Dan hebben ze die aangepast nadat ik daar geweest ben vandaag want ik heb vanmiddag voordat ik daar aankwam nog gekeken en toen stond er nog 1879! Aardige gozer in de winkel daar trouwens!
We zijn nu bij firmware Software File(Version 04.01.36) hopelijk gaat internet het nu weer beter doen .
Jofels
ze hebben het inderdaad aangepast, vanmiddag stond ie nog op 1879! morgen maar ff bellen want ik wil hem nog wel hebben voor 1879 met 300 euro korting uiteindelijk!stefanvanrossen schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:55:
Dan hebben ze die aangepast nadat ik daar geweest ben vandaag want ik heb vanmiddag voordat ik daar aankwam nog gekeken en toen stond er nog 1879! Aardige gozer in de winkel daar trouwens!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
heb je dat vandaag nog kunnen regelen?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:23:
Ik heb net online gekeken en de prijzen staan weer op adviesprijzen bij Apollo, maar als je ze belt dan kan het nog voor de oude prijs tot einde van de cashback aktie.
Is mij ook gelukt ;-)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mensen die twijfelen tussen de 660 en 760 t/m 31 juli is de 760 met cashback bij Azerty.nl iig goedkoper dan de goedkoopste 660. Ik zelf heb hem bij Azerty weg. Hebben erg goede service daar en is maar €20 meer dan Apollo "was"
Ps: geen reclame voor Azerty, gewoon een tip
Dedriloth
Als we het over de 47LM760s hebben:
Apollo was €1399 tot en met maandag.. alleen sinds vandaag(dinsdag) heeft de prijs een tijdje op €1459 gestaan daar en nu staat de prijs in de avond zelfs al op €1699.
Ook ik heb de oude prijs(1399) nog kunnen regelen maar dat is omdat ik vorige week vrijdag via de telefoon(met apollo) zo'n TV heb besproken op mijn naam(telefonische bestelling) dus heb ik vandaag kunnen regelen dat ik hem nog voor die prijs krijg en heb ik de order ook via hun website alsnog gemaakt.
Apollo was €1399 tot en met maandag.. alleen sinds vandaag(dinsdag) heeft de prijs een tijdje op €1459 gestaan daar en nu staat de prijs in de avond zelfs al op €1699.
Ook ik heb de oude prijs(1399) nog kunnen regelen maar dat is omdat ik vorige week vrijdag via de telefoon(met apollo) zo'n TV heb besproken op mijn naam(telefonische bestelling) dus heb ik vandaag kunnen regelen dat ik hem nog voor die prijs krijg en heb ik de order ook via hun website alsnog gemaakt.
[ Voor 9% gewijzigd door SpitfireNL op 25-07-2012 05:11 ]
Goed bezig iedereen! Allemaal aan de LG! Kan niet wachten tot ik hem binnenkrijg vrijdag! Zelfs gewoon gratis bezorgd!~
Azerty heeft 'm zelfs eens voor € 1.279,- aangeboden. Ik heb per mail een vraag gesteld over de 760. De reply die ik ontving was dat het toestel niet meer leverbaar was via de leverancier en uit het assortiment / van de website gehaald zou worden. Dat is volgens mij echter niet gebeurd. Reken er dus niet al te erg op dat ze kunnen leveren..Patrick_Wolf schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:24:
Mensen die twijfelen tussen de 660 en 760 t/m 31 juli is de 760 met cashback bij Azerty.nl iig goedkoper dan de goedkoopste 660. Ik zelf heb hem bij Azerty weg. Hebben erg goede service daar en is maar €20 meer dan Apollo "was"
Zelf na het lezen van de 760s problemen in dit topic niet meer zo happig op de LG. Eigenlijk wel erg jammer. Ik vind de 760s qua design veel mooier dan een Samsung maar die is naar mijn persoonlijke mening op zijn beurt qua beeld iets mooier en naar het schijnt qua kwaliteit beter. Neem aan dat die nog wel gaan stunten met de Olympische Spelen omdat ze een van de sponsors zijn.
Ik heb het hier over de 55" variantPatrick_Wolf schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:24:
Dedriloth
lijkt me niet dat ze dan het product nog aanbieden? overal is de 55" variant (goed) verkrijgbaar dus waarom zou dat bij azerty niet zijn?vanderwolf schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:28:
[...]
Azerty heeft 'm zelfs eens voor € 1.279,- aangeboden. Ik heb per mail een vraag gesteld over de 760. De reply die ik ontving was dat het toestel niet meer leverbaar was via de leverancier en uit het assortiment / van de website gehaald zou worden. Dat is volgens mij echter niet gebeurd. Reken er dus niet al te erg op dat ze kunnen leveren..
Zelf na het lezen van de 760s problemen in dit topic niet meer zo happig op de LG. Eigenlijk wel erg jammer. Ik vind de 760s qua design veel mooier dan een Samsung maar die is naar mijn persoonlijke mening op zijn beurt qua beeld iets mooier en naar het schijnt qua kwaliteit beter. Neem aan dat die nog wel gaan stunten met de Olympische Spelen omdat ze een van de sponsors zijn.
de dame des huizes is het er nog niet helemaal mee eens maar ik ga straks toch echt de 55" LM760s bestellen bij azerty
Groot gelijk, anders krijg je spijt, ik had eerst de 47 inch gekocht, maarsjorremans schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:39:
de dame des huizes is het er nog niet helemaal mee eens maar ik ga straks toch echt de 55" LM760s bestellen bij azerty
kreeg binnen een week enorme spijt, kon gelukkig nog bij foka omruilen
voor de 55 inch, went heeel snel, ook bij het vrouwtje
Mijn vrouw wil het ook nog steeds niet dus ik moet me er maar overheen zetten dat ik nog 5 jaar met mijn HD-Ready tv verder mag... Zelf had ik ook nog twijfel vanwege alle problemen. Een tv die regelmatig reboot zit ik niet echt op te wachten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
dat is wat ik haar ook probeer duidelijk te maken haha. laat mij lekker de electronische apparaten bestellen voor in huis, mag jij lekker de meubeltjes uitzoekenluifel schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:45:
[...]
