Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Had precies hetzelfde met ghosting , ook dat minimap lichtelijk buiten beeld zat. Heb op ps3 gespeeld en geen high end kabel. Zou dat echt veel uitmaken? Laat even weten hoe het bij jou is op ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layziechino
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-06-2024
zojuist ' the hunger games' via usbstick gekeken.
ben niet echt tevreden over mijn lm760
de beelden waren niet zo vloeiend daarnaast merkte ik bij snelle actie scene niet echt mooi was.

heeft dit te maken omdat ik via usb stick afspeel?
zal dit probleem minder zijn als ik via een mediaspeler afspeelt.

weet iemand mij te helpen?

ps mijn tv instellingen heb exact zoals die van flatpanelshd.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is het bij UPC mogelijk om van Film1 on demand gebruik te maken als je kijkt via de CI+ module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Xtr3me4me schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:02:
[...]

Zou apart zijn zelfs LG heeft het over full HD dualplay gaming. Dat is niet 1080i.
Zal vanavond eens met de ps3 proberen op de high speed kabel. Of dat verschil uitmaakt.
Ja en nee ;)
LG heeft wel gelijk, ze gebruiken de Full HD resolutie - om gelijktijdig twee beelden weer te geven. Dat die twee beelden beiden in Full HD resolutie zouden zijn, zeggen ze niet. En dat zouden ze ook niet kunnen.

Leuk he, marketing ;)

[ Voor 5% gewijzigd door The Eagle op 06-08-2012 22:10 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:07:
Is het bij UPC mogelijk om van Film1 on demand gebruik te maken als je kijkt via de CI+ module?
heb van de week CI module gehaald, heb de "normale "media box er nog bij ( CI module kost 4 euro per maand)
dit om eigenlijk te testen of een CI module voor mij wel fijn is.
de medewerker van UPC winkel zij dat het verschil zit in het feit dat "on demand" niet werkt, dus ook geen uitzending gemist enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
Layziechino schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:27:
de beelden waren niet zo vloeiend daarnaast merkte ik bij snelle actie scene niet echt mooi was.

Toevallig gistereb ook gekeken en via een dune d1. Loopt bij gewoon soepel dus denk dat het door usb komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Layziechino schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:27:

Je tv goed afstellen helpt. Zet je backlight een stuk lagere en je zal zien dat films via een usb stick er beter uit zien.

Dat was wel het geval op mijn Samsung 7000 serie tv. Films kijken via een usb stick 16 gb werkt perfect bij mij en ik doe niet anders. Wel is het zo dat een 700 mb film vaak een mindere beeld kwaliteit heeft op een grote tv dan een film van 1,5 gb. Dan is de beeld resolutie toch wel wat hoger.

Maar een LG heeft net als een Samsung geen moeite met avi, mp4 en mkv bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:01:
Ik merk zelf ook dat er heel weinig films die goede pop-out effecten hebben. 3d films waarbij veel pop-out kan misselijkheid en andere onprettig heden veroorzaken. Een echte main stream film zou daarom vrijwel nooit hele goede pop-out effecten hebben maar focus hebben op diepte. Heel jammer maar ik zie dit niet snel veranderen.

Over 3d instellen, ik kloot er al een tijdje mee en heb het volgende ontdekt: Je hebt 2 instellen, van de eerste instelling weet ik niet wat die doet. Maar 3d viewpoint ben ik inmiddels wel achter.

3d viewpoint voegt of diepte toe (-) of pop-out (+). Als je bv een film kijkt met veel diepte en zonder pop-out moet je 3d viewpoint in de min zetten, hierdoor krijg je meer diepte en wordt het scherper en kijk je er beter in. Zet je hem op + dan komt het beeld dichterbij, dit is goed voor pop-out effecten maar maakt het beeld wazig bij diepte scenes en haalt ook een deel van die diepte weg. Maar helaas zijn films met meet pop-out dan diepte effecten er niet zover ik weet.

Een leuke test en waarschijnlijk het beste 3d effect popout wat je kan zien is via youtube. Youtube zoek even op 3d evo en bekijk zijn filmpjes (vooral de chainsaw! )
Een hele mooie 3d film is Hugo en deze film heeft qua 3 effecten ook wel het hoogst mogelijke niveau momenteel. Ik heb deze gezien op een LG4500 (47 inch) Een Philips gold serie (50 inch)met beide een passief 3d systeem en op een Samsung 7000 serie (55 inch) met actief 3d.

De beste 2 toestellen waren de Philips en de Samsung, waarbij de Samsung voor mijn gevoel net nog wat beter was qua 3d effecten.
De LG bleef ver achter wat mij betreft, maar dat zal ook wel aan het veel slechte beeldscherm hebben gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gisteren als eerste de polaroid 3D bril besteld die komt vandaag binnen.
Gisteren ook via een externe HDD SBS 3D films afgespeeld. En heel eerlijk, het ziet er subliem uit. Vooral met wrath of the titans was ik erg verrast! Vooral begin stukje met de vonkjes erg gaaf! (had wel de 3D instellingen op extreme staan)

Happy feet 2 ook heel erg vet en veel 3D effecten, vooral met de garnalen die uit me beeld komen en op het eind van de film met de letters van de makers zie je bubbels, die bubbels komen echt op je af lijkt wel! Erg leuk.

Voor quido die het vroeg met ps3 en ghosting enz! Heb het getest met de high speed kabel 1.4 en inderdaad, het ziet er 100x beter uit! Lijkt wel omdat je 2 keer signaal moet overpompen de 1.3 het niet haalt! Bij mij was en de resolutie veel beter en geen ghosting!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zou je eigenlijk verschil merken tussen het afspelen van een 24p film op 60hz of op 24hz?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 15:23
evilpin0 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:22:
Zou je eigenlijk verschil merken tussen het afspelen van een 24p film op 60hz of op 24hz?
Zoek maar eens op 3/2 pull down.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Xtr3me4me schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:25:
Hebben jullie dat dualplay geprobeerd? Ik vind het raar! Ik had het gisteren geprobeerd op de Xbox 360 met me vriendin! Maar om 1 of andere reden vergroot de resolutie. Lijkt wel of ik op 1024x768 zit te spelen.

Al geprobeerd de Xbox op 720P te zetten maar niks helpt. Zodra ik dualplay inschakel dan speelt ieder wel zo zijn eigen scherm maar de resolutie is te bagger om te noemen. Dacht zo kan men toch niet spelen in co-op of versus?

Doe ik iets verkeerd met dualplay of kan je de instellingen ergens aanpassen dat ie wel op full HD blijft gamen?
Je speelt feitelijk op 360p oftewel 1280 / 2 en 720 / 2 = 640*360 (klopt niet helemaal). Het beeld van bij dual play wordt uitgerekt, je moet echt in Full hd de game draaien wil je een redelijk resolutie behalen. Xbox en ps3 trekken de nieuwe games niet in 1080p en draaien (bijna) altijd 720p.

Ik heb zelf me pc eraan hangen met xbox controller en heb zeer zeer goed beeld bij alle games, vooral degene met grafische hoogstandjes zijn echt om te smullen met een scherpte waar je bijna duizelig van wordt

@Phusebox

Erg technische voor mij, maar wat ik lees schijnt het dus wel in negatieve zin uit te maken. Vraag dan; als ik me tv op 24 hz zet via me pc staat het dan goed?

Of nog beter, is er een videospeler die 24hz forceert? Beeld kwaliteit is zeer goed maar bewegend beeld kan niet wel ietsie pietsie vloeiender maar is al erg vloeiend. Ik heb best een getraind oog met dit soort dingen en zie als het beeld snel beweegt wel een kleine waas optreden. Maar eingelijk is dit wel een beetje mieren neuken, maar ja je wilt het beste :D

[ Voor 18% gewijzigd door evilpin0 op 07-08-2012 09:44 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de nieuwe 2012 3D bluray spelers?
Hoe zijn deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:53:
Heeft iemand ervaring met de nieuwe 2012 3D bluray spelers?
Hoe zijn deze?
Geen idee, HDD is 1000x goedkoper :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:08:
[...]

Geen idee, HDD is 1000x goedkoper :9
hoe duur denk je dat een bluray speler is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:50:
[...]

hoe duur denk je dat een bluray speler is?
Rond de 150 euro en komen de schijfjes telkens bij...Wie van de 2 zal het winnen denk je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 03-10 15:21

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:14:
[...]

heb van de week CI module gehaald, heb de "normale "media box er nog bij ( CI module kost 4 euro per maand)
dit om eigenlijk te testen of een CI module voor mij wel fijn is.
de medewerker van UPC winkel zij dat het verschil zit in het feit dat "on demand" niet werkt, dus ook geen uitzending gemist enz.
Uitzending gemist komt binnenkort. Ik heb gehoord dat de applicatie al achter de schermen klaar staat, maar dat er nog wat formaliteiten geregeld moeten woden.

Film1 on demand gaat inderdaad niet lukken, dat is een applicatie die op de MediaBox van UPC zit.

Trouwens, ik zou gewoon zelf een UPC kaart kopen. Dat is goedkoper dan een jaar zo'n ding huren. 4 euro per maand merk je niet echt veel van, maar als je dat keer 12 doet, dan zit je al op bijna 50 euro.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:55:
[...]

Rond de 150 euro en komen de schijfjes telkens bij...Wie van de 2 zal het winnen denk je ;)
Dank voor je antwoord, maar niet iedereen wil alles op een HDD hebben staan,soms wil je het ook op bluray hebben

Andere vraag, zie je een kwaliteits verschil tussen een bluray speler en een PS3, dit omdat een PS3 maar tot 720p gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:16:
[...]

Dank voor je antwoord, maar niet iedereen wil alles op een HDD hebben staan,soms wil je het ook op bluray hebben

Andere vraag, zie je een kwaliteits verschil tussen een bluray speler en een PS3, dit omdat een PS3 maar tot 720p gaat
PS3 gaat tot 1080p. Weet niet waar jij tot 720p vandaan haalt, maar hij speelt mooi alles Full HD aan en Info in me TV geeft ook het signaal aan. 1080p 60Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Ginz schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:10:
[...]

Uitzending gemist komt binnenkort. Ik heb gehoord dat de applicatie al achter de schermen klaar staat, maar dat er nog wat formaliteiten geregeld moeten woden.

Film1 on demand gaat inderdaad niet lukken, dat is een applicatie die op de MediaBox van UPC zit.

Trouwens, ik zou gewoon zelf een UPC kaart kopen. Dat is goedkoper dan een jaar zo'n ding huren. 4 euro per maand merk je niet echt veel van, maar als je dat keer 12 doet, dan zit je al op bijna 50 euro.
Ik wist niet dat de UPC kaarten ook los te koop zijn? Ik heb zelf het voordeel pakket 50MB (Link) Dan kan je kiezen of je een mediabox of een Ci+ module wilt. De prijs van de module is dan al ingecalculeerd. Een extra CI+ betaal je uiteraard € 4,00 p.m. extra. Ben benieuwd of je net als Ziggo de kaart zelf kan aanschaffen, i.p.v. deze te huren van UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteclear schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:35:
[...]

Ik wist niet dat de UPC kaarten ook los te koop zijn? Ik heb zelf het voordeel pakket 50MB (Link) Dan kan je kiezen of je een mediabox of een Ci+ module wilt. De prijs van de module is dan al ingecalculeerd. Een extra CI+ betaal je uiteraard € 4,00 p.m. extra. Ben benieuwd of je net als Ziggo de kaart zelf kan aanschaffen, i.p.v. deze te huren van UPC.
klopt wat Ginz zei wat betreft de kosten
als ik de mediabox zou omruilen koste dat 17,50 en dus box weg
extra ci was 4 euro per maand en maandelijks opzegbaar
mijn abbo loopt over 3 mnd af, dan bel ik weer "upc opzeggen" en dan krijg ik weer een aanbieding om te blijven. zo doe ik dat elk jaar en krijg wat extra en/of korting.

ben eigenlijk wel tevreden over de CI
on demand gebruik ik nooit, uitzending gemist eigenlijk via tablet en opnemen en stopzetten gaat eigenlijk wel goed met een HD aan de LG
traagheid met switchen tussen kanalen is jammer, maar tis niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
SpitfireNL schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:38:
[...]

Ik heb ons probleem even gemeld bij LG.. voor de zekerheid in het geval dat het nog niet bekend is bij LG.
:)

[afbeelding]
@Xtr3me4me:
Vandaag heb ik een e-mailtje ontvangen van LG waarin ze aangeven dat het probleem nog niet eerder bekend was bij hun en dat ze meer informatie van mij willen ontvangen. (service info menu: settings --> product/service info)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Xtr3me4me schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:55:
[...]

You pay peanuts, you get monkeys ;)

Prima dat je streamt, ieder zijn keus. Maar kom dan ook niet mopperen van "hij doet het niet boehoe boos rant" als het niet helemaal werkt zoals je verwacht :)

Een BR speler is een component dat speciaal voor AV gemaakt is. Een PC of NAS per definitie niet, dus daar is geen garantie dat het out of the box werkt.

Having said that: 3D BR's beginnen steeds goedkoper te worden, maar het aanbod is nog steeds beperkt. Bij de FRS staan misschien 4 bakken met 3d Blurays, de rest is normale BR. Converteren naar 3D moet dan toch altijd.
Wat je aan 3D van internet plukt is meestal met een bepaalde converter gemaakt, en dat gaat niet altijd helemaal goed samen met een 3D TV. Dan kun je beter de 2D versie downloaden en je TV realtime laten converten, ben je ook van alle ellende met wel of geen 3D signaal af. Downloaden wordt dan ook een kleiner issue. Groot verschil met downloaden: om 50GB aan BR rip te downloaden ben je wel even zoet en dat kost ook energie. Geef je geen drol om bijvoorbeeld DTS HD Master geluid dan wordt je rip uiteraard kleiner. Heb je naast de 3D TV wel een goede home cinema staan en geef je ook een beetje om echt cinema geluid, dan is de BR zelf kopen nog steeds een aanrader :)

Overigens is het wel zo dat er steeds meer 3D films beschikbaar komen - je ziet ze in de bios ook steeds meer, en dus ook in de FRS en consorten :)

Quanta costa? Als je een goede 3D BR wilt kopen, moet je tussen de 200 en 400 euro rekenen (en uiteraard eerst recensies lezen). Ik heb zelf een Denon DBP-1611UD en ben daar uiterst tevreden over. Kreeg overigens ook lovende recensies. En die moet her en der nog wel ergens voor 200 te krijgen zijn vermoed ik :)

Edit:
whiteclear schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:35:
[...]

Voor zover ik weet is UPC nog steeds behoorlijk arrogant tegen hun klanten en verkopen ze geen losse smartcards. Nee meneer, alleen wat wij verkopen, dat doet het. Tuurlijk jongens, zorg even dat je net als concurrent Ziggo je boel gewoon goed op orde hebt, dan hoef je je klanten geen geld meer af te troggelen en geef je ze pas echt keuzevrijheid :z

* The Eagle heeft het niet zo op UPC, mijn ouders hebben het maar ik ben blij dat ik in het Ziggo verzorgingsgebied zit en gewoon lekker zelf kan kiezen hoe ik kijk :)

[ Voor 22% gewijzigd door The Eagle op 07-08-2012 19:22 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:17:
[...]

PS3 gaat tot 1080p. Weet niet waar jij tot 720p vandaan haalt, maar hij speelt mooi alles Full HD aan en Info in me TV geeft ook het signaal aan. 1080p 60Hz.
OK ik dacht altijd dat de PS3 met 3D in het algemeen tot 720p ging, maar geldt dit dan alleen voor 3D games?
The Eagle schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:17:
[...]

Prima dat je streamt, ieder zijn keus. Maar kom dan ook niet mopperen van "hij doet het niet boehoe boos rant" als het niet helemaal werkt zoals je verwacht :)

Having said that: 3D BR's beginnen steeds goedkoper te worden, maar het aanbod is nog steeds beperkt. Bij de FRS staan misschien 4 bakken met 3d Blurays,
Geef je geen drol om bijvoorbeeld DTS HD Master geluid dan wordt je rip uiteraard kleiner. Heb je naast de 3D TV wel een goede home cinema staan en geef je ook een beetje om echt cinema geluid, dan is de BR zelf kopen nog steeds een aanrader :)

Overigens is het wel zo dat er steeds meer 3D films beschikbaar komen - je ziet ze in de bios ook steeds meer,
Ik heb zelf een Denon DBP-1611UD en ben daar uiterst tevreden over. Kreeg overigens ook lovende recensies. En die moet her en der nog wel ergens voor 200 te krijgen zijn vermoed ik :)

[/me]
Dank voor je reactie,ik ga niet zeggen of het bekijken via HDD goed of slecht is, maar een bluray speler is natuurlijk een mooie optie

Als er bij FRS maar 4 bakken staan, zou ik eens bij de MM gaan kijken,
O.A. in Amsterdam is er echt een hele grote afdeling met alleen maar 3D blurauy

mooie machine heb je!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Dank :)
De DBP-1600UD wordt overigens vergezeld door een DCD-510AE, een AVR-2311 en een Klipsch set (F3 front, F1 rear, C10 center en een Sub-10). Ik mag niet klagen :)
Mijn buren wel overigens, gelukkig nog geen last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Eagle schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:20:
Dank :)
De DBP-1600UD wordt overigens vergezeld door een DCD-510AE, een AVR-2311 en een Klipsch set (F3 front, F1 rear, C10 center en een Sub-10). Ik mag niet klagen :)
Mijn buren wel overigens, gelukkig nog geen last van ;)
Een echte Denon freak dus haha

Maar je vergeet je LG tv nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:32
Ik sta op het punt om de LG 32LM660S ( http://www.lg.com/nl/tv-a...ie/LG-led-tv-32LM660S.jsp ) aan te schaffen. Was eerst van plan een Samsung te halen, maar dit model is een stuk mooier vormgegeven.

Momenteel heeft de Mediamarkt zo'n 'actie' waarbij je een 3D Blueray speler erbij kunt kopen voor € 80,--. Hier twijfel ik nog over.
Wat ik niet zo 123 kon vinden in dit draadje is wat voor USB opslag wordt ondersteund. De Samsung LED TV van m'n ouders (1 jaar oud, smart TV) ondersteunt alleen FAT32. Graag zou ik zelf 3D films van het internet halen en op mijn 2,5" HDD gooien om af te spelen op de TV. Maar dan is NTFS wel een vereiste. Zelfs in de handleiding van de TV staat niet welke bestandssystemen worden ondersteund. Kan iemand mij hier meer over vertellen? En welke video extensies worden ondersteund (MKV ed)?

Verder ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze tv lijn. Er is nog erg weinig te vinden op het web!

Alvast dank!

Gr Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marttin schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:25:
Ik sta op het punt om de LG 32LM660S ( http://www.lg.com/nl/tv-a...ie/LG-led-tv-32LM660S.jsp ) aan te schaffen. Was eerst van plan een Samsung te halen, maar dit model is een stuk mooier vormgegeven.

Momenteel heeft de Mediamarkt zo'n 'actie' waarbij je een 3D Blueray speler erbij kunt kopen voor € 80,--. Hier twijfel ik nog over.
Wat ik niet zo 123 kon vinden in dit draadje is wat voor USB opslag wordt ondersteund. De Samsung LED TV van m'n ouders (1 jaar oud, smart TV) ondersteunt alleen FAT32. Graag zou ik zelf 3D films van het internet halen en op mijn 2,5" HDD gooien om af te spelen op de TV. Maar dan is NTFS wel een vereiste. Zelfs in de handleiding van de TV staat niet welke bestandssystemen worden ondersteund. Kan iemand mij hier meer over vertellen? En welke video extensies worden ondersteund (MKV ed)?

Verder ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze tv lijn. Er is nog erg weinig te vinden op het web!

Alvast dank!

Gr Martin
Martin

NTFS is geen enkel probleem, dit heb ik zelf ook

USB versie 2.0
Video DivX HD
Foto JPEG
Audio Codec AC3(Dolby Digital),EAC3,HAAC,AAC, Mpeg, MP3, LPCM
De tv ondersteund geen dts, dit moet je eerst omzetten, en mkv bestanden werken ook.
ik vind het een heel erg mooie serie.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:39:
[...]

Martin

NTFS is geen enkel probleem, dit heb ik zelf ook

USB versie 2.0
Video DivX HD
Foto JPEG
Audio Codec AC3(Dolby Digital),EAC3,HAAC,AAC, Mpeg, MP3, LPCM
De tv ondersteund geen dts, dit moet je eerst omzetten, en mkv bestanden werken ook.
ik vind het een heel erg mooie serie, maar als je financieel de mogelijkheid heb zou ik misschien een maat groter gaan, door de kleine rand valt de tv veel kleiner uit als
Thanks voor je reactie! Helpt me weer een beetje met het maken van m'n keuze. Ik heb inderdaad ook naar de 42" versie gekeken. Voor die € 100 extra is het best te doen. En die Blue ray hoeft er niet te komen aangezien NTFS gewoon wordt ondersteund :)

Ik heb alleen niet zo'n grote woonkamer. Ik zit ongeveer 1,5m van m'n tv af en vraag me af of 42" niet wat aan de grote kant is voor zo'n kleine kamer? Wel vind ik (uiteraard): Hoe groter hoe beter ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SpitfireNL schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 18:16:
[...]

@Xtr3me4me:
Vandaag heb ik een e-mailtje ontvangen van LG waarin ze aangeven dat het probleem nog niet eerder bekend was bij hun en dat ze meer informatie van mij willen ontvangen. (service info menu: settings --> product/service info)
Nou eigenlijk heel simpel. Sinds de laatste update, verschuift de tv de 3D instelling alsof hij probeert zichzelf scherp in te stellen als een camera dat ook doet.
Het beeld gaat links naar rechts en rechts naar links paar cm!

De vorige update deed hij dat niet bij mij. En het maakt niet uit hoe je de 3D modus zelf instelt. Of het nu handmatig is of 1 van de ingestelde modus zoals bioscoop of extreme.
Dit doet hij niet alleen met een Blu-ray speler en originele 3D Blu-ray maar ook de demo
Filmpjes op 3D world van LG zelf. Dus we praten over een hardware matig iets en niet de broncode zelf.

Vandaag zelf nog eens getest met happy feet 2 op HDD content en daar doet ie het ook bij.
Ook getest vandaag met rapunzel op originele
Blu-ray disc via ps3 en daar exact hetzelfde.
Dit gebeurt allemaal sinds die laatste software update. Daarvoor had hij dit niet. Kreeg er zelfs koppijn van elke keer die bewegingen.

Gelukkig gebeurt dat niet telkens maar is wel mega irritant!
Ik heb het op mijn LG 55LM760S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

The Eagle schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:17:
[...]

Het is de kennis wetende wat je streamt natuurlijk! En je weet van ten voren wel
Wat je download en in wat voor broncode je
Download.
Streamen in Half OU of SBS werkt gewoon perfect op passief 3D. De content is altijd 1080p wat je moet nemen.
24Hz is prima kwaliteit. En vanavond zonet Wrath of the titans bekeken gestreamed half SBS 3D en
Ziet er subliem uit inclusief de subtitles.

Het is gewoon puur weten wat je download en je kennis over de broncode!
Je weet immers waaraan je begint als je gaat streamen.

En ja ik heb ook aantal BD films op me PS3 en ziet er net zo subliem uit als een BD speler van 200 of 400€ en geluid via optische aansluiting op mijn denon reciever loopt perfect synchroon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09-2024
Zijn er mensen waarbij het geluid (dolby surround) bij de publieke zenders weg valt? Ik zit bij Ziggo en heb mijn LG 47lm660 via hdmi met ARC aan gesloten op mijn versterker Pioneer VSX-912. Nu heb ik de laatste tijd vaak dat mijn geluid een halve seconde of nog minder weg valt.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PerfectMo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:17:
Zijn er mensen waarbij het geluid (dolby surround) bij de publieke zenders weg valt? Ik zit bij Ziggo en heb mijn LG 47lm660 via hdmi met ARC aan gesloten op mijn versterker Pioneer VSX-912. Nu heb ik de laatste tijd vaak dat mijn geluid een halve seconde of nog minder weg valt.

Meer mensen last van?
Phusebox schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:05:
Ik heb mijn CI module nu werkend en vanuit de tv wordt geluid via een optische kabel naar mijn receiver gestuurd. Echter heb ik heel vaak dat het geluid gewoon even wegvalt bij iedere zender. Dit probleem heb ik niet als ik mijn Humax via optische kabel aan de receiver hang.
Ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marttin schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:53:
[...]

Ik heb alleen niet zo'n grote woonkamer. Ik zit ongeveer 1,5m van m'n tv af en vraag me af of 42" niet wat aan de grote kant is voor zo'n kleine kamer? Wel vind ik (uiteraard): Hoe groter hoe beter ;-)
Er zijn mensen met een kijkafstand van 1 meter die een 55 inch hebben staan ;)
Ik zou een maatje groter nemen als je dit kan doen, je krijgt hier denk ik GEEN spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:45
Xtr3me4me schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:29:
[...]

En ja ik heb ook aantal BD films op me PS3 en ziet er net zo subliem uit als een BD speler van 200 of 400€ en geluid via optische aansluiting op mijn denon reciever loopt perfect synchroon!
Heb je daar nog iets bijzonders voor moeten doen. Als ik via mijn ps3 naar mijn denon receiver via optisch ga loopt het niet synchroon. Het geluid komt eerder als het beeld. Mijn denon receiver heeft geen optie om het geluid te vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Is het bij jou bij elke zender? Wat voor cam modulle gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PerfectMo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

Is het bij jou bij elke zender? Wat voor cam modulle gebruik je?
Neotion, is me alleen nog bij Nederland 1 opgevallen. Verder nog niets gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:05:
[...]

Er zijn mensen met een kijkafstand van 1 meter die een 55 inch hebben staan ;)
Ik zou een maatje groter nemen als je dit kan doen, je krijgt hier denk ik GEEN spijt van!
Haha ik begin nu wel ernstig te twijfelen. Die 42" is ook wel errug mooi! Maar voor het 3D effect maakt het niet uit als je er dichter op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marttin schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:36:
[...]

Haha ik begin nu wel ernstig te twijfelen. Die 42" is ook wel errug mooi! Maar voor het 3D effect maakt het niet uit als je er dichter op zit?
Beste Marttin

een 32LM660S (H x B x D) 43,5 x 71,9 x 3,5 cm Hoogte inclusief voet 49,9 cm
een 42LM660S (H x B x D) 56,6 x 95,3 x 3,3 cm Hoogte inclusief voet 63,4 cm

ik zou zeggen zoek een stuk karton en plaats het op de lokatie waar je het wilt hebben.
3D wordt beter naar mate het scherm groter wordt, ik kwam ook van 32 en zit nu vele male groter.
Welliswaar is mijn kijkafstand groter,maar zou zelf nooit meer een 32 nemen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb zelf 47" op circa 2,5 meter. Maar dat is toch echt het maximale dat nog prettig kijkt, zal vast ook persoonlijk zijn, maar ik zou geen 55" op die afstand willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gerard v.d. Horst schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:54:
[...]

Heb je daar nog iets bijzonders voor moeten doen. Als ik via mijn ps3 naar mijn denon receiver via optisch ga loopt het niet synchroon. Het geluid komt eerder als het beeld. Mijn denon receiver heeft geen optie om het geluid te vertragen.
Nope! helemaal niks. Heb een Monster Cable lopen naar mijn Denon reciever en HDMI Highspeed naar mijn TV. In de PS3 ingesteld op alle geluidsbronnen en op 1080p. Werkt echt perfect bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Een zeer informatief en goed topic!

Wellicht een idee om een deel2 hiervan te maken, gezien we al over de 1500 reacties hebben.

Ook leuk om gelijk de nieuwe LG Google 3D tv mee te nemen in dat 2e deel.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:34
stelletje apen bij TNT
gisteren stond bij mijn pakketje levering 8 augustus tussen 10.30-13.30

zijn ze vandaag mooi niet geweest en nu is de leverdatum opeens aangepast naar 9 augustus tussen 09.30-16.30

speciaal m'n vader ervoor thuis laten blijven omdat m'n televisie daar afgeleverd wordt! Kan hij morgen mooi nog een dagje thuisblijven :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
Thanks proo en Phusebox!
Ik denk dat ik toch voor de 42" ga. Vanavond nog even langs de Media Markt om nog even te vergelijken in real life. M'n tv meubel is precies 1M breed, dus dat kan mooi met de 42".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Marttin schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:17:
Thanks proo en Phusebox!
Ik denk dat ik toch voor de 42" ga. Vanavond nog even langs de Media Markt om nog even te vergelijken in real life. M'n tv meubel is precies 1M breed, dus dat kan mooi met de 42".
Heb 55"op 4,5 meter afstand. 42" op 1,5m afstand...denk dat je bij 3D snel koppijn zal krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
Xtr3me4me schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:24:
[...]

Heb 55"op 4,5 meter afstand. 42" op 1,5m afstand...denk dat je bij 3D snel koppijn zal krijgen...
Jullie maken me het lastig! Ik ga vanavond gewoon ff 3D uitproberen bij de MM op diverse afstanden :) Thanks in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:33
nieuwe firmware beschikbaar: (Version_04.01.46)

EDIT: pas op met deze FW mijn tv start niet meer op!

[ Voor 56% gewijzigd door nemmiesis29 op 08-08-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Voor de 55lm760s ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
uiteraard:

http://www.lg.com/nl/supp...e=support-product-profile

EDIT: pas op met deze FW mijn tv start niet meer op!

[ Voor 11% gewijzigd door nemmiesis29 op 08-08-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Even kijken of hiermee dat heen en weer geswingel van 3D ophoudt!
Vanavond maar eens Harry Potter DH P2 kijken 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Ik zou deze upgrade niet doen mijn tv start niet meer op na de update grrrrrrrrrrrrr this sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
nemmiesis29 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:28:
Ik zou deze upgrade niet doen mijn tv start niet meer op na de update grrrrrrrrrrrrr this sucks.
Dat meen je, dan ga ik die van mij niet updaten. En nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervelend voor je, ik lees dit te laat.
heb ondertussen mijn tv gewoon kunnen updaten en start normaal op.
misschien helpt het als je de tv even van de spanning afhaalt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
hopelijk word mijn televisie geleverd morgen!
TNT heeft al ruim een dag de status niet meer verandert en staat nu nog vrolijk op zending word voorbereid en de orderstatus bij azerty staat ondertussen al op afgehandeld :+

als je soms leest wat voor gekut er is met verloren pakketjes enzovoorts.. beter leveren ze dat ding dus gewoon morgen!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:16:
[...]

Vervelend voor je, ik lees dit te laat.
heb ondertussen mijn tv gewoon kunnen updaten en start normaal op.
misschien helpt het als je de tv even van de spanning afhaalt
ja idd balen gloeiende gloeiende zit nu maar op een 23 incher te kijken haha.
spanning eraf helpt ook niet helaas.

ga morgen gelijk LG bellen en kijken wat die doen.Ik hoop dat ze het goed doen anders ga ik gek..

jij hebt de 04.01.46 er zonder problemen op gekregen begrijp ik?

[ Voor 3% gewijzigd door nemmiesis29 op 08-08-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemmiesis29 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:52:
[...]

Jij hebt de 04.01.46 er zonder problemen op gekregen begrijp ik?
Ja bij mij staat 04.01.46 er zonder problemen op, ik zou echt boos worden als dit zou gebeuren.
Misschien een domme opmerking, maar probeer eens de software opnieuw te downloaden en de stick opnieuw in de tv te doen.
gebeurd er dan iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
Net de 42" (42LM660S) bekeken bij de Media Markt. Toch wel beter eigenlijk dan de 32" versie. Voor die € 100 extra is het goed te doen. Wel is hij daar € 899 terwijl je 'm op internet voor € 799 kan kopen. Kijken of ik er wat af krijg bij de MM ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marttin schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:03:
Net de 42" (42LM660S) bekeken bij de Media Markt. Toch wel beter eigenlijk dan de 32" versie. Voor die € 100 extra is het goed te doen. Wel is hij daar € 899 terwijl je 'm op internet voor € 799 kan kopen. Kijken of ik er wat af krijg bij de MM ;-)
heb je nog een oude tv?
probeer het eens bij plattetv.nl in te ruilen,
Ik ben altijd een voorstander van een normale winkel tov een internet shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:01:
[...]

Ja bij mij staat 04.01.46 er zonder problemen op, ik zou echt boos worden als dit zou gebeuren.
Misschien een domme opmerking, maar probeer eens de software opnieuw te downloaden en de stick opnieuw in de tv te doen.
gebeurd er dan iets?
gelukkig is het bij jou wel goed gegaan,hij deed bij mij zoals altijd dus stick erin aanzetten,herkent de FW ging gewoon tot 100%,dan opnieuw opstarten en toen...........constant LG logo aan uit aan uit aan uit etc. :(

heb ook net net opnieuw gedownloade software geprobeerd maar helaas,nog steeds niet.
heb jij het ook via een usb stick gedaan?

bedankt voor het meedenken iig.
ik laat zeker hier weten hoe de service is van LG.

(EDIT: en ik ben ook boos idd haha ;w )

[ Voor 4% gewijzigd door nemmiesis29 op 08-08-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:11:
[...]

heb je nog een oude tv?
probeer het eens bij plattetv.nl in te ruilen,
Ik ben altijd een voorstander van een normale winkel tov een internet shop
Ik heb nog een kleine LG tv van 6 jaar oud, maar die gaat nu naar de slaapkamer. De tv koop ik in mijn Media Markt vestiging; is inderdaad prettiger. Niet dat daar zo'n goede service is maar wel het goedkoopste hopelijk. Even kijken of ik de laagste prijsgarantie kan aanspreken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damster_mark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-02 16:18
Sinds enige tijd ben ik de eigenaar van de LG 42LM615S, een prima TV. Echter heb ik wel problemen
met het transfereren van het geluid van de TV naar mijn Onkyo NR-509 ontvanger.

Helaas maakt de TV geen gebruik van ARC waardoor ik genoodzaakt ben om het geluid via de optische uitgang te sturen. Probleem is dat er een gigantische vertraging tussen het beeld en geluid optreed wanneer ik de TV op Digtaal Audio 'Automatisch' zet. Ik zie vervolgens op mijn Onkyo ontvanger netjes dat er bijvoorbeeld Dolby Digtal geluid binnen komt, alleen is de vertraging echt onwerkbaar. Wanneer ik de Digitaal Audio setting op 'PCM' zet is alles weer prima.

Met mijn vorige TV van Samsung was dit geen enkel probleem. Iemand suggesties? Ik heb de TV inmiddels voorzien van de laatste software (03.03.20).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hoe lang Duurde het bij jullie voordat je mail terug kreeg van LG over de CashBack actie?
Ik had mijn brief verstuurd afgelopen maandag. Ik had mijn tv gekocht op 31 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Xtr3me4me schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 07:54:
Hoe lang Duurde het bij jullie voordat je mail terug kreeg van LG over de CashBack actie?
Ik had mijn brief verstuurd afgelopen maandag. Ik had mijn tv gekocht op 31 juli.
Volgens mij krijg je niet altijd een mail, je krijgt gewoon je geld binnen 6-8 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Phusebox schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:05:
[...]

Volgens mij krijg je niet altijd een mail, je krijgt gewoon je geld binnen 6-8 weken.
Is dat zo? Maar dan weet je toch nooit of je envelop daadwerkelijk goed is aangekomen?
Ja totdat je je geld krijgt maar 6-8 weken zit je dan in spanning is het wel goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:37

Patrick_Wolf

NoLIFE

Xtr3me4me schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:16:
[...]

Is dat zo? Maar dan weet je toch nooit of je envelop daadwerkelijk goed is aangekomen?
Ja totdat je je geld krijgt maar 6-8 weken zit je dan in spanning is het wel goed gegaan.
Ik kreeg een dag na het versturen al een mailtje dat hij in behandeling was genomen

Dedriloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Patrick_Wolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:28:
[...]

Ik kreeg een dag na het versturen al een mailtje dat hij in behandeling was genomen
Hhmmm ja ik had hem niet aangetekend verstuurd! Kan je naar zoiets bellen om te vragen of het aangekomen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Xtr3me4me schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:56:
[...]

Hhmmm ja ik had hem niet aangetekend verstuurd! Kan je naar zoiets bellen om te vragen of het aangekomen is?
Je kunt wel mailen, adres staat op de actie site(s) van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Phusebox schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:13:
[...]

Neotion, is me alleen nog bij Nederland 1 opgevallen. Verder nog niets gekeken.
Ik heb het idee dat dit gekomen is na een software update! Hoop dat ze het snel kunnen fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Orderstatus is nu weer verplaatst naar morgen tussen 11:30-13.30 :+
Gaat lekker zo.. Azerty heeft mijn bestelling dinsdag al verstuurd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

sjorremans schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:28:
Orderstatus is nu weer verplaatst naar morgen tussen 11:30-13.30 :+
Gaat lekker zo.. Azerty heeft mijn bestelling dinsdag al verstuurd :'(
Dat is echt balen, wat doen ze toch met je tv. Heen en weer verschuivingen van datums!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Xtr3me4me schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:30:
[...]

Dat is echt balen, wat doen ze toch met je tv. Heen en weer verschuivingen van datums!
Ik heb echt geen idee maar ze mogen wel gaan opschieten anders loop ik die cashback actie nog mis ook! Azerty mailen heeft nog geen zin, dit kan pas na 3 werkdagen en dan gaan ze uitzoeken waar je pakketje is. Hopelijk word de televisie vandaag gewoon afgeleverd! :X

Status zending is al vanaf dinsdag hetzelfde: zending word voorbereid

** heb maar even gebeld, ze halen morgenochtend de tv pas op. TV zal rond 10 uur afgeleverd worden
geduld is een schone zaak haha :*)

[ Voor 18% gewijzigd door sjorremans op 09-08-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou lekker dan! Kreeg zonet een reply van me mail
Dat ze mijn aanvraag niet binnen hebben gekregen.
En ik heb de serie nummer op de doos uitgeknipt en naar hun toe verstuurd.

Lekker nu hang ik dus! Ggrrr klote TNT!!!

Nu heb ik geen flauw idee wat ik moet doen. Want de bon met SN erop had ik al verstuurd naar hun. :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Xtr3me4me op 09-08-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Ik denk dat er niet veel op zit dan dit als leergeld te bestempelen. Nooit de originele bon sturen, lekker kopietjes maken. Origineel = voor klant, niet voor leverancier :)

Overigens wordt de cashback van LG afgehandeld doro een extern bedrijf...dat gaan ze echt niet zelf doen. Bij LG kun je dus ook niks claimen vziw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Xtr3me4me schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:03:
Nou lekker dan! Kreeg zonet een reply van me mail
Dat ze mijn aanvraag niet binnen hebben gekregen.
En ik heb de serie nummer op de doos uitgeknipt en naar hun toe verstuurd.

Lekker nu hang ik dus! Ggrrr klote TNT!!!

Nu heb ik geen flauw idee wat ik moet doen. Want de bon met SN erop had ik al verstuurd naar hun. :'(
Of een foto maken van het serienummer op je tv, scan van je bon en dat even terugmailen met de vraag of ze het alsnog in orde kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Net mail terug gekregen:

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het liefst ontvangen wij de originele streepjescode met daarop het typenummer van de TV (niet de streepjescode met welke begint met MAY...).

Als dit niet mogelijk is, voldoet het om een foto van de sticker op de achterkant van televisie te maken.

Vervolgens dient u de bevestigingsmail samen met de foto van de streepjescode en een kopie van de originele factuur per post naar ons op te sturen.

Als wij u documenten per post ontvangen hebben en u voldoet aan alle voorwaarden, kan overgegaan worden tot de terugbetaling van de cashback.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nog vragen heeft, dan vernemen wij dat graag van u.

Welke bevestigingsmail bedoelen ze hiermee? Deze mail die ik net gekregen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Xtr3me4me schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:54:
Net mail terug gekregen:

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het liefst ontvangen wij de originele streepjescode met daarop het typenummer van de TV (niet de streepjescode met welke begint met MAY...).

Als dit niet mogelijk is, voldoet het om een foto van de sticker op de achterkant van televisie te maken.

Vervolgens dient u de bevestigingsmail samen met de foto van de streepjescode en een kopie van de originele factuur per post naar ons op te sturen.

Als wij u documenten per post ontvangen hebben en u voldoet aan alle voorwaarden, kan overgegaan worden tot de terugbetaling van de cashback.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nog vragen heeft, dan vernemen wij dat graag van u.

Welke bevestigingsmail bedoelen ze hiermee? Deze mail die ik net gekregen heb?
Het printje dat je maakt van het ingevulde formulier op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
Nog een klein vraagje: Speelt de tv ook ISO bestanden af via USB? Of moet deze eerst geconverteerd worden naar MKV o.i.d.? Ik heb namelijk een ISO van een 3D film gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Marttin schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:03:
Nog een klein vraagje: Speelt de tv ook ISO bestanden af via USB? Of moet deze eerst geconverteerd worden naar MKV o.i.d.? Ik heb namelijk een ISO van een 3D film gevonden.
Nee Iso zelf niet. Je moet echt MKV bestanden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Phusebox schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:09:
[...]

Het printje dat je maakt van het ingevulde formulier op de website.
Thanks! Heb het dit keer opnieuw gedaan maar dit keer "aangetekend" :P Heb nog tot woensdag de tijd, dus moet lukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zaterdag komt mijn nieuwe tv. Fingers crossed dat deze wel "streeploos" is. Ben bang dat ik weer de pech heb dat de nieuwe nog erger zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
Xtr3me4me schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:15:
[...]

Nee Iso zelf niet. Je moet echt MKV bestanden hebben.
OK, thanks! :)
Maar al zou ik een Blue Ray ISO omzetten naar MKV dan wordt deze Side by Side 3D waarschijnlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-09 17:57
Phusebox schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 21:45:
Zaterdag komt mijn nieuwe tv. Fingers crossed dat deze wel "streeploos" is. Ben bang dat ik weer de pech heb dat de nieuwe nog erger zal zijn.
Geboren pessimist? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou, gewoon veel pech gehad altijd met aankopen. Dan wordt je dat vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Marttin schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:32:
[...]

OK, thanks! :)
Maar al zou ik een Blue Ray ISO omzetten naar MKV dan wordt deze Side by Side 3D waarschijnlijk?
Of half ou! Dus beeld boven en beneden. Ligt eraan hoe je het converteert en met welk programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
Xtr3me4me schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:37:
[...]

Of half ou! Dus beeld boven en beneden. Ligt eraan hoe je het converteert en met welk programma.
Heeft dat converteren nog invloed op de kwaliteit van het 3D beeld, ten opzichte van originele Blue Ray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Marttin schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:05:
[...]

Heeft dat converteren nog invloed op de kwaliteit van het 3D beeld, ten opzichte van originele Blue Ray?
Afhankelijk hoe je comprimeert. Als je gewoon alles normaal laat staan, zal het hetzelfde zijn.

Tevens meeste mensen strippen eerst een blu-ray. Zodat het uiteindelijk rond de 12GB uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Televisie is binnen! :+
Vanavond ff langs paps om het sernienummer te noteren zodat ik deze maandag kan opsturen naar LG anders loop ik alsnog de 300 euro mis haha

Over een maandje kan ik hem pas proberen :'( :'(

** ook maar gelijk muurbeugel besteld die hier eerder is genoemd! 45 euro of 100+ euro in de winkels scheelt een hoop 8)

[ Voor 22% gewijzigd door sjorremans op 10-08-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

sjorremans schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:24:
Televisie is binnen! :+
Vanavond ff langs paps om het sernienummer te noteren zodat ik deze maandag kan opsturen naar LG anders loop ik alsnog de 300 euro mis haha

Over een maandje kan ik hem pas proberen :'( :'(
Oh tip...maak niet dezelfde fout als ik...Stuur hem "aangetekend op" TNT zijn nogal "wij-verliezen-soms-nog-wel-eens-post"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Beste mede LG bezitters,

Ik heb nu een aantal weken de 55LM760s staan. TV werkt perfect en ben er erg blij mij. Echter valt het mij op dat bij bewegende beelden (zelfs als iemand met zijn hand zwaait) dat het wazig is. Ik heb het ook getest met Halo Reach op mij Xdoos en dan ronddraaien. Dan is het uiteraard ook wazig tot je stopt met draaien. Dit is minder erg omdat het nooit scherp is als je rondjes gaat draaien, maar met films vind ik het toch storend. Ik let er nu extra op dus het wordt extra opvallend. Is dit normaal?

Verder geen enkele problemen. Super TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

whiteclear schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:57:
Beste mede LG bezitters,

Ik heb nu een aantal weken de 55LM760s staan. TV werkt perfect en ben er erg blij mij. Echter valt het mij op dat bij bewegende beelden (zelfs als iemand met zijn hand zwaait) dat het wazig is. Ik heb het ook getest met Halo Reach op mij Xdoos en dan ronddraaien. Dan is het uiteraard ook wazig tot je stopt met draaien. Dit is minder erg omdat het nooit scherp is als je rondjes gaat draaien, maar met films vind ik het toch storend. Ik let er nu extra op dus het wordt extra opvallend. Is dit normaal?

Geen problemen hier daarmee ondervonden. Speel en kijk je het in 3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
In 3d gamen is echt niet te doen, veel te veel input lag. Sowieso is de input lag al killing voor online games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron Jeremy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-10 10:19
Ik ben van plan de LG 47LM660S te kopen, die nu voor zo'n 1050 euro te kopen is.
Iemand enig idee of deze prijs de komende 2 maanden nog zal zakken, of blijft zo'n prijs altijd wel rond deze koers hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

whiteclear schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:57:
Beste mede LG bezitters,

Zet de beeldinstellingen maar eens op de "Game" stand ipv de normale stand. Dat scheelt al een hoop :)
Qua 3D gaming: het zou me niks verbazen als de 3D processor van de 760s niet snel genoeg is voor snelle games. Ik weet niet of je een PC met een 3D videokaart ter beschikking hebt, maar anders zou je eens kunenn proberen of je de videokaart het 3D processing voor zijn rekening kunt laten nemen, dat zou al moeten schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectMo
Ron Jeremy schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:12:
Ik ben van plan de LG 47LM660S te kopen, die nu voor zo'n 1050 euro te kopen is.
Iemand enig idee of deze prijs de komende 2 maanden nog zal zakken, of blijft zo'n prijs altijd wel rond deze koers hangen?
Hij hangt al even rond die prijs. Ik heb hem 3 maanden geleden voor 1099 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ron Jeremy schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:12:
Hij was een tijdje zelfs 985 / 999 en ik hoopte dat hij nog wel iets zou zakken, maar helaas is hij nu weer iets duurder geworden. Denk dat er dus nog wel iets vanaf kan... maarja, of dat ook daadwerkelijk gebeurt weet alleen je glazen bol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 00:25

NSG

Je weet niks!

Ik heb net mijn pricewatch: LG 42LM620S ontvangen, update van 03.03.31 > 04.01.36 ging zonder problemen.

Maar wat heb ik me rot lopen zoeken naar de instelling om HDMI-CEC aan te zetten voor mijn 5.1 set, blijkt LG dit een andere naam te hebben gegeven namelijk "SimpLink" , raar dat LG zich niet aan de standaarden houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
Vanochtend bij de Mediamarkt geweest voor de LG 42LM660S. Er stond er nog maar één (showmodel). Nooit een fan van showmodellen, en de prijs was bijna € 200 hoger dan 2 dagen geleden, raar!
Toch maar besloten om de LG 32LM660S mee te nemen plus de actie met de LG 3D Blu-ray speler (BP 620) erbij voor € 80,-. Morgen alles installeren en zal dan mijn ervaringen delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo net mail gehad van Lg met de cashback actie van 300€ die wordt ook terug gestort!
Very Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:10:
In 3d gamen is echt niet te doen, veel te veel input lag. Sowieso is de input lag al killing voor online games.
heb je wel de game mode aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemmiesis hoe is dit bij jou afgelopen?
Pagina: 1 ... 16 ... 40 Laatste