Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44
Phusebox schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:53:
[...]

Damn... huge tv zeg als ik hem zo zie. Netjes opgehangen wel. Welke beugel?

Zie overigens wel meteen het banding probleem bij voetbal.
je bedoelt die soort van zwarte vegen die je door het scherm heen ziet?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Phusebox schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:53:
[...]

Damn... huge tv zeg als ik hem zo zie. Netjes opgehangen wel. Welke beugel?

Zie overigens wel meteen het banding probleem bij voetbal.
Ehm.. een slimline van vogel.. was rond de 80 euro, maar hij hangt perfect!
Nee, komt door de camera.. beeld tijdens het voetbal (full hd via sport 1) was echt perfect en heel helder!
Ben heel erg tevreden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 10:21
stefanvanrossen schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:55:
[...]

Ehm.. een slimline van vogel.. was rond de 80 euro, maar hij hangt perfect!
Nee, komt door de camera.. beeld tijdens het voetbal (full hd via sport 1) was echt perfect en heel helder!
Ben heel erg tevreden! _/-\o_
Full HD zijn tv uitzendingen nooit :9

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Phusebox schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:02:
[...]

Full HD zijn tv uitzendingen nooit :9
HD dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lijkt erop dat mijn 47LM760S vandaag niet meer binnenkomt... *snif* Ach ja, het wachten is toch leuker dan het uiteindelijke hebben, haha :D

Edit: Nevermind, hij is toch binnen. Woei... straks ophalen na het werk. En dan braaf wachten tot iemand me kan helpen met in elkaar zetten en uitpakken. 47" is me toch wat te groot om alleen te doen.

[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 30-07-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Nice!
Ik moet sowieso nog wachten ook al is de televisie al binnen straks, krijg 7 september de sleutel van het huis. Doos moet dus nog een maandje dichtblijven :'( :'( :'(

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

sjorremans schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:52:
Nice!
Ik moet sowieso nog wachten ook al is de televisie al binnen straks, krijg 7 september de sleutel van het huis. Doos moet dus nog een maandje dichtblijven :'( :'( :'(
Iig gefeliciteerd met je huis gozer! Ben erg blij met de tv en hij komt zo zonder kabels en strak tegen de muur erg tot zijn recht! Veel plezier ermee dadelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Vinden jullie de Panasonic TX-L42ET5E led tv te doen? Of eerder voor LG gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Phusebox schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:47:
Lijkt erop dat mijn 47LM760S vandaag niet meer binnenkomt... *snif* Ach ja, het wachten is toch leuker dan het uiteindelijke hebben, haha :D

Edit: Nevermind, hij is toch binnen. Woei... straks ophalen na het werk. En dan braaf wachten tot iemand me kan helpen met in elkaar zetten en uitpakken. 47" is me toch wat te groot om alleen te doen.
Ben je zo klein dan? :P Tot 50-55" is het prima te doen om in je eentje tv uit te pakken en in elkaar te zetten, tenzij je heel klein bent (en dus korte armen hebt). Alleen plasma's zijn over het algemeen wat zwaarder, waardoor het lastiger is in je eentje, maar 47" LED weegt niet zoveel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hahn schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:35:
[...]

Ben je zo klein dan? :P Tot 50-55" is het prima te doen om in je eentje tv uit te pakken en in elkaar te zetten, tenzij je heel klein bent (en dus korte armen hebt). Alleen plasma's zijn over het algemeen wat zwaarder, waardoor het lastiger is in je eentje, maar 47" LED weegt niet zoveel.
Nee dat niet maar mij kennende laat ik dat ding vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reageer ook maar eens. Ik heb sinds 11 juli een LG 55LM960V in huis en vanaf het eerste moment er helemaal ondersteboven van en supertevreden mee. Hiervan heb ik jarenlang Philips gehad maar ik ben helemaal om met de LG. De eerste weken heeft hij op de voet gestaan maar sinds vorige week zondag hangt hij heel strak aan de muur. Ik heb daarbij uiteindelijk gekozen voor een Vogel's wandsteun type EFW8305. Deze heb ik nieuw in de verpakking via Marktplaats op de kop getikt voor € 30. Vreemd was wel dat op de doos stond dat deze beugel geschikt was tot 50 inch. Op de site van Vogel's stond tot 80 inch. Ik heb het voor de zekerheid en om achteraf problemen te voorkomen nagevraagd bij Vogel's hoe dat zit maar de reactie was dat de inch is aangepast. Deze beugel is inderdaad nu geschikt voor tv's tot 80 inch. Handige beugel om te monteren op de muur en ook op de televisie. Natuurlijk wel even de tijd ervoor nemen maar dan heb je iets moois. Ik heb de televisie uiteindelijk met muurbeugel en rekening houdende met de € 300 cashback van LG (bevestiging inmiddels ontvangen, binnen 6-8 weken geld op rekening) voor net geen € 1.900 (!) kunnen kopen. Heeft wel heel veel tijd gekost (vrouw kreeg er ook al de peuken van dat ik met niets anders bezig was) maar voor dat geld deze televisie... ik loop vanaf 11 juli al met een glimlach van oor tot oor. De 3D functie is ook overigens helemaal top. Ik heb een paar films binnengehaald en stream deze vanaf mijn computer via de Dune TV 101 op de LG. In een woord geweldig. Vooral de beginscene van Monsters en Aliens is geweldig. Het balletje wat met een touwjte vastzit aan een pingpongbatje komt echt recht op je af en veroorzaakte bij de kinderen een echte schrik reactie. Moet nog proberen hoe de opname functie werkt maar dat komt nog. Voorlopig wil ik eigenlijk alleen maar kijken naar het geweldige beeld en overigens perfecte geluid van de LM960V. Jammer dat ik de opening van de Olympische Spelen gemist heb in 3D. Had dat niet meegekregen, zou nog mooier zijn geweest, dat weet ik zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Natuurlijk wel even de tijd ervoor nemen maar dan heb je iets moois. Ik heb de televisie uiteindelijk met muurbeugel en rekening houdende met de € 300 cashback van LG (bevestiging inmiddels ontvangen, binnen 6-8 weken geld op rekening) voor net geen € 1.900 (!) kunnen kopen.

gzsh,

vertel mij eens waar je 55LM960V voor net geen 1900 euro hebt kunnen kopen, lijkt mij een beetje stug omdat ze allemaal rond 11 juli 3300 euro kosten. Heb ik ik er nog niet voor betaald, maar wel wat meer als die 1900 euro..
Dat de 960 het topmodel is ben ik zeker met je eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm net opgehaald, en ik mis dus om te beginnen al de clip-on bril... verder vroeg ik me af of het serie nummer niet op de factuur moet staan voor de actie. Staat er namelijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
De clip bril zat er bij mij gelukkig wel bij... maar erg slecht als er gewoon iets mist uit jou doos!

Even een autistische vraag: Hoe hebben jullie je TV in het kopieer apparaat gekregen? Want daar staat de streepjescode op.

Want op het invulformulier van de cashback actie staat bovenaan dat je ook een kopie van de originele streepjescode van je TV moet meesturen. Wat ik heb gedaan is gewoon een foto gemaakt met phonecam en dat in word gezet en uitgeprint :9 maar ben ik benieuwd hoe jullie dat hebben opgelost.

[ Voor 60% gewijzigd door SpitfireNL op 30-07-2012 19:00 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een foto voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Productie datum maart 2012... nu al bijna half jaar oud dus :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff no signal, no ci module, gaat lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
SpitfireNL schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:40:
De clip bril zat er bij mij gelukkig wel bij... maar erg slecht als er gewoon iets mist uit jou doos!

Even een autistische vraag: Hoe hebben jullie je TV in het kopieer apparaat gekregen? Want daar staat de streepjescode op.
en dat in word gezet en uitgeprint :9 maar ben ik benieuwd hoe jullie dat hebben opgelost.
Ik heb gewoon de streepjescode van de doos geknipt :P
Hahn schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:35:
[...]

Mij lukte het om de 55" ook gewoon zelf te doen. Doos was ontzettend makkelijk om uit te elkaar te halen. Gewoon de 4 plastic dingetjes onderin los maken en doos omhoog schuiven. Voila de TV. Op de bank gelegd, voet gemonteerd en geplaatst. Gok wel wanneer je het ophangt dat je het dan wel met zijn tweeën moet doen.
Phusebox schreef op maandag 30 juli 2012 @ 20:04:
Pff no signal, no ci module, gaat lekker...
Je kan wel nog altijd Ned 1 HD kijken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Xepos op 30-07-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Heb mijn 55" ook neergehangen zaterdag en inderdaad met zn 2en gedaan. Gaat toch allemaal wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mcctje schreef op maandag 30 juli 2012 @ 20:08:
[...]

Ik heb gewoon de streepjescode van de doos geknipt :P

[...]

Mij lukte het om de 55" ook gewoon zelf te doen. Doos was ontzettend makkelijk om uit te elkaar te halen. Gewoon de 4 plastic dingetjes onderin los maken en doos omhoog schuiven. Voila de TV. Op de bank gelegd, voet gemonteerd en geplaatst. Gok wel wanneer je het ophangt dat je het dan wel met zijn tweeën moet doen.

[...]

Je kan wel nog altijd Ned 1 HD kijken :)
Nope Ned1 doet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een nieuwe smartcard ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@Phusebox: kijk even in de HANDLEIDING van je CI card. Daar staat duidelijk in hoe je hem moet installeren. En ja, dat gaat anders dan je zou verwachten ;)

Want op het invulformulier van de cashback actie staat bovenaan dat je ook een kopie van de originele streepjescode van je TV moet meesturen. Wat ik heb gedaan is gewoon een foto gemaakt met phonecam en dat in word gezet en uitgeprint :9 maar ben ik benieuwd hoe jullie dat hebben opgelost.
Die print zal ws niet geaccepteerd worden, dan weet je dat vast. Als je de moeite had genomen het topic door te lezen dan had je dat geweten ;)
Makkelijkste manier: met een breekmesje langs een winkelhaak even langs de sticker afsnijden aan alle kanten. Karton is meerlaags, trek je de sticker er zo af en alleen een klein stukje onderlaag mee, zonder beschadigingen :)

[ Voor 76% gewijzigd door The Eagle op 30-07-2012 21:16 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:11:
Is het een nieuwe smartcard ziggo?
Nee module en smartcard komen uit oude tv. Heeft altijd gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shimi schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:09:
gzsh,

vertel mij eens waar je 55LM960V voor net geen 1900 euro hebt kunnen kopen, lijkt mij een beetje stug omdat ze allemaal rond 11 juli 3300 euro kosten. Heb ik ik er nog niet voor betaald, maar wel wat meer als die 1900 euro..
Dat de 960 het topmodel is ben ik zeker met je eens
Ik heb hem gekocht via Internet. De prijs die ik heb betaald is € 2.166,86 inclusief verzendkosten. Nederlands model, zat zelfs een flyer van kieskeurig in om een review te schrijven. Ik heb wel vooraf bij LG gevraagd of de cashbackactie ook geldig was bij internetaankopen en elk model daar ook dan aan mee deed. Kreeg daar reactie op dat alle internetaankopen waarbij naam eindigt met .nl onder de actie vielen. Die mail meegestuurd met aangetekend schrijven naar LG met verder ingesloten kopie factuur, uitgesneden streepjescode van de televisie en ingevuld aanvraagformulier. Na een week navraag gedaan maar aanvraag nergens te vinden. Daarop op verzoek alles digitaal toegestuurd (gelukkig kopie gemaakt van alles) en kort daarna bevestiging dat alles was ontvangen en goedgekeurd en bedrag binnen 6-8 weken wordt overgemaakt. Nou tel die € 300 van de betaalde aankoopsom af en ik heb er € 1.866,86 voor betaald. Muurbeugel gekocht via Marktplaats voor € 30 dus bij elkaar € 1.898,86 kwijt geweest voor deze machtige mooie tv. En het is echt de 55 inch !
Leuke was dat ik afgelopen week het blaadje van de Makro kreeg en daar na aftrek cashback nog € 2.700 voor deze televisie zou zijn kwijt geweest. Je begrijpt dat ik ontzettend tevreden ben met het uiteindelijke resultaat van mijn zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heeft er iemand tips voor instellingen op de 760, want de instellingen van flatpanels review die komen niet overeen. Ik mis bepaalde settings.

Verticale banding, is die ook weg te krijgen met instellingen? Is constant aanwezig op 1 plek. Tijdens pannende shots met een egale achtergrond zie je op 1 plek een verticale streep van een cm breed ongeveer die lichter is en links en rechts daarvan een schaduw.

Heb ik weer... geen backlight bleeding, maar dit.

[ Voor 56% gewijzigd door Phusebox op 31-07-2012 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:25
Ik heb nu enkele weken de 760 en heb er last van dat hij ongeveer 3 keer per week reboot. Na de laatste update heb ik er echter last van de hij compleet gaat 'hangen', reageert nergens meer op en moet hem uit en aanzetten om er weer leven in te krijgen (gisterenavond 2x). Ik twijfel of ik hier werk van moet gaan maken, ik heb het idee dat het softwarematig is en dat het na een bepaalde update over is..., of is dit toch een hardware probleem? Zijn er mensen bij wie deze TV nooit reboot of hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Mcctje schreef op zondag 29 juli 2012 @ 11:29:
[...]

Ik gebruik geen programma. Ik doe gewoon via de TV zelf je kan de openbare mappen verkennen van je PC verkennen.
Op die manier heb ik niet toegang tot alle mappen op mijn pc, of moet ik die 'delen' o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Quido schreef op maandag 30 juli 2012 @ 20:10:
Heb mijn 55" ook neergehangen zaterdag en inderdaad met zn 2en gedaan. Gaat toch allemaal wat makkelijker.
Zeer verstandig!
haha,ik pakte de 55 inch op , om op de tv meubel te zetten, hoorde ik tijdens het optillen een knappend geluid uit mijn elleboog komen....Auwww, een flinke pijnscheut, spier gescheurd..weken last van gehad 8)7

Zag naderhand in de gebruiksaanwijzing om ook de tv niet alleen op te tillen ivm blessures, staat er echt in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien wanneer we SKYPE krijgen?

Vind het jammer dat het zo lang duurt als je lg belt wordt je er ook niet echt wijzer van....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blastajp
  • Laatst online: 01-05-2024
De 47LM860 is binnen. Eerste indruk is perfect: wel een beetje last van bleeding langs de bovenkant maar moet alles nog instellen. Heeft iemand nog de perfecte instellingen voor de 860?

Via de digitale kanalen nog wat gratis 3d materiaal bekeken; erg scherp en onder de indruk! Was altijd een beetje afwachtend met 3d maar ik weet nu zeker dat dit in de toekomst veel plezier gaat brengen. Daarnaast scroll ik erg vloeiend door de verschillende menu's en ben dan ook benieuwd hoeveel vertraging ik zou hebben gehad met een single core cpu.

Laptop en Mobiel waren snel aangesloten. Streamen vanaf de laptop leverde wel problemen op met het niet meer synchroon lopen van beeld en geluid. Dat was wel jammer, is dit bekend?

Ik heb nog geen firmware update gedaan maar dat moet ik de komende dagen nog allemaal even uitvinden. Eerste indruk is in ieder geval geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Phusebox schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:16:
Hmm net opgehaald, en ik mis dus om te beginnen al de clip-on bril... verder vroeg ik me af of het serie nummer niet op de factuur moet staan voor de actie. Staat er namelijk niet op.
Elke tv/doos heeft een uniek serienummer en winkels weten van tevoren niet welke doos je mee gaat krijgen, dus die staat er nooit op. Het serienummer ziet LG vanzelf van die sticker ;)

Op de sticker op de doos staat die serienummer (ook), die willen ze hebben. Dus sticker uitknippen/snijden en meesturen (maar altijd eerst een kopie maken natuurlijk).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 30-09 20:20
Hahn schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:43:
[...]

Elke tv/doos heeft een uniek serienummer en winkels weten van tevoren niet welke doos je mee gaat krijgen, dus die staat er nooit op. Het serienummer ziet LG vanzelf van die sticker ;)
[...]
Op de sticker op de doos staat die serienummer (ook), die willen ze hebben. Dus sticker uitknippen/snijden en meesturen (maar altijd eerst een kopie maken natuurlijk).
Op de hoeksticker op de doos vind je alle gegevens zelfs dubbel! Dus de ene kant eruit snijden en opsturen, dan heb je alle informatie altijd nog op de doos zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ondertussen nog geen status update van azerty!
duurt lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jef61 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 08:31:
Zijn er mensen bij wie deze TV nooit reboot of hangt?
Tot nu toe heb ik hier geen last van.
Maar je leest op het forum dat er een hardware probleem is waarbij de voeding moet vervangen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
sjorremans schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:17:
ondertussen nog geen status update van azerty!
duurt lang :+
Drie werkdagen levertijd werd bij mij iets meer dan een week. Op een donderdag besteld, zaterdag erop in huis. Ik werd netjes gebeld de avond ervoor, de TV werd gebracht met een eigen bezorgdienst (aan het busje te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Raziel schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Drie werkdagen levertijd werd bij mij iets meer dan een week. Op een donderdag besteld, zaterdag erop in huis. Ik werd netjes gebeld de avond ervoor, de TV werd gebracht met een eigen bezorgdienst (aan het busje te zien).
heb ik nog net genoeg tijd over om het cashbackformulier in te vullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:18:
Tot nu toe heb ik hier geen last van.
Maar je leest op het forum dat er een hardware probleem is waarbij de voeding moet vervangen worden
Oke bedankt, dan ga ik toch maar aanspraak maken op de garantie.
Hoe lang heb je de TV en heb je hem ook in combinatie met een CI+ module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Moeilijk op foto vast te leggen, maar zo ziet het er bij mij uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rl1gsNJ5cQTLWTzaerhqR1it/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hfRyIgTjHKF6AKSrpYMff3Qn/thumb.jpg

Gaat dus om die verticale streep vooral, maar het scherm is sowieso niet echt uniform.

Hmm nieuwe LG actie, vanaf morgen, gratis 3D camcorder en 100 euro retour.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 31-07-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron Jeremy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-10 10:19
Geld 100 euro retour en gratis 3D camcorder ook voor de 47LM660S?
Zo ja, ook via webshops, of alleen via bijvoorbeeld Mediamarkt enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hreuvekamp
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10-2021
Na de update heb ik inmiddels geen last meer van de reboots van mijn 47LM760S. Ben nu erg tevreden!
Alleen nog eens goed naar mijn CI+ module kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Is de CI+ Module ook op een andere manier te updaten? volgens het reguliere menu wil het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jef61 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:26:
[...]

Oke bedankt, dan ga ik toch maar aanspraak maken op de garantie.
Hoe lang heb je de TV en heb je hem ook in combinatie met een CI+ module?
Ik heb de tv al vanaf het begin, nee ik gebruik geen CI+ module.
ik begrijp nooit zo goed waarom mensen dit wel gebruiken, de opname mogelijkheden zijn veel minder als met een losse decoder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kan iemand mij bevestigen of dit normaal is bij deze tv's? Anders gaat ie dus terug naar de winkel en wil ik mijn geld terug. Ik heb dezelfde dag nog een klacht gestuurd en toen zei men al, we gaan het met LG opnemen.

Dat wil ik dus niet; wil gewoon een nieuwe tv die het wel doet, en niet eentje die na 1 uur al gerepareerd moet worden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gA1TxCoDI8wTNcnVXfuwxM7u/thumb.jpg

Meest storende is dus die streep die gemarkeerd heb, telkens als de camera beweegt zie je dus een streep die vreselijk irritant is.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 31-07-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-08-2021
Bij welke winkel heb je de tv gekocht?
Phusebox schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:32:
Kan iemand mij bevestigen of dit normaal is bij deze tv's? Anders gaat ie dus terug naar de winkel en wil ik mijn geld terug. Ik heb dezelfde dag nog een klacht gestuurd en toen zei men al, we gaan het met LG opnemen.

Dat wil ik dus niet; wil gewoon een nieuwe tv die het wel doet, en niet eentje die na 1 uur al gerepareerd moet worden.

[afbeelding]

Meest storende is dus die streep die gemarkeerd heb, telkens als de camera beweegt zie je dus een streep die vreselijk irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damu45 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:08:
Bij welke winkel heb je de tv gekocht?

[...]
Volgens mij doet dat er even niet toe, het gaat mij om het probleem en hoe dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damu45
  • Laatst online: 05-08-2021
De reden dat ik dit vraag is dat ik hetzelfde probleem ervaar. (defect paneel?)
Bij mij zou het paneel vervangen worden.
Wacht inmiddels 12 dagen op de afhandeling (na bezoek van de monteur)
Winkel werkte niet mee. Zelf alles maar geregeld via LG. Woordvoerder aldaar verbaasde zich over de handelswijze van de winkel.
Phusebox schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:14:
[...]

Volgens mij doet dat er even niet toe, het gaat mij om het probleem en hoe dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
gaizka schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:24:
[...]

Op die manier heb ik niet toegang tot alle mappen op mijn pc, of moet ik die 'delen' o.i.d.?
Je moet het inderdaad delen. Zoiets als je dat doet voor je thuisgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandaag met me vrouwtje naar Zaandam gegaan. Helemaal niet met de veronderstelling om een TV aan te schaffen.
Toch eens rond gekeken bij Saturn. En ja inderdaad we zagen daar de LG 55" 760S versie. Man man man wat een pracht televisie. Super 3D weergave moet ik zeggen en echt velen malen rust gevend op 800Hz dan de 660S versie die 400Hz is.
We hebben beiden een tijdje ernaar zitten staren en de verkoper probeerde ons maar over te halen voor de 760S versie.
Ik vond de prijs 2300,- euro waarvoor die stond duur. Hij wilde ons 5 extra brillen geven (Dus totaal 11 brillen) en 75 euro korting geven + uiteraard de cashback actie van 300,- euro en gratis bezorging.

Uiteindelijk gingen we erover nadenken en ergens een broodje eten. Uiteindelijk keek op me Iphone en zocht op tweakers wat de goedkoopste prijs was. 1.899,- euro bij Azerty. Dacht ja hier, dat is al 500,- euro goedkoper.

Uiteindelijk teruggegaan naar Saturn, zelfde verkoper kwam weer met ons praten en ik legde het zo uit van, jullie zijn niet al te goedkoop. Hij zegt hoezo? Ik zo, via Azerty kan ik hem kopen voor 1.899,- euro. Hij zei omdat het geen officiele dealer is wordt de cashback niet op gedaan. (Dacht lekkere onzin verhaal maar goed)
Ik zei van, tja...2225,- euro..is te duur. Dus hij zegt moment en liep weg.
Komt ie terug, en zegt: Ik maak een eenmalig bod voor u en inclusief de 11 brillen en gratis bezorging voor 1.899,- euro.
Ik zo...DEAL! :D En straks de cashback ook! heeeeerlijke deal.

A.s. vrijdag wordt hij geleverd! Ik ben HAPPY!!! en gelijk wat 3D blu-ray films gekocht en High speed HDMI kabel voor de Playstation 3.
(En dit terwijl mijn vriendin juist voor de LG wilde gaan en ik eigenlijk naar de 40" van samsung 8000 versie)

Dus vrijdag de 55" 760S versie met 11 brillen totaal :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De 760s vele malen rustgevender :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja qua 3D beeld voor je ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Laatst online: 13-09 17:20
Eigenlijk 5 dingen uit jou post waar ik me over verbaas, en wat eigenlijk wel komisch is.
1. Dan ook echt de laatste dag van de Cashback actie
2. Een vrouw die van grote TV's houdt
4. Dat je spontaan een grote TV koopt zonder daar vooraf plannen voor te hebben.
3. Dat je bij Saturn zo veel % van de prijs af kan krijgen
5. Wat moet je met zo veel 3D brillen?

:+ :+ :+ _/-\o_ :+ :+ :+

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Xtr3me4me schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:09:
Vandaag met me vrouwtje naar Zaandam gegaan. Helemaal niet met de veronderstelling om een TV aan te schaffen.
Toch eens rond gekeken bij Saturn. En ja inderdaad we zagen daar de LG 55" 760S versie. Man man man wat een pracht televisie. Super 3D weergave moet ik zeggen en echt velen malen rust gevend op 800Hz dan de 660S versie die 400Hz is.
We hebben beiden een tijdje ernaar zitten staren en de verkoper probeerde ons maar over te halen voor de 760S versie.
Ik vond de prijs 2300,- euro waarvoor die stond duur. Hij wilde ons 5 extra brillen geven (Dus totaal 11 brillen) en 75 euro korting geven + uiteraard de cashback actie van 300,- euro en gratis bezorging.

Uiteindelijk gingen we erover nadenken en ergens een broodje eten. Uiteindelijk keek op me Iphone en zocht op tweakers wat de goedkoopste prijs was. 1.899,- euro bij Azerty. Dacht ja hier, dat is al 500,- euro goedkoper.

Uiteindelijk teruggegaan naar Saturn, zelfde verkoper kwam weer met ons praten en ik legde het zo uit van, jullie zijn niet al te goedkoop. Hij zegt hoezo? Ik zo, via Azerty kan ik hem kopen voor 1.899,- euro. Hij zei omdat het geen officiele dealer is wordt de cashback niet op gedaan. (Dacht lekkere onzin verhaal maar goed)
Komt ie terug, en zegt: Ik maak een eenmalig bod voor u en inclusief de 11 brillen en gratis bezorging voor 1.899,- euro.

A.s. vrijdag wordt hij geleverd! Ik ben HAPPY!!! en gelijk wat 3D blu-ray films gekocht en High speed HDMI kabel voor de Playstation 3.
(En dit terwijl mijn vriendin juist voor de LG wilde gaan en ik eigenlijk naar de 40" van samsung 8000 versie)

Sterkte... als alle panelen zo slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SpitfireNL schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:24:
Eigenlijk 5 dingen uit jou post waar ik me over verbaas, en wat eigenlijk wel komisch is.
1. Dan ook echt de laatste dag van de Cashback actie
2. Een vrouw die van grote TV's houdt
4. Dat je spontaan een grote TV koopt zonder daar vooraf plannen voor te hebben.
3. Dat je bij Saturn zo veel % van de prijs af kan krijgen
5. Wat moet je met zo veel 3D brillen?

:+ :+ :+ _/-\o_ :+ :+ :+
hahahahaha

1. Euhm ja ik wist niet eens dat het de laatste cashback actie dag was. Wou als ik een nieuwe tv ging halen voor de samsung gaan 40". Dacht zelf groot zat.
2. Hahaha ik denk gewoon lucky zijn! Was de eerste tv die haar opviel en gelijk ook de tv waarvoor ze wilde gaan omdat ze de rest geen mooi design vond en geen mooier beeld gaf als die LG.
3. Tja, we gingen naar Zaandam om wat te eten en wat shoppen voor kleding en rond snuffelen, effe dagje weg. Dit had ik zelf ook nooit verwacht.
4. Ik denk dat die gast premie krijgt bij grote verkoop. Toen ik de site liet zien van Azerty, dacht ik dat hij zoiets had van...tja hier kom ik niet mee weg.
5. Hij gaf die zelf erbij weg. Kreeg ze er gratis bij en gratis bezorging ook nog. Dacht tja, 11 3D brillen...voor elke dag een andere kleur? hahaha geen idee, we krijgen wel vaak veel mensen over de vloer.
Ach, hij gaf ze gratis erbij weg.

Ik moet zeggen, 1.899,- en dan nog 300,- euro cashback voor de 55" 760S versie vind ik wel een mooie deal dacht ik zo. Toen kon ik ook geen nee zeggen meer. En ik weet. Ik was geen makkelijke klant voor die verkoper, want ik was niet makkelijk om te lullen. En was tegen sluitingstijd ook, dus dacht waarschijnlijk een snelle deal rond te maken. :D

Maar ja, hun happy en ik happy aanstaande vrijdag! En hebben al 3D films ingeslagen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Phusebox schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:27:
[...]

Die ik daar zag bij Saturn, was perfect. Had ook al 140 branduren opzitten. Was niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Xtr3me4me schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:33:
[...]

Die ik daar zag bij Saturn, was perfect. Had ook al 140 branduren opzitten. Was niks mis mee.
Ja logisch, in de winkel staan nooit gare panelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Phusebox schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:36:
[...]

Ja logisch, in de winkel staan nooit gare panelen :*)
Ja, als toevallig een paar gaar zijn betekend het nog niet dat ze in elke winkel over heel Nederland ze allemaal gaar zijn.
Sowieso zal ik het vrijdag zien en merk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Xtr3me4me schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:17:
[...]

Dan was er duidelijk iets mis met de 660s. De LG maakt gebruik van passief 3D op een LCD scherm, dat geeft per definitie een rustig beeld. Die 800 of 400hz heeft niks met de rustigheid van het beeld te maken (zoals vroegah het aantal Hz dat wel was bij CRT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

1899 voor de 55" vind ik heel schappelijk. Laatst had de MM een "EK inruilactie", en kreeg je 300 euro korting op de 47 en de 55". Toen heb ik mijn 47" 760 gehaald. Aangezien Saturn en MM zelfde bedrijf is, moet het dus niet zo lastig zijn geweest voor hem om hem voor 1899 weg te doen. Dikke kans dat ze er nu alsnog winst op maken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:27:
[...]

Even serieus

hoe is het beeld als je tv kijkt?
Of kijk je de hele avond naar het witte scherm?
Heb je al eens de picture wizard gebruikt, ik vind het echt een hele mooie tv.
Zelf zie ik ook op een paar plakken backlight met een volledig zwart scherm, en is een volledig wit scherm ook niet helemaal egaal wit.
Maar tijdens het tv kijken is het gewoon erg mooi >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Phusebox schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:32:
Kan iemand mij bevestigen of dit normaal is bij deze tv's?
Volgens mij normaal (660s heeft dat ook). Ook niet heel gek bij zo'n grote dunne tv met zo'n dunne bezel en zo'n scherpe prijs. Dan wordt egaal verlichten vrijwel onmogelijk. Je kunt niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Laatst online: 07-04 19:12
Ik moet zeggen, 1.899,- en dan nog 300,- euro cashback voor de 55" 760S versie vind ik wel een mooie deal dacht ik zo.
Daar heb ik hem zaterdag ook voor gehaald, alleen geen 11 brillen... :p

Morgen cashback envelop de deur uit! Ben benieuwd hoe lang het duren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:06:
[...]

Even serieus

hoe is het beeld als je tv kijkt?
Of kijk je de hele avond naar het witte scherm?
Heb je al eens de picture wizard gebruikt, ik vind het echt een hele mooie tv.
Zelf zie ik ook op een paar plakken backlight met een volledig zwart scherm, en is een volledig wit scherm ook niet helemaal egaal wit.
Maar tijdens het tv kijken is het gewoon erg mooi >:)
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:10:
[...]

Volgens mij normaal (660s heeft dat ook). Ook niet heel gek bij zo'n grote dunne tv met zo'n dunne bezel en zo'n scherpe prijs. Dan wordt egaal verlichten vrijwel onmogelijk. Je kunt niet alles hebben :P
Die streep valt duidelijk op met normaal tv kijken. Ligt echt niet aan verlichting want backlight hoger of lager verandert niets aan de streep. Volgens de service manual is het noise, en moet een onderdeel vervangen worden.

Picture wizard doet niets dat de normale instellingen niet kunnen.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 01-08-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Xtr3me4me schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:09:

Tegen mij in de saturn zeiden ze mooi dat ik pech had en de tv maar bij azerty moest bestellen aangezien Azerty geen directe concurrent van ze was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 06:41:
Die streep valt duidelijk op met normaal tv kijken. Ligt echt niet aan verlichting want backlight hoger of lager verandert niets aan de streep. Volgens de service manual is het noise, en moet een onderdeel vervangen worden.
Sorry, streep is niet normaal. Ik had het enkel over de niet-uniforme verlichting (die je overigens veel minder ziet als je recht voor de tv zit in zowel verticale als horizontale richting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Xtr3me4me schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:17:
[...]

Ook het gewone beeld, bij de saturn stonden de 660S en 760S naast elkaar en ik dacht altijd dat je die 400/800HZ niet zou merken maar toen ik dat eenmaal zag dus wel

Wilde eerst voor de 660S gaan maar ben heel erg blij dat ik toch uiteindelijk voor de 760S heb gekozen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ben benieuwd wat de reactie van de winkel is, toestel van 1 dag oud verwacht ik vervanging en geen reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

sjorremans schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:36:
[...]

Ook het gewone beeld, bij de saturn stonden de 660S en 760S naast elkaar en ik dacht altijd dat je die 400/800HZ niet zou merken maar toen ik dat eenmaal zag dus wel

Wilde eerst voor de 660S gaan maar ben heel erg blij dat ik toch uiteindelijk voor de 760S heb gekozen 8)
Zelfde had ik! Geen idee welke bron ze gebruikte maar bij het 3D effect vond ik de 760S echt beter dan de 660S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:51:
Ben benieuwd wat de reactie van de winkel is, toestel van 1 dag oud verwacht ik vervanging en geen reparatie.
Jij hebt gewoon bad kharma kerel! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:35:
[...]

Jij hebt gewoon bad kharma kerel! >:)
Seems like it.

Hoe kun je trouwens zien hoeveel uur een tv aan heeft gestaan?

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 01-08-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:51:
neem dit direct met de winkel op en niet met LG
LG laat het repareren!

je hebt al zo getwijfeld, en nu heb je dit...
Het zit je niet mee, maar er zal gerust een oplossing komen..Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:39:
[...]

neem dit direct met de winkel op en niet met LG
LG laat het repareren!

je hebt al zo getwijfeld, en nu heb je dit...
Het zit je niet mee, maar er zal gerust een oplossing komen..Succes
Heb ook contact opgenomen met de winkel, foto's doorgestuurd. Nu maar afwachten wat hun reactie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hebben mensen ook foto's van hun TV in de woonkamer? Benieuwd hoe het bij jullie staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen de LM670 en de 671? Ik kan geen enkel verschil ontdekken, laat staan waarom er een prijsverschil is van meer dan €200 (voor de 42" uitvoering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:59:
Hebben mensen ook foto's van hun TV in de woonkamer? Benieuwd hoe het bij jullie staat.
Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p528/FerryV82/3ddeed19.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wauw en welk model is dat? Netjes opgehangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw en welk model is dat? Netjes opgehangen!
LG 55LM760 de beste keuze >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ik kan niet wachten! nog 6 weekjes te gaan haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kan er nog niet echt van genieten, maar het is wel bizar hoe dun de bezel is. 3D is ook wel aardig, leuke bijkomstigheid. Alhoewel films niet zo fijn kijken zijn, behalve rustige shots dan. Er moet niet teveel beweging inzitten want dan wordt het een beetje blurry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hahaha zelfde scherm als die van mij dus! komt a.s vrijdag op me deurmat! kan niet wachten >:)
Kan trouwens de LG goed omgaan met 3D- Half SBS? Ik wilde dus een externe HDD met 2TB USB 3.0 aan me televisie hangen en daar vanuit de 3D films die ik heb afspelen.

Gaat dit een beetje goed? of zal het gaan haperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:10:
Kan er nog niet echt van genieten, maar het is wel bizar hoe dun de bezel is. 3D is ook wel aardig, leuke bijkomstigheid. Alhoewel films niet zo fijn kijken zijn, behalve rustige shots dan. Er moet niet teveel beweging inzitten want dan wordt het een beetje blurry.
3D blurry :?

3D is prachtig ook met snelle bewegingen
Xtr3me4me schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Hahaha zelfde scherm als die van mij dus! komt a.s vrijdag op me deurmat! kan niet wachten >:)
Kan trouwens de LG goed omgaan met 3D- Half SBS? Ik wilde dus een externe HDD met 2TB USB 3.0 aan me televisie hangen en daar vanuit de 3D films die ik heb afspelen.

Dit gaat heel goed, zonder enige hapering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Eerlijk gezegt gebruik ik 3D nog niet.

Normale films en series via USB-stick of Portable HD gaan iig prima al gebruik ik de laatste tijd de Nero stream mogelijkheid om films en series direct vanaf me computer via WIFI te streamen. En niets geen haperen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Eerlijk gezegt gebruik ik 3D nog niet.

Normale films en series via USB-stick of Portable HD gaan iig prima al gebruik ik de laatste tijd de Nero stream mogelijkheid om films en series direct vanaf me computer via WIFI te streamen. En niets geen haperen _/-\o_
Dat is ook vet! Maar 3D films is voornamelijk waar ik hem ook voor gekocht heb. Ben onwijs gek van films en me pa nog meer. Dus die zal ik wel elke dag over de vloer hebben straks :D
Heb nu Rio en Thor gekocht Blu-Ray 3D. Heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

3D blurry :?

3D is prachtig ook met snelle bewegingen

[...]
3D is best mooi als het maar niet te veel beweegt . Avatar Blu-Ray gister getest, en dat is allemaal leuk en aardig tot ze gaan rennen ofzo. Dan krijg je had doorzichtige personen etc. Maakt mij niemand wijs dat het dan net zo scherp en duidelijk is als bij nagenoeg stilstaand beeld.

Ook merk je wel dat de processor de snelste niet is.

Hij schakelt ook nooit automatisch om naar 3D trouwens, dacht dat hier beweert werd van wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 01-08-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:34:
[...]

3D is best mooi als het maar niet te veel beweegt . Avatar Blu-Ray gister getest, en dat is allemaal leuk en aardig tot ze gaan rennen ofzo. Dan krijg je had doorzichtige personen etc. Maakt mij niemand wijs dat het dan net zo scherp en duidelijk is als bij nagenoeg stilstaand beeld.

Jij hebt ook de 760S versie 55"?
Raar want de films die de verkoper had opgezet in 3D, had ook snelle bewegingen, maar ik merkte daar verder niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Xtr3me4me schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:35:
[...]

Jij hebt ook de 760S versie 55"?
Raar want de films die de verkoper had opgezet in 3D, had ook snelle bewegingen, maar ik merkte daar verder niks aan.
47 inch, maar dat mag niks uitmaken. Ik heb nog niemand gehoord bij mij thuis die niet zag dat het dan blurry werd.

Ben ik wel eens benieuwd naar jullie instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 20:06

NSG

Je weet niks!

Hallo allemaal, ik ben van plan een 42LM620s aan te schaffen ter vervanging voor mijn Samsung LE32B650 uit 2009.

Nou heb ik wat vragen over de ingebouwde mediaspeler.

Mijn filmcollectie bestaat uit MKV's met AAC audio, omdat de Samsung hier het best mee overweg kan.
De films staan op een computer en worden draadloos naar de tv gestreamt, op de computer draait "Samsung pc share manager" Werkt perfect, zonder haperingen, maar kan helaas niet doorspoelen. Doorspoelen kan wel vanaf een usb stick of draadloos met .avi bestanden.

Nou wil ik dus weten hoe het in zijn werkt gaat met de ingebouwde mediaspeler van LG. Moet ik hiervoor software draaien op de computer of kan het simpel vanaf een shared drive?

Iemand ervaring met MKV+AAC ~3,5GB 720p/ 1080p? Is doorspoelen mogelijk ( ook draadloos) ?

Uiteraard mogen gebruikers van andere 2012 modellen ook reageren, ik ga ervan uit dat de software hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

LG heeft vanaf nu nieuwe actie:

http://www.lg.com/nl/microsites/3dcamcorder/index.jsp

3D videocamera en 100 euro cashback ongeacht de maat. Echter kan ik bijna geen engelse of nederlandse sites vinden met info over die camcorder :p. Niet eens op hun eigen site :'). Het gaat om de LG DVX-5F9. Iemand wel wat kunnen vinden?

Overigens mijn laatste week bij Foka dus als iemand nog een leuke prijs wil voor een bepaald model, moet maar even zeggen ^^.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:48:
[...]

47 inch, maar dat mag niks uitmaken. Ik heb nog niemand gehoord bij mij thuis die niet zag dat het dan blurry werd.

Over je 3D problemen, heb gemerkt dat dit ook disc en speler afhankelijk kan zijn. Ik weet niet of je van originele BR disc speelt? Ik had namelijk ook meteen een Sony BR speler en RIO 3D gekocht om de 3D feats van deze TV te zien. Echter de disc speelde echt verschrikkelijk. Blur all over the place, was gewoon niet te kijken.. Echter, enkele weken later volgde een update op de speler van Sony ...wat blijkt RIO 3D speelt nu prima, zonder blur. Nogmaals; ik weet niet hoe je Avatar kijkt, maar ik heb gemerkt dat dit ook disc/speler afhankelijk kan zijn.

Nog even betreft de banding die je ziet in je tv. Heb je de balk(en) altijd in beeld, of alleen bij bewegende beelden? Ik heb ook behoorlijke banding, zichtbaar bij pannen van de camera. Vooral bij voetbal valt t flink op. Ook niet echt weg te tunen met instellingen. Er is reeds een monteur over de vloer geweest, maar die gaf aan er niet veel aan te kunnen doen. Dat het binnen specs zou vallen. Heb afgesproken het nog even aan te kijken, hoe storend ik het ervaar. Anders kan ik altijd een nieuwe afspraak maken. De OS ziet er echt prachtig uit, ook de banding is eigenlijk niet zichtbaar (weinig sport met panning en grote egale vlakken).
Ook in bezit van 47LM760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ChefChocolateball schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:04:
[...]

Over je 3D problemen, heb gemerkt dat dit ook disc en speler afhankelijk kan zijn. Ik weet niet of je van originele BR disc speelt? Ik had namelijk ook meteen een Sony BR speler en RIO 3D gekocht om de 3D feats van deze TV te zien. Echter de disc speelde echt verschrikkelijk. Blur all over the place, was gewoon niet te kijken.. Echter, enkele weken later volgde een update op de speler van Sony ...wat blijkt RIO 3D speelt nu prima, zonder blur. Nogmaals; ik weet niet hoe je Avatar kijkt, maar ik heb gemerkt dat dit ook disc/speler afhankelijk kan zijn.

Nog even betreft de banding die je ziet in je tv. Heb je de balk(en) altijd in beeld, of alleen bij bewegende beelden? Ik heb ook behoorlijke banding, zichtbaar bij pannen van de camera. Vooral bij voetbal valt t flink op. Ook niet echt weg te tunen met instellingen. Er is reeds een monteur over de vloer geweest, maar die gaf aan er niet veel aan te kunnen doen. Dat het binnen specs zou vallen. Heb afgesproken het nog even aan te kijken, hoe storend ik het ervaar. Anders kan ik altijd een nieuwe afspraak maken. De OS ziet er echt prachtig uit, ook de banding is eigenlijk niet zichtbaar (weinig sport met panning en grote egale vlakken).
Ook in bezit van 47LM760
Speel de Blu-Ray via de speler in mijn media center pc.

Tijdens de OS zie ik de banding ook, valt vooral op als de camera beweegt en vooral in blauwe vlakken. Eigenlijk zie ik de streep vrijwel altijd.

Backlight bleeding is ook aanwezig. Was me gisteren niet opgevallen. Komt misschien door het staan of warmte dat de tv zich wat gaat zetten? Vaag in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:48:
[...]

Tip zet de 3D bril op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quan Vu schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:19:
LG heeft vanaf nu nieuwe actie:

http://www.lg.com/nl/microsites/3dcamcorder/index.jsp

3D videocamera en 100 euro cashback ongeacht de maat. Echter kan ik bijna geen engelse of nederlandse sites vinden met info over die camcorder :p. Niet eens op hun eigen site :'). Het gaat om de LG DVX-5F9. Iemand wel wat kunnen vinden?
Ik denk dat het gewoon deze is, LG heeft gewoon zijn naam erop gezet

YouTube: DXG-5F9V 3D Camera Review

http://www.dxgusa.com/products/dxg-3d/dxg-5f9v.html

http://www.amazon.com/DXG...D-Camcorder/dp/B005BZJWBM

ik zou het eventueel voor een leuk bedrag willen overnemen _/-\o_

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:34:
[...]

Hij schakelt ook nooit automatisch om naar 3D trouwens, dacht dat hier beweert werd van wel.
De tv schakelt WEL gewoon over naar het juiste 3D formaat, echter dit is niet altijd zo dit ligt een beetje aan het bestand af.

3D is werkelijk prachtig, Avatar ziet er super uit, dit over de gehele film
Banding?
Ja soms zie ik dat ook met voetbal, maar dat is ook echt het enige moment en zeer op de achtergrond
En de OS ziet er echt zeer strak uit, ik heb genoten van de opening in 3D.
Als je tv werkelijk zo slecht is als jij zegt, dan zou ik morgen direct met de tv bij de winkel staan.

Maar heb je achteraf toch spijt van je aankoop van de(zoals je zelf hebt gezegd) tv die je eigenlijk niet nodig had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:27:
[...]

De tv schakelt WEL gewoon over naar het juiste 3D formaat, echter dit is niet altijd zo dit ligt een beetje aan het bestand af.

3D is werkelijk prachtig, Avatar ziet er super uit, dit over de gehele film
Banding?
Ja soms zie ik dat ook met voetbal, maar dat is ook echt het enige moment en zeer op de achtergrond
En de OS ziet er echt zeer strak uit, ik heb genoten van de opening in 3D.
Als je tv werkelijk zo slecht is als jij zegt, dan zou ik morgen direct met de tv bij de winkel staan.

Maar heb je achteraf toch spijt van je aankoop van de(zoals je zelf hebt gezegd) tv die je eigenlijk niet nodig had?
Ja ik ga dat ding ff inladen en een half uur rijden en daar weer uitladen. Vervolgens beschadigt er iets een ben ik de sjaak.

De tv schakelt hier nooit over naar 3D, ik moet dat handmatig aanzetten. Bijvoorbeeld op BBC, of de demo filmpjes van LG.

Tot nu toe ben ik nog niet helemaal tevreden. Mijn game tv die 350 heeft gekost heeft vergelijkbaar beeld, zonder banding of bleeding.

Toegegeven ik ben dan ook erg kritisch, maar als ik een dusdanig bedrag neerleg voor een tv dan verwacht ik ook een 8/9 van de tien en niet een zesje.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 01-08-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Als je een TV van 32" of groter koopt bij de MM, kun je ze gewoon bellen en sturen ze iemand langs. geen idee of dat LG is, maar voor > 32" hoef je niet met de TV in de doos terug naar de winkel :)

Vwb het 3D geweld: Ik heb een Denon DBP-1611UD Bluray speler. Die is 3D uitgerust en heeft totaal geen moeite met 3D spul. Al verschillende films getest. Niks blurry, en de boel wordt automatisch herkend. Dat zit op het HDMI-signaal, dus je BR speler (of mediaplayer) moet het herkennen en uit kunnen sturen naar de TV. Vandaar ook de term: 3D Ready ;) Als jij een BR speler hebt die dat niet doet, dan moet je idd zelf 3D aanzetten. Maar daar heb je midden op je RC een knop voor, kan niet missen ;)

@Phusebox: jij speelt af via je HTPC. Als daar een videokaart in zit die 3D ondersteunt kun je dat aanzetten en kan ie dat via HDMI uitsturen. Zo niet, dan moet je het vooralsnog handmatig doen :)

@Enes_81: MKV's worden ondersteund, AAC codering weet ik zo even niet. Maar dat moet in de handleiding te vinden zijn of in de specs. Beiden vind je op de site van LG :) Doorspoelen is mogelijk bij streaming, maar wil je dat draadloos doen moet je een behoorlijk sterk signaal hebben. Men zegt dat er voor Full HD streaming ongeveer 25Mbit nodig is. Ik kan je melden: mijn WLAN trekt streamen voor geen meter, en al helemaal niet direct vanaf internet. Ik heb uiteindelijk gewoon een kabeltje getrokken en dat draait perfect. Dan kun je ook behoorlijk doorspoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:34:
[...]
Ja ik ga dat ding ff inladen en een half uur rijden en daar weer uitladen. Vervolgens beschadigt er iets een ben ik de sjaak.
daar heb je wel een punt, maar ik zou zeker contact opnemen.
Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:34:
[...]
De tv schakelt hier nooit over naar 3D, ik moet dat handmatig aanzetten. Bijvoorbeeld op BBC, of de demo filmpjes van LG.
Heb je al eens de 3D world geprobeerd?
Die filmpjes schakelen absoluut zelf over naar het juiste 3D formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:51:
[...]

daar heb je wel een punt, maar ik zou zeker contact opnemen.
[...]

Heb je al eens de 3D world geprobeerd?
Die filmpjes schakelen absoluut zelf over naar het juiste 3D formaat
Hij denkt dat 3D zelf word aangezet (dus niet op de 3D knop te hoeven drukken), niet dat het juiste formaat word aangezet.
Maar dat het beeld wazig kan zijn kan ook liggen aan het feit dat je niet goed ervoor zit. Zit in de verticale kijkhoek is het zeer gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mcctje schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:50:
[...]

Hij denkt dat 3D zelf word aangezet (dus niet op de 3D knop te hoeven drukken), niet dat het juiste formaat word aangezet.
Maar dat het beeld wazig kan zijn kan ook liggen aan het feit dat je niet goed ervoor zit. Zit in de verticale kijkhoek is het zeer gevoelig.
Het beeld is alleen wazig bij beweging. Maar ik heb ook nog geen bioscoop film gezien waarbij dat niet zo was. Het zit hem echt in de techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb mijn tv bij saturn! En deze word vrijdag geleverd. Alleen zij vertelde mij dat ik op runners.nl moest kijken voor de leveringstijd en dat ik dan de code die op de pakbon staat moest invullen.

Nu kijk ik op de bon en ik kan nergens uithalen welke code ze bedoelen?!?!
Zie iets met NL heleboel cijfers en zie een code die korter is en begint met 4.
Beiden werken nog niet. Ik zie helaas geen andere code staan. Iemand enig idee met deze koerier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Xtr3me4me schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:59:
Zo hangt ie nu (draden door de muur)..
Wanneer alles er staat zal ik nog een totaalfotomaken.
Gister even alle internetkabels op lengte gemaakt en getrokken en de tv begon gelijk te updaten :P

Afbeeldingslocatie: http://i707.photobucket.com/albums/ww77/stefanvanrossen/foto2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Thaerel op 02-08-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een 42", met als doel TV kijekn en 2D/3D films kijken.

Voor dit doel zie ik weinig verschil tussen de 620S en de 660'S terwijl het prijsverschil aanzienlijk is. Volgens mij is het ook precies hetzelfde panneel dat er inzit, alleen de ombouw van de 620 Wijkt af van de duurdere modellen. Of zit er echt een ander panneel in de 620S?
Pagina: 1 ... 14 ... 40 Laatste