Groot gelijk, anders krijg je spijt, ik had eerst de 47 inch gekocht, maar
kreeg binnen een week enorme spijt, kon gelukkig nog bij foka omruilen
voor de 55 inch, went heeel snel, ook bij het vrouwtje
Verwijderd
Een TV die reboot is niet goed en moet dus gerepareerd worden. Als je een TV hebt die dat doet, wacht daar dan niet mee. Er zijn twee componenten die dit kunnen veroorzaken, het moederbord of de voeding.Phusebox schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:55:
Mijn vrouw wil het ook nog steeds niet dus ik moet me er maar overheen zetten dat ik nog 5 jaar met mijn HD-Ready tv verder mag... Zelf had ik ook nog twijfel vanwege alle problemen. Een tv die regelmatig reboot zit ik niet echt op te wachten.
Bij mij is het moederbord vervangen, en daarmee is het probleem verholpen. Ik had twee TV´s kort achter elkaar uit de zelfde batch (eerste wilde 8 van de 10 keer niet eens booten). Ik denk dat er gewoon een serie moederborden is geweest met een fout.
Monteur heeft het ding bij mij thuis ter plekke vervangen en klaar.
Een software update gaat dit probleem niet verhelpen, dus hoe langer je wacht, hoe meer van je garantietijd verstrijkt.
Nou ik heb er geen, maar bedankt voor de info. Er zal er ook wel geen komen dus zoals ik hierboven schreef. Jammer. Dan maar wachten op OLED in 2016.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:27:
[...]
Een TV die reboot is niet goed en moet dus gerepareerd worden. Als je een TV hebt die dat doet, wacht daar dan niet mee. Er zijn twee componenten die dit kunnen veroorzaken, het moederbord of de voeding.
Bij mij is het moederbord vervangen, en daarmee is het probleem verholpen. Ik had twee TV´s kort achter elkaar uit de zelfde batch (eerste wilde 8 van de 10 keer niet eens booten). Ik denk dat er gewoon een serie moederborden is geweest met een fout.
Een software update gaat dit probleem niet verhelpen, dus hoe langer je wacht, hoe meer van je garantietijd verstrijkt.
Nee hoor dat is niet altijd waar,ik had dit ook en zonder reparatie is het bij mij toch echt nooit meer voorgekomen.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:27:
[...]
Een TV die reboot is niet goed en moet dus gerepareerd worden. Als je een TV hebt die dat doet, wacht daar dan niet mee. Er zijn twee componenten die dit kunnen veroorzaken, het moederbord of de voeding.
Of het lag aan plex of het is toch met een s/w update van LG verholpen. (ws PLEX omdat op UK fora ook veel mensen er last van hadden en na update plex was het verdwenen).
mijn 671s werkt nu 100% foutloos,nooit een boot meer gehad.
PS: er is een update voor de LG magic remote app op android.
[ Voor 3% gewijzigd door nemmiesis29 op 25-07-2012 19:26 ]
Werkt het streamen van beeld nu wel of niet van de 660/760 naar de magic remote app?nemmiesis29 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:20:
[...]
Nee hoor dat is niet altijd waar,ik had dit ook en zonder reparatie is het bij mij toch echt nooit meer voorgekomen.
Of het lag aan plex of het is toch met een s/w update van LG verholpen. (ws PLEX omdat op UK fora ook veel mensen er last van hadden en na update plex was het verdwenen).
mijn 671s werkt nu 100% foutloos,nooit een boot meer gehad.
PS: er is een update voor de LG magic remote app op android.
Dit werkt bij mij 100% zonder haperen.ook de 1080p films.Phusebox schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:40:
[...]
Werkt het streamen van beeld nu wel of niet van de 660/760?
Sorry ik bedoelde naar de app, my bad.nemmiesis29 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:48:
[...]
Dit werkt bij mij 100% zonder haperen.ook de 1080p films.
ow ok haha nee dit is nog steeds alleen voor de hogere modellen vanaf de lm8600
Hmm ok jammer, volgend jaar vast ook op de andere modellen.nemmiesis29 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:59:
[...]
ow ok haha nee dit is nog steeds alleen voor de hogere modellen vanaf de lm8600
Verwijderd
Zoals beloofd mijn instellingen voor de 55Lm671s, misschien heeft iemand er wat aan.
backlight 93
contrast 95
helderheid 45
h-scherpte 50
v-scherpte 50
kleur 52
tint 0
dynamisch contrast uit
super resolutie aan
kleurbereik standaard
randen verb. uit
kleurenfilter uit
gamma 2.2
kleurtemp. medium
methode 2 punten
patroon extern
punten laag
ruisonderdrukking uit
mpeg uit
zwart niveau laag
echte bioscoop uit
led lokaal dimmen laag
true motion vloeiend
backlight 93
contrast 95
helderheid 45
h-scherpte 50
v-scherpte 50
kleur 52
tint 0
dynamisch contrast uit
super resolutie aan
kleurbereik standaard
randen verb. uit
kleurenfilter uit
gamma 2.2
kleurtemp. medium
methode 2 punten
patroon extern
punten laag
ruisonderdrukking uit
mpeg uit
zwart niveau laag
echte bioscoop uit
led lokaal dimmen laag
true motion vloeiend
Bij mij werkt het streamen van media alleen als ik dit rechtstreeks naar de TV doe, als ik het via de PS3 doe (zoals voorheen) loopt hij vast. Het voordeel van de streamen naar de PS3 was dat ik daarmee ook kon doorspoelen, als ik via mij TV stream kan dit niet, is hier een oplossing voor?nemmiesis29 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:48:
[...]
Dit werkt bij mij 100% zonder haperen.ook de 1080p films.
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:00:
Zoals beloofd mijn instellingen voor de 55Lm671s, misschien heeft iemand er wat aan.
backlight 93
contrast 95
enz
Bij anderen, zoals ik, zie je backlight en contrast tientallen procenten lager staan, kan
je zien, dat dit zeer persoonlijk is.
backlight 93
contrast 95
enz
Bij anderen, zoals ik, zie je backlight en contrast tientallen procenten lager staan, kan
je zien, dat dit zeer persoonlijk is.
Mijn voorgaande post:
Op vrijdag 20-7 had ik mijn TV telefonisch besteld. Toen gaf Apollo webshop aan dat de TV op dinsdag(24) of woensdag(25) weer leverbaar zou zijn. Nu is het inmiddels zelfs al donderdag(26) maar nog steeds is de TV niet leverbaar. Ik heb het vermoeden dat dit opzettelijk is gedaan door LG zodat mensen niet meer op tijd zullen zijn voor de cashback actie en om de prijzen omhoog te duwen
Hebben er meer mensen last van dat de TV's die in aanmerking komen voor de cashback actie niet meer op voorraad zijn in de winkel en daardoor al sinds het begin deze week niet of moeilijk leverbaar zijn?SpitfireNL schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:36:
Als we het over de 47LM760s hebben:
Op vrijdag 20-7 had ik mijn TV telefonisch besteld. Toen gaf Apollo webshop aan dat de TV op dinsdag(24) of woensdag(25) weer leverbaar zou zijn. Nu is het inmiddels zelfs al donderdag(26) maar nog steeds is de TV niet leverbaar. Ik heb het vermoeden dat dit opzettelijk is gedaan door LG zodat mensen niet meer op tijd zullen zijn voor de cashback actie en om de prijzen omhoog te duwen

Lijkt me sterk, de aankoopdatum is bindend.SpitfireNL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:15:
Mijn voorgaande post:
[...]
Hebben er meer mensen last van dat de TV's die in aanmerking komen voor de cashback actie niet meer op voorraad zijn in de winkel en daardoor al sinds het begin deze week niet of moeilijk leverbaar zijn?
Hun voorwaarden zijn nogal tegenstrijdig
• Deze actie geldt alleen voor aankopen gedaan in Nederland in de periode 15 mei 2012 tot en met 31 juli 2012 (factuurdatum).
• Deze actie geldt alleen voor de volgende producten die in Nederland - binnen de actieperiode - zijn aangekocht en geleverd. LG CINEMA SCREEN TV: 55LM960V/ 47LM960V/ 55LM860V/ 47LM860V/ 55LM765S/ 47LM765S/ 42LM765S/ 55LM760S/ 47LM760S/ 42LM860V/ 42LM765S/ 42LM760S.
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 26-07-2012 13:43 ]
lekker vaag.. straks komt je tv later binnen en maak je geen kans op die 300 euro
200 euro voor 47 inch... maar is nog veel!
Misschien toch voor de zekerheid even bellen naar apollo en vragen of ze de factuur eerder kunnen uitgeven. Betaling heb ik tenslotte al gedaan dus er zou geen probleem mogen zijn denk ik.
Misschien toch voor de zekerheid even bellen naar apollo en vragen of ze de factuur eerder kunnen uitgeven. Betaling heb ik tenslotte al gedaan dus er zou geen probleem mogen zijn denk ik.
[ Voor 21% gewijzigd door SpitfireNL op 26-07-2012 13:57 ]
Ik denk dat het stukje geleverd alleen van toepassing is op "binnen Nederland" en niet op "binnen de actieperiode". Dat kunnen ze gewoon niet maken.
Geen idee. Maar er is genoeg te vinden over muurbeugels in dit topic. Door middel van het zoekvak bovenaan deze pagina kan je makkelijk in dit topic zoeken op "muurbeugel". Dan krijg je vast een aantal goede aanraders in beeld.
Er zijn meer mensen(bijna iedereen) die z'n TV vlak tegen de muur wil hebben hangen.
Er zijn meer mensen(bijna iedereen) die z'n TV vlak tegen de muur wil hebben hangen.
Nooit zo begrepen, dan kun je hem dus niet meer draaien, zit je altijd te kloten als je even iets wil aansluiten etc. Als ik hem al aan de muur zou hangen ging ik toch voor een beugel die je naar je toe kan trekken en draaien.SpitfireNL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:14:
Geen idee. Maar er is genoeg te vinden over muurbeugels in dit topic. Door middel van het zoekvak bovenaan deze pagina kan je makkelijk in dit topic zoeken op "muurbeugel". Dan krijg je vast een aantal goede aanraders in beeld.
Maar goed, wie ben ik, ik heb niet eens een LG tv, dus wat ik hier nog doe

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 26-07-2012 15:16 ]
Ik zelf wil ook liever een arm hebben zodat ik hem van de muur af kan draaien. (om het scherm wat groter te laten lijken vanaf de bank
)
Waar ik nog heel benieuwd naar ben is hoe dat de Two Play functie precies werkt.
Kun je daarvoor 2 verschillende HDMI inputs gebruiken om splitscreen te creëren? (2 bronnen)
Of kan het alleen vanaf 1 HDMI input, bijvoorbeeld een spel dat splitscreen ondersteund? (1 bron)
Edit: ik hoop namelijk dat ik het ook kan gebruiken met sommige spellen op mijn HTPC.
Waar ik nog heel benieuwd naar ben is hoe dat de Two Play functie precies werkt.
Kun je daarvoor 2 verschillende HDMI inputs gebruiken om splitscreen te creëren? (2 bronnen)
Of kan het alleen vanaf 1 HDMI input, bijvoorbeeld een spel dat splitscreen ondersteund? (1 bron)
Edit: ik hoop namelijk dat ik het ook kan gebruiken met sommige spellen op mijn HTPC.
[ Voor 9% gewijzigd door SpitfireNL op 26-07-2012 17:06 ]
Die dualview functie (zo heet dat dingSpitfireNL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:53:
Ik zelf wil ook liever een arm hebben zodat ik hem van de muur af kan draaien. (om het scherm wat groter te laten lijken vanaf de bank)
Dus nee, twee verschillende bronnen gaat niet werken. Zou overigens wel een mooie optie zijn, met zijn 2en naar twee verschillende programma's tegelijk kijken. Zit je alleen nog met het geluid te kijken
Dat heet marketing en kleine lettertjes. En als iemand iets vraagt geef je gewoon aan dat door diverse oorzaken (productiecapaciteit, Olympics, EK) de vraag het aanbod overstijgt. Dus ja, dat kunnen ze wel maken - en dat doen ze ook. Niet binnen de actieperiode geleverd isPhusebox schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:56:
Ik denk dat het stukje geleverd alleen van toepassing is op "binnen Nederland" en niet op "binnen de actieperiode". Dat kunnen ze gewoon niet maken.

There's no such thing as "free money".
[ Voor 19% gewijzigd door The Eagle op 26-07-2012 20:23 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dus net nu ik vanavond goedkeuring heb gekregen om te bestellen zeg jij dat ik dat maar beter niet kan doen... hmm fijn.The Eagle schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:21:
[...]
[...]
Dat heet marketing en kleine lettertjes. En als iemand iets vraagt geef je gewoon aan dat door diverse oorzaken (productiecapaciteit, Olympics, EK) de vraag het aanbod overstijgt. Dus ja, dat kunnen ze wel maken - en dat doen ze ook. Niet binnen de actieperiode geleverd iscashback, trust me.
There's no such thing as "free money".
Ik heb een MKV op usb gezet en de bijbehorende .sub in exact zelfde naam. Toch speelt mijn tv (760s) de sub niet af. Wat doe ik fout?
Verwijderd
net terug van MM eindhoven, terug met 55LM760s
wilde morgen eigenlijk naar Azerty gaan voor de prijs
prijs in MM bleek met aftrek van Cashback te zijn en €300 cashback plaatje hing niet aan scherm
na wat onenigheden met verkoper en met manager en omdat het bijna sluitings tijd was er toch financieel uitgekomen,haha
wist niet dat er ook 2 dual-view brillen bijzaten
dit meteen met MW3 op xbox geprobeerd en werkt wel goed,mijn zoon kan nu niet zien waar ik zit,hahah
maak meer kans
hoedan ook ben er blij mee
kom van een 47" af, 55 lijkt niet echt groter omdat de rand zo dun is
had ik maar een 60" gekocht als die er was, haha
wilde morgen eigenlijk naar Azerty gaan voor de prijs
prijs in MM bleek met aftrek van Cashback te zijn en €300 cashback plaatje hing niet aan scherm
na wat onenigheden met verkoper en met manager en omdat het bijna sluitings tijd was er toch financieel uitgekomen,haha
wist niet dat er ook 2 dual-view brillen bijzaten
dit meteen met MW3 op xbox geprobeerd en werkt wel goed,mijn zoon kan nu niet zien waar ik zit,hahah
maak meer kans
hoedan ook ben er blij mee
kom van een 47" af, 55 lijkt niet echt groter omdat de rand zo dun is
had ik maar een 60" gekocht als die er was, haha
Moet het niet .srt zijn toevallig?KreaTiV schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:20:
Ik heb een MKV op usb gezet en de bijbehorende .sub in exact zelfde naam. Toch speelt mijn tv (760s) de sub niet af. Wat doe ik fout?
die optie schoot me net ook te binnen. Even op zoek naar een converter 
Done!
Done!
[ Voor 4% gewijzigd door KreaTiV op 26-07-2012 22:55 ]
je kan gewoon doorspoelen met 5 of 10 min tegelijk als je op het pijltje naar rechts drukt die naast de ok knop zit.gaizka schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:19:
[...]
Bij mij werkt het streamen van media alleen als ik dit rechtstreeks naar de TV doe, als ik het via de PS3 doe (zoals voorheen) loopt hij vast. Het voordeel van de streamen naar de PS3 was dat ik daarmee ook kon doorspoelen, als ik via mij TV stream kan dit niet, is hier een oplossing voor?
Pff ik zat net in de iDeal betaling en toen toch maar weer afgekapt... ik ben toch zo goed in twijfelen. Op het moment dat ik ga betalen denk ik weer, ach die oude tv is zo slecht nog niet. Heb je het echt nodig?
Wordt moe van mezelf.
Wordt moe van mezelf.
Voor degenen die de 55LM660s op het oog hadden:
http://www.t-online-shop....66/?ref=tweakerstonlinenl
Hij is nu nog maar EUR 1.489,-
http://www.t-online-shop....66/?ref=tweakerstonlinenl
Hij is nu nog maar EUR 1.489,-
Verwijderd
Ik hoop voor je dat je met andere dingen meer vertrouwen hebtPhusebox schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:07:
Pff ik zat net in de iDeal betaling en toen toch maar weer afgekapt... ik ben toch zo goed in twijfelen. Op het moment dat ik ga betalen denk ik weer, ach die oude tv is zo slecht nog niet. Heb je het echt nodig?
Wordt moe van mezelf.
Ik heb de tv direct vanaf het begin en heb er echt geen moment spijt van gehad!
het is gewoon een hele mooie tv
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2012 12:56 ]
Gelukkig hebben we nog afkoelingsperiode, heb em besteld. Kan hem maandag ophalen. Ben benieuwd.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:54:
[...]
Ik hoop voor je dat je met andere dingen meer vertrouwen hebt
Ik heb de tv direct vanaf het begin en heb er echt geen moment spijt van gehad!
het is gewoon een hele mooie tv
Of je kan de magic remote gebruiken en slepen/klikken om door te spoelen.nemmiesis29 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:08:
[...]
je kan gewoon doorspoelen met 5 of 10 min tegelijk als je op het pijltje naar rechts drukt die naast de ok knop zit.
Waar heb je hem besteld?Phusebox schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:06:
[...]
Gelukkig hebben we nog afkoelingsperiode, heb em besteld. Kan hem maandag ophalen. Ben benieuwd.
Graus Online.
Verwijderd
Een aantal users waaronder ik gebruiken deze naar volle tevredenheid.Quido schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:57:
Welke muurbeugel raden jullie aan voor een 55 inch? Dat de tv echt strak tegen de muur hangt?
http://www.muurbeugel.nl/...+-+55+inch+led+televisies
Verwijderd
gefeliciteerd, wat houd de speciale actie bij hun in?Phusebox schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:06:
[...]
Gelukkig hebben we nog afkoelingsperiode, heb em besteld. Kan hem maandag ophalen. Ben benieuwd.
Je mist net de opening van de olympische spelen in 3D
De prijs, iets duurder dan de goedkoopste prijs naar tenminste in de buurt.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 17:13:
[...]
gefeliciteerd, wat houd de speciale actie bij hun in?
Je mist net de opening van de olympische spelen in 3D
Heb hem vandaag opgehangen aan mijn wandmeubel, maar vind hem nu al klein lijken. Die 55" verdwijnt gelijk doordat er geen rand om zit. Zal morgen even een foto maken en plaatsen
Dedriloth
Haha ik hou er serieus rekening met dat ik de 47" moet gaan terugbrengen als hij te groot blijkt.Patrick_Wolf schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:54:
Heb hem vandaag opgehangen aan mijn wandmeubel, maar vind hem nu al klein lijken. Die 55" verdwijnt gelijk doordat er geen rand om zit. Zal morgen even een foto maken en plaatsen
Verwijderd
47" tja ik denk dat je die inderdaad moet terugbrengenPhusebox schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 20:28:
[...]
Haha ik hou er serieus rekening met dat ik de 47" moet gaan terugbrengen als hij te groot blijkt.
Dit omdat de 47" snel te klein zal zijn
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe ver je van de TV af zit 
Ik zit zelf op 3 meter afstand.... mijn 47LM760s wordt morgen bezorgd door www.apollo.nl
Maar ik ben nu al bang dat hij te klein zal blijken en dat ik eigenlijk liever een 55" had. Ook al kom ik van een oude 32 inch LCD af, maar dat is juist gewoon heel erg klein.
Ik zit zelf op 3 meter afstand.... mijn 47LM760s wordt morgen bezorgd door www.apollo.nl
Maar ik ben nu al bang dat hij te klein zal blijken en dat ik eigenlijk liever een 55" had. Ook al kom ik van een oude 32 inch LCD af, maar dat is juist gewoon heel erg klein.
Ik zit ook op 3 meter naar een 40" lcd te kijken, word morgen vervangen voor de 55lm760. Wilde niet kleiner.
De openingsceremonie van de Olympische spelen op BBC HD en dan in 3D is het mooiste wat ik ooit gezien heb in 3D. Prachtige beelden!
Dan wel op de 55 inch. Dus heren als jullie twijfelen of het een 47 of een 55 inch wordt , ik zou zeggen ga voor de 55!!!
Dan wel op de 55 inch. Dus heren als jullie twijfelen of het een 47 of een 55 inch wordt , ik zou zeggen ga voor de 55!!!
Tja dan ben ik net een dag te laat... TV wordt vandaag dus geleverd... eens kijken of de openinsceremonie nog in 3D te downloaden valt.
Even een heel praktische vraag, de 47inch TV (in doos) kan je die alleen de trap op dragen en opzetten/aansluiten?
Even een heel praktische vraag, de 47inch TV (in doos) kan je die alleen de trap op dragen en opzetten/aansluiten?
Denk het niet, 40/42 inch gaat net volgens mij.SpitfireNL schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 05:53:
Tja dan ben ik net een dag te laat... TV wordt vandaag dus geleverd... eens kijken of de openinsceremonie nog in 3D te downloaden valt.
Iemand tips voor kabels, want de HDMI aansluitingen zijn natuurlijk niet zo mooi aan de zijkant. Gebruiken jullie een hoek connector of een normale? Is wel handig als de kabel dan een beetje flexibel is zodat je hem weg kan geleiden. De kabels die ik hier heb liggen zijn allemaal hardstikke stijf.
Ik zat zelf te denken aan deze: http://www.allekabels.nl/...4-kabel-(high-speed).html
Dat zou volgens mij net moeten passen in de HDMI 1 aansluiting, en lijkt me de mooiste oplossing.
Ben wat 3d demo's aan het zoeken, wat is nu het beste Half SBS?
Ik zat zelf te denken aan deze: http://www.allekabels.nl/...4-kabel-(high-speed).html
Dat zou volgens mij net moeten passen in de HDMI 1 aansluiting, en lijkt me de mooiste oplossing.
[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 28-07-2012 10:27 ]
Verwijderd
ik ben het helemaal met je eensshimi schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:20:
De openingsceremonie van de Olympische spelen op BBC HD en dan in 3D is het mooiste wat ik ooit gezien heb in 3D. Prachtige beelden!
Wat was dit een ongelofelijke mooie uitzending!!
Ongelooflijk veel diepte in het beeld, ik heb het opgenomen en ga het zeker nog een keer bekijken.
Daarnaast had ik ook NED1 opgenomen, hier zag je hele andere beelden, het was dus ook echt een uitzending die alleen voor 3D was bestemd en niet zo'n omgezette uitzending.
Tip:
De finale 100m mannen, elke avond de highlights, de sluitings ceremonie, Planet Dinosaurs en last night of the proms worden ook in 3D uitgezonden.
Ik heb zelf de tv los staan, en gebruik gewone kabels, het maakt helemaal niet uit of je een kabel met een bocht gebruikt, je ziet de kabels gewoon helemaal niet zitten.Phusebox schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:28:
Iemand tips voor kabels, want de HDMI aansluitingen zijn natuurlijk niet zo mooi aan de zijkant. Gebruiken jullie een hoek connector of een normale? Is wel handig als de kabel dan een beetje flexibel is zodat je hem weg kan geleiden. De kabels die ik hier heb liggen zijn allemaal hardstikke stijf.
Zelf gebruik ik een wat betere kwaliteit, maar dat is je vraag niet
Je kan op you tube heel veel 3D vinden, maar je hebt natuurlijk ook de 3D world op je smart tv.
Daar vind je echt uren 3D beeldmateriaal, en daar komt steeds nieuw beeldmateriaal bij
Je moet de tv dan wel op internet aansluiten
Als je nog twijfelt zal dit direct verdwenen zijn als je de tv hebt aangesloten, ik hoop alleen voor je dat je geen spijt van het formaat krijgt.
Nou het is meer dat je de kabels van de zijkant ziet, dat stoort me. Dus die wil ik netjes wegwerken voor zover mogelijk
Verwijderd
Ik heb nog even voor je gekeken, als ik aan de zijkant kijk zie je de kabel echt amper zitten, je moet het gewoon even strak opbinden, je kan het gewoon onzichtbaar boven de verdikking van de speakers leggenPhusebox schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:11:
Nou het is meer dat je de kabels van de zijkant ziet, dat stoort me. Dus die wil ik netjes wegwerken voor zover mogelijk
En als ik naar je genoemde kabel kijk kan je die ook niet gebruiken,
De HDMI connector is te breed, ik denk niet dat je de connector erin krijgt!
en de kabel steekt omhoog, dit zal heel raar gaan lopen, als je perse een kabel met een bocht wilt hebben raad ik je een kabel aan waarvan de connector de andere kant op wijst of draaibaar is.
Maar de tv heeft denk ik te weinig tussenruimte met de achterplaat om deze te gebruiken
Je zal een connector moeten gebruiken die niet veel dikker is als de connector aan het andere uiteinde zoals afgebeeld op het plaatje
ik heb even voor je gekeken
ik weet niet hoe de kwaliteit van de kabel is, maar als je perse een kabel onder een hoek wilt hebben zou deze moeten passen
http://www.onlinekabelsho...PjwzPCGvLECFUWGDgodHQoA0A
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2012 11:33 ]
Hmm hij steekt toch juist omlaag? Volgens alle afbeeldingen op internet dan die ik van het zij paneel heb bekeken... waarom kon het nou niet gewoon rechts zitten zoals bij 90% van de tv's.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:19:
[...]
Ik heb nog even voor je gekeken, als ik aan de zijkant kijk zie je de kabel echt amper zitten, je moet het gewoon even strak opbinden, je kan het gewoon onzichtbaar boven de verdikking van de speakers leggen
En als ik naar je genoemde kabel kijk kan je die ook niet gebruiken,
De HDMI connector is te breed, ik denk niet dat je de connector erin krijgt!
en de kabel steekt omhoog, dit zal heel raar gaan lopen, als je perse een kabel met een bocht wilt hebben raad ik je een kabel aan waarvan de connector de andere kant op wijst of draaibaar is.
Maar de tv heeft denk ik te weinig tussenruimte met de achterplaat om deze te gebruiken
Je zal een connector moeten gebruiken die niet veel dikker is als de connector aan het andere uiteinde zoals afgebeeld op het plaatje
ik heb even voor je gekeken
ik weet niet hoe de kwaliteit van de kabel is, maar als je perse een kabel onder een hoek wilt hebben zou deze moeten passen
http://www.onlinekabelsho...PjwzPCGvLECFUWGDgodHQoA0A
Dat kan dus niet als ik MKV's stream, kan dat aan de grote van het bestand liggen?Mcctje schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:26:
[...]
Of je kan de magic remote gebruiken en slepen/klikken om door te spoelen.
Verwijderd
waar ben je bang voor?Phusebox schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:45:
[...]
Hmm hij steekt toch juist omlaag? Volgens alle afbeeldingen op internet dan die ik van het zij paneel heb bekeken... waarom kon het nou niet gewoon rechts zitten zoals bij 90% van de tv's.
Ben je bang dat het aan de zijkant uitsteekt ofzo?
Er zit genoeg ruimte om het onzichtbaar weg te werken
Je ziet de kabel gewoon NIET zitten, je kan zonder problemen een gewone kabel gebruiken
Nee ik wil gewoon die lelijke kabels zo min mogelijk zitten als je opzij tegen de tv aan lijktVerwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:12:
[...]
waar ben je bang voor?
Ben je bang dat het aan de zijkant uitsteekt ofzo?
Er zit genoeg ruimte om het onzichtbaar weg te werken
Je ziet de kabel gewoon NIET zitten, je kan zonder problemen een gewone kabel gebruiken
zo net de LG LM760S 55" besteld bij azerty.
vanmiddag nog een keer bij de saturn wezen kijken en daar stond alleen de 47" versie maar ik wist al dat ik de 55" versie wilde!
alleen was deze bij de saturn 2200 euro, weet iemand waarom azerty deze een stuk goedkoper kan aanbieden? met de cashback actie van LG houd het namelijk in dat ie maar 1600 euro kost!
heb nog gevraagd hoe het zit met de cashback actie, saturn vertelde mij dat het niet uitmaakt wanneer je de televisie binnenkrijgt, als je maar voor de einddatum van het formulier opsturen dat hebt gedaan. de exacte datum weet ik niet meer maar je hebt volgens mij nog ruim 2 weken de tijd daarvoor.
vanmiddag nog een keer bij de saturn wezen kijken en daar stond alleen de 47" versie maar ik wist al dat ik de 55" versie wilde!
alleen was deze bij de saturn 2200 euro, weet iemand waarom azerty deze een stuk goedkoper kan aanbieden? met de cashback actie van LG houd het namelijk in dat ie maar 1600 euro kost!
heb nog gevraagd hoe het zit met de cashback actie, saturn vertelde mij dat het niet uitmaakt wanneer je de televisie binnenkrijgt, als je maar voor de einddatum van het formulier opsturen dat hebt gedaan. de exacte datum weet ik niet meer maar je hebt volgens mij nog ruim 2 weken de tijd daarvoor.
Azerty levert geen Nederlandse modellen en is daarom uitgesloten bij de LG Cashback.. Fysieke winkels zoals Saturn, BCC, Expert etc worden min of meer verplicht de prijs van 2299 aan te houden voor de 55LM760S en met de Cashback kom je dan rond de 1999 uit.. De 47LM760S is 1699 en daarop zit een 200 euro Cashback.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ook de 47LM760S uit webshops die goedkoper zijn kan gewoon de €200 cashback voor terug gevraagd worden. Zolang de TV maar uit NL komt, er zijn dus ook gewoon webshops die het nederlandse model leveren, maar azerty dus toevallig niet... althans dat is mij verteld door www.apollo.nl dat op hun modellen de cashback op toepasbaar is.
Mijn TV heb ik vandaag ontvangen voor de oude prijs van een week geleden.. toen was deze nog maar €1399... nu is die daar inmiddels ook gestegen naar €1699, bij Apollo.
Hoe check ik dan of het werkelijk een nederlands model is?
Mijn TV heb ik vandaag ontvangen voor de oude prijs van een week geleden.. toen was deze nog maar €1399... nu is die daar inmiddels ook gestegen naar €1699, bij Apollo.
Hoe check ik dan of het werkelijk een nederlands model is?
[ Voor 5% gewijzigd door SpitfireNL op 28-07-2012 20:17 ]
Navragen bij LG of LG Nederland aan Apollo levert misschien?
In de voorwaarden staat niks over Nederlandse modellen alleen dat het in Nederland verkocht en geleverd moet zijn.
Maakt het voor de rest niet uit dat het geen Nederlands model is? Op de Cashback actie na danSchizo007nl schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:55:
Azerty levert geen Nederlandse modellen en is daarom uitgesloten bij de LG Cashback.. Fysieke winkels zoals Saturn, BCC, Expert etc worden min of meer verplicht de prijs van 2299 aan te houden voor de 55LM760S en met de Cashback kom je dan rond de 1999 uit.. De 47LM760S is 1699 en daarop zit een 200 euro Cashback.
Ik heb zelf de 55lm760 bij Azerty weg en mijn cashback actie is gewoon in behandeling genomen en wordt binnen 6 tot 8 weken terug gestort.Schizo007nl schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:55:
Dedriloth
Ik heb mijn 760S bij azerty vandaan en het geld al binnen.
Dat is knap, interne bronnen hebben mij anders gezegd.. Heb ik volgende week gelijk iets te doen! ;-) maar als jullie het zeggen zal de Cashback dus wel mee doen
Check de LG site zoals ik zei, en lees de voorwaarden, staat niets over Nederlandse modellen.Schizo007nl schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 22:17:
Dat is knap, interne bronnen hebben mij anders gezegd.. Heb ik volgende week gelijk iets te doen! ;-) maar als jullie het zeggen zal de Cashback dus wel mee doen
Hm vreemd ik doe precies hetzelfde en het lukt mij wel. Duurt wel even voordat die alles heeft geladen.gaizka schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:56:
[...]
Dat kan dus niet als ik MKV's stream, kan dat aan de grote van het bestand liggen?
Maar weet iemand waar ik de 3D uitzending van de opening van de OS kan vinden? Wil die toch graag zien in 3D.
Heb de 55lm760 vandaag opgehaald voor 1899, verstuur maandag aangetekende brief met bon voor cashback. En kom dan op 1599 uit.. wat een verschil met mn oude 40" lcd!
Vraag me af of ik de 47 incher wel in mijn auto ga krijgen. Eens kijken of ik de afmetingen van de doos kan vinden. Mag ie wel plat liggen?
Ik heb hem ook plat in mijn auto gelegd en is goed gegaan.Hij zit heel strak verpakt in de doos als je maar voorzichtig rijd over drempels.Phusebox schreef op zondag 29 juli 2012 @ 08:28:
Vraag me af of ik de 47 incher wel in mijn auto ga krijgen. Eens kijken of ik de afmetingen van de doos kan vinden. Mag ie wel plat liggen?
De doos van de 47LM760s is 1315 mm (b) x 800 mm (h)...
ik heb hem hier nog in de gang staan.. gisteren ontvangen en man wat een mooi ding is dat!!
Edit: ja zeker, de diepte is 130 mm
ik heb hem hier nog in de gang staan.. gisteren ontvangen en man wat een mooi ding is dat!!
Edit: ja zeker, de diepte is 130 mm
[ Voor 12% gewijzigd door SpitfireNL op 29-07-2012 09:03 ]
Weet je ook de diepte? Ook volgens lg website is dat 14cm. Nooit geweten dat het daar op zou staan.SpitfireNL schreef op zondag 29 juli 2012 @ 08:52:
De doos van de 47LM760s is 1315 mm (b) x 800 mm (h)...
En ja drempels is een probleem ik moet hier bij ons in de wijk over tig drempels die ook nog eens belachelijk hoog zijn.
Hmm qua breedte past ie achter op de bank, maar qua hoogte kom ik met 2cm te kort. Hmmmz
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2012 09:10 ]
En via welk programma stream jij dan? En stream jij rechtstreeks naar de TV of zit er nog een PS3 of iets dergelijks tussen?Mcctje schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 23:54:
[...]
Hm vreemd ik doe precies hetzelfde en het lukt mij wel. Duurt wel even voordat die alles heeft geladen.
Maar weet iemand waar ik de 3D uitzending van de opening van de OS kan vinden? Wil die toch graag zien in 3D.
Ik gebruik geen programma. Ik doe gewoon via de TV zelf je kan de openbare mappen verkennen van je PC verkennen.gaizka schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:42:
[...]
En via welk programma stream jij dan? En stream jij rechtstreeks naar de TV of zit er nog een PS3 of iets dergelijks tussen?
Ik heb onze 47" met de bank half plat, diagonaal rechtop in mijn Peug 207 vervoerd. En dat houdt ie prima. Of je die dozen nou plat of schuin legt maakt weinig uit. Rechtopstaand vervoeren is uiteraard mooier, maar niet iedereen rijdt een VitoPhusebox schreef op zondag 29 juli 2012 @ 09:01:
[...]
Weet je ook de diepte? Ook volgens lg website is dat 14cm. Nooit geweten dat het daar op zou staan.
En ja drempels is een probleem ik moet hier bij ons in de wijk over tig drempels die ook nog eens belachelijk hoog zijn.
Hmm qua breedte past ie achter op de bank, maar qua hoogte kom ik met 2cm te kort. Hmmmz
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Net gemeten en hij zou rechtop achterin moeten passen als ik het zitgedeelte omhoog klap (oude mm ondeo).The Eagle schreef op zondag 29 juli 2012 @ 16:28:
[...]
Ik heb onze 47" met de bank half plat, diagonaal rechtop in mijn Peug 207 vervoerd. En dat houdt ie prima. Of je die dozen nou plat of schuin legt maakt weinig uit. Rechtopstaand vervoeren is uiteraard mooier, maar niet iedereen rijdt een Vito
snel instappen en die tv halen!Phusebox schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:16:
[...]
Net gemeten en hij zou rechtop achterin moeten passen als ik het zitgedeelte omhoog klap (oude mm ondeo).
Heb zelf de 55" vervoerd in een 2011 corsa, past liggend primaPhusebox schreef op zondag 29 juli 2012 @ 08:28:
Dedriloth
Het eerste dat ik mogen, mits de tv binnen is, ga doen is mijn Harmony One herprogrammere. Ik kon het nergenss vinden maar ik hoop toch dat LG het wel ondersteund om met een IR commando meteen een specifieke HDMI input te kiezen?
Dat was wat me altijd stoorde aan mijn huidige TV en de Harmony, ik moest altijd handmatig de input selecteren via een input lijst. Beetje omslachtig.
Dat was wat me altijd stoorde aan mijn huidige TV en de Harmony, ik moest altijd handmatig de input selecteren via een input lijst. Beetje omslachtig.
Ja de Harmony One kan je programmeren zodat hij direct de juiste ingang selecteert.Phusebox schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:54:
Het eerste dat ik mogen, mits de tv binnen is, ga doen is mijn Harmony One herprogrammere. Ik kon het nergenss vinden maar ik hoop toch dat LG het wel ondersteund om met een IR commando meteen een specifieke HDMI input te kiezen?
Met de standaard RC van de LG moet je idd via het menu een ingang kiezen. Wat ook kan is gewoon HDMI control aanzetten, dan schakelt ie natuurlijk automatisch 
Overigens heb ik HDMI control zelf uit staan. Om het aan te zetten zou ik het op mijn receiver ook aan moeten zetten (duh), maar die laat dan in de standby een lampje branden en verbruikt iets meer. Verbuik boeit me niet zo, dat lampje wel, dat doen we dus niet
Overigens heb ik HDMI control zelf uit staan. Om het aan te zetten zou ik het op mijn receiver ook aan moeten zetten (duh), maar die laat dan in de standby een lampje branden en verbruikt iets meer. Verbuik boeit me niet zo, dat lampje wel, dat doen we dus niet
Hoe doe ik dat, of gaat dat vanzelf zo?Gerard v.d. Horst schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:21:
[...]
Ja de Harmony One kan je programmeren zodat hij direct de juiste ingang selecteert.
Mijn receiver is nog van voor dat tijdperk denk ik, ook geen ARC ofzo.The Eagle schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:48:
Met de standaard RC van de LG moet je idd via het menu een ingang kiezen. Wat ook kan is gewoon HDMI control aanzetten, dan schakelt ie natuurlijk automatisch
[ Voor 54% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2012 22:23 ]
Verwijderd
[quote]Phusebox schreef op zondag 29 juli 2012 @ 22:23:
[...]
Hoe doe ik dat, of gaat dat vanzelf zo?
beetje off-topic, maar
heb de Harmony ook geprogrammeerd voor de 55LM760s
gaat via software van Harmony, is wel een Topic voor hier op tweakers
maar wizard vraagt zelf wat je wil en hoe je het wil
[...]
Hoe doe ik dat, of gaat dat vanzelf zo?
beetje off-topic, maar
heb de Harmony ook geprogrammeerd voor de 55LM760s
gaat via software van Harmony, is wel een Topic voor hier op tweakers
maar wizard vraagt zelf wat je wil en hoe je het wil
Verwijderd
heb zelf een wat oudere Synology Nas
DLNA geeft op tv foutmelding
ik zie de mappen muziek en film wel, maar als ik erop klik krijg ik "onbekende fout"
heeft iemand dit ook al eens gehad ?, enzo ja , is er een oplossing voor
via andere devices is het wel te benaderen
gebruik op dit moment wd-live om te streamen
DLNA geeft op tv foutmelding
ik zie de mappen muziek en film wel, maar als ik erop klik krijg ik "onbekende fout"
heeft iemand dit ook al eens gehad ?, enzo ja , is er een oplossing voor
via andere devices is het wel te benaderen
gebruik op dit moment wd-live om te streamen
Ik ken die Synology's niet, maar ik zou zeggen: probeer eens andere DLNA software. Kan zijn dat die ook verourderd is. Meen dat er in het Synology topic wel het e.e.a. over te vinden is
Afgelopen week de 55LM760 binnengekregen en gelijk opgehangen in mijn nieuwe huis! De kabels hebben we netjes door de muur heen kunnen laten lopen en zodra het tv-meubel binnen is zie je niets meer van de kabels! Ben erg tevreden moet ik zeggen!
Die man is mijn vader trouwens, dat ben ik niet zelf

Die man is mijn vader trouwens, dat ben ik niet zelf

Damn... huge tv zeg als ik hem zo zie. Netjes opgehangen wel. Welke beugel?stefanvanrossen schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:45:
Afgelopen week de 55LM760 binnengekregen en gelijk opgehangen in mijn nieuwe huis! De kabels hebben we netjes door de muur heen kunnen laten lopen en zodra het tv-meubel binnen is zie je niets meer van de kabels! Ben erg tevreden moet ik zeggen!
Die man is mijn vader trouwens, dat ben ik niet zelf![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie overigens wel meteen het banding probleem bij voetbal.