorspoel en er op dat stuk niks word gezegd, pas wanneer er wat gezegd word komt de juiste ondertitel weer tevoorschijn.
HbbTV, ik had er nog nooit van gehoord, maar ook dat werkt prima met NL 1,2,3.
En nog twee minpunten vind ik dat de tv wat wankel is op de bijgeleverde voet en het scherm al reflecteert bij een beetje zon